Silnik źle poskładany / zablokowany/ prąd jest przez styki krańcowe które nie są w pozycji zerowej. Wyciągnąć ośkę i poskładać prawidłowo lub źle podpięty mechanizm zablokował silnik .P
Czy nagar z egr był by na tyle twardy żeby zablokować silnik.
Okazało się, że spadł łańcuszek rozrządu. I jeszcze powiedz że nie zablokowało silnika gdy kręciłeś rozrusznikiem.
A nie możesz zrobić siłownika śrubowego?Jeżeli nie jest wymagana duża siła to można zastosować mechanizm od podnoszenia szyby z Astry II .Jest on zintegrowany ze sterownikiem i do obracania potrzebne są krótkie impulsy.
A jeśli silnik sie zablokował to co dalej ? Co zrobić aby się odblokował ?
Immobiliser Panie zablokowany masz.
Czy mógłby mi ktoś napisać jak wygląda prawidłowa procedura napinania paska rozrządu w silniku A17DTC? Czy należy wyjąć blokady i cofnąć wał o 60° jak w starszych modelach tego silnika? Czy napina się na zablokowanych kołach (trochę to nielogiczne)? Jaki jest moment dokręcenia śruby centralnej wału oraz śruby koła wałka rozrządu?
EGR może powodować takie problemy. Na wyłączonym silniku spróbuj odpiąć wtyczkę (połączenie elektryczne) zaworu (EGR nie pracuję na biegu jałowym, ale może wystąpić sytuacja, że zawór się nie zamyka w wyniku nagromadzenia nagaru) i daj znać czy problem nadal występuje. Oczywiście silnik wejdzie wtedy w tryb awaryjny. Inną metodą rozpoznania jest fizyczne...
W tym silniku taki problem? Dobry klucz i wyjdzie.
Musisz go wyprogramować. Ja kiedyś stosowałem rozwiązanie pośrednie - nawierciłem otwór wiertłem bodajże fi. 10 mm ograniczając dopływ spalin (bez generowania błędów). Zaleta pośredniego rozwiązania to mniejsza tendencja do zatykania dolotu i klap w kolektorze ssącym - które obowiązkowo polecam dokładnie przeczyścić po sporym przebiegu demontując kolektor...
Faktycznie źle zrozumiałem, odwrotnie założona tarcza zablokowałaby działanie sprzęgła.
Z tą prawdopodobnie nielegalną podróbą interfejsu jak sobie będziesz tak żonglować softami to się może zablokować. Legalny z CAN kosztuje około 800zł, K 200zł.
Bo trzeba to zrobić tak żeby klapy były w pozycji otwartej Usuwając podciśnienie klapy są w pozycji zamkniętej Trzeba usunąć podciśnienie i zablokować klapy w pozycji otwartej, czyli ruszyć nimi w przeciwnym kierunku gdy są w stanie spoczynku (silnik wyłączony) i tak je zablokowac
Wyjalem silniczek i podpialem pod zasilacz w domu. Udalo mi sie kilka razy nim poruszyc jednak tylko kilka razy. Obecnie nie dziala i bardzo mocno się grzeje. Cale kola zebate wygladaja ok, a problem chyba tkwi w silniczku. Mam pytanie czy normalne jest, ze bez prądu gdy probuje mechanicznie ruszyć dźwignią jest ona tak zablokowana ,że nie można poruszyć?
Na pocieszenie Ci napiszę, że mój ojciec lata temu też tak miał w Astrze G... i dobrze że miał sprawną gaśnicę, bo ostatecznie pompa wspomagania się całkowicie zatarła i zablokowała silnik (pompa ma napęd elektryczny), który się zapalił. Oczywiście wylał się na to rozgrzany płyn ze wspomagania.
Witam czyli ustawienie i zablokowanie poprawiło pracę silnika?Pytam bo mój też niezły traktor. Może faktycznie coś w tym jest.
PS, masz na myśli czujnik ciśnienia? Zawór w pompie który upuszcza nadmiar ciśnienia. Żadnych dodatkowych podkładek nie potrzeba, jedynie ewentualnie wyczyścić bo czasem po jakichś lotosach potrafi się zapchać i zablokować.
Ten rocznik nie ma immo, drugie-jeżeli jest problem z immo to nie zapali wogóle, trzy-przy zablokowanym immo mruga kontrolka silnika, zwrócił by na to uwagę.
CZujnik w aparacie zapłonowym do wymiany - miałem tak kiedyś w corsie ile krwi napsuła to by ksiązkę napisał. A imo jak zablokuje to kontrolka silnika miga nie świeci.
W tym modelu często pada silnik obiegu wewnętrznego.Po demontażu schowka z prawej strony można sprawdzić włączając guzikiem obieg wew czy klapa się porusza nad silnikiem wentylatora .Silnik nastawczy najczęściej pada w pozycji obiegu wewnętrznego.Możesz zablokować tą klapę albo wymienić silnik na nowy. Żeby było bardziej ciekawie są dwa albo trzy wersje...
a dlaczego chcesz go blokowac,napisz o jaki silnik chodzi dokladnie bo niektore nowe auta tego wymagaja ale bez przyrzadow nie wiem czy sobie poradzisz. Pozdrawiam
Jak manualna to nie ma żadnej komunikacji i diagnozy komputerowej . Trzeba wizualnie sprawdzić na mieszalniku czy kręcąc pokrętłem temperatury porusza się silnik nastawczy klapy ciepło zimno ( czy jest sprawny , niezablokowany ew czy połączenie silnik klapa nie jest uszkodzone)
Odp1. Silniczek do wymiany Może mechanizm pozycjonowania zablokowany dlatego silniczek się nie kręci najpierw trzeba rozebrać i stwierdzić faktycznie a nie odrazu wymieniać.
Tak ale sprawne koło nie będzie klekotać bo zatrzask odblokowuje ciśnienie oleju, nawet jeśli jest uszkodzony zawór to kolo będzie w pozycji zablokowanej i nie będzie grzechotać(wyjątek to uszkodzony zawór w pozycji otwartej), tym bardziej podczas kręcenia ręcznie wałem a ten objaw miałem w tym silniku ze zdjęcia
Przecież auto ci już wszystko powiedziało,jedyny konkretny sygnał o awarii to ten o przepływce,prawdopodobnie masz instalacje pod. i nastąpił strzał który uszkodził przepływke,zablokowało ją .Wtryski odcięte na przekażniku i nie pracujący silnik to pozostałe komunikaty.
Witam serdecznie chciałbym prosić o pomoc. Opel Astra G Coupe (Z18XE z Vectry) 2000r. Pojawił się dziwny dźwięk silnika po incydencie. Incydencie wydarzył się przypadkiem. Po odpaleniu silnika zablokował się gaz i chwilę chodził na wysokich obrotach. Pojawiły się kłęby białego dymu ale po chwili dym znikł. Po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem że jest...
Jeżeli auto będzie uruchomione - alarm fabryczny nie powinin zadziałać, nie doświadczałem tego, ale wydaje się że nie powino to zablokować silnika ani uruchomić alarmu. Pozdrawiam.
A jakby zamiast siłowników pneumatycznych dać elektromagnesy? Patrząc od góry jeden mógłby poruszać końcówką od biegów w osi X a drugi w osi Y. tylko czy motor da wystarczająco dużo prądu do pracy magnesów i czy ich rozmiary nie będą za duże. Chyba sprawdzę na wymontowanej skrzyni. Pierwsza zmiana biegów "by wire" tylko jaja będą jak podczas jazdy...
Jest jeszcze jeden mały problem, co zablokować w silniku (okazało się że to DIESEL), szukałem od stacyjki ale tam już cyfrówka... Nie wiem gdzie szukać kabla na starter?
Albo po prostu sprawdzić świece (jedna uszkodzona może powodować problemy z uruchamianiem silnika w niskich temperaturach) ps zablokowanie czujnika nie wpłynie dobrze na żywotność świec.
Krzysztofvmax nie pisz,że jest tam silniczek krokowy bo go tam NIEMA!! Jest tam zwykły silnik z przekładnią.Jeśli reaguje to pewnie jest zablokowana w jakiś sposób klapa.Sterowanie jest bezpośrednio na płycie z pokrętłami nawiewów.
Wskazowek masz duzo w tych bledach. Zablokowany egr może byc przyczyna zlej proporcji paliwo powietrze przez co silnik sie dusi. Obnizenie dawki paliwa- sprawdzales jaka temperaturę widzi sterownik?
Ten mechanik coś dziwnie tłumaczy. Jak pasek zerwany to stoi w miejscu :). A jak założył nowy pasek i jak rozrusznik kręci to nie ma możliwości aby pasek stał (chyba że rozrusznik też się zablokuje). Może poproś o spojrzenie innego mechanika, albo sam przekręć kluczyk ;)
Trzeba sterownik wprowadzić w tryb ustawiania zapłonu. Testera pewnie nie masz, więc zapal silnik, niech się zagrzeje do temperatury ponad 80 st, zewrzyj styki AB gniazdka diagnostycznego i zapal silnik. Wtedy zostanie zablokowana funkcja regulacji kąta zapłonu przez sterownik. Aparat przeglądnij.
bez niej tez bedze tylko musi byc cały czas w pozycji zaciągnieta. może trudniej bedzie odpalic, ale sam to sprawdzisz. Pytasz na forum gdzie dostac taką cżęśc. TYlko czekać az admin temat zablokuje. ale napisze: -Sklepy motoryzacyjne -auto szroty -popularne serwisy aukcyjne. Myślę,że pomogłem
Według mnie on spalił bo samochód kręcił kontrolki działały a teraz nie działa nic Ne oskarżaj od razu mechanika. Sprawdziłeś akumulator ? Z Twojego opisu wynika, że możesz mieć problemy z instalacją elektryczną (brak kontaktu, kiepska masa, itd) To mogło doprowadzić do uszkodzenia sterownika silnika lub modułu CIM. Brak komunikacji lub postępująca...
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
Panowie odgrzebuje temat czy ktoś się uporał z tym nieszczęsnym błędem. U mnie ta sama historia dane z zamrożonej ramki identyczne jak w tym poście jak bym je skopiował. Świece nowe egr wyczyszczony wydech szczelny przepustnica czysta i cały czas to samo nie mam już pomysłów mało tego auto jeździ jak złoto nie szarpie nie przerywa nie ma żadnych braków...
Trudno zrozumieć o jakich końcowkach myślisz.Jesli o sterowaniu c.z. to nie zwieraj przewodów sterujących swoim sterownikiem na stałe.Mają to być impulsy masy.Po zadziałaniu "auto lock-u" zablokujesz działanie c.z. a zdarza się otwierać drzwi przy uruchomionym silniku!
Dziś wymieniłem chłodniczkę oleju. Jak się okazało kanał wodny był całkowicie zablokowany. Wymieniłem, zalałem nowym płynem i odpaliłem pojazd. Temperatura węży i nagrzewnicy rosła identycznie jak temp silnika. Gdy temp już dobrze wzrosła to nagle znowu zaczęło lecieć zimne powietrze z kratek. Mam takie wrażenie że otworzył się termostat i znowu zaciągnęło...
Witam Panowie, wziąłem się dzisiaj za robote kapy w mojej astrze. Silnik 2.0 DTI. Kupiłem kompletną blokade rozrządu. Stanałem na zablokowaniu rozrzadu i ściągnięciu obudowy rozrządu wraz z pompą wody (nie chce mi sama wyjść). Problem polega na tym, że coś mi blokuje zdjęcie tej obudowy na dole. Od gory i po bokach elegancko odeszla. Czy tą obudowę...
:arrow: rafallogi: zapewne termostat się zablokował w pozycji otwarty. Nie polecam zamienników z Allegro - kupiłem taki, niby markowy, a podziałał może z 3 miesiące i znów to samo.
Ten temat przeczytałem już zanim założyłem swój. Chiałem pytać na tamtym ale jest zablokowany. Kolega nie pisze tam dokładnie gdzie jest ta wiązka z przewodami przednich migaczy. Wiązek przechodzących do komory silnika jest kilka.
Zachowanie podobne do zablokowanego immo, ale to powinno wyjść w błędach. Paliłeś go z wypiętym czujnikem wałka, czy łapie błędy przy kręceniu rozrusznikiem. Silnik pracuje na 'sztucznym dokarmianiu" w dolot?
Te siłowniki były już chyba za długo pod napięciem, stanęły i już im tak zostało. Na 90% spalone silniki, chyba czeka Cię zrywanie tapicerki przy zamkniętych drzwiach. Będzie ciężko, ale jest to realne - temat w tym wózku już ćwiczyłem.
A co można zrobić żeby usunąć tą usterkę ??? jestem w tej kwestii całkowitym laikiem , pisałem już posta z prośbą o pomoc ale post został zablokowany a pomoc nie udzielona ,, Astra po rozgrzaniu silnika gaśnie - dławi się i gaśnie , wymieniłem czujnik położenia walu korbowego nic nie pomogło wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej nic nie pomogło , sprawdziłem...
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
Witam. Już wiem czemu samochód nie odapala. Przejechałem 120km po dolaniu 10l benzyny do około 10l ropy -,- . Odziwo po 60-ciu kilometrach silnik został wyłączony i nie chciał odpalić. Po 2 dniach stania zapalił i jechał lecz brakowało mu mocy. (Jechał ledwie 100km/h ) . Po wstawieniu do garażu, zgaszeniu nie chciał zapalić ponownie (kręcił i nie łapał...
Witam. Zapewnę coś wpadło do silnika podczas ostatniej naprawy. Warto przypomnieć, że nie musiało być to coś dużego, czasami wystarczy mała nakrętka aby unieruchomić jednostkę napędową. Pytanie jednak dlaczego dopiero po 40km? Wydaje mi się, że jeśli coś by tam wpadło to raczej już pare minut po uruchomieniu by zablokowało ;)
Termostat otwiera się przy 92 , a wentylator włącza sie przy 100. dzięki za odpowiedz-cieszy mnie fakt ze pasek może zostać ten co był, dowiedziałem się ze trzeba podobno pamietać zeby go założyć drugi raz tak by obracał sie w ta samą stronę co wczesniej przed zdjęciem. wentylator według wskazań na desce rozdzielczej włącza sie u mnie przy temp 95-96...
Czy posiada czy nie to zależy na jaki rynek samochód był produkowany. X16SZR nie widziałem takiego żeby nie miał EGR. Co do usterki to praktycznie są dwie możliwości, albo zablokowany bo syfem oblepiony i się nie domyka, albo w nim potencjometr uszkodzony. W tym pierwszym przypadku podstawienie innego obok nic nie zmieni w pracy silnika.
Nie jest to takie proste , i bez blokad nie da rady . Górnego łańcucha nie musisz rozpinać ale trzeba go wyjąć,z obu musisz wyjąć napinacze . Musisz zablokować wał korbowy w miejscu po czujniku położenia wału od przodu , pompe wtryskową po zdjęciu dekielka z boku silnika , oraz wałek rozrządu , blokady można wykonać samodzielnie .
Witam, może głupie pytanie ale czy egr masz sprawny , tzn testowany np w innym aucie, u mnie było pełno w nim wody i był zardzewiały i zablokowany a mimo to błędu nie wywalało. Eh ja też walczę z tym silnikiem i wymiękam bo wszystkie parametry w normie, a gdy silnik jest lety to przez 25sek po odpaleniu trzyma obroty 2-2,5tyś i nie wiadomo o co kaman,...
Witam, mam problem w Oplu Astrze H 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ), a mianowicie samochód na jałowym biegu gaśnie po około 30 sekundach. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto chodzi i nie ma problemu. Silnik głośniej pracuje, ale nie kopci i nie brakuje mu mocy. Kontrolka świec żarowych raz miga, a raz gaśnie. Błąd na komputerze po każdym gaśnięciu (elektrozawór...
Witam ja mam podobny problem czytam czytam ale nie widze mojego problemu moja astra pali jak jej sie chce zaczeło sie od uszkodzonego kabla w tylnej klapie roił zwarcie podczas podgrzewania tylnej szyby 4 razy ładowałem aku. potem zablokowała sie stacyjka odpalił i nie szło go zgasic zona zgasiła go odlaczajac aku i duszac silnik bo był ciąge właczony...
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Jak tyk i smród to stacyjka sie zablokowała na słońcu w pozycji rozruch i po ptokach.Chodził z silnikiem raczej i nie ma co zbierać.W oplach latem częsta przypadłość.Chyba że magnesy w stojanie "same ci pękły" bez młotka.
Dzień dobry, Mam taki problem: włączam przycisk klimatyzacji, zapala się na nim światełko informujące o włączeniu klimatyzacji, problem w tym że kompresor się nie uruchamia. Sprzęgło nie załącza się. Sprawdziłem, że sprzęgło da się lekko obrócić palcami, a więc nie jest fizycznie zablokowane. Odłączyłem wtyczkę od kompresora włączyłem przycisk klimatyzacji,...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
No ale 48V czy 36V jedzie do 7A i troszeczkę się grzeje ale ma siłę na kołach opony jodełko 16" 6,0 papaj mocny gęsty przyschnięte błoto ziemia trawa zakopany prawie pod oś połowa koła w ziemi cała opona dolna w ziemi i mimo wszystko ryje kopie nie staje na silniku 250W był wtedy 300W więc te podane 0,4Nm troszeczkę za mało wychodzi... ,ma więcej. a...
doskonale rozumiem sentyment, Asterka F to bardzo wdzięczne autko, ja je uwielbiam i mam 3 takie Astry, tyle że jeszcze w automacie :) ten wlot może być zaklejony, ale lepiej rura do tyłu (kolanko) i ta rura druga też zdejm z wydechu i zawiń tam za filtr obok silnika, tak działa najlepiej w Asterkach no i parownik radzę zmienić z prehistorycznego lovato...
Witam, wymieniłem silnik krokowy. gdyż w starym silniku krokowym zablokował się trzpień. Przed wymianą silnika krokowego resetowałem komputer odłączając akumulator na 10 minut i rozgrzewałem silnik. Na zimnym silniku były bardzo niskie obroty, dopiero jak się rozgrzał obroty wzrosły. Obroty nie falują. Ale chyba silnik krokowy nie działa bo po włączeniu...
Powiem szczerze, Błażej prosił mnie żebym najpierw używał wyszukiwarki i podawał linki do pomocnych tematów - starałem się, ale na "astra f domykanie szyb" nie ma żadnych konkretnych rad, więc może jednak ktoś zechciał by przygotować jakiś łopatologoiczny opis tego zagadnienia? Jedyne co znalazłem, to te tematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78...
Witam.Po długiej przerwie.Astra ma ten wspaniały zawór sterowany silnikiem.Wada polega na przesuwaniu sie zębatki na silniku zaczyna wtedy przeskakiwać zamiast obracać klapke i sie zablokować.W serwisach wyjmują zawór i na to miejsce wkładany jest sztucer przelotowy(normalna dwururka ) i po temacie.Można to zrobić samemu.Wyjąć rozebrać i zablokować...
Potrzebuje informacji na temat ustawinia pompy wtryskowej silnik opel 2.0 dtl na łańcuchu. Pompę zdemontowalem, wałek zablokowany blokadą, jednak nie zablokowalem wału. Gdzie jest znak gmp na wale? Na ile ustawić pompę, gdzie wkręcić czujnik? Ma ktoś jakiś manual?
masz rację, ale gdyby się zablokował w pozycji otwatartej to wystąpiłaby nierówna praca na biegu jałowym przy ciepłym silniku, no i po dłuższej jeździe zapaliłaby się usterka : wartość rzeczywista poza wymaganym zakresem" oczywiście nic nie szkodzi odkręcic 2 śruby i sprawdzić pozdrawiam
Nowe BRC (seguent 32 czy 56)jest zablokowane i raz program nie jest dostępny dla śmiertelników a dwa sterownik nieraz ma wprowadzony pin i nawet mając program trzeba się kontaktować z Autoryzwanym Serwisem by łaskawie odblokowali dostęp. Reduktor to tylko część systemu i reguluje się tylko ciśnienie na wyjściu. Pytanie czy masz instalację z podkładką...
Witam, odgrzeję stary temat, ale na pewno przyda się co niektórym chcącym uruchomić zablokowane/ukryte opcje w swoich Oplach, parę tych funkcji zwykle jest dostępnych w naszych autach a są po prostu nieaktywowane, bo pierwszy właściciel nie dopłacił w salonie. Do niektórych opcji jak domykanie szyb lub automatyczne ryglowanie drzwi podczas jazdy jest...
Można tanio wsadzić tylko pierścienie jak ma się szczęście i cylinder trzyma w miarę wymiary i rowki pod pierścienie w tłoku nie rozjechane. I zrobić kilkaset km, po czym zezłomować silnik, bo zrobi się jeszcze gorzej. Wtedy zmiana honowanie cylindra wkrętarką I co to pomoże? pobór oleju spada do tych akceptowalnych 0,3 - 1 litr na 15 000km. Jak już...
A co jeszcze sprawdzić? Czy w pobliżu twojego miejsca zamieszkania nie ma jakiegoś warsztatu. Zablokowałem ci wczoraj jedno konto za przerażające lamerstwo to zakładasz drugie? Co sobie myślisz, że forum jest po to aby prowadzić za rąsię dyletanów? Ostrzeżenia się też nalezą tym dyletantom którzy radzą czyścić silnik krokowy i odczytać błędy.
Wydaje mi się że wchodzi w grę tylko siłowe rozwiązanie problemu. Nie znam dokładnej konstrukcji zamków w Astrze ale miałem kilka przypadków że z różnych powodów siłowniki dostawały stale prąd aż do uszkodzenia. Topił się silnik i blokada całego zamka. Jeżeli masz otwarte przynajmniej jedne drzwi to już dobrze, ja walczyłem z zaryglowanym na stałe samochodem....
Instalacja LPG nowa? Czy używana? Zapewne źle wyregulowana inst. Druga sprawa, zablokować klapke powietrza zasysanego do silnika (przed filtrem pow.)( ciepłe-zimne) tak aby cały czas silnik zasysał powietrze z nad kolektora wydechowego. Jak to nie pomoże założyć filtr powietrza przystosowany do instalacji LPG. Z dodatkową warstwą materiału filtrującego...
Posiadam starego Opel Testera od viakena i jest tam opcja nastaw początkowych. Z powodzeniem zastosowałem je w astrze x16szr także myślę, że z Twoim silnikiem też nie będzie problemu. Nie wiem niestety jak ten nowy opelscanner, ktory jest za 200zł ale myślę, że viaken nie uwsteczniałby swoich produktów. Pozdrawiam
Jaki masz silnik? Z17DTH? Problemem mógł być również mechanicznie zablokowany zawór EGR. Wówczas nie pojawi się żaden błąd, ponieważ elektromagnes ustawiający zawór będzie pracował, a sam zawór będzie blokował spaliny i autko nie chce odpalać. Osobiście miałem już kilka takich przypadków. Pozdrawiam, Arek
Nie wiem jak wyglada sprawa w automacie (nigdy nie widziałem astry w automacie), ale powinno być identycznie jak w manualnej skrzyni. Z tyłu silnika (a przodu samochodu) pomiędzy kołnierzem miski olejowej przy koszu sprzęgłowym, a kołnierzem bloku silnika powinna być szczelina o szerokosci ok 3 mm. Wkładasz mozliwie waski i mocny wkrętak tak aby zablokować...
Też polecę wymienić termostat, koszt niewielki a zagrożenie zniszczeniem silnika ogromne. U mnie w astrze I 1.4 oryginalny :( termostat wytrzymuje jakieś 3 lata. I pierwsze objawy są takie jak piszesz. Dopiero po czasie się całkiem blokuje. Ostatnim razem jeździłem z zablokowanym ( myślałem naprawię, ale jeszcze nie dzisiaj ), a tu nagle zapaliło się...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Nie do końca. Patrzyłem na bloki z tych silników i tam większe kieszenie ustawione są na zawory wydechowe. Nie w każdym silniku tak jest. Dlatego wolałem wyciągnąć tłok, żeby sprawdzić. Kieszenie na zawory są pod różnymi kątami. Na większych kieszeniach kąt jest większy, przez co gdy przykładam do niej zawór to wystaje więcej niż bym przykładał do...
Myślę że jak najbardziej. Kiedyś przekladalem w takim aucie silnik z 8v na 16v i pierwszy komputer był bez immo a drugi z immo i nie było łatwo dojść które kabelki trzeba rozpiac i pozwierac aby ecu miał sygnał z immo. Dobrze że wiązka fabrycznie jest przystosowana do immo i nie trzeba prowadzić odrębnej instslacji. Komputer bez immo to dobry kierunek...
Dzisiaj metoda hamulec gaz pokazał się błąd 161450 (P0161). Dotyczy to sondy lambda Błędnie odczytujesz te kody . 161450 to nie P0161-tego numeru dtc nie ma w Z16XE> 161450 to DTC P1614 symptom 50. P1614-50 P1614 Otrzymany nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Usterka komunikacji między modułem sterującym blokadą rozruchu a modułem sterującym silnikiem....
Witam. Miałem ten silnik w Vectrze A i też miałem problemy z alternatorem. U mnie niestety nie wiadomo czemu spalił się stojan z mostkiem prostowniczym i regulatorem napięcia. Po wymianie wszystkiego okazało się, że kontrolka od ładowania nie gaśnie. Przyczyną było brak napięcia do wzbudzania alternatora i spalony przekaźnik ładowania. Dobrym rozwiązaniem...
Jeszcze dodam, że podpiąłem pod ten sterownik żarówkę i ona prawidłowo działa(jak zablokuje to mruga raz a jak odblokuje to 2razy zamruga). Niestety siłowniki nie reagują. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Tutaj ktoś napisał iż czerwono-czarny i żółto czarny są od silników siłowników a u mnie owe przewody nie są pod nic podłączone(w...
Witam serdecznie dziękuję za odpowiedź. Jeździłem dwa miesiące do pracy na 5km w jedna stronę w terenie górzystym i gorsze były powroty do domu pod górę. ...po pracy.... więc temat znam. U mnie silnik od extremalnych warunkach moment startu od 8A do do rozpędu i stabilności jazdy to jest do 3A. A idealnie poziom równina to jest 2A... no wiesz tutaj...
nie robiłem jeszcze sekcji niestety - nie mam czasu :( Af13 też nie ma przycisku "kick down" ten "przycisk" jest tylko takim grzybkiem w podłodze, niema żadnych przewodów od niego, jest to takie tylko "coś" żeby kierowca lepiej się poczuł ;), a AF13 też komputer bierze informację z TPS-u czemu rozsprzęglanie na postoju było by problemem? zatrzymując...
Witam Kupiłem Astrę G Bertone cabrio 1.6 16v 74kW 2001r uszkodzoną lewą stroną. Samochód już jest wyprostowany i poskładany jednak po wypadku astra nie reaguje na pedał gazu, oraz nie uruchamia pompki paliwa. błędy jakie pokazał komputer to : -p1230 główny przekaźnik zablokowany w pozycji otwartej -p1120 za wysokie napięcie na 1 czujniku pozycji pedału...
Tak się składa, gdy EGR jest zablokowany lub nie pracuje poprawnie, czyli jest na nim napięcie rzędu 0,5V to Opla odpalisz bez problemu. Problem powstaje wtedy gdy wypniesz MAP-a (wtedy w większości Opelków, nie można ich zapalić). Po drugie zawsze podpinam sprzęt diagnostyczny i widzę rzeczywistą wartość z EGR. Mogę mu wypiąć EGR-a podczas pracy silnika...
Dziękuję za pomoc. Podjechałem do kolegi do warsztatu i testerem stwierdził usterke. Zgadza się nawalił czujnik EGR. Ale dostać sie do niego to ja przepraszam. Czujnik zablokował się i był cały czas otwarty. Przy okazji okazało się, że jeszcze jeden przewodzik gumowy przetarł się i pobierane było "lewe" powietrze. Samochód działa jak nowy. Jeszcze raz...
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
Witam Mam problem z astrom 1,7 cdti z 2004r .Niedawno ją kupiłem Silnik przerywa powyżej 3 tys obrotów - tak jakby coś odcinało zapłon . Jak się wykręca na wyższe obroty to przerywa co o ok 2 s . po podłączeniu komputera nie wykrywa żadnych błędów , ciśnienia doładowania i paliwa w normie , pozostałe parametry ilość powietrza położenie przepustnicy...
Witam ponownie. Wymiana cewki WN pomogła i na benzynie jeździ OK na gazie też jeździł OK przez klika dni w sumie i znowu pojawił się problem dławienia na zimnym silniku na LPG a na ciepłym było OK :( dałem do gazownika auto , niby twierdzą że coś robili z trzpieniami/rdzeniami wtryskiwaczy? że wtrysków się nie wymienia... to usłyszałem jak zapytałem...
Witam. Jestem przed wymianą rozrządu w samochodzie Astra F 1,7D. Silnik jaki w niej siedzi do zwykły wolnossący diesel o symbolu 17DR. Zamówiłem sobie części i jako że człowiek który ma sklep i warsztat to mój znajomy, chwilę porozmawialiśmy o temacie rozrządu w moim aucie. Jako że zdolności manualne posiadam i mechanika jeśli chodzi o mój samochód...
Dziwne jest jednak to, że po wyczyszczeniu tego silniczka za pierwszym razem jest jakieś 4 miesiące temu autko chodziło w porządku przez jakiś miesiąc a potem znów się zaczynały problemy. Najpierw rzadko a potem coraz częściej. Zresztą ten silniczek był rzeczywiście uszkodzony bo po prostu był zablokowany co stwierdziłem o rozebraniu jego. Jaki się...
Witam.Panowie kupiłem astrę G 1999 rok z uszkodzoną pompą i zzdemontowaną. pompa wymieniona, wtrskiwacze podają paliwo a nikt nie zrobił znaków na kołach rozrządu. znalazłem schematy, ale nie do końca rozumiem..koło wału korbowego ma się pokryć ze znakiem na obudowie , (znak pionowo w dół) koło pompy wtryskowej zablokowane śróbką m8, i dwie pierwsze...
Najpierw łatwiejsze. Do hamulców zagląda się okresowo, czy ktoś lubi czy nie. A Ty kiedy tam zaglądałeś? Na tym polegają między innymi przeglądy okresowe. Na wcześniejszym eliminowaniu drobnych usterek, bądź wymianie okresowej elementów zapobiegając w ten sposób poważniejszym awarią. W skarjnym przypadku szczątki okładziny mogą zablokować koło, a wtedy......
Problem polega na ty, że pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Układ odpowietrzony, sterownik 100 % sprawny.( przekładałem, działa u brata w tym samym modelu) pompa podaje paliwo na powrotny przewód do zbiornika. Wtryski poluzowałem i nic nie sika. Susza. Silnik mam isuzu rocznik 2002. W pompie jest chyba elektrozawór który odcina dopływ paliwa na...
Witam.Mój problem polega na tym,iż drugi kluczyk nie obsługuje mi centralnego zamka.W mądrej książce wyczytałem,że może tak być jeśli wymiana baterii trwała dłużej niż trzy minuty.Kupując autko(używane) nie sprawdzałem tego kluczyka - jak się potem okazało batri w nim nie było.Kupiłem odpowiedną i postąpiłem jak napisano w w/w książce tj.włączyłem tym...
Cześć, Mam problem z Asterką, a dokładniej z jej odpaleniem :cry: Ale na początek może opiszę co się stało i jakie kroki podjąłem... W pewnym momencie zablokowała się stacyjka, można było włożyć i wyjąć kluczyk, natomiast nie było mowy o jego przekręceniu choćby o milimetr. Na dodatek zablokowała się kierownica i aby zdjąć obudowę stacyjki to musiałem...
Słuchaj HENIO Elektrita, natomiast powinieneś wiedzieć że w Oplu regulacja obrotów biegu jałowego odbywa się podawaniem fałszywego powietrza w sposób kontrolowany przez sterownik silnika do silnika krokowego; jak silnik krokowy się wysuwa to obroty rosną a jak wsuwa to odwrotnie. Jeden krok to 0,04 mm. Usterka nr 35 pomimo że wskazuje na silnik krokowy...
Diagnostyka zajmuje kilka minut, ale warto się przejechać z podpiętym "komputerem" (diagnoskopem). Nie musi to być robione w ASO, ale u kogoś kto ma doświadczenie i dysponuje odpowiednim sprzętem a nie "kasownikiem" do błędów z Allegro za 200zł... Może być nieszczelność w układzie dolotowym (np. na wspomaganiu hamulców), może być uszkodzony czujnik...
zablokowało silnik astra zablokowało pompe astra silnik kolizyjny
naprawa pilota peugeot hikvision synology wskazania wilgotności
lodówka gorenje otwieranie bagażnika fabia
Wymiana rozrządu w silniku 3.8L - krok po kroku Mercedes Sprinter 412 - Kod usterki 5249 - ABS, ESP, DPF