W modelu z napędem na 4 koła (4x4).
z boku w rozecie masz tam 3 bezpieczniki od sterowania silnikiem 29, 32 i 34 są dobre? daj przekaźnik od tego modelu i powinno być ok
Jak dobrać akumulator do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM? Zalecana pojemność to 70-80 Ah, prąd rozruchowy min. 700 A, technologia EFB lub AGM. Sprawdź wymiary i polaryzację.
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
witam sprawdź wyłącznik wstrząsowy. W audi? Gdzie on się znajduje?
Czy Ty w ogóle sprawdziłeś czy działa Ci przekaźnik pompy?
Patrzyłem na schemacie i u mnie jest 208 od pompy paliwa 6 przekaźnik
Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
Witam. Ja mam diesla i u mnie przekaźnik od osprzętu silnika jest w czarnej skrzynce ecu na podszybiu. To jest ten słynny 109 ale w audi ma numer 219. Od pompy paliwa jest 208 (według schematu).
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Błąd przekaźnika pompy paliwa
Wszystko razem przy pompie
Pompa ma zawór zwrotny, a przekaźnik jest załączany gdy pracuje rozrusznik.
Witam Chciał bym się dowiedzieć gdzie jest przekaźnik pompy paliwa j17 w Audi A4 B6 2.5 tdi v6 który steruję najprawdopodobniej komputerem i przekaźnik iem 395 który jest pod pokrywą w podrzybiu. Proszę o odpowiedz[/center]
Nie ma czegoś takiego jak przekaźnik poziomu paliwa. Jest albo czujnik poziomu paliwa, albo przekaźnik pompy paliwa.
Witam! Dlaczego nie ma prądu na pompkę paliwową w Audi A4, 1,6 benzyna 96r. Bezpiecznik jest dobry. Czy w tym modelu jest przekaźnik pompy paliwowej? Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwowej? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Sterownik steruję przekaźnikiem pompy, ale zasileniem bezpiecznika to raczej nie powinien?
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
A co się dzieję z autem? Nie ma przekaźników, pompowtryskiwacze sterowane są z ECU, ewentualnie przekaźnik 261 od pompy w baku o ile twój samochód ją w ogóle posiada.
Mialem dokladnie ten samochod. Na poczatek kopulka. Interfejs masz ? W nim lubi pompa siadac.
Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć na 100% gdzie jest ten przekaźnik sterownika silnika, może być pod kierownicą. Na szybko Ci sprawdziłem na schematach, że dochodzi do niego 5 przewodów: gruby czerwony, gruby czerwono-szary, cienki brązowy, cienki czarno-fioletowy, cienki biało-czarny. Zlokalizuj go, wyjmij i zobacz czy będzie podobna sytuacja...
Wymiana pompy nic nie da. Tutaj chodzi o to że przekaźnik nie ma zasilania. Zobacz czy w gnieździe przekaźnika gdzie wchodzi noga 86 jest podawany plus jak kręcisz rozrusznikiem. Sprawdź też czy na nodze 30 masz plusa. Najlepiej sprawdzić to żarówką 5W. Mam nadzieję że bezpieczniki sprawdzone.
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Na przekaźniku pompy paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, jak tam ok, rozgladaj się za drugą pompą paliwa, bo problem powróci szybciej niż myślisz, zapowietrzenie benzyniaka jest nie możliwe.
To zobacz co masz na przekaźniku, zasilanie pompy i sterowanie przekaźnika. Toż to do ogarnięcia w godzinę.
mam problem z odpaleniem audi a4 wymieniłem silnik i niedziała rozrusznik i pompa wodna podjżewam że to wina przekażnika gdzie moge znaleść opisy
W tym samochodzie jest 1 pompa paliwa, zanurzona w baku. Informacja jest zapisywana ale w przypadku uszkodzenia przekaźnika pompy paliwa.
Przekaźnik o oznaczeniu 372.Znajduje się pod kierownicą,widoczny po zdjęciu półki.
1.9 TDI na pompie komputer nie ma błędów, nie ma nigdzie przekaźnika 109.
Tak, to ta plastikowa skrzyneczka przy pompie ;)
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Brak zasilania ECU.Główny przekaźnik na początek sprawdź
Audi A4 B6 quattro po swapie z 2.5tdi na 1.8t wiązki z samochodów z tego samego roku i podobnym wyposażeniu. Immo gaśnie, ale brak iskry na świecach. Brak połączenia z ECU. Szukam schematu połączenia między podszybiem a przekaźnikami, albo może ktoś będzie wiedzieć które piny gdzie przeciągnąć żeby ECU podał napięcie... mam część wiązki z kabiny z bezpiecznikami...
Witam! Mam problem z samochodem marki audi a4 B5 1.6 benzyna. Mianowicie podczas jazdy auto nieoczekiwanie zgasło i pojawił się problem z jego odpaleniem. Czym może być to spowodowane uszkodzeniem pompy czy przekaźnika? Jeśli przekaźnika to który numer?
Miałem identyczny problem tylko że silnik 1.9 TDI. U mnie to był przekaźnik 109, który odpowiadał za sterowanie pompą. Objawy te same co u Ciebie i brak błędów. Czasami nie chciał odpalić. Jak go kupowałem to w sklepie był on opisany jako przekaźnik pompy paliwa do benzyny więc sprawdź czy występuje też u Ciebie.
Sprawdź czy sterownik silnika w ogóle "żyje", dostaje zasilanie, załącza przekaźnik główny, po włączeniu kluczyka powinno byc słychać nastawnik dawki w pompie wtryskowej
Przed pompą jest bezpiecznik F28 (15A) , a przed nim przekaźnik. Do cewki przekaźnika dochodzi napięcie po zapłonie, masę podaje jej sterownik silnika. Ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacze.
Jarząbek, przekaźnik to tylko zasilanie modułu, za domykanie i pracę impulsową odpowiada pompa.
a korek wlewu ok? nad czy podciśnienie.Pompa chodzi na krótko- a chodzi czy nie "na długo". jak nie to przekaźnik,lub masa zła(o ile + jest)
Wszystko jest możliwe, podpięcie pod centralny wymaga przecięcia jednego z przewodów sterującychi zastosowania sterowania (+/-) inaczej skończy się zgrzaniem przekaźników sterujących pompą.
Temat rozwiązany. Winowajca to pierwszy przekaźnik pod kolumną kierownicy o numerze 167. Jest to przekaźnik od pompy paliwa i wtrysków. Po zdemontowaniu i podłączeniu pod aku raz działał a raz nie. Po wymianie na nowy wszystko chodzi jak należy. Dziękuję wszystkim za poświęcenie czasu by mi pomóc. Zamykam temat. Dodano po 4 Jeśli ktoś ma problem z gaśnięciem...
Jeden powinien być od pompy a drugi od silnika.Jeszcze są przekaźniki w środku auta.Pod dolną osłoną nad pedałami .
Przekaźnik na podszybiu 219 do wymiany.
Za słabe napięcie Pompa pracuje na 12v No dlatego myślę czy czasem nie ma jeszcze jakiegoś przekaźnika na podszybiu koło ecu który jest za to odpowiedzialny. Czyba że coś z przewodem który idzie do pompy coś się stało albo w gnieździe z przekaźnikami.
Do sprawdzenia kable do przekaźnika od ECU.
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z podobnym problemem( audi A4 silnik ADR), rano i po dłuższej przerwie ok.1 godz. ciężko pali trzeba długo trzymać na rozruszniku. po próbie odpalenia po krótkiej chwili pali na tyk. dziwi mnie to iż jak wszystko było ok to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu było słychać przez chwilę pracę pompy paliwowej(teraz...
Witam Popatrz na schemat. Jeżeli pompa paliwa pracuje, to napięcie (+) na wtryskach powinno być - gdy nie ma to uszkodzony może być bezpiecznik lub styki przekaźnika głównego. Wtryski sterowane są (-). http://obrazki.elektroda.pl/1501725300_1...
Problem połowicznie rozwiązany, założył jakiś poprzednik przełączniki off/on na przewodzie czarno-niebieskim, odpowiadającym za zasilanie pompy paliwa i wtryskiwaczy. Brakuje jeszcze 12V na jednym z przewodów zielono-żółtym, zasilaniu cewki zapłonowej i sterownika silnika. Jest na nim 3.4V, troszkę brakuje. Prześledziłem drogę tego przewodu i jedyne,...
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
jeździła na tym przekaźniku? Chcesz pomocy to precyzyjnie odpowiadaj na pytania. Dodano po 9 Pierwsze co, wtryski mają zasilanie, sonda ma zasilanie grzałki? Zasilanie na cewce przekaźnika pompy paliwa jest? Przecież to 10 minut i masz diagnozę. Łącząc pin 30 przekaźnika z pinami 87A i 87F możesz na próbę wyeliminować przekaźnik.
Tylko przekaźnik pompy i N75 lecą na tej samej linii zasilania tak wynika ze schematu. Możliwe że gdzieś jest zwarcie wiązki do masy. Dwa pozostałe błędy nie powinny mieć związku z usterką. Ale tak czy taak trzeba wykonać odpowiednie pomiary. Pomierzyć zasilanie na tych elementach, sprawdzić czy gdzieś nie obciera wiązka o metalowe elementy budy albo...
Zasilania sprawdzone czy na przekaźnik dochodzą? Przekaźnika 109 nie znajdziesz w tym aucie.
Witam, Czy miałby ktoś dostęp do schematu elektrycznego, albo przerabiał temat jak wygląda podłączenie pompy próżniowej serwa hamulców w audi A4 B7 automat? Chciałbym taką pompkę dołozyć w swoim manualu i szukam schematu, jakie kable gdzie poprowadzić, jaki dac przekaźnik, najlepiej żeby było to zrobione estetycznie i poprawnie. Nie mogę nigdzie znajeźć...
Te czujniki mają wspólne zasilania po zapłonie z 20 pinu przekaźnika pompy paliwa. Numeracja pinów może się różnić z tym co masz u siebie.
Przekaźnik pompki paliwa jest tej puszce gdzie sterownik silnika ,taki najmniejszy. Zgadza się też że podaje paliwo do filtra.
Witam, 7 dni temu auto nie chciało odpalić tak jakby brakowało benzyny i zostały wymienione w nim kable zapłonowe, świece oraz dwa czujniki od spalania stukowego i czujnik wału korbowego auto nadal nie odpala. Teraz przypomniało mi się że może to być jeden z przekaźników zawsze po przekręceniu kluczykiem było słychać taki dźwięk jakby coś się załączyło...
Zasilanie sondy z przekaźnika pompy paliwa po bezpieczniku 20A. Jaki kod silnika, więcej danych: rocznik...
Wyjmij wtyczkę z wtrysku sterującego i zmierz oporność na czujniku, powinno być od 90-120 om. Jeżeli tyle jest to sprawdziłbym wszystkie przekaźniki od sterownia silnikiem.
Zapytaj wujka Google i do dzieła. Zastosuj sterowanie masą oryginalnego przekaźnika. Potrzebne elementy wyliczysz kalkulatorem do 555. Też wujek Ci pomoże.
Zewrzyj ze soba dwa styki oznaczone 30 i 87 po tym zabiebu powinna ruszyc pompa jak nie to masz uszkodzoną pompę paliwa lub wtyczkę filtr paliwa sprawdzałeś.
Sprawdź przekaźnik może zimne luty? Jak przekaźnik nie zwiera to spiralka nie miga.Auto kreci ale nie zapali.
Witam jeśli masz dostęp do VAG sprawdź na rozruchu jak nie pali wskazania czujnika położenia wału. Dodano po 8 Zapomnialem dodać jeśli po kilku razach włączenia zapłonu odpala sprawdź pompę paliwa i jej przekaźnik oraz filtr.
Prawdopodobnie niewłaściwy przekaźnik . Były 2 rodzaje . Jeden po zapłonie podawał na kilka sekund paliwo a drugi podawał tylko po rozruchu .
Podłączyć pod komputer, zresetować pamięć usterek, inspekcję... Jeśli nie pomoże spróbować "na krótko" pracę pompy - np. na jej przekaźniku... (zresztą można to zrobić od razu na komputerze przez jej aktywację...).
Grzałka jest zasilana z przekaźnika pompy paliwa przez bezpiecznik F29. Z tego samego bezpiecznika jest zasilany MAF i EVAP. Sprawdź na nich napięcie. Przewód czerwono zielony. Przeoczyłem jeszcze regulator ciśnienia doładowania.
zacznij od najprostszych rzeczy .zasilanie ,bezpieczniki,przekaźnik ,wiązka przewodów ,pompka,może to też być zawór ciśnienia aczkolwiek nie koniecznie .
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Martwi mnie brak plusa po zapłonie ,bo z tego co piszesz to powinien być, a jest dopiero na zapalonym. Tak ma być, ten + to idzie z przekaźnika pompy paliwa. W ogóle wszystko wygląda ok tak jak opisujesz.
Przekaznik i bezpiecznik pompy pod podłogą masz w podszybiu obok wspomagania hamulca i od tego zacznij.
Kupiłeś kiepską pompkę lub jej zasilanie nie jest prawidłowe. Czy żarówka H4 świeci pełną jasnością, wpięta zamiast pompy? Może kończy się sam przekaźnik lub masz wypalone styki bezpiecznika? A może masa zaśniedziała? Musisz być w 100% pewny zasilania. Stąd też konieczność sprawdzenia go żarówką H4.
Witam . Auto stalo kilka miesiecy . Nie odpala w ogóle. Po potraktowaniu autostartem paliło kilka sekund i zgasło. Nie słyszę pompy paliwa . Bezpiecznik jest ok. Napięcie idzie do pompy -10 v w momencie przekrecenia stacyjki na chwile wskakuje na - 4 po czym wraca do -10. Odpialem wężyk od filtru i tam również sucho przy kilkukrotnym przekreceniu stacyjki...
Zdemontuj bezpiecznik 28. Odłącz stary przewód plusowy od pompy. Daj nowy przewód od pompy prosto do przekaźnika, zamontuj na nim bezpiecznik. Jeżeli po tym zabiegu przepali się bezpiecznik to pompa do wymiany lub zwarcie w zbiorniku ale w to wątpię bo by było bum.
Vag bez błędów Czym sprawdzałaś? Programem czy skanerem? Jakie napięcie na aku? Czy po przekręceniu kluczyka z zapłonu na zapalanie słychać choćby stuk/puknięcie spod maski czy pełne ruchy rozrusznika? Pompa paliwa dostaje napięcie (możesz to sprawdzić miernikiem lub wskaźnikiem - pompa jest bagażniku chyba, a przynajmniej ja tak mam w a4)? Wszystkie...
przy zablokowanym immo pali i gaśnie,co do napięcia na zaworku o ile się nie mylę to napięcie będzie podczas kręcenia rozrusznikiem. napięcie powinno być po przekręceniu kluczyka i trzymać aż do zgaszenia silnika, jeśli gaśnie po chwili to pewnie wina immo. To, że nie ma błędu, wcale nie oznacza, że nie ma tego problemu, jeśli immo niczego nie wyrzuca...
Witam A kiedy wymieniałeś filtr paliwa? - sprawdzenie filtra paliwa - sprawdź przekaźnik pompy paliwowej, zaskakuje po kluczu za każdym razem przed odpalaniem zawsze słychać jest taki dźwięk pompki i przepustnicy. * Pompkę możesz odłączyć i podpiąć do nie wężyki do wiaderka. Wystarczy jak przekrecisz klucz razy 3x bez włączania silnika To zobaczysz...
Zapewne paliwo nie idzie, skoro immo wywalone, posłuchaj czy jak przekręcasz zapłon to czy pompka chodzi, jeżeli pompka nie chodzi to masz 2 wyjścia szukać przekaźnika od pompy jest 1 albo 2, najlepiej jak sprawdzisz np: w auto Data/ texa. Bądź z immo trzeba coś pokombinować.
Tak było diagnozowane już u kilku macherów i nic nie wykazało. Wygląda to na jakiś problem z sterownikiem tej pompki ( może przekaźnik) bo nawet jak wyciągnę ten czujniczek i ręcznie go przesuwam w górę i w dół to na 10 prób tylko przy dwóch zadziałała pompka a czujnik za każdym razem pokazywał te same wartości czyli jest dobry, sama pompka też była...
Witam Mam problem z Audi a4 b6 z silnikiem benzynowym 2.0 ALT 130 KM.Rano jak odpalę samochód delikatnie nierówno pracuje silnik. Podczas jazdy gdy osiągnie temperaturę ok 70 stopni, gaśnie na chwile i znów jest dobrze. Zapala sie wtedy komputer i epc.Gdy ma 90 stopni i go zgasze i gdy troszkę ostygnie, tak do 70 stopni, nie chce odpalić. Czasami cyka...
Pompa centralnego jest w FL, elektryczna jest w VW, wody nigdzie nie ma, przepatrzyłem tez płytkę czy nie ma zimnych lutów ale nic nie widać. Nie wiem tylko czemu moduł podaje masę do przekaźnika jak by pulsacyjnie, raz jest i zaraz znika i tak cały czas, przez co światło pulsuje.
Witam. Audi A4 1.6 ADP PB+LPG 1995r. Mam problem z samochodem. Ciężko odpala rano lub po 8 godzinach pracy. Silnik zapala dopiero za 4-5 razem. Vag nie pokazuje błędów. Nie słychać pompy paliwa (3s) po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon. Gdy już zapali za 4 razem to pompa pracuje na benzynie. Nie wiem też czy tak powinno być ale na bezpieczniku...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Pacjent to A4 B6 2.5 TDI V6 180KM. Po kilku miesiącach udało mi się naprawić moje Audi po tym jak podłączyłem akumulator do ładowania 24V. Okazało sie, ze został uszkodzony przekaźnik od pompy. Usterka usuniętą, auto odpalone na samostart. Na drugi dzień, kręcę rozrusznikiem, auto nie odpala. Wymieniłem akumulator,...
W przypadku jazdy na gazie dobrze jest założyć wyłącznik na pompę paliwa bo jak jeździsz na niskim stanie paliwa może dojść do zatarcia pompy no i od jeżdżenia na gazie to zapiekają się wtryski bo są nieużywane powinno się co jakiś czas pojeździć na benzynie . Czy mam taki wyłącznik to nie wiem, a na benzynce często jeździłem. Z tego co pamietam to...
Zasilanie na wtryski i pompę idzie z jednego przekaźnika, po nim dopiero rozchodzi się na dwa bezpieczniki. Zobacz czy masz na styku roboczym przekaźnika zasilanie z akumulatora (stałe zasilanie). Jeżeli jest to możliwe że przekaźnik nie puszcza dalej lub upalony przewód.
Wielkie dzięki za pomoc. To było to, czyli wymiana wtyczki i gniazda w pompie centralnego zamka (ponieważ były wypalone przewody i styki) oraz przelutowanie miejsc przy przekaźniku na płytce sterownika pompy centralnego. Teraz działa super. Sterowanie pilotem alarmu to przyjemność. Nie trzeba nerwowo kontrolować czy drzwi są zamknięte:) Jeszcze raz...
udało się znaleźć przyczyne, po sprawdzeniu wszystkich przekaźników w kabinie w okolicy skrzynki bezpieczników jak i w okolicy sterownika głównego, sprawdzeniu instalacji pomiędzy ww przekaźnikiem(pompy i wtryskiwaczy) , okazało się że właściciel pojazdu (szwagier) , bez pojęcia wyciągnął 2 bezpieczniki (wg schematu niby gniazdo przyczepki) , stąd też...
Witam serdecznie, wczoraj pojechałem do sklepu samochodem,kiedy ruszałem do domu auto odpaliło ale po chwili jakby straciło moc.Kiedy wcisnąłem pedał gazu dławiło się,zjechałem na pobocze zgasiłem i odpaliłem samochód,ruszyłem ale momentami objawy się powtarzały.Po przejechaniu paru kilometrów było dobrze. Rano samochód odpalił i zgasł po paru sekundach...
Witam otóż znajomemu padł immobilizer w Audi A4 1.8 B5 125KM, próbowałem już wszystkich sposobów (VAG-adaptacja potem 00 i save), zmostkowalem przekaźnik(wyczytałem ze któryś przekaźnik wystarczy zmostkować i będzie ok)od pompy paliwa,odpinałem aku i nie wiem jak odpalić fure, cała elektryka na wierzchu i na dodatek jeszcze się zrobiło zwarcie w puszce...
Witam, jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie.posiadam audi a4 b5 110km S line I mam problem mianowicie: odpali i chwilę chodzi i zgasnie, odpala jedynie jak się pojawi kontrolka swiec a jak nie to można kręcić i nic. Czasami słychać pstrykanie pod maska w przekaznikach, zostały sprawdzone i nic nie wiadomo. Jechałem do roboty i stanął mi na...
Witam, mam problem z samochodem audi a4b8 2.0tdi 143km CAGA 2008 rok Auto jeździło bez zastrzeżeń, wczoraj miałem problem z odpaleniem gdyż załapał dopiero za 5 razem. Na drugi dzień 0 odzewu. Rozrusznik kręci. Na początku po zdjęciu przewodu paliwowego było sucho, sprawdziłem pompkę w baku, oraz pod podłogą (obie sprawne) podłączyłem na krótko i zaczęły...
Witam mam problem z moją audi mianowicie gdy wracałem do domu zaczęło nią szarpać przy dodaniu gazu po paru kilometrach auto zaczęło spadać z obrotów i zgasło od tego momentu nie mogę go odpalić sprawdzałem swiece iskra jest, przy sprawdzaniu pompy paliwa okazało się że nie dostaje prądu i się nie załącza, sprawdzałem przekaźnik na krótko i cyka, popiołem...
Witam Mam problem z Audi a4 b6 z silnikiem benzynowym 2.0 ALT 130 KM.Rano jak odpalę samochód delikatnie nierówno pracuje silnik. Podczas jazdy gdy osiągnie temperaturę ok 70 stopni, gaśnie na chwile i znów jest dobrze. Zapala sie wtedy komputer i epc.Gdy ma 90 stopni i go zgasze i gdy troszkę ostygnie, tak do 70 stopni, nie chce odpalić. Czasami cyka...
Jak auto jest bez odpalonego silnika, to normalnie się komunikuje z nim i nie posiada żadnych błędów. Masy raczej wszystkie sprawdziłem, koło pokrywy zaworów są dwie, później na przegrodzie jest jeden kabel i na słupku wewnętrznym kolo skrzynki bezpieczników są też masy. Wszystkie posprawdzałem i wyczyściłem. Sterowania też właśnie sprawdzałem i na...
Witam W a4 z 96r musisz znaleźć przekażnik .który tym steruje.ale nie w drzwiach. Całe ustrojstwo jest pod siedzeniem tylnej kanapy po prawej stronie. Znajdziesz tam ten przekaźnik który steruje pompą i należy się podpiąć bezpośrednio pod niego tymi przewodami z alarmu do sterowania centralnym i po kłopocie. Pozdrawiam
Inną rzeczą, która mnie jeszcze zastanawia, to ta, że pompa paliwa zaczyna dopiero pracować od chwili kiedy chodzić zaczyna rozrusznik. Gdy przekręcę zapłon nie pracuje. Tak było przy starej pompie, tak też jest przy drugiej. Może to przekaźnik, ale komputer nie pokazuje błędu. Wspominam o tym ponieważ, tak jak napisałem na początku, rozruch zimnego...
Rzeczywiście jest bezpiecznik nad nogami kierowcy. Sprawdzę jutro. Przeanalizowałem schemat z ELSA i wychodzi, że są 3 zasilania. Bezpieczniki ze skrzynki sprawdziłem, został mi ten nad nogami kierowcy. Dzięki za naprowadzenie. Ale wychodzi na to, że przekaźników nie ma i silnikiem pompy steruje już sterownik. Udało mi się stworzyć taki opis dla BOSCH...
1.W zestawie powinien być przekaźnik,za pomocą tego przewodu sterujesz przekaźnikiem który wpina się w rozłączany obwód np. odcięcie zapłonu, odcięcie pompy paliwa itp, co kto woli. 2.Jest to +12V pojawiające się po włączeniu zapłonu. 3.Wyłącznik światła STOP przy pedale hamulca. 4.Syrena alarmu +12V
Witam, auto jak w tytule . Problem w tym, że odpala jak jej się podoba, w czasie, gdy nie można jej uruchomić, słychać cykanie przekaźnika pompy paliwa i następuje brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Jak cykania nie ma odpala i pracuje bez zarzutu, a błędy jakie można wtedy odczytać to błąd egr, przekaźnika pompy paliwa i immo. Do tej pory sprawdziłem...
Witam problem rozwiązany. Okazało się, że upalił się kabelek przy bezpieczniku. Gniazdo bezpiecznika naprawione, samochód naprawiony. Bezpiecznik numer 29 odpowiada za napięcie na module zapłonowym. Pod jeden przekaźnik podpięta jest pompa paliwa, napięcie na moduł zapłonowy oraz napięcie na przepływomierz to zaś jest rozbite na trzy bezpieczniki. Prosta...
odpaliła na samostart. niby poszedł przekaźnik od pompy. naprawione. później odpalona kilka razy i zgaszona. na drugi dzień znowu nie pali. mam dość. Dodano po 12 akumulator nowy
Możesz przeciąć wtryski (ew. trzeba będzie założyć przekaźniki i rezystory emulujące wtryski, żeby błędów nie łapało). Możesz też przeciąć zasilanie cewki WN ale próba uruchomienia samochodu z aktywną blokadą może doprowadzić do zniszczenia katalizatora (jeśli dostanie się do niego paliwo)
przekaźnik pompy ducato przekaźnik pompy schemat przekaźnik pompy mercedes
przycisk myszki korektor phono sprzeglo sprezarki
bandit power unitra at9115 schemat
Metaliczny dźwięk i brak ładowania w Ursus C-360 Szuflada na drzwi lodówki Mastercook LCB-1020FNF – dostępność i zamienniki