Rozładowany akumulator
W tych typach jak sterowanie tylko kontrolką zwykłe koło jak DFM -wolnobieg.P
Pierscienie slizgowe ok?
Po pierwsze ten wyłącznik nie służy do wyłączania kontrolki. Po drugie przejeź się tym samochodem kręcąc kierownicą w lewo do oporu i w prawo do oporu i tak kilka razy. Kontrolka powinna zgasnąć. Jeżeli nie to szukaj warsztatu.
Podłączyć komputer i zrobić test liczników Pokaże on czy uszkodzona jest kontrolka ,wskaźnik czy sam pływak Poczytaj tu jeszcze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Tylko dlaczego ta kontrolka jest ŻÓŁTA? To na pewno dotyczy akumulatora? Może płyn w chłodnicy? Nie znam Audi, ale w Mercedesie klient dolał wody w akumulatorze po same korki, a żółta kontrolka dalej świeciła... :)
A czy z chwilą jak silnik nie pracuje a zapłon masz włączony zaświeca się kontrolka z ikonką akumulatora?
Alternator wydaje mi się że jest ok bo tak naprawdę to tylko na nim dojechałem. Jak mogłeś dojechać na alternatorze? Na pewno nie ładował. Może mi jeszcze ktoś napisać jakie napięcie powinien mieć naładowany akumulator? Co najmniej 12v. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem kontrolka ładowania mruga?
Nie rozwiązano
absolutnie wykluczone.
Jakie napięcie na aku podczas rozruchu? Najczęściej to wina samego akumulatora.
Rozepnij cienki przewód od alternatora i włącz zapłon, kontrolka ma nie świecić.
Ok, sprawdź ładowanie, bo na 99% uwalony regulator lub szczotki się skończyły.
Napraw alternator.
Pierwsze co to kostka stacyjki i ... połączenia masowe klem ujemnych na akumulatorze i karoserii.
Niebieski przewód od kontrolki ma złączkę w okolicy akumulatora i tam się urywa.P
Tylko nie pasuje 1 rzecz kontrolka ładowania nie świeci na włączonym zapłonie mimo to alternator wzbudza się przy około 2000 do 2500 obr/min jedyne co mi przychodzi do głowy przepalona ścieżka od kontrolki ładowania
Problem został rozwiązany przez elektryka z probówką. Diagnoza brak masy.
No właśnie że akumulatora nie odkręcałem do ładowania.
A ile Volt masz na akumulatorze na wolnych obrotach?
Bezpieczniki na akumulatorze wymień na początek nawet jak wyglądaja na dobre.
Jazda na samym alternatorze bez akumulatora WTF ????? Serio ????
alarm uszkodzony ?
parametry sie zgadzają, plyn jest pod korek, zasilanie nie bo nowy akumulator
A sama zarowka sprawdzona ?
To bezpiecznik od wentylatora chłodnicy. Jest inna przyczyna nie odpalania
Przy włączonym silniku i wiatłach 14v a przy wyłączonym silniku i swiatalach 12.8v
i od połamanego przewodu takie cos sie dzieje? To wygląda jakby nie ładowało akumulatora z tym ze zadna kontrolka nie swieci
... i klemy na słupkach akumulatora!
odłacz na chwilkę akumulator powinien bład się wykasować od czujnika tester raczej nie radzi sobie z tym już nie raz to miałem KTS nic nie pokazał czujnik dobry a kontrolka pali się tylko odłaczenie akumulatora i wraca do normy.
rocznik 1992 abs jest odłączany przyciskiem ale niezaleznie czy jest właczony czy nie swieci kontrolka ABS
Pokasuj błędy - szczególnie w zezwoleniu startu i powinien odpalić . Kontrolki Ci świecą ??kierownice odblokowuję ????
Jakby miał czym to by zaraz napisał: "podłączyłem vaga..."
Może tylko zwyczajnie zabrudzone klemy na akumulatorze. Miałem coś takiego z identycznymi objawami.
Witam mam problem z Audi a3 8p 1.9 TDI 105 km otóż zapaliły mi się kontrolki ABS ESP kontrolka hamulca ręcznego kontrolka akumulatora (ładowanie jest) oraz kontrolka płynu chłodzącego po podpięciu komputera nie pokazało żadnych błędów :( co to może być?
Alternator (regulator napięcia). Wszelkie masy silnik-karoseria ewentualnie dołożyć. Wszelkie połączenia -wtyczki +jakość styku klem oraz kondycja akumulatora .
Pali mi się kontrolka poduszek w 8l, próbowałem odłączać aku, ale niestety nic nie dało. Coś samemu można z tym zrobić, pomijając komputer?
tzn.?
Jeszce nie, ale wynalazłem, że to pikanie i migająca kontrolka oznacza słaby akumulator. Muszę to sprawdzić.
Czym robisz diagnozę? Akumulator napewno sprawny?
Zakup,albo zmontuj sobie ANTY-RESET (podłączenie w miejsce zapalniczki), proste i tanie,jest do sprzedania na Allegro- sprawdziłem.Co do czarnej kontrolki to czarna jest też wtedy gdy jest większy ubytek elektrolitu. Pozdrawiam...
Podmień akumulator z jeżdżącego auta.
Wprawdzie nie wiem co to jest, ale nie zaszkodzi przeczyścić silniczek krokowy.
Zmieniarka uszkodzona, po drugie włącznik świateł hamowania, a po trzecie primo jak się przejedziesz to G85 skalibruje się i błąd zniknie. Co do wariacji akumulatora to sprawdź ładowanie oraz wrzuć bloki pomiarowe z sterownika zrządzania energią.
Tak jest iskra nawet jak nie pali. Gaźnik jest rocznik 1988
Ładowanie patrzę za pomocą miernika prądu. Podłączony prosto pod klemy. Wynosi 14.2V. W Audi na liczniku z boku pokazuje "Ładowanie" i wynosi 0V. W środku na fisie pokazuje się kontrolka akumulatora. Co ciekawe, po przekręceniu kluczyka na liczniku pokazuje 0V, a powinno być 12V, a po zapaleniu było zawsze ponad 14V.
Może imo, kontrolka gaśnie?
Brak masy nadwozia może być. I sprawdź napięcie akumulatora podczas pracy silnika
Szerokie plus akumulatora, wąski kontrolka.
mam podobny problemauto zapala ale zaraz po 2 sekundach gasnie. miga kontrolka z kluczykiem, Audi a4 1.6. po odłaczeniu od akumulatora i podłaczeniu go spowrotem po 5 minutach zapali normalnie ale tylko raz. jaki moze byc powód??
Sprawdzałeś napięcie na akumulatorze gdy kontrolka świeci?
stoi z rok To na bank akumulator jest trupem
Możliwe że: luźne klemy na akumulatorze, lużny kabel masowy lub akumulator do wymiany.
Usterka zdiagnozowano wybierak w skrzyni biegów naprawiona dzięki wszystkim
Szybciej bym postawił na słaby Akumulator i podczas rozruchu zapala sie kontrolka ABS i właśnie ta ktura opisujesz. Naładuj Akumulator i powinno byc po problemie
czy auto odpala?
Nie gasną: oleju, ładowania i wody. [czasem świecą a czasem nie] Gdy one się świecą to nie ma ładowania akumulatora.
Witam, W Audi A3 1.9 z 2007r. padł akumulator (samochód stał dwa tygodnie na zewnątrz przy pogodzie takiej jaką mamy). Podłączyłem nowy (póki co za pomocą kabelków)...i nic. Kontrolki szaleją, panel pokazuje mi informacje: ESP Fault oraz Filtr cząstek stałych ...Jakiś czas temu montowany był też alarm (a akumaltor na chwile był odłączony). Jakieś pomysły...
To wygląda jakby akumulator ktoś odpinał ale ABS i ESP powinny zgasnąć po jakimś czasie. Poduszki to wilgoć w kostkach.
Kostka przy akumulatorze. Albo bezpieczniki.
A z miganiem kontrolki oleju -zdjąć klemę z akumulatora na minutkę lub naprawić czujnik otwarcia przedniej maski.
Trza rozlutować mostek i pomierzyć każdą z diod osobno. Jak napoisano wyżej - żarówką i akumulatorem.
Zasilanie sprawdziłeś na sterownik ? Tak prąd na sterowniku jest pompkę paliwa załącza, pod odpięciu akumulatora na 1 s wracają wszystkie kontrolki na zegarach
Dzisiaj zapaliła się tylko kontrolka ESP po przejechaniu 2 km zgasła co do bezpieczników przy akumulatorze nie mogę ich namierzyć
Coś musi dobrze prąd ssać. Trzeba sprawdzać na pobór prądu w aucie. Akumulator , myślę że gdyby był uszkodzony sam w sobie to powinien przynajmniej kontrolki zapalić na desce.
trochę mało informacji co do okoliczności w których powstał problem, ale prawdopodobnie wystarczy wykasować błędy ze sterownika poduszek przy pomocy dowolnego narzędzia do obsługi vw/audi. sądzę że elektryk rozpinał klemę akumulatora na włączonym zapłonie Powodzenia
(at)damian0072015 kontrolka by sie zapalila, (at)dawidczura037 akumulator do sprawdzenia, jesli ladowanie ok
a jesli to nie akumulator to co?
Kostka stacyjki? Tylko to nie wyjaśnia dziwnego zachowania rozrusznika. Jest jeszcze opcja uszkodzenia mechanicznego akumulatora.
A czy akumulator ma kolega dobry? Pozdrawiam.
Mam ten sam problem u mnie od odpalenia kontrolka zapala sie równo po 10 min gasze silnik odpalam chodzi 10 min i znowu błąd. Wszystko się zaczęło od odłączeniu akumulatora . Czy ktoś doszedł o co chodzi. ?
Wszystkie wężyk podciśnieniowe sprawdzone. Zawor DV nowy. Nie wiem co to jest zawor CV i gdzie się znajduje. Najdziwniejsze jest to że usunięcie błędu komputerem lub innym urządzeniem diagnostyczny nic nie zmienia poza tym że przez jakiś czas kontrolka silnika się nie pali. Pomaga odłączenie akumulatora na dłuższy czas 20-30min
kontrola ciśnienia oleju to podstawa,szczegulnie w wysilonych silnikach,vw\audi oprucz kontrolki stosuje brzęczyk-dobry pomysł lecz zdarza się brzęczenie bez uruchamiania silnika-mam audi z bajerami:napięcie akumulatora,ciśnienie oleju,temperatura oleju-dobry i przydatny sprzęt,może warto w coś takiego zainwestować?
Kontrolka może się świecić na zgaszonym, a ładowania może nie być, regulator ma opornik bocznikujący kontrolkę....
Sprawdź miernikiem czy masz ładowanie, diody w alternatorze nie lubią zmiany polaryzacji akumulatora :D
Jakie temperatury wtedy były przy tankowaniu? Gdzie był diesel przechowywany? Patrzyłeś czy nie ma tak jakby kaszy w paliwie? Znajomi ostatnio mieli problemy z diesel w ciągnikach. Ale tam były temperatury pod -20 do -25 stopni. Poza tym jak przestały działać klawisze i wcześniej trzeba było doładowywać akumulator to myślę że on już zdechł. Ogólnie...
Po pierwsze nie wolno rozłączać głównego przewodu prądowego od alternatora na pracującym silniku.Może to spowodować spalenie alternatora dlatego takie duże napięci powyżej 30V.Najlepiej sprawdz kontrolką przy podłączonym alternatorze na głownym przewodzie czy jest tam 12V.Silnik ma nie pracować ,a kontrolka ma swiecić.
Witam mam problem z moim Audi. Wyszła taka sytuacja w aucie zrobiłem zwarcie przy podłączaniu kabli do akumulatora(padł i znajomy podjechał swoim autem) autko po poprawnym podłączeniu odpaliło ale zaswieciła się kontrolka ostrzegająca i z ABS dojechałem normalnie do domu rano wyciągnąłem akumulator naładowałem go i wsadziłem z powrotem ale pojawił się...
Zmierz napięcie podczas pracy silnika i pobór prądu spoczynkowy
Zdejmowałeś klemy z akumulatora? Wszystkie kable wróciły na miejsce?
Witam, ostatnio przy skręcie w prawo na chwilę samochód Audi A3 8L 1.8T sam przyhamował mi prawe koło i zaświeciła się kontrolka ESP. W domu odłączyłem na chwilę akumulator i kontrolka znikła, ale po 20 km znowu to samo: na prostym odcinku drogi przy 50 km/h prawe koło na jedną sekundę samo zaczęło hamować i kontrolka wróciła. Niestety nie mam komputera...
Nie świecą się kontrolki licznika tylko (od świec zarowych, akumulator, air bag oraz imobilaizer i woda) poza tym nie działa wskaźnik poziomu paliwa ani przebieg km. Ogólnie mam słaby akumulator Ale gdy odpalam na kable auto zapala i po 2 sekundach gaśnie. Prawdopodobnie uszkodzony licznik. Do wymiany lub też można naprawiać. Moduł immo jest w liczniku...
Możesz spokojnie podłączyć dwa alternatory i dwa akumulatory. Tylko że akumulatory muszą być tej samej pojemności. A ha i obwody kontrolek wzbudzenia muszą być osobne.
Witam. Sprawdź jaki daje prąd na akumulator bez obciążenia i pod obciążeniem (np. ogrzewanie tylnej szyby, światła, klima) Jak akumulator ma zamarło prądu to głupieją kontrolki i Mo pukać( strzelać jak to nazwałeś) przekaźnik.
Jeśli kontrolka od ładowania się nie świeci to daj sobie z tym spokój . Możesz spokojnie wymienić akumulator nic się nie zakoduje
Rozrusznik jest w porządku , akumulator też bo przy przekręcaniu zapłonu kontrolki nie przygasają
Sprawdzałeś mostek prostowniczy może któraś dioda padła. Miałem podobny problem, ładowanie 13,5 - 13,8V ale nie miałem problemów z niedoładowaniem akumulatora, niestety padło sprzęgiełko i ze względu na stan łożysk i pierścieni ślizgowych zmieniłem alternator na 8 lat młodszy ładowanie 14,2 - 14,4V, niestety nie zagłębiałem się co było przyczyną niskiego...
Objaw wskazuje na lużne połaczenie , masa silnika?przewody zasilania przy akumulatorze? Inżynier Szarpajew i Macajew pomoże.
Ale skąd w ogóle pomysł że to od akumulatora, weź odczytaj błędy najpierw w absie.
Nie jest to związane ze spadkiem napięcia na akumulatorze? Podmieniłeś aku na sprawny?
Kontrolka ładowania swieci sie w czasie jazdy razem z kontrolką hamulców i plynu chlodniczego(wszystkie mrugaja) lub wcale sie nie zapalają po przekreceniu stacyjki i słychać wtedy wycie w pulpicie(jakiś przekaznik?).Inny problem to niewracające wycieraczki.zatrzymują sie gdzie chcą -gdzie znajduje sie styk ktory za to odpowiada?I kolejna dolegliwosc...
akumulator jest na 100 % sprawny.
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa...
Po rozłożeniu kluczyka zauważyłem że moja jest potrzaskana i co któreś odpalenie pojawia sie kontrolka immo na zegarach ale powtórka akcji załatwia problem i auto odpala. Co do pilota to kończą mi sie pomysły ... :/
Masz słabe ładowanie z alternatora .Przyczyn może być kilka walnięty alternator ,regulator napięcia ,słabo naciągnięty pasek alternatora ,uszkodzony przewód alternator -akumulator .Czy świeci ci się kontrolka ładowania?
sprawdz zasilanie przy akumulatorze,moze masa za slaba,korozja na bezpiecznikach
Jak był za niski poziom oleju mogła się zaświecić. Powinno wystarczyć podniesienie maski po uprzednim dolaniu oleju. Jak nie to zdjęcie zacisku akumulatora na pół godziny. Przedtem wyłącz zapłon. Pozdrawiam.
Mam Audi A6 z 2005 roku, w którym po 10 minutach zaczęła wyskakiwać kontrolka ESP, nie ma jazdy bez pojawienia się tego błędu, po wyłączeniu silnika kontrolka znika i następnym razem błąd znowu wyskakuje. Moje pytanie do właścicieli Audi, co jest tego przyczyną? Jak można to naprawić? Wspominam o alternatorze i regulatorze napięcia akumulatora. Byłem...
odłącz akumulator na parę minut, może się zresetuje
iveco kontrolka akumulatora megane kontrolka akumulatora kontrolka akumulatora mitsubishi
pedały podłączyć bezpieczniki wkręcane stycznik załączyć wyłączyć
openvpn routing falownik hybrydowy
Objawy brudnego intercoolera w VW Passat B5 1.9 TDI AVB Ciśnienie wtrysku Peugeot Partner 1.9 D DW8