Bardzo prawdopodone,że potrzeba drugą budę bo coś mi się kiedyś obiło o uszy, że A4 w wersji S4 4.2 ma dłuższą komorę silnika I do zwykłej A4 na silnik 4 2 nie na miejsca
Jak nieszczelny jeden ssący to nie dość że wyłączy to jeden cylinder z pracy to jeszcze będzie dawał fałszywe powietrze w dolot co wpłynie na skłąd mieszanki i niestabilną prace silnika.
Nie wiem czy już było , wymiana termostatu Audi A4 B5 2.5 TDI oraz wymiana separatora mgły olejowej.
A co sie stało , silnik zatarty? Dużo prościej i taniej jeśli wymienisz silnik na drugi taki sam , np goły słupek. Inaczej musisz kupic 1.9TDI z osprzętem + wiązka silnika + sterownik , nie wiem jak zegary ale chyba da się przekodować. A i jeszcze pytanie czy skrzynia podejdzie stara czy też od 1.9 TDI. Opłacalność takiego swapu wątpliwa.
Tu masz budowę całego ukladu: http://obrazki.elektroda.pl/2407361900_1...
Kiedyś z mechanikiem gadałem na temat identycznych silnków tylko ze w A3 i powiedział mi tak: Lepiej cały przód kup od 1.8 i go przespawaj:) zaczął mi wymieniać podzespoły do wymiany to praktycznie cały nowy przód:) Znajomi kiedyś robili przekładkę z rozbitego volo s40 1.8 do anglika 1.6... same problemy z tym autem mieli:) Z resztą przelicz sobie,...
na plikach.
To sprawdź przekaźniki silnika. Sprawdź czy skrzynka pod podszybiem nie pływa.
Nie było w Passatach B5 silnika 2.6 V6 , były za to 2.8 V6
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
Juz ci wszystko napisałem co możesz zrobić, jeśli ci to tak przeszkadza wymień silnik, albo zrób remont.
Ile płynu hamulcowego trzeba przygotować do pełnej wymiany tego płynu w układzie Audi A4 B9 silnik 2,0TFSI 2018 rok
A co z przebiegiem auta ? wyświetli się ten który mam? czy przebieg nowego sterownika ?
Mam możliwość przezucenia sterownika z passata tak samo jak wiązki spróbować bym jeszcze z programistą przerobić mój sterownik silnik oczywiście z flki
wymiana sterownika silnik pomogła
Wymiana głównego termostatu rozwiązała sprawę.
Też tak myślałem, w dodatku jeden z mechaników mi znajomych potwierdza Twoje zdanie. Zmierzę jeszcze dokładnie co do mm rozstaw śrub i średnicę wszystkich otworów, jak będzie pasował to zabieram się za montaż.
https://obrazki.elektroda.pl/4145399900_... https://obrazki.elektroda.pl/4417620600_... Jestem za granica ale udało mi się podłączyć komputer i wyszło takie coś Dodano po 1 Czy możliwe ze przez czujnik temperatury nie ma pełnej mocy ???
wymiana sterownika silnika pomogła
Olej lejesz zalecany przez producenta. Tak trzeba ściągać dolną osłonę silnika.
Ja mam AGA + automat (A6 C5), on tez jest 30V i byl montowany w A4
Pisałeś o przepływce, a odpinałeś ją dla testu? Miałem coś podobnego w Octavii z tym silnikiem, tyle, że u mnie był błąd przepływki. Szarpało na wolnych, przy przyspieszaniu też różne cuda, wymiana pomogła.
Witam. Jestem posiadaczem A4 B8 1.8 tfsi CDHA mam problem z ubytkiem oleju rzędu 1.2l na 1000km. Czy jest ktoś kto ma doświadczenia z remontem tego silnika lub wymiana tłoków z pierścieniami?
jak będziessz miał pin i zakodujesz kluczyki to odpali ci i zgasnie będziesz musiał vagiem nauczyć sterownik silnika immo ściągaj z niego pin a resz te na PW ci powiem jak
Taniej i bezpieczniej dla silnika.
Sprawdź, czy możesz pokręcić wirnikiem alternatora w jedną stronę (na zgaszonym silniku oczywiście)
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
coś grzechocze w tych okolicach napinacz upina łańcuch nie jest on luźny jakie oznaki będą zużytego napinacza aby kwalifikował się do wymiany jak to sprawdzić kod silnika to AVJ.
Będzie działał każdy który ma nr zaczynający się od 8D0920XXX Może być nawet Full FIS. Oczywiście licznik od benzyny będzie oszukiwał w pokazywaniu prędkości obrotowej silnika. Z anglika też może być ale będzie pokazywał przebieg milach. Pamiętaj że w liczniku masz immobilajzer i wymiana licznika nie polega tylko na wymianie licznika.
Rozrzad wyjdzie z 500 silnik z 4kpln.
Ja mam Audi A4 2003 TDi i również co któres zapalanie po odpaleniu kontrolka elektroniki silnika zamiast gasnąć wciąż sie pali i tak jest cyklicznie co jakiś czas.Dodam,że również samochód zapala i silnik pracuje normalnie i równo.Sorki za podpięcie do tematu,ale chyba mamy podobny problem.
dziękuję koledzy za odpowiedzi.
Komputerem nie da rady, silnik mozna zapalic tylko na wolnych obrotach, pruba ruszenia silnik gasnie.
Szczęście że Vag nie pokazuje błędu -uszkodzony silnik-zalecana wymiana
A jaki kod silnika miales ja ahl tam jest cewka
pasek klinowy czy wieloklinowy? jakie oznaczenie silnika?
wymiana dwumasy nie pomogła :(
mechanicy nie znają litości, przynajmniej większość. Będę kombinował z tym termostatem po świętach. Nadal tylko zastanawia mnie to czemu tak spartolili to robiąc te silniki....ma ktoś może takie audi?
Sprawdzalem i wydaje mi sie ,ze to VKMA 01008 Moj silnik jest bez turbo
Czy mozliwe ze przez to ze je zalalo diegnostyka nie łączy się z modułem silnika ?
Padł silnik TDI AHU Passat B5, szukam drugiego... w okolicy nic ciekawego nie ma oprócz starszego 1Z z Audi A4 95, można go brać jako słupek do przeszczepu reszty z AHU? Czy jakaś rzeźba będzie jednak konieczna?
Witam, wymienilam dzis elektryke szyby od kierowcy w audi a4 benzyna. Szyba chodzi jak nowa tylko po wymianie nie da sie odpalic auta. Prosze o wskazówke.Kontrolki sie zapalaja tylko silnik nie chce zaskoczyc. Mechanik jest niedoswiadczony. Jest mozliwosc ze moze miec to zwiazek z ta wymiana? Prosze o wskazówki
Dziwne bo po doprowadzeniu prądu do bezpiecznika z innego. pompka pompuje na zaplonie paliwo do komory silnika do filtra
Witam wszystkich, mam problem z audi A4 1.9tdi 96r. Kupiłem auto w niemczech uszkodzone, po naprawie chciałem uruchomić silnik i okazuje się że niemiec założył sobie silnik 110KM. Komputer silnika był od 90KM ale chyba przerobiony, uszkodził się w wypadku i kupiłem taki sam ale silnik nie wkręca się na obroty. Czy wystarczy dokupić komputer od silnika...
Tyka ci przekaźnik czyli prąd powinien iść. Ściągaj tapicerkę klapy by dobrać się do silnika , sprawdź czy dochodzi prąd do niego. Jak tak to winny silnik , najprościej wymiana na drugi.
Kup taki jak ma być z silnika ADR 120A. 0124515034 0123510033
Jak taki sam samochód i nr sterownika silnika to podpasuje.
Jak już wymieniać, to tylko głowicę. Lepiej z odbiorem osobistym, przynajmniej zanim wywalisz kasiorę, będziesz mógł obejrzeć i pomacać. Po udanym zakupie dotrzeć zawory, wymienić uszczelniacze i splanować ( niekoniecznie w tej kolejności ). Taniej i bezpieczniej niż wymiana silnika.
Witam , mam problem z ciśnieniem oleju. Na wolnych obrotach przy gorącym silniku trzyma tylko 1 bar .a na 2500 obr/min trzyma tylko 3 bar oczywiście na gorącym silniku .W silniku została wymieniona pompa oleju ,umyty smok , wymienione panewki korbowodowe , na wale głównym panewki są sprawne , silnik został przepłukany . Olej w silniku to MOBIL 10 w/40...
Wymiana licznika i po problemie
U mnie problem całej tej turbiny to był taki ze wogole niebylo podciśnienia. Wężyki zbutwiale. Wymiana wężyków na nowe naprawiło wszystko
niema wtrysku sterującego musi być przy pompie silnik vałka
Usterką okazała się cewka. Wymiana na nową oryginalną.
Jesli zarowki i bezpieczniki ok to upalilo styki we wlaczniku, wymiana na nowy badz reanimacja starego, ewentuaanie zabawa z dodatkowym przekaznikiem.
Dziękuję bardzo :) zmniejszy się spalanie dzieki temu ? i ile kosztuje taka sonda do mojego auta ? i ile wymiana mniej wiecej ?
zrozumiałem, mam przed sobą pudełko z jednej z nich i pisze że mają odstep elektrody 0.9 mm. Czyli najlepszym wyjściem będzie wymiana wszystkich przewodów?
Z podobnym kłopotem miałem ostatnio skode 1.6tdi =częste wypalanie dpf , sadza szybko wzrastała , dopalanie nawet przy zimnawym silniku . Przyczyną była różnicówka . Na wolnych obrotach ok 20mbar , po wyłączeniu silnika na samym zapłonie pokazywała ok 7mbar . Dpf czyszczony w zakładzie . Wymiana różnicówki załatwiła sprawę . Błędów oczywiście nie było...
Wtryskiwacze do sprawdzenia. Jeżeli odpala na plaka to właśnie oznacza ż silnik nie dostaje czasem odpowiedniej dawki na rozruch. Druga opcja to szalejący czujnik temperatury silnika do ECU Electronic Control Unit. Taką usterkę trudno wykryć bo jest niejednoznaczna, czasem działa a czasem nie.
Witam, Zastanawiam się co było przyczyną tych wibracji? Mam podobny problem w swojej B7 1.9tdi ale wymiana sprzęgła i dwumasy nie pomogła. Podejrzewam poduszki pod silnikiem, ale pewności nie mam. Pozdrawiam, Daniel
Witam a jaki to silnik,tak czy inaczej to albo pompa albo ciśnienie na tłokach aleto raczej odpada a więc pompa do przeglądnięcia ewentualnie wymiana głlowiczki pompy wtryskowej
Jest pewnie jeszcze czujnik poziomu cieczy w zbiorniczku. Trzeba sprawdzić stan. Jak to nie pomoże i stan jest ok. To najczęściej sondy od poziomu cieczy skorodowały i nie widzą poziomu. Tu niestety wymiana na nowy doraźnie pomaga dolanie płynu w okolice MAX. Czasem urywają się kabelki od tego czujnika.
Witam. Miałem podobny problem. Pomogła wymiana przepływomierza powietrza. Nie było błędu na VAGu.
Owszem znaczny wzrost zużycia paliwa przy uszkodzonej sondzie lambda jest całkiem realny. Sterownik silnika zbyt słaby sygnał z sondy lambda odbiera tak jakby silnik cały czas dostawał zbyt ubogą mieszankę i zwiększa dawkowanie paliwa. Dodatkowo taka sytuacja może doprowadzić do uszkodzenia katalizatora w wyniku przegrzania i zawęglenia.
Zamykam temat. Uszkodzony tłoczek od D w skrzyni biegów - był pęknięty oraz wymiana kilku nadpalonych tarczek w skrzyni.
Silnik 1.8 turbo 163 km LPG Dodano po 1 Przejechałem 100 km i widzę już ubytek płynu chłodniczego poniżej minimum przed wymiana uszczelki był ten sam problem
ok wymiana będzie prosta a co do przerywania auta na zimnym silniku ?
wymiana przewodów WN tylko BERU komplet 2szt plus fajki
Witam Mam taki sam problem licznik i obrotomierz raz działa raz nie. Kilometry odliczna normalnie. Wymiana licznika nic nie dała dalej jest to samo. Różnie jest raz przy pierwszym uruchomieniu silnika jest ok i działa raz od razu nie.
Podobne objawy zauważyłem kiedyś w Lagunie zimna paliła od razu a na ciepło były problemy. Pomogła wymiana czujnika położenia wału
Wymiana to jakieś 1200zł Remont silnika -kilka razy więcej... Oceń sam.
I jak, pomogła wymiana dwumasa, bo mnie się wydaje, że nie? Pozdro
W moim audi a4 B5 ostatni pojawił się problem, otóż prawdopodobnie została uszkodzona głowica gdzie wymiana wiąże się z dużymi kosztami. I zastanawiałem się nad wymianą całego silnika(obecny już ma trochę kilometrów). Otóż zamontowany silnik to benzyna 2.8 174KM. I tu nasuwa się moje pytanie czy podczas wymiany silnika na inny mógłby on nie współpracować...
Podejdzie Febi G 052 180 A2. Czy oby napewno to skrzynia Tiptronic? A nie Multitronic 6-speed ? Bo w katalogach twojego zestawienia nie widać...podaj kod silnika.
W tych Audi była wadliwa seria sterowników , tzw zimne luty. To tylko takie gdybanie ale może to to. Sam u siebie kilka lat temu w takim samym Audi temat przerabialem. Tylko u mnie były inne objawy - po nagrzaniu notoryczny tryb awaryjny i notlauf. Pomogła dopiero wymiana sterownika silnika . Jeśli już wszystko inne sprawdzisz od strony elektrycznej...
Jak auto stoi na słońcu i jest mocno nagrzane to normalne że zejdzie mu dłużej schłodzić niż by stał w cieniu. Tak nawet w nowym aucie będzie. To że lewa strona lepiej chłodzi jak prawa to raczej wina silnika klap powietrz , który nie domyka / otwiera klapy. Możesz podłączyć pod kompa i wykonać nastawy podstawowe, Może pomóc ale nie musi , wtedy wymiana...
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Oki, znalazła się przyczyna. Stacyjka nie miała nic do rzeczy. Pisałem że problem występuje gdy gdy jest więcej paliwa w baku, natomiast gdy jest go mniej ustaje. Jak się okazało po odłączeniu przewodu od filtra węglowego problem ustał, widocznie gdzieś przedostawało się za dużo oparów. Narazie czeka mnie tylko wymiana przewodu.
Audi A4 B5 1.8 125km + LPG. Silnik nagle przestał odpalać. Rozrusznik kręci, ale tak jakby nie podawało paliwa. Wymieniłem przekaźnik paliwa i nic, miesiąc temu była wymiana filtra paliwa. Dodam ważną rzecz że auto na "popych" odpala i chodzi płynnie na benzynie i gazie. Błędy jakie odczytało 17924, 17746, 18010, 16955 Wiadomo tutaj trzeba sprawdzić...
1 litr oleju to mało skoro nic nie było. W twoim przypadku to masz pierścienie do wymiany i pewne uszczelkę pod głowicą. Gdy pierścienie są do d*** to silnik traci moc i "bierze" olej. Wymiana naprawi problem
jestem amatorem uczę się. Mam tylko nadzieje że piny są opisane dobrze i w rocznikach 1999 z silnikami AFN instalacja jest taka sama tylko dla tej kostki 20 pinowej. Licznik jest co prawda od silnika 2,5 TDI.
Wszystko się zgadza Panie Błażeju, do mechanika się wybieram jutro - najdalej we wtorek i będą grzebać dalej skoro kontrolka się nadal zapala. Ale chciałem też zasięgnąć opinii innych poprzez to forum, bo może ktoś miał już podobną sytuację i wie jak z niej wybrnąć. Czytałem o podobnych problemach w innych modelach Audi jednak nie znam się na tyle by...
Dziękuję za zainteresowanie tematem.Generalnie jestem świeży w tej dziedzinie ale jeśli chodzi o sprawdzenia licznika przez elektronika amatora pod kątem zimnych lutów etc. będzie sprawdzony. Bo rozumiem, że od tego trzeba zacząć zanim zabierzemy się za pamięć ,silniki krokowe w liczniku etc?
Poduszki sprawdzałem, wszystkie są ok. Dwumasa też. Silnik drga mi od czasu remontu(wymiana tłoków i pierścieni). Cylindry i głowica są ok. Nikt nie może mi zdiagnozować co to może być.
Cześć. Bardzo mi pomogłeś bo dostałem głowice, kod silnika cbbb, ma taki sam numer tylko, ja mamv 280 końcówkę, a ta nowa ma 260, ale to nie ma znaczenia, dzięki Ci bardzo bo mogłem bardziej rozszerzyć poszukiwania, a tak było dużo łatwiej, powiem Ci ze dostałem ładna, z q5, tam wal się zatar, dałem do regeneracji, szczelność, wymiana uszczelniaczy...
Witam. Mam problem z połączeniem się do sterownika silnika przez VCDS w Audi A4 B8 na samym zapłonie, w nieskończoność kręci się komunikat "loading asam data". Przy odpalonym silniku łączy się bez problemu. Szukałem po forach, znajdowałem podobne tematy, tylko że najczęstszym problemem był brak zasilania na OBD tylko po zapłonie, co wyrzucało błąd No...
Witam. Czasem pomaga wymiana oleju. Konieczny będzie pomiar ciśnienia oleju manometrem. Czujnik raczej będzie dobry. Jaki jest przebieg silnika? Pozdrawiam.
Audi a 4 2.5 tdi Automat 1999r Witam, po zmianie skrzynii biegów automat na manual wyskakuje auto pracuje w trybie awaryjnym. Nie wkręca się na obroty. Co dziwne po wypięciu czujnika wału przy skrzynii biegów auto pracuje lepiej ale dalej nie wkręca się na obroty. Jest w trybie awaryjnym. Sterownik silnika wynieniony i zadaptowany. Auto ma manualną...
Problem rozwiązany. Wymiana kilku sterowników i pilota. Koszt bez sterownika silnika w ASO 5tys po rabatach i dużo czekania..
Witam.Sprawdź jeszcze bezpiecznik 32. Dodano po 5 Jeszcze tam gdzie siedzi sterownik znajdują się trzy bezpieczniki jeden 15A włożony pod skosem też odpowiada za sterowanie silnikiem benzynowym.
Witam - po dacie ostatniego postu sadze ze sobie poradziles - ale jak nie - to napisze - moze komus inemu sie przyda:) - ja mialem takie same objawy - chcialem wymieniac nagrzewnice (koszt ok 1000zł !! z wymiana ) ale podpowiedziano mi zeby nagrzewnice przeplukac wezem ( do jednego krućca podlączasz waz z kranu, do drugiego ok 1,5 m weza odprowadzajacego...
Czyli reasumując: trzeba zdjąć czarny dekiel w podszybiu i tędy dostać się do wnętrza kabiny, do szyny, która znajduje się w okolicy przekaźników pod osłoną kierownicy? Dokładnie tak. Ściągając dekiel ECU nie manewruj nim zbytnio i nie szarp, bo do tego dojdzie wymiana szyby.
Piszesz ........ Po wymianie skrzyni audi nie odpala nie kręci w ogóle rozrusznikiem ......... Komputer nie ma nic wspólnego z tym że nie możesz uruchomić silnika, za to odpowiedzialny jest przełącznik wielofunkcyjny z lewej strony skrzyni biegów. Dalej piszesz ............ usunąłem błędy ........ Jakie błędy ??
Witam Posiadam Audi A4 z silnikiem 2.5 TDI. Ostatnio postanowiłem uszczelnić miskę olejową. Po spuszczeniu oleju i odkręceniu miski znalazłem w niej kawałki plastiku. Po dokładniejszych oględzinach wnioskuję że jest to napinacz łańcucha pompy a właściwie to co z niego zostało. Zastanawiam się czy jest możliwa wymiana tego elementu bez wyciągania silnika...
Opisany objaw pasuje do ssania oleju przez prowadnice. Wpierw trzeba zweryfikować uszczelniacze. Wymiana samych pierścieni, to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Przy odpalaniu też lubi chmurkę puścić?
Witam wszystkich zainteresowanych, wymieniłem pompę paliwa na oryginał nowy, zapłaciłem ok 200zł na popularnym serwisie aukcyjnym. Ciężkie odpalanie jak ręką odjął. Temat można zamknąć. Dodano po 1 Wymiana pompy paliwa na nowy oryginał rozwiązała problem.
To, że jest to sonda za katem to ja wiem. Sonda na benzynie nie wywala błędów tylko na gazie. Czyli nie ma sensu na emulatory? Tylko moje pytanie jak w takim razie chodzą samochody które mają te emulatory i wycinają katalizatory. Często ludzie wstawiają strumienice i zakładają emulatory i nie piszą nic o problemach w ich silnikach. Więc ile w tym prawdy?
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
z naczy się możesz zrobic swapa pompy na pompę z silnika bkd ale jest dużo przerubek
Witam. Ja na twoim miejscu sprawdził bym czy zamocowanie przepustnicy się nie zużyło i czy nie ma tam luzów.I jeszcze filtry gazowe co rok wymiana a nawet po jednym tankowaniu jak świństwa naleją. Pozdrawiam dar0077
Dusponuje ktoś manualem wymiany łańcuszka i wariatora w silniku 2.0 fsi awa? Konstrukcja jest zupełnie inna niż w poprzedniku, nie wygląda na skomplikowaną ale manual by się przydal.
wymiana poduszki silnika vitara wymiana silnika boxer wymiana silnika
amica obroty pralka uszkodzenie rdzenia transformator volvo silnika
flatron f700p migomat bocznik prądu
Napięcie prądnicy w chińskim rębaku ZH1115 Jak uniknąć nakładania się czasów nawadniania w Satel Integra?