nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
A EGR zaślepiałeś? Może zacięty zawór itp.
dla testów zaślep zawór EGR
Zawór sterowania EGR
Odkręć obudowę przepływomierza od filtra powietrza ,uruchom na biegu jałowym i zatkaj ręką wlot powietrza jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze ciągnie. Przepływomierz podstaw i zawór EGR.
trzeba podpiąć pod vag`a i sprawdzić parametry rzeczywiste i zadane na przepływie powietrza, i radziłbym sprawdzić jeszcze zawór egr pozdrawiam
Ciężko będzie Ci go sprawdzić, najpewniej podłożyć drugi. A jak dasz podciśnienie bezpośrednio na zawór EGR to się otwiera?
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia związane z EGR. Przecież tam zawór elektryczny. Mój błąd. Mam A3 i już z rozpędu pomyślałem o podciśnieniach.
Nie wiem jak u Ciebie ale miałem podobny problem , w peugeot HDI 90 kM Wymontowałem zawór przemyłem i wyczyściłem i działa pół roku bez problemu a używam autko codziennie robiąc 100-150km.Jedyny problem to świecąca kontrolka check, ale mi to nie przeszkadza.
witam mam problem z adaptacją zaworu egr w audi a3 1.8 20v apg z 2000r padł mi zawór egr i postanowiłem kupić nowy zamiennik zamontowałem go i zrobiłem adaptację w bloku 074 w czwartym polu pokazał się napis adapt ok przebiegła normalnie i auto pomyka jak szalone w pierwszym polu 0,720v w drugim 3.780v w trzecim 0.720v w czwartym adapt ok , ale po zgaszeniu...
Witam ,mam problem ponieważ mój silnik 2.0tdi 136km AZV DSG , podczas jazdy padła mi turbina auto zgasło i nie dało się odpalić ,po wymianie turbiny silnik dziwnie pracuje cały się trzęsie , w silniku coś stuka jakiś metaliczny dźwięk i gdy ruszam i auto wżuci sobie pierwszy bieg następnie drugi to całe auto się trzęsie i nie ma mocy . Gdy wcisne pedał...
Turbina włącza się sprawdzona Dodano po 7 A zawór EGR nie ma coś do tego że auto będzie mieć problem z przyspieszaniem ?
Witam tez mam problem ze swoja audi a3 98r 90KM jak się zagrzeje nie chce wchodzić powyżej 3tys obrotów zaślepiłem zawór egr ale zauważyłem ze jest w nim czarny szlam a ta rura metalowa była prawie nim zatkana czy to powód do zmartwię ?? po zaślepieniu egr się poprawiło ale teraz po zgaszeniu silnika słyszę takie coś jak by zaciągniecie powietrza w...
Witam! W aucie mojego syna (Audi A3 8L, 1.6 benzyna , 102 KM, 1997r. ) zdarza się taka sytuacja ( średnio raz na tydzień), że stojąc na światłach gaśnie mu silnik, który odpala po kilkukrotnych próbach. Przedwczoraj wymieniłem mu filtr kabinowy i powietrza. Ponadto, przy sprawdzaniu stanu oleju po odkręceniu korka zauważyłem nagromadzony osad przypominający...
Witam, mam taki problem: Pacjent audi a3 8p 1.9tdi bxe 2009 rok. Samochód potrafi wejść w tryb awaryjny. Nie wywala żadnych kontrolek na desce. Po sprawdzeniu błędów przez obd wyskakiwał błąd p0234. Samochód po zgaszeniu zaczynać działać normalnie. Zauważyłem ze najczęściej przeładowuje gdy np. startuje 4 biegiem z 1500obrtow do 115 km/h. Czyściłem...
Ja rozwiązałem problem z temperaturą na wymieniając termostat, czujnik temperatury i teraz po przejechaniu ok 12km pokazuje 90 c dodatkowo udrożniłem zawór egr bo był zaslepiony bo podobno na krótkich odcinkach się szybciej nagrzewa.termostat org i czujnik temperatury też org. Dzięki i pozdrawiam.
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
Witam, posiadam audi a3 1,9tdi 130km z 2001r. Wczoraj po odpaleniu nagle auto straciło moc, tak jakby wpadło w tryb notlauf. Gaszenie i ponowne odpalenie nic nie pomaga. Nie wiem czy to coś ma wspólnego ale ponad tydzień temu zaślepiłem zawór egr. Dzisiaj podłączyłem vaga i silnik wykazał tylko błąd nr 17664 - czujnik temperatury płynu chłodniczego....
Załóż z powrotem te stare graty, posprawdzaj bezpieczniki i odłącz kostkę od drzwi, które naprawiałeś. Pokasuj i odczytaj błędy od nowa. Co do silnika, zawory EGR często się zacinały lub wyłamywały się w nich zęby z zębatek, więc do sprawdzenia. Kostka drzwi - chodzi o tą na słupku, tak? Nowa czy jakaś używka z innych drzwi?
Zbieg okoliczności, że dziś przyjechało do mnie audi a3 2006 r 1.9 tdi PD i to samo. Turbo nie pompuje i zasysa węża między t.sprężarką a IC. Okazało się że zawór od EGR wbudowany w wymiennik ciepła się zawiesił na maks otwartym i w ogóle spaliny nie ruszały turbosprężarki z miejsca i był objaw, że przy wciśnięciu pedału na maks ładnie zbierał się do...
https://obrazki.elektroda.pl/6796387400_... 42 - przekaźnik świec żarowych 61 - EGR N18 62 - zawór turbosprężrki N75 81 - klapa gasząca N239 114 - zawór początku wtrysku 120 - shut-off Trochę mi się nie podoba, że trzy szwankujące układy sąsiadują pinami.
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Witam odnośnie problemu z czujnikiem położenia wału, czy silnik zgasł w czasie jazdy? Silnik nigdy nie zgasł podczas jazdy. Ogólnie zaczęło się z tym czujnikiem od jego zalania płynem chłodniczym. Pokazywał się potem błąd wałka rozrządu, który został wymieniony. Następnie wymieniłem czujnik wału korbowego. Przez kilka tygodni było spokojnie. Teraz...
Logi słabo zrobione. Zrób je tak jak w instrukcji : grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];...
co miałem wymienione , Nowe: papą paliwa , wszystkie filtry , uszczelniacze na kolektorze sącym ,egr,cewka zapłonowa przewody i świece, pierwsza sonda zawór od ciśnienia egru przepływomierz Używane podmienione: cała listwa z wtryskami ,czujnik położenia wałka rozrządu, druga sonda Błędy:16556 bank 1 system pomiaru paliwa system zbyt bogaty ,od czasu...
Wygląda że przy wyjmowaniu EGR do cylindra dostał się nagar i to on blokuje tłok (tłoki). Jeśli masz możliwość wykręć świece i dmuchnij sprężonym powietrzem lub zapodaj WD40 lub coś co rozpuści nagar (tłok w GMP). Następnie tak jak kręciłeś kołem na biegu bez wkręcania świec obracaj kołem w przód i w tył aby rozbić syfka . Nie rób tego rozrusznikiem...
Problem większego spalania już rozwiązany okazało się, że ktoś nie dokręcił jednej ze śrub na zaworze EGR i lewe powietrze się dostawało. Mam jeszcze taki objaw, że na zimnym silniku jak ruszam i rozpędzam auto wciskam gaz obroty rosną do 2,5 tys i pojawia się wzmożone dymienie z rury auto nie przyspiesza jakby mam uczucie ja by go coś blokowało i niema...
Tu kolego jest dolot już po turbo i intercoolerze. Zresztą wyżej masz kolano i srebrny zawór EGR z klapą gaszącą i prosto w kolektor. Rura do turbo idzie z filtra przy ścianie grodziowej potem turbo. Z turbo strona pasażera pod kołem na wale do intercoolera pod podłużnicą pasażera.
Witam, mam problem z samochodem audi a3 8p 2.0 tdi z 2008 Problem jest taki, że po przekroczeniu 3tyś obrotów silnik jedzie maksymalnie 100km/h, z pierwszą taką sytuacją wyświetlił się check engine, oddaliśmy z tatą auto do mechanika, gdzie wymienił oleje, filtry, zawór doładowania turbiny, zczytał taki błąd w programie i pokazało zawór, sprawdził też...
1 zaślepienie zaworu egr prowadzi do wzrostu temp spalin 2 sprawdź rozrząd ale nie tak po łebkach że niby znaki pasują tylko na blokady zwłaszcza na wałku rozrządu bo coś mi się zdaje że będzie przestawiony i zbyt wcześni otwiera zawory wydechowe co powoduje zapiekanie się kierownic
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
Witam zapaliła mi się na liczniku kontrolka silnika tak zwany chelikopter. Po podpięcia komputera wykazało błąd zaworu chłodnicze egr. Zawór jest sprawny był podmieniony z innego samochodu i błąd dalej wyskakuje. Do zaworu nie dochodzi prąd. Chciałby się dowiedzieć skąd ten prąd ma iść. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Witam niedawno kupiłem audi a3 z wgranym czipem, wszystko pięknie ładnie lecz zaciekawiła mnie szara puszka umiejscowiona obok akumulatora( zdj) Wszystko widać na poniższych zdj i nie wiem do czego ona służy ponoć jest to zaślepione podciśnienie zaworu EGR. Prosił bym o pomoc, co to takiego ten zawór EGR i czy to jest to z góry dzięki http://obrazki.elektroda.pl/2982657300_1...
Witam! Od dłuższego czasu mam problem, iż auto (audi a3 1.9TDI 110KM, r. 1999, silnik AHF) przytyka się lekko podczas dodawania gazu. Przytykanie zawsze następuje przy jakichś 1,8tys obrotów. Najbardziej odczuwalne przy 3ch pierwszych biegach. Nie wiem czym to jest spowodowane. Miało jakoś w październiku czyszczoną turbosprężarkę (sam to robiłem) bo...
Zawór n75 podmienialem z zaworem egr ale bez żadnego rezultatu. Kazales strzykawke wpiac w wąż od gruszki i też tak zrobiłem. Gruszka ze strzykawka na przemiennie chodziły, gruszka sprawna jak już wcześniej pisałem. A skoro już miałem te strzykawke to co skodzilo wpiac za zaworem (nie miałem vakuometru żeby sprawdzić cisnienie na pompie i za zaworem)...
Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione...
Wyskakuje taki błąd, raz widzi go jako błąd stały, raz przerywany. Jednak po tym co dziś robiłem zgasła kontrolka silnika (mimo że błąd jest aktywny). - Sam zawór jest sprawny, działa w teście, grzybek się porusza. - Napięcie na zaciskach potencjometru ok. 5V na skraju, odczep ma przy zamknięciu nieco ponad 1V, otwarcie to niecałe 4V. Sygnał na oscyloskopie...
Witam wszystkich serdecznie, przeczytałem już tysiąc postów na temat nierównej pracy i znam te silniki od podszewki (jestem mechanikiem z długim stażem i doświadczeniem) ale te auto mnie powoli pokonuje... a więc do rzeczy: Audi A3 2.0TDI CR CFFB temperatura zewnętrzna +- 10stopni, auto odpala od strzała, na wolnych obrotach pracuje idealnie po dodaniu...
ja stawiam na nagar na zaworach bo czyscilismy egr i cały kolektor bo był zapchany.i prawdopodobnie osiadło to na zaworach.
Witam wszystkich Proszę o pomoc, bo ręce opadają i nie mam pojęcia co już robić. Problem tkwi w tym, że cały czas jest duża dawka paliwa, błąd 16556 bank 1, system pomiaru paliwa zbyt bogaty. Dużo części wymieniłem a mianowicie obydwie nowe sondy lambda , filtr paliwa ,powierza , pompkę paliwową , cewkę zapłonową, świece i kable , wtryski z całą listwą...
Witam Posiadam audi a3 2.0 tdi 170BHP 2008 rok. Przebieg 144000 mil Wtryski wymieniane przy 140000 wszystkie 4 w ASO na akcji serwisowej. Po zakupie auta w tym roku zobaczyłem, ze auto nie pracuje równo na biegu jałowym bez względu na to czy silnik jest rozgrzany czy nie. Wydaje mi się, że w tych momentach gdy nie pracuje równo lekko kopci na biało...
Dzięki wszystkim za cenne informacje. Sprawa na razie wygląda tak że wymieniłem elastyczny z metalowym, a dopiero przy wymianie zobaczyłem że dalej jest kolejny elastyczny. Cześć gumowa przeciąłem i były ok ale za to metalowe łamały się w palcach z korozji. Na razie zrobiłem 50km i nic się nie grzeje ALE nie są porządnie odpowietrzone tyły. Czuje na...
Cześć. Audi A3 Sportback 8P 2009rok silnik 2.0TDI CR oznaczenie CBxx, nr sterownika 03L 997 016R Dzieje się tak przy każdym przyspieszeniu. Po dojściu podczas jazdy do około 3500obr silnik totalnie traci moc, obroty spadają i w ogóle nie reaguje na gaz. Jeśli puścimy gaz, to po 2-3 sekundach jak się go wciśnie to znów ciągnie. Jeśli trzymamy gaz cały...
Z takiego logu coś wyjdzie ? https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05... Panowie to od czego zacząć ? Na zaprzyjaźnionym forum otrzymałem takie wytyczne : Rozgrzej auto do 90st, na postoju zrób statyczne 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;...
Przeczytaj to i zrób logi statyczne. Loguj tylko blok 11 dla odczytu bloków wartości mierzonych: a.Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer bloku] b.Select -> Engine-01 -> Basic Settings - 04 [numer bloku] 2.Wykonujemy logi statyczne ( samochód stoi na biegu jałowym, silnik włączony, wymagana robocza temperatura silnika na desce rozdz. 90*C =...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Też kupiłem podobnego Golfa (rocznik 2001). Teoretycznie auto było zadbane ale przed zakupem poprosiłem znajomego mechanika o przegląd i wyszło kilka rzeczy (n.p. stuknięty i lakierowany błotnik). Z powodu tych wykrytych drobiazgów sprzedawca obniżył cenę o 2000 zł. No właśnie tylko ja też brałem mechanika z prośbą o sprawdzenie i już tak dokładny...
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
obrotomierz diesel polonez czarna pasek lewej dioda switch
przełącznik obrotów bosch wyważarka corghi
PSP 1004 Street nie uruchamia płyt UMD - co robić? Mrugające LED DRL w Kia Rio - przyczyny i rozwiązania