Świece są ok?
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
Jaki rocznik? W samochodach tych były do 2008RM montowane bardzo słabe rozruszniki (niski moment obrotowy), po zmianie na nowy "ulepszony model" znika problem z odpalaniem na zimnym.
Jak manualna to nie ma żadnej komunikacji i diagnozy komputerowej . Trzeba wizualnie sprawdzić na mieszalniku czy kręcąc pokrętłem temperatury porusza się silnik nastawczy klapy ciepło zimno ( czy jest sprawny , niezablokowany ew czy połączenie silnik klapa nie jest uszkodzone)
jak odpalam auto muszę trzymać go na obrotach żeby nie zgasł, jak się rozgrzeje to raz chodzi dobrze a innym razem jest masakra
Zobacz [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/x16... - masz rozrysowaną kolejność przewodów zapłonu
Podkładka jest pod wtryskiem, teoretycznie jednorazowa, na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję na zimnym silniku. Wałek jak wygląda? Zmierz krzywki pierwszego i np drugiego garnka.
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z astra J z brakiem mocy na zimnym silniku ? Mam taki sam problem.
Miałem taki sam przypadek w Vectrze C, przyczyną były zimne luty w przepustnicy.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Tak tulejki
za lewym przednim kołem na skrzyni będziesz miał korek bodajże na ampul 10 lub 12 wykręć go,powinien wylatywać olej jeżeli nie wylatuje to dolej..Co do tematu to sprawdż mechanizm na skrzyni czy nie ma nigdzie luzu w oplach często to jest przyczyną ,że biegi ciężko wchodzą...
Jak kolega wyżej - uszkodzony termostat ( za wcześnie lub cały cas otwarty ) Wyłącz ogrzewanie i odpal auto, poczekaj aż temperatura płynu się podniesie np do ok 70stopni. Podnieś maskę i sprawdź wąż gumowy, który idzie od termostatu do chłodnicy - powinien być zimny.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Tzw. zimny lut masz na jednym z wyprowadzeń przekaźnika (piąte zdjęcie).
Witam.Sprawdzałeś jaką temperaturę widzi sterownik silnika na zimno?
szanowny kolego :-) jestem posiadaczem takiej samej astry jak ty z tym samym silnikiem oraz gazem. dam ci najlepszą radę - daj sobie spokuj z szukaniem usterek. To nie jest pompa paliwa, to nie jest sterownik - wszystko jest w najlepszym porządku - gwarantuję ci to. Po prostu silnik SZ jest wyposażony czujnik spalania stukowego, którego zadaniem jest...
Ustawić wał na blokadkę - autodata podpowie ci gdzie ona ma się zmieścić. Potem wkladasz blokade w koło wałka, jak się spasuje to rozrząd ok.
Zawór wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/8730585100_1... Ni trzeba rozbierać całego kokpitu. Wystarczy środkowy tunel.
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
Ta "czujka" jak ją nazywasz to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odepnij kostkę od niego i zobacz czy zapali na zimnym.
Dokładnie tak
Jak widać wskazuje jak chce więc gdzie jest problem faktycznie w przepływie? Raz pokazuje 8,4 raz 10,4. Również nie problem to ustalić. W kwestii korzystania z programu czy ja cię oceniłem tak jak ty mnie? Ale to Ty prosisz o pomoc, a nie ja. Ja wiem co w okienkach powinno być i czego w związku z tym szukać. I albo darujesz sobie podobne mądrości,...
Witam tez mam podobny problem Renault Clio II 1.4 16V + LPG 4-tej generacji.Auto od jakiegos czasu ma problem z odpaleniem rano i tylko rano trzeba krecic z 30 sekund az zaskoczy, chwile ma problem z wejsciem na obroty, czasem sie zaksztusi i zgasnie jak mu chce dac troche gazu...ale jak mu to przejdzie to nie ma problemu przez caly dzien az do rana....
Pozim płynu chłodzącego w normie ? Może sprężarka od klimy poszłastąd to obciążenie silnika wyciekł zimny odczynnik i wyparował.
Pewnie silnik jest w większości przejazdów zimny, nie zdąży się rozgrzać, ja bym też nic nie robił, sprawdziłbym tylko dokładnie spalanie. Można się pokusić o analizę spalin, kosztuje grosze a da podstawowe informacje.
witam napisz czy dzieje się to na ciepłym czy na zimnym silniku
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Jeżeli na tym łączniku do którego dochodzi wyprowadzenie diody widziałeś wyrażne slady podwyższonej temperatury,albo zimny lut-mostek prostowniczy do wymiany.
Taka usterka moze świadczyć o kończącej się przepływce.Po odpaleniu ECU uchyla lekko EGRa co powinien wykryć przepływomierz w postaci mniejszego przepływu powietrza.Jak zmienia się charakterystyka przepływomierza(efekt stopniowego zużycia)sterownik nie widzi zmiany z przepływki i wywala błąd EGRa.Trzeba zapiąć TECHa i sprawdzić co mu nie leży.Jeżeli...
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Jeśli zaraz po odpaleniu ucicha, myślę że puki co możesz jeździć.
Zimne luty w gnieździe wyświetlacza lub/i radia.
chodzi mi tylko o to czy to normalne ze wentylator zalacza sie na kazdym postoju przy zimnej chodnicy?
Zdejmij panel z pokrętłami i szukaj odczepionej linki przy pokrętle ciepło-zimno, względnie drugi koniec przy klapie.
sprawdz czy nie brakuje ci wody w naczymiu wyrownawczym a jak woda jest ok to termostat sobie wymien
Zimne luty styków baterii.
tylko dlaczego raz leci cieple a raz zimne powietrze
przerabialem ten sam temat tylko w kadecie 1.6 wszystko wymienione a ja kupilem za grosze chcieli oddac auto na złom;] zawor cisnienia oleju ;] zawory sie niedomykaja ,pomiar cisnienia oleju robiłes i ile wynosi? Proszę niezwłocznie poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować...
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
Witam niby wszystko ok ale spaliny bardzo smierdzą jakby nie do końca się spalały, a jedyny podejrzany parametr to właśnie temperatura sondy ale błędu dotyczącej sondy brak . Co radzicie wymiana a i pomiar z nową przed montażem czy jest jakiś lepszy sposób? To sonda UEGO , parametr który wydaje Ci się dziwny to temperatura grzałki. Wydaje mi się ,...
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Najpierw sprawdź świece i czy dostają prad
wyglada to tak ze moge go odpalac i 10 razy i po przelaczeniu na gaz zdycha, ale bylem u mechanika i wyczyscil elektrozawor ten przy butli, bo mowi ze sie zabrudzil i na poczatku zanim alternator nie poda wiekszego pradu to nie ma sily otworzyc sie ten elektrozawor. Problem w tym ze wyczyscil a dzisiaj znowu dupa, wiec wymienil na jakis swoj i zobaczymy....
Jak ktoś ci powiedział ze za 500 zł bedzie w porządku to wydaje mi się że sprawa jest jasna. Zapłaciłeś za instalacje z komputerkiem gazowym a założyli ci bez komputera. Pewnie włożli samo pudełko. nowy komputer + wymiana + zarobek = 500zł. Teraz rozumiesz. Poleciałeś robić gaz do kolesia co 3 miesiące temu rury kanalizacyjne przepychał i takie są rezultaty....
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Sprawdź przewody za radiem. Auto było "walone" dlatego po włączeniu zapłonu migają kierunkowskazy. Immobilizer i centralny to dwie różne rzeczy. Skoro chwilę było dobrze to teraz sprawdź napięcie na baterii będzie wiadomo czy pilot rozładowuję baterię oraz zimne luty na mikrostykach.
Co może być przyczyną, że ciepły silnik nie odpala w samochodzie Opel Astra 2002 rok DTI, a znowu zimny pali na dotyk
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Ja mam podobny problem,ASTRA G X14XE Sterownik BINGO M i mam ustawione tak H-0,400 L-0,600 ,po zapaleniu rano na BP jak jest zimny obroty przez kilka sekund falują ,podczas jazdy jest OK.
Witam Astra h 1.7 101km po odpaleniu zimnego auta , auto potrafi przyfalowac lekko obrotami bądź całkiem zgasnac. Chwilę trzeba pokręcić żeby ponownie odpaliło, potem jest ok ? Scv ? Obudowa filtra ?
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
Może płynu chłodzącego trzeba by dolać. A najlepiej dokładnie opisać usterkę. Od czego się zaczęło i tak dalej.
Dokładnie tak jak mówi linx,konstruktorzy astry byli chyba na niezłym kacu
Opel astra 1,6 84 km rok 2001,sterownik silnika DELCO DJTY (HSFI-2.1) - następujący problem : odpali tylko zupełnie zimny,pochodzi ok 5-10 min następnie gaśnie i już nie daje się odpalić.W sterowniku zapisuje się błąd 1482- uszkodzony przekażnik 2-go stopnia wentylatora chłodzenia. Przekażniki sprawdzone - sprawne.Miał ktoś może podobny problem.
jawiczka ma racje, tez to spotkalem, a nie odpala zimny dosc dlugo??
Porządna regulacja reduktora powinna załatwić sprawę. Może również się okazać, że sam reduktor jest do niczego, nie można przeprowadzić regulacji - zanieczyszczenie lub bardzo zużyte membrany, uszczelki i inne pierdoły. Załączanie zaworu od gazu po włączeniu zapłonu to normalka, jak również "syczenie" z parownika na zimnym silniku, rozprężanie się zimnego...
To jest normalne w Astrze F.
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
I w kodach błyskowych będzie kod "666-ten samochód na zimno nie pali bo..."
Ok sprawdzę kopułkę , ale z tego co pamiętam nic się tam nie rusza i wygląda na dobre nie ma żadnych uszkodzeń , a lpg nie mam i ogólnie nic nie robiłem przy zapłonie już tak miał jak kupiłem auto ,a pompa paliwa jest dobra bo przy gaźniku jak się ściągnie przewód paliwowy i zakręci to od razu wali paliwo wiec pompa podaje paliwo .
Witam.Wyciąg sterownik ściąg tylną przykrywkę jest podklejona ale dasz rade - zimne luty,przerabiałem to kilka razy. Pozdrawiam
Wymień przekaźnik. Na szrocie dostaniesz taki za grosze, a wyeliminujesz tym sposobem potencjalną przyczynę. W tych przekaźnikach problemem są zimne luty, które powstają na płytce wewnątrz.
Cześć, mam podobny problem. Co było przyczyną u Ciebie?
Być może jakaś nieszczelność w układzie paliwowy i dlatego trzeba pod pompować paliwo bo go nie ma - schodzi po dłuższym postoju.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
to znaczy wcale nie odpala czy tylko jak zimno?
Zbyt oszczędny jesteś w opisie . Jadąc zaczyna szarpać, ruszając, zimny, rozgrzany, skręcając, jadąc prosto? Coś konkretniej kolego, bo nic z tego nie będzie jak będziesz półsłówkami pisał.
Sprawdź zimne luty na płycie licznika głównie na kostkach co do niego wchodzą
Problem rozwiązany Prostym sposobem na żarówkę stwierdziłem spalenie świec żarowych na 2 i 3 cylindrze. Po wymianie kompletu świec na Boscha autko odpala bezbłędnie [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Cofa się paliwo
Po wymianie rozrzadu było już ok
sprawdz świece żarowe na początek jak dobre to jest to obiaw zapowietrzania układu paliwowego
Aku masz padnięty i tyle.
astra tak ma na zime trzeba sobie zamknąć środkowe nawiewy i już
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Czyżby silnik 8V? I problem z odpaleniem występuje tylko jak silnik jest zimny?
Sprawdzić błędy to podstawa
Witam, mam problem ze stukajacym z16xe. Stuka jak na filmiku. Była robiona glowica, pierścienie, panewki korbowodowe. Silnik byl strasznie zasyfiony w środku. Silnik stukał przed i po naprawie identycznie. Zimny ciepły nic się nie zmienia.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Mogą być różne przyczyny tego problemu 1.przekażnik od rozrusznika zaczyna padać. 2.szczotki rozrusznika są już na tyle wytarte ze nie łączą 3.zaśniedziale styki kabli (mało prawdopodobne) Najpierw radzę przejrzeć rozrusznik
A tak zapytam oprócz tych dziwnych wyników ( które są nierealne), dzieje się coś niepokojącego czy po prostu szukasz dziury w całym. PS Aby poprawnie wykonać test sprężania trzeba odpiąć wtryskiwacze (po co lać paliwo przy teście). Dwa otworzyć przepustnicę na max (częsty błąd zaniżający pomiar). Trzy dobrze jest wykonać dwa pomiary na zimnym silniku...
Po uruchomieniu zimnego silnika , do czasu zagrzania do temperatury ponad 80st , przewód za termostatem powinien być zimny .
Witam serdecznie. Mam problem z moim Oplem Astra H 1.6 105 KM. Przy ruszaniu gdy silnik jest zimny szarpie, aż podskakuje cały przód. Gdy przejadę jakiś odcinek, auto złapie swoją temperaturę pracy problem znika. W zimie gdy jest zimno problem się nasila, a odwrotnie gdy jest sucho i upalnie ( powyżej 30 stopni C) problemu praktycznie nie ma. Spalanie...
Napraw alternator. Niedawno miałem to autko i nic sie nie działo z napięciem podczas podgrzewania. Tam alternator 110A a świece biora tylko ok 40-60A w zależności czy ciepły czy zimne.
U gazownika byłeś co by sprawdzić mapy gazu? Odłacz kleme plusową na chwilę i potestuj czy to pomoże - oczywiście jazda narazie na benzynie, gaz zakreć najlepiej na butli. Jaka instalacja gazowa? Trzeba by podejrzeć wskazania ECU w czasie takiej jazdy to może by coś się pokazało dziwnego bo sprawdzanie wyników przy sprawnym aucie czy szukanie błedów...
Mam problem w astrze F 1.4 gaśnie na wolnych obrotach na gazie tylko kiedy zimny sinik. Na benzynie chodzi dobrze.
Samochód gaśnie w taki sposób jak przy gaszeniu z kluczyka w stacyjce momentalnie go odcina po ponownym przekręceniu kluczyka nie ma prądu, dopiero za którymś razem z kolei jak przekręci się kluczyk jest To jest twój problem. I od tego zaczynasz.
Witam. Sprawdz kabel, gniazda czy nie są naderwane(zimne luty). Pozdrawiam.
Normalne, sonda cyrkonowa potrzebuje się nagrzać do 300 stopni żeby jej wskazania były wiarygodne. Po za tym na zimnym sterownik i tak ignoruje jej wskazania i chodzi w OL czyli na sztywnych mapach.
Zimne luty?
A jaki koszt naprawy?Czytałem teraz o tym i mi opelek nie gaśnie tylko chodzi jak żółw A zapala od strzała czy ciepły czy zimny
Uszczelka pod głowicą.
Astra na zimnym dymi na bialo a jak sie rozgrzeje to na czarno! Wymienione uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka pod głowicą i pokrywa zaworow! O co chodzi?! Prosze o odpowiedz!
Wcześniej jak to działało? Na zimnym też gasł silnik?
astra obroty zimny zimny silnik astra astra przerywa zimny
prosty regulator oświetlenia budowa magnesu przewodność mosiądzu
wentylator android radio autoklaw enbio
Stukające rolki w skuterze 4T 80 – wpływ masy rolek, diagnoza wariatora, objawy i rozwiązania Laser KSS-210A w odtwarzaczu Onkyo DX-6920