sprawdź czy wstępna pompa podaje paliwo
A problemem nie jest przypadkiem zepsuty sterownik gazu, który najpierw zapomniał odciąć zasilanie pompy po przełączeniu na gaz. A teraz mu się odwidziało i pompę odcina.
Błędy jakieś?Brak iskry+bak chodzącej pompy paliwa=czujnik położenia wału
Przepraszam, źle przepisałem wersję https://www.a6klub.pl/-a6-c6-przekaznik-...
A samą pompę słychać, jak się włącza po Kulczyku?
Podciśnienie w zbiorniku sie robi?? Pompa dociskana jest do dna sitkiem??
https://obrazki.elektroda.pl/9000836700_... https://obrazki.elektroda.pl/6350772900_... https://obrazki.elektroda.pl/3775392600_...
Brak iskry, brak zasilanie Halla,brak "1", ECM nie załączy przekaźnika pompy.
Powinien wyjść bez wyjmowania zespołu pompy.
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Witam. Pacjent Audi A6 C5 97 r. 2.4 benz. Gaz, problem z odpalaniem, kręci, ale nic. Pompa paliwa nowa, wtryski okej, sterowniki wymienione... Ma ktoś jakieś pomysły?
sorki zapomnialem dodac winny byl przekaznik pompy paliwa dziekuje wszystkim za podpowiedzi
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
jedyne co zauważyłem to pompka w zbiorniku wydaje taki bardzo dziwny dźwięk objaw typowy dla zużytej pompy paliwa.
Może ten mostek od instalacji LPG, która odcina też pompę po przełączeniu na gaz.
Witam, a czy pompa pompuje w czasie kręcenia? Może coś z wtryskami albo zapłonem
Gdzieś zwarcie na przewodach do pompy. Prawdopodobnie pod tylnym siedzeniem. Sprawdzałeś samą pompkę przy zasileniu 12 VDC ?
To jest TDI na PD ?, jeśli tak, to sprawdź czy działa pompa paliwa w zbiorniku
Witam. Zmienić mechanika i niech potwierdzi diagnozę?
Jesteś pewien że to pompa paliwa pracuję? Pytam ponieważ nawet gdyby było jakieś zwarcie to bezpiecznik jak i przekaźnik jest w zupełnie innym miejscu.
Były układy z dwiema pompami elektrycznymi. Sprawdź w Elsa.
Temat do zamknięcia, pompa paliwa.
Pompa wstępna w zbiorniku podaje ci na filtr, tak po przekręceniu kluczyka powinna pompować
Tnij przewód zasilania pompy paliwa. W tym roczniku jest to całkowicie bezpieczne. Żadnych błędów, a unieruchomienie skuteczne.
Wyciagnalem zaworek powrotny pompy i analizujac budowe to owszem jest kulka na sprezynce ktora spelnia swoje zadanie ale obok niej jest otwor o srednicy 0,2 mm a moze nawet 0,1 mm i chyba to jest powodem cofania sie paliwa Jak zatkam ten otworek zawor jest 100% szczelny Moze po prostu zakleje ten otwor ?? Kto doradzi czy tak jest oryginalnie i w jakim...
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Tak , przyczyną była nie wpięta do końca kostka w skrzynce bezpieczników dochodząca do przekaźnika pompy paliwa .
Filtr paliwa do wymiany. Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi ze wstępnej pompy do pompy CR. Sypie błąd. Ale jaki? Konkretnie.
Typ wtrysku KE - Motronic , ciśnienie paliwa 6,1 do 6,5. Wypinałeś wtyczkę na rozdzielaczu paliwa , a zachowuj e się tak , ponieważ masz niskie ciśnienie paliwa - silnik przez chwilę pracował na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego. Pompa do wymiany.
Bardziej bym stawiał na zwarty przekaźnik ,powinien on po paru sekundach wyłączyć pompę paliwa .
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Sprawdź wtedy czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje.
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
Dzięki za odpowiedź, silnik to 3 litrowy diesel.
Witajcie. Ostatnio zauważyłem, że podczas porannych rozruchów, bądź jak auto dłużej postoi to po zaskoczeniu silnika miga mi kontrolka od świec żarowych. Raz miga 1 minute raz ok 5 różnie bywa. Kupiłem interfejs i VAG pokazał błąd 01441 czyli uszkodzony czujnik G210. Zdjąłem wykładzinę, odkręciłem dekielek i wyczyściłem styki idące do pompy paliwa....
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Witam. W którą stronę powinna być strzałka na zaworku na filtrze paliwa? W stronę baku czy w stronę pompy?
Witam nie dochodzi mi prąd do pompy paliwa, bezpieczniki są ok.Jak rozbiorę przekaźnik i zewrze go palcem to pompa działa, wymieniałem dwa przekaźniki i na nich pompa nie chodzi, co jest nie tak?
Witam kolego ,rozwiazałes już problem z tą pompą , u mnie podobnie jak u Ciebie to samo auto z tym samym silnikiem ,wymieniłem pompę w zbiorniku ale bez rezultatów ,auto nadal nie odpala ,zauważyłem że pompa nie daje ciśnienia ,ma taki mały dodatkowy króciec i jak go zaślepię to jest ciśnienie ,nawet 6 bar. ale paliwo pompowane wraca powrotem jak by...
Schemat w rękę i dzwonić wiązki, przekaźniki i bezpieczniki.
Świece kiedy wymieniałeś? Filtr paliwa? Ciśnienie paliwa do kontroli+wydatek pompy paliwa.
Lukas81 ta pompa w zbiorniku nie podaje paliwa do pompy wtryskowej. Świetnego masz mechanika co odpala auto na pych.
Przyczyną był czujnik przy pompie wtryskowej
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
Raczej wskaznik rezerwy paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa na pompie
Omawiane auto to V6 na VP44, jak będziesz dbał by paliwa w zbiorniku była minimum połowa, to nic się nie stanie bez tej pompy.
jaka pompa paliwa?????????? tam jest pompa w zbiorniku tylko do mieszania paliwa miedzy komorami. zdiagnozuj pompe wtryskowa, podłącz kts do sterownika pompy VP44
Ktoś może podpowiedzieć jak vagiem sprawdzić dawkę paliwa jaką podaje pompa wtryskowa??
Oby nie pompa. Nie znam się na Audi c4 2.5 tdi. On ma pasek rozrządu? Możliwe, że się ząbki wyłamały i się zapłon przestawił? Jak by pękł to pompa by nie podawała paliwa?
witam, mój problem z autem polega na tym że gdy mam paliwo powyżej połowy zbiornika to jeździ bez problemu, natomiast gdy dojdzie do połowy to gaśnie. Na komputerze pokazuje mi czujnik niskiego poziomu paliwa ale sprawdziłem też pomke paliwa i ona chodzi nawet wtedy kiedy nie ma kluczyka w stacyjce :o dlatego chciałbym sprawdzić przekaźnik i pytanko...
tak jak pisałem pompa w zbiorniku miesza paliwo pomiedzy komorami i nie podaje paliwa do silnika. przykład na podstawie Audi Allroad. czeba zassac paliwo poprzez powrót z pompy wtryskowej.
Witam, mam problem z moim Audi mianowicie podczas jazdy auto zgasło, wyskoczył błąd zwarcie plusa do masy przekaźnik pompy paliwa. Po sprawdzeniu przekaźnika okazało się że na przewodzie masowym pojawia się napięcie coś około 3 V . Nie wiem skąd wychodzi przewód masowy, czy z komputera silnika czy z innego miejsca.
Tak tylko który plywak jest nr 1 a który 2 ten przy pompie czy po prawej patrząc od przodu auta ??
Masz gaz , to zobacz ,czy gazownia nie miesza z rozłączaniem pompy paliwa - musi mieć przekażnik wyłączający pompę w czasie pracy na gazie.
Miałem podobny problem tylko że ze starszym silnikiem 1.9, ale też na pompowtryskach. Przyczyną był przekaźnik pompy paliwa. Sprawa ciężka do wybadania bo trzeba by jechać z zamontowanym manometrem i mierzyć ciśnienie paliwa, ewentualnie mierzyć napięcie na wtyczce pompy.
To pochwal się czemu ciśnienia paliwa nie było ;)
Pompa paliwa się załącza? dwa pozostałe błędy nie Będą mieć wpływu na odpalenie samochodu.
Boxa z wtyczki przy pompie wywal i wróci do normy.
W audi a6 c5 2.5 tdi jeśli poziom paliwa spadnie poniżej połowy, sterownik uruchamia pompe przelewową znajdującą się w zbiorniku, 1.9 afn jej nie miał, więc jej nie ma jak wysterować, rozwiązaniem jest wysterować pompę na krótko, bądź przerobić kosz w zbiorniku paliwa tak, aby ta pompa była niepotrzebna, bądź założyć zbiornik paliwa od a6 c5 1.9 afn......
Witam, dołączę się do tematu, bo przypadek taki sam i może komuś w przyszłości pomoże. Audi A6 2011r. silnik 2,7 Tdi., przyjechało na lawecie, podczas jazdy zgasło i nie odpala. Rozrusznik kręci, miga spiralka od świec żarowych na desce, na wtryskiwaczach nie ma zasilania, pompa paliwa pracuje. Błąd P0641, po odpięciu wtyczki od czujnika DPF, auto ożyło,...
Zobacz na początek wtrysku.
zrób logi vagiem grupy ooo na zimnym rano silniku przed odpalaniem i wklej bo byc może sensor temperatury paliwa w pompie przekłamuje , a potem zobaczymy
Witam mam problem ze skrzynią . Jadąc do 3 biegu wszystko jest dobrze gdy chce przerzucić na 4 bieg to odrazu przerzuca go na luz i nie ma biegów po zgaszeniu samochodu i odpaleniu jest tak samo do 3 biegu jest dobrze a i ma problem przy odpalaniu ,przekaźnik wymieniony i pompa paliwa tak samo.😥pomorze ktoś
Ta pompka nie służy do pompowania paliwa do filtra.
Dzięki za naprowadzenie, sprawdzę czy jest zasilanie na bezpieczniku nr 34. A jeśli chodzi o główny przekaźnik to jest przekaźnik pompy paliwa? https://obrazki.elektroda.pl/8197577700_...
Kilka przyczyn może być, brak paliwa źle ustawiony wtrysk lub uszkodzona pompa wtryskowa.
Mechanik mówił że w Niemczech wymieniają cały układ paliwowy łącznie z bakiem. W poniedziałek pompę wysyłam do Gładyska do sprawdzenia. Wtryski raczej nowe wstawię. Mechanik chce wstawić szyny common rail z drugiej audi. Jak najlepiej wypłukać układ paliwowy? Czy nowy filtr paliwa wyłapie syf z baku? Boję się żeby szlam nie zajechał znowu pompy i wtryskiwaczy.
Witaj,pomiary ciśnienia pompy robiłeś?
Odpowietrzenie układu paliwowego w tym samochodzie to ciężki temat, ja biorę kompresor i dmucham pistoletem w powrót paliwa, tak aby wytworzyć w baku nadciśnienie, które przepchnie paliwo przez filtr i pompę
Wymień dla pewności wężyki przelewowe. Jeśli w wężach paliwowych masz powietrze, to znaczy ze w korpusie pompy też może być, i stąd problemy z odpalaniem. Odłączenie czujnika temperatury powoduje wzrost dawki paliwa na rozruch, wiec nei wykluczone że pompa już dogorywa.
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Czy na filtrze paliwa na powrocie jest taki plastykowy element?
Mam problem z nierówn ą prac ą silnika. Problem się ukazuje przy 120km/h przy rozgrzanym silniku. Początkowo wyskakiwały mi błędy niskie ciśnienie paliwa. I wtedy wymieniłem czujniki na obu listwach i pompie wtryskowej. Wymiana nie pomogła i wymieniłem pompę paliwa i wtryskową bez rezultatu. Proszę o pomoc.
Przestawiony rozrzad lub uszkodzona pompa wtryskowa.
by trzeba podłączyc manometr i jechać - wtedy bedzie pewność. A może być to uszkodzenie, choć niekoniecznie samej pompy, pompa jest w koszu, może wgnieciony jest zbiornik i zakłócony przepływ paliwa do kosza, pompa wysysa paliwo z kosza szybciej niz te doń naleci..
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Nie rozumiem co to znaczy wykorzystane tylko grube. Grube kable to zasilanie pompy, cienkie to czujnik paliwa.P
Witam, mam problem z Audi A6 C5 98r. 2.4 benzyna 165 HP Avant. Problem polega na odpalaniu samochodu. Jak postoi około 2 dni, wtedy ciężko mu kręcić. Od razu jak odpali, to się dusi, gdy dodam gazu. Wymieniłem świece, pompę paliwa i dalej nie pomogło. Możliwe, że coś kradnie prąd lub akumulator jest do wymiany. Czy przez to może się dusić po odpaleniu...
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
jaki masz typ silnika ? kontrolowaniem ilosci dawki zajmuje sie wtrysk sterujacy ( na drugim cylindrze, ten wyzszy) i raczej tam bym szukal przyczyny poza tym sprawdz korekte dawki paliwa na poszczegolnych cylindrach
Tylko ze VCDS i VAG nie resetuje korekt długoterminowych. Chyba, że ja nie znam sposobu. ------------------------- EDIT: Zrobiłem logi na benzynie 002+033 Korekty na +25% Czasy wtrysków ponad 20ms (zapętlanie) Diagnoza: Pompa paliwa lub regulator Test manometrem wykazał spadek ciśnienie podczas zwiększania obrotów Będę wymieniał pompę
Coraz więcej wątpliwości :D 1.8 t bardzo fajne do modzenia ale dla mnie to zupełnie zbędne 150 + to już dla mnie wystarczajaca moc, dużo bardziej cenie sobie kiedy wyprzedzam i nie zostawiam zasłony dymnej i nie muszę dolewac litry oleju na 1000 km , gadałem dziś ze znajomym mechanikiem i mówił ze te wycieki nie są aż tak uciążliwe i ze bardzo ważny...
W tym samochodzie pompa paliwa w baku i przepływomierz mają wspólny bezpiecznik, od tego bym zaczął
Witam. Jak napisałem w tytule Audi a6 c6 2005r. Z silnikiem benzynowym 2.4 V6 nie chce odpalić. Po podpięciu komputera zero komunikacji z silnikiem i abs. Czasem na chwilę złapie, ale od razu gaśnie. Wszystkie bezpieczniki dobre, pompa paliwa działa. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Zapewne czujnik temperatury paliwa miał autor na myśli.
Z tego co mi się wydaje to w baku nie ma pompy paliwowej, proponowałbym sprawdzić jednak smok w baku może być zatkany i z tego powodu pompa wtryskowa nie daje rady pociągnąć paliwa
Ktoś wsadził zwykły przekaźnik z kwadratowym rozkładem styków, do wiatraków ma być taki jak do pompy paliwa 85 i 86 obok siebie (86 ma 3mm)
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Odgrzanie kotleta Czy ktos wie jak wyjac pompe paliwa w a 8 2,5l quatro. Dodam ze jest troche inaczej jak w a6
Nie ma sensu podlaczac drugiej pompy pod spod poniewaz pompa jest zamontowana w zbiorniku i dziala Ma sens ponieważ pompa w zbiorniku nie podaje paliwa do filtra tylko do kosza ssaka.
Witam mam problem z audi a6 2.0 tdi 140 km. Samochód gaśnie podczas jazdy po przejechaniu około 50 km. Po tym jak zgaśnie zakręce rozrusznikiem kilka razy i odpala normalnie. VCDS nie widzi żadnych błędów. Myśle o pompie paliwa w zbiorniku ale nie jestem przekonany na 100%
Wcześniej wyjąłem przekaźnik i oczyściłem go i spryskałem preparatem do styków (mówię tu o zewnętrznych stykach nie otwierałem go ) ale spokój był może na 3tyg . W tygodniu bedę miał na podmiankę inny przekaźnik 372 i zobaczymy co się będzie działo , modle się tylko żeby to nie był problem z tym sygnałem od ECU . A jeszcze jedno mi się przypomniało...
Nie podałeś typu silnika ale pompa powinna być zasilana z tego bezpiecznika [28] i działa przy około mniej niż 40L paliwa.
która podobno ma skasować błąd p1609 uniemożliwiający odpalenie auta Ten błąd, to nie błąd, a informacja dla modułu sterowania silnikiem, że doszło do wystrzelenia poduszek i ma wyłączyć silnik. Nie ma wpływu na dalsze działanie samochodu. W takim razie nie można go usunąć Dodano po 2 Wychodzi na to, że ktoś musiał mi zrobić psikusa skóro auto kręci...
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
czy ten sterownik nagle może sie uszkodzić czy daje jakies oznaki wcześniej jak to sprawdzić na 100% że to sterownik pompy?? Dodano po 3 panowie pomóżcie bo już opadam z sił z tą audi i beż rezultatu vag nic nie pokazuje a paliwa pompa nie podaje czekam na pomoc z góry dzięki
wyciek paliwa pompy paliwa pompy paliwa mascott obwód pompy paliwa
obliczenia kratownicy manual denon cewka deutz
Wpływ łączenia akumulatorów równolegle na natężenie prądu Schemat sterownika zmywarki Whirlpool ADG 875