Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
To masz te dwa zaworki pod maską do których są podłączone wężyki podciśnienia a i jeszcze od turbiny ale nie pamiętam który to 1 a który 2 ale to na 100% któryś zaworek one niby działają ale przy w depnięciu gazu się przecinają i stąd kontrolka i brak mocy
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Witam: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz. 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy.
Dziś sprawdziłem wszystkie zaworki podciśnienia są OK klapy wirowe, dzieją sprawnie, kolektor ssący wyczyszczony, EGR sprawny, Przepływka też wężyki i gumki podciśnienia OK. KONTROLKA CHECK dalej się zaświeca, ręce mi opadają, ma ktoś jakiś pomysł
Jeżeli klapy wirowe są na podciśnienie to przypuszczam że tylko wypiął przewód podcisnie ja a jego jeden z końców zaślepił Idąc tym tropem idź po przewodach podciśnienia do sterowania nimi wypnij odpowiedni koniec a jego końcówkę zaslep np srubka
Pacjent: Opel Astra 1.4 8V SPI C14NZ 1993 Objawy: poszarpywanie silnika, ale TYLKO podczas jazdy. Jak puszczę gaz, na dowolnym biegu, nawet mając obroty wyższe niż 1000/min (na słuch). W ciągu kilku ostatnich tygodni (dystans około 3 kkm) 2x wyskoczył błąd 35. Obserwowane raczej po rozgrzaniu silnika. Co zostało zrobione: czyszczenie przepustnicy i...
Masz jeszcze jeden zaworek przy turbinie, a najlepiej powymieniaj wszystkie wężyki podciśnienia na nowe to będziesz pewien
A wężyki podciśnienia sprawdzałeś? A na luzie jak pompujesz pedałem hamulca to gaśnie?
usterka usunięta,powodem były żle podpięte wężyki od elektrozaworka, po właściwym podpieciu wężyków od podciśnienia zdemontowałem zaślepkę egr-a i jest wszystko dobrze,możemy zamknąć
Przepustnica wraz z silniczkiem krokowym jest wyczyszczona. Co do hamulca to mając już kilka aut znam zasade ich działania jednak w oplu na odpalonym silniku po wciśnięciu hamulca wpadł on w podłoge. Wymieniłem teraz gumowe wężyki od podcisnień które były popękane i hamulec sie unormował jednak pozostaje brak wolnych obrotów. Dodano po 36 Przedtem silnik...
Tak nawet wszystkie te wężyki wymieniłem dla pewności. Dodano po 12 Czy pompe vacum moge odkręcić i jakoś przeczyścić ? nie pogorszę sprawy?
Prawdziwy niemiec z gazem potomek samego adolfa... Sprawdź bo często się zatykają wężyki podciśnienia przy przepustnicy tj króćce przepustnicy. Sprawdź szczelność kolektora bo tam cienka ścianka jest bardzo i na wkrętkach mogło sie rozszczelnić albo nawet wyrwać gwint. Podaj ile pokazuje MAP na rozgrzanym na wolnych rpm bez świateł klimy itp.
Witam! Poczytałem kilka podobnych postów, lecz mój samochód zachowuje się trochę inaczej. W Astrze podczas jazdy zapala się check engine, zapala się, świeci z kilometr i później kilometr się nie świeci i tak w kółko. Podczas gdy check się świeci turbina nie pracuje, jak nie świeci chodzi idealnie, słychać ją, przyspiesza jak trzeba, z wyprzedzaniem...
Dokladnie na kazdym biegu jest to samo. Dochodzi do 2800rpm i wskazowka skacze... Do tego miga w tym czasie ladowanie... Czyli jutro od rana jazda... Na co kolego Manta powinienem zwrocic uwage? PS. podejrzewam że autko przed uszkodzeniem sprzęgła jakoś jeździło wiec przyczyną musi być coś w tej okolicy. Kolesie co wymieniali dwumase uszkodzili przy...
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
Rozrząd sprawdzony lampą jest w porządku , błąd usunięty jak się okazało komputer co innego pokazywał a winowajcą świecącego checka był blokujący się trzpień zaworu Egr , Egr założony spowrotem , spalanie spadło o 2 litry , ale to wciąż za duże te spalanie. Jedyny plus to że teraz nie zalewa mi przepustnicy i już nie czuć nieprzepalonego paliwa . Już...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Witam. W ogóle, to wężyki /te cienkie/ od pompy podciśnienia do pompki na pompie wtryskowej i do termostatu, moim zdaniem, są niewłaściwie podłączone. mam wrażenie, że jest to też przyczyna, że nie mogę ustawić wolnych obrotów na zimnym silniku.Może ma ktoś fotkę jak właściwie powinny być podłączone te wężyki. Ohttp://obrazki.elektroda.net/47_1276763...
Witam pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Ja również posiadam opla astrę F 1.8 16V z 1996r. Jest to benzyna z gazem . Auto zaczęło gubić obroty ( falują) potrafi również zgasnąć jak jest na biegu jałowym.Natomiast podczas jazdy jest ok. Wymieniłem filtr paliwa na nowy i jest lekka poprawa , lecz objawy nie ustępują. Sprawdziłem wężyki podciśnienia...
Odepnij wszystko oprócz serwa, zaślep wężyki i wtedy sprawdź.
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
gdzie zdobyć jakąś instrukcje,rysunek chodzi mi o podłączenie wszystkich wężyków(podciśnienia) podłączonych do wtrysku (obudowy )
No tak to typowe miejsca wycieków. Reduktor przeważnie puszcza wężykiem podciśnienia. A wtryskiwacze normalnie przewodami do kolektora.
Podciśnienie sterujące klapą zima-lato w obudowie filtra powietrza. Zastąp to pęknięte kolanko kawałkiem gumowego wężyka Φ3,2mm
Witam ostatnio w mojej Astrze nagminnie zaczeła si pojawiac usterka chek engine, dzieje sie to podczas hamowania na wolnych obrotach. Oczywiscie samochód dostaje "muła". Po starcie i osiągnięciu około 2000 obrotów kontrolka engine gaśnie i autko przyśpiesza już normalnie(oczywiscie do następnego hamowania). Rozebrałem wężyki podciśnienia i znalazłem...
Ten wężyk jest od pompy wtryskowej chyba przelewowy .
Weź kawałek elastycznego wężyka i połącz te elementy. To jest podciśnienie więc nie będzie znosili jakiś dużych sił.
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
Szukam schematu połączenia wężyków podciśnienia z pompą vacu , turbinką, egrem i czujnikiem temperatury atmosferycznej w astra 1,7 dti isuzu. Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy (tzw. fałszywe powietrze). Plus przewody podciśnień (wężyki).
Tak jak kolega napisał - trzeba sprawdzić wartość podciśnienia ale z powodu drugiego błędu skłaniał bym się do awarii w obwodzie załączania zaworu obejściowego turbiny. Sprawdź wężyk między zaworem a gruszką może się przetarł - pęk ( możesz zdjąć go z zaworu i dmuchnąć, może akurat coś będzie słychać). Podobno padają też same zawory ( sam nie zmieniałem...
A myślałem że astra f 1.7 td ma sterowanie konta zapłonu cięgnem na podciśnienie. Czyż nie tak. A odpowiada za to czujnik wkręcony w korpus (obudowę) termostatu, do którego podpięte są wężyki z podciśnieniem. Pozdrawiam Rafał
Proponuje sprawdzić wszystkie przewody (wężyki) podciśnienia łącznie ze zbiornikiem podciśnienia. Mogą być nieszczelności.
Założyć MAP sensor i wszystko wróci do normy jest to taki czujnik przymocowany do podgrodzia i do niego dochodzi wężyk z podciśnienia
Jedynka jest nieruchoma. Dwójka się rusza jeśli do wężyka podłączysz podciśnienie, ale ręcznie też powinna.
Takie coś znalazłem: "Problemem okazał się zawór upustowy turbiny DV. Jest to kawałek plastiku o okrągłym kształcie, a w nim okrągła membrana na sprężynce. Całość mocowana po lewej stronie zimnej części turbiny na 3 śruby m6 i podłączona do wężyka podciśnienia."
Odczytać błędy i popatrzeć w parametry bieżące,to podstawa.Potem możesz pytać dalej.Możesz bez tego sprawdzić podciśnienie jakie daje vacum (0,8 bar jest ok)i szczelność wszystkich wężyków podciśnienia.Kużwa nie pamiętam czy siedzi tam psg16 i elektryczny egr.Ale wężyki posprawdzaj.
Normalnym objawem jest to że wężyki od powrotu pękają ciężko je wyciągnąć z głowicy.To jest 100% zapowietrzenia
Czyli to tylko kwestia regulacji, ewentualnie sprawdź jeszcze mikser czy nie łapie lewego powietrza i posprawdzaj dla pewności wężyki z podciśnieniem. Powodzenia:D
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
brak podciśnienia przecież ,jest inny brak z powodu pękniętego wężyka,czy niedrożnego jak z przestawionego rozrządu? to samo tu i tu brak podciśnienia
Witam, astra naprawiona przyczyną było zapieczone cięgno przy turbinie i pęknięty wężyk od podciśnienia przy gruszce od turbiny, cięgno zostało wyczyszczone wężyk delikatnie skrócony i auto odzyskało moc. Jeśli ktoś miał by podobny problem to warto sprawdzić te miejsca. Dzięki wszystkim za pomoc.
Układ podciśnienia-aby sprawdzić zdejmij węzyk podciśnienia z egr na włączonym i jak obroy mimo zatykania i otwierania go nie zmieniaja się to już masz pewność...
Witam serdecznie. Sprawdź podciśnienia ,szczególnie wężyk od MAP i okablowanie. Pozdrawiam.
Witam. Miałem podobny problem. Pomogła wymiana wężyka łączącego czujnik podciśnienia kolektora dolotowego z...kolektorem. Wężyk 20-30 cm długości. Mój silnik to x16sz.
Astra G 1,4 16V '99. Z regulatora ciśnienia paliwa dochodzi dźwięk przypominający świst. Wymieniłem i regulator i wężyk podciśnienia, ale dalej jest to samo. Co jest nie tak?
W swojej astrze h 1,9 cdti mialem przeładowanie turbiny przy wysokich obrotach, sprawdzałem wężyki. Robilem to strzykawką, najpierw spraawdzilem pompujac powietrzne od strony pompy podciśnienia, później od strony gruszki. Grzuszka dawała jakiś odgłos pracy. Zacząłem energicznie ruszać tlokiem strzykawki i uczuciem bezradności złożyłem wszystko do kupy....
Witam Niestety wymiana zaworu EGR i zaworu podciśnienia EGR nie rozwiązała sytuacji, szczerze mówiąc jeszcze ją pogorszyła... błąd wyświetla się jakoś 5x częściej niż przed wymianą. Może kolega wyjaśnić na czym polega problem z wężykami podciśnienia EGR? I na czym polega naprawa? Wymiana?
VAC to pompy podciśnienia, OUT do siłownika (EGR), ATM wolne. Sprawdź czy pompa podciśnienia daje jakikolwiek podciśnienie, lub czy obwód podciśnienia nie jest rozszczelniony (pęknięty wężyk, zamienione końcówki na innym elektrozaworze).
A ile wężyków wychodzi u ciebie z pompy? Jeśli się nie mylę powinny być trzy. Wlot i wylot oleju plus wężyk podciśnienia do hamulców. Więc nie wiem o jakim wężyku pisałeś, że go zaślepiłeś?
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
siemka posiadam opla astre 2 z silnikiem 2.0dtl i mam podobny problem wyskakuje mi kontrolka check egine i odrazu silnik slabnie nie mam swojej mocy jaka moze byc tego przyczyna ?? prosze o pomoc Wiesz co? cosik jest zepsute,jedyne co możesz zrobić we własnym zakresie to posprawdzać dokładnie układ podciśnienia,to takie cieniutkie wężyki, może który...
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Witam przyjrzałbym się wężykom podciśnienia czy ktoś nie zamienił , przez przypadek po naprawie wycieku oleju . Zdarzają się takie cuda a Opel troszkę wężyków ma radze porównać z innym oplem .
Witam serdecznie, odświeżę trochę dla potomnych... przeczytałem wszystko co napisaliście, mój problem wyglądał w wielu przypadkach podobnie ... silnik x18xe1 99r 1.8 16v benzyna + lpg, a więc na gazie silnik bez zarzutów natomiast na benzynie na biegu jałowym po czasie P0130 w czasie jazdy bez zarzutów nawet znikał. Uszkodzony okazał się wężyk podciśnienia...
Problem rozwiązany sparciały wężyk przepustnicy idacy do zbiornika podciśnienia Dodano po 3 Dziękuję wszystkim co przyszli mi z pomocą jeszcze raz wielki dzięki,😀
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
Ciśnienie dla pewności sprawdź na listwie wtryskowej, na jej samym końcu masz coś w rodzaju wentylka odkręcasz nakrętkę i musisz nakręcić coś co wciśnie metalowy śrut, tak tam zbudowany jest ten zaworek. Sprawdź też wężyki od podciśnienia, z prawej strony w przednim błotniku masz filtr węgla aktywnego, u mnie poszła membrana i zapchało węże od podciśnienia.Jeżeli...
Foto nie mam ale zasilanie idzie od przewodu podciśnienia z komory silnika a drugi wężyk powinien byc podpiety do takiej gruszki przy komorze ogrzewania
Wężyki są wszystkie nowe tak jak elektrozawory od egr i turbiny i pompa wakum też sprawna daje tam jakieś podciśnienie.
Pierwszą rzeczą którą musisz zrobić podpiąć kompa zczytać b łędy i wtedy, sprawdzić to czy w ogóle silnik dostaje paliwo :?: , a potem zaczynamy od kabli, świec, wężyków podciśnienia no i czy w ogóle jest kompresja. :D
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Czyli w każdym aucie zasada działania jest identyczna? Mam z nim problem w Astrze Classic. Komputer cały czas wywala jego błąd. Jak zdjąłem wężyk to czuję, że cały czas zasysa mi palec podciśnieniem nawet jak odłączę od niego wtyczkę. Dobrze rozumiem, że przy zdjętej wtyczce z zasilaniem zawór powinien pozostać zamknięty i nie zasysać par z baku?
Nieszczelny układ podciśnienia, jak napisał ptaszek1975 lub zabity, zapchany jeden z wężyków. Czy ten sam błąd masz teraz? Sprawdzić zasilanie i masę zaworu.
Bardziej ma to sprawdzić czy membrana w parowniku nie jest uszkodzona przez co po zgaszeniu gaz dostaje się poprzez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego i go zalewa, można też to sprawdzić po prostu odpinając wężyk od kolektora i wkładając jego koniec w wodę. Albo instalacje jest źle wyregulowana i rozjeżdża mapy w sterowniku silnika.
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
Sprawdż świece zapłonowe , nasadki od nich , przewody WN . - na początek. Diagnozowanie metodą wywoływania kodu błyskowego nie zawsze jest skuteczne. Jak już to niech ktoś Ci podłączy diagnoskop , uniwersalny i spróbować co pokaże w czasie jazdy . Wężyki od podciśnień na swoim miejscu , żaden nie jest pęknięty , sparciały?
Witam , czy to się dzieje także na benie,jeśli tak to czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego .Przy czyszczeniu przepustnicy nie zapomnij o wszystkich otworach podciśnienia , wężykach i rurze do filtra mała nieszczelność i jest po ptakach. Pozdr.
Masz na myśli pokrywę na pompie? Jeśli po obróceniu nadal wytwarza podciśnienie w tym króćcu to nie ma problemu. Możesz też założyć na wężyk np: filterek paliwa bez wkładu. W takim zbiorniczku będzie się zbierał nadmiar oleju.
znalazłem pęknięty wężyk podciśnienia w miejscu na rysunku. czy to bedzie sprawca ?? Kolega Ociz już Ci podpowiedział... lewe powietrze pewnie ciągnie.
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
W tym silniku, tak jak pisałem, jest założony nowy moduł. Ciśnienie mierzone na zimno i na ciepło. Wtryski zamieniałem miejscami i dalej na czwartym wypada. Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia wałka lub wału. Znajomy mi mówił, żebym czujnik temperatury do eku zmienił. A może komputer padł? Co do podciśnienia, to już zaślepiałem wężyk, a...
Dlatego napisałem że bardziej bezpieczne jest założyć trójniczek ;) Kiedyś próbowałem kleić tą rurke podciśnienia do serwa to od wstrząsów się ułamało i oczywiście hamulce słabe, szarapnie silnika itp. Można też raczej bez problemu dostać rurke taką jak ma być czyli na 2 wężyki.
Po wymianie węży od podciśnienia dalej palił tyle samo. Po regulacji spalanie spadło do troche ponad 9l, co i tak moim zdaniem jest za dużo. Natomiast mam problem z jazdą na benzynie na zimnym silniku ponieważ szarpie muli sie a jechać nie chce jedzie dopiero na wyższych obrotach, na gazie jest ok. Dodam ze EGR mam odłączony tylko wężyk od podciśnienia...
Ja takie objawy miałem z zaworem EGR,czasem sie otwierał i silnik dostawał mocy a czasem nie otwierał się i silnik tracił moc.Wszyscy mówili że to turbina a okazało się że nie.Wymiana zaworu i samochód śmiga .Aha mi zapaliła sie kontrolka check ale kilka dni pózniej. Dodano po 5 Turbina posada taka zapadkę która reguluje dopływ powietrza jest ona sterowana...
może jednak być sama sonda (miałem coś takiego w astrze) drugi powód to uszkodzony ECU najlepiej podstawić sprawne jedno i drugie a jeśli nie ma możliwości to podłączyć pod kompa i odczyt parameterów może też być coś z wężykami podciśnień, EGR
Popieram "cursor" zaloz wężyk przezroczysty przed i za filtrem paliwa uruchom silnik i obserwuj. Sprawdź jak ciężko sie zaciąga paliwo że zbiornika i czy nie robi sie podcisnienie. Filt paliwa jest wymieniony?i prawidłowo złożony ?***
Byłem kiedyś u mechanika to powiedział, że EGR mam źle podłączony bo nie mam podciśnienia i ten wężyk wychodzący z egr wchodzi tam z powrotem a z drugiej storny nie ma wężyka i jest otwarty zawór i jak naciskach gaz to słychać powietrze, może to coś od tego?
Jaki czujnik podciśnienia? toż to elektrozawór jest, w Astrze taki sam jest do pochłaniacza par paliwa, jest to całkowicie nie potrzebne, ja to zawsze zatykam ten króciec w kolektorze ssącym i odłączam wężyk od tego zaworka. No chyba że z tego elektrozaworka wężyk nie idzie do czarnej puszki pochłaniacza par paliwa tylko gdzie indziej, może to być też...
Czy aby na pewno zassać? W kolektorze wytwarza się przecież podciśnienie, czyli powietrze jest zasysane, prawda? Niemniej jednak nie da się ani powietrza wdmuchnąć ani zassać przez ten wężyk(sam wężyk drożny). Mógł się zapchać tez otwór w kolektorze?
Oraz bardzo dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia. Jeśli coś przepuszcza to też taki objaw jest możliwy (LPG wymaga bogatszej mieszanki, więc zalewanie może być nieodczuwalne przez kierowcę, a przy benzynie, jak już temperatury na dworze wyższe, będzie zalewał. Jak wygląda średnie spalanie LPG i Pb na chwilę obecną? Jeśli byłaby to kwestia tylko korekt,...
Nikt mi nie może pomóc? Bo już się boją o silnikach krokowych pisać. :D komputer pokładowy się przestawił i próbował ustawić ale coś nie mógł bo podobno moduł jest nie ten co ma być i dodał, że samochód jest już pełnoletni i nie da się nic zrobić. Bo jeździsz po paprakach,sprawdź czy nie ciągnie lewego za przepustnicą,przewód gumowy jak i elektryczny...
Nie jeżdżę cały czas na rezerwie. To podciśnienie tworzy kolektor ssący. Kumpel ma astre tylko motor 1.6 i nie ma żadnego wężyka od kolektora i serwa do zbiornika. Musiałem nawiercić korek wiertłem 4 mm z powodu jutrzejszego wyjazdu. Wystarczy minuta i zbiornik wciągnięty. Ewidentnie jest coś nie tak.
Witam. Astra g silnik 1.7 dti y17dt. Mam pytanie odnośnie elektrozaworków na egr oraz na turbinie. Zawór na egr na wolnych obrotach podaje dosyć spore podciśnienie, a po dodaniu gazu podciśnienie się obniża. Natomiast zaworek, który idzie na turbine, po zdjęciu wężyka z gruszki nieczuć rzadnego podcisnienia. Czy one powinny tak działać...? Problem polega...
1. czy ktoś się orientuje, bo nie mogę się doczytać z opisu bezpieczników gdzie znajduje się bezpiecznik oraz przekaźnik do pompy powietrza wtórnego w astra 1.6 16v 95 r. (pompa nie chce startować) 2. akie napięcie (czy przez cały czas czy tylko podczas pracy ww.pompy) jest na zacisku do zaworku (jeden wężyk idzie do grzybka-zaworu powietrza wtórnego...
Chyba pokręciłem. Banieczka z membrana miała wystające przyłącze na podciśnienie które jest ułamane. Nie ma sensu go kleić, gdyż i tak się siłownik nie rusza, bo jest zatarty. Ten sam efekt daje zaślepienie tego wężyka by nie ciągną powietrza..
Regulator klap kolektora też sprawdzałem odlaczylem od niego podciśnienie a wężyk zaslepilem - bez zmian . Jutro nim trochę pojezdze i sprawdzę czy wyskoczy jakieś błędy. Auto był o rozbite od strony komputera on tam jest przed lewym kołem i brakuje osłony woda z koła leci na złącza. Myślałem zacząć od tego żeby to rozebrać wyczyścić styki itp.
Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
Już nie pamiętam gdzie jest zaworek ciepłego/zimnego powietrza, sprawdź czy nie zasysa lewizny przez niego, możesz na test zaślepic przy przepustnicy wężyk, dla gazu nie ma to znaczenia. Jeśli pomoże, możesz ustawić klapę w airboxie na zimne powietrze albo nowy zaworek. W przepustnicy lubialy zatykac się kanały podciśnienia, jest taki czarny plastik...
Tak- nawet widać - "okrągły kapsel", kiedyś w kadecie o ile się nie mylę szło podciśnienie z dolotu ale brane blisko gardziela przepustnicy- okolice wtrysku (mono) był tam nawet chyba bimetal i przytykał on ten wężyk. Zobacz czy ty tam nie masz membranowego zaworu który sterowany jest podciśnieniem, więc grzanie opalarką tak jak w przypadku bimetali...
zafira wężyki podciśnienia wężyki astra astra podciśnienia
sprężarka kompresora lodówki dodanie filmu youtube wymiana toner
dobra plecionka skacząca wskazówka
Golf 3 2.0 ADY - Problemy z pompą paliwa i ECU Firmware V0400 for VW Tiguan 5N 2014 Radio