AVT trochę drogo, ale za to do bòlu.
Można powiedzieć, że Jestem Początkującym elektromechanikiem ;) Tata Ma Warsztat i robią w nim Mechanike, ja ucze się za Elektromechanika i niedługo kączę szkołę i Chcę pomału wdrażać się w ten temat :) Także Na początek to powinien być Dobry Sprzęt Diagnostyczny? Jak Myślicie? Sprzęt, dość duża wiedza o elektronice układach elektronicznych sterownikach...
Kontrolka oznacza usterke, zdiagnozuj swoje auto testerem i napisz o efektach.
W naprawach sprzętu audio tester elementów sprawdzi się znakomicie.
Pokaż ten zasilacz. Przy lampie musi mieć spory zapas mocy. Jeśli robisz coś więcej z audio zrób sobie prosty tester. Generator, wzmacniacz, głośnik, rozpięcie między generatorem i wzmacniaczem z możliwością podania sygnału na układ i podsłuchania sygnału. Jeśli chodzi o podłączenie to przy rozpiętych układach zmierz napięcie przemienne między masami....
Witam. Kupiłem na złomie do odratowania "Auto Tester" widoczny na zdjęciach. http://obrazki.elektroda.pl/1064430400_1... Jako że od jakiegoś czasu grzebiemy ze znajomymi w starszych motocyklach, stwierdziłem że może się to do czegoś przydać. Jednak nie bardzo wiem jak z tego skorzystać i co to tak naprawdę potrafi. Urządzenie nie posiada...
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
To może być wszystko. Od źle założonej kierownicy, czujnika, po przewody, ładowanie itd. Policz obroty do oporu prawo/lewo. Ja się nie zgadzają to źle założyłeś kierownicę. A jak dalej nie wychodzi na drążkach to zdrowo pokoszone to auto. Reszta tester i obserwacja parametrów.
niedawno robiłem lagune z walniętym przodem - 2 poduchy wystrzelone a autko paliło bez problemu, więc nie wiem co to może być. Podłącz auto pod tester i zobacz jakie błędy wywali, oraz sprawdź wyłącznik bezwładnościowy (bezpieczeństwa), bo to pewnie jego wina:)
Tak na to by wychodziło, ale nie wydają się być uszkodzone według testera.
i w tym sprzęgle szukaj feleru ,najlepiej podłącz go pod tester, auto gaśnie bo wymusza to sterownik ecomatic - wykrywa jakiś stan niedozwolony.
Jaki tester kabli audio polecacie, i czy ktoś korzystał już z vttest15 vellmana lub CT-2 od SM PRO AUDIO, proszę o odpowiedzi. Z góry dziękuje
Witam kolege ,jeśli pali się kontrolka to informacja dla kierowcy że układ wtrysk. pracuje w trybie awaryjnym stąd takie spalanie.Któryś czujnik jest uszkodzony lub daje fałszywy sygnał. Proponuje podpiąć auto pod tester fiata i zrobić diagnozę co padło. Ekonomiczna jazda nic tutaj nie pomoże.Pozdrawiam
wywala że oprogramowanie testera jest za stare. To podłączony tester pod auto i w programie klikasz aktualizuj i się robi ;-) Pliki firmware są w katalogu programu w podkatalogu .... firmware.
Awaria usunieta. Usniedziale 2 kable w wiazce od pompy adblue za prawym kolem w miejscu gdzie wchodzi w rame nad resorem. Brak bledow łacznosci, uklad widoczny dla testera. Auto pojechalo w trase, po 100km błędów brak. https://obrazki.elektroda.pl/1326827900_...
Pin dostaniesz z serwisu, i jest taka sugestia, abyś tam odstawił to auto, bo zabawy z testerami jak widzisz, źle się kończą, z całym szacunkiem, trochę się boję, iż sobie nie poradzisz.
Mądrym rozwiązaniem jest sprawdzenie pilota testerem, czy generuje na wyjściu ramkę. Potem auto pod tester i odczytać czy są jakieś błędy. Rozumiem że IMMO jest OK i auto jedzie jak go sforsujesz
Kontrolka oznacza uszkodzenie w układzie silnika lub uszkodzenie innego układu elektronicznego. Skontroluj auto testerem
Jak masz komputer to możesz wykorzystać kartę dźwiękową jako generator akustyczny wykorzystując, np. program Audio tester. Spróbuj zdobyć nr 2/1981 Radioelektronika. Tam na stronach 3 i 4 zostały podane sa proste i skuteczne (osobiście kiedyś sprawdziłem) metody pomiarowe podstawowych parametrów Thiele"a i Small'a. To najprostsza metoda aby nie błądzić...
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
jeszce nie było takiej usterki w avensisie odpal auto tester test aktywny i przestaw vvti bedziesz miał odpowiedz
https://obrazki.elektroda.pl/8688500200_... Cztery ośmioomowe GDN grające w jednej obudowie zrównoważą efektywność jednego GDW bez konieczności jego tłumienia dzielnikiem oporowym. Należy dobrać jednak egzemplarze o zbliżonych parametrach. Kiedyś jeden facet z Poznania sprzedawał te głośniki na Allegro i można było do niego przyjechać...
Fajna zabawka. Możesz dać cały schemat chętnie też coś takiego zrobię. Pozdrawiam.
Nie każdy tester radzi sobie z nimi sprawdziłem osobiście.
Ta kontrolka oznacza, że trzeba jechać do warsztatu podpiąć auto pod tester i zrobić diagnostykę.
Migająca kontrolka DPF w maździe oznacza że auto domaga się wymiany oleju. Po wymianie testerem wystarczy powiedzieć sterownikowi silnika że jest wymieniony olej.
A konkretnie proszę? Bierzesz telefon ,dzwonisz do najbliższego warsztatu i mówisz że chciałeś podłączyć auto pod tester i zrobić diagnostykę. Przyjeżdżasz ,gośc podłącza tester,mówi ci co i jak i kasuje od ciebie siano. Tak to będzie wyglądać.
Witam auto sprawdzone testerem 2 programami brak błędów . Jedna zamrożona ramka , za szybko skasowałem jak pamiętam to chyba PZ101 . Ciekawostka piszczy też przy wstecznym , ale nie zawsze . Gdzie tego szukać jak wszystko działa ...
Przeskanuj auto jakimś testerem, to wiele wyjaśni.
Należało by zbadać sygnał dochodzący do końcówki mocy subwoofera ale bez odpowiedniego sprzętu (co najmniej testera audio) będzie to trudne.
Prosze o pomoc , porade. Podłączyć auto pod porządny tester.
przeskanuj auto porządnym testerem
Macie jakiś patent na podwyższenie napięcia? Nowy akumulator bądź prostownik. Nie masz prostownika w warsztacie? w garażu. Swoją drogą jak długo można męczyć auto testerem?
Dzieje się tak zawsze czy jest tryb auto lub normalny.sczytałem dwoma testerami bład 80120a był opisany zawór rodziału powietrza w silniku nie może być zastosowany-błąd stały drugi tester pisało Auto-addressing of air-distribution-flap motors faildet, bład 801222 był opisany ,,wyłączenie spowodowane brakiem zatwierdzenia przez DME drugi tester mówi...
Cześć. A może to generator prostokątnego przebiegu 1kHz do testowania torów audio? Nie widziałem nigdy na oczy tego testera, ale taka funkcja jest czasem spotykana w tanich multimetrach.
A kod lampy w wybieraku ? Kombinujesz jak koń pod górę ;) Lektura obowiązkowa: http://www.fonar.com.pl/audio/fotki/test...
Ale to co przetłumaczyć za ciebie czy co ? Dobra . Usterka hamulca parkingowego. Zobacz instrukcję obsługi. Teraz jedź do serwisu i podłącz auto pod tester. Bo i w ESP może co być.
Zrób dobrą diagnostykę to może coś znajdziesz, dobrze by było gdybyś podłączył auto pod tester dedykowany dla Peugeota.
oraz to że miga mi po jakimś czasie sprężynka Migająca sprężynka świadczy o błędach zapisanych w sterowniku silnika. Wypadało by zeskanować auto testerem diagnostycznym.
sprawdziłeś błędy tak jak ci już tak ktoś napisał? może ci tester coś pokaże konkretnego. musisz podłączyć auto pod tester najpierw, może się sprawa rozjaśni.
Podłącz auto po tester, i zrób test elementów wykonawczych zegarów. Następnie odczytaj temperaturę z deski i porównaj z temperatura jaką widzi tester połączony z zegarami.
Czy kolega mógłby rozwinąć ten pomysl z metodą odpowiedzi? Ma to być auto tester, sprawdzający wzm. w różnych urządzeniach. Cortex pozwoli na wybór odpowiedniej konfiguracji wzm. (nie licząc rezystora, którego nie znam dokładnej wartości) a także pozwoli wyniki odczytać na ekranie.
Nie. Auto wymaga testera do tej operacji.
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
A najlepiej sprawdzić auto testerem diagnostycznym, będzie wiadomo co i jak, może być zepsutego coś innego niż czujnik położenia wału (wymienisz i żadnej poprawy, a kaska w plecy). Jak jestes z wawy to odezwij sie na maila to cos wymyślimy
No wiem ale jaka jest tego przyczyna? Testerem diagnostycznym też mogłem zamknąć auto ale nie otwiera. Czemu ?
Jak Tobie pomóc? To się diagnozuje i to dosyć fajnie, nawet żeby sprawdzić poziom oleju, musisz podnieść auto, testerem sprawdzić jego temperaturę. Zrób diagnozę i wtedy wróć. Możesz sprawdzić stan łącza elektrycznego i wiązki z tyłu skrzyni... ale to też raczej z podnośnika.
Nie pamietam, ale te roczniki kazdy system miał oddzielna kostkę . Moze to byc abs ,albo air bag. zobacz w co auto jest wyposazone. Czarna zasilanie testera a kolejne to obwody diagnostyczne Auto nie posiada ABS-u, czy układ zapłonowy miał możliwość diagnostyki?
Musisz podpiąć auto pod tester ,dopiero wówczas można mówić o jakichś błędach !
Czyli powiedzmy tak: http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-a... http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-d... Z tych dwóch na początek, który lepszy?
Na stacji diagnostycznej powinni mieć tester akumulatora.Jeśli jesteś pewien tego odczytu poboru prądu przez auto(60mA) to odłącz akumulator i zostaw auto na tyle dni,po ilu nie możesz odpalić,po tym czasie podłącz i pal,jak nie odpali to wina akumulatora.
W Elektronice Praktycznej, w ofercie handlowej jest tester kabli audio, cena ok 65zl - podobno b.dobrze się sprawdza w praktyce-przynajmniej tak twierdzi mój kolega który na co dzień zajmuje się nagłośnieniem w teatrze.
Uważam, że winny jest dalej alternator. Żeby się upewnić się czy wszystko jest o.k. z magistralą LIN- błędy podczas transmisji danych oraz usterki systemowe układu albo pojedynczych systemowych urządzeń, bądź przewodów, podłącz auto pod tester diagnostyczny, gdyż wszystko to jest zapisywane w pamięci usterek urządzenia.
PFM900"Tester CCTV, obsługuje kamery IP zgodne z ONVIF, HDCVI/Analog, audio i RS485, PoE/DC12, detekcja okablowania TDR kolor: żółty/szary Wymiary: 190*113*37mm Waga: 0.5 kg" PFM905"Tester CCTV, HDCVI / HDTVI / AHD /Analog, audio i RS485, DC12 kolor: żółty/szary Wymiary: 190 x 113 x 37mm Waga: 0.5 kg" Model PFM905 jest droższy od PFM900 z tego co widzę...
podlączałeś Auto do testera?? sprawdzałeś ciśnienie na pompie? może coś wyrzuci....
Witam Do podłączenia po za tym były tylko dwie kostki i nic więcej Czy te złącza rozłączałeś w czasie sprzątania? Czy auto było pod testerem były błędy , ten elektryk sprawdził wiązki??? Często przy modułach gniły przewody możliwe ,że jak poruszałeś to coś się uszkodziło bo już było zadgyźione zębem czasu?
Wypadało by podpiąć auto pod tester, jeśli np przepływomierz będzie kłamał, za chiny ludowe sterowania na egr nie będzie.
Autoas mam nadzieję że żartujesz. Podłącz auto pod tester i zobacz co go boli. Klamrom z tył daj spokój one nie wywołują żadnych błędów.
https://obrazki.elektroda.pl/1829381700_... Taki kabelek między tester a auto
Sterownik edc17c19 Trafiło do mnie auto bez dpf, ponoć wyłączony. Po resecie filtra testerem auto po przejechaniu ok 150km zgłasza awarię filtra na wyświetlaczu.Tester nie widzi błędów, ktoś może poprawić, sprawdzić mapkę?
Parowanie tranzystorów znane z tematyki audio to podstawa późniejszej pracy takiej pary w klasie "A". Tutaj sytuacja jest podobna; prąd ma się rozłożyć mniej więcej na pół. Zwiększanie rezystancji w bramce nie poprawi sytuacji to są MOSFET-y nie tranzystory bipolarne. No i jeszcze o jednej sprawie trzeba pamiętać: podróbki, są takie sklepy na Ali z...
Oczywiście, ale nie na forum, są to materiały z czasopism, które nie życzą sobie publicznej 'pokazówki' (mówię tu o testerach pilotów), podaj mi na PW (prywatne wiwdomości - klikając na pw w moim poście) maila, jak tylko czas pozwoli na odszukanie/ podeślę.
Może Cię tester w jajo robi.Warto podpiąć na próbę pod coś innego.
Wybierz sobie co chcesz. Kody podstawowe to do 1000 są. Odrzuć te które powodują zatrzymanie silnika i te które nie pasują do twojego auta i wtedy zgaduj zgadula. A jak nie chcesz zgadywać to auto pod tester i diagnostyka.
odwiedziłem kilku mechaników którzy próbowali podłączyć auto do testera ale niestety bez powodzenia dlatego zdecydowałem spróbować sam zdiagnozować usterkę. A to że przez przypadek uwalilem to trudno stało się. Ale chyba nie o to chodzi żeby teraz roztrzasac dlaczego to zrobiłem. Proszę jedynie o pomoc w rozwiązaniu problemu zresztą za która bardzo...
No raczej filtra i czujnika nie znajdziesz na silniku.Posłuchaj kolegi wyżej,najpierw podłącz auto pod tester i odczytaj defekty.
Ty masz 2004 rok to jest inny model Audi A 3 Dodano po 1 Podłącz auto pod tester a on ci podpowie co masz uszkodzone
Można podłączyć tester pompy ale nie opłacalny jest jego zakup do sprawdzenia jednej pompy. Możesz podpiąć pompę pod auto bez jej montażu.
w tym silniku nie ma wyłącznika bezwładnościowego - weź podepnij auto pod tester i zobacz jakie błędy wywali i wtedy będziemy dalej myśleć.
u mnie jest niemal sinus, choc delikatnie szybciej opada niz sie wznosi. A co do DAC to zalezy do czego Ci ta sinusoida. jeśli tworzysz UPS to 8bit bez zadnych super filtrów dobry, jeśli zaś tworzysz tester audio to zastanów się nad analogowym generatorem sinusoidy sterowanym cyfrowo (np. przez cyfrowe włączanie kolejnych rezystancji do obwodu RC)
1-sze,co nalezy zrobic to podlaczyc auto do testera i odczytac usterki.Bez diagnostyki mozna podac kilkaset powodow swiecenia kontrolki
Podłączyć tester jak auto pali. Pewnie brak zasilania ECM.
Akurat w tym projekcie pin IR zdefiniowany na IO=15. Sprawdzone na dwóch różnych modułach i jest tak samo. Chciałbym tymczasowo, zanim przyjdzie zamówiony RC-406 skonfigurować sobie jakiegoś pilota w celach edukacyjnych. Uruchomiłem kilka klonów bazujących na Yoradio i tam skonfigurowałem sobie 2 piloty w kodzie NEC, które działają dość dobrze. Problem...
Może to głupie ale miałem tak w passacie b5 że po włożeniu złej żarówki do świateł z tyłu palił się cały czas stop oraz mrugaly właśnie te kontrolki co u Ciebie. Najlepiej by było podłączyć auto pod tester i wtedy zobaczyć co się dzieje.
Pojawiają się co jakiś czas na allegro, np. model P-508 http://www.fonar.com.pl/audio/fotki/test... Samemu można też złożyć; jest schemat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47...
Proponuję podpiąć auto pod fabryczny tester volvo. Zczytać wszystkie blędy, sprawdzić wskazania czujników: temperatury, czujnika walu, ciśnienie paliwa itp. Orgnalny tester napewno coś pokaże. Nie ma sensu szukać w ciemno, za dużo możliwości.
Też chciałem nauczyć się jak pracuje wzmacniacz i to jest na: http://www.elektroda.net/audio/index.htm...
Auta oklepane na maxa,dobry tester diag.na kolana i na droge.Popatrzec w parametry i wiadome oco chodzi,czemu to auto niechce jechac.
Przekłamują 2 czujniki i nie może wypoziomować auta, spróbuj unieść samochod na podnośniku do pozycji naturalnej i wtedy adaptacje lub inny tester
Prawdopodobnie przepływomierz nie mierzy prawidłowo, sprawdz testerem . Auto robi buuuu i nie jedzie. Taka uroda 1.012V
Na płytce pisze rocznik 2002. A kanały nie są na max obciążone. Moc jaką uzyskałem to 2X225W przy 4Ω. Choć z tyłu jest napisane 2X300 4Ω i 2X200 8Ω. Czyli w 2002 dotarła i do nas moda na zawyżanie mocy w danych ... :( ;) Ale i tak nieźle. Na górze to jest "Tester audio". Generator 1KHz sinus plus szukacz sygnału, A wskaźnik pokazuje...
Tak jak napisał georgesgr, wyciągnij wnioski z postów napisanych powyżej, ale dobrze było by, abyś podłączył auto pod tester i odczytał ewentualne błędy, bo problem może być związany z elektroniką a to zaoszczędziło by dużo czasu i nerwów w poszukiwaniu usterki. Ewentualny brak wyświetlonych błędów, znacznie zawęża poszukiwanie usterki. Pozdrawiam.
Czy jest komunikacja ze sterownikiem silnika, czy ten elektromechanik podpinał auto pod tester diagnostyczny ? Jeśli nie ma komunikacji ze sterownikiem to niech sprawdzi przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika.
polecam kanał Pana Daniela Nam,znam... :) W wypadku audio reżim dotyczący wartości napięć nie jest (przeważnie) tak ścisły - tu 0.5V różnicy (a nawet 1,5V) różnicy w napięciu zasilania to norma. Zresztą nawet bateria w pełni naładowana (nie używana) ma przeważnie powyżej 1,6V. Większa dokładność jest już wskazana w miejscach gdzie ważne by tranzystor...
http://obrazki.elektroda.pl/4838536100_1... Remonty, przeróbki systemów oraz okresowe kontrole instalacji kablowych wiążą się z koniecznością wykonywania wierceń. Nieprzemyślane wiercenie dziur w ścianie może prowadzić do niemiłych niespodzianek. Niezamierzone trafienie w przewody gazowe, wodne lub przewody sieciowe zawsze wiąże się...
Zastanawiam się nad zaworem EGR do Opla Astry G 2006 1.4 benzyna+LPG Ostatnio miałem spadki mocy plus zdarzało się, że auto gasnęło przy rozruchu, tester wykazał błąd z EGR, więc chcę go wymienić. Mam do wyboru dwie firmy: Pierburg za 450 zł i Wahler za 255 zł, który byście wzięli? Piergurg klasa wyższa, ale Wahler tańszy. Tylko czy na tym Wahlerze...
Ciężko przez diagnostykę "uwalić auto " . Diagnoza najlepiej testerem dedykowanym : VCDS ,VAS ,VAG i tym podobne .
Takie auto trzeba sprawdzić dedykowanym testerem.
podłącz auto do jakiegos testera a nie wróż z fusów co może byc przyczyną
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Przesyłka może i Januszowa ale aukcja już nie... przepłaciłeś: https://www.aliexpress.com/item/ANENG-AN... (87zł) ...no i jak już pisałem warto patrzyć też gdzie indziej: https://www.banggood.com/ANENG-AN8009-Tr...
Pan to powie producentowi - akumulator kupiony w lutym 2022 - reklamowany po pierwszym zimowym sezonie bo nie szlo auta odpalić - reklamacja odrzucona bo na ich testerach akumulator jest COOOOOOOOOL a mnie zarzucono niewlaściwą obsługę [!!!!!!]. Dlatego kupiłem boostera rozruchowego z którego bez problemu auto zapalało. Eletroniczne testery akumulatorów...
Również może to być zacinająca się geometria. Masz auto pod ręką, tester do tego i kogoś myślącego, wszystko wiadomo. Kiedy był filtr wypalany, co się dzieje z ciśnieniem ładowania, czyli nie tylko odczyt błędów, ale poprawność parametrów.
Taki błąd pojawi się też, jeżeli tester podłączony jest do złącza wcześniej, niż jest włączony zapłon lub jakiś komponent przywiesza linię CAN.
Tymczasem, przed zakupem tego trzeciego KOZAK, kupiłem Bosch S5 63Ah 610A z konca 2017 roku, czyli rocznego, który mial tylko 84% pojemności i 550A nawet po naładowaniu dobrym prostownikiem w ogóle nic sie nie zmieniło, odesłałem pomimo ze trzymał te parametry. Wkurzony tą sytuacja z Bosch kupiłem tego trzeciego KOZAK 60Ah... Wszystko ładnie opisane,...
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Pod tester proponuję te auto podłączyć.
Rezystory Ty-Ohm Superes są o wiele lżejsze od ceramicznych i mniej miejsca zajmują. Więc kiedy wydzieli się 5W będą miały wyższą temperaturę. Rezystory bezindukcyjne przydatne są w układach impulsowych, np. w przetwornicach, choć "bezindukcyjny" drutowy nadal ma sporą indukcyjność w porównaniu z grubowarstwowym SMD. <0,7uH szału nie robi, cewki...
podłączałeś pod tester? jakie są błędy? czy auto jest w gazie?
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć auto do komputera i zrobić diagnostykę dachu . Najlepiej zrobić to testerem fabrycznym peugeota . Prawdopodobnie uszkodzony może być któryś z czujników , ale pewności nie ma bez diagnozy komputerem .
tester audio tester wzmacniaczy audio tester kabel audio
hotpoint zmywarka grzałka szary kabel centralny zamek najlepszy centrala domowy
pioneer zdalne sterowanie ustawienia sterownika pieca gazowego
Kalibracja pralki Miele W1 - instrukcja krok po kroku Wymiana baterii w piecyku Vaillant atmoMAG - krok po kroku