sie naczytalem, ze mozna zostawic mnostwo pieniedzy u mechanikow (szczeg. w Wawie) i pozostac z problemem Tak samo można brać się samemu za coś o czym się nie ma pojęcia i tylko więcej szkód narobić. Masz wersję z ESP więc sterownik osobno i problem będzie raczej w zgniłej wiązce między sterownikiem a pompą niż w samym zaworze.
Będzie pasować.
A slizgi tez byly podmieniane czy tylko plytka?
Zacznij od zapoznania się z tym: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
2 pin w kostce 12 i 12 pin w kostce 16 ta z mniejszymi pinami, ale gdzieś jest wtyczka łącząca wiązka silnika i wiązka klimatronica i w niej jest te połączenie.
Tu masz program do audi Magneti marelli.
Witam musisz skrócić długość sztangi.
To jest kapturek, pod nim jest nakrętka dekla.
Pierwsze podłącz do sterownika OBD2 i sprawdź zasilania ECU. Będziesz mógł podłączyć kompa i diagnozować czego brakuje lub co go blokuje np IMMO. Tak samo podejrzysz wartości live data czy odczyty z czujników są w miarę prawidłowe.
Zmień warsztat, bo ewidentnie nie jest OK. Wygląda na to że coś kradnie prąd z akumulatora. Jeśli akumulator był kilka razy mocno rozładowany i tak pozostawał dłuższy czas do uległ nieodwracalnemu uszkodzeniu. Należało wymienić/podmienić akumulator i diagnozować dalej. Sprawdź co się nie wyłącza, gdzie się świeci światełko, jakaś ładowarka/zasilacz...
Numer VIn i pomogę
Nawet jeśli napisze ktoś co może byc przyczyną to nie radze Ci samodzielnie tam grzebać bo możesz zrobić kuku swojemu autku. Sądząc po Twoim opisie nie za bardzo konkretnym to moze byc np problem z nastawnikiem pompy, ale to tylko jedna z wielu możliwości. Oddaj auto do kogoś kto wie gdzie jest pompa, turbo itd. Niech zrobi diagnostykę to bedzie coś...
Tak, cylindra nr 4 nie widac wartosci. https://www.drive2.ru/b/2368649/ wlasnie uszkodzil mi sie uklad ch340 w tym kablu, zamienilem go na tego bl https://obrazki.elektroda.pl/6858978000_... W vagu grupa 1 z twoich zdjec masz 7mg, w grupie 13 podlewa ci bo brakuje paliwa :> tak moim zdaniem nie powinno byc na jalowym biegu, powinno...
Takie ułożenie? Przed liftem,lub po,były różnice w kształcie.
To coś w stylu turbo village tuning. Jakiś BOX.
Napisał dobrze panewki wałka rozrządu 8 NM + 90 stopni.
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
To zrobić gdy ciepły nie pali.
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
https://obrazki.elektroda.pl/1456376900_... https://obrazki.elektroda.pl/1456376900_...
To się robi w 10 min na aucie mając oczywiście odpowiedni sprzęt i wiedzę. Immo = Immobilizer
038971782A powinny te pasowac lub 443 971 994
Wyciąg licznik sprawdź żaróweczkę.
Jesli N75 były uszkodzony to ciśnienie jest za wysokie.
Jeśli to nie wina hamulców, to zapewne kończą się łożyska w piastach kół.
To ekologia. Nie przejmuj się tym. Na niskich obrotach wpuszcza spaliny do ssacego kolektora zeby szybciej rozgrzać silnik i zmniejszyć zawartość niepożądanych zwiazkow w spalinach. Dodano po 1 To tak jak by czlowiek część swoich odchodów zjadal
Oryginalnie tak.
A co się dzieję z autem? Nie ma przekaźników, pompowtryskiwacze sterowane są z ECU, ewentualnie przekaźnik 261 od pompy w baku o ile twój samochód ją w ogóle posiada.
Pokaż zdjęcie złożonego pilota.
Przy zamkniętych drzwiach na gnieździe przekaźnika 382 nóżka 4 (brązowo biały) nie powinno być masy. Masa jest podawana z zacisku B/6 pompki centralnego przy otwieraniu i otwartych drzwiach. Na stronie 375 masz krańcówki i kabel b/b tam też jest podpięty kabel od alarm przez "warsztat specjalistyczny" . Sam przekaźnik ma zadanie opóźniać i łagodnie...
Sterownik zaraz się zorientuje, że EGR nie działa i utnie moc. Nie w tym silniku i nie w tym sterowniku. Tam sobie można do woli zaślepiać EGR i nie będzie to skutkować żadną utratą mocy. Zaślepienie EGR spowoduje spowolnienie nagrzewania się silnika i nic poza tym. Usunięcie klapy gaszącej spowoduje tylko nieprzyjemne telepnięcie silnikiem podczas...
sprzęgiełko do wymiany
Rozwiązanie problemu to kupno nowego akumulatora
W tym modelu nie ma modułu komfortu ,tylko centralny. Było już kilka tematów na forum do których wklejałem nawet schematy, poszukaj.
Do odważnych świat należy. Wymiana oleju, filtr oleju, sprawdzenie drożności przewodu ciśnienia oleju do turbo. Zalej olejem turbinę przed montażem. I do dzieła.
Napewno sie bedzie oplacac do jednego licznika...
Prawdopodobnie tak
Vag nie da rady.
Warto podłączyć laptopa o porobić różne logi. W sumie jak koledzy piszą, mały dymek tylko przy zapalaniu to nie żadna usterka. Jesli potem nic nie kopci to jest super. ... Te silniki są stare... :) Ale i tak świetnie sobie radzą. Tak samo na przykład mały jedno razowy bączek koloru czarnego przy gwałtownym dodaniu gazu lub ruszeniu z miejsca z piskiem...
jesli pekniecie nie ma związku z liniowoscią głowicy to mozna[/i]
Podłoga sucha czy wilgotna? Podnosiłeś tą gąbkę?
Żółta kostka pod maską, pod komputerem tam jest sygnał spalania I czujnik temperatury oleju. Duży poradnik masz na A4 klub.
Jak przelutuje pamięć to i tarcze będzie musiał zmienić (w angliku)
zawór nie objawia sie wlasnie tym ze pompa wyje tu mówisz i zaworze pompy wspomagania
Jaki moduł ? przecież to B5 proste jak budowa cepa bez modułów. A wyjście z tego czujnika idzie na przekaźnik elektromagnesu sprężarki jako zasilanie bo czujnik to główne zabezpieczenie by nie włączyła się sprężarka bez gazu. Przewody łącza się w wiązce nagrzewnicy. Od strony kierowcy pod kierownicą na nagrzewnicy masz wtyki (3 okrągła brązowa, czerwona...
rolki napinacza 25Nm sprzęgła jednokierunkowego alternatora należy dokręcać momentem 80 Nm (maks. 85 Nm)
w tamtym wątku są biny do licznika UK-NSI ja potrzebuje do licznika VDO no tak nie spojrzałem dobrze to na pw masz z literą B ... i tutaj dla tych co szukają ...
Bezpiecznik od szyb zwłoczny może nad nogami kierowcy. W bocznej skrzynce nr.38.Albo zwara w przelotce drzwi kierowcy.
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Więc tak. Ustaw sobie jasność w zegarach potencjometrem. Jak chodzi o nadmuch to sprawdź działanie klap. Alternetor oddaj fachowcowi jak nie wiesz i nie poczytales na ten temat.
Witam wszystkich czytających mój problem. Nie wiem co mam już robić jeżdżę od mechanika do mechanika i nic nom stop faluje auto jest w gazie auto gdy stoi po całej nocy rano chcę zapalić to strasznie strzela obroty falują na ciepłym silniku tez obroty falują ale jest lepiej niż na zimnym jednym słowem na benzynie nie da się jeździć na gazie też falują...
witam posiadam audi a4 b5 tdi . Problem w tym aucie polega na tym, że jak odpalam na zimnym silniku to auto gaśnie lecz gdy silnik jest zagrzany odpala mi bez problemu.
Witam , jak w tytule Audi a4b5 1,9 tdi 115 km z 2000 roku . Auto jest u nas w rodzinie 10 lat i teraz pojawiła się pierwsza poważna usterka , przy próbie uruchomienia nie kręci rozrusznikiem zaś reszta kontrolek działa na liczniku . Bezpieczniki z lewej strony deski sprawdzone , te z pod maski z tej hermetycznej obudowy również całe , odkręciłem osłonę...
Jestem tu nowy wiec zaczne od tego ze nazywam sie Piotr;p witam wszystkich serdecznie ;) Jestem posiadaczem Audi a4 b5 1.9tdi 90km AHH 2000r (anglik, jesli ma to znaczenie) przyjechalem autkiem pod dom i auto samo zgaslo (szczescie ze nie na trasie) po kilku nieudanych probach odpalenia odpuscilem i zaczolem szukac przyczyny, mniej wiecej wiem co gdzie...
Witam mam problem z moim autem. Auto zgasło i nie chce odpalic, w dodatku nie idzie sie podłączyć kompem do sterownika. Potrzebuje jesli ktos ma schemat kostki sterownika 028906021GN. Dodano po 3 Aaaa.. I nie swieci sie kontrolka świec zarowych
Witam panowie Problem stanowi automatyczna skrzynia biegów w mojej audi a4 b5 1.9tdi Podczas jazdy przestały działac wszystkie biegi takze te 3 manualne, działał jedynie wsteczny. Po ogledzinach mechanika wstępna diagnoza ze trzeba wymienic całą skrzynie z tym że na skrzyni nie ma podanego trzy literowego numeru serii... jest tylko z przodu 01N321 105L...
Witam was wszystkich i z góry dzięki za pomoc, Moje zasłużone Audi A4 B6 2004 r. 1.9 tdi AVF 130 km ma od dłuższego czasu problem który stał się moim sporym problemem, mianowicie jak się nagrzeje nie chodzi na wszystkie cylindry, dymi dość gryzącym w nos dymem i gdy się zgasi silnik w trakcie gdy chodzi na 3 gary to pojawia sie problem z odpaleniem...
Witam. Mam następujący problem otóż do tej pory moje a4 b5 było mułowate po przekroczeniu 2 tys obrotów na 5 biegu ( chyba każdy posiadacz audi z silnikiem tdi ma ten problem) Dzisiaj jednak stało się coś jeszcze , auto zaraz po odpaleniu dodaje gazu do około 2 tys i kompletnie nie ma mocy. wymieniałem już bodajże zawór dolotu powietrza do turbiny ale...
Witam posiadam audi A4 B5 1.9tdi z 1998r , problem jest następujący : Brak komunikacji z ECU ( podpinany był Mega macs 66 ) nie świeci się kontrolka podgrzewania świec i tym samym auta nie można odpalić. Przekaźnik 202 nie zaskakuje zaś przekaźnik 219 działa prawidłowo zresztą tak jak cała reszta przekaźników, oczywiście bezpieczniki również dobre odpiełem...
witam posiadam audi a4 b5 z 2000 roku silnik 1.9 tdi 115km na pompowtryskach mam z nim 2 problemy 1 to silnik przechodzi w stan awaryjny po przekroczeniu 140 150 km/h wyłącza turbinke tu obstawiam zawór n75 ale to mniejsza z Tym najwazniejszy problem to ze jak autko całkiem ostygnie 2 dni postoju to kiepsko odpala rozrusznik ładnie kreci krece tak z...
witam. posiadam audi a 4 96 r 110 km. nagle nie chce odpalić nie jestem mechanikiem i elektromechanikiem. pomoże ktoś czy nie dam rady sam z waszą pomocą? przy włączeniu zapłonu wygląda że wszystko działa ok. po przekluczeniu stacyjki gasną światła drogowe , radio , nadmuch ,spada wskazówka poziomu paliwa na 0 , a rozrusznik kręci kręci i nic. pozdrawiam
Witam mam problem ze swoim audi a mianowicie autko po przekroczeniu 3 tys obrotów zostane odcięte, byłem u wielu mechaników wymieniłem wiele rzeczy a mianowicie wszystkie zawórki podcisnienia, przepływie, wszystkie przewody oraz turbina trafiła do regeneracji i jak auto nie miało mocy tak nie ma dodam jeszcze ze audi jest z rocznika 1997 110 koni. Koledzy...
Witam. Auto Audi A4 B5 tdi 110KM (ojca), problem jest taki że nie czuć siły rozpędzania. Wczoraj jeździłem i słaby jakiś sie zrobił, wcześniej było czuć jak turbo ciągnie a teraz mułowaty sie zrobił. Zapala bez problemu nawet przy -20 jak to było kilka dni temu. Momentami jak się rozpędzał do 130km/h to było max, wiecej nie dało rady. w czym jest problem?...
Witam, posiadam Audi A4 b5 z 1997 roku i silnikiem 1.9 tdi 90 koni. Problem polega na w tym że od jakiegoś czasu po ostrym hamowaniu zaswieca się kontrolka ABS i hamulca ręcznego i gaśnie panel sterowania climatronikiem a ładowanie wzrasta do 18v. Po przyspieszeniu wszystko wraca do normy Regulator napięcia już wymieniłem ale to nie pomaga. Czekam na...
Witam uszkodził mi się komputer(sterownik) w samochodzie audi a 4 b5 na allegro zakupiłem nowy i mam pytanie jak zmienić nr vin w sterowniku aby odpowiadał numerowi w dowodzie bo odp jak zgrać z licznikiem już mam tylko licznik zczytuje vin z komputera silnika:/ posiadam VAG-COMA oraz vag tacho prosze o odp albo linki pzdr
Post grzecznościowy: Witam ponownie wszystkich forumowiczów i forumowiczki :) Postaram się napisać jak najjaśniej i najbardziej profesjonalnie jak tylko potrafię :) Żebyście nie musieli męczyć się z redagowaniem mojego tekstu. Chodzi o moje autko (A4, 1.9 TDI 96r). Od pewnego czasu pojawia się problem z ginącymi światłami mijania ( są tylko postojowe)....
Witam! Zakupiłem z Niemiec Audi A4 combi 1.9 TDI 110 km '96r., - postanowiłem zmienić rozrząd, odjechałem całym przodem i po oględzinach starego paska, po pierwsze stary napinacz już wychylony na max i pasek luźny, po drugie zaniepokoiło mnie, że poprzednika znaki farbą na obudowie, po ustawieniu na nie starego paska, nie zgadzają się o 1 ząbek - wiem,...
Witam, mam problem po swapie sinika z 2.5(1999r.) na 1.9(2000 AJM manual). Przekładka mechaniczna poszła znakomicie i bez większych problemów ogarnąłem ją za jeden dzień. Tylko tak...silnik 1.9 Tdi dostawiłem do skrzyni z 2.5 czyli tiptronic quattro 5hp19 tworząc chyba pierwszy taki swap. Dziś po uzupełnieniu płynów, podpięciu elektryki i ogarnięciu...
mosfet bateria laptop wymiana grzałki pralka odbiornik dwukanałowy
schemat inwertera hybrydowego schemat falownika hybrydowego
Podłączenie elektronicznego wyłącznika odśrodkowego do silnika 1,5 kW jednofazowego Naprawa poprzeczek w bębnie pralki Candy - jak to zrobić?