Dla potomnych, wszystko jest tutaj :idea: [url=http://support.connectblue.com/disp...
Jak kupisz oryginał to i 2020 obsłuży :) Wszystko da się naprawić słuze pomocą jakby co.
Na 100% źle poczytane. Oryginał autocom czyta MS5 idealnie. Trzeba wymigać. X201, X210, 49 pin sterownika. Koniecznie wiązka pompy do sprawdzenia.
Witam Poszukuje do diagnostyki komputera lub interfejs, do obsługi własnej floty (solówki , ciągniki , busy ) , szukam czegoś co nie będzie kosztować majątku ale będzie użyteczne . Chodzi głownie o kasowanie błędów , ich odczyt , schematy itd . Znalazłem takie dwa zestawy jeden używany komputer z autocom oryginał (3500 PLN) drugie to MULTIDIAG PLATINUM...
tak jest z chińskimi klonami. trzeba było kupić oryginał
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
a tu z allegro http://allegro.pl/nowosc-2012-autocom-cd... przecież oni też sprzedają "chinole" a zdjęcie jest tylko poglądowe - w rzeczywistości dostaniesz wynalazek z 4 diodami :) Oryginał najtaniej mogę załatwić za 8000 netto
Mam pytanie ile kosztuje oryginał z gliwic?
Koledzy z WOW mają też inną głowicę WabcoWurth BOX 2.0 i ona robi też ciężarówki , naczepy , autobusy i osobowe , jest droga na starcie ale ma w sobie oryginalne oprogramowanie WABCO i Haldex teraz podobno będzie jeszcze z nimi ZF i to jedyna taka głowica na rynku ... i też kosztuję :) Dodano po 7 Po za tym WOW to Autocom jeden do jednego tylko wzbogacony...
nie wiem jak jest z cdp zwykłym ale ja odkupiłem cdp plus z laptopem od warsztatu oryginał i w instrukcji jest ze przy instalacji vci musi być podłączone do złącza obd ponieważ jest zasilane z obd... mam też adaptery do starszych aut i w niektórych są krokodylki do akumulatora więc jednak zasilanie w obd musi być..
To kup sobie oryginał , ma wieczystą gwarancję.
Witam. Chciałbym sobie zakupić jakiegoś CLP+ najlepiej jakiś oryginał AutoCom lub coś do 2tys. zł. Nie wiem, co wybrać. Zastanawiają mnie ceny, gdyż na allegro CLP kosztuje od 270, ale to podejrzewam jakaś podróba, do 1400 mniej więcej. Myślałem także o Deplhi, ale nie wiem, co lepsze. Proszę o pomoc w wyborze oraz o ewentualne sugestie.
Może i kupisz oryginał u tego gościa ale jak ktoś handluje "chińskim" VAS5054A, LEXIA,CLIP, FORD ROTUNDA czy też MB STAR to jaką masz pewność że nie kupisz u niego "chińczyka" w cenie oryginału??? Z drugiej strony jak to jest możliwe, że oficjalni dystrybutorzy LAUNCH'a i AUTOCOM'a nie widzą że gość wciska wersje pirackie innych producentów oprogramowania......
Witam.Zakupilem c3 żonie i jest problem z połączeniem komputera.Odpowiada tylko kalkulator ABS reszta jest martwą brak dialogu.Laczylem się przez lexia autocom na wszystkich jest tak samo.Podstawiona skrzynkę BSI nadal tak samo.Sprawdzone złącze przy ABS oryginał wszytko jak nowe.Odpinalem wszystkie moduły nic to zmieniło.Przewody od złącza diagnostycznego...
Głowica jest starsza CDP Pro bez bluetooth ale z Wireless LAN ( z tego co słyszałem oznaczenia "DS" są do głowic delphi). Jest to oryginał ponieważ mój znajomy pracujący na warsztacie korzysta z oryginalnego autocoma CDP Pro i porównaliśmy obie wersje. Są identyczne. Z tyłu ma nalepke z numerem seryjnym i innymi oznaczeniami. Jeżeli podam numer seryjny...
Słuchaj mam taka starkę i moza juz ja zainstalować na każdym kąpie. Ja mam ja na Dellu D610, śmiga o wiele szybciej niż na IBM, nie kupuj z zewnętrznym dyskiem. Na razie używam 2011/05 ale zainstalowałem sobie na drugim dysku 2012/05 (są nowsze, mi na razie zbędne, nie robie nic nowego). Za taką cenę to nie ma co sie zastanawiać. Mam jeszcze Diaguna...
W grę wchodziło oczywiście legalne To jak legalne - czemu szukasz na Allegro a nie u dystrybutorów. Na poczatku myslalem nad zakupem Autocom lub Delphi, jednak mierna jakosc ofert na alledrogo i zrezygnowalem Zarówno Autocoma jak i Delphi można kupić od autoryzowanego dystrybutora, jak się orientowałem to cena jest ok 8000-12000zł. Z "pewnego źródła"...
No niby nie pisze ale ciekawe z jakim oprogramowaniem będziesz używał? Sam napiszesz? Dyskusja nie ma sensu. Na pudełku możesz sobie napisać co chcesz, jednak oprogramowanie jakie będziesz posiadał...... Powiem Ci tak, nie aby straszyć ale znajomy miał tak problemy. Po prostu wieczorkiem na parkingu robił sobie diagnostykę. Patrol myślał, że może włamywacz,...
Kupić u legalnego dystrybutora. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Tak, 2014 jest z kluczem sprzętowym na USB i jak na razie nie został podrobiony. Oryginał kosztuje ok 8000 zł i kupuje się go u dystrybutora Delphi, a nie na Allegro... I wszystko w temacie, dodam że Delphi DS150E (klon) występuje w różnych postaciach jedne są jako delphi...
To nie jest legalna wersja i podobnie odpowiada prawnie jak ty używając tego. Legalny zaczyna się od jakiś 9 tys, można taniej używkę kupić ale wszystko zalerzy czy były aktualizacje czy lepiej nowy świeży kupić, oczywiście za możliwość aktualizacji płaci się abonament rocznie, ogólnie nie jest zły. Tu masz orginał https://allegro.pl/oferta/autocom-cdp-os...
Wszystko to co powyżej 2013.3 to moim zdaniem lipa. Każda wyższa wersja to jest ta 2013.3 z podstawioną bazą z nowszej wersji. Nigdy nie będzie to działało jak oryginał. Nie ma co szukać, czy to delphi, autocom, multidiag czy inny wszystko to samo. ISS nie działa tak jak pisałeś.
Potrzebowałbym nastawy podstawowe szyby przod kierowcy Eos 2008r. Mam oryginal autocom i v30 elite czy tym sprzetem to ogarne ? Po wymianie podnosnika szyby.
Osobiście używam JALTEST'a w oryginale, ale podejrzewam, że koszt Cię zniechęci :) Programy AUTOCOM i Delphi to praktycznie to samo. Dokładnie o które modele aut Ci chodzi (rocznik)? Klonem można też sporo zrobić byle dobrze przejściówki mieć. Odradzam wersję z BT (w przypadku klona).
Dzięki za informacje. Kończy się właśnie dzisiaj aukcja http://allegro.pl/interfejs-tester-diagn... i tak się zastanawiam ile za to można dać maksymalnie? Dodano po 1 Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jak to jest z licencją,trzeba ją co roku wykupić? Co się stanie jak jej nie wykupię , program przestanie działać?
Według wszystkich znaków na ziemi i niebie interfejs Autocom nie połączy się z naczepą bezpośrednio. Potrzebny jest konwerter CAN ISO11992 na CAN ISO11898 trochę więcej na ten temat znajdziesz w wątku [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Ogólnie Autocom ma dedykowany adapter...
Tak, powinno pomóc wlutowanie oryginału.
Coraz więcej samochodów ma moduł Security Gateway i niczym poza fabrycznym testerem się nie połączysz... choć błędy powinno się dać odczytać. Skoro to działalność zarobkowa to powinieneś jednak zainwestować w oryginał Delphi/Autocom/Wurtz i wtedy problemu być nie powinno. Jeśli chodzi o klony to obecnie trudno kupić działający.
WoW drogi - nie wchodzi w rachubę. Rozmawiamy o oryginałach czy klonach?
ile procent funkcjonalności w porównaniu do oryginału mogą miec te wszystkie klony autocom/delphi? I nie ma znaczenia czy to sam fejs za 300 czy uruchomiony z laptopem "najlepszy, najwspanialszy" za 1600?
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Dobry, takie pytanie, chciałem zakupić tester diag. do citroen/peguot. Wyczytałem, że bardzo dobrze radzi sobie LEXIA, i jest tego sporo, ale zadziwia mnie cena 400zl jedyne 400zl. Teraz pytanie czy te testery Lexia po 400zl to oryginały? Czy podróby jak w przypadku AutoCom, Delphi? Jeżeli to podróby to podrzuciłby ktoś stronkę, albo kontakt do sklepu...
Made in China tak ma.Oryginał zawsze działa.Made in Sweden.
...ale mówimy o oryginale czy o klonach? Zdaje się, że Autocom to producent OEM, a sprzęt jest dostępny pod wieloma innymi markami., m.in. Delphi. Najdalszym "kuzynem" jest Wurth WOW, który ma nieco inny soft na PC.
Lepiej znalezc oryginal a nie chinska tandete z ryzu
Jedna Rada elektronika do samochodu ma być z oryginału lub wysokiej klasy zamiennik. Np pierburg a nawet możliwe że taki był w oryginale. Bo pierburg robi dużo rzeczy na pierwszy montaż
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
(at)svavecone czujniki są indukcyjne, nic się nie stanie jeśli zamontuje się go odwrotnie z tym że trzeba wtedy dokonać kalibracji. Jak się uda założyć tak jak był oryginał to czasem nie trzeba nawet kalibrować. Niestety tu przyczyną problemu był program, a raczej jego uwalenie podczas nieudanej próby kalibracji autocom'em. Wczoraj przyjechał elektryk,...
jedno płytkowy współpracuje z nowym programem V2021 i ma nowszą wersję firmware A właśnie tu Cię zaskoczę, czym jest firmware. A jest to pomiędzy aktualizacją oprogramowania z autem, czyli programowo do połączenia z autem i to za każdym razem potrzebny jest do zmiany programu np. z Delphi do Autocom bądź programu WoW. Tak więc samo firmware nie ma...
Witam. A komunikacja wróciła?Może wsad skopany to kopia nic nie da. Z komunikacją jest trochę dziwna sprawa. Autocom łączy się, odczytuje tylko jeden błąd 1A41 stały (włącznik zapłonu, nieprawidłowy sygnał). Podstawienie 100% sprawnej stacyjki nic nie zmienia. Z kolei Vida odczytuje masę różnych błędów, ale przy próbie kasowania sygnalizuje brak komunikacji....
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
No to przyznam, że zaskoczyliście mnie trochę, spodziewałem się lepszej wydajności po V30. Na tę chwilę mocno zainteresował mnie Autocom cdp+. Wie ktoś jaka jest aktualna cena u dystrybutora? Klony odpadają, wolę oryginał. Od CDIF odstrasza mnie trochę ten abonament, bo mimo wszystko prawie 1000 zł wydaje mi się sporą kwotą. Mam jeszcze pytanie co do...
Zrobienie tej operacji Autcomem i obojętnie cz ryżowym czy oryginałem graniczy z cudem i cierpliwością, ale da się ... jak w ogóle widzisz jakie parametry maja czujnik drogi to zrób większe różnice miedzy poziomami to powinno przejść (czyli miedzy niskim - do jazdy - wysokim)
Dobry chinol działa tak samo jak oryginał. Co do cen to te najtańsze to odpad lub zwrot z Chin, naprawiane i sprzedawane ponownie jako nowe, nie warto kupować bo co chwilę jakieś problemy, czy z płytą czy przekaźnikami, 500-600zł. Często niby nowe a wewnątrz wygląda jak garażówka.
https://allegro.pl/oferta/zaawansowany-i... Takie cudo?? Takie cuda tylko na aukcjach, a w rzeczywistości to pewnie niemiło się zaskoczysz. Ogólnie ten typ urządzenia jest ok dla diagnostyki, kasowania błędów i może jakichś podstawowych adaptacji. Co do kluczyków, to prócz jakiejś może drobnej synchronizacji,...
Sterownik silnika czy inny... ? Dodano po 1 Podejrzewam, że tester to tylko oryginał, akurat próbowałem dwoma CDIF-em i takim AutoCom-em i żaden nie chce się połączyć z "funkcją zbiorniczka". Pytanie czy w trakcie pracy silnika na zbiorniczek podawane jest jakieś napięcie? Sprawdziłem i jest 2.7V cały czas. Sterowane jest 12V prądem (tak jest wyryte...
Żaden uniwersalny tester jak również serwisówka pod konkretną markę nie obsłuży w 100% tego co ma w spisie. Naprawy nie mają tutaj nic do tego, często problem jest z oprogramowaniem a nie sprzętem, to samo tyczy się właśnie autocomów, delphi, wurth czy nawet KTS itd, i obojętnie czy to oryginałów czy klonów. Tak w pro również są zalecane poprawki. Akurat...
Ciężarówki -> duży kaliber, ogólnie bez serwisówek diagnostyka jest mocno utrudniona. Uniwersale: -Texa robi dużo, chyba najwięcej z uniwersali, ale nie wszystko (robi też naczepy); -Jaltest - przereklamowany i w ... drogi, -Autocom - robi coraz więcej, ale nadal mało i tylko oni wiedzą który błąd co dokładnie oznacza, ogólnie do ciężarówek trzeba zbierać...
Daj sobie spokój bo nie ustawisz w tym Bordnetz doświetlania zakrętów. To zrobisz tylko w 30 bajtowym w wersji Highend. Czyli końcówka: N, P, Q, K, L. Musisz kupić inny Bordnetz jak chcesz to mieć w oryginale. Mozna bawić sie w jakiś moduł z Allegro co włączy światło przy włączeniu kierunkowskazu ale to nie to samo. Nie wiem czy Autocom pokazuje podpowiedzi...
Witam. Koledzy i koleżanki(jak takie tutaj się pojawiają) po raz kolejny potrzebuję Waszej porady. Potrzebuję zakupić 3 interfejsy: 1.clip - sprawa raczej prosta, 2.autocom lub temu podobne zabawki z chin typu CDP+, 3. coś do VAG (VCDS lub VAG Commander) Oczywiście sprzęt wiadomego pochodzenia - made in china, z pominięciem VCDS'a. Czy ktoś może polecić...
Mógłby pan bardziej rozwinąć swoją wypowiedz, pozdrawiam. Klucz sprzętowy w postaci pendrive, bez niego nic nie zrobisz. W oryginale Autocoma jest, w podróbkach nie. czy "multidiag pro + gold" jest dwa razy roższy czy on połączy się z euro 6 i do którego roku w ogóle się łączy Tego Ci nie powiem bo nie miałem go w rękach. Ale na 99% nic nim nie zrobisz....
podajnik oryginał bd911 oryginał toner oryginał
kanały satelitarne astra odkurzacz dyson problemy roleta pilot somfy
Kierunkowskaz – szybkie miganie kontrolki, sporadyczne działanie, diagnostyka żarówek i styków MAN EDC7 VP44 1A NBF Signal Delayed Ignition – Injector Fault, Hard Start, No Start Without Spray