audison kable

Znaleziono około 81 wyników dla: audison kable
Podstawowa forma zapytania: audison kabel
  • Passat 2003-dobre nagłosnienie?jakie?

    Witam Zamierzam wyposażyć swoje autko na poziomie wyzszym jak Magnum-y :/ Pomóżcie proszę w doborze nagłośnienia.Oscyluje pomiedzy firmami Focal, Morel, Rainbow.Wzmacniacz Helix lub Audison,kable Dietz'a i co dalej? :/ Dzięki za pomoc

    CarAudio Co kupić? sanders156   04 Lut 2010 20:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 741
  • ALL - R6A + Audison SRx 2.1 toż to nie gra!!

    Witam, mój pierwszy post więc się przywitam bo na forum odpowiedniego tematu nie znalazłem. A więc witam mam na imię Rafał i mam 24 lata. A więc do rzeczy. Proszę o pomoc w jakimś wyjaśnieniu uświadomieniu co trzeba by było zmienić w moim CA, żeby to zaczęło grać. Mój sprzęt: Przód R6A ...

    CarAudio rafal123pl   23 Mar 2013 20:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 906
  • Nagłośnienie Bmw E61, wybór głosników,kabli...

    Wybrałem opcję z Blaupunktem 4x55W. Podłączyłem już woofery. Jest spory przyrost basu. Kable mam też pociągnięte od wzmacniacza do drzwi. Teraz trzeba popracować nad jakością, i tu pytania: Czy do drzwi głośnik 10cm lepiej dać używany (niewykluczone że może nawet 10 letni) fabryczny od wersji Logic...

    CarAudio 3lite   09 Gru 2015 15:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2534
  • Audison SRx1d nie włączy się - jakieś zwarcie

    Witam, posiadam wzmacniacz Audison SRx1d. Był zamontowany w samochodzie lecz nie był podłączony. Kupiłem dość długi czas temu lecz wyszło że nie było opcji go podłączyć i tylko siedział w bagażniku. Teraz postanowiłem go uruchomić lecz pojawił się problem. Po podłączeniu standardowo + oraz -, remonte...

    Audio Początkujący ttk_tomasz   27 Wrz 2011 12:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 914
  • STINGER SHI2317 zamiana z Audison BT2 500

    Witam czy warta zamiana kable na twetery STINGER SHI2317 zamiana z Audison BT2 500

    CarAudio Co kupić? lukas11111   11 Lis 2011 20:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 611
  • [Sprzedam] Precision Power DCX 1500.1 Audison Conection 0.8F

    Witam. Mam na sprzedanie monobloka Precision Power DCX 1500.1 podłączony tylko w celu sprawdzenia, stan jak nowy. Jedynym mankamentem jest brak jednej śrubki w kostce od kabli głośnikowych cena 720 zł link do aukcji - oraz kondensator Audison Conection 0.8F w bardzo dobrym stanie cena 150...

    CarAudio Bazar karktark   04 Maj 2015 09:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1077
  • Powerbass ES-6C i Audison SRx2

    Witam mam pare pytan odnosnie montazu w/w sprzetu w aucie : 1. Gdzie umiescic zwrotnice (sa dosyc sporych rozmiarow, wwiercac sie w blache drzwi, owinac tasma izolacyjna ? Jakos przykleic do wewn drzwi ? Zostawic w bagazniku i ciagnac 2 zestawy kabli do wooferow i tweeterow ? 2. Kable glosnikowe...

    CarAudio arcziflo   17 Lip 2007 07:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1068
  • Audison LRX 1.1k + 2x Soundstream T4 10"

    Witam, temat troche juz przygasl ale ja wlasnie zamierzam kupic nowa skrzynke do auta i wybralem sobie 2 opcie.Pierwsza to wlasnie 2 glosniczki T4 10 Soundstreama w skrzyni strojonej sa na 35 .Sa to dokladnie te glosniczki i ta skrzynka lub mam do wyboru Oriona z starej seri H2 12.2 rowniez uzywke.Wzmacniacz...

    CarAudio jarimir   28 Gru 2007 17:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1320
  • Audison SRX2 jak podłączyć sterowanie?

    W tym wzmacniaczu jest taka plytka do dokupienia z boku wzmacniacza i taki przelaczniczek....tam mozna wlozyc uklad w ktorym jest ten potencjometr jakis. To tak na marginesie. Wtedy mozemy sobie sterowac glosnoscia czy basem np w samochodzie Dokladnie nie wiem jak to sie odbywa. Ja mam takowy wzmacniacz...

    CarAudio izotopekMax   05 Sty 2008 17:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1533
  • Audison LR 604 - dobre to jest??

    hehe - to mój pierwszy wzmak i dla mnie nie bardzo :-) - kable sygnałowe podłączyć do A, B czy do A i B? - co zmieniają przełączniki? - do czego są pokrętła Lewels? do ustawiania głośności (czułości kanałów) czy filtrów dolno i górnoprzepustowych

    CarAudio Gregor2600   12 Mar 2008 21:17 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 5706
  • Wielki problem - wzmacniacz Audison + Tuba aktywna na 1 RCA

    Kable zasilające to przedtem miałem do tuby 2 jakieś 2 metrowe odcinki około 16mm2, i druga para to 2 odcinki 1 m ok. 12mm2. Miałem różne tego kombinację, na początku te grubsze były na + z aku, a ciensze - do karoseri. Teraz zrobiłem tak że grubsze zasilają Audisona + i - z akumulatora, a cieńsze tubę,...

    CarAudio mariuszmarkon   10 Paź 2008 10:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1696
  • JL AUDIO 12W1V2 + AUDISON SRX2 opinie

    to może tak: proponuję, jeżeli te Helixy działają pod samym radiem kupić do nich wzmacniacz dwukanałowy Audison SRX2 albo Helix DB oba bardzo fajne:) Teraz co do tyłu podam może trzy rozwiązania: Pierwsze- Wzmacniacz monoblock Ground Zero GZTA 2500TX 325 W przy 4 Ohm koszt 650 zł nówka plus PBx M10...

    CarAudio Woolly24   11 Lis 2008 23:28 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3786
  • 3-way - full active (Audison Bit One)

    hejka, Bede chciał złozyć 3-waya i juz wszystkie klocki są ale mam pewien kłopot wynikający z moich dość niskich kompetencji w tym zakresie. A mianowicie chodzi mi o dobór kondesatora w tor tweeter'a jako zabezpieczenie przed ewentualnym spaleniem. Chce zrobic full active 3-way + sub (w przyszlosci)...

    CarAudio disaster3   18 Lis 2009 14:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1628
  • Grubosc kabli wzmacniacza a ich przekrój

    Hms a mozecie mnie uswiadomic....w pewnej sprawie. Ja mierzylem volty na akulumatorze i mam 13,80... jak dodam gazu troszke to nawet ponad 14 podskoczy.Na dlugich swiatlach i przy wlaczonej muzyce(2 wzmacniacze audison srx i cp 1502) tak na 60% mocy moze nawet 70 mam prad na aku okolo 13,70-13,78 na...

    CarAudio piter1984   26 Sty 2009 23:25 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 14543
  • Kable prądowe Dietz 23095 50mm czy warto?

    Teraz widzę że przesadziłem. Dzięki za uświadomienie. Może doradzisz mi jaki kabel prądowy polecasz do zasilania dwóch wzmacniaczy? Posiadam wzmacniacz Audison 1140xr oraz Precision Power PPI-2050AM, w przyszłości przewiduję rozbudowę zestawu.

    CarAudio Co kupić? pawlby   23 Sie 2010 07:38 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2664
  • Cym zasilić HERTZ HSK 165 ?? Jakie kable RCA ??

    Mysle, ze do zestawu glosnikow Hertz'a powinienes poszukac lagodnego wzmacniacza typu Audison lub u-dimension.

    CarAudio gzenek   05 Mar 2007 18:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6307
  • Kabel sygnałowy od 50 do 100 pln

    Dobre kable sygnałowe: DLS SL 5 AIV Colorado Dietz Berlin Dietz Munich Signat PLATINUM Audison Connection FS2 550 lekiem na zakłucenia nie sa tylko dobre kabelki lecz prawidłowo połozona instalacja,nie sugieruj sie tymi trzema ekranami w kablu...jesli chcesz miec sprzet na tip top mozesz kupic...

    CarAudio czarodziej007   11 Lut 2008 09:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1997
  • dobór kabli dość istotne pytanie

    Jeden piec to Orion 4002 drugi to Audison SRX 2

    CarAudio Woolly24   11 Lis 2008 21:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 968
  • Jakie kable sygnałowe/RCA 50-70zl

    Jeśli potrzebujesz 2x pary chinchy - to myślę, że warto kupic Connection Audison BT4 500 - 139 PLN (2x pary chinchy w jednym)

    CarAudio Co kupić? Zladok   17 Gru 2010 09:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4625
  • Jaki wzmacniacz do mojego zestawu?

    Więc już kupiłem taki sprzęt: Głośniki: MB Quart DSG216 Dystanse z mdf Wzmacniacz: μ-Dimension μ-Jr. 4-300 (wziąłem 4 kanałówkę bo w przyszłości pewnie dołożę do mojego zestawu sabwoofer) Dobre kable do wzmacniacza (firmy chyba Silicon czy jakoś tak, sprzedawca mówił, że to jest...

    CarAudio tplewa   06 Maj 2008 11:44 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2468
  • Pomoc w złożeniu dobrego sprzetu

    Witam jestem nowym uzytkownikiem forum ,chcialbym zlozyc sprzet wymagania Na czym mi glownie zalezy sprzet musi sobie poradzic z ostrymi brzmieniami typu hadstyle ,trance ,schranz , , mam do kupienia wzmacniacz audison srx2 za 260zł albo lr72 za 300 i nad nimi rozmyslam Przeczytalem kupe...

    CarAudio sebring89   01 Wrz 2007 17:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1065
  • SUZUKI JIMNY wybór nagłośnienia

    Witam ponownie Nie Kolego mam wygłuszenie już za sobą(robiłem to już nie pierwszy raz)-wygłuszony jest cały samochód(poszło z 80 mat głuszących i ze dwie zgrzewki piwa na odstresowanie :-) ).głośnikow nie montuję w drzwiach ,tylko w oryginalnych miejscach i w tym jest kłopot-nie chcę glośników w...

    CarAudio lysyiblondzia   14 Sie 2016 19:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4608
  • Nasze Car Audio - wrażenia

    Jako, że od ostatniego wpisu wszystko z auta wyleciało i zagościły inne sprzety to napiszę jeszcze raz. Jednostka sterująca: Alpine CDA-9835R Woofery: Rainbow Sax (były Dls r6 ale jeden zakończył żywot i kupiłem na próbę Sax-y) Średniaki: Tang-band w2-780sd Tweetery: u-dimension pro xt2 Subwoofer:...

    CarAudio wojtas.13   02 Wrz 2012 04:07 Odpowiedzi: 98    Wyświetleń: 73730
  • Signat Fury 12 Czy Lanzar Max 12?

    Hms zostawie ta skrzynie i wloze glosnik. Powinno byc dobrze :) 42 hz :) Hms wzmacniacz jaki kupie to bedzie carpower 1502. I mam pytanie odnosnie polaczenia okablowania. 1. Bo teraz bede mial dwie 2 kanalowki.audisona i carpowera. I czy lepej kable rca z radia przedluzyc o te rozgalezniki...

    CarAudio izotopekMax   16 Paź 2007 22:09 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 4970
  • Charcząca lewa strona zestawu (jak namierzyć usterkę?)

    Zamień kabelki głośnikowe na wzmacniaczu , jeśli problem przeniesie się na prawą stronę , to winny jest wzmacniacz . Dzięki za podpowiedź, jak wrócę z pracy zamienię kable głośnikowe i dam znać jaki jest tego efekt. Najgorsze jest to, że przy podłączaniu problem występował, potem cały dzień było...

    CarAudio BlueSystem   02 Kwi 2011 09:15 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1943
  • Likwidowanie świstu (zakłóceń) w głośnikach

    hms ja nie mam coprawda swistu przy wlaczonym silniku. Ale u mnie wystepuje takie same zaklucenie przy wlaczonym i wylaczonym silniku. Dokladnie przy wlaczeniu swiatel ,dmuchawy, sygnalu dzwiekowego. Slychac tykniecie w glosnikach.Jak wszystko bylo podpiete pod radio to nic sie nie dzialo.Zadnych...

    CarAudio gzresiek   05 Paź 2017 15:48 Odpowiedzi: 68    Wyświetleń: 134731
  • Co w samochodzie zastąpiłoby głośniki logitecha x530

    no to tak Helix Db 62.1 cena - ok 200 zł wzmacniacz na przód - Audison SRX2 nówka 350 zł albo Helix DB two nówka ok 400 zł plus kable głośnikowe 2 x 2,5 mm^ np Dietza - ok 50-60 zł zestaw kabli do wzmacniacza 20 mm^ koszt ok 100 zł chociaż na allegro jest fajny komplecik kabli Dietz 20 mm^^ wraz...

    CarAudio Kłosiol   03 Lis 2008 10:44 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2109
  • Dostałem propozycję z zakladu Car audio, możecie ją ocenić?

    Sylwek, a jaka tu mowa o wojenkach czy niesnaskach?;) Co do odległości hmm... nie wiem czy zwróciłem uwagę, ale mieszkam w tak "szczęśliwym" miejscu na zachodzie Polski,że czy do trojmiasta czy na Śląsk mam tyle samo km;P Dodano po 4 Obiecałem napisać , jak Tomek z Extreme uzasadnił wybor...

    CarAudio Co kupić? qstosz   19 Wrz 2010 08:38 Odpowiedzi: 132    Wyświetleń: 19569
  • Głośniki na przód czy Sub??

    Za 170 sprzedam Ci mojego Dibeisi aktywnego co na allegro chodzi po 300. Na Twoim miejscu zainwestowałbym tylko i wyłącznie na suba. Ja mam tego suba co Ci wyżej napisałem a na przód mam zestaw za 1000,- (rainbow slx, audison srx2 i kabel DLS) i gra mi to, można powiedzieć, przyzwoicie. A suba chcę zmienić...

    CarAudio Dogu   21 Lip 2007 08:51 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2336
  • Slysze alternator w tweeterach - probowalem wszystkiego HELP

    Witam Jestem naprawde zdesperowany w szukaniu powodu dlaczego ciagle slysze halas alternatora (piszczenie ktore wzrasta w raz z obrotami silnika) w tweeterach - ale tylko w tweeterach. Probowalem juz chyba wszystkiego, wypisze wiec wszystkie kombinacje moze ktos podpowie czego to moze byc wina. Zaczne...

    CarAudio Sobon2000   26 Lis 2008 02:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1239
  • Podłączenie nowego Alpine pod starą instalacje

    Witam, prosze uprzejmie o potwierdzenie mojego myślenia. Wiem że Wy tutaj nie takie rzeczy podłączacie ale to by było moje pierwsze podłączanie radia poprzez wzmacniacz i chciałbym jak najmniej kombinować. Radyjko zakładamy ze ma być ALPINE CDE-111R (teraz też mam Alpine 7288L). Mniej więcej to rozrysowałem....

    CarAudio Grucha383   29 Wrz 2010 09:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1151
  • wzmacniacz i subwoofer ok 1000 doradźcie proszę

    wzmak: cena/możliwości - bardzo dobra chyba ze gorszej klasy sprzet np. wzmacniacz blaupunkt gta 4100 do tego "tuba" :D nevermind kable firmowe i kondensator ja planuje taki zestaw okolo 1k zł Myśle całkiem godna konfiguracja :> SUB - JBL GT4-10 1000 W 250mm już kupiony WZMAK...

    Estrada Co Kupić ziut3k   05 Mar 2007 21:30 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2565
  • Prosze o pomoc w doborze pieca pod pb l6c...`

    Witam, lada dzien zawita u nas ladna pogoda a co za tym idzie beda warunki na modyfikacje w moim ca. Na dzien dzisiejszy mam zamontowanego pieca slynnego carpowera 602 ktory napedza skrzynie z glosnikiem vibe pulse i jestem bardzo zadowolony ze wspolpracy tych 2 elementow:) Z przodu mam zamontowane...

    CarAudio dave_19   14 Lip 2007 08:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 516
  • NIEzadowolony z odsluchu (:()w czym sęk?

    Wiec tak, drzwi sa wytlumione DYnamat'em, ponoc jedne z najlepszych. Glosniki oczywiscie graja do wewnatrz drzwi, nie siedza w malutkiej skrzynce bo drzwi sa dosc spore :] Kable mam jedna pare Dietz, a druga pare Audison - sa to napewno dobre kable.

    CarAudio greg-si   01 Lis 2007 22:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1271
  • Kablomania, konektory, bezpieczniki ...

    Zmieniłem troszkę system CA i w tej chwili wygląda on tak: JVC KD-G821 Z przodu Blaupunkt V6 Vantage pod wzmacniaczem Audison SRX2. W bagażniku zagra monoblok Formula X V1300.1D (moc przyjmijmy, że 1kW/1 ohm) z Sonic'iem 15, zagra bo póki co jeden i drugi leżą w domu. Szukam kogoś, kto zrobi mi skrzynię...

    CarAudio dziaracz   07 Mar 2008 20:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2953
  • Audi A4 dobór sprzetu - głośniki i wzmacniacz

    a czemu 13 cm nie można dystansów zamontować ??;> a moja propozycja : no to tak Helix Db 62.1 cena - ok 200 zł ( chociaż warto by dołożyć i kupić coś z firm pokroju Dego albo DLS :) ) wzmacniacz na przód - Audison SRX2 nówka 350 zł albo Helix DB two nówka ok 400 zł plus kable głośnikowe 2 x 2,5...

    CarAudio Co kupić? radul777   14 Lis 2008 09:56 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2160
  • CAR-AUDIO do 5000 zł ! Prosze o pomoc w doborze komponentów.

    ja tez mam oryginalne radio 2din ale przeciez nie problem kupić kawałek plastiku i włozyc 1din. Nie chodzi przeciez o rozmiar... a zawsze mozes zakupić PIONEER FH-P80BT. też jakoś zagra. Ja na bank nie płaciłbym tyle za wygłuszenie. przecież te maty moze o kilka % sie róznią swoimi danymi ale zawsze...

    CarAudio StiviHouse   17 Sty 2009 09:57 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 7189
  • Aktywnie? Pasywnie? Problem z mocą i jakością dźwięku.

    Witam wszystkich forumowiczów i proszę o radę. Zacznę od tego co zamontowałem w mojej megance: 1.radio Clarion DXZ958, 2.głośniki przód DLS R6A, 3.subwoofer Hertz ES 250 (closed), ale niedługo Intertechnik MDS 10, 4.wzmacniacz MB Quart PAB 5400 (5-kanałówka), 5.kondensator 1F, 6.kable: -wzmacniacz;...

    CarAudio lmax203   14 Lut 2010 13:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1125
  • Nagłośnienie e46 FOCAL KRX3 RA40 Montaż

    Po dłuższej przerwie witam Wszystkich ponownie, w końcu zabrałem się za prace związane z nagłośnieniem e46. Wcześniej dokupiłem jeszcze brakujące elementy jak: - Dynamat Extreme bulk 9 arkuszy - Gąbki akustyczne 5mm, 10mm, 20mm - Klej do gąbek Sinuslive SK-600 - Preparat wygłuszający Sinuslive...

    CarAudio kuczyko   30 Sie 2011 08:34 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 9247
  • regulacja głośności skrzyni basowej

    Mam skrzynke basową i podpięty pod nią wzmacniacz AUDISON a chodzi mi konkretnie o to żeby zrobić regulacje głośności od max do 0, jak np z kimś jade (np z dziadkami :) ) kto siedzi z tyłu żeby nie miał masażu pleców. Są orginalne potencjometry w ładnej obudowie do tego wzmacniacza ale on kosztuje 150...

    CarAudio misiek_1983   24 Gru 2004 11:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1866
  • pomocy w okablowaniu?!

    Oki, zgadzam się z Tobą ale dla mnie dobry znaczy: przód Infinity 2drożny to około 700 zeta, sub JBL 12" 500 zeta, wzmak Audison, Genesis itp to powyżej 1200 zeta. Do tego kable i wygłuszenie( 400-600 zeta). Dla tego tak jak Kryniu 777 napisał, zacznij od przodu ( jakieś Hertze 2 drożne odseparowane)...

    CarAudio philsonic   03 Lis 2005 22:41 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1562
  • NAGLOSNIENIE GOLF TROJKA - PROSZE O WSKAZÓWKI

    PowerBass PB-CK6 Chrome + AUDISON SRX2 do tego maty (Boll,APP), kable (zestaw dietza 20mm)

    CarAudio rakoczy42   22 Lis 2005 17:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1592
  • kondesator... rozdzielacz czy bez....

    Witam! Mam problem poniewaz nie jestem az tak doswiadczonym elektrykiem i nie wiem jak podłączyc kondensator. To zanczy wiem ze mozna go wpiąć szeregowo od razu w kable zasilające. ale w najblizszym czasie zwiekszy sie ilosc wzimacniaczy w aucie i chciałem uzyc rozdzielacza z bezpiecznikami. 1....

    CarAudio B_A_R_T_E_K_120   10 Kwi 2007 12:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 963
  • Jaki wzmacniacz pod Hertz?

    Do zasilenia tych Hertzów polecam coś o łagodnym brzmieniu gdyż te głośniki mają ostre wysokie tony. Proponuję poszukać jakiegoś starszego wynalazku typu Audison lub jakiegoś Axtona, np. C400x2: Ten wzmacniacz kupisz za 250-300zł (reszta pieniędzy zostanie na dobre kable sygnałowe).

    CarAudio krzysiek90210   17 Wrz 2007 22:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1031
  • Nagłośnienie Nissana 100 NX do 1000zł.

    tplewa nisssan skyline GTR to cos pieknego:) Do autora postu 1000zl...hms to troszke przymalawo...ale przod dobrze zrobisz za okolo 500 zl.Oczywiscie jak zrobisz to sam. Glosniki pb s6c, lub es 6c(lepiej te) lub uDimension Element. Do tego wzmacniacz moze byc Audison srx 2. I masz za okolo 800zl...

    CarAudio izotopekMax   26 Lis 2007 23:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1260
  • Naglosnienie Peugeota 406 kombi

    Witam zacne grono. Chcialbym poradzic sie w temacie car audio.. mianowicie do peugeota 406 kombi chce wlozyc jakies ciekawe car audio. nie zalezy mi na strasznej rabance... slucham pop-u dance hiphopu dobrego rocka - ogolnie wszystkiego... na chwile obecna mam juz zakupione radyjko pioneer deh-p8600mp...

    CarAudio ruffi22   13 Sty 2008 21:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2302
  • Jaki wzmacniacz do 250zł ??

    Jeśli bede podłączał do tego AUDISON-a kabel zasilający tonajlepiej jakiej żeby był średnicy :?: Czy 6,7 mm wystarczy :?: bo nie moge sobie tego jakoś wyobrazić.

    CarAudio dudus17   19 Sty 2008 20:32 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1593
  • jaki wzmacniacz do przodów.

    Audison moze byc:) sam go mam. Minus to terminale do przykrecania np kabli glosnikowych. Delikatne srubki. Mozna gwint latwo przekrecic. No i po czestym np dokrecaniu lubia sie srubki luzowac.

    CarAudio siwekj   20 Sty 2008 08:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 792
  • co sądzicie o takim zestawie :-)

    - Po co kondensator ? to tylko zbędny wydatek odpuść sobie daj lepiej grubsze kable sygnałowe . - Lanzar i BM hmmm trochę za dużo mocy jak dla Lanzar'a , nie mowie ze to będzie źle grało ale można poszukać jakiegoś wzmaka <300 W RMS i na pewno da sobie rade z Lanzarem . Co do głośnika to wybór jest...

    CarAudio mukade   26 Lut 2008 21:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 849
  • Car Audio do 2000zł Oceńcie

    to tak moze zamiast CLARION DXZ 378 RMP wez ALPINE CDE-9848RB (450zł) i juz s-6c sie dobrze sprawdza pod samym radiem wiem bo mam :D do tego moze pod samego suba AUDISON SRX 2 około 450zł za sprzet wyjdzie ci jakies 1750zł reszta na kable i wygluszenie

    CarAudio Co kupić? lolej   28 Mar 2008 16:02 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3098
  • Wzmacniacz do PB M-12

    No crunch i hifonics to prawie to samo:P ale tu mozna rozkminiac czy rzeczywiscie 4 kanalowke czy 2 wzmaki, wiadomo ze 2 wzmaki lepiej, lepsze mozliwosci rozbudowy, do tego M-12 nada sie tez Hifonics TXi 4006 czy tam Hifonics TXi 4008, bo na stronie hifonicsa jest juz tylko 4008, on ma w mostku niby...

    CarAudio different   28 Kwi 2008 21:16 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3327
  • Czy do podanego zestawu potrzeba kondensator?

    Witam Moj sprzet: JVC KD-SH909R PB ES-6C evo KENWOOD PS300T Rainbow Hammer 12" closed 400w Audison SRx 2s 600w Samochod to Astra F Problem to oczywiscie przygasajace swiatla. Dodam ze akumulator jest nowy i naladowany, wczoraj wymieniany 53ah. Kable na pewno 30+ mm nie pamietam ile dokladnie...

    CarAudio wojtass31   07 Kwi 2008 13:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 837
  • Nagłośnienie Car Audio w Cinquecento

    radio: np. Pioneer DEH-4000UB (allegro 365zl) panele drzwiowe (allegro 149zl) + wgluszenie drzwi ok 50-70zl glosniki: wersja tansza HELIX DARK BLUE 62.1 (allegro 199zl) pedzone z radia wersja droższa PowerBass S-6C (essa.com.pl 249zl w promocji) do tego potrzebny jest juz wzmacniacz wzmacniacz...

    CarAudio dombskirafal   16 Kwi 2008 20:01 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6139
  • Kompletuję sprzęt firmy "Alpine" .

    np. FOCAL PolyKevlar 33K + AUDISON LRX 1,1K + kable - zmieścisz się 3000 tysiącach

    CarAudio Co kupić? danny1006   10 Cze 2008 17:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2002
  • Jak podpiąć wzmacniacze? Sony CDX-GT828U, Powerbass L-6C.

    Witam Mam taki oto sprzęt: Radio: Sony CDX-GT828U Głośniki: Powerbass L-6C Wzmacniacz do głośników: Audison SRx2 Subwoofer: JBL GTO 1204 BR Monoblock: Alpine MRD-M605 Teraz moje pytanie, jak to podpiąć żeby grało :) Jeśli chodzi o okablowanie to zasilanie do wzmacniaczy poprowadzę...

    CarAudio avocado   10 Lip 2008 14:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1410
  • Hyundai Coupe - ocena audio

    Sam powoli kończę składać swój zestaw i sumując to zmieściłem się chyba nawet w 1900 (razem z kablami i innymi duperelami) więc możesz mieć jakieś porównanie. Przód - Helix DB 62.1 Wzmacniacz - Audison LR604XR Sub - JL Audio 10W0-4 (skrzynie closed) Radyjko - Clarion DRX9575Rz (odesłałem do sprzedawcy...

    CarAudio cooler !   21 Cze 2008 20:46 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2101
  • car audio do mazdy mx3

    Syf no-name. Rozleci Ci sie po miesiącu od wibracji, wilgoci gorąca albo zimna i nie bedizesz miał gdzie tego zwrócić bo żaden serwis tego nie przyjmie- "zostaniesz z ręką w nocniku". 1700 na nagłośnienie to mało ale coś da sie zrobić- Kup radio alpinke albo clariona- 400zl, kable- min 200zl- sygnał...

    CarAudio Co kupić? herdi   27 Sie 2008 06:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2749
  • co zrobi dobre ciśnienie w aucie???

    A jak by kolega się zdecydował może na używany głośnik to mam propozycje mianowicie Fi audio Sdd 15" cewki2X 1 ohm 800rms i z tego 1000zł zostałoby trochę żeby dołożyć do lepszego wzmacniacza:) Poza tym myślę, że wzmacniacza też lepiej używanego szukać. A co do esk 165 szukaj wzmaka z łagodną górką np....

    CarAudio niko123   19 Wrz 2008 14:45 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 7072
  • Spadające napiecie na kondensatorze

    Witam. Instalacja ma juz dwa lata. Wzmak to Audison SR4 podpięty razem z kondensatorem 1F Hifonics. Wczoraj nagle wyłączyła się muzyka mimo, że radio cały czas odtwarzało płytę. Zerknąłem do bagażnika co jest grane i na wyświetlaczu z kondensatora było 6,5 V, a wzmacniacz był wyłączony. Dziś rozładowałem...

    CarAudio filonromek1   18 Wrz 2008 17:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 836
  • Car audio w kombi - kilka pytań.

    a ja proponuje tak: Helix DB 62.1- nówka ok 200 zł Piecyk dwukanałowy na przód: Audison srx2 - nówka 350 zł Kable Dietz komplet do pieca - ok 80-100 zł Radio coś z Alpine - za 400-500 zł można fajną używkę znaleźć ;] wiec koszt od 1040 zł do 1160 zł gra bardzo przyjemnie :) w dodatku jak znajdziesz...

    CarAudio Co kupić? jacek20084   28 Paź 2008 19:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3293
  • car audio do focusa combi

    CLARION DXZ 388, ale ten kenwood też dobry. Przód Powerbass L-60C i wzmak do nich audison srx2 kable z 10mm^2 stykną raczej + wygłuszenie drzwi. A skrzynia i wzmak do niej później.

    CarAudio Co kupić? prestig   09 Lis 2008 22:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1073
  • System car audio do 4000 zł.

    System przedni dwa wzmaki i jednego suba:) bo akurat wymieniam obecny bo mi się znudził i radzę się na forum:) A co do pieniędzy do mam teraz 4000 zł i 2000 zł w styczniu. Chciałem za 2000 zł dokupić drugą skrzynkę i 3 wzmacniacz. Dodano po 17 To tam może dopiszę jaki obecnie posiadam. Radio...

    CarAudio Co kupić? herdi   14 Gru 2008 13:31 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2614
  • Sprzęt do fabrycznego radia corolli E12 kombi

    Trochę już poszukałem i co myślicie o tym myślicie ? co wybrać ? Głośniki : AXTON AC26 Hertz ESK 165 Powerbass S-6c LANZAR HR61 Wzmacniacze: AUDISON SRX2 BLAUPUNKT THA 275 CLARION APX2121 Drzwi oczywiście zostaną wygłuszone a kable wymienione.

    CarAudio Co kupić? Czaku89   30 Gru 2008 00:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1736
  • Car-Audio - Toyota Avensis T25 sedan?

    Witam, chciałbym sie podpytać bardziej doswiadczonych w tym temacie ode mnie czy jest to dobry zestaw do Toyoty Avensis T25 sedan. Na wstepie chciałbym zaznaczyc ze nie chce zmieniac radia i na poczatku nie wchodził w gre wzamcniacz ani subwoofer (potrzebny bagaznik) a chciałem zeby zestaw pod seryjnym...

    CarAudio disaster3   02 Lut 2009 12:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8235
  • Dobór zestawu odseparowanego na przód (16cm), 200-xxxx zł

    Morel Ovation 6 Głośniki grają od roku w Golfie II i ciągle mnie potrafią zaskoczyć czymś pozytywnym. Jest to zestaw pod każdym względem dobry bardzo uniwersalny, świetna stereofonia przestrzeń którą tworzą stwarza wrażenie że jedzie się samochodem z większą kabiną. Zaskakują dynamiką bas schodzi z...

    CarAudio author0928   23 Sie 2012 09:43 Odpowiedzi: 85    Wyświetleń: 119468
  • Zasilanie mocnego sprzętu CA

    Witam koledzy. Mam problem z zasilaniem wzmacniacza w aucie. Może najpierw napiszę co zasilam i jak a później objawy. 1 wzmak JL audio 6X75W RMS- Podkręcony na ok 3/4mocy- Do tego kondensator 1F Dietz i przewody 22mm2(Rockford Fosgate). 2 wzmacniacz JL audio 1000/1 v2 (1000W RMS) zasila dedykowany...

    CarAudio Pablo155   19 Wrz 2009 10:03 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 5743
  • Problem z CB słysze siebie w przednich głośnikach

    Witam. Mam problem z CB. Jak radio mam włączone słysze siebie w przednich głośnikach. Nigdy tego nie było pojawiło sie nagle. Radio pioneer, wzmacniacz audison, głośniki zestaw odseparowany powerbass. CB president johny II i antena lemm. jak odepne antene od cb mówiąc pzrez gruszke problemu...

    Radiotechnika Serwis darek101120   23 Maj 2009 18:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1748
  • Jaki glosnik do skrzyni zamknietej ok 12-15litrow ??

    Witam, To moj debiut na forum wiec prosze nie krzyczec ;] Mam zabudowe w Audi a4 b5 avant. Zabudowana jest cala podloga a we wnece kola zapasowego - a dokladniej w wewnetrznej stronie kola jest wylana z bardzo grubo z zywicy i konkretnie wytlumiona skrzynia dla glosnika. Litrarz jej jest okolo...

    CarAudio mgruszecki   20 Lip 2009 10:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1118
  • Nagłośnienie przód Golf II do 1700-2000zł

    Witam Dzięki za odpowiedź , dzisiaj byłem o gościa , który zajmuje sie montażem audio i odsłuchałem tam miedzy innymi: Hertz ESK 165 - dźwięk raczej średniej jakości , wysokie tony nie tyle piskliwe co troszkę sztucznie były odtwarzane (takie moje zdanie) , średnica w miarę dobra Morel Tempo...

    CarAudio stanec   28 Gru 2009 21:20 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 18629
  • Świst i zakłócenia radioodtwarzacz Pioneer -> wzmacniacz.

    witam, ja również przyłączę się do tematu. Wymieniłem sprzęt i ...od tej pory cały czas walczę z zakłóceniami, które towarzyszą od momentu uruchomienia silnika i narastają wraz z obrotami. w znacznej mierze je wyeliminowałem, ale cały czas towarzyszą. W mojej megance: 1. wzmacniacz MB Quart 5400, 2....

    CarAudio arturedekbrowarek   22 Gru 2009 15:25 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 22569
  • Modyfikacje CA-pytanie o bi-amping i instalacje pod monoblok

    Witam. Modyfikuje swój sprzet Car audio. I wiem juz ze na przód wstawiam Rainbow SAC 265.25 i bedzie to zasilane ze wzmacniacza Audison LRX 4.300. Podłączone bedzie przez bi-amping. I tu pierwsze pytanie. Czy jest mozliwosc podłaczenia góśników pod wzmacniacz w bi-ampingu jedna para cinchy? poniewaz...

    CarAudio wasylwek   19 Mar 2010 16:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1566
  • Radio Clarion HX-D2. Jakie wzmacniacze? Jakie głośniki?

    Więc muszę zaznaczyć że radyjko kupiłem okazyjnie. Na resztę (dzieciak w drodze) więc mam jeszcze 7 miesięcy bo muszę zdążyć przed narodzinami. Później będą ważniejsze wydatki :). Pomyślałem wstępnie o wzmacniaczach Audison SRx 4.1 i SRx 3.1. Mam do kupienia na początek SRx 4.1 za 650 więc kusi mnie. Nie...

    CarAudio Co kupić? Roberto_32   03 Maj 2010 11:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2963
  • Car-Audio do 1000 zł - bez radia, mam Alpine 9812

    Mnie się Hertze nie podobają. Zdecydowanie przyjemniejszy dźwięk mają dla mnie R6A u kumpla właśnie pod tym radiem, niestety nie wiem czym są dokładnie zasilone, ale dostają ok. 90 W rms. Ja jakoś znalazłem je za 599 zł z darmową przesyłką... (cały komplet, woofery, tweetery i zwrotnice, gwarancja 2...

    CarAudio Co kupić? sanders156   28 Gru 2010 20:45 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3363
  • Zestaw odseparowany 16,5+tweetery na przód auta do 500zł

    Audison-399zł u-Dimension- używka za 299zł Niech inni się także wypowiedzą i dodadzą swoje trzy grosze. A okablowanie w zupełności wystarczy 10mm2, ale to do samego przodu, do zasilenia jeszcze suba razem z przodem 35mm2 powinien wystarczyć, w zależności oczywiście od monobloka. DIETZ ma dobre...

    CarAudio Co kupić? apokalipta   10 Lut 2011 21:42 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 8811
  • Przód + wzmacniacz 4 kanały + sub do 3 tyś. Co wybrać

    Przód: Rainbow SAX 265.20 - 600 zł Wzmacniacz na przód: AUDISON SRX 2.1 - 400 zł Subwoofer : RE Audio SRX-12 D4 - 800 zł Wzmacniacz: Hifionics monoblock lub 2 kanałówka używana do - 800 zł kupisz bez problemu. Wydane 2600 zł a zestaw zacny. Chociaż wymienił bym to radio tak czy siak. Reszta na kable...

    CarAudio sraudio   23 Lut 2011 21:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 954
  • Słaba jakość dźwięku poszukuję przyzyny

    GTA 400 nadaje się raczej na suba a nie na przód. Podmień wzmak na coś jakościowego (stare serie Sony, Audison , DLS itp) Kabel głośnikowy powinieneś też wymienić w całości na np 1,5mm2

    CarAudio slawek213   21 Cze 2012 12:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1596
  • Dodatkowy wyłącznik wzmacniacza, czy da rade?

    Witam. Ja mam bardzo podobny dylemat z dodatkowym wyłącznikiem (ze względu na dziecko) bo nie wiem w które miejsce go najlepiej zastosować, mianowicie: Posiadam wzmacniacz u-Dimension Glow 2075 który będzie sterowany (włącz/wyłącz) Connection Audison SLI 2, oczywiście wszystko pod seryjnym radiem które...

    CarAudio Jarosx9   04 Lut 2013 11:00 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 6342
  • Golf IV - Zestaw do 1600 zł.

    Co do radia to może Kenwood KDC-4754SD. Masz usb, wejście na karty sd, 3 pary rca i dość dobrą jakość dźwięku jak za te pieniądze. Co do zestawu to może morel maximo. Wzmacniacz może audison sr2. Do tego okablowanie i dystanse pod głośnik i spokojnie mieścisz się w 1600 zł. Radio będziesz miał na przyszłość...

    CarAudio powalla   18 Sty 2014 23:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1257
  • Jaki model kupić: Pioneer TS-W260D4 / TS-W260S4 czy JBL GTO 1014 ?

    Witam. Chce zamówić nowy subwoofer, ale nie wiem który model był by odpowiedni pod wzmacniacz Audison LR 250. Interesują mnie trzy modele: 1. Pioneer TS-W260D4 2. Pioneer TS-W260S4 3. JBL GTO 1014 4. RE Audio REX10S4 5. Rockford Fosgate R2D2-10 6. Rockford Fosgate R1S410 7. JL AUDIO 10WXv2 Specyfikacja...

    CarAudio Co kupić? 1535483   11 Paź 2014 20:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1755
  • Alpine 7903 MS - Zakłócenia w głośnikach od lasera i napędu CD + szumy

    Witam, Mam problem ze starym radiem Alpine 7903 MS, po podłączeniu do profesjonalnie skonstruowanej instalacji car audio (DLS A5/A40- wzmacniacz, kable RCA audison, Focal KRX 3, kondensator BRAX 1F, zwrotnice oryginalne) wywołuje zakłócenia w dźwięku od pracującego mechanizmu CD. Przy cichym...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   11 Cze 2015 06:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 789
  • Jakie głośniki do 400zł Golf 5

    Witam. Chciałem zrobić sobie porządniejsze granie w samochodzie niż to które jest fabrycznie, dlatego zastanawiam się nad wyborem głośników i wzmacniacza. Kupiłem już radio Pioneer MVH-X380BT teraz planuje kupić maty wygłuszające (MATA wygłuszająca pianka KAUCZUKOWA z KLEJEM 6mm) oraz (AB-2 MATA WYGŁUSZAJĄCA...

    CarAudio Co kupić? Gereszz   07 Lis 2016 11:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 507