https://obrazki.elektroda.pl/6270060100_...
A po co wymieniasz czujnik skrętu i taśmę jak wspomaganie nie ma komunikacji? Gdzie masz ten błąd czujnika? W ABS?
Rozmawiałem z kolegą przez telefon... Z autem będzie grubsza sprawa, komunikacji nie ma w ogóle z całym samochodem... pod nogami brakuje modułu... Ja chętnie oferuje pomoc, ale dzieli nas ponad 700 km. Może ktoś z okolic Zielonej Góry by pomógł... ja służę schematami i podpowiedziami.
Zawsze możesz tak spróbować. Czy Gateway widzi sterownik ABS?
Nie do końca, bo kontrolek już nie mam na desce, komunikacja z ABS jest, ale nie mogę połączyć się kompem typu VCDS, Launch, Autel, itp., tylko ODIS.
Tak, po wypiciu wtyczki dalej brak obrotów smarowanie i abs się pali
No to zostaje tylko załatwić oscyloskop i szukać gdzie sygnał jest a gdzie nie ma.
To są błędy odczytane z sterownika silnika? Jakimi błędami sypie w sterowniku ABS? Komunikacja z nim jest ? Zasilania i masy na sterowniku ABS sprawdzone?
Kupiłem audi q3 2015 2.0Tdi po powodzi. Auto jest z Włoch i niestety nie znam histori auta. Szalony jesteś?
Sprawdź bezpieczniki. (niby naiwne ale nieraz się zdaża) Najlepiej jak byś się połączył przez inny fejs (może ma za niski poziom, albo coś innego). Można spróbować zmienić ustawienia protokołu. Pozdrawiam. P.S. Złącze jest jedno. Jeśli masz jakieś bardzo konkretne zażuty co do ABS, to jeśli masz książke serwisową do ABS w Audi to możesz posprawdzać...
Ja to laik jestem , ale nie ma tu mowy o jakiejkolwiek usterce silnika / rozrząd / , szukał bym raczej usterki w kontroli trakcji , układu odczytu prędkości obrotowej kół i wszystkiego dookoła / czujniki ABS , komunikacja / . Błąd odczytu powoduje zadziałanie systemu .
Wypnij wtyczkę ze sterownika absu i zobacz czy komunikacja z ecu bedzie
Wymień pompe abs.
Elektryk nic mi nie pomoże jak komputer diagnostyczny nie łączy się z modułem abs
Te błędy wskazują nie na brak zasilania modułów, tylko na problemy z komunikacją na magistrali CAN nadwozia. W bordnetz jest CAN gateway, bramka, która "spina" wszystkie magistrale komunikacyjne w samochodzie, nie zgłasza żadnych błędów komunikacji na magistrali hi-speed CAN czyli silnik, ABS, poduszki
Co to agregat abs ? Daj numery tej pompy.
A są jakieś jeszcze oprócz tego jednego od ABS,ten jest dobry.
W polskim Vag'u masz do wyboru komunikacja 1 i komunikacja 2 zmien ja to sie polaczy :) sprawdzone :) inspekcje tez nim bardzo prostu skasujesz ( Licznik)
Odłącz wtyczkę z ABSu i zobacz czy będzie komunikacja, jeżeli będzie to masz przyczynę.
Tylko błędy sprawdzone?
Uszkodzona centrala ABS, typowe. Da się ją naprawić.
A ja polecam sprawdzic abs bo padaja jak muchy. Jezeli nie ma komunikacji z abs to wykrzyknik sie swieci na fisie.
Ale ten sterownik przy pompie abs,a może ktoś wie gdzie go dostać
Moze brak komunikacji Abs- Licznik
Problemem jest uszkodzony mechanicznie sterownik abs.
Da się vcds skasowac crash data ? Z Modułem ABS nie ma komunikacji wgl
Witam.Udało się rozwiązać problem z ABS????Mi teraz zaczęła świecić kontrolka ABS i zaczął migać wykrzyknik.Co Pan naprawiał.U mnie jest problem z komunikacja z modułem ABS;/
Dzieki za zainteresowanie ,w silniku nie ma błedów ,w abs też nie .
a jesli nie to co to moze oznaczac?. Auto jest u elektronika takze ma to sprawdzic . ja sie na tym nie znam. jedyne co moge dodac to sterownik był sprawdzany i podobno jest ok. z reszta modułów jest komunikacja . Pozdrawiam
Kostkę stacyjki zmień.
Ją mam coś podobnego w a8 d3 4.2 brak komunikacji z silnikiem, skrzynia ABS brak kl15. Pomóżcie!
Jak sterownik silnika nie ma zasilania, to ABS\ESP łapie błąd : brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Utnij jeszcze ABS :-)
Po podlaczeniu po obd masz komunikacje z komfortem ale z abs i reszta nie? Tylko. Po k line
AJ też podejdzie tylko kosmetyczna zmiana w kodowaniu , a jak masz jeszcze komunikacje z abs to zapisz sobie kodowanie
J533 czyli CAN gateway jest po prawej stronie zespołu nagrzewnicy. jak zdemontujesz schowek to go zobaczysz. Bramkę normalnie diagnozujesz VCDS, adres 19 Ale moim zdaniem nie w niej będzie problem, sprawdź czy masz komunikację z magistralą hi-speed CAN, tj. czy możesz nawiązać komunikację i przeprowadzić diagnostykę ABS/ESP, skrzyni, poduszek i hamulca...
puściłem przewody od ABSu do słupka i wszystko zaczęło działać
Ta usterka nic wspólnego z ABS nie ma. Zobacz czy komunikacja z ABS jest. Możliwe, że następny sterownik do naprawy. Dodano po 1 Natomiast same hamulce będą nawet po wyjęciu akumulatora. Oczywiście bez wspomagania i abs.
Czy taki 1k0907530k może byc?, można by prosić o schemat jak to na stole spiąć? Myśle, że może być. Kup jaki znajdziesz najtańszy, nie musi być z Touran'a, może być Golf V itp. Jeśli dobrze pamiętam to podłączałem kiedyś taki ABS przez gateway z Audi A4 B8. Jak będziesz miał Gateway to napisz dokładnie jaki to Ci napiszę jak podłączyć.
świeci już na stałe, VAG nie widzi sterownika. brak komunikacji. Co można sprawdzić?
Przecież to są przewody. Sterownik silnika, skrzynia, licznik, ABS.
tak, wypnij wtyczkę od sterownika absu i komunikacja wróci.
VCDS i zobacz co się dzieje z ABSem. Często są przypadki, że ECU traci komunikację z modułem ABSu.
Masz komunikację z jakimkolwiek sterownikiem na hi-speed CAN ? tj: ABS/ESP, poduszki, hamulec postojowy, skrzynia automatyczna
Witam! W Audi RS4 2.7 Biturbo ECU komunikuje się z ABS przez Can, przesyłając do ABS info o obciążeniu, itp. to oczywiste. Jednakże usuwamy orginalny ECU, a montujemy sportowy sterownik ( Autronik ).W tym momencie ABS (wraz z ESP) przestanie działać, gdyż Autronik nie obsługuje CAN, a nawet jesli zastosować sportowy sterownik z obsługą CAN, nie znamy...
Nie on niczym nie steruje ale poczekaj bo coś mi się nie zgadza. Skoro masz diagnostykę z ABS to linia diagnostyczna działa bo ABS jest na tej samej co ECU. Coś jest nie tak. Czym diagnozujesz to auto?
Może autor się pomylił, ale Audi w 99r jeszcze nie używało CANa. Proponuje jeszcze raz sprawdzić wszystkie zasilania, bezpieczniki. Czy inne sterowniki odpowiadają na odpytanie? Jak nie proponuje odpiąć radio. Kiedyś nie mogłem zrobić diagnostyki ponieważ radio było źle podłączone i zakłucało pracę linii diagnostycznej.
Witam, po około 15-20 sek. Traci się komunikacją z sterownikiem obojętnie jakim czy to silnik, abs, poziomowanie , skrzynia . Macie jakieś pomysły? Tester kts , pdl, vcds, Delphi
Tam najczęściej problemem jest ukruszanie się doprowadzeń płytki z pinami. Trudne do zrobiena, ale da się.
Zgubił komunikację w sieci CAN i przez to całe zamieszanie, trzeba sprawdzić co odcięło czy ECU, aBS czy może bramka CAN straciła zasilanie.
Ta procedure robilem z 10 razy i niestety nic nie idzie sprawa stoi w miejscu.... Jedyne co zobaczem to tempomat zalancza sie ale kontrolki od abs trakcja i reczny miga. abs nie przyjmuje kodowania i w sterowniku silnika pojawia sie blad 18107 brak komunikacji...
Witam mam problem z audi A6 C6 2.7tdi z 2010r mianowicie kręci nie odpala. Na plaka chodzi pasek na miejscu. Po podłączeniu auto com jest błąd stały p0641 otwarty obwód prądowy A czujnika napięcia odniesienia. Dodam że od kilku dni paliły mi się światła stopu pojawiła się mrugająca świeca żarowa i abs kilka dni tak jeździłem i nagle auto przestało odpalać...
Witam. Mam problem ze skrzynia multitronic w Audi A6C5. Sterownik nie łączy się sprawdzając błędy wyskoczył błąd w silniku oraz w abs,, brak komunikacji can ze skrzynnią biegów ''. Potrzebował bym jakiegoś schematu instalacji,dobrze by było jak by był opis wtyczki ,, PŁASKA '' z napięciami. Z góry dzięki.
A co mowi diagnoza kompem ?? Jakieś błedy czy brak komunikacji ??
Tak kolego znalazlem przyczyne tej usterki,u ciebie nie odpala i po chwili wszystkie kontrolki sie swieca zaczynajac od ABS a pozniej juz wszystko ! Zadzwon Tel +4916098228284
Komputer diagnostyczny łączy się z każdym sterownikiem . No chyba nie z każdym co potwierdzają błędy. Mam możliwość połączenia się z każdym sterownikiem osobno. Komputer diagnostyczny łączy się ze sterownikiem ABS.
Oczywiście czyszczona była przepustnica, sorki. KTS pokazał błąd 0522 błąd na linii komunikacja ABS,ESP a sterownik silnika. Inny serwis ( ABS/ESP a silnik ) P1314.Dodatkowo pokazał 2083.Może jakieś podpowiedzi?
po 2,5V na CAN-H i CAN-L. ale poduszki i abs nie są diagnozowane przez linie K. Jeszcze jeden szczegół: ABS ma błąd komunikacji can z silnikiem, a silnik z abs i klimą. Liczniki były przekładane ale z modelu 2004.
No i stąd też błąd brak komunikacji po CAN Drivetrain z ECU. W blokach pomiarowych 125 i wyższych jest stan komunikacji między modułami po can w tych rocznikach (ABS, zegary ,ECU ,Haldex itp w zależności od wyposażenia).
Audi a3 brak komunikacji pali się poduszka i zapala ABS brak diagnozy. Odłączyłem wszystkie sterowniki po kolei oprócz zegarów dalej brak diagnozy. Próbowałem vcds kts vag i nic. POMOCY
brak komunikacji z abs nie oznacza usterki pompy tylko sterownika abs
Witaj, miałem kiedyś D2 i podobny problem. Generalnie to było auto weekendowe i długo olewałem sprawę, ale pamiętam że jak odpiąłem wtykę z modulatora abs okazało się że jest zielono..Penetrator, osuszenie i ponowne podłączenie usunęło problem. Dodam że miałem błąd komunikacji z zegarami.
witam! Mam takie same audi i zielonego kabelka za radiem brak. łączy się z ABS AIRBAG a z silnikiem nie proszę o pomoc gdzie szukać problemu pozdr.
Wygląda to na brak komunikacji po CAN i/lub VAN modułu J527 z innymi sterownikami. Szukał bym w kostkach i kablach.
na 99% uszkodzony sterownik ABS, a konkretnie oderwany przewód grubości włosa doprowadzający masę do płyty sterownika. Jeżeli podepniesz się pod diagnozęi otrzymasz błąd "sterownik uszkodzony" lub brak komunikacji - to czepiaj się właśnie tego. pozdro!
odłącz licznik albo sterownik abs i wtedy zobacz ..często zakłócają komunikacje jak coś w nich siada
Witam. Jak napisałem w tytule Audi a6 c6 2005r. Z silnikiem benzynowym 2.4 V6 nie chce odpalić. Po podpięciu komputera zero komunikacji z silnikiem i abs. Czasem na chwilę złapie, ale od razu gaśnie. Wszystkie bezpieczniki dobre, pompa paliwa działa. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Witajcie. Mam problematyczne Audi A6. Po około pół godziny pracy silnika (czasem wcześniej) wywala błąd kontroli trakcji na liczniku. Po przeczesaniu całego systemu okazuje się że właśnie wtedy wyskakuje cała masa błędów komunikacji w wielu modułach. Błąd jest chwilowy gdyż podczas czytania błędów już jest "przeszły". Czy miał ktoś podobny przypadek?...
Witam, jak w temacie, abs działał ale walnął czujnik abs. Wymieniłem czujnik abs i wskoczył taki bląd. bezpieczniki pod nogami 50a oraz nr 42 i 7 w skrzynce bezpieczników są sprawne. Na tej szerokiej kostce ABS mam 2 mocne + bo sprawdzałem żarówką 21w.. Jakieś pomysły? Dodam że auto zostało przełożone z multitronika na manual quattro. Komunikacja z...
Vag to nie tylko odczyt błędów ale przede wszystkim do diagnostyki i sprawdzania poszczególnych podzespołów. Ale po odpięciu lewego tyłu VAG nie zauważył różnicy, cały czas dawał błąd na prawy tył. Dlatego napisałem aby sprawdzić to blokach pomiarowych.przepinając czujniki, Jeśli po przepięciu czujników nadal nie ma komunikacji na jednym z nich ,to...
Czy znalazłby się ktoś uprzejmy i mógłby wygenerować mi kod do zakodowania sterownika ABS/ESP? Pierwszy uszkodził się i stracił komunikację, więc niestety nie byłem w stanie odczytać starego kodowania. Audi A4 B7 Silnik 2.0 130KM Skrzynia manualna Sedan Sterownik nr 8E0614517AK Hamulce 1LB Kody wyposażenia i vin w załączeniu. Dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/7205515100_...
A co ma Olek poziom płynu do tego? Nic! Porządna diagnoza, m. innymi deski. I elektroniki silnika. A jak tam będzie błąd "brak komunikacji z jednostką ABS" to już wiadome gdzie szukać.
No właśnie remont silnika 2.0 tfsi jest nie opłacalny. Tak pytam, może ktoś już to robił w tym modelu. Pamiętam kiedyś podmiana silnika była w zasadzie prosta, ale właśnie coraz więcej systemów na jednym ECU. Nie na jednym ECU ale jest komunikacja miedzy modułami ECU- ABS-ESP-Klimatyzacji -Wspomagania- AIR BAG- itd
Wszystko zrobione jak należy.... check engine nadal się pojawia.... Błędy jakie wyskakują to zwarcie wtryskiwacza z plusem Od absu wyskakuje 01314-sterownik silnika- 49-10-brak komunikacji- sporadyczny MOżliwe że ecu walnięte jest?
jeżeli brak komunikacji to jak odczytales błądY?sprawdz zasilania i masy.. który rok auta?
rewelacja czekam na foto, jakos się odwdzięcze ps czy trzeba wycinać plastik ??, czy po wykręceniu sterownika będzie wszystko widoczne ?? ps2 u mnie brak komunikacji, z rana jest do 5-10 min, potem załączają się kontrolki, i brak komunikacji
Licznik to mało prawdopodobne, jezeli prędkość jest czytana z abs-u. Sterownik silnika i abs to ta sama magistrala can i licznik nie ma udziału w komunikacji tych dwoch sterowników.
To teraz zrób diagnostyke, w sterowniku esp sprawdź na prostych kolach kąt skrętu oraz przeciążenia z czujników, oraz prędkości kół, ale tylko do 20 km/h bo powyżej zrywa komunikacje.
Witam. Mam problem z Audi, mianowicie. Odpala na sekundę po czym gaśnie. Wyświetlają się błędy abs, esp, tpms, wspomagania kierownicy i błąd świateł oraz mruga spirala. Po podłączeniu komputera wyświetlają się błędy o braku komunikacji ze sterownikami. Czy to Wam wygląda na uszkodzony immobilizer?
A jesli sterownik jest sprawny a nie ma komunikacji z abs to jedyne co pozostaje to uszkodzona wiązka . czy moze byc jeszcze cos? Pozdrawiam
Masz problem z komunikacją licznika z sterownikiem ecu. Abs do przekodowania lub wymiana pompy z afn. W silniku masz problem z zaworem klapy gaszenia n239 Nieprawidłowy sygnał z czujnika hamowania Komunikacja z airbag
Sprawdzałem na vcds i koła wahają się maxymalnie o 2km/h przy 50-60 wiec myśle ze to błąd pomiarowy i nie jest to mój problem Czy jest możliwość ze to sterownik ABS ? Bo w sumie mam błąd komunikacji ze sterownikiem pisze ze sporadyczny
Temat do zamknięcia uporałem się auto odpala pompa abs uszkodzona po odlaczeniu kostki auto odpala itp dzieki za zainteresowanie pozdrawiam
Witam Problem rozwiazany. Przynajmniej tymczasowo. Wystarczyło naładować akumulator. Błąd zniknął sam. Komunikacja jest. Tj ABS widzi Haldex-a. przy zawracaniu haldex sie nie dołącza i nie szarpie. Jednym słowem wszystko ok odpukac.
To jest linia komunikacji [2 przewody ]która łączy sterowniki np; ABS, AIR BAG.KOMFORT,itp W necie jest schemat CAN do A4
Aż normalnie zastanawiam się nad swapem do 1,8T, bo silnik lepszy i może jeździć tylko na lpg więc oszczędności spore, tylko trochę dłubaniny z elektryką bo takie nie wychodziły i nie wiem czy w ogóle by to ruszyło w sensie komunikacja z całym autem check engine, abs, esp i tego typu sprawy
po can smiga dosc ładnie zadnych problemów z połaczeniem z danym sterownikiem,jesli chodzi o linie K tez jest ok choc nieraz bardzo rzadko kiedy zdaza sie ze podczas kasowania błedów(np.klimatronic AUDI A6,1997r zrywa komunikacje ale bład skasuje i spowrotem trzeba łaczyc sie ze sterownikiem zeby odczytac błedy czy zrobic test elementów wykonawczych.
Obroty spadają do 0 czyli zasilania ECU padło. Prędkość podaje świeci się ABS i ESP. Jakie błędy w module ABS i ESP jak brak komunikacji z ECU to coś odcina zasilanie ECU lub sam komputer silnika pada. Jak będzie brak błędów należało by sprawdzić jakie jest napięcie w instalacji podczas wystąpienia błędu.
mam podobny problem w a4 b6 2.5 quattro. szczerze mowiac bylbym wdzieczny za podpowiedz. bo juz probowalem wszystkiego i lipa. zostal mi jesczcze sterownik abs ale jakos chcialbym byc pewny ze to on.
Pacjent jw. Nie działa prędkościomierz i nie bije kilometrów, silnik brak błędów, abs brak błędów, konsola wskaźników błąd 1304 komunikacja z radiem. Podpowie ktoś? PS.130 koni. Radio nie oryginalne.
Kup starszy licznik, najlepiej opisany to chyba z BMW E36. Tam wszystkie sygnały są analogowe. Tego z Focusa też da się uruchomić, ale potrzebujesz dodatkowo sterowania linią CAN oraz znać ramki odpowiedzialne za poszczególne sygnały. Starsze liczniki z Passata B5 bez CAN, Polo 6N, Hondy tak gdzieś od 95 do 2000 roku. Takie, żeby prędkościomierz już...
a przez co wchodzisz przez ABS czy steering wheel zrób kalibrację od nowa g85 może pomoże.
młodsze liczniki miały informację przesyłaną linią CAN więc jak chcesz to zrobić ? owszem można ale cała instalacja do wymiany łącznie z ECU,ABS,Airbag,a i silnik pewnie też (koszt przeróbki ???????
Po przełożeniu instalacji elektrycznej z prawej na lewą stronę (wersja Ang. na Naszą) w Audi 80 B4 1,6 benzyna 1995rok auto nie odpala słychać przekaźniki w puszce bezpiecznikowej ale rozrusznik nie startuję, nie mogę połączyć się z komputerem diagnozuję tylko ABS i IMMOBILIZER bez błędów. Proszę o pomoc....
byla wypalona instalacja z powodu malego pozaru deski teraz jest dolozony licznik z pelnym fisem i klimatronik ale nowego typu a i jest jeszcze jeden problem brak komunikacji z silnikiem przez obd nie wykrywa sterownika ale auto pali i jezdzi
Witam czujniki nic nie mają do komunikacji komputera abs-u z vagiem mozna calkiem je odlączyc i komunikacja bedzie tam uszkadza sie elektronika czasem jest tak ze rano odpalasz i jest ok przejezdzasz 20m i zapala sie kontrolka abs i wtedy po podlączeniu vaga nie mozesz sie polączyc z abs poruszasz wtyczką od abs i jest na chwile ok.
Zrobione immo off poprzez Vag can commandera, błędy wyskakują od komunikacji z ABS, licznikiem, klimą ale to ze względu na brak połączenia kablowego pomiędzy nimi a sterownikiem silnik po Swapie.
Przyczyna leżała za każdym razem w sterowniku urwany podwójny drucik aluminiowy naprawiłem to lutownica + topnik i działa , jeden raz nosiłem do zegarmistrza jednak cyna mu nie chciała się tego trzymać koszt 7 zł zadziałał kilka razy i potem znów usterka. Nie polecam samodzielnej naprawy jednak kwota jaka życzą sobie za to warsztaty jest nie do przyjęcia...
Próbowałem przekodować silnik na 01012 bo takie kodowanie znalazłem w audi o tym samym silniku z manualną skrzynią biegów, sterownik nie przyjmuje tego kodowania, przyjmuje 01011 np ale to nic nie pomaga a wrecz odwrotnie bo pojawia się błąd : brak komunikacji z abs-em. Moze ktoś podpowie co zrobić ? wymienić sterownik? ale na jaki? Ps. W tym Audi wymieniony...
Witam, Uczę się ;-) i proszę o wyrozumiałość. Znalazłem podobne tematy na forum, ale żadnego dokładnie takiego jak szukam. problem: polski vag 4.9 - działa tylko 'silnik' i 'abs'. Pozostałe funkcje dają brak komunikacji. Nie mogę skasować inspekcji ani sprawdzić klimy. Kabel ok - w audi a4 działają wszystkie funkcje, które powinny. W czym problem? Pomocy...
Odświeżam temat. Mam identyczny problem w audi klienta. Silnik już zamówiłem. Pytanie jeszcze czy xenon mógł też wpłynąć na moduł abs ponieważ po chwili od zapalenia wywala błąd 1314 i świeci kontrola trakcji. Błąd również związany z komunikacja sterowników.
komunikacja alternatora nissan komunikacja realterm komunikacja
urc22b pilot radio mercedes radmor uszkodzona głowica
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Skuter ZIPP BT 49QT-28A nie odpala: paliwo i iskra są, nowy akumulator Gasik RC dla transformatora 230V 200W: wartości elementów