Chiński autocom
tester WabcoWurth ...produkt rozwijany od około 1-1,5 roku, przyzwoicie ogarniesz nim euro 4 i euro 5 ale ma kilka mankamentów - mało funkcjonalna i intuicyjna konstrukcja programu - bardzo słabo radzi sobie z autami starszymi np Mana z silnikiem MS 5 juz nie ogarniesz Renault na ITC też (to takie dwa przykłady z brzegu) - bardzo słabo wygląda pomoc...
Według wszystkich znaków na ziemi i niebie interfejs Autocom nie połączy się z naczepą bezpośrednio. Potrzebny jest konwerter CAN ISO11992 na CAN ISO11898 trochę więcej na ten temat znajdziesz w wątku [url=] Ogólnie Autocom ma dedykowany adapter i koszt to około 1200 zł brutto. Polecam się skontaktować z dystrybutorem Autocom. Oznaczenie części 900...
Dzisiaj próbowałem na Knorr'ze przejściówki ISO 7638 i wszystko działa jak należy, bez żadnej elektroniki w środku. Program Autocom 2013.3, urządzonko CDP+ Próbowałem też inną naczepę z bocznym gniazdem (jakiś starszy wabco ABS) i nie chciało się połączyć przy różnych kombinacjach.
Witam, podpinam się do tematu, ja mam oryginalny kabel "7 pin Knorr, Wabko, Trailer" i na trzy naczepy - trzy nieudane próby. Więc jestem szczęśliwym posiadaczem kabelka :-( Słuchajcie, mam mały problem z Volvo FH12 500 i naczepą Wabco Kogel, koleś chce bym skrócił czas reakcji hamowania naczepy (by szybciej reagowały) czy ktoś z pod AutoComa to zrobił,...
powitac panowie, poszukuje schematow kabli do wersji truck, konkretnie chodzi o kable takie jak te: 900 200 667 przewód testowy OBD Haldex Naczepy 4 pin 900 200 671 przewód testowy OBD Haldex ECU Naczepy 4 pin 900 200 672 przewód testowy OBD ISO 7638 ECU naczepy 900 200 675 przewód testowy OBD Knorr Naczepy 7 pin 900 200 669 przewód testowy OBD Knorr/Wabco...
Jakie oprogramowanie masz zainstalowane? Jakie systemy KNORR, WABCO CZY HALDEX. Nie spodziewaj się że naczepa z 2018 roku połączy ci na oprogramowaniu z 2014 roku. Oprogramowania do naczep aktualizują sie co najmniej raz na dwa lata a czasem częściej. Ja jeszcze kilka lat wstecz używałem TEXY do diagnostyki i programowania naczep. Lecz w końcu gdy powstawał...
Dzięki w tym tygodniu składam i próbuje. Program mam 2017 myślę naczepę z 2012 podpiąć wabco sam jestem ciekawy czy da radę
Witam. Mam problem z diagnozą naczep z modułami hamulcowymi WABCO EBS. Chodzi dokładnie o kabel do nich, czy ktoś próbował diagnozę wabco na kablach od chińskiego AC. Albo jakby ktoś miał prawidłową rozpiskę przewodu który łączy się z Wabco ?.
Dzisiaj przyszedł mi kabel ISO podpinałem się pod trzy naczepy z wabco na żadnej nie chodzi. Niby w autocomie gdy się wejdzie w układ wabco jest wybór przewodu ISO ale u mnie to nie chodzi
Ale z SDP3 to 5 minut roboty. WABCO może zrobić jeszcze szybciej. Bo można zmienić już ustawione wartości, a nie przeprowadzić kalibrację od początku do końca ponownie. szaman108 , jak zawsze wyczerpujące odpowiedzi po Scania). Robiłem kalibracji na R seriji (chyba pierwsze lata, nie sporo w nas tego), program WABCO ECAS CAN2 v1.40. Na 5 euro, nawet...
Autocomem z Chin tego nie zrobisz, oryginałem chyba też nie. Nie wiem czy mancats pozwala ba to, musiałbym zapytać kolegi, Ale napewno takie coś jak wabco-würth takie coś potrafi, ale żeby przy tym grzebać trzeba mieć drugi stopień wtajemniczenia 😀, specjalny kod po którym Wrazie nieszczęśliwego wypadku i zczytaniu zawartości epromu z modulator...
Autocom powinien się połączyć bo tam jest system WABCO a akurat pracuje tym programem na co dzień i nie mam problemów z połączeniem WABCO.Poprostu jest mi potrzebny schemat połączeń 16 pinowej wtyczki obd z 9 pinową wtyczką rs232 lub gdzie mogę kupić takiego gotowca już zrobionego.W 16 pinowej wtyczce obd wiem gdzie co gdzie jest ale natomiast w 9 rs232...
Koledzy z WOW mają też inną głowicę WabcoWurth BOX 2.0 i ona robi też ciężarówki , naczepy , autobusy i osobowe , jest droga na starcie ale ma w sobie oryginalne oprogramowanie WABCO i Haldex teraz podobno będzie jeszcze z nimi ZF i to jedyna taka głowica na rynku ... i też kosztuję :) Dodano po 7 Po za tym WOW to Autocom jeden do jednego tylko wzbogacony...
No to rzeczywiście coś się sknociło. Raczej bez diagnostyki naczepy się nie obejdzie,a dokładniej trzeba podejrzeć jakie obciążenie naczepy widzi TEBS. Autocomem czy delphim raczej się wabco po ISO nie zdiagnozuje,przynajmniej u mnie w wszystkich kronach nie mam takiej możliwości(system knorra za to bez problem)wiec trzeba zainwestować w tester wabco,bądź...
Jeśli twój układ jest jak narysowałem to bez tej sprężyny układ nie zadziała ,chba ze jest troche inny zaworek to zn. że tłoczek jest przepychany z obydwu stron ae ja takiego nie widziłem. Sprężyna nie jest zbyt twarda ale zamiękka też nie powinna być bo musi pokonać opór tarcia oringów a zwłaszcza przy niskich temperaturach Ma średnicę około 1cm a...
Witam mam pytanie; gdzie mogę znaleźć złącze diagnostyczne od abs przy naczepie Wielton? Jest to firanka 2008r system wabco. Mam problem z abs naczepy i chciałbym się połączyć z naczepą autocomem. Mam kabel ale nie widzę złącza przy naczepie. Nie mogę tego sprawdzić przez ciągnik ponieważ autocom nie łączy się z TGX'em przez zakładkę HAMULCE.
(at)svavecone czujniki są indukcyjne, nic się nie stanie jeśli zamontuje się go odwrotnie z tym że trzeba wtedy dokonać kalibracji. Jak się uda założyć tak jak był oryginał to czasem nie trzeba nawet kalibrować. Niestety tu przyczyną problemu był program, a raczej jego uwalenie podczas nieudanej próby kalibracji autocom'em. Wczoraj przyjechał elektryk,...
Mam takie odczyty błędów: Silnik: 1C - Układ przekaźnika SG 21 - Komunikat TSC1-ASR 15 - Sprzęgło 2A - Komunikat ASR-ER ECAS Wabco: 62 - błąd nieprawidłowego obniżania przodu Dodano po 3 Czy ten błąd 62 może być spowodowany nieszczelnością w układzie pneumatyki bo takowa niestety jest ? Dodano po 36 Błąd 62 to chyba czujnik położenia przód 😁...
"Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest " To nie są servisowki tylko urządzenia typu autocom tylko o wiele droższe a rabiace to samo cdp+ więc nie ma sensu przepłacać. Servisowki to MANCATS 3, TECHTOOL VOLVO, SCANIA SDP3, XENTRY MERCEDES, DEDYKOWANY WABCO, KNORR BREMSE NEO, DAF DAVIE ITD.