tempomat ma byc na 20 ? Tak
Witam tak jak w temacie Czy poratuje ktoś oryginalnym wsadem do Audi A4 B8 1.8 TFSI 8k1907115M 0261S05870 CDHB 1130836
O jakie błędy ci chodzi ? Ecu wygląda na czyste a pare innych modułów zgłasza ze w ecu są (były) błędy. Wykasuj wszystkie i zobacz jakie zostaną. Dlaczego obstawiasz komunikację can z ecu ? Który sterownik zgłasza brak komunikacji z ecu.
zlokalizowanie przewodu komunikacyjnego z ECU Nie obawiasz się, że przy próbach uruchomienia silnika z odciętą od ECU magistralą CAN utracisz synchronizację immo i nałapiesz błędów ?
kable prowadzą w jedno miejsce, a tym miejscem jest ECU. Sprawdź OBD czy nie ma kodów.
Po za ECU reszta ogarnięta ??
Aa nie napisałem to Audi A4 B8 z gniazdem na klucz. Wyjąłem gniazdo ale wyglada dobrze Sterowanie przekaźnikiem jest przez ecu wiec EDC17 idzie na stół.
Jakie błędy w ecu? Jakie wartości pokazuje przepływomierz i jak zachowuje się ciśnienie paliwa ?
Interesuje mnie alarm pod fabryczne piloty, z anty napadem, odciecie rozrusznika oraz pompe lub ecu.
Ale całkowicie brak jest komunikacji z czymkolwiek? Czy tylko ecu Ci nie odpowiada?
Z canem łączy z getway radio ecu po wzbudzeniu
Ja nie, to oczywiste. To potrafią magicy, resztę zrobi ASO. ECU to największy koszt zakupu.
UPDATE: Po wymianie wtyczki zero zmian, nadal te same wartości napięcia na kostce. Gdzie szukać dalej, chyba tylko ECU został podejrzany, bo to on podaje odpowiednie napięcie?
No ale skoro mówicie że bardzo się psują. Mi podoba się ten samochód, a chciałbym ten silnik ze względu na osiągi Nie nie bardzo się psują w porównaniu do 2.0. Tylko trzeba dbać . Czy to oryginalne radio da się zmienić przerobić na dotykowe Tak chińską stację multimediów. Jeździłeś kiedyś 3.0 TDI? to się przejedź zobacz czy ci pasuje. Jest dosyć specyficze...
Moim zdaniem, że ECU wysyła informację do tylnego sterownika po sieci CAN, że stop ma świecić ale czemu skoro odbiera prawidłowy sygnał z czujnika.
Dzień dobry. Mam problem ze zrozumieniem schematu bezpieczników. Być może jestem na to za głupi (albo nie posiadam odpowiedniej wiedzy), ewentualnie nie rozumiem tego co może dla większości z Was być oczywiste. Inne moje wyjaśnienie to że w "starszych samochodach" było to napisane wprost. . Mianowicie czy ktoś powie mi który bezpiecznik w Audi A4 B8...
Podpinasz komputer i sprawdzasz ciśnienie bierzące i zadane. Wiadomo że nie pokryją się w 100%. Innego sposobu chyba nie ma. Co do napięć to na nie nie masz wpływu bez regulacji sztangi. Napięcia "wystawia" ECU wiec tu nie masz co mierzyć. Musiałbyś mieć logi z takiego samego sprawnego auta i porównywać napięcia względem ciśnienia.
Audi a4 b8 2.0 tdi 120 km. Objawy: Sporadycznie co około 600 km czyli w moim przypadku co 2-3 tygodnie pojawia się kontrolka świec, auto normalnie jedzie, zero objawów nawet gdy świeci kontrolka. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu kontrolka raczej nie gaśnie, ale po zgaszeniu i chwilowym postoju gaśnie i znów spokój na długi czas. Auto mam 2 miesiące,...
Kolego ja wiem po co czytam, ale Ty nie odpowiadasz na moje pytania, więc nie wiem po co w ogóle takie stwierdzenie, ten sterownik DA się sklonować bez problemu, tylko odpowiednim sprzętem. Mogę ci podać firmę nawet bo robili mi to już w takim sterowniku. Więc następnym razem jak przyjdzie klient do Ciebie z prośbą o sklonovanie takiego ECU to nie mów...
Witam Posiadam A4 B7 z audi symphony II. Radio to nie odczytuje mp3. Symphony concert czy chorus ? Co wybrać ? Czy inaczej to obejść ? Wszystkie te 3 radia można kupić jako 2 DIM oczywiście w generacji B7 / B8. Wyglądają podobnie, nie wiem czym się różnią ?
Widzę że pomocy nie otrzymam Zauważyłem jeszcze że jak audi odpali na plaka to w parametrach kiedy obrotomierz spada na dół prędkość wałka rozrządu spada do zera i rośnie. Obroty wału widzi prawidłowe. W ABS i w Liczniku oraz hamulcu postojowego (53) mam brak komunikacji z ECU 1314. W samym ECU błędów brak. Pomiędzy 86 a 87 (CAN) złacza ECU mam 100...
Dzień dobry! Mam Audi A4 B8 2.0 TDi Multitronic 2008 , wziąłem się za zakładanie odcięcia zapłonu, jednak gdy chciałem sprawdzić na którym pinie pojawia się napięcie po włożeniu kluczyka, chyba przypadkowo dotknąłem innego pinu i mogło zrobić się zwarcie. Od tego czasu stacyjka nie reaguje na włożenie kluczyka (normalnie włączało się radio itp.) mam...
W moim przypadku gdy mam nowy kolektor, ogranicznik nie ma racji bytu. Myślę że jednak ma,przekonasz się że kupiłeś badziew (niestety)Przelicz ile czasu i kasy już straciłeś, jeżeli to Twoje auto to ok. możesz brnąć dalej w czas i koszty. Jeżeli auto klienta, to tlumaczenia nie będą miały końca (jeżeli klient spokojny). Softowo i problem z głowy na...
Stary, nie cisnienie paliwa nie moze tak skakac, dopuszczalne wartosci odchylek to mniej wiecej +/- 10 %. Proponuje, zebys dokladnie sprawdził samo zasilanie samego czujnika cisnienie paliwa (tam masz 3 piny, sygnal w zakresie 0,5 - 4,5, zasilanie 5V i mase) ktory jest ktory to nie powiem Ci teraz. Elementy biorace udzial w regulacji cisnienia paliwa,...
Witam, w przedlift a4 b8 2009r z silnikiem 2.0 tfsi CDNC (sterownik silnika 8K2907115A MED 17.1) zrobiłem swap na silnik poliftowy 2.0 TFSI z 2015 CNCD (sterownik silnika 8t2907115 SIMON 18.1). Wiązka silnika założona od polifta. Problem jest z imo. Po podłaczeniu Odisa i Geko online podczas procedury dopisania immo do sterowników odis nie potrafi odczytać...
Witam. Potrzebuję jakieś pomocy albo podpowiedzi. Problem polega na tym, że wyświetla się komunikat ESP fault i Parking Brakeke Malfunktion do tego zapala się ESP i mruga kontrolka spirali. Po tym wszystkim auto przechodzi w tryb awaryjny i nie kręci silnik więcej jak 2000 obrotów na każdym biegu. Nieraz zapali się to wszystko po odpaleniu auta, nieraz...
laptop karta inteligentna migomat uszkodzony trafo sterowniki ubuntu bluetooth
schemat kabli radia schemat kabli radia
Regulacja gaźnika w dmuchawie Makita EB5300 Czy kabel multiroom nadaje się do internetu?