Na przewodzie kropla cyny. Padnie - mogą być problemy.
Oczywiście, inaczej program go nie będzie widział. Wskaż w menadżerze lokalizacje sterowników. Sterowniki będą w miejscu zainstalowania programu bądź w Windows/system32/drivers.
Jak przeprowadzić test zegarów w samochodzie za pomocą Autocom? Sprawdź, jak podłączyć urządzenie do OBD-II, wybrać moduł i przeprowadzić testy wskaźników i kontrolek.
A które auto byś wolał - z 2011 czy 2013? Oczywiście że czym nowsza wersja tym więcej opcji. Z silnikami to raczej się połączysz. Co do innych modułów to nie zawsze są one w spisie.
Czesto brakiem połączenia z samochodami jest firemware vci. Zmień na nowszy albo starszy. Nieraz trzeba pokombinować. A z silnikiem sie łączy czy też nie. Może masz też trefny instalator Autocoma. Zainstaluj inną . Tak wygląda pcb moje. Łączy sie praktycznie ze wszystkimi samochodami https://obrazki.elektroda.pl/1647392800_... wersje....
W menadżerze powinno być widać w dwóch miejscach że głowica jest podłączona. Z tego co pamiętam to sterowniki są w folderze gdzie zainstalowany jest program. Pokaż co widać w menadżerze.
O ile kolor ma jakiekolwiek znaczenie, to ostatnio kupowałem ten z niebieska płytą (wersja z Bluetooth) i zawiesił się podczas wgrywania firmware. Po naprawie działa bez problemów. Nie znam detali, ale osoba która naprawiała moje urządzenie twierdziła, że wszystkie chińskie mają ten sam błąd fabryczny - za 50zł błąd został usunięty. Ten z zieloną płytę...
Na zmodyfikowanym możesz korzystać z głowicy kilkoma różnymi programami bez potrzeby aktualizowania głowicy. W załączniku masz to o co pytasz.
Tam chyba 2013 maks.Zostaw go i kup ds150.Wbrew pozorom zauważyłem że ds czasem nie łączy gdzie ten autocom da radę
Odinstaluj soft, cofnij datę o zainstaluj soft ponownie. Problemem jest to że instalowałeś program w prawidłową datą i próbujesz go używać z datą zanim został zainstalowany.
Doinstaluj Microsoft .NET Microsoft .NET 2.0 Framework 3.0. Framework 4.0. i musi to być windows 10 nie windows 11.
Odinstaluj. Wykasuj te katalogi: c:\program files\Autocom c:\documents and settings\uzytkownik\dane c:\documents and settings\allusers\Application Data Wyczyść rejestr i zainstaluj poprawnie program. Aktualizacja w programie to jakieś 15-20 minut.
Proszę poniżej opis :
Nie, poza grafiką, nie różnią się niczym.
Bramkę podłączasz niesymetrycznie, bo insert w mikserze masz niesymetryczny. Więc normalnie wpinasz jacki mono w gniazda input i output, i trs'a z drugiej strony do miksera w insert. Tak ma chodzić. A jak masz insert symetryczny to łączy się to dwoma gniazdami, ale w stołach z wyższej półki. Jak chcesz możesz zrobić jak pisał miszkoo, ale chyba taniej...
Też mam ten sam problem, ktoś pomoże
Sprzęt na którym pracuje to CHUWI HI10 Pro, ten program ma problem ze znalezieniem dysku. Rozumiem. Wróć więc do linku który dałem i wyczyść system ponownie. Zainstaluj SSCERuntime_x86-ENU.msi z folderu programu.
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
wywala że oprogramowanie testera jest za stare. To podłączony tester pod auto i w programie klikasz aktualizuj i się robi ;-) Pliki firmware są w katalogu programu w podkatalogu .... firmware.
Autocom, Delphi, WOW, i jeszcze kilka innych.
Byl sprzedawany z W10, wiec raczej mozesz zapomniec o XP. Lepiej kup jakis starszy komputer pod XP, ewentualnie lepszy z W10 + Vmware z XP, o ile bedzie to dzialac z programami, ktorych uzywasz.
Chodzi normalnie na 8.
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Widzisz kolego jakoś nie do końca cię rozumiem bo , że rozwiązaniem powinno być odłączenie na czas aktualizacji od samochodu i WiFi? . Z tego co widzę program ci się zainstalował prawidłowo spróbuj wyszukać port przez system tzn zaznacz w Połączenie VCI przeszukiwanie portu Com bo u ciebie jest COM 4 na starcie spróbuj to sparować przez kabel / laptop...
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Skopiować folder firmware z WOW do AC.
Te wtyczki mają taką wadę że trzeba co nieco wyłamać, ten fejs jeśli posiada wersję truck to jest przystosowany do 24V istalacji.
30250. Jest też program do zmiany tego nr, pokazuje on jaki jest aktualny nr.
Zawor EGR w DV6 nie wymaga zadnej adaptacji.
Tak. Zwora wprowadza chip w tryb programowania a switch służy do resetu żeby zacząć wgrywanie.
Przeczytaj http://www.rcolt.com/forum/motor-section... http://connector.pinouts.ru/16_pin_car_J... http://www.aldlcable.com/products/obd2ca... to kabelek typu Y z dodatkowym zasilaniem.
Poszukaj srebrnego, ale z układem OKI. Chińczyk zrobił dobry myk -zmienił tytuł po wystawieniu, i w URL jest OKI, a potem już zaginął.
W zasilaniu przeważnie są transile 36v. Jak nie masz go to zmodyfikuj.
I jak się, że tak napiszę, "kliknie" na konkretne auto to automatycznie otwiera się program już z wybranym typem silnika, tak w skrócie...
http://obrazki.elektroda.pl/9023572300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9023572300_1...
A drugie (obd) pod schowkiem! Mi też autocom nie chciał gadać przez 30-pinowe gniazdo ze Stralisem, być może z powodu ryżowego kabla-przejściówki, dlatego używam Easy-go do tej marki.
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
Odinstaluj i wyczyść ręcznie to wszystko: Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Delphi...
Potwierdzam do normy euro 5 nic się nie koduje - nawet nie ma zakładki, żeby wejść i cokolwiek wpisać. W euro 6 wtryski kodujemy!
Masz prawdopodobnie uszkodzone piny gniezdzie obd w samochodzie czyli podginane
Sprawdź gniazdo diagnostyczne i instalację do niego. Sprawdzałem napięcie jest na wszystkich pinach To ewidentnie coś nie tak. Zasilanie ma być na jednym poza tym masa. i linie diagnostyczne.
4 czy może 1? Jak jest oznaczony na płycie? Tu masz kartę katalogową FT232RL. Jeśli to nóżka 1 to jest tam filtr EMI i kondensator, ew. mógł być jakiś bezpiecznik lub rezystor 0R.
Moim zdaniem nie jest. Rozumiem Cię co do legalności ciężko w takich pieniądzach znaleźć coś konkretnego.
Jeśli macie problem z k-line a posiadacie wersje "V3.0 "dwu płytową to problem możecie łatwo naprawić sami. Zastosujcie się do mojej instrukcji w załączniku i problem z głowy. UWAGA! Od pewnego czasu pojawiła się wersja płyty"v5" która mimo podobnego wyglądu ma inną budowę dolnej płyty dwuwarstwowej. Na tej płycie zastosowano układy dla k-line i l-line...
Zmień w sterowniku VID i PID na taki jaki pokazuje Ci menadżer urządzeń. Wtedy będziesz mógł znów zaprogramować FTDI. MProg nie widzi pamięci gdy w menadżerze brak sterowników pod VID i PID urządzenia.
Gdyby ktoś potrzebował wersję 2021.11 to zapraszam na pw. Działa bez problemu na win 10
Sterowniki instaluje się tylko te że strony producenta a nie jakimiś dziadowskimi programami. Jeśli to system 64bit to mogę być problemy z działaniem programu.
Dobrze. Zamontuj nowy czujnik ciśnienia spalin. Odczytaj ciśnienie spalin na wolnych obrotach przy otwartym EGR i przy zamkniętym , następnie przy 2500 i 4000 rpm. Coś masz nie teges z narastaniem zapełnienia filtra, to ono decyduje o rozpoczęciu regeneracji w tym modelu. Czujnik ciśnienia spalin ma tutaj funkcje raczej diagnostyczne. Układ recyrkulacji...
Do Scanii VCI do Merca StarDiagnosis, do DAFa DAVIE, do Volvo/Renault Vcads, do Iveco Easy a do MANa Man Cat's. Z uniwersalnych to albo JalTest albo Texa.
Witam. Dziękuję za dotychczasowe informacje. Mam jeszcze kilka pytań i chyba już ostatnich dla rozwiania wątpliwości, a więc: W kwestii podłączenia zasilania, to od której strony liczyć w tej wtyczce głowicy te piny 4 i 5 dla masy i pin 16 dla zasilania +12V. Niestety ale we wtyczce głowicy AutoCom CDP+ nie znalazłem żadnej numeracji tych pinów - zamieszczam...
Weź zrób zainstalować realterm w necie jest pełno instalek 1. Podłączyć interfejs do pojazdu i do komputera przez USB. 2. Uruchom RealTerm 3. Przejdź do zakładki Port i ustawić prędkość portu na 38400 bodów i wybierz port COM, na którym mamy zainstalowany interfejs. 4. Kliknij przycisk Zmień, aby zastosować ustawienia. 5. Zamknięciu i ponownym otwarciu...
Wolałbym chyba AUTOCOM albo jeszcze lepiej DELPHI ale to kwestia gustu. WOW WURTH ma bazę danych , coś jak AD ze schematami.
Vgate2 lub nowszy i MotorData. Delphi 150e z ali, najlepiej z autocom i delphi w komplecie w wersji 2021.
Inne podrobione będą działać, np. Delphi itp. tyle tylko, że mają taką samą funkcjonalność, różnią się jedynie kolorystyką. To klony interfejsu Autocom, działał z nimi kiedyś program z firmy Wurth WOW.
kupiłem go,mam go dopiero trzy dni robocze i jestem zachwycony. Opla robi prawie na poziomie techa.(wszystkie komponenty+programowanie)Menu jest identyczne jak w dwójce. VW robi jak serwisówka(VW5 i inne nowości robi) Mercedesa i BMW prawie jak serwisówka (wszystkie komponenty,EVE,ERE,ZVA i inne+programowanie) Francuzy na takim poziomie,jaki jest wymagany...
http://www.forum-auto.com/pole-technique... http://www.forum-auto.com/pole-technique...
Kolego ta diagnoza Autocom-em to po OBD?
ZBR 3300-03 ; alternator zacisk W - alternator/rozrusznik , nieprawidłowy sygnał.Zajętość pinów A 302 : M/14 (+)
Diagnozuje autocomem. Z odpiętą przepływką miał problemy odpalał ale zaraz gasł jak vw z padniętym immo. EGR nie patrzyłem organoletyczne jedynie w parametrach wydaje sie być OK. Myśle że clip powie mi tyle samo co autocom bo jak mowie prędkość silnika jest ciśnienia są etc... nadal nie mam odpowiedzi co do tego rozrządu dlaczego tylko na zimnym......
Co do końcówek to nie zawsze jest tak różowo. Np z Jaltest'a do AUTOCOM'a nie wszystkie pasują. Zamawiałem kiedyś przejściówki uniwersalne z zamiarem wykorzystania ich do AUTOCOM'a i CDIF'a. Niestety na tym drugim nie działały :)
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
Tutaj znajdziesz odpowiedz http://www.forum-auto.com/pole-techn...
Acer One 10 to jak tablet zabawka dla dzieci. https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/se... Po drugie programy diagnostyczne mają problemy ze sterownikami interfejsów pod win 10.
Tylko to chodzi o kabelek do domu, który ma zostać użyty góra kilka razy... Zamykam Reg. 3.1.1. Nie udostępniaj nielegalnych materiałów bądź innych informacji naruszających prawo.
Jak naprawić błąd Autocom cars truck. https://obrazki.elektroda.pl/2970368600_... Koło pliku Autocom cars truck nie powinna być ikonka oznaczająca internet, tylko inna. Proszę o pomoc, bo nie mogę zainstalować programu. Dyskutujemy o oprogramowaniu zakupionym od autoryzowanego sprzedawcy ? Zabroniona jest dyskusja na tematy 8- Pytania, prośby...
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Według wszystkich znaków na ziemi i niebie interfejs Autocom nie połączy się z naczepą bezpośrednio. Potrzebny jest konwerter CAN ISO11992 na CAN ISO11898 trochę więcej na ten temat znajdziesz w wątku [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Ogólnie Autocom ma dedykowany adapter...
Test był zaliczony. Na początku miałem problemy, ale się okazało, że się sterowniki nie wgrały. Po instalacji sterowników test wyszedł pozytywnie.
Do ogarnięcia.
Podłącz do auta tam musi iść zasilanie 12V z gniazda OBD2 Potrzebne tylko do aktualizacji głowicy. Dokładnie :) jeśli na starym kompie mi wykrywa a na nowym nie. Jest możliwość ze na win 10 nie wykryje urządzenia ?
Do wersji 2017.01. Tylko to nie jest oryginalny autocom i trzeba coś tam pokombinować żeby to wgrać.
Witam, posiadam program autocom na kompie do sprawdzania głównie błędów samochodowych. Chciałbym ten program odpalić na tablecie na Androidzie. Instalkę przegrałem, lecz nieobsługiwany typ pliku. Czy sprawdzone aplikacje do zmiany tego pliku?
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
https://autocom.se/en
Nie polecam za tą kasę, poszukaj klona Delpfi, Autocom.
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
ustawisz sobie kanały, znajdzie się jakiś dodatkowy więc trzeba wyszukać, dekoder to zrobi i od nowa trzeba ustawiać, więc lepiej się przyzwyczaić. Również polecam przyzwyczajenie się. Mam to od dwudziestu kilku lat z play i jej poprzednikami(wg. ciągłości to: autocom - upc - play). Zapamiętanie kanałów i ewentualnych zmian to świetny darmowy trening...
Naprawiam takie interfejsy. Posiadam wszystkie wsady do tych urządzeń.
-- masz wszystkie nawet do win 7 http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm --
A jaką masz instalkę ? bo ostatnio widziałem z dwoma plikami do instalacji, tak jakby dwie płyty - dwa pliki .bin które trzeba zamontować
Czytałeś ten temat? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
http://thehotfixshare.net/board/index.ph...
Witam. Czy ktoś próbował podmieniać bazy danych w wow wurth i autocom ? Czy jest to możliwe?
http://www.forum-auto.com/pole-technique...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Dobry chinol działa tak samo jak oryginał. Co do cen to te najtańsze to odpad lub zwrot z Chin, naprawiane i sprzedawane ponownie jako nowe, nie warto kupować bo co chwilę jakieś problemy, czy z płytą czy przekaźnikami, 500-600zł. Często niby nowe a wewnątrz wygląda jak garażówka.
Ja kodowałem wtryski za pomocą programu Autocom. Każdego trzeba było osobno kodować i zachować kolejność. Zresztą ten program sam ci mówi który kod z wtrysku masz wpisać.
Nie wiem czemu, ale sprzęt ma problem z motronicami - i w BMW i w VW. Też tak się innym trafia? Dokładnie kolego Robokop, mam ten sam problem. Mój ma problemy z połączenim z grupą Vag. Często jest tak że np. łączy się ze sterownikiem silnika ale nie podaje nazw wyświetlanych wartości albo widoczne są tylko przez ułamek sekundy. Jak uporać się z tym...
http://thehotfixshare.net/board/index.ph...
witam. spóbuj od nowa zainstalować program. Tylko musisz dokladnie czytać co ci wyskakuje podczas instalacji. ja mam chinczyka i mi wszystko działa prawidłowo. Samochody osobowe i ciężarowe.Też miałem problemy ale był błąd podczas instalacji.
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
Teraz też zobaczyłem jednak tamten ma CHIP OKI chociaż nic mi to nie mówi ale skoro wspominają o tym tzn, że pewnie były problemy. No i jest fotka ze środka ze scalakami. Edit: Te z chipem OKI działają z Fordami.
Wszystko to co powyżej 2013.3 to moim zdaniem lipa. Każda wyższa wersja to jest ta 2013.3 z podstawioną bazą z nowszej wersji. Nigdy nie będzie to działało jak oryginał. Nie ma co szukać, czy to delphi, autocom, multidiag czy inny wszystko to samo. ISS nie działa tak jak pisałeś.
Zamiast tego ELM'a kup coś na chip'ie STN, a lepiej jakiś klon autocom lub delphi DS150, ogarną kasowanie na 100%.
http://site.voila.fr/fffone/Afficheur_de... http://site.voila.fr/fffone/Afficheur_de... http://mike.f.free.fr/cmd1.jpg Rysunki ze strony: [url=http://www.forum-auto.com/pole-tech... N.
Zobacz czy masz możliwość zrobienia testu dozownika i noxów.
Kolego część nr 2 to siłownik pneumatyczny. Zastosowanie Kamaz, Sanos, Ikarus. http://inform.wabco-auto.com/intl/pl/ind... Wpisując tutaj index 425 410 025 0 znajdziesz więcej informacji.
Siemanko forumowicze, mam pytanie, czy ktoś kodował coś autocomem? Wie, jakiej opcji użyć, aby wyłączyć np. system start-stop lub włączyć inne funkcje. Samochód to Passat B7.
Bardzo proszę ;) Nr zaworu masz w dolnej części tabliczki. Więcej informacji o produktach WABCO znajdziesz tu: www.wabco-auto.com W zakładce inform w polu numer produktu wpisujesz właściwy numer i gotowe :)
autocom komunikacja aktywacja autocom autocom klucz
selfa predom wymiana tłoczek klimatyzator castorama
Zasada działania tyrystorowego układu zapłonowego do lamp WLS Kod błędu ER49 w kotle Junkers - co oznacza?