Na wtryskiwaczu nic nie pisze. Cale szczęście ze to nie jest dwusprezynowy dopiero była by zagwozdka :D Ważne jest jednakowe ustawienie cisnienia na komplecie wtryskiwaczy gdzie roznica nie moze być większa jak 2 bary. Kąt wtrysku tutaj ustawia EDC (MR) Cisnienie nie dobiera się do silnika tylko do każdego silnika dobiera się odpowiednia komorę spalania,...
Czujniki zużycia klocków w osi tylnej - zwarcie. Ciśnienie oleju radzę zmierzyć.
A czym było mierzone to ciśnienie
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Może ktoś z was wie, dlaczego w Mercedes Atego 12230 na przedniej osi ciśnienie wskazuje 10 bar, a na tylnej idzie tylko 6 bar? Podpinany komputer i takie są odczyty.
Tak, to jest ten zawór. :spoko:
MR 6821 - ciśnienie sprężonego powietrza w układzie AdBlue jest za niskie
Błąd wskazuje na za duże ciśnienie doładowania
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
12 bar to ciśnienie normalne.
No tak: Atego. Od prawie dwudziestu lat robione w jednym, niepowtarzalnym modelu. Nie dzieli się na "małe" (do 15 ton) i "duże" (powyżej 15 ton), nie ma żadnej różnicy czy to pierwsza, druga, czy trzecia seria. Każdy z nich ma inny schemat elektryczny. :-/ nie pokazuje ciśnienia powietrza w zbiorniku Niby w jakim zbiorniku? Spryskiwacza? Paliwa? Płynu...
Ale jaką instrukcję byś chciał? Musisz mieć przyrząd zastępujący wtryskiwacz i manometr pasujący do tego przyrządu. Mierzysz na ciepłym silniku. Na zimnym zawsze Ci wyjdzie całkiem dobra, chyba, że masz dziurę w tłoku. :)
Litera "a" błąd aktualny, bez "a" zapamiętany, np. E 04 - kolejny z błędów w danym module, 0,1,2 przed numerem błędu - waga błędu, cztery cyfry - numer błędu. Przykład w MR; a E 03 2 2020 Za niskie ciśnienie oleju
Witam, nie było mnie jakiś czas, ze skrzynią nic się nie zmieniło. w którym miejscu zmierzyć ciśnienie i jakie ono być powinno? pozdrawiam
Z czego masz ten opis ? "Zawór przełączający sprężonego powietrza SCR" - bo jest zewnętrzny i wewnętrzny zawór redukcji ciśnienia.
Twierdzisz w pierwszym poście, że zaciski OK, klocki i tarcze OK, pedał i korektor zregenerowany... To właściwie wszystko masz OK. Pozostaje Ci wszystko sprawdzać od nowa. Pedał, zawór i czujniki ABS, siłowniki, zaciski, ciśnienie powietrza, szukaj numerów błędów w instrumencie.
Nie wiem jak fizycznie wygląda , nie mam foto na Helmucie . Obniż ciśnienie i jak się "drze" sprawdzaj w którym miejscu. MB instalował w postaci kostki "małego przekaźnika"i piszczałka piezo - malutka okrągła , lutowana do druku!
Jakie jest ciśnienie paliwa za filtrem na wolnych obrotach bo tego nie podales
Tak wymień zawór wieloobwodowy i sprawdź ciśnienie jeszcze raz po jego wymianie.
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
w tych typach co chwilę wyskakuję jakaś usterka i tak ma być. Ale chyba w to nie uwierzyłeś? Niekompetencja i tyle. Jeżeli chodzi o 3620, to świadczy on o awarii czujnika - tak więc sama wymiana wkładu osuszacza problemu nie usunie. Sprawdź wiązkę prowadzącą do czujnika (trzy kabelki), gdyż często potrafi przegnić w okolicy zbiorników powietrznych....
...kolego jak zmierzyć to ciśnienie w układzie;)???potrafisz podpowiedzieć....;)?
MR 6883 - Uszkodzony system sprężonego powietrza Air Supply SCR. Dodano po 2 MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie. MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Odkręć korek wlewu oleju zatkaj rękom i sprawdź czy nie robi się ciśnienie powietrza w komorze korbowej.
Jest to moduł SCR, i najlepiej odłączać każdy element oddzielnie i sprawdzać kiedy zwarcie ustanie. Może to też być podgrzewacz dozownika lub sam dozownik.
Witam, Mam pytanie jak wypoziomować Atego 1323 z '99 roku. Chodzi mi o to, że w poduszkach zawieszenia tylnej osi ciśnienie powietrza nie jest równe, przez co auto "krzywo" stoi. Na cięgnach czujników położenia nie ma żadnej regulacji. Zastanawiam się jak się je reguluje?
Poziom oleju, jego lepkość, filtr oleju i ciśnienie w układzie. Te rzeczy do sprawdzenia.
W siłownikach nawet podwójnych po zaciągnięciu ręcznego nie na powietrza, to nie naczepa. Dodano po 1 Odłącz i zaslep po kolei przewody od zaworu 4-obwodowego. Sprawdź na którym traci ciśnienie.
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Wymieniono wszystko... Tarcze, klocki, łoże aparatu, łożyska koła? Piasta prosta, felga opona sprawdzona? Pomiar ciśnienia w danym odwodzie, powietrze nie wydostaje się z pedału hamulca? Ciśnienie robocze właściwe?
Tylko nie popełnić szkolnych błędów np. ciśnienie w oponach, różny bieżnik, blokada przeciw staczaniu etc.
-Żeby odczytać błąd trzeba "wejść" klawiszami w interesujący nas moduł i dopiero tam odczytać błędy. Mógłbyś się tym bliżej zainteresować zamiast wydawać pieniądze na podłączanie do komputera. -Zawór ustalający ciśnienie w układzie poduszek jest częścią zaworu czterodrożnego -Sprawdź, czy w układzie nie ma wody - to może być również przyczyna kłopotów...
Potrzebuje wiedziec co oznacza kod błędu INS 03620 w mercedesie atego rok 1999. dodatkowo zapala się przy tym kontrolka ciśnienia mimo że ciśnienie w układzie pneumatycznym jest ok. Jeżeli ktoś wie o co może chodzic to bardzo prosze o pomoc To jest mercedes atego 815 Rok 1999
Daleko z pomp do wtyczki MR nie masz. Chcesz by Ci podpowiedzieć na którym milimetrze mogła się wiązka przetrzeć? Może masz zalaną olejem albo wodą po myciu silnika. Komputer Ci podpowiedział czego szukać. Zmierz ciśnienie paliwa.
Witam mam problem z mercedesem atego nabija powietrze normalnie do 6 apotem osuszacz spuszcza powietrze jak by był pełny. Gdzie posiada on zawór regulujący ciśnienie spuszczania? awariia powstała nagle z dnia nadzień.
Jeżeli nie traci mocy pod obciążeniem to przyczyną może być nieszczelność na powrocie, cieknący wtryskiwacz, otwarty zawór przelewowy. Ma utrzymać ciśnienie 4,6 bar na wolnych obrotach.
Sprawdz czy w baku nie robi sie podcisnienie lub cisnienie
MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania MR 1818 - uszkodzenie w obwodzie doładowania Sprawdź dolot i turbinę.
Jeśli masz dostęp do manometrów – warto podłączyć je do różnych sekcji układu i zobaczyć, gdzie pojawia się ciśnienie bez wciśnięcia hamulca. Możliwe też, że któryś z regenerowanych zaworów ma wady lub został źle złożony – warto porównać z nowym lub sprawnym zamiennikiem.
ciśnienie w cylindrze ok, pozostaje mi zbadać ciśnienie paliwa, na oko sprawdzałem, jak silnik chodził to luzowałem nakrętki przy każdym wtryskiwaczu i na 2 słabiej leci, czyli jak by było słabe ciśnienie paliwa na 2 cylindrze, czekam na wskazówki...
Jak wszystkie czujniki z osuszacza działają i pokazują na deskę ciśnienie, to został Ci czujnik hamulca postojowego. Tachograf nie ma z tym nic wspólnego.
Ale wydaje mi się, że podstawowe parametry powinny być takie same, żeby komputer nie głupiał. Akurat w Mercedesie za pomocą SD jest możliwość zaprogramowania różnych czujników lub innych elementów do konkretnego auta. Pierwsze z brzegu dla Atego to czujnik ciśnienia i temperatury oleju jako dwa osobne czujniki lub jeden zespolony czujnik ciśnienia...
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Zawor czterodrozny za osusaczem
Jeśli nie tworzy ciśnienia to filtr nie pomoże jeszcze przy pompie jest mały zaworek który jest sterowany powietrzem. Znajduje się jeszcze membrana z zaworkiem jak w kole ciśnienie 3,5 bar ale to tylko do zamarzania działa jak amortyzator .
Auto z 2014r.przy przebiegu 260tyś. pojawiło się ciśnienie w naczyniu wyrównawczym ,mechanik stwierdził uszkodzenie uszczelki głowicy po wymianie której auto zaczęło dziwnie pracować , po demontażu miski olejowej okazało się że obróciło panewkę na wale korbowym.
klima a atego to bardzo prosty układ i nie ma modułu, który nią zarządza z tąd nie bedziesz miał żadnego błędu po podpięciu SD. Co to znaczy ciśnienie sprawdzone? Kto sprawdził ile jest czynnika w układzie?
Proszę bardzo : BS 7190 Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi przedniej.
Witam, Jako, że mam podobny problem podepnę się pod temat. Autko Atego 818 2011r. Pompa AdBlue daje za niskie ciśnienie ok 2,5 bara. Sprawdziłem ciśnienie dla układu SCR jest 5,5 bara tak jak powinno być. Wymieniłem zaworek redukcji ciśnienia w pompie AdBlue na oryginalny mercedesa 000 142 00 19. Ciśnienie wzrosło do ok. 3,3-3,9 bara ale nadal jest...
tak to jest Teves ATE po 90 roku czyli czujnik ciśnienie jest z boku
Dzięki kolego, spróbuje jutro wymienić, myślałem o wymianie tylnego zaworu. Jak nożnym pompuje parę razy spada ciśnienie na zegarach do 6 i zaciąga ręczny.
Witam. Może mi ktoś podpowiedzieć jakie ma być ciśnienie paliwa po wkreceniu manometru w miejsce czujnika temperatury paliwa? U mnie na wolnych jest 2 bar a na wyższych dochodzi do 5 bar.układ paliwowy wyczyscilem, nieszczęsne zaworki też sprawdzone.
i przepływka Jaka przepływka??? Gdzie ty tam masz przepływomierz?? Mnie tu śmierdzi ciśnienie w "niskim" obwodzie układu paliwowego (zaworek przelewowy, nieszczelności)
Do serwisu pod warunkiem, że paliwa nie zatankowałeś do Ad Blue. :) 6820 Ciśnienie powietrza w układzie oczyszczania spalin jest za wysokie.
Jak rozumieć, że jest paliwo na wtryskach, jest to prawdziwe ciśnienie, aż targa rurkami?? sądzę, że paliwo cofa się do zbiornika.
Ufać znaczy sprawdzać. :D Ciśnienie dzisiaj sprawdzam. Ale i tak to dziwna sprawa.
Oj, ciśnienie paliwa ma pierwszorzędne znaczenie. Nie jeden nowiutki wtrysk został ugotowany przez śladowy dopływ paliwa. :)
Witam podepnę się pod temat. Atego 1223 03r tył na poduszkach bez drążka reakcyjnego, w prawej poduszce jest mniejsze ciśnienie . Auto stoi równo nie jest przechylone na prawo ale czuć podczas jazdy że buja na prawą stronę nawet macając poduszki czuć że w tej prawie jest mniej wiatru. Zawór rozdzielający powietrze na poduszki zamieniony z drugiego auto...
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
Na bank sprężarka, jak dopiero po dwóch godzinach zaczyna wywalać. Innej opcji nie ma, wymiana głowiczki na sprężarce. Ciśnienie na osuszaczu możesz zmniejszyć do 10-10,5 bar, nowa głowiczka będzie bezpieczniejsza. :)
To sprawdz. Kolega mial ostatnio cos podobnego w Atego i winowajca okazal sie zbiornik wyrownawczy a konkretnie zaworek
Skoro nie ma paliwa to sam znalazłeś usterkę. Teraz dowiedz się czemu nie ma. Może filtr paliwa jest z biedronki. A może pompa paliwowa. Zmierz ciśnienie w układzie i poszukaj czemu ewentualnie go nie ma.
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Jaki olej był wlany? Chodzi mi o parametry nie markę. I podeślij vin auta to jutro sprawdzę wartości ciśnienia na wolnych obrotach.
Czujnik ciśnienia był uszkodzony. Pokazywał cały czas jakieś szczątkowe ciśnienie . Po wymianie pokazuje 5,5 bar w czasie pracy. Zobaczymy czy zgaśnie kontrolka po jeżdzie próbnej?
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
Sygnał czujnika ciśnienia zasilania w obwodzie 1 przekroczył przerwę pomiarową.
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Witam! 0104 Sygnał wejściowy czujnika "ciśnienie w obwodzie 1 hamulców" jest poniżej zakresu. Możliwe uszkodzenie: albo zaśniedźiały styk albo przetarte przewody- w okolicy zaworu 4-obwodowego albo uszkodzony czujnik. Pozdrawiam
dlaczego inne nie maja tego a oznaczenie silnika to tez OM904LA Bo to jest wyposażenie dodatkowe - a nie seryjne. Dzisiaj namierzyłem takie auto i wg VIN ma kod SA "MB1" - właśnie taki hamulec silnikowy sterowany identycznymi króćcami. Jak masz silnik już zamontowany, to podaj tam sprężone powietrze w czasie pracy silnika - powinien zgasnąć. Prawdę...
Tak najłatwiej, siłowniki są niżej od pompy to wystarczy mniejsze ciśnienie i wydajność tłoczenia. Łatwiej wypchnie powietrze. Nie pomyl albo nie zamieniaj płynu na tańsze podróby. Tu nie ma drugiej szansy po próbie oszczędzania.
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
Witam wszystkich, posiadam starszą damę mercedesa atego 815 Wczoraj podczas jazdy usłyszałem syczenie i zaczęło spadać ciśnienie powietrza. Okazało się ze na dole podstawy osuszacza tam, gdzie jest zawór, którym spuszcza powietrze, aby regenerować wkład osuszacza, coś się rozszczelniło i wydostaje się tamtędy powietrze. Wydostaje się ono tak szybko...
INS F01 0 1123 Stan wejścia X1 18/13 "kontrola żarówek" jest nieprawidłowy lub stan wejścia X2 18/8 "blokada mechanizmu różnicowego" jest nieprawidłowy INS F02 2 0104 Przekroczenie zakresu na wejściu sygnałowym czujnika "ciśnienie rezerwowe w obwodzie hamulcowym 1" INS F03 2 0204 Przekroczenie zakresu na wejściu sygnałowym czujnika "ciśnienie rezerwowe...
Może być tu wina siłownika wyciskowego. Przy wymianie sprzęgła mogłeś doinwestować. :) Chyba, że tarcza sprzęgła nie fabryczna a regenerowana, to wtedy zgaduj zgadula co bardziej szarpie. Autka z AGS mają tę wadę, że przy dużym obciążeniu sterownik popuszcza ciśnienie na siłownik sprzęgła i szarpanie występuje. Przy sprawnym sprzęgle wymiana siłownika...
Zmierz w pierwszej kolejności ciśnienie manometrem. Nie zaszkodzi jak sprawdzisz zaworek odpływowy pod filtrem czy się nie rozleciał, częsta usterka nieumiejętnej obsługi filtra oleju.
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
EDC Eletronic Diesel Conttrol Elektroniczna regulacja silników ZS Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku....
MR 1416 - Czujnik ciśnienia doładowania, nieosiągnięty zakres pomiaru (zwarcie z masą)
Czy w tym modelu Atego 1218 2002r. moduł regulacji ciśnienia to odrębna cześć, czy wchodząca w skład modulatora EBS?
Te czujniki zaleznie od konfiguracji pojazdu mogą być w różnych miejscach - gdzie indziej będzie w wywrotce, a gdzie indziej w ciągniku siodłowym. Zawsze jest jednak w miejscu narazonym na wilgoc z jezdni. Do tego kable są w czasie jazdy stale pod napięciem co powoduje że gniją. W Atego bardziej, w Actrosie mniej - ale jest to jeden z głównych problemów...
Atego 1218 2002r. wyrzuca płyn chłodniczy przez zaworek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym. Ewidentnie układ chłodzenia ma wysokie ciśnienie. Tester na obecność CO2 niczego nie wykrywa, sprawdzałem dzisiaj 2 razy, raz na chłodnym a raz na rozgrzanym silniku. Temperatura w normie, woda się nie gotuje, płyny się nie mieszają. Wystarczy zrobić...
Teraz jak się błąd powtórzy to Ty nam pomóż. Przed pytaniem o to co robić, podaj nam jakie jest podciśnienie paliwa przed filtrem, jakie ciśnienie w bloku silnika na wolnych obrotach i 1500, jaki spadek i w jakim czasie ciśnienia w obu obwodach silnika na zimnym i ciepłym silniku. Jeśli taki występuje. :)
"Paliwo dochodzi, żadnych błędów..." A teraz; "żadnych usterek aktualnych zapisana jedna: ograniczenie stabilizacji pracy na biegu jałowym cyl.1..." Kolego. to nie jest tak jak myślisz, że Ci będzie błąd aktualny wyświetlał w momencie braku paliwa. Silnik stoi to i błędów nie ma. :) A ten zapamiętany wskazuje jednoznacznie; Nie miałeś ciśnienia paliwa...
Witam, mam problem z wybierakiem biegow G85 (wyspa z cewkami i silnikiem hydraulicznym) nie trzyma ciśnienia szybko schodzi i silnik hydrauliczny co chwilę się włącza i pobiją ciśnienie. Moje pytanie gdzie szukać zaworu który trzyma ciśnienie ?Dzięki z góry za podpowiedź:)
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Korekty będą w normie. A jakieś parametry jak ciśnienie doładowania? I zapytaj się czy pompowtryski leżały w oleju napędowym.
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Myślę, że w MR te błędy. 2020 - Za niskie ciśnienie oleju. Pozostałe błędy prawie sam sobie opisałeś. 0104 - CAN do FR uszkodzony! Doładowanie musisz sprawdzić, odczytałeś błąd i czekasz aż ktoś Ci to zmierzy?
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Dóbr wieczór 1. Jak wyglądają siłowniki hamulcowe? Czy trzpienie są identycznej długości? 2. Czy zaciski przesuwają się swobodnie. Bez klocków. 3. Sprawdź manometrami 0-2bar ciśnienie początku hamowania( kiedy zacznie lekko hamować, i jak jest możliwość to porównać na rolkach, wtedy wszystko będzie prostsze😜) 4 Czy nie ma usterek z grupy BS X 6xxx (dostep...
Witam potrzebuje pomocy związanej z Atego 1217 99' wyswitlal mi błąd w INS i strzalka na wyswietlaczu pokauje zbiorniczek z cisnieniem po podlaczeniu komputara okazała się ze czujnik wody kondensacyjne jest uszkodzony, wymienil czujnik na nowy i przy okazji pospiszczalem wodę ze zbiornkow i jest ok ale nadal swieci ten zbiorniczek w komputerze w symbolach...
Wtryski włożone i.... Nie działają 2 cylindry-1 i 5. Przy popuszczaniu przewodów zasilających wtryski wyraźnie słabsze ciśnienie na tych dwóch pompach. Za słabe pompy do wtrysku? Wywalić czy wyczaruje coś na SD, na co zwrócić uwagę na SD? Zapowietrzony? Pół godziny chodził i popuszczalismy przewody...
Wtryskiwacze będą wyjęte to sprawdź ciśnienie sprężania. Jeśli są to wtryskiwacze bezprzelewowe to będą bardzo wrażliwe na zużycie prowadzenia iglicy które potrafi blokować cały wtryskiwacz. Oprócz nacisku sprężyny dochodzi jeszcze ciśnienie wewnątrz samego wtryskiwacza które dodatkowo podnosi ciśnienie otwarcia i dawka wtedy jest za mała. Jeśli są...
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Sprawdź czujniki ciśnienia na pneumatyce.
Witam kolego na przewodach do słownika jest ciśnienie 9atm tyle będzie szło na przednie koła , ale powinno iść 10bar bo na tyle jest regulowany reduktor w zaworze zabezpieczającym. jednak siła hamowania połowę słabsza siła hamowania zależy od ładunku jaki masz na kipie bo tak działa regulator siły hamowania. na pusto będziesz miał w granicach 2,5-3bar...
Zmierz cisnienie sprezania.
ciśnienie atego atego regulacja ciśnienie atego ciśnienie oleju
climatronic regulacja mitsubishi falownik przetwornik impulsowy
radmor serwis gdynia sterownik rolet
Blokady w Kingway Italy 50 20 Vision - lokalizacja Jak zwiększyć zasięg anteny odbiornika YM-101?