Zdjąłem kabelki od modulatora, sprawdzając, nic tam nie widać, żeby było przetarte czy zwarte Niestety - ale będziesz musiał zrobić trochę więcej niż "obejrzeć kabelki" W zakresie tego uszkodzenia samodiagnostyka układu Niemcom nie wyszła. Błąd często wskazuje na inny zawór niż ten, który uległ uszkodzeniu. Poza tym w większości przypadków nie chodzi...
Błędy te to: 4249 Czujnik prędkości obrotowej przy osi tylnej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą LUB Nieprawidłowa prędkość przy czujniku prędkości obrotowej osi tylnej z prawej strony 4250 Nieprawidłowa prędkość przy czujniku prędkości obrotowej 'osi tylnej z prawej strony' 4151 Czujnik prędkości obrotowej przy...
Witamy również FR 2322 - wyjście prostokątne GSV3 (taktowane zasilanie przełącznika) - zwarcie z masą.
INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwę) INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwę lub zwarcie do plusa
Czujnik wilgotności powietrza ma zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwę.
ABS 1 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
Sprawdź zasilanie i elektrozawór sterowania hamulca silnikowego. Przerwa lub zwarcie z plusem.
8796 Czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia osi tylnej ma nieprawidłową wartość. 5041 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą. 5141 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą.
3923 - pin 3 zaworu tylnej osi zwarcie do plusa 3924 - pin 2 zaworu tylnej osi przerwa
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
Witam. MR 0916 0916 Czujnik temperatury za katalizatorem ma zwarcie z masą.
Pin 3 zaworu ABS osi tylnej - przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa. INS - czujnik wody kondensacyjnej
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
8741 Moduł regulacji ciśnienia osi tylnej ma zwarcie z masą przy styku 6. Przed 2005 chyba polskiej instrukcji nie było. Ja nie widziałem albo nie pamiętam. :)
5053 Wyjście X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Zawór elektromagnetyczny 1 przy styku X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim 5253 Wyjście X3 15/10 ma zwarcie z biegunem dodatnim LUB Wspólny przewód masy zaworów elektromagnetycznych zaworu dekompresyjnego i hamulca silnikowego ma zwarcie z biegunem dodatnim 4223 Układ ogrzewania dyfuzora ma zwarcie...
Zanim zaczniesz ciąć jakieś kable, wypnij kostkę z tyłu tablicy bezpieczników i zobacz czy przewód czarny/fiolet ma zwarcie do masy. Jeżeli ma zwarcie do masy to żadne cięcie i podawanie napięcia z boku nic nie da. Jeżeli przewód nie będzie miał zwarcia zmierz wtedy w gnieździe tablicy z którym innym pinem (może być w innym gnieździe) łączy się pin/bolec...
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Czujnik ABS przód prawa strona - przerwa Wieniec biegunowy ABS przód lewa strona - uszkodzony Zawór ABS przód, prawa strona - zwarcie do masy na stykach 1 i 3
Tak, to jest z czujnika od tacho. Jeśli było coś robione przy AGS, np. odpinana wiązka, wyciągana skrzynia itp to zdarza się, że przerwany jest kabel do kitasa pod AGS. Pominąłem Twój wcześniejszy błąd 5752. - Wyjście zasterowania świateł cofania ma zwarcie z masą. Mocy od tego nie ubędzie. :)
BS 5141 - czujnik zużycia okładzin hamulocwych przednia os lewa strona ma zwarcie z masą BS 3020 - zawór elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma przerwe na styku 3 BS 7296 - czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia na osi przedniej ma nieprawidłową wartość FR 3330 - czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwe lub zwarcie...
Jak zgasła to widocznie było zwarcie wewnętrzne w modulatorze a nie w kablu. Całe szczęście. 2 to chyba środkowy pin modulatora, ale nie mam schematu pod ręką. Zmierz stary to będziesz wiedział. :)
PoniŻsze kody błędów to: INS 3720 - awaria czujnika zużycia okładzin hamulcowych INS 0908 - przewód komunikacyjny ma zwarcie lub przerwę z plusem FR 1423 - brake light switch at pin X1 18/11 has short circuit MR 7543 - niskie napięcie baterii Litera "a" oznacza błąd aktualny
Witam. 3126 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma przerwę przy styku 1. 8630 Moduł regulacji ciśnienia osi tylnej ma przerwę przy styku 3. 5041 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą. 7190 Awaria redundancji przy module regulacji ciśnienia osi przedniej. 5441 Czujnik zużycia...
ABS 3704 - zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku 2. O tym błędzie już zdaje się kiedyś pisałem - najlepiej sprawdzić wszystkie trzy zawory na oporność i zwarcie z masą. Równie dobrze błąd może być spowodowany usterką każdego z nich. Kodowanie przy wymianie zegarów wiąże się z wprowadzeniem do nich...
1 04 09 - camshaft position sensor: camshaft sensor open circuit fault - check wire N3/1 - N3/20 for open circuit, replace if necessary - nominal value: 1.2 kOhm 1 04 12 - camshaft position sensor: camshaft time-out (no camshaft signal) - if fault codes 10408 and 10409 are current, remove them first - pull out position sensor B16 during engine standstill...
Wyskakuje mi taki błąd w Mercedesie Atego może ktoś wie czym jest spowodowany 2/Wyjście X4 18/7 lub X3 15/8 ma zwarcie z masą, lub przewód masy zaworów Y29 - Y30 ma zwarcie z masą.
Prawdopodobnie masz zwarcie na którejś z linii do żarówek po prawej stronie. Na początek odłącz po kolei wtyczki z lamp po prawej: przedniego reflektora, tylnej lampy i bocznego kierunkowskazu. Najczęściej zwarcia robią się właśnie w odbiornikach. Jak to nie pomoże, to pozostaje szukanie w wiązkach. Na szczęście wiązki przodu i tyłu mają osobne wtyczki...
Jaki w tym dziwny problem?? Zapewne przewody do przedniej prawej lampy oraz przewody do gniazda ABS przyczepy idą w tym samym peszlu. Namierzyć ten peszel i rozpruć.
Dzień Dobry Czy ktoś z kolegów orientuje się co to za scalak ze zdjęcia? Znajduje się on w liczniku Mercedesa Atego z około 2000roku. Było jakieś zwarcie pod siedzeniem podobno i nastąpiło uszkodzenie tego scalaka i dwóch rezystorów 270 omów z drugiej strony płytki. Pierwsze zdjęcie scalak, drugie to miejsce po rezystorach, trzecie to miejsce po scalaku....
3330 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą LUB Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego, przerwa/zwarcie z biegunem dodatnim/zwarcie z masą
https://obrazki.elektroda.pl/3889618400_... Mercedes Atego 1224 2010r Problem nr 1 polega na tym że świecą się światła stop po wyjęciu kluczyka. Odpięcie włącznika stop przy pedale hamulca nie pomogło Odpięcie kostki stacyjki nie pomogło. Odpięcie kostek lamp tylnych Prawej i Lewej nie pomogło. Odpięcie wszystkich przekażników nie...
Z opisu wynika że to siedzenie ISRI Ta mała skrzynka z trzema kablami to elektrozawór. Skoro sprawdziłeś stan kabli (zdarzają się przypadki przełamania kabelków prowadzących do potencjometra mierzącego wysokość siedzenia) to możesz jeszcze zmierzyć obecność napięć "stałego plusa" oraz "po stacyjce" na zasilaniu. Żeby nie szukać na kostce zasilającej...
Problem rozwiązany. Zwarcie w desce rozdzielczej. Popalone luty i to robiło całą robotę
Prawdę mówiąc naprawiłem kilkaset liczników oraz innych komponentów z uszkodzeniami magistrali CAN i nie miało to wpływu na EEPROM. Przeważnie sam układ transceivera CAN przebity na zwarcie lub odparowany. Musisz posprawdzać inne komponenty na tej linii, też mogą być uszkodzone.
BS 3027 - zawor elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma zwarcie z "-" przy styku 1
3720 Awaria czujników zużycia hamulców 0902 Przewód komunikacyjny ma zwarcie do + /tu potrzeba schematu albo DAS pod ręką/ MR 1115 Czujnik temperatury paliwa - przekroczenie wartości, zwarcie, przerwa
Witam. 1125 Złącze 'D+' przy złączu X4 18/13 jest nieprawidłowe lub ma przerwę albo zwarcie z masą. 3032 Zacisk 30, napięcie dolne.
ABS 4149 - czujnik prędkości obrotowej osi przedniej z lewej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub zwarcie z masą.
ABS 1 3022 ABS 1 3023 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą, biegunem dodatnim itd. FR 0 3130 Uszkodzony przełącznik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza, lub zwarcie
Cześć, od kilku dni czytam forum, ale jakoś rozwiązania nie znalazłem. Mam problem ze skrzynią w MB Unimogu 2005r, ( jednak jest to typowa skrzynia montowana w Actrosie, lub raczej Atego - 8 biegów bez połówek). Auto świeżo kupione,( teoretycznie miało być uszkodzone sprzęgło), jak się okazało przy diagnostyce komputerem, cała masa błędów zupełnie niespólnych...
FR 1125 połączenie D+ przy styku x4 18/13 jest niepewne lub ma przerwę MR 1015 czujnik temperatury oleju przekroczył zakres pomiaru w górę zwarcie z + przerwa MR 7542 za wysokie napięcie akumulatora PSM 2721 wyjście zasterowanie przystawki odbioru mocy 1 styk x4 18/16 ma zwarcie z + lub przerwę INS 0308 blokada kabiny kierowcy ma przerwę lub zawarcie...
3121 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z lewej strony ma zwarcie z masą przy styku X2 6/2.
Czujnik ABS lewy tył - przerwa, zwarcie +/- lub nieprawidłowa prędkość, czyli odległość czujnika od pierścienia. Ale przy ostatnim błąd wyświetla stale a nie okresowo. Sprawdź wtyczkę kabla, czy nie zgniła.
No to w końcu jest ten plus przy baku - czy go nie ma? INS 0508 - czujnik poziomu paliwa ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim. Te czujniki się psują (czasami). Na próbę (jeżeli nie masz pod ręką żadnego opornika) możesz zamiast czujnika przyłączyć przy zbiorniku przekaźnik na 24V. Jego cewka posłuży jako próbny rezystor. Po przyłączeniu wskazówka...
BS 5441 - Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi tylnej z lewej strony ma zwarcie z masą ...więc myślę, że wszystko jasne ...
3923 - styk 3 zaworu elektromagnetycznego tylnej osi ma zwarcie z biegunem dodatnim Przy którym kole jest 3 elektrozawór(L czy P) Większość Atego ma system trzykanałowy - czyli dwa zawory z przodu (L+P) i jeden z tyłu (wspólny dla obu tylnych kół). Niewielki procent tych pojazdów ma system czterokanałowy (osobny zawór dla każdego koła) Szukaj z tyłu...
Sprawdź jeszcze, czy pedał gazu jest nauczony (procedurę nauczania pedału gazu z klawiszy licznika zamieszczałem na forum). Wtedy pomimo naciśniętego gazu stan pedału może zostać rozpoznany przez sterownik FR jako nienaciśnięty - co jest jednym z warunków załączenia hamulca silnikowego. Samo zwarcie w dźwigience takiej sytuacji nie spowoduje - przyczyn...
Jeden z przewodów prowadzących do przycisku odblokowanie ma zwarcie z masą.
mercedes atego zwarcie atego atego falownik zwarcie zwarcie
licznik 93s56 świateł pozycyjnych domofon prestige
głośnik pionier telefon zablokowany kontem google
Mercedes W211 - Błąd przy Gwałtownym Przyśpieszaniu Biblioteki EAGLE z polskimi opisami - dostępność i tworzenie