Taki stukot jakby pociąg jechał to znam z autopsji, poluzowane śruby koła.
Teoretycznie napęd . Np przeguby wewnętrzne. Dalej koła jak ich wyważenie.
Bardziej chodzi mi o to, czy podczas jazdy samochodem, w parametrach prędkość koła jest poprawna. Najlepiej zrób log z prędkości kół.
Sprawdź czy dział hamulec na oba koła.
To jest kontrolka od trakcji sygnalizująca poślizg któregoś z kół
Dwoma wiertłami szóstkami blokujesz koła..
W jaki sposób koła tylne są blokowane? Co się z nimi dzieje?
Witam wszystkich. Czy może mi ktoś powiedzieć czy w audi a6 c5 z 98r da się wymienić samo łożysko tylniego koła czy trzeba wymienić razem z piastą?
w bagażniku po prawej stronie nad kołem
Sprawdź czujniki przy kołach.
Wszystkie koła się blokują?
Witam. Pacjent Audi A6 C6 2.4 B+G 2005r.. Autem robię około 1tys./km tygodniowo, wszystkie naprawy najszybciej jak to możliwe bo lubię mieć sprawny pojazd. Dotychczas było wszystko dobrze. Auto miało tygodniowy postój. Wczoraj ruszam autem i słyszę szum w prawym przednim kole, pierw pomyślałem, że może hamulce. Po około 40km zaczęło terkotać. Dźwięk...
Ja mam a6 i u mnie są 4 sztuki na każdym kole
Popieram przedmówce, zobacz kiedy pojawiają się problemy i sprawdź okablowanie przy kołach.
koła ,opony
[url=http://www.auto-bk.ru/forum/topic/6... masz podobny temat.Plik jest z hasłem ale jak poprosisz to pewnie udostępnia.
Mam coś podobnego, który czujnik wymieniłeś ? Koła czy centralny pod deską ?
Wcześniej na wolnych obrotach delikatnie szarpał a na większy jechał normalnie . Dwa tygodnie temu były wymieniane uszczelki między silnikem a skrzynią i tulejka od koła dwómasowego
Uporał się ktoś z tym problemem? U mnie jest to samo. Jedno stuknięcie przy hamowaniu i ruszaniu na wyprostowanych kołach.
korekcje wtrysków ma bardzo zblizone i silnik idealnie trzyma obroty. NIkt nie mial do czynienia z niewłaściwie działającym kołem dwumasowym?? ale dzieki kolego
dokladnie tak!!!!!! pozdro rox........
Alternator może mieć za duży opór ale to zwykle słychać- piszczenie łożysk. Przy zakładaniu następnego paska można sprawdzić jak się kręci. Zrób to co można sprawdzić bez rozbierania silnika czyli jak są koła pasowe.
DZieki za info . Ale włąśnie sobie już poradziłem. A tak a propo to naprawde ciężko to znaleść.
Sprawdź koniecznie testerem wszystko
Sterownik akumulator we wnęce koła zapasowego, mni po lewej stronie bagażnika. Moduł komfortu pod dywanikiem kierowcy?
Tu masz dwa rozwiązania - albo wykonanie dystansu wkręcanego między piastę a felgę na tyle grubego by tarcza znalazła się poza kołem albo zastosowanie innych felg i opon. Rozwiązanie pierwsze obarczone jest wadą polegającą na zwiększeniu momentu zginającego na węźle łożyskowym piasty - łożyska moga za długo nie pożyć...
jeździłem touaregiem '03 i u mnie opadało przednie lewe koło, myślałem że dziura w miechu ale okazało się, że zawór po między przewodem a miechem (wygląda jak nypel wystający z miecha a niego wkręcony przewód doprowadzający sprężone powietrze) opadał niezależnie od wybranej opcji zawieszenia. Tu wystarczyła wymiana zaworu i kalibracja zawieszenia. sam...
Nic z tego nie rozumiem, gdzie ma tym płaskownikiem zablokować wałki skoro chce ściągać koła do wymiany uszczelniaczy?
Mam krótkie pytanko chodzi mi o to jakie parametry ustawić w nawi do kalibracji wiem że ma być " 8 " ale nie wiem ile ma być co do obwodu kół
Zobacz czy koła pasowe są w jednej linii. Sprawdź też czy wszystkie koła nie są uszkodzone.
na 99% masz koło dwumasowe do wymiany w zeszłym tygodniu też to przerabiałem trzęsło całym nadwoziem po wymianie koła usterki brak
A co do wałków, to mają nacięcia z tyłu, które mają być ustawione równolegle do górnej płaszczyzny głowicy, wał, GMP oznaczony 0 ma być widoczny w okienku w skrzyni po lewej stronie (pod wydechem), pompę blokuje się śrubą fi 6mm, ewentualna korekta za pomocą VAG i imbusa6 na lewym kole rozrządu
Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny między innymi wtedy gdy bazowy punkt początku wtrysku nie jest ustawiony prawidłowo. Tak więc vag, imbus 6 w rękę i do lewego koła pasowego wałków rozrządu przystąp
???????
Sprawdź przed wymianą sprężarki stan sprzęgła przeciążeniowego na sprężarce, czy moment obrotowy jest przekazywany z koła na wał sprężarki
Chodzi o czujnik położenia wału który czyta z koła zamachowego, czy to z tego czujnika skrzynia widzi obroty czy skrzynia na swój czujnik we wnętrzu skrzyni?
Witam jakie są momenty dokręcania, przy rozrządzie w A6 C5 w silniku 2.0 ALT 2003r. 130KM. Głównie chodzi o moment dokręcenia śruby koła zębatego wałka rozrządu i koła zębatego wału korbowego. Pozdrawiam
Pompę od ABS-u odpowietrzyłeś na wszelki wypadek?
Pierwsze błędy (moduł silnika ,ABS najlepiej scan całości). Jak błędów nie będzie to (w co wątpię) to przegląd bloków ABS szczególnie prędkości obrotowe z poszczególnych kół.
Z tego artykułu wynika że błąd: P1653, to jest coś z czujnikiem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic87... Proponuje kręcić kołem i mierzyć czujniki.
Przerwa w obwodzie kontroli zużycia okładzin, wymiana przewodu między kołem a nadwoziem rozwiąże problem, jeśli kontrola zużycia okładzin ma działać.
Bazuję na opiniach posiadaczy VW z 4Motion na pokładzie, spośród kilku nie pamiętam ani jednego zadowolonego z tego rozwiązania. Lepiej byłoby bazować na wiedzy o konstrukcji napędu na 4 koła w Passacie B5, niż na opiniach bliżej nieokreślonych posiadaczy. Może napiszę wprost: Passat B5 Syncro/4motion ma identyczny napęd co Audi A4 i A6. Czyli stały...
Być może były i źle wyważone, być może było mało powietrza i opona "potrafi" się obrócić na feldze, co za tym idzie, koło było a nie jest wyważone. Być może delikatnie uszkodziłeś felgę... Takich gdybań można by tu mnóstwo pisać! Wahacze sam montowałeś? Ile kilometrów przejechałeś na nich i w jakich warunkach?
Poza elektroniką to nie nadążysz zmieniać łożysk w kołach,skrzyni biegów, alternatorze itp.
Przewód przt prawym kole przy samej wtyczce był urwany, został naprawiony. Rocznik 2004
sprawdzone z wszystkich kół poprawny odczyt
Podmieniłem koła i zmieniłem całą półoś nadal to samo
Koledzy wsad pochodzi z automatu, niestety nie da się przekodować sterownika VCDS'em na manual, jedynie można zmienić napęd z przedniego na cztery koła. Czy ktoś ma wsad z manuala?
Witam. Gdzie znajduje się znak na dolnym kole bo samochód już rozebrany i nie wiem, gdzie ten znak jest?
Cześć, a wywala błąd na wszystkich kołach? Może ktoś przed sprzedażą wymienił koła na inne i czujniki nie są dopisane do tego samochodu.
Przede wszystkim sprawdź ciśnienie w oponach ([url=http://www.oponeo.pl/narzedzia/tab... dowiesz się jakie jest prawidłowe dla Twojego modelu) - wszystkie opony muszą mieć dokładnie tę samą średnicę. Nie sądze aby ktoś zamienił piastę a i rozmiar opon masz chyba na wszystkich kołach taki sam.
Teraz klocki, które sprzedają ( zwłaszcza te tanie ) to po prostu masakra. Ja do swojej A6 zazłozyłem jakieś tańsze to starczyły na 10 tys km... Czasem trafiają sie felerne i zdzierają się niemiłosiernie. Jeżeli Ci piszczy to na pewno już są do wymiany albo uległ uszkodzeniu przewodzik od czujnika klocków - takie coś tez mi się trafiło. Warto zdjąc...
A6 4F ma czujniki prawa / lewa str inne. Spr jak jest w A8 ?? Wiązki masz prześwietlone oczywiście :) wrzuć ident sterownika może jakiś flash naprawczy jest.
Hamulec ręczny na przednie koła ?, takie rzeczy tylko w Citroenie
Nie kupuj żadnego modułu. We wtyczce od czujnika prawego koła podaj masę na pin 2 i zobaczysz czy kontrolka zgaśnie.
PS. A spróbuj zadzwonić do serwisu i udając nieświadomego klienta spróbować wyciągnąć jakieś informacje, jeśli nie o podłączeniu, to o systemie audio w tym modelu. Witam Pytanie do serwisu było moim drugim pomysłem i oczywiście zrealizowałem go a po odpowiedzi tym chętniej zabrałem się za "demolkę" audi :D. Serwis twierdzi ,że nie ma takiej możliwości...
Myślałem ze to samo bo skrzynie podobne i czujnik, wiec tylko zegary miały inny przelicznik do standardowych kół.
Założyłem klocki bosch tak samo tarcze. Czyli jeśli jest luz to wtedy wymiana samych prowadnic na nowe ewentualnie całego jarzma tak? Żeby było mało tego to świeci mi się parking brake malfunction na wyświetlaczu. Do prawego tylnego koła są puszczane nowe kable od samego modułu bo porzednie się upaliły. Na komputrze mam taką funkcje jak wyrównanie tłoczków...
Skoro masz te koła z oponami, to załóż je i sprawdź. Przecież to maksymalnie godzinka roboty. Raczej nie powinno być problemu.
I teraz mnie zaskoczyłeś, bo w zasadzie nie wiem na co patrzę. Ta część z dwoma wcięciami po bokach to miejsce gdzie wkłada się wał wejściowy skrzyni biegów. Oznaczałoby to że patrzymy na sprzęgło hydrokinetyczne. Tylko za cholerę nie mogę dojść czym są i po co są te panewki, jak to niczego nie dotyka. W każdym razie patrzysz w złe miejsce. W tą rurkę...
Typowe zużycie silnika: od kompresji (pierścienie lub zawory), przez uszczelkę głowicy albo pęknięcie bloku i przedostanie się wody. Wróżenie z fusów. Jak pytanie u mechanika: co mi stuka w lewym kole, co to może być? Pojedź do mechanika i się dowiesz. Do mechanika, a nie wymieniacza.
Witam przerobiłem audi a6 c7 z napędu osi przedniej na Quattro 4x4 mechanicznie jest ok , problem kodowanie pompy abs błędy . Skrzynia kod nek manualna koła 20''
Na lewym kole rozrządu 3 imbusy 6, luzujesz i przestawiasz
Witam szanownych forumowiczów, problem polega na tym że Autko jest po lekkiej stłuczce,na starym kole pasowym (od pompy wspomagania) gdy silnik dostał temperatury zerwało pasek,wymieniłem koło pasowe i pasek i po odpaleniu kilku razowym i chodzeniu silnika po około 5 min pasek wraz z kołem pasowym jest tak gorące że nie można go dotknąć i nie odpalam...
Podaj dokłady błąd. Czy to zawór spustowy któregoś koła czy samej sprężarki? Zawory masz przy miechach będziesz jechał po wiązce od sprężarki to znajdziesz.
(at)sigwa18 - przestał kopcić po parunastu kilometrach :) Ogólnie temat rozwiązany. Dzięki za pomoc. Rozwiązanie mojego tematu: Silnik nie odpalał podczas prób ustawienia rozrządu ponieważ pas przedni nie był całkowicie rozłączony, a tylko doczepiony i dolne węże dolotowe były ściśnięte gdy pas przedni leżał, moja nieuwaga, nie dopatrzenie i poprostu...
Witam. Zazwyczaj czujniki ABS znajdują się w piastach kół. Pozdrawiam.
Napęd na cztery koła czy tylko przedni? Z opisu wychodzi że masz tam 5hp czyli rozleciał się kosz wstecznego w skrzyni biegów, skrzynia do remontu.
Tam było podobnie, sterownik nie rejestrował błędu ponieważ prędkość koła była w miarę rzeczywista tylko widział jego "uślizg" i wkraczało ESP.
Witam juz znalazlem gdzie znajduje sie czujnik doladowania w kolektorze ssącym G71 w audi c4/a6 2,5tdi 95r wiec mieści sie on zaraz za kołem rozrzadu czyli miedzy silnikiem a ściana grodziową taki maly czarny pierdolnik z wezykiem i wtyczka z trzema kabelkami mam gdzies spisnay nr, tego czujnika wiec za jakis czas do piesze pozdro,
Dokładnie, podejrzewałem przestawiony przez branie samochodu na zaciąg rozrząd na wale, pompie lub wałku rozrządu (błąd 550) ale znak na kole zamachowym, nacięcie na wałku rozrządu i znak na kole pasowym pompy zbieżne.
Sprawdź czy na luzie też tak ma Gwaltowne ruszanie z miejsca ( bez palenia gumy) i ruszanie że skreconymi kołami na Maxa w jedną i drugą stronę. Robiłeś coś z zawieszeniem ostatnio?
Sprawdzałeś czy wszystkie koła pokazują prawidławą prędkość ? i jakie wartości masz w bloku 002
Sprawdź w blokach pomiarowych jakie jest kąt skrętu kół na prostych kołach, czy jest bliski 0. I sprawdź te przekaźniki o które woła sterownik.
Proszę o pomysły odnośnie ,tego co w temacie .Audi szarpie przy odpalaniu tylko,kiedy jest rozgrzane pow. 90 stopni.Brak kodów błędów.Rozrząd ustawiony na blokadach wg.metod naprawczych. Po odpaleniu silnik pracuje prawidłowo tylko przy odpalaniu przez ,pierwszą sekundę trzęsie i strzela coś w okolicy koła zamachowego.Skrzynia biegów aut.
I właśnie jedyny błąd jaki pokazało o dziwo to uszkodzona poduszka pod silnikiem :/ Tak wgl.to macie kogos lub jest ktoś z okolic Koła,Kutna,Konina kto zająłby się tym tematem tak na prawde z sercem?
Witam, jestem początkowym użytkownikiem VAG CAN K Commander 2.5, i strasznie sobie namieszałem w mojej AUDI A6 C6 3.0 TDI Chodzi o to, że po połączeniu za pomocą VCC 2.5 wybrałem kanał 07 Kombi Następnie czytając błędy zakończyłem klawiszem Coding, po czym w tej samej sekundzie wyskoczyła przekreślona Kontrolka opon oraz komunikat: Tyre pressure! System...
czarna chmurka, od 3 tysiecy powiedzmy I wtedy jedzie w miarę czy też nie? Puki co sprawdź jak radzę ten rozrząd na blokadach, chociaż dekielek zwal i zamontuj blokadę w wałek i zobacz czy 0 widać w okienku na kole zamachowym.
Witam, dziś kupiłem Audi A6 i po zrobieniu 200km przy ponownej próbie odpalenia zaczęła mrugać żółta kontrolka z kluczykiem, ale samochod normalnie pracuje. Nie miałem okazji się przejechać bo byłem pod praca ale przez 2 minuty pracował i nie zgasł. Sprawdziłem również kluczem zapasowym bo miałem go przy sobie i było to samo. Czy ktoś wie co może z...
Koła ma 16", i na takich od nowości jeździł. Dlatego wybrałem 06455
(at)pitpit7 Podnieś całe auto do góry, zdejmij koła, zakładaj czujnik zegarowy na każdą tarcze i wyjdzie czy coś jest krzywe.
Cześć. Audi A6 C5 2000r. Po swapie z 2.5 AKN na 1.9 AWX. Była sprężarka z kołem elektromagnetycznym ale zatarła się i włożyłem tą która była z silnikiem AWX i zmieniłem klimatronik na poliftowy. Zasilanie do zaworka N280 dochodzi ale masa do sterowania kończy się na czarnej kostce w podszybiu na pinie nr6. Wiązka wnętrza tego pinu nie posiada. Czy orientuje...
w oczy kole dla samego siebie
Chcesz to odpalić na jednym czujniku prędkości i opornikach zamiast reszty? W ten sposób Ci to nie ruszy - musi być podawana prędkość z 4 kół. można oszukać system i zrobić to na 2 i mieć tylko 2 koła w projekcie.
Hej dzięki za podpowiedź jak się okazało czujnik wysokości zawieszenia również z lewego przedniego koła nie działał a Przyczyną tych dwóch usterek był przetarty kabel w nadkolu leżący na ramię pojazdu po naprawie wiązki wszystko wróciło do normy Dzięki wielkie trzymaj się
Zgadzam się z powyższym. Twarde sprzęgło, ciężko wchodzące biegi, zgrzyty, to objaw zużytej tarczy sprzęgła. Tak jak kolega wyżej napisał, wymianie podlega ( zasadniczo ) cały komplet tzn. tarcza sprzęgła, dociskowa i łożysko oporowe. Wymień "sprzęgło" bo uszkodzisz skrzynię biegów ( synchronizatory, koła zębate, wodziki itp.). Pozdrawiam.
Tak jak napisałem wcześniej. Adaptacje próbowałem robić oryginalnym KTSem od BOSCHa. Kiedyś już taka adaptacja tym sprzętem i na tym aucie była przeprowadzona. Trzeba było podać wymiary między nadkolami, a środkiem kół. Niestety nie mam VCDSa ,żeby się pobawić. Jak na razie problem nierozwiązany :/
pompę ustawić w takiej pozycji żeby móc ją zablokować poprzez włożenie w otwór na kole napędowym blokady Wstępnie, żeby odpalić tak, oczywiście, później korekta ustawienia vag-iem, regulację robisz na "fasolkach" na lewym kole wałków rozrządu
temat ogarnięty , u mnie winne były kable tzn, wiązka kabli od koła była uszkodzona , na koszulce ochronnej nad półośką była zadra po rozcięciu okazało się że uszkodzony jest jeden przewód , po zlutowaniu wszystko śmiga
Ewidentnie jest źle ustawiony. Tutaj masz podobny przypadek. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Po zmianie ustawieniu rozrządu należy 2 obroty wałem za pomocą klucza aby sprawdzić czy znaki się nie rozjeżdżają i nie kolizji tłoków z zaworami. Taki błąd wynika z faktu ustawiania przez mechaników rozrządu na własne znaki, gdyż...
Sterownik nie widzi jednego koła, bo to koło ma być na innych pinach niż w Twojej wtyczce.
Zabrałem się za wymianę rozrządu w A6 C5 silnik AWX. Nie mam oryginalnych narzędzi do zablokowania wału. Czy jak założę nowy pasek dokładnie na te same zęby to nie wystarczy ?? Czy konieczne jest luzowanie koła wałka rozrządu i znajdowanie jego nowego położenia ?? Dzięki serdeczne za info.
TO nie jest klin i w przenoszeniu napędu coś takiego nie występuje tylko wpust. Wynika to z obciążeń jakie przenosi połączenie. Trzeba dostać się do rozrządu i zobaczyć co się przestawiło. Masz 3 punkty które muszą pasować,jeśli wałek i pompa paliwa będą się zgadzały wina jest w kole zębatym walu.
Padł czujnik poziomowania zawieszenia - prawy przedni (od strony pasażera) albo przetarły się kabelki od niego. Czujnik można łatwo dostrzec po zdjęciu koła. Dochodzi do niego wtyczka. Ma takie ruchome ramię, którego dolna część przymocowana jest do dolnego wahacza. Sprawdzić kabelki, ew. wyjąć czujnik spisać numerek części i szukać używki lub nowego...
Silnik ma przejechane 8 tyś lecz leżał w spoczynku 6 lat jest to podobny odgłos co do odgłosu uszkodzonego koła dwu masowego koło {koło dwu masowe jest nowe } sprawdzę wałek rozrządu
Witam podpowiedz jak u Ciebie było ze znakiem na kole zamachowym? Miałeś znak -0- jak go ustawić w okienku?
Witam, Mam problem z hamulcem ręcznym w Audi a6 c6 2004, mianowicie chodzi o to ze przedarła mi się wiązka od hamulca ręcznego i byłem zmuszony odpiąć je całkowicie od silniczków z tylu na kołach. Pytanie moje teraz brzmi czy jest sposób na wyłączenie kontrolki zaciągniętego ręcznego, którego fizycznie nie ma ale podczas jazdy kontrolka się świeci i...
Witam. Muszę wymienić maglownicę w mojej A6 C4. Mam silnik 2,5TDI AEL. Miejsca za dużo tam nie ma dlatego mam pytanie czy muszę demontować serwo i pompę hamulcową żeby ją wyciągnąć, i czy wyjdzie przez otwór przy prawym kole, czy ciągnąć ją do góry?
Witam, Super rozwiązanie problemu. Ja już drugie auto kupiłem okazyjnie z takim samym objawem i nikt nie wiedział co jest a w obu przypadkach było to samo. Jedno auto to passat 2,0 fsi a drugie audi A6 Tfsi. W obu przypadkach brak błędów w komputerze. W audi samochód przy odpalaniu dodatkowo kopcil. Dodam parę swoich uwag. Klucz do odkręcenia koła ZFR...
myślałem, że przegub zewnętrzny jest już odkręcony Odkręciłem półoś od flanszy wchodzącej do skrzyni. Więc raczej nie odkręcił. może wystarczy odkręcić górną metalową osłonę półosi i próbować ją dać do góry Bingo! Robiłem tak już w kilku autach VAG - najpierw zluzować i wykręcić śrubę przegubu zewnętrznego, potem po odkręceniu przegubu wewnętrznego...
koła scania stukanie koła zablokowanie koła
ipconfig wpisy windows telewizor thomson scenium zehnder rekuperator
zmywarka ariston hotpoint triak zmywarka ariston hotpoint
Wegoboard Suprem3 - Silnik nie reaguje po wymianie sterownika Termopara typu K z sondą 1000 - co to jest?