Zmień kodowanie lamp
albo zuzyte okladziny albo przetarty kabelek od czujnika zuzycia klockow
Dziwne trochę, weź jakiś stetoskop i osłuchaj przepustnice etc. Z filmu ciężko coś napisać, ale jak dla mnie to coś z osprzętu.
Na zdrowy rozum - jeśli masz transpondery dopisane do nowego licznika to nie dopasujesz do ECU (musiał byś mieć transponder dopasowany ze starego licznika), można by spróbować zrobić odwrotnie - dopasować ECU do licznika. Zas licznik odczytuje mi teraz pin bledny 19424 i nie ma wsadzie Vin a zalogowac do licznika moge sie tylko na pin prawidlowy 08693....
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Proszę.
http://obrazki.elektroda.pl/3088272300_1... http://ww2.justanswer.com/uploads/350mat...
Proszę powinno być wszystko.
Witam. Miałem podobny problem na warsztacie z A6 z2003r. przekładka z anglika. Z pilota otwiera i zamyka się całe auto, natomiast z kluczyka od kierowcy tylko zamyka i alarmuje. Gdy chcę otworzyć kluczykiem otwiera tylko drzwi kierowcy a alarm się włącza. I tak ma być. Chyba, że zmienimy kodowanie w komforcie. Gdy w kodowaniu zmienimy bez alarmu to...
Czy to będzie to?
Tak, odzywa się ogranicznik obrotów...
W klawiszu awaryjnych.P
Patrzyłeś pomiędzy głowicami? http://obrazki.elektroda.pl/3878751700_1... Sprawdź w miejscu nr. 17.
https://www.vw-geko.com/polish
Zmienna geometria turbiny.Ćwiczyłem to.
17D
Zerknij dokładnie na układ wydechowy. ;)
na bezpieczniku nr3
Witam Wystarczy zblokować napinacz aby wymiana była łatwiejsza . Pzdr
pomocnik lusterek
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Witam Audi A6 1.9 TDI AVG Pzdr
To blad intermitent. Da sie skasowac?
H bliżej krańca płytki.
Na diagnostyke komputerową trzeba podjechać.
Proszę ori eep
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Musi być to wiązka lub inny czujnik w układzie 5v z ECU. Daj kod silnika
https://obrazki.elektroda.pl/2385820200_... możliwe że ci to coś pomoże ,- crankshaft to czujnik położenia i prędkości wału korbowego
moduł znajduje się pod deską bezpiecznikową
albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowuż taki drogi, albo w układzie chłodzenia powstaje zbyt duże ciśnienie, z różnych przyczyn. To tylko dla uzupełnienia. Jestem prawie pewny, że do układu pompowane jest cały czas podczas pracy silnika "powietrze" skąd to, to trzeba właśnie sprawdzić. W tej sytuacji przy sprawnym korku powinny być twarde...
Sprawdz czy dobry vin podales bo nie wchodzi. Dodano po 3 LY9B Zamiast litery O piwinienes wpisac zero 0 Rok modelowy 2002 czyli polift Reszta na PW
Może to też oznaczać początek końca pompy VP.
sprawdz przepływomierz,ale prawdopodobnie to jest turbo
Albo powrót do fabrycznego softu i diagnostyka po blędach jak koledzy wyżej pisali albo ktoś z ogromną wiedzą i logi dynamiczne, nie ma co kombinować.
wyjąć skrzynie i weryfikować co uszkodzone
Jak będziesz w Polsce to zapraszam do siebie.
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
Sprawdź przepływomierz powietrza i szczelność węży do turba i do intercolera.Sprawdź go na komputerze.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
pin120 na sterowniku silnika (zawór odcinający)
To wszystko dobrze.
W wtryskiwaczu sprawdź okablowanie na każdym.
grzałka załącza się za każdym razem,nie ważne co ustawię na climatronicu. próbowałem różnych kodowań, przywracałem ustawienia fabryczne i nic... do póki temp. płynu nie osiągnie 80*C grzałki grzeją na max czyli 1000W, a jak dodatkowo ustawię nawiew na 12 (max) to alternator mało nie chce wyjść z siebie. Obroty na jałowym zaczynają pływać, a przewód...
W przeciwwadze wału korbowego jest wywiercony otwór ok fi 8, w niego wchodzi czubek trzpienia, zaślepka jest na dole bloku silnika po lewej stronie (od kierowcy) ok 10 cm od płaszczyzny styku silnika i skrzyni biegów, tam jest chyba gwint M16
Logi dynamiczne turbiny, przepływki.
Witam .A ogóle to sprawdzałeś świece żarowe ,bo jeśli grzeją to niema bata musi zapalić no chyba że niedostaje paliwa .
witam. palący sie komunikat błedu abs mozna wyłaczyc w bardzo prosty sposób. nalezy wyjąc zegary i w niebieskiej kostce na 19 pin podac mase w ten sposób kontrolka gaśnie i widac spalanie temperature i wszystkie funkcje. jest to sprawdzone działa w 100% .pozdrawiam.
w tym modelu alarmy dodatkowe z lenistwa wklada sie w trzech miejscach 1 za tablica licznika 2 pod kierownica 3 w obudowie komputera na podszybiu nie istnieje gotowa recepta nalęży rozmontować osłonki i obejrzeć możesz przeslac foto
ta "przekreślona butelka" w kolorze żółtym to uszkodzone światła stopu, mijania lub cofania. Zerknij czy ci świecą.
Proszę: https://obrazki.elektroda.pl/9788221200_...
odpali normalnie za strzałem chodzi przez ok. 10 s. i gaśnie Wypali paliwo z filtra i przewodów to i gaśnie. Ty masz auto, Ty musisz dojść czemu tak się dzieje. Zapewne nieszczelność.
Safe znaczy kod,więc wpisz kod i radio będzie działać.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Sprawdzić spróbować wyczyścić zaworki na podszybiu
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Przy zmianie czujników MUSISZ mieć Vag-a - inaczej nie przeprowadzisz kalibracji i ASR nie będzie działał, więc kolejne świecidełko na tablicy...
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
Podnieś napięcie do 14V. Podłącz prostownik i sprawdź.
Sprawdź regulator napięcia.
Jak dla mnie zależy to od wybranej wersji wyposażenia.
Bzdura 00546-start silnika uniemożliwiony przez immobilaizer.
Można.
odłacz na chwilkę akumulator powinien bład się wykasować od czujnika tester raczej nie radzi sobie z tym już nie raz to miałem KTS nic nie pokazał czujnik dobry a kontrolka pali się tylko odłaczenie akumulatora i wraca do normy.
To teraz sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się na styku 87 przekaźnika napięcie, ale nie miernikiem (z uwagi na b.dużą rezystancję wewnętrzną multimetru taki pomiar jest nie miarodajny), tylko żarówką min. 21W Oraz podłącz vcds i poczytaj co zgłasza moduł autoryzacji (#05)
Wrzuć fotkę swojego kluczyka. Kliknij to na znanym portalu aukcyjnym. STEROWNIK scyzoryk VW AUDI ZAMKA CENTRALNEGO. To jest tylko przykład.
Przy odpiętym zaworze nie masz błędów w sterowniku? Jeśli tak by było to znaczy że coś mogło być grzebane w oprogramowaniu sterownika Dla silnika CGQB schemat połączeń zaworu dawkowego i upustowego https://obrazki.elektroda.pl/4795734500_...
Stycznik sprzęgła podłączasz do kabla szarego z białym paskiem i jego drugie wyprowadzenia do masy https://obrazki.elektroda.pl/7272763900_... https://obrazki.elektroda.pl/3776434300_...
Nic nie usuwaj, w tak młodym aucie przy tym przebiegu wszystko powinno być jak fabryka przykazała.
Przeróbka kosztuje sporo i nie jest to taka prosta sprawa - diabeł tkwi w szczegółach. Poza tym rejestracja samochodu po przeróbce w legalny sposób jest w Polsce niemożliwa. Niedawno przepisy zmieniły się w tej materii.
Z tego co widzę, czujnik ciśnienia czynnika (zakładam, że o ten Ci chodzi) 4-pinowy występował do 2003. Od 2003r był 3-pinowy. Pierwszy jest podłączony tak: 1 - czerwono-zielony - cewka przekaźnika 2 biegu wentylatora 2 - brązowy - masa 3 - czerwono-niebieski - 12V (kluczyk na 1) 4 - brązowo-niebieski - sterownik klimy. Drugi leci tak: 1 - brązowy -...
znalazłem coś takiego,tylko że podałeś 97 rocznik a w tym roku były jeszcze C4 i C5 wchodziły na rynek,dlatego wysłałem Ci schematy z C4 http://obrazki.elektroda.net/49_12697619... http://obrazki.elektroda.net/7_126976197...
Dobry prostownik wyłącza łądowanie przy 15V a jak masz A6 c6 to se spraw i prostownik tego samego sortu.
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Witam co się tyczy literek w oznaczeniu to litera X oznacza pompę już regenerowaną tak że 106D można zakładać ,a imma wtym roku auta niema w sterowniku pompy.
Mam, poszło na PW.
Sprawdż załącznik
Mieszkam we francji i tu jest problem ogolnie z dobrym mechanikiem . A po drugie nie zam zadnego mechanika w okolicy ktory by mi przyjechal na miejsce zrobic diagnoze A po co skoro i tam na trawniku nie naprawi tego.
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
A co się dzieje wyrzuca błąd immo?
Zacząć należy od diagnostyki ,dla przykładu odczytu ciśnienia z czujników różnicy ciśnień jak i innych parametrów. A z wróżb to zapchany EGR (chłodnica)niskiego ciśnienia.
Więc co sie psuje w tych wtryskach czy widac gołym okiem różnice w pyleniu, czy na cos innego zwracac uwage Można to sprawdzić w łatwy sposób, każda "stodoła" do wtrysków się nada. Robercie, jak chcesz to mi je podeślij do sprawdzenia (reszta na PW).
W pierwszej kolejności to niech sprawdzi czy przy wymianie akumulatora założyli taki jak był, czy inny i przekodowali/zresetowali. Bo błąd wskazuje na zły akumulator w systemie, albo uszkodzony IBS albo nie zresetowali.
Witam! Co do komputerka, to odłącz na chwilę akumulator (radio będziesz musiał zakodować) co do "service" - to testerem ( VAG; VAS; KTS; itp)
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
schemat podłączenia.
O to to :) A po co ci go zmieniać? tak z ciekawości?
Can antrieb zapewne ci potrzebny. Wszystko znajdziesz za schowkiem przy bramce can.
Pin wychodzi na dobry. WAUZZZ4F55N092455 spróbój tego z immo off będzie prościej
Demontaż zderzaka pasa wraz z chłodnicami na bok i dojście jest bezproblemowe do roboty.
kodowanie na wersje 4 cyl?
Czujnik poduszki silnika.
Jak pojemność akumulatora taka sama to będzie ok.
Nie wykonanie polecenia moderatora, zgodnie z regulaminem forum kwalifikuje temat do zamknięcia.
na pw ci numer wysłałem
no to mam nadzieję, że choć trochę pomogłem... Dodano po 19 sorki że dopiero teraz zauważyłem ale numer który Ci podałem to nie numer chłodnicy tak jak piszesz a zestawu osuszacza który to zamontowany jest w chłodnicy... tak więc jest to numer o który Ci chodziło... Miłego...
W tym samochodzie był AFB. Pati sprawdź PW.
Wgraj stary eeprom , odczytaj obydwa eepromy i podeslij.
Nie rozumiem dlaczego, gdy po skasowaniu błędu i po odpaleniu samochodu wartości regulacji kąta są stałe w bs04 dla Early, czy Late. Gdyby było za niskie ciśnienie, to przed trybem awaryjnym powinna się ta wartość jednak zmieniać, ale w mniejszym stopniu. Po wymontowaniu zaworu, który reguluje ciśnieniem przestawiacza kąta, sprawdzałeś czy całkowicie...
czytnik linia papilarnych wymiana akumulatora centralny zamek uszczelnienie przepustu
pralka candy iskrzy pralka candy iskrzy
Jak wyłączyć tryb demo w piekarniku Haier? Obudowa bębna pralki Mastercook PDF 1066 - naprawa i problemy