Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Wiązka w przelotce tylnej klapy.
A konkretnie brak masy w lampach.
Dekoder od tv na karte - opticum 4060cx - działa To włóż kartę C+ do niego i będziesz oglądać. W nagorszym wypadku czeka CIĘ zmiana oprogramowania w 4060. Konwenter - Opticum LMPQ-04H Ten konwerter działa Astra/Hotbird TY potrzebujesz konwerter Hotbird/Astra. Nowy dekoder c+ - pace dsr 2221 Ten dekoder działa z monoblockiem Hotbird/Astra.
Zobacz czy jest masa w kostce i jak wyżej
Witam Sprawdź bezpieczniki. Kontrolka świeci dlatego, że ma napięcie z alternatora a brakuje tego po stacyjce. Pozdrawiam
Sprawdź regulator jasności podświetlenia.
ładowanie 12.8 Czyli brak ładowania, a nie zwarcie.
Na forum znalazłem ten wątek o usrawieniu zapłonu i o tym by zawrzeć w złaczu diagnostycznym piny AiB oczywiście wiadomo że na lampę pytam bo będę się do tego przymierzal .
Wszystkie sprawdzone? F24,F28
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
witam kontrolka nie świeci , bo jest ona z kompa a jeśli urwała ci się masa (przy akumulatorze) , to komputer nie ma zasilania pozdrawiam Dodano po 4 witam kontrolka nie świeci , bo jest ona z kompa a jeśli urwała ci się masa (przy akumulatorze) , to komputer nie ma zasilania pozdrawiam
A przy podłączeniu radia nie grzebał ktoś?
Witam ja mam identyczne problemy tylko że w astrze 1.6 16v G wiecie w czym był tu główny problem
To odłącz nową wtyczkę może zwarcie jest cały czas pomiędzy pinami.
Prawdopodobnie zrobiłem zwarcie i nie działa tylny głośnik w opel astra 3 h,pozostałe głośniki działają.
Siema mam opla astrę i problem jedno tylne światło nie działa .Już 3 żarówkę włożyłem. Nie wiem jakieś zwarcie się robi. Jak to sprawdzić? Proszę o pomoc.
Witam. Odłącz przewody z czujnika paliwa, jeżeli kontrolka nie zgaśnie to oznacza że jest zwarcie przewodu do masy. Pozdrawiam.
Sprawdzałem tylko naciąg paska. Niestety nie posiadam przyrządu do pomiaru napięcia. pewnie sam nic nie zdziałam, dlatego prosiłem też o namiar na elektryka.
Popalona instalacja lub zielono w kostkach przy nogach kierowcy.
problem wygląda następująco. podczas jazdy przełączyłem sie na gaz, po paru chwilach przestał działać wskaźnik paliwa i temperatuty, jednocześnie zaczęły lekko przygasać wszystkie kontrolki i wyświetlacz lcd od radia. przełączyłem ponownie na benzynę i po paru minutach zadziałał wskaźnik paliwa i temp. jednak kontrolki nadal były lekko przyciemnione...
Niedoczytałem, myślałem ze podłączyłeś w szereg z instalacją żeby zmierzyć pobór prądu.Co brzęczy, miernik czy akumulator.I w jaki sposób miernik ustawiony na pomiar napięcia pokazuje zwarcie.
Jak powstało zwarcie? Czasem kolega nie próbował ładować aku ładowarką przez gniazdo zapalniczki? Takim wynalazkiem z allego?
To nie rozrusznik ci sie zawiesza lecz cewka przy rozruszniku i prawdopodobnie tak jak to było w mojej astrze 1.7 dti powoduje rozładowanie akumulatora ,ktory jest pewnie sprawny . Mechanik wyciągał mi juz 2 razy rozrusznik i po pewnym czasie znów się zawiesiła cewka wiec kolega podpowiedział mi żeby delikatnie nawiercić metalową obudowe cewki aż do...
Przyjrzyj się bezpiecznikowi nr 7 w kabinie a najlepiej go podmień.
sprawdź przewód ... wygląda tak jakby po rozgrzaniu silnika robiło się delikatne zwarcie polegające na przegrzaniu się izolacji na przewodzie
Który rok Twojej astry?
A wskaźnik paliwa jak pokazuje?? Często uszkodzeniu ulega stabilizator napięcia 10V w desce rozdzielczej (o ile pamiętam TCA700).
Mam problem z wskaźnikiem paliwa, doszedł do full i spadł do zera i przestał działać, myślę że może to być zwarcie, ktoś może mi pomóc ?
niedawno u brata w astrze przyczyną rozładowania akumulatora było uszkodzone radio (pobierało 0,7A) warto sprawdzic.Ale najpewniejszy jest pomiar prądu i eliminacja odbiorników.
Na początek sprawdź bezpieczniki, jeżeli było "aż takie" zwarcie to musiał zadziałać, będzie wiadomo gdzie dalej szukać.
Zwarcie w desce rozdzielczej! W Oplu to niestety częste i to nie tylko w Astrze ale i Combo, Corsa. Czesław
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
Niestety ale temat dalej jest aktualny ;( przeczyściłem styki lamp tylnych bo zauważyłem ze nie mam również wstecznego ale po przeczyszczeniu się już pojawił, czy te zwarcie może mieć coś wspólnego z przyciskiem do włączanie św. awaryjnych ? wyjmowałem go ale wszystko wyglądało ok. Przełącznik kierunkowskazów może powodować takie zwarcie ?? dzisiaj...
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
A można błędy odczytać tak jak np. w astrze przez zwarcie pinów w gnieżdzie diagnostycznym czy trzeba włączyć komputer?Pozdrawiam
Wymieniłem akumulator i wszystko gra miałem identyczne objawy aku dawał czasami zwarcie
Klema po prostu luźna lub uszkodzona.
Najczesciej padaly przewody dochodzace do klapy poszukaj bo masz zwarcie
Ten dźwięk może wytwarzać przekaźnik i jest to sprawa normalna.
Prawdopodobnie źle podłączyłeś zestaw BT i gdzieś zrobiłeś zwarcie.
Po podpięciu jednego z nich i odpaleniu silnika wentylator chodził cały czas, pytanie, jaka może być tego przyczyna? Prawdopodobnie uszkodzony włącznik termiczny albo zwarcie w kablach.
Może masz brak jakiejś masy?
Z okolic paska to może być np. alternator, albo zwarcie w instalacji. dokładnie jeszcze nie zlokalizowałem To zlokalizuj albo oddaj do warsztatu, jak nie chcesz go puścić z dymem.
Może być poprzerywana wiązka(i) w tylnych drzwiach, a wiele odtwarzaczy jak zobaczy zwarcie przewodu głośnikowego do masy lub plusa wycisza się.
Dokładnie. Tak przypuszczam. Trzeba sprawdzić czy w ogóle jest na nim plus. Pewnie bezpiecznik diabli wzięli, bo zrobiło się zwarcie na wiązce silnika.
Nie tak. Żarówkę wstaw zamiast bezpiecznika. Nie będziesz musiał wymieniać bezpieczników, i będziesz widział, czy nadal jest zwarcie.
Jak kolega wyżej pisał bezpiecznik oraz wtyka od ECU miała zwarcie. Pozdrawiam
A na moje oko to podstawowa wada Opla astry, czyli zanikanie masy. Jak pewnie wiadomo centralka i lampka zasilane są masą a plus mają stały. Proponuję sprawdzić kable w drzwiach na łączeniu w tym gumowym tunelu. Najprawdopodobniej któryś kabel się przetarł i zwiera do masy(w tym wypadku karoserii gdzie "-" jest stały) przez co lampka świeci a centralka...
zwarcie ;) przez internet ciezko Ci bedzie to usunac - trzeba to zobaczyc zeby cos poradzic itp...
Ten dym zza zegarów mógł wydobyć się ze skrzynki bezpiecznikowej lub przewodów w jej obrębie. Tam bym szukał przyczyny zwarcia.
Błędy module sterowania silnika były sprawdzane? Jeśli tak to jakie kody plus podkody wywołania (zwarcie,przerwa , wartość nieodpowiednia itp.).
Były wyciagane licznik czy mogło gdzie zrobić zwarcie ?.
To pewnie jest zwarcie
Więc wynika z tego, że zwarcie jest w przełączniku wycieraczek.Po włączeniu spryskiwacza na tył nie mogą pracować wycieraczki przednia i tylna jednocześnie.
Problemem okazała się instalacja elektryczna silnika. Zwarcie dawały przewody idące przy listwie wtryskiwaczy.
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
Ja sprawdzam takie usterki wpinając w miejsce bezpiecznika, który się przepala żarówkę 21W z przylutowanymi kablami. Jest zwarcie, więc żarówka się zaświeci pełną mocą, następnie ruszam wiązkami kabli, odpinam wtyczki, aż zlokalizuję zwarcie
Alternator po 15 minutach pracy osiąga 105 stopni C. Silnik jeszcze nie rozgrzany. Czy to możliwe aby stojan miał jakieś wewnętrzne między zwojowe zwarcie?
Jaki komputer podpinałeś? ELM-a czy coś lepszego, Sprawdź świece kiedyś miałem podobnie przy walniętej świecy która robiła zwarcie.
...Macie jakieś pomysły gdzie zajrzeć i co to może być? Zajżeć trzeba w instalację i schemat, może to być zwarcie.
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
To sprawdź bezpiecznik 18 jeszcze raz. Jak spalony to możliwe że zwarcie we wiązce tył, już ci pisałem. Możliwe że i podświetlenie tablicy tył nie działa. Działa?
Padła elektronika pompy...
rozbierz wyświetlacz i zobacz czy ci się nie spaliła jedna ze ścieżek.jeżeli żarówki wymieniałeś na włączonym wyświetlaczy mogłeś zrobić zwarcie
Sprawdze to wszystko ale nie dzialaj takze szyby. Na liczniku pojawiaja sie kontrloka na przyklad swiatel dlugich po ich wlaczeniu. Czy to ma cos wspolnego z tym ze auto nie odpala? Moze gdzies jest jakies zwarcie?
Zanim zaczniesz kombinować z alternatorem, wcześniej zdejm klemy z akumulatora bo jeszcze spalisz auto jak Ci się zrobi zwarcie.
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie...
We wtyczce jest poprawnie. Sprawdź przelotkę w klapie bagażnika, tam najczęściej przewody pękają i robią zwarcie.
Jeżeli wariuje wskażnik to albo jest uszkodzony czujnik temperatury albo przewód od czujnika łapie zwarcie.
Informuje ze przyczyna byla pompa paliwa ktora sie spalila I robila zwarcie. Pozdrawiam
Robi się zwarcie albo przy radiu albo na tylnej wiązce zazwyczaj w bagażniku, czasem jak była robiona blacharka przypalają wiązkę i po czasie jest efekt.P
sprawdziłem prawie wszystkie kable , i odłączalem pokolei te które mogły by robic jakieś zwarcie ,
F21 to wychodzi że idzie bezpośrednio do sterownika silnika, piny B1,B3,B5. Więc albo sam ster robi zwarcie, coś na jego wyjściu , albo wiązka gdzieś przytarta. Trzeba szukać. Oczywiście nie wykluczone że coś jeszcze czerpie z tego bezpiecznika oprócz ECM.
A zasilanie tam jest ?
Wyciąg wszystkie trzy i te dwa duże bezpieczniki pod przekaźnikami jak dalej będzie chodził to masz zwarcie gdzieś w wiązce.
Jak walnięty w stronę bezpieczników to sprawdź dokładnie wiązkę idącą w dół po pasie przednim przy podłużnicy. Jak dobrze pamiętam tamtędy leci CAN do wspomagania kierownicy. Może być zwarcie albo przewody przecięte. I nie sugeruj się dobrze wyglądającym peszlem, w środku może być masakra... :)
Poprawilem połączenia przewodów i problem pozostal a silnik pracuje tylko to zwarcie jest
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
Też obstawiam zwarcie na przekaźniku świec.
Zwarcie wiązki w bagażniku.P
Wypnij pompe paliwa podczas pracy na lpg i zobacz czy się unormuje. Jeśli tak to stag się zepsuł albo masz zwarcie w wiążce.
Zobacz wiązkę między tylną klapą a karoserią, przewody idą tam w gumowej osłonie, może tam masz zwarcie.
wyglada na to jak by masa uciekla,rozbierz wszystko jeszcze raz i poczysc styki srodkiem do polaczenele ktrycznych,sprawdz polaczenia w liczniku..
Odpowiadając śmiesznie na nazwę tematu: Zadzwoń na pogotowie energetyczne! A tak na poważnie, to sprawdzałeś bezpieczniki? Skoro było zwarcie, to na pewno poleciał któryś bezpiecznik.
Zwarcie w instalacji.
kolego wymien palec rozdzielacza i kopułke. miałem to samo w r19 tydzień sie męczyłem i okzało sie ze nowy palec który zakupiłem miał zwarcie do macy i lipa. ez myslalem ze rozrzad albo cos a tu nic tylko głupi palec
Witam -czy masz w gazie i popatrz czy gdzieści nie dotyka zaden kabelek (zwarcie)silnika
W oplu astrze G 2000r, combi nie działa 1,2,3 bieg dmuchawy, wiem ze nalezy wymienic opornik dmuchawy i znalazłem go i wymieniłem na drugi ze szrotu no i podziałał jakąś minute nawet moze nie no i następny się spalił, no i kupiłem następny ze szrotu, ale boję sie go założyc bo może jest jakies zwarcie w instalacji, albo w samym wentylatorze. No jest...
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
To akurat nie jest wina masy. Zamiast bezpiecznika wepnij kabelki podpiete pod zarówke samochodowa. Ruszaj wiazka az bedzie swiecic bardzo jasno. Tam znajdziesz zwarcie.
Równie dobrze któryś czujnik co wisi na wspólnym 5v łapie zwarcie i ECU odcina to napięcie
Nie chce się wzbudzać alternator, może mieć zwarcie na stojanie. Pozdrawiam.
Dziwna sprawa, ale z tego co opisujesz , że przy duszeniu na hamulec , masz pusty bak i gaśnie to może, gdzieś przechodzi kabel od instalacji lpg, koło pedału i robi zwarcie.
Witam. Odgrzewam kotleta i podpinam się do tematu. Kolega napisał, że nie świeciły zegary, ponieważ spalił inwerter. U mnie po wymianie żarówek w desce też nic nie świeci, nawet te oryginalne które nie były wymieniane a wcześniej świeciły. Gdzie szukać tego inwertera? Na wiązce do zegarów raczej go nie ma.... Jak go sprawdzić?
To nie ma znaczenia, centrala może inaczej się zachowywac przy zasilaniu, poza tym w uzwojeniu pierwotnym indukuje się napięcie zmienne, a na wejściu centrali może być kondensator, któy przy zmiennym robi zwarcie.
Mam problem w Astrze g, polega on na tym, że gdy włączę radio przestają działać szyby elektryczne (radio się włącza, ale "nie gra") gdy radio wyłączę szyby działają normalnie, gdy włączę tubę również słychać z niej bas, ale muzyki nie. Podłączałem inne radio i jest to samo, może któryś kabelek powoduje zwarcie? Podpowiedź?
To Cię załatwili. Słuchaj wygląda to jakby manetka od kierunków Ci jakieś zwarcie robiła. Sprawdzałes bezpieczniki?
Skoro juz tak raz pobudziles i dzialalo to tak zrob. I nie rownolegle, ale szeregowo akumulatory musisz polaczyc. Z takimi pomiarami lepiej ni ekombinuj w srodku celi. Jak sie naladuje i bedzie dzialal to ok, jak sie nie uda to trudno. W razie w to napisze ci, ze u mnie juz 3 lata 360 chodzi jak szalona na akumulatorze 75Ah z opla Astry. To zwarcie...
podłącz klemę przez żarówkę reflektorową i odłączaj po kolei wszystkie odbiorniki aż zgaśnie żarówka w ten sposób znajdziesz to zwarcie
opłaca się bo ten towar w używce jest prawie nieosiągalny
zwarcie astra astra zwarcie światła astra zwarcie wspomaganie
keeway gaśnie filtrowanie zasilania przetwornica pralka electrolux rozbierać
Czujnik papieru do drukarki Brother MFC-J6510DW - gdzie kupić? Schematy elektryczne Citroen Saxo 1.5 diesel - dostępność