A kontrolka czy prąd dochodzi do modułu w drzwiach? Czy jest plus i masa?
Jest gdzieś zwarcie sprawdź ile amper pobiera na spoczynku albo zielona kostka gdzieś słabe połączenie na pinach. Masa słaba.
Wyslij naprawiłem już kilka których się nie dało naprawić
Witam.....brak sterowania czyli niema prądu na sterownik silnika sprawdz zasilanie - bezpieczniki i masy.......... pozdro rox.........
Dodanie przewodu naprawia usterkę, rozrusznik nie ma z tym nic wspólnego.
Płyta jest chyba trzywarstwowa , dlatego w "wypalonej dziurze" możesz mieć przywarcie ścieżek. Silna lampa i wyczyszczenie tej okolicy. Żmudna robota. Jak wygląda oporność/ miernik na diodzie/ w obie strony na pinach zasilających i masą?
Do modułu wchodzą cztery przewody dwa zasilania i dwie masy
Ogólnie rzecz biorąc, na forum A6, co wstawiłem link do tego postu, w opisie są podane dwa czujniki. Rozumiem, że ja mam podłączyć tylko ten jeden niebieski względem masy?
Mógł spalić się bezpiecznik. Sprawdź bezpieczniki i sprawdź czy jest napięcie i masa na kostce do radia.
Wygląda na lewe powietrze (te wyższe obroty biegu jałowego)
Hej, Z pierwszego do ECU - b19, a31 Z drugiego do ECU - b36 a88 1 pin to masa, 2 pin zasilanie.
Ile wynosi w audi a6 c5 1.9tdi 110km maksymalna masa przyczepy z hamulcem?
Masy w lampie sprawdzone ? Jakie błędy w 09 i 55 ?
"Taki jesteś pewien?" To nie było do autora tylko do (at)mirrexW . Dopóki olej jest w otworze świecy z wypadaniem zapłonu nic nie zrobisz bo iskra przy jego pomocy będzie przeskakiwać z cewki po izolatorze świecy prosto do masy.
Tam jest Chyba PWM . Do klapy stop do świateł swiatła. Masa z karoserii i moduł i gniazdo pin 3.
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
witam a6 c7 2017 rok ten sam problem co wadekk brak komunikacji z silnikiem skrzynią airbagiem brak zapłonu w 05 błąd terminal 15 otwarty lub zwarcie do masy
Łukasz , w A 6 sterowanie światła wstecznego jest masą?
Brązowy - Masa. Czerwono niebieski - +12V Niebieski z białym - zasilanie anteny.
Trzeba sprawdzić czy licznik dostaje masę z wiązki czujników, oba czujniki są połączone szeregowo i tworzą pętlę masy
Ten rezystor steruje masą więc + nie będziesz miał .Zobacz przy samym silniku czy masz +12 .
A w gnieździe obd jest napięcie? Tak jest o ile się nie mylę pin 16 12 V A 4i 5 masa
Mam problem w A6 98r. Czytałem że przekaźnik 603 trzeba wymienić ale wymieniałem na drugi z innego samochodu i nic nadal nie działa. Doszedłem że na pierwszym przekaźniku od lewej nie ma masy. Jak go się załączy na krótko to wszystko zaczyna działać. Brakuje mi masy na kabelku brązowo-białym. Wiem że to nie jest stała masa. Może ktoś mi podpowie co...
Informacja ważna . Przewód niebiesko/czarny w okrągłej wtyczce do multitronica względem masy . Pozdrawiam.
Raczej problem z zasilaniem sterownika lub jego masą, za dużo tych błędów
Brak masy?
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Dźwigania zmiany biegów załącza masą kolor brązowo/biały przekaźnik J207, ten przekaźnik steruje automatem rozrusznika.
To ile jest na 85 na zapłonie jeśli przekźnik jest na miejscu i mierzone wzgl masy ?
Bierzesz vin auta, idziesz do hurtowni i podajesz VIN, tam oferują ci masę czujników, bierzesz boscha, czyli ori. Płacisz i idziesz montować.
Jak centralka nie ma takiej opcji to musisz dorobić jakiś osobny układ czasowy , który poda ci masę na te 6s.
a więc tak jak myślałem wymieniłem przekaznik i następny błąd sie aktywował z tym związany tym razem Sterowanie przekaznika zasilania napieciowego zacisk 15 Przerwa/zwarcie z masą
A czy aby wiązka przewodów nie uszkodzona w pobliżu lamp? Jakieś przetarcie izolacji i zwarcie do masy?
Klasyczny brak masy w lampie.
Nie chce mi się szukać schematów ale te przewody idą do gatewaya. Jakie masz na nich napięcia względem masy?
Niebieska wtyczka: 7, 9, 24 - masa 1, 23 - plus Zielona wtyczka: 28 - linia K Więcej nie potrzeba. W gniazdach masz w narożnikach naniesioną numeracje.
Nie masą tylko tam jest sterowanie po CAN więc bez sprzętu lub samochodu nie uruchomisz go.
Dwa białe to grzałka i tak ma być. Sygnał sondy masz na czarnym a szary to masa.
No dobra, ale mase i zasilanie stera sprawdzilem i byla ok. Czego jest ta masa?
Masa powinna być z ECU. Sygnał wejściowy sprawdzony powinien być przy samej wtyczce ECU by myśleć o jego uszkodzeniu.
Spływy wody które mogą być zatkane. Pływający komfort itd, zimne luty w zamku kabelki w drzwiach. Cała masa materiałów na necie. Przewaga dzięki technice. :lol:
Niebieska wtyczka 1 - plus po stacyjce. 7, 9, 24 - masa 23 - plus 25 - linia diagnostyczna K Commanderem może nie pójść, lepsze Tacho ale próbuj.
Pin 42 to przekaźnik systemowy, pin 50 to świece żarowe. Kabel zielono biały sterowanie masą.
Witaj kol. Blusik98 za mało opisałeś, tzn, brak kierunków, stopu, postojówek , cofania, sądzę żeby zacząć od masy
Czujnik brany po vinie drugi już i dalej nie działa Dodano po 1 Przełącznik ciesnieniowy w układzie klimatyzacji F129 przerwa/zwarcie z masą
sprawdz czy przy włączonym zapłonie masz zasilanie na poduszki 12 v może też przy uruchomionym silniku ,one są sterowane masą .
damian troszkę poprawię, najpierw podpinasz przewody pod masę i minus akumulatora i wtedy rozpinasz klemę.
Ustawiam na 20 V. Czarną sondę do masy a czerwoną do bezpiecznika tak? Tak
Masa sterownika.
Witam Złącze 8 pinowe: 1 - zasilanie +12 2 - masa 5 - diagnostyka Pionowe złącze to złącze światłowodowe. Jest to zmieniarka z systemu MMI Audi A6, A8.
Panowie czy ktoś wie jakie powinny być parametry linii L w tym aucie , wygląda na to że jest zwarta do masy .
miałem to samo u siebie bład 526 od niby przełącznika hamulca a jest on dobry i 532 napięcie zasilające, które wyskakuje poniżej 9V (słabe aku) lub powyżej 16V. u mnie było zwarcie w skrzyni biegów i spaliło sterownik ( nawet dwa). do sterownika dochodzi stały plus i dwa razy po zapłonie na piny 54 i 55 a wychodzi pinami 52 i 53 na elektrozawory w skrzyni...
Tak tak ten moduł. Sprawdź jeszcze dobrze czy wszędzie dochodzi masa w lampach.
Powtorze pytanie.Dales noge 6 podczas programowania do masy??
znajdziesz go kontrolką 12V, nakłuwaj po kolei przewody na zaryglowanym zamku i jak fura się zamknie i będa się szyby domykać to go masz, sterowanie masą . w A4 b5 i A6 C5 jest to kolor zielono-niebieski .
Należałoby sprawdzić ładowanie podczas przygasanie kontrolek. Tak może być to wina szczotek regulatora napięcia lub któraś masa niedomaga.
Jakbyś miał http://www.a-d-e.pl/produkt?id=196 to coś więcej. A tym co mas to pójdzie ci tylko chiński commander. Nawet VCDSlite nie powinien wykryć tego kabla.
Czujnik ciśnienia idzie bezpośrednio do ECU piny 1 do 55 brąz biały 2 do 40 żółty czerwony 3 do 54 fiolet zielony Musi być gdzieś wiązka strzelona, gdzieś izolacja do masy dotyka. Leć od czujnika, a nawet daj nowe kable czujnik - ECU.
Brązowy masa i czerwony z ewentualnie jakimś paskiem plus-nie idą z radia.Podrzuć oddzielnie przez bezpiecznik.Biały-remote z radia.
Wstaw log (ok 30 sekund [racy na wolnych), jeśli pomiary to na podłączonej sondzie, miedzy kablem sygnałowym a masą.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
doszedłem. bezpiecznik A80 nie łączył i nie było masy na przekazniku.
Zwykle to prąd jest z instalacji i masa z ECU.
W audi masa to przewód gruby brązowy. A ten czarny przewód to pewnie jakiś dokładany
Sprawdź przewody paliwowe czy nie są popękane lub uszkodzone, opaski zaciskowe na tych przewodach, zobacz jeszcze połączenia z masą.
Potrzebuje opis pinow sterownika silnika audi a6 c6 3.0 tdi ponieważ nie chce odpalac. Musze posprawdzac masy i zasilania. Z góry dziekuje.
sprawdź masę lampy.
To co widać na zdjęciach, potwierdza tylko to że jest przerobiona instalacja. W czerwonej kostce powinny być jeszcze trzy przewody: masa obu wyjść i dwa kanały,lewy i prawy. Trzeba ich szukać w wiązce głębiej.
Stary temat. Ale żeby świst zniknął wystarczy zepnąć masę z obudową radia. Do delty cc idzie z tyłu brązowy kabel na konektor. To jest jego masa ( masa radia )
Swapy na inne silnik są z reguły nieopłacalne. Bo to nie jest typowa praca mechanika. Zawsze coś nie pasuje. Elektrykę trzeba przerobić i masa przeróżnych kolizji.
Sprawdź masy i zasilanie na ster .
Czujnik wału , cewka WN , masa itp.
No cóż mam dosyć tego multitronica. Skrzynia generalnie po remoncie wytrzymała 2 lata. Nie wiem co tam robili, ale zapłaciłem 4tys. Między czasie stwierdzono uszkodzony sterownik. No zobaczymy jak pójdzie. Odnośnie tych schematów. Jak czytać potencjały w prostokątnych ramkach. Np od pedału stopu jeden idzie do masy, a drugi potencjał ?
ABS nie ma nic do ustawienia kierownicy. Tu jest potrzebna diagnostyka. Pozostałe usterki to albo woda( na podszybiu nie zrobiło się akwarium?), albo problem z masą lub zasilaniem. Tutaj wystarczy kontrolka.
Nie wiem które bloki ale przecież się domyślisz .Będzie dooor locked door closed itp.Według schematu moduł otrzymuje" info " (sygnał zwierany do masy)na pinach 5 i 4 wtyczka E. Kolory kabli nieb/fiolet i folet/żółty.Probówka 12 v i działasz.To wszytstko co ci potrzeba do diagnozy.
Źle rozumiesz, emulator potrzebuje +12V po kluczyku, masę i linie K połączoną z W. Oryginalne immo w zegarach czy puszka?
Witam, mam problem z moim Audi mianowicie podczas jazdy auto zgasło, wyskoczył błąd zwarcie plusa do masy przekaźnik pompy paliwa. Po sprawdzeniu przekaźnika okazało się że na przewodzie masowym pojawia się napięcie coś około 3 V . Nie wiem skąd wychodzi przewód masowy, czy z komputera silnika czy z innego miejsca.
Może kabelki odwrotnie polutowane, już widziałem takie cuda. Dolny zawór sprawdzić na zwarcia do masy! Sterownik będzie do sprawdzenia, otwórz i zobacz pod lupą jak polutował, mam nadzieję, że ie zamienił Ci sterowników!
Kurzschluß nach Masse to zwarcie do masy i tyle.
No przecież masz: P0571 - Usterka w ukladzie tempomatu - uszkodzenie wylacznika swiatel hamowania A - Staly P1733 - Wlacznik Tiptronic, „W dól”; zwarcie do masy - Staly
Panowie rozmawiałem ze znajomym, że pierwsze dwa paski od dachu (grzania) robią tez za antenę, czy to prawda ? , jest w tedy możliwe że o ile będzie zła masa to wtedy będzie zakłócało prace radia po załączeniu ogrzewania ? Prawda, tak jest w wielu samochodach( z tym że sposób podłączenia grzejnika jako anteny jest różny w różnych samochodach) . Tyle...
Z tego co widzę, czujnik ciśnienia czynnika (zakładam, że o ten Ci chodzi) 4-pinowy występował do 2003. Od 2003r był 3-pinowy. Pierwszy jest podłączony tak: 1 - czerwono-zielony - cewka przekaźnika 2 biegu wentylatora 2 - brązowy - masa 3 - czerwono-niebieski - 12V (kluczyk na 1) 4 - brązowo-niebieski - sterownik klimy. Drugi leci tak: 1 - brązowy -...
Sterowanie na jednym przewodzie,raz plus raz masa,w przepuście drzwi kierowcy.
Po obu stronach kokpitu jak zdejmiesz dekielki to nad bezpiecznikami zobaczysz takie dziwne wtyczki bez kabli, to są koncentratory CAN, po ich wyjęciu można posprawdzać miernikiem poszczególne skrętki idące do wszystkich modułów w samochodzie, szukaj zwarć do masy, bądź zwarcia pomiędzy skręconą parą
Cewki możesz sprawdzić za pomocą omomierza - skrajny lewy i skrajny prawy powinien mieć 0,4 - 0,6 Ω. Połączenie miedzy masą pojazdu a cewką zapłonową za pomocą omomierza - Masa pojazdu ( może być - akumulatora ) a środkowy pin cewki Musi być zero. Napięcie cewki - prawy skrajny a masa
Jeżeli komfort jest na osobnym przewodzie, to jest wyzwalamy masą, a nie plusem.
Bezpiecznik 20 . Wątpię by cokolwiek innego się spaliło oprócz bezpiecznika.
... Zobacz jeszcze jak daję napięcie na wtryski może za długi cykl wtrysku jest i go zalewa, dobrze by bylo to sprawdzić oscyloskopem ... Napięcie jest po zapłonie na stałe, a sterownik daje masę.
Nie ma masy w rzeczonej lampie.
sprawdz czy to aby nie szczotki Dodano po 3 ja bym raczej stawiał na przetarty przewód od regulatora. wypnij kostke odepnij złącze ecu i sprawdz czy nie ma przejscia do masy
Witam! Potrzebuję pomocy przy A6C5 AVANT 2.5 TDI 2004 r. multitronic, kod silnika BDG. W czasie jazdy zgasła, nie ma komunikacji z ECU, brak kontrolki świec i check. Na lewarku skrzyni nie blokuje, można przełączać bez hamulca. W pozostałych sterownikach błąd 18258. Bezpieczniki całe, tylko zastanawia mnie fakt, że na przekaźniku 219 na pinie T i 30...
jak podam masę do jednej z nóżek przekaźnika 395 na której po przekręceniu kluczyka jest 12V to załącza pompę. Wtedy odpala? Tak odpala dodam tylko, że z takim podawaniem masy w różne miejsca od tak, czasami ma negatywne skutki. Kolego wiem o tym. Przed przystąpieniem do podawania masy przewód przeciąłem
Okablowanie sprawdzone: Pin 1 i 3 +12V pin 3 przejście do climatronika. Pin 1 -> brązowy - masa Pin 3 -> szaro-czerwony 12V Pin 2 -> brązowo-niebieski - sygnał magistrala LIN Jeszcze sprawdź ten sygnałowy czy nie ma zwarcia do masy, powinno być na nim napięcie nieco niższe niż napięcia akumulatora (magistrala LIN). Jeśli OK to pewnie czujnik zły/niesprawny.
Napięcie na alternatorze i akumulatorze powinno być podobne,jeżeli tak nie jest to do sprawdzenia przewód plusowy od akumulatora i wszystkie plusowe połączenia.Sprawdź też masę z silnika na karoserię.
Z resztą modułów jest komuna? Sprawdź czy do ABS-u dochodzą 3 zasilania po zapłonie , 2 masy i CAN-y
Sprawdź masę na silnik i na karoserie.
Żeby radio działało musi być napięcie na czerwonym, żółym +12V oraz czarny masa.
Blad 18265 zniknal po tym jak wymienilem czujnik masy powietrza (air mass flow meter) i skasowalem bledy. Pozdrawiam
Życiowa rada ! żadne zabawy w pół środki ! kable w instalacjach samochodowych są z najtańszych materiałów świadczy o tym czarna patyna ( nie zielona). Więc kup kabel ,nowe klemy i wymień od Aku i masz spokój. Dodatkowo zrób kable dodatkowe masy .
Tam do zegarów idzie pętla masy przez czujniki w klockach więc jak odłączysz wtyczki to będziesz miał komunikat
podłączyć telewizor philips router zalany klucz podświetlenie łącznika
stable diffusion nissan quasquai
Rezystor R100 - wartość i zastosowanie w elektronice Jak sprawdzić, czy ciąg jest arytmetyczny?