W wersji płyty 6.0 działa napewno. Twoja wersja wygląda tak samo, ale może jest jeszcze "coś". Czy napewno podłączyłeś tak jak na foto, weź to zweryfikuj. Sprawdź czy tranzystory i diody sprawne po prawej stronie płyty. Patrzyłeś multimetrem czy są połączenia na płycie zanim je wykonałeś kabelkami, no i dochodzi jeszcze pytanie czy coś ci się nie zwiera...
Sterowniki instaluje się tylko te że strony producenta a nie jakimiś dziadowskimi programami. Jeśli to system 64bit to mogę być problemy z działaniem programu.
Jak przeprowadzić test zegarów w samochodzie za pomocą Autocom? Sprawdź, jak podłączyć urządzenie do OBD-II, wybrać moduł i przeprowadzić testy wskaźników i kontrolek.
Witam. Jestem posiadaczem Autocoma w obudowie koloru podobnego do złota z niebieską naklejką i gumami na końcach, kupiłem go 2 lata temu za około 1600 zł z oprogramowaniem 2011.1 sprzęt działał bardzo dobrze do pewnego dnia jakieś 2 miesiące temu. Zaczęły się problemy z komunikacja np. Vectra B 99r silnik czytało a poduszek i innych nie. Postanowiłem...
Radio masz oryginalne czy jakieś inne? Przeważnie takie problemy dzieją się podczas wymiany radia gdzie jest w przejściówkach inna pilogia i linia k jest podłączona z +. Wypnij radio jeżeli nie jest oryginalne. Czy problem występuje z każdym z modułów? Auto com po podłączeniu do obd zapalają się diody?
Chodzi normalnie na 8.
fido Jak tam postępy z naprawą sprzętu? Jestem ciekaw ponieważ mam podobne problemy i tez chciałbym coś zrobić żeby z wszystkim mi się łączył.
Z powiadomienia widzę że ci się udało czy tak ?. Wiesz ja spróbowałem troszke kombinacji / i nie tylko z tym, tymi programami / Tzw wklejki zapożyczone, wiesz nazwę to tak biblioteki mi to przyjęły / ale zrobiły się małe problemy w ostateczności doszło do reinstalacji systemu i to nie raz już nie walczę z tym chociaż wilka ciągnie do lasu napisałem...
Diagnozuje autocomem. Z odpiętą przepływką miał problemy odpalał ale zaraz gasł jak vw z padniętym immo. EGR nie patrzyłem organoletyczne jedynie w parametrach wydaje sie być OK. Myśle że clip powie mi tyle samo co autocom bo jak mowie prędkość silnika jest ciśnienia są etc... nadal nie mam odpowiedzi co do tego rozrządu dlaczego tylko na zimnym......
A które auto byś wolał - z 2011 czy 2013? Oczywiście że czym nowsza wersja tym więcej opcji. Z silnikami to raczej się połączysz. Co do innych modułów to nie zawsze są one w spisie.
Oczywiście, inaczej program go nie będzie widział. Wskaż w menadżerze lokalizacje sterowników. Sterowniki będą w miejscu zainstalowania programu bądź w Windows/system32/drivers.
Czesto brakiem połączenia z samochodami jest firemware vci. Zmień na nowszy albo starszy. Nieraz trzeba pokombinować. A z silnikiem sie łączy czy też nie. Może masz też trefny instalator Autocoma. Zainstaluj inną . Tak wygląda pcb moje. Łączy sie praktycznie ze wszystkimi samochodami https://obrazki.elektroda.pl/1647392800_... wersje....
Ja jako poczatkujacy, mam problemy zalapac to wszystko. Po paru probach udaje sie. Ale "inteligencja" nie grzeszy. Nigdy nue wiem co i jak nacisnac. Dopiero po chwili. Mysle ze to kwestia umiejetnosci. Co moze taki "tuman" jak ja twierdzic ;) ( wystarczy poczytac co wczesniej robilem). Szkoda ze nie ma ustawien po kolei. Z kolorami. Czerwony info, zielony...
Na zmodyfikowanym możesz korzystać z głowicy kilkoma różnymi programami bez potrzeby aktualizowania głowicy. W załączniku masz to o co pytasz.
W menadżerze powinno być widać w dwóch miejscach że głowica jest podłączona. Z tego co pamiętam to sterowniki są w folderze gdzie zainstalowany jest program. Pokaż co widać w menadżerze.
O ile kolor ma jakiekolwiek znaczenie, to ostatnio kupowałem ten z niebieska płytą (wersja z Bluetooth) i zawiesił się podczas wgrywania firmware. Po naprawie działa bez problemów. Nie znam detali, ale osoba która naprawiała moje urządzenie twierdziła, że wszystkie chińskie mają ten sam błąd fabryczny - za 50zł błąd został usunięty. Ten z zieloną płytę...
Tam chyba 2013 maks.Zostaw go i kup ds150.Wbrew pozorom zauważyłem że ds czasem nie łączy gdzie ten autocom da radę
Acer One 10 to jak tablet zabawka dla dzieci. https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/se... Po drugie programy diagnostyczne mają problemy ze sterownikami interfejsów pod win 10.
Nie wiem czemu, ale sprzęt ma problem z motronicami - i w BMW i w VW. Też tak się innym trafia? Dokładnie kolego Robokop, mam ten sam problem. Mój ma problemy z połączenim z grupą Vag. Często jest tak że np. łączy się ze sterownikiem silnika ale nie podaje nazw wyświetlanych wartości albo widoczne są tylko przez ułamek sekundy. Jak uporać się z tym...
Odinstaluj soft, cofnij datę o zainstaluj soft ponownie. Problemem jest to że instalowałeś program w prawidłową datą i próbujesz go używać z datą zanim został zainstalowany.
Proszę poniżej opis :
Doinstaluj Microsoft .NET Microsoft .NET 2.0 Framework 3.0. Framework 4.0. i musi to być windows 10 nie windows 11.
Nie, poza grafiką, nie różnią się niczym.
Bramkę podłączasz niesymetrycznie, bo insert w mikserze masz niesymetryczny. Więc normalnie wpinasz jacki mono w gniazda input i output, i trs'a z drugiej strony do miksera w insert. Tak ma chodzić. A jak masz insert symetryczny to łączy się to dwoma gniazdami, ale w stołach z wyższej półki. Jak chcesz możesz zrobić jak pisał miszkoo, ale chyba taniej...
Też mam ten sam problem, ktoś pomoże
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Witam, kupiłem używanego Autocoma i nie działa niestety. Widać ze ktoś próbował go naprawiać... Po wyjęciu go z obudowy widać zieloną podwójna płytę z napisem CDP+ relay 3.0. Po podłączeniu zasilania nic się nie świeci a grzeję się dławik. Po podłączeniu usb i zasilania diody świecą się na czerwono i dławik również się mocno nagrzewa a po chwili diody...
Sprzęt na którym pracuje to CHUWI HI10 Pro, ten program ma problem ze znalezieniem dysku. Rozumiem. Wróć więc do linku który dałem i wyczyść system ponownie. Zainstaluj SSCERuntime_x86-ENU.msi z folderu programu.
Autocom, Delphi, WOW, i jeszcze kilka innych.
Wszystko zależy jakie auta będziesz diagnozował. CDIF ,co dziwne ma duże problemy z grupą VAG. Dziwne ,dlatego że to chyba najbardziej popularna marka. Nawet na forum CDIF-a na wszelkie pytania odnośnie problemów z VAG-iem (diagnozą) jest tylko jedna odpowiedź "to kup sobie-proszę kupić VCDS-a). Miało to być poprawione ,ale chyba mają z tym problemy....
Sprzęt godny polecenia. Sam posiadam takowy od ponad roku. Ale od razu wymieniłem w nim klika elementów gdyż są "ryżowej" jakości. Przez to między innymi miałem problemy z komunikacją. Ale poza tym zabiegiem zdecydowanie polecam :)
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Ze wszystkimi sterownikami łączy się Tobie? FFR, Ebs? Ja swojego przerabiałem, bo napewno z EBS'em się nie łączył po K-line. Było to spowodowane źle dobranymi elementami dla układu 9241A. W większości CDP na dwóch niebieskich płytkach, często występują problemy z komunikacją z niektórymi autami. Jeśli problem występuje po stronie interfejsu to napisz...
wywala że oprogramowanie testera jest za stare. To podłączony tester pod auto i w programie klikasz aktualizuj i się robi ;-) Pliki firmware są w katalogu programu w podkatalogu .... firmware.
Witam, planuje podzielic lacze Autocomu za pomoca routera (prawdopodobnie D-Link DI-604). Mam modem Terayon TI720, kiedys mialem Motorola SB4200. Wiem ze karta sieciowa musi miec okreslony MAC, ktory podawalem przy instalacji. Nie wiem czy sa inne zabezpieczenia. Czytalem na forum, ze kilka osob mialo problemy z podzialem takiego lacza, pomimo wpisaniu...
Witam. Tzok jak skanujesz płytę? W czarnym płyta taka jak twoja mam problemy z komunikacją z fordem po J1850 PWM. Błędy odczyta ale zawiesza się przy pomiarze parametrów. Czyli tak jak wyżej napisano kolor obudowy nie jest wyznacznikiem jakości. Darekmefi ty masz ten w nowej obudowie? Napisz z jakim fordem nie możesz się połaczyć?
Byl sprzedawany z W10, wiec raczej mozesz zapomniec o XP. Lepiej kup jakis starszy komputer pod XP, ewentualnie lepszy z W10 + Vmware z XP, o ile bedzie to dzialac z programami, ktorych uzywasz.
Skopiować folder firmware z WOW do AC.
Te wtyczki mają taką wadę że trzeba co nieco wyłamać, ten fejs jeśli posiada wersję truck to jest przystosowany do 24V istalacji.
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
30250. Jest też program do zmiany tego nr, pokazuje on jaki jest aktualny nr.
U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
Trzeci na testy poszedł Autocom w wersji legal ale też problemy z Azją i masa podróbek na allegro no i niestety brak ekranu ale tłumaczenia rewelacja! Jest wersja z PDA (DS100E) czyli coś jak Launch Diagun. http://obrazki.elektroda.pl/4314449100_1... No właśnie czytałem gdzieś że Autocom, Delphi, Wurth WOW, Opus to to samo oprogramowanie....
Odinstaluj i wyczyść ręcznie to wszystko: Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Delphi...
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
A drugie (obd) pod schowkiem! Mi też autocom nie chciał gadać przez 30-pinowe gniazdo ze Stralisem, być może z powodu ryżowego kabla-przejściówki, dlatego używam Easy-go do tej marki.
Zawor EGR w DV6 nie wymaga zadnej adaptacji.
Przeczytaj http://www.rcolt.com/forum/motor-section... http://connector.pinouts.ru/16_pin_car_J... http://www.aldlcable.com/products/obd2ca... to kabelek typu Y z dodatkowym zasilaniem.
Poszukaj srebrnego, ale z układem OKI. Chińczyk zrobił dobry myk -zmienił tytuł po wystawieniu, i w URL jest OKI, a potem już zaginął.
W zasilaniu przeważnie są transile 36v. Jak nie masz go to zmodyfikuj.
Witam, posiadam tester diagnostyczny marki AUTOCOM 2013.3. Łączy się ze wszystkimi samochodami po linii diagnostycznej K. Problem polega na tym że nie łączy się lub łączy się raz na jakiś czas z nowszymi samochodami po linii CAN. Miał ktoś podobny problem?
Witam, Mam interfejs Autocom (klona), w którym uszkodził się stabilizator puszczając 12V zamiast 5V. Po wymianie stabilizatora interfejs nie działa prawidłowo. Łączy się z samochodem ale nie wykrywa niektórych modułów np. widzi moduł klimatyzacji, ABS moduł silnika nie wykrywa. Na zdjęciu wskazałem elementy które wydają się być uszkodzone, niestety...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z klonem, który polega na tym, że raz łączy się normalnie z sterownikiem silnika a innym razem wywala błąd. Pozostałe systemy skanuje normalnie i problem występuje przy skanowaniu innych pojazdów. Próbowałem przez kabel USB, Bluetooth, aktualizacji i ponownej instalacji oprogramowania. Płyta to wersja v3.0 z 21 przekaźnikami...
Delpchi autocom 2015 r3 lub 2016 mam taki problem : za kazdym uruchomieniem od jakiegos czasu prosi o aktywacje, ktos mial podobnie ? ma ktos na to rozwiazanie ? uzywam od kilku lat i nigdy tak nie mialem a teraz mam i to na 2 roznych wersjach
Witam Szanownych kolegów Jak już nakreśliłem w temacie, problem dotyczy testera marki Autocom. Urządzenie jest w starszej obudowe z dwoma płytkami. Prawidłowo pracuje na wersji 2012.3, natomiast nie aktualizuje się na nowszych aktualizacjach jak 2013.1 oraz 2013.2. Nowsze softy widzą głowicę a nie kogą dokończyć aktualizacji. Czy ktoś ma podobny problem?...
Problem mam taki . Autocom po naprawie (komunikacja z starszym fordem i e60 )pokazuje nie aktualne oprogramowanie w testerze. Przedtem pracowało na 2011.1 a omyłkowo kolesiowi który to naprawiał powiedziałem że 2011.3 ,pewnie na takim tester był sprawdzany . Co robić, na necie nie ma 2011.3 aktualizacja tez się kończy niepowodzeniem , a że pracuje w...
Witam. problem z testerem Autocom Delphi 150e, a mianowicie po próbie aktualizacji głowicy zatrzymało się i wyskoczył komunikat o możliwych problemach. 1. Kabel do Pc nie jest podłączony.. 2. Przewód zasilający nie jest podłączony do testera 3. Wybrany pory szeregowy nie jest dostępny. W tej chwili wykrywa VCI ale nie przechodzi testu ani nie można...
Witam wszystkich posiadam tester diagnostyczny Autocom Delphi (złoty) i byłem całkiem zadowolony z niego nie przysparzał większych problemów do momentu diagnozy pewnego BMW którego maska opadła na złączę kabla gdzie łączy się złącze obd męskie z żeńskim od tamtej pory tester przestał łączyć się z BMW z innymi markami nie ma problemu. Kabel do BMW 20pinowy...
Witam. Problem dotyczy chińskiego klona testera diagnostycznego AUTOCOM. Przy Tescie połączenia wynik to NIEPOWODZENIE, nr seryjny 30250, Wersja programu tetera: NOT LOADED. Przy próbie aktualizacji oprogramowania testera brak połączenia. Dadam że soft ma wersje 2012R3. Czy ten komunikat wskazuje, że tester nie posiada oprogramowania? Jezeli ktos ma...
Autocom delphi 2013.1 traci komunikacje po zapaleniu silnika w bmw e60 530xd 2007.Natomiast po zgaszeniu silnika i na samym zaplonie wszystko jest ok. Przetestowane na dwoch roznych bmw. Odeslalem gosciowi delphi i przyslal mi tcsplus i to samo. Nie odsylalem mu tylko softow bo mowil ze nie trzeba bo sa tkie same dla delphi i autocom. Czy ktos moze...
Witam Posiadam autocom w pełni komunikujący sie z oprogramowaniem delphi 2.14.2.2. Urządzenie komunikuje się z komputerem, port com ustawiony, test urządzenia zakończony powodzeniem, aktualizacja sprzętowa zakończona powodzeniem. Z jakiegoś powodu nie mogę nawiązać połaczenia z samochodem, jak robie wszystkie testy pojawia sie komunikat "żaden system...
Witam miał ktoś do czynienia z takim urządzeniem i mogłby pomóc w zlokalizowaniu usterki ? ew czy może ktoś tu obecny jest w stanie mi to naprawić. problem jest taki że kasowałem insp olejową w moim samochodzie i autocom się wyłączył nie ma żadnej reakcji a powinien widzieć połączenie sygnalizując niebieskim albo czerwonym światłem a tu nic sie nie...
Witam Posiadam autocom wersia skan, wersja jest orginalna. Przez cztery lata działał bez zarzutu, lecz pewnego razu podczas aktualizacji skanera, padł laptop i najprawdopodobniej uszkodził wsad. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
Witam. Zakupiłem chińczyka op-com v1.70 i mam problem z zakodowaniem nowych wtrysków. W każdej wersji china clone czy vauxcom-chinaclone teoretycznie jest taka opcja, wyświetla nawet aktualnie zaprogramowane kody korekcji ale po wpisaniu nowych kodów i wciśnięciu opcji ''change'' nie ma żadnej reakcji. Czy ktoś miał z tym do czynienia? pozdrawiam Dodam,...
Witam, czy jest możliwość zrobienie skanu auta w AutoCom takiego samego jak na przykładzie VCDS https://www.youtube.com/watch?v=RCBt6d42... Jak tak to proszę o jakieś wskazówki :) Pozdrawiam !
Witam, Mam problem z urządzeniem diagnostycznym Autocom Release-2011, chodzi o to, że do niedawna program komputerowy czytał wszystkie błędy i łączył się ze wszystkimi samochodami.. Niestety od pewnego czasu pojawiają mi się komunikaty takie jak na załączonych zdjęciach. Opis procedury podłączania się do samochodu: 1. Podłączenie kabla z testerem pod...
autocom komunikacja aktywacja autocom autocom klucz
focus schemat silnik regulator ciśnienia renault wymiana kondensatorów zasilacz
attiny85 bootloader ominąć immobilizer
Wentylator chłodnicy działa po zgaszeniu silnika, klikanie przekaźników, miganie świateł, rozładowany akumulator – MINI, VAG, Start-Stop BCK3501-854 Transformer Diagram for Milwaukee 48-59-1812, Bosch AL18 Chargers