j220-sterownik g70-przepływka http://obrazki.elektroda.pl/9304013400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2654012300_1...
https://obrazki.elektroda.pl/9000836700_... https://obrazki.elektroda.pl/6350772900_... https://obrazki.elektroda.pl/3775392600_...
klima 443919578C
Jakie ciśnienie paliwa?
Plastikowy kruciec wodny do wymiany. Wpisz sobie w szukajkę,, wymiana krućca wodnego 1,8T VW
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Otworz maske silnika i szukaj urzadzen z napisem WEBASTO lub innych urzadzen wlaczonych w obieg ogrzewania . Moze to wyciek oleju lub plynu chlodniczego na rozgrzany kolektor wydechowy .
Bierzesz vin auta, idziesz do hurtowni i podajesz VIN, tam oferują ci masę czujników, bierzesz boscha, czyli ori. Płacisz i idziesz montować.
Jedno i drugie. Zaczynasz o najtańszego czyli wymiennika ciepła.
to że turbina jest trochę mokra nie przesądza sprawy,problemem jest kurz którego na turbinie nie ma prawa być,sprawdź dokładnie obudowę filtra rurę łączącą obudowę z turbiną i dokładnie oczyść wszystko to na początek.
Jak ten błąd jest stały i nawet na zapłonie nie da się go skasować ,to chyba te wasze teorie nie za bardzo. staly blad przeplywomierza za wysoki No chyba że tylko po odpaleni, ale to by był za niski sygnał co? Na zapalonym ma być około 1.4v na przewodzie sygnałowym. On napisał że jest 0.9 v. Toż to by musiała być straszna nieszczelność. Przecież można...
Jeśli nie rozkodowałeś Abs to nie trzeba go kodować na nowo a jeśli są błędy to podziel się jak naprawiałeś swoją centralkę bo o ile wiem to problemem w takich pompach nie są tylko zimne luty.
Czujnik położenia wału https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze...
Jaegera tym sprzętem nie poczytasz , ewentualnie Vag tacho albo na stół i programator.
u mnie siedziała przepływka i były takie objawy
Według schematu leci do licznika, złącze A 12 albo B12, niebieski. Zgadza się, cienki cały niebieski kabelek idzie do pinu 12 niebieskiego gniazda. Ale jak odłączysz wtyczkę z alta to co nie gaśnie lampka? Lampka gaśnie Zauważyłem jedną dziwną rzecz - gdy uruchomiłem auto ze świecącą się kontrolką ładowania odpiąłem wtyczkę i wzbudziłem alternator...
Po pierwsze to zmień elektryka. Potem trzeba naprawić opornicę dmuchawy (dokładnie jej kostki) i w razie konieczności wymienić gniazdo bezpiecznika tego nr25.
Witam nie podnoszą się szyby przednie,opuszczają się ale podnieść się nie chcą,tylne chodzą ok,silniki sprawdzone są ok,tak jak by ich coś blokowało,AUDI A6 C5 1.8t.
które piny odpowiadają za wskazówki Nie ma czegoś takiego - jak PIN'y odpowiadające za wskazówki w liczniku. Złącze funkcji podstawowych, 32-pinowe, niebieskie 1 -Zacisk 15 2 -Zużycie klocków hamulcowych 3 -Wyjście prędkościomierza 1 4 -nieużywane 5 -Nadajnik wskaźnika poziomu paliwa 6 -Ostrzeżenie o wskaźniku poziomu paliwa OBD 2 7 -Zacisk 31 (masa...
A6 c5 98r,1.8t 150km Dodano po 38 Klima w sensie?
Coś z podcisnieniem .
Chodzi o to czy cos w ogóle leci , węże IC wszystkie oczywiście sprawdzałeś?
Tzn na zaplonie jak się bawię pedałem gazu ona normalnie się rusza A jak auto nie odpala nawet nie drgnie i mam skromne pytanie czy może odpowiadać za nieodpalajace auto? Na dodatek coś piszczy obok niej i po 5 sek przestaje
W linku są ładne obrazki, proszę spojrzeć.
Proszę: Pozdr.
A masz tempomat ?
Zimne luty w sterowniku abs lub złamany przewód od czujnika
Uszkodzony przekaźnik ecu auto pali od strzala zamykam temat
Była uszkodzona pompa hamulcowa
Mam jeszce jedno pytanie, auto ma 188tys km, może pomogła by wymiana ślizgów na nowe i nowy łańcuch, wtedy może by ucichło, Odgłos spod pokrywy nie jest aż tak głośny jak słyszałem to w innych 1.8, co wy na to? Błędów narazie nie pokazuje, poza tym że słychać łańcuch nic mu nie dolega.
Czyli dzieje się to tak przy obciążeniu napędu? Delikatne przyspieszanie i zmiana biegów przy wyższych obrotach silnika pewnie nic się nie dzieje. Ale, że to 1.8t więc rwie przy dodawaniu gazu. Ja bym sprawdził sprzęgło.
Bajki o przyroście mocy po wycięciu wymyślili oszuści co zarabiają na ich sprzedaży. Jedynie jak jest zapchany to jakaś poprawa będzie po wycięciu. Jak się usunie sprawny to może nawet stracić na mocy, choć laikowi i tak będzie się wydawać że lepiej jedzie bo głośniej buczy.
zobacz 1593
najlepiej żebym mogł przeciąć jakiś kabelek i założyć tam przełącznik , chodzi mi o to żeby nie szło uruchomić samochodu ale też zeby błędów nie wywalało na fisie. Może coś od komputera pod maska przy podszybiu? hebel odpada.[/quote]
Odświeżam temat , bo mam identyczny problem skończyły mi się pomysły , wywierciłem już nawet dziurę w korku i dalej to samo . Jakieś pomysły ?
Mogę się zapytać, jakież to uszkodzenia były w końcu? Bo fajny wątek tylko nic z niego nie wynika. Kompletnie nic.
Bezpiecznik 20 . Wątpię by cokolwiek innego się spaliło oprócz bezpiecznika.
od gościa z 45r Jeszcze płakał jak sprzedawał, do granicy gonił a teraz będzie wydzwaniał do Ciebie, raz w tygodniu, żeby silnika posłuchać.
Co to znaczy reszta , napisz co nie świeci gdzie to wpinałeś w wiązkę przy liczniku pamiętasz kolory przewodów .
Witam, moje Audi to a6 c5 1.8T. Nie dawno byłem na wyjeździe , na pełnym zbiorniku zrobiłem 520 km (60 l. zbiornik) , nie wiem czemu, nie mogę teraz zrobić 100km za 30 zł.Poczytałem troszkę i wziąłem się za diagnozę sondy. Napięcie na włączonym silniku na jednym białem przewodzie wynosi 13v. na drugim zaś wiruję od 5-12.3V
Może ten mostek od instalacji LPG, która odcina też pompę po przełączeniu na gaz.
Zmienić kodowanie licznika, jest prawdopodobnie niepoprawne. Zapomnieli ustawić po wgraniu wsadu :P
Reklamacja do tego partacza co uszkodził licznik? dziękuję za twą pomocną wypowiedz.
Sam je wyłączasz?
faktycznie- podane jest w ms, coś mnie tam zaćmiło. Tak czy siak, przypadek ciężki bo trochę nie namacalny. Na naładowanym aku zapalił bez jęknięcia. Po całym dniu brak błędów, nie było sensu grzebać. Na wszelki wypadek zrobiłem tylko zdjęcie wykresu z czujnika wału do porównania gdy znów zdechnie. Sinus 0,5V ząb 2V, całość na tle 1,5V które pojawia...
Zrób najprostszy test sprawdzający uszczelkę pod głowica koszt w necie około 20 zł.
Witam, dziś w moim Audi A6 C5 1,8t (1999 rok) doszło do awarii, mianowicie :rano auto otworzyłem normalnie pojechałem do sklepu, wróciłem, zamknąłem i wszystko było ok. Jak odchodziłem zauważyłem, że w tylnym kole jest mało powietrza, poszedłem po kompresorek do drugiego auta, otworzyłem tylna klapę, podłączyłem urządzenie i włączyłem je , po krótkiej...
Auto chodzi? Ma siłę itp itd?
Przestawiony rozrząd, albo uszkodzony czujnik położenia wałka.
Witam proszę o odczyty pinu z wsadu sterownika (załacznik) Ponieważ potrzebuje do zakodowania nowych zegarów. Eeprom 95040. Jeśli odczyt pinu jest problematyczny może jest ktoś w stanie obrobić wsad na tzw (immo off)
Audi A6 C5 1.8T 98r sterownik bosh 0261204806 4B0907557B kod silnika AEB nie da sie wgrac bo ponoc pamiec jednorazowa czy mozna dostac taka pamiec i wymienic czy zmienic caly sterownik od AJL podobno podejdzie prosze o pomoc bo nikt nie chce sie tego podjac od czego zaczac
Sprawdz miernikiem grzałke 1 sondy. I czy dochodzi do niej zasilanie.
Cewki możesz sprawdzić za pomocą omomierza - skrajny lewy i skrajny prawy powinien mieć 0,4 - 0,6 Ω. Połączenie miedzy masą pojazdu a cewką zapłonową za pomocą omomierza - Masa pojazdu ( może być - akumulatora ) a środkowy pin cewki Musi być zero. Napięcie cewki - prawy skrajny a masa
jest lpg?
Czujnik doładowania sprawdzałeś? Wężyki podciśnienia dobrze wpiąłeś. Turbo wg logów bije jak szalone. Albo to są głupoty albo turbo cały czas zawór WG jest zamknięty.
MPH później bym spróbował zmienić vag'iem bo w tym liczniku nawet się nie da tego zrobić. Najważniejsze aby ogarnąć immo
Witam! Zgubilem klucze od ww audi a że nie miałem zapasowych to wymieniłem stacyjke oraz wkładkę z zamkiem. Problemem jest immo wiec kupiłem kabel vag commander 3.6 aby odczytać pin i zaprogramować klucze jednak bez powodzenia. Niby łączy sie z licznikiem i jest napisane "start transfer" ale dalej nic sie nie dzieje. Zmienialem modele licznika ale wtedy...
Ok jutro rozgrzeję go do 90 stopni i spróbuje ponownie, potem napisze czy się udało, otóż komputer tylko wykrywa przepustnice, a przy procedurze adaptacji nie ma jakichkolwiek oznak życia, a powinna się wychylać w jedna i druga stronę, błędów zero, spróbuje jeszcze w najbliższym czasie na innym komputerze.
pomijam komentarze do map bo problemy są poważniejsze. Valteki 3 ohm nie powinny pracowac na takim wysokim ciśnieniu. Ich nominalne ciśnienie pracy to 1 bar, maksymalnie 1,2 bara. Oblicz średnicę dyszy i nawierć wgr programu DDvaltek.exe http://www.autogas.pl/modules.php?name=D... Z tak obliczoną dyszą ustaw 1 bar....
ok 130g przy serii 150ps. Rozumiem że masz wskaźnik boost stąd dane dotyczące doładowania. Jak hamowali Ci ASB ? był zrzucany na luz po przejściu górnej granicy ? Rolka czy drogowa ?
Napięcie akumulatora za niskie, to błąd, który nie powinien Ci się pojawić na uruchomionym silniku. I proponuję sprawdzić czujnik stopu. Kasowalne te błędy?
Jeżeli masz AEB to musisz mieć pneumatyka. AEB to na linkę silnik. Rozwinięcie jego na elektrycznej przepustnicy to APU. Takiego nie masz.
pisze dopiero teraz bo coś nie dostaje powiadomień na emaila jak ktoś odpowie. Musiałem dopiero znalezć swój temat sam. Jest teraz zimno i nie mama koło mnie jakiejś normalnej drogi żeby dobrze ustawić mapę . Jak tylko warunki pogodowe się poprawią to coś będę robił, narazie poczytam te tematy od Piotra
Wklej zdjęcie tego licznika z kontrolką.
czy interfejs viaken kkl usb ,będzie obsługiwał program Galletto Nie czy ten program , będzie obsługiwał audi a6 c5 150km 1.8T 1998r Tak
Uff... dałem rade to przeczytać, ale może coś pominąłem. Takie same objawy miał mój kolega, w Audi a6 c5 1.8T. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wysoka temperatura. przyczyną była pompa wody, pękł wirnik pompy.
Standardowo uszczelniacze zaworowe i/lub turbo. W 2.4 idzie około 2 litrów na wymianę i uważam to za coś normalnego.
Siemka mam audi a6 c5 rok produkcji 1998 kombi 1.8 turbo i chciałbym dołożyć tempomat podciśnieiowy ale nie wiem w którym miejscu on się znajduje pomóżcie. Podeślijcie jakiś schemat gdzie on się znajduje i czy można to zrobić samemu bo dzwoniłem do kilku warsztatów i nie chcą się tego podjąć czy to taka ciężka sprawa.
nie moge znalesc nic do 1.8t
Pytanie jak w temacie - silnik AEB 1.8 T (C5 1998 r.), dodam że główny przekaźnik załącza i wyjście zasilania z niego na wtryskiwacze jest, niestety do wtryskiwaczy (żadnego z nich) nie dochodzi, ze schematów wynika że za przekaźnikiem jest jeszcze bezpiecznik....no chyba że jeszcze przewód, ale wypadałoby wpierw bezpiecznik sprawdzić :-) Pozdrawiam
Witam, chciałbym wsadzić do mojej audi a6 c5 1998 1.8 T, licznik po lift. Czytałem na którymś z forum, już dawno, że czekałaby mała przróbka w okablowaniu, no i adaptacja immo. Czy ktoś, może potwierdzić, dać ewentualnie linki do poczytania o przróbkach o ile to jest możliwe, montaż takiego licznka ?
Witam. Mam problem z moim audi a6 c5 1.8t. Czasami nie dziala: - licznik ( podswietlenie, wszystkie zegary) - podswietlenie wlacznika swiatel i szyb - podswietlenie pokretel ogrzewania i popielniczki - czesc przyciskow od klimatronika. Poza tym wszystko dziala swiatla, kierunki, wycieraczki, klima itp. Jest tak przktycznie przy kazdym odpaleniu jak...
Witam, kupiłem Audi A6 C5 1.8T rok 1998 110Kw sedan ,autko zostało uratowane od oprawcy :P .Puki co to stoi i czeka na lepsze czasy(jest nie w najlepszym stanie) Poszukuj do niej części.Pompa ABS, została wykręcona i sprzedana, poprzedni właściciel nie pamięta, jaki był model pompy zamontowany. Z racji tego prosiłbym o w miarę możliwości o "rozkodowanie"tego...
Dzięki za podpowiedź będę próbował. Silnik to 1.8t 150km
Witam Mam audi a6 c5 1.8T 2001 rok,musze wymienić nagrzewnice i nie wiem czy trzeba wyciagać deske rozdzielczą i tunel środkowy , bo gdzies czytałem na necie że można ja wyciagnac bez rozkrecania całej deski. Jeżeli ktos wymieniał i sie orientuje jak to zrobic to prosze o odpowiedz.
Panowie zdecydowałem, że kupię zadbany egzemplarz Mitsubishi Galant 2.5 V6 lub Audi A6 C5 1.8T lub 2.8 V6 Która opcja waszym zdaniem będzie bardziej rozsądna?
Witam. Posiadam Audi A6 C5 1.8T 150 z 8 miesięcznym gazem Diego. Mam taki problem z rana albo jak auto długo postoi i silnik jest zimny że musze go dłużej pokręcić zeby odpalił z 3 sekundy to trwa. Gdy jest ciepły pali za strzałem. Dodam że przy aktualnych temp nawet przy 5-6 stopniach na zewnątrz nie załącza mi ssania. Po odpaleniu wejdzie na sekunde...
Wszystko śmiga nie ma żadnych problemów polecam auto a spalanie wcale nie jest jakieś mega duże, jest minimalnie większe niż spalanie w 1.8t
Audi A6 C5 1998r z silnikiem 1.8T AJL Nie wiem czy opel należy do VAG. Po prostu chciałem sprawdzić czy w innym samochodzie jest taki sam objaw a że mam tylko takie do dyspozycji w chwili "kombinowania" to podpiąłem. Chwilowo temat "usypiam" bo musiałem już oddać komputer do warsztatu, więc na razie dziękuję za zaangażowanie i wszelaką pomoc. W następny...
Posiadam Audi a6 c5 1.8t 1998 r silnik AEB . A w nim taki sterownik jak na zdjęciu mam go wyjętego na stole i jak go podłączyć do interfejsu do jakich pinów w sterowniku. Zasilanie i linia k . Samochód został rozebrany na części przez złodziei ale już poskładany. brakowało tylko sterownika silnika i licznika . Sterownik kupiłem o identycznych numerach...
Sorki za odkopywanie ale czy ktoś wyciągnie mi pin z pliku bin ecu Audi A4 B6 1.8t 2004r
Daj spokój z 2,5 . OC kosmos ,rozrząd z 1000zł. , dwumas itd ... Syf i tyle. Kup 1.8T z lpg.
Ja bym odpuścił i wziął tak jak tu było ustalane 2,8 chociaż dla mnie lepsza opcja to 1,8T + soft i do tego podtlenek lpg. A skąd silnik AGA sprawny to fajna sprawa. Przed kupnem oczywiście podepnij Vagine i zczytaj błędy silnika pojezdzij kilka km i znów odczytaj. Jak sprawny to rwie asfalt i nieźle przyśpiesza. DUżo fajniejszy niż idiotyczne 1,8T,...
Witam. Posiadam Auto Audi A6 C5 1.8T 150HP. 1998r Z sekwencyjnym gazem Diego. Instalacja ma rok. Auto czasami po odpaleniu potrafi odrazu zgasnąć na benzynie. Pomaga lekkie przegazowanie. Auto pracuje w miare równo na gazie i na benzynie na biegu jałowym. Problemy występują podczas przyspieszania. Bywa to różnie bo raz jest niby na 90% dobrze a raz...
C 5 i B5 maja identyczne zawieszenie przednie jesli chodzi o wahacze Z silnikow wszystkie 4 cylindrowe sa poprawne. Wystrzegaj sie raczej wersji 2.5tdi Najlepsze to 2 .0 , 1.8T i 1.9tdi .
Witam Auto Audi A6 C5 1.8T AWT 150KM Auto miało problem z pompą paliwa. Uboga mieszanka. Kupiłem już z założoną i "wyregulowaną" instalacją gazową. Wg mnie instalacja wyregulowana nieprawidłowo. Do pompy paliwa która nie dawała odpowiedniego ciśnienia. Błędy o zapętlaniu wtryskiwaczy gazowych. Na mapie czasy wtrysków benzynowych zebrane po 20-25ms....
1.8t zdecydowanie, choć za podobne pięniądze kupiłbym inne auto.
Witam wszystkich ! Szukam wsadu do licznika 4B0 919 930 H. Potrzebuje go ponieważ nie zaposałem kopii swojego oryginalnego. Wgrałem jakiś z literką P ale niestety obrotomierz źle działa (zawyża dość sporo) Kodowanie nic nie zmienia, dlatego proszę o wsad. Auto to A6 c5 1998r 1.8t 150 KM wersja angielska.
Witam. chce wymienić amortyzatory tył w A6 C5 1,8T '99. Co po kolei muszę zrobić i jakie narzędzia powinienem mieć i czy sam sobie z tym poradzę.:?:
A widziałeś kiedyś trwałą jednostkę 1.8T gdzie 1mln przebiegu to dla niego dopiero docierka?
Witam, Nie mam już siły z tym moim autem (Audi A6 C5 1.8T 98r). Wszystko było dobrze... lato, zima, moje kupione auto 8 lat ale... :( już mówię... Podczas skrzyni biegów manualnej z jazdą słyszałem "trykanie", "trzeszczenie" z ustawioną 1. Dalej 2, 3, 4, 5, R... było OK, cicho tak jak trzeba. Jestem założycielem forum, pomyślałem, wysłałem maila podczas...
posiadam audi a6 c5 i chciał bym żeby ktoś napisał którą pamięć wyjąć i jaki jest typ tej pamięci, żeby podmienić mapę z innego ECU audi to 1,8t AEB 1998r 150KM nr sterownika 4B0987557B https://obrazki.elektroda.pl/7592651300_... https://obrazki.elektroda.pl/8475517100_... https://obrazki.elektroda.pl/4595506500_...
Witam. Czy ktoś może udostępnić wsad do licznika Audi A6 z 1998 roku? Licznik z FISem (duży komputer), o oznaczeniu 4b0 919 880N lub podobny. Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, że ktoś kogo byłoby stać na kilkuletnie Audi, szuka wśród staroci, niebezpiecznych, zardzewiałych z nalotami po 1,5 mln, gdzie golf vi jest bezpieczniejszy, lepiej wygłuszony i nowocześniejszy. Poza tym nie ma czegoś takiego, że ktoś nie lubi szybko jeździć to kupuje wersje z osiągami Matiza albo SC 900. Wkracza się w...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie mogłem nigdzie znaleźć tematu pasującego do mojej sytuacji więc postanowiłem założyć nowy. Sprawa wygląda tak: na dniach zabieram się za swap. Posiadam Audi 80 b4 sedan z 1993 z zajechanym silnikiem 2.0 ABT. Wersja z elektrycznymi lusterkami, szyberdachem, centralką bez klimy. Postanowiłem kupić całe auto na przeszczep...
Witam. Zapaliła się wiązka bezpośrednio od włącznika świateł. Auto to A6 C5 1.8T 2002r. Przyczyna zdiagnozowana. Zajeły się wszystkie kable od tablicy przekaźników i bezpieczników. Musze wymienić całą wewnętrzną instalacja. Mam możliwość zakupienia całej instalacji od Audi A6 C5 1.8T ale z 1997r. Proszę o informację czy instalacja różni się znacznie...
Po 1) czy były kasowane błędy przed robieniem logów? (nie loguje się silnika gdy pali się check i są zapisane błędy) po 2) to turbo benzyna a nie diesel, logi robi się do 6500 po 3) albo przepływka śmietnik lub chińska albo solidna dziura w dolocie, ten silnik patrząc po przepływie ledwo 115-120 koni wygeneruje. po 4) sprawdzić stan świec i cewek, świece...
A dlaczego nie 1.9 tdi? 130 KM i duży moment obrotowy spokojnie bujają to autko aż miło . A 1.8t 180 KM się nie nadaje? Nawet 1.8t 150 KM nie jest złe w tym samochodzie - zależy oczywiście od tego, czego oczekuje kierowca i jakie robi trasy, jaką jazdę preferuje. 1.8t pod względem mechanicznym to mocna i sprawdzona konstrukcja. 1.9 tdi to porządny diselek...
Cześć, podsyłam logi do sprawdzenia dla jakieś mądrej głowy. Głównie chodzi mi o to, że samochód nie idzie jak trzeba, szczególnie powyżej 160 km/h. STATYCZNY Grupa 033: http://vaglog.pl/log-033_T2ZTv7.html DYNAMICZNY Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_fhgFoix.htm... Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_0LZe8.html Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_inAGc.html....
O jakich bolaczkach mówisz? Na co zwrócić uwagę? B5 w fajnym stanie też wchodzi w grę, tylko czy te 180km nie jest zbyt wyzylowane"? Co do saaba to czemu 2.0t A nie 1.8? 180 wyżyłowane?? w poprzecznych Cupra R albo S3 8L miały po 225 koni a w Audi TT ponoć była nawet limitowana wersja 240. Bolączki czyli: stan turbo, te wszystkie pierdoły- przeplywki,...
zabezpieczyć brama odwrotnie głośność fan7930 fan7930c
generator infradźwięków ogarnicznik przepięć
Wzmocnienie prądowe tranzystora BD140: szczegóły i zastosowania Zalecane marki cewek zapłonowych do Audi A8 D2 3.7 V8