Witam Czy rozwiązał ktoś ten problem?
A co na benzynie tez bledy wystepuja?
Przyczyna znaleziona. Brak klapki WG. Poszła w katalizator.
Zamontuj katalizator :).
we wtorek mam zamiar zrobić tą odmę i wymienie świece a cewki jak sprawdzić ?? I w razie czego wyłączać te sondy za katalizatorem ?
Katalizator wycięty.
Automat niestety
Chodzi Ci o sondę przed czy za katem? Caly czas pisze o sondzie przed katalizatorem..
Bajki o przyroście mocy po wycięciu wymyślili oszuści co zarabiają na ich sprzedaży. Jedynie jak jest zapchany to jakaś poprawa będzie po wycięciu. Jak się usunie sprawny to może nawet stracić na mocy, choć laikowi i tak będzie się wydawać że lepiej jedzie bo głośniej buczy.
czy to ze teraz nie pompuje powietrza w katalizatory odbije sie to na samochodzie A skąd wiesz, że ci nie pompuje powietrza w katalizatory?
nic nie wykazuje mówią że jest wszystko w normie teraz jadę w czwartek i mają wtryski sprawdzać i mówią że katalizatory mogą być oberwane a mój model ma odziwo 2 katalizatory
Zmień diagnostę bo nie ma pojęcia o tym co robi. Gdyby była uboga mieszanka to były by inne błędy i były by na podstawie odczytu z sond przed katalizatorami a nie za jak jest tutaj. Trzy wyjścia: - olać temat jak nie przeszkadza Ci kontrolka na desce - wymienić katalizatory - bawić się w montowanie tulejek między sondami a katalizatorami
Tylko których bo są cztery. Strona lewa czy prawa. Przed katalizatorem czy za? O to mi chodzi głównie.
Katalizator jest? Drożny czy zatkany?
Zaklejony katalizator, stojące turbo itd.
na próbę możesz założyć przepływkę np z pasata 1.9 tdi tylko trzeba przełożyć czujnik temperatury (nawet lepiej chodzą) Innym problemem obniżającym wartości przepływomierza może być zanieczyszczony filtr powietrza , połączenia elektryczne czy np. jak miałem ostatnio zapchany katalizator .
Juz wszystko wiadomo dpf tak mocno zapchany na maxa ze nie odpalil po odlaczeniu katalizatora od turbiny na strzala odpalil
To ile ten wznios krzywki "zjedzony" ? jeśli do milimetra i 2 połamane dźwigienki , to u mnie też tak było i auto zapierniczało . Pokaż , jak wstaje turbina przy max but - to ja ci mam to mówić ? Kąt mieści się w regulacji ? Ciśnienie w normie , tzn ? Katalizator zalepiony.
Winny był katalizator. Odpadł z niego kawałek i zatykał wydech.
okazało się że katalizator był zatkany wspawano mi rury zamiast katalizatorai jest ok
Witam . Więc przyczyną był zapchany katalizator ( na szczęście tylko) Temat można już zamknąć . Pozdrawiam
Oj zdziwisz się, szukamy nieszczelności w dolocie, sterowania turbiny, zapchanego katalizatora itd. itp.
temperaturowo na wydechu już jest normalnie, dpf brak a katalizator umyty i jak nowy
Jaka jest wartość podciśnienia?
Audi a6 c6 2.7tdi kod silnika BPP. Po usunięciu katalizatora i filtra dpf postanowiliśmy usunąć dpf ze sterownika silnika za pomocą kess v2 i aplikacji ecu safe. Auto nie wyświetla błędów, aczkolwiek nie ma mocy. Podjęliśmy kolejną próbę zagrania seryjnej mapy silnika, niestety tutaj zastaliśmy problem, wyświetla się „błędny klucz zabezpieczeń” czy...
[quote="31damian03"]panowie sprawdxzalem wszystko razem z kolega mechanikiem turbo jest ok,na komputerze zadnych bledow,po prostu trudna zagadka.juz mysle,ze to chyba pompa paliwa i chyba w najblizszym czasie ja wymontuje,autko tak jakby wogole nie dostawalo paliwa,nie ma spalin i nic nie kopci,zero dymka tak ekologiczne heheh Może katalizator zapchany
Turbinka bardzo słabo się rozkręca potem jest juz w miarę ok. Katalizator w aucie jest jeszcze??
A może katalizator ci się rozsypał i jego cząstki drżą. Jak dodasz gazu to ciśnienie spalin przytrzymuje kawałki porcelany, a po odpuszczeniu gazu latają sobie luźno. Przyglądnij się kolektorowi wydechowemu, spotkałem się z jego pęknięciem przy turbinie. Jeszcze dochodzi kwestia osłon termicznych katalizatora i ich zamocowania.
A nie lepiej zamiast Katalizatora wspawać strumienicę? Koszt to około 70 - 75 zł. Jeżeli nie masz za katalizatorem sondy to bez problemu zamontujesz w/w element i po kłopocie. Ostatnio przerabiane w Audi A6 2.4 V6 i działa pięknie, a najważniejszy jest fakt, że kosztowało niewiele.
Zapach siarki= zatkany katalizator, albo dostaje się do niego nie spalone paliwo i się przegrzewa
Czyszczenie moge sam zrobić, gorzej będzie z adaptacją. A czy np katalizatory (być może zatkane) mogą mieć na to wpływ?
A jak kata nie będzie to już będzie dobrze tak? A tnijcie katalizator na dwóch sondach, dopiero się jajcarskie posty zaczną...
Na myśl przychodzi mi zapchany katalizator, spotkałem się z tym w trzech AFNach. Konieczne jest też logowanie dynamiczne.
Jak byk nie ma ciśnienia doładowania. Wykres kanał 10? 11? Ciśnienia doładowania zadane i rzeczywiste. Dziura w dolocie, brak pracy vnt lub sama turbosprężarka. Katalizator drożny? Może olej go blokuje. Jak dolot sprawdziłeś?
Zastanawiam się czy jest możliwość żeby katalizator się przytkał sadzą ze spalin i ograniczał przepływ? Czy można to wykluczyć? Szczerze mówiąc to nie słyszałem żeby komuś katalizator się zapchał, co innego DPF ale ja go nie posiadam taka wersja. Bo gdyby tak było objawy moje by występowały.
witam poczytalem troche po innych forach i duzo objawow stawial bym na katalizatory i mam przejechane 260 tys. nie byly jeszcze wymienione od nowosci co wy na to :) czas na nie
Dodatkowo wypalone tłoki, rysy na cylindrach i spalona sprężarka klimatyzacji oraz rozrząd do wymiany. Oprócz tego sprzęgło do wymiany, 2 katalizatory i zawieszenie przednie do remontu. Silniki, sprzęgło katalizatory i wymiana górne wahacze plus robocizna 14 000 zł. Co mam zrobić teraz z tym autem ? Kasacja ?
Może być katalizator, jak był luźny to przez poluzowany przewód uchodziło to co nie dało rady przecisnąć się przez kat, teraz jest szczelne i nie daje rady
bo tak właśnie działa pompa powietrza wtórnego... jest uruchamiana tylko w początkowej fazie rozgrzewania silnika... jej zadniem jest dostarczenie świeżego powietrza przed katalizatorem, tak aby niespalone paliwo które znajdzie się w kolektorze wydechowym mogło się "dopalić" i tym samym rozgrzać sonndy oraz katalizator... wpisz Sobie w przeglądarkę...
To wszystko może mieć związek z uwalonym katalizatorem. Trzeba też sprawdzić czy na zimnym silniku działa pompa powietrza wtórnego i czy te same błędy są też na samym Pb.
A którą sondę masz na myśli, bo jak regulacyjne (przed katalizatorem), to jak będzie wyglądała kontrola jakości spalin na przeglądach rejestracyjnych. Spalanie na pewno wzrośnie, ale o ile nie jestem w stanie powiedzieć, ale na pewno rura wydechowa będzie czarna.
Z katalizatorem to może przesada ale miałem przypadek że wciągneło kawałek kolektora wydechowego jak pekł po dzwonie. Była to Toyota Celica ale już nie pamiętam jaki silnik dokładnie.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Hejka. U mnie w 2,7 biT aby wymienić lambdę s1b1 potrzebowałem nasadowy klucz do sondy albo po prostu wycięty rowek na przewód i do tego kilka długich przedłużek. Drugą sondę przed katalizatorem też da się w podobny sposób załatwić. Ale przyznać trzeba że dostęp strasznie trudny. Ja musiałem zdemontować łącznik gumowy oraz rurki do Secondary Air Injection...
Czy katalizator zapchany hmmmm… Brałem też to pod uwagę . Silnik i turbina nie pobiera oleju. Żona jeździ tym autem od 15 lat i nigdy nie katowała tego auta. Dodatkowo, instalacja gazowa BRC myślę, że wyczyściła do białego cały układ wydechowy ;) Gdy nie pomoże wymiana przepływki sprawdzę katalizator. A jak wpłynęła zmiana na dźwięk tłumików?...
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
Witam. Mianowicie kupiłem niedawno audi A6 2.8 quattro gaz stag ISO 2 audi było bez katów wstawione miało puste rurki i dziurawy środkowy. Wstawiłem w miejsce katalizatorów i środkowego tłumiki przelotowe wyciszające. Na vagu przed i po wstawieniu pokazuje mi błąd sondy lambda(mieszanka uboga) i błąd podgrzewania 2 sondy. Wydaję mi się ze te błędy mają...
koleś który chce mi sprzedać turbinę daję rok gwarancji , czyli chyba nie będe się zastanawiał i ją kupię, w regenerację chyba nie będę się chyba bawił bo nie znam nikogo w mojej okolicy kto się tym zajmuje. do mechanika miałem niecały kilometr,starałem sie jechać bardzo powoli więc nie słyszałem niepokojących dzwięków.. Zastanawiam się teraz czy da...
witam, tak jak w temacie mam maly problem podczas gdy stoje na krzyzowce i chce raptownie ruszyc a tu maly zak, ja mu na gaz a on nic kula sie tylko i tak przez okolo 3 sekundy, potem zaczynaja obroty szybko rosnac i dostaje kopa ze w siedzenie wgniata dodam jeszcze ze wczasie jazdy jak zabieram sie do wyprzedzania i wciskam pedal gazu w podloge to...
Mapsensor wymieniony. Stary był zabrudzony dosyć mocno więc faktycznie mógł przekłamywać i może wystarczyłoby go przeczyscic i działał by jak nowy.... Ale problem dalej występuje... Po kilkudziesieciu kilometrach wywala check. I czasem , losowo po odpaleniu trzęsie i delikatnie faluje. Wcisne i przytrzymam przez chwilę pedał gazu i się uspokaja... bledy...
Witam Mam program Vag-Com po angielsku.Czy w tym programie można zmierzyć ciśnienie doładowania.Gdzie to się robi?Czy można zrobić logi?Skasowałem błąd,ale dalej po przejechaniu się wyskakuje.Samochód nadal muli i nie ma mocy.Czy to mogą być zapchane katalizatory? http://obrazki.elektroda.pl/4949738600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2932769600_1...
Witam, temat braku mocy w tym modelu był już wielokrotnie poruszany, jednak nie znalazłem przypadku takiego jak mój. W samochodzie wymieniłem przepływomierz gdyż na teście drogowym wyszło, że daje za małą wartość, dalej bez zmian (max wartośc taka sama jak na starym). Zaślepiłem EGR, podmieniłem zawory sterujące turbiną i EGR - bez zmian. Po wycięciu...
Jeżeli sondy oraz katalizatory są sprawne to w zupełności wystarczy Ci BINGO-S6.Jeśli chdzi o już istniejącą instalacje-nowy czysty filtr powietrza oraz rzetelna regulacja powinny poskutkować. http://obrazki.elektroda.net/46_12408279...
Zawór EGR 100% sprawny bo nowy, katalizatora brak. U mnie jest odwrotnie niż w pasku z zamknięciem i otwarciem recyrkulacji. Zastanawia mnie ten skok masy, jednocześnie spadek zużycia paliwa i ciśnienia doładowania w tym samym zakresie obrotów.
17530 (p1122) - Przerwa w obwodzie grzania sondy lambda, lewa strona za katalizatorem, (brązowe 4-pin złącze na grodzi silnika). 17526 (p1118) - Przerwa w obwodzie grzania sondy, prawa strona za katalizatorem, (zielone 4-pin złącze). 17522 (p1114) - Zbyt duża rezystancja sondy, prawa strona za katalizatorem, (zielone 4-pin złącze). 17548 (p1140) - Zbyt...
Zmieniłem ciśnienie na 0.9 i wyniki mniej więcej jak wyżej mam nadzieję że uciesze się przy następnym tankowaniu. A co do sondy to możliwe że będę wymieniał katalizator na tzw downpipe i tam będę miał wariant na jedną lub dwie sondy. A co do wtryskiwaczy to przy listwie węże między w wtryskami a kolektorem były różnej długości, teraz są bardzo krótkie...
Witam. Kupiłem Audi A6 C5 99r 2.8 30v sekwencja stag 300 ISO Automat Tiptronic. Gaz jest 2 letni. Auto ma do 100km/h ok 11sekund według danych technicznych powinno mieć 8 max 9sekund. Czuć i widać po ogrotach że nie jeżdzi jak powinno. Na vagu błedy wypadania zapłonów na 2 cylindrach i zbyt uboga mieszanka. Co do wypadania zapłonów obstawiam przewody...
witam mam taki sam problem ze spadkiem mocy .w trakcie jazdy a najczęściej podczas wyprzedzania.Tyle że raz jest dobrze a na jeden moment kicha.Mam go od miesiąca i jak go kupiłem to miał to samo tyle że nie miał mocy w ogóle ,przepływomierz powietrza wymienił i to samo i dopiero mechanik wyją katalizator i nie to auto do dzisiaj .Nie wiem może to filtry...
1. Przy okazji kliku napraw mojej A4 B6 FSI 2.0 u auto-elektryka jego mechanicy wymienili mi tłumik końcowy i "połatali" pozostałą część. Kilka dni temu dosłownie na kilka minut mogłem wjechać do znajomego na podnośnik dwukolumnowy i spojrzeć na tłumik i niestety wygląda na to że resztę trzeba jednak też wymienić co widać na zdjęciu, katalizator też? Jutro...
No klocki ok ale tarcze czy bębny są ok. Mnie bardziej interesuje ten tlumik katalizator i inne. One nikogo nie zabija a dzialaja lepiej. Wiadomo, że są elementy których używanych sie nie da kupić a tak samo obecnie nowe zamienniki wpływają negatywnie na bezpieczenstwo jak i stare ze zlomu. Sterownik lpg używany nie wpływa negatywnie, albo działa albo...
Mam problem z audi a6 1998r. 1.8 AJP 20V 125KM. Auto po dłuższym postoju ciężko odpala, śmierdzi benzyną z wydechu, po np. 4 dniach praktycznie nie ma szans na odpał, czasem właściciel ciągał go linką aby zapalił ( teraz przepalane max co 2 dni bardzo nie sprawia kłopotów ). Na drugi dzień zapala, coś obroty zafalują i jest ok. już Po 10 sekundach zapala...
Powiem tak ciśnienie paliwa sprawdzili że niby jest ok czas wtrysku nic takiego chyba nie robili a przynajmniej nie mówili czujniki niby ok ale sugerują się tym że nie ma błędu na kompie korektor ssący dwa razy ściągali nie wiem co z katalizatorem rurek tez chyba nie sprawdzali najgorsze jest to że jak nowe świece albo się wyczyścić to potrafi być ok...
Skoro regenerowałeś turbinę to należało wszystkie przewody i chłodnice inercoolera wyczyścić z oleju, wygląda że skoro ci sam zgasł podczas pierwszego odpalenia to można sądzić, że były olej już się wypalił sam, i nic złego się nie dzieje, teraz dobrze by było nim się przewietrzyć gdzieś na drodze aby wydmuchać wszystkie resztki z układu zasilającego...
Witam. W czerwcu 2020r. Czyściłem kierownice turbosprężarki. W załączniku wrzucam zdjęcia z logów dynamicznych z czerwca. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie...
Dzisiaj rozebrałem cały dolot, wszystko szczelne, turbinka kręci się bardzo lekko. Dodoatkowo sprawdziłem w serwisie tłumikarskim katalizator i czyściutki, prześwit w całej szerokości. Ostatecznie znalazłem winowajcę, wąż dochodzący do kolektora dolotowego, który doprowadza do ECU ciśnienie w kolektorzemiał dziurę taką, że palucha można było wsadzić...
Witam Jak w temacie mój passat b5 dość głośno chodzi jak na ten silnik AFN 110km 1998r Jeżdziłem 3 autami z tymi silnikami (2x passat b5 audi a4 i audi a6) i nie bylo slychac tak silnika a u mnie chodzi jak traktor... Nawet wymieniłem tłumik srodkowy na nowy bo w starym cos latalo w srodku i myślałem ze to to (cos w nim sie urwalo i drzalo troche) ale...
Cześć, mam problem z falowaniem silnika na wolnych obrotach (na benzynie i gazie jest to samo). Audi A6 C5 2.7 biturbo, rok 2003r (oznaczenie BES). Wygląda to tak, jakby wypadał zapłon. Mam nadzieję, że może tutaj mi ktoś pomoże… bo już tracę cierpliwość. Falowanie występuje też czasami podczas jazdy, deliktanie podnosi się i opada wskazówka od...
Witam od tygodnia drążę temat. Po rozłożeniu turbiny nie było kołka, tego który pozwala złożyć turbo w tej samej pozycji, był zkorodowany a końcówki tkwiły w obudowie, wprawdzie starałem się to złożyć tak samo ale nie wierzę że jest dobrze. Turbina z b, delikatnym luzem na ośce ale bez poprzecznego, wg mnie stan bdb. Teraz problem 1 jak ustawić zderzak?...
Odświeżę temat... :) Dzisiaj wymieniłem komplet zaworów n18/n75 nówki - wraz z wężkami, trójnikami itd. Wszystko oryginał. Okazało się że miałem inny zawór n75 (kwadratowa wtyczka) dlatego nie mogłem podmienić wtyczek (powinny być obie półokrągłe). Na zaworze widniała data 15/98. Ktoś już widocznie ogarniał przede mną problem braku mocy od dołu - ale...
Witam. Panowie zauwazylem jeszcze jedna dziwnie wygladajaca sprawe (nie wiem jak bylo wczesniej), ale po wyczyszczeniu przeplywomierza tak zapobiegawczo dziala idealnie pokrywa sie przeplyw powietrza zadany z aktualnym, ale do wartosci ok. 5000 i to przy delikatnym przyspieszaniu natomiast wcisniecie gazu do dechy pod obciazeniem w jezdzie zadane mam...
Witam Kolegów forumowiczów. Przeczytałem już cały internet:) [a6 c5 2,4 v6 AML] 2000r, 165km, LPG (APIS AGIS, apis solo, Magic III) Problem: Pojawił się gdy temperatura powietrza zaczęła oscylować ponad 2-3 stopnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i po odstaniu ok. godziny ( do dwóch godzin) muszę dłużej kręcić aby auto odpaliło. Po 3h odpala na dotyk....
Jestem tu perwszy raz,nie wiem czy to forum dotyczy mojego problemu?Mam audi a6 c5 2.4 quatro i jest taki problem dymi z lewej rury wydechowej.Wymienilem swiece wywalilem katalizator bo byl rozwalony nic to nie dalo.Cisnienie na cylindrach 14 barow.Oleju nie bierze, plynu chlodniczego nie ubywa.bylem na anlizatorze spalin: bieg jalowy, co 23%,co 14.10%,...
Witam. Mam problem z turbo. Wiesza się. Było już czyszczone 3 razy. Za 1 razem pomogło najdłużej bo około roku czasu. Było podpinane pod komputer i okazuje się, że jest wszystko ok a wraz się wiesza. Czy może mi ktoś podpowiedzieć co to może być? Już nie wiem co mam robić? Był też wymieniany jakiś sterownik podciśnienia czy coś takiego. Układ recyrkulacji...
witam komputer pokazuje mi takie błedy :(pokazuja sie po 5 dniach od skasowania) 17887 Podcisnienie,hamulce-uszkodzenie mechaniczne brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny 16814- katalizator strona 2 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem 16804-system katalizatora ponizej progu wydajnosci strona 1 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd...
katalizator objaw katalizator hyundai katalizator czerwony katalizator
eeprom odczyt przez rs232 hikvision hasło fabryczny ładowarka chińska akumulatorki
schemat renault master huawei hilink
Viessmann Vitodens 222 WS2 2003 – instrukcja serwisowa, kodowanie, diagnostyka Sharp LC22CFF4041E, Vestel 17MB95-S – typowe usterki, firmware, naprawa mainboardu