Nie,no chyba że nie ma impulsów z układu zapłonowego.
Kolego oddaj auto do elektryka, niech sprawdzi co się dzieje.
Obstawiam tradycyjnie: padł czujnik Halla (w aparacie zapłonowym). Po nim nie ma iskry i zaczynają się wymiany cewek jedna po drugiej. A to droga donikąd. Oddać do fachowca, naprawdę, to najlepsza rada. i to jest najlepsza rada.
No nie powiedziałbym ,że podróbka w tym akurat przypadku ma znaczenie. Założyłem dużo takich cewek i o wiele więcej wytrzymywały niż oryginał. Świece przy okazji zmieniałeś? Powiedz jeszcze czy cewkę (nową) masz z przewodami WN czy samą wymieniałeś?
Jak wyżej tor mocy nie ma nic wspólnego z awaria cewki Za duże napięcie zasilania w sterowaniu lub DC sie wkrada
kolektor-emiter 135 i tu jest odpowiedz. Trafiony - zatopiony :cry:
Rzeczywiście na 100% to nie cewka dziś chciałem sprawdzić i okazało się że traktor podnosi i opuszcza ale mam chyba jakieś zwarcie bo po opuszczeniu sam bardzo powoli podnosi lub kontrolki gasną i w tedy chyba nie dochodzi prąd bo niema żadnej reakcji ani góra ani dół, możesz mi podać jak zrobić kalibrację podnośnika.
Na jakiej podstawie wujek stwierdził że cewka jest OK? 90% uszkodzeń prostego CDI to awaria cewki zasilającej. Nawinięte wiele zwojów cieniutkim drucikiem jest mocno awaryjne. Lepiej zmierzyć napięcie przy zabudowanej cewce niż kupować nowy moduł. Chyba, że masz 4T i zapłon typu magnet. Wtedy cewka daje niższe napięcia i jest nawinięta grubszym drutem,...
brak iskry na świecy każdej? Czujnik wału sprawdź i masy
Problemy z zapłonem nie tylko cewki powodują. Skoro beta lubi sobie tłusto pojeść to wykręć świece. Podejrzewam że zobaczysz ciekawe rzeczy.
Telefon nie był na gwarancji że tak od razu go Kolega rozebrał?
Witam. Pojechałem na komputer i wyszła awaria cewki nr C czyli na 3 świecy. Wymieniłem na nową i wszystko ok.
Witam. Temat dotyczy audi A3 1.8T 97r. Auto szarpie na niskich obrotach. Szarpanie jest dosyć bardzo mocne, jakby zupełnie tracił zapłon. Powyżej ok 2500 obrotów to już się nie zdarza. Efekt jest zarówno na lpg jak i benzynie. Przy czym na lpg bardziej wyczuwalne. Świece były niedawno wymieniane więc to odpada. Zastanawia mnie czy padające któraś cewka...
Witaj kolego - nie widziałem tej piły ale one wszystkie są podobne - ja przerabiałem podobny problem z Partnerem 351 . Awaria mojej polegała na poluźnionych śrubach mocowania gaźnika - łapała lewe powietrze a na dodatek (jak to jest luźne) to nie było pompowania paliwa samoczynnego , podczas pracy silnika
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Myślę że to wina kondensatora na aparacie zapłonowym.
Masz za słabą iskrę, po włączeniu świateł cewki oświetleniowe zabierają trochę energii cewce zapłonowej i stąd gaśnięcie. Jak pamiętam to "ten typ tak ma", możesz próbować skorygować ustawienie zapłonu (w szczególności moment rozwarcia styków przerywacza do pozycji koła magnesowego ze statorem), albo bawić się ze świecami.
Witam! Mam bardzo podobny problem, różnica polega na tym, że auto jest w ciągłej eksploatacji. Jeśli jest tak około 0 stopni celsjusza samochód ma straszne problemy z odpaleniem. Podpompuje go z 8 razy zapali na 5 sekund i gaśnie. I tak w kółko aż w końcu za 10 razem zapala. W dodatniej temperaturze nie ma żadnych problemów. Samochód jak w temacie....
Fizyka mówi, że jeśli by się pojawiała tendencja do przeskoku, to w wyższej temperaturze spadają właściwości izolacyjne i lewa iskra chętniej przeskoczy Co jest na pewno, to elementy sterujące (tranzystory mocy) zdecydowanie osłabiają parametry na gorąco, nie wytrzymują napięcia zaporowego itd... więc nie cewka, a "sąsiad" Dodano po 4 Nie jestem zawodowym...
Jakość i stan świec ma też znaczenie.
A ja myślałem że 30% zniekształceń to czysty prostokąt.
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
Głównie dlatego że te cewki rzadko są sprawne. Nie robię tego zwykle, ale domyślam się że awaria cewki następuje w wyniku zbyt dużego obciążenia elementu dozującego paliwo. To tłumaczy dlaczego niektóre silniki robią 400-500tkm a inne połowy tego.
Witam. Jeżeli przed awarią był normalny obraz, to warto. Oprócz transformatora, prawdopodobnie do wymiany tranzystor odchylania poziomego, ew. pamięć i kondensatorki w przetwornicy. Powodzenia.
może masz przestawiony zapłon albo awaria cewki
Prawdopodobnie awaria cewki bocznej odpowiedzialnej za pracę na c.o. Zrób pomiar oporności cewki. Oczekiwana wartość ok 60om.
cewka oryginał? W sumie najprosciej zmierzyć kąt włączenia prądu cewki, no i ustalić charakter uszkodzenia tejże. Awaria sterownika to najczęściej rozsadzona cewka.
Znajdziesz informacje na schemacie instalacji do C-330 sprawdź połączenia do rozrusznika możliwe że awaria cewki. http://obrazki.elektroda.pl/5122325000_1... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Dlatego pytam, jak zdiagnozować błędy. Wywaliło mi takie w PP2000. Co i jak sprawdzić? Zarówno na Pb, jak i LPG telepie silnikiem.
Witam. Dla termostatu bezpieczeństwa: Zrobić stycznik 3 x Nc + No. Taki stycznik nie będzie pracował 24/7, termostat wzbudzając cewkę przerwie obwód zasilania grzałki, a styk No można wykorzystać do zablokowania stycznika w pozycji odłączonej grzałki. Chwilowy brak prądu nie spowoduje zablokowania grzałki. Jedyną wadą takiego rozwiązania jest restart...
czyli nie ma co cewek kupować? Raczej awaria cewek to nie jest.Sprawdź to co napisał kolega (at)carrot i wtedy jeśli wszystko jest ok to może być wina tego N75
jak na razie wymiana czujnika dała pozytywny rezultat i auto działa jak wcześniej,
A te wykrzykniki przy parametrach bieżących? Nie było ich wcześniej. http://obrazki.elektroda.pl/8971075900_1... Temat rozwiązany, dzięki! Awaria cewki
Witam. Mam problem z Lantra 1.6 16v(93r.) Mianowicie samochód w czasie podróży nagle zgasł i nie chce odpalić. Przypuszczam, że problem tkwi w elektryce, ponieważ w ogóle nie ma iskry. Może padła cewka lub rozłączyły się jakieś kable. Liczę na pomoc. Pozdrawiam
A gdzie szukać tej cewki zaworu?
Pierwszy błąd od Cewki nr 2 drugi od 1 Cewki wygląda na awarie Cewki lepiej wymienić te wadliwe. Przy okazji świece.
Wszystko to prawda,tylko auto było podpinane pod komputer dwa razy w dwóch różnych warsztatach i powtarzającym się błędem była awaria cewki zapłonowej.Cewki zostały sprawdzone pod względem oporności uzwojeń i jest ok.Po za tym przy uszkodzonej cewce A lub B silnik chyba nie pracowałby równo.
Widzi błąd cewek, odcina wtryski - iskra jest, nie ma paliwa. Typowy "pad" tej centralki wtrysku, choć warto jeszcze sprawdzić wiązkę, a w szczególności odcinek cewka - ECU. Osobiście nie korzystałem ale mimo wszystko mogę polecić Ko-Car. Pierwotną przyczyna uszkodzenia jest awaria cewki ale uszkodzeniu ulega fragment drivera cewki w ECU odpowiedzialny...
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Najpierw należy sprawdzić sam transponder, może awaria dotyczy np. cewki przy stacyjce.
Zgadzam się z przedmówcami mogę dodać aby obejrzeć i zmierzyć cewki H.
Nie, zamysł był taki że w przypadku nie wysterowania się cewki któregoś falownika mimo, że powinna zapala się lampa sygnalizacyjna "Awaria" ;p Musisz do cewki każdego przekaźnika K, podłączy równolegle żarówkę przez styk NC tego przekaźnika. Zmień zasilanie na TN-S, Zasilanie automatyki str. 5,6 powinno być również przez przełącznik Auto/Manual - SA/R....
xyro, a nie wpadło ci do głowy, że amplituda WN zależna jest od fazy? Popatrz uwaznie- słaba iskra na cylindrze 1 i 2, czyli dwu parach cewki. Pierwsza para to cylindry 1->4 i druga to 2->3. Sądzisz, że obie pary są uszkodzone w taki dziwaczny sposób? Zresztą awaria cewki uwidacznia się charakterystyczny sposób.
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić C811- 1uF/250V , cewkę L802 - 15 mH , rezystor R811 - 2,2R , diodę modulatora D803 , to są częste przypadki i w zasadzie proste elementy do sprawdzenia , awaria cewki L802 może być widoczna gołym okiem jeśli odbiornik grał jakiś czas z tym uszkodzeniem.
Witam koledzy. Koparka kołowa Atlas 1404. Tydzień temu wsiadam, palę maszynę, zaczynam pracować i pojawił się problem. Brak stabilizacji, znikło z wyświetlacza, nie działa przełącznik i cewka przestała cykać. Cała reszta w koparce, działa bez zarzutu.
Na pewno nie wymieniać. Cewki nie palą się same z siebie. Znajdź źródło zwarcia.
Podobne objawy miałem przy awarii cewki elektrozaworu przy parowniku. Na zimno przewodziła, a jak się rozgrzała miała przerwę. Sterownik myślał, że koniec gazu i przełączał na benzynę.
Czyli co proponujesz z tym zrobić? Cyna z ołowiem? Jest dostępna więc nie widzę problemu, i zlutować odcinkami "linki" a nie na sztywno. Bo to aż się prosiło o urwanie. Wszystko bym rozlutował i wstawił łatki z linki, bo kolejna awaria to kwestia czasu .
Awaria cewki zasilającej (ładującej) CDI jest najczęstszą z usterek tego typu zapłonu. Nie jest to cewka dająca impuls! Impuls daje impulsator. RafalMisza z uporem powtarza swój błąd w nazewnictwie. Większość mało doświadczonych "naprawiaczy" nie sprawdza rezystancji i napięć tej cewki(wek) za to zabiera się za "naprawę" lub wymianę z reguły sprawnego...
emmet11 - regulator ci pada powoli. Cewki do gazu nic nie maja.
Trafiła mi się w ostatnim czasie kilka razy, powtarzająca się usterka systemu detekcji i odcięcia gazu Alter SSO 2004. Cewka nie dostaje impulsu. Z obcego źródła wyzwala więc awaria cewki wykluczona. Akumulator sprawny. Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Może po prostu przekaźnik... Mam zdemontowaną jedną centralkę i jak tylko znajdę czas (!!!!!)...
Cewki się sparawdza testerem cewek, awarię cewki ( i modulu) wykluczysz zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. Masz już komplet informacji które wystarczą ci, aby zlokalizowac usterkę.
Podobny przypadek miałem z moim golfem , nigdy nie wiedziałem kiedy zgaśnie czy po 2 czy po 50km. U mnie winowajcą okazał się czujnik halla i to ponoć częsta awaria vw, chociaż cewki też bym nie wykluczył. Gdy silnik zgaśnie sprawdż czy jest iskra .
... pompa jest zamocowana w pozycji pochylej i po puszczeniu uszczelniacza pocieklo prosto na uzwojenie cewki maly blad konstrukcyjny... Najczęstsza awaria w tych pralkach. :wink: Pozdrawiam.
Nie znam na tyle dobrze tego sterownika, żeby odpowiedzieć na pytanie jak się zachowa po wykryciu awarii cewki (nowsze sterowniki w tej sytuacji odłączają wtryski na cylindry obsługiwane przez uszkodzoną cewkę), starsze z kolei nic nie robią.
A nie jest to awaria kondensatora lub cewki zapłonowej? I jak jest z czystością kranika?
Cewka po prostu ulega awarii gorzej gdy awaria tachogeneratora pociąga za sobą moduł sterujący, ale w Twoim przypadku ustaliliśmy, że cewka ma przerwę. Szukałeś cewki po numerze PNC pralki czy jak? Przecież sklepy oferują te cewki co potwierdzają linki do części. Po prostu kupujesz to co jest dostępne i tyle. Może podejdzie ta z silnika, który kupiłeś,...
Cały program masz zaszyty w "bloczku" SCIF .Ponizej załączam opis tego bloczka. Rejestr 40103 jest przepisywany "bloczkiem" BLKM na wyjscia 00049 do 00065. Pierwszy bit rejestru 40103 to 0049. Program jest kończony cewką 00300 ,a step jest odliczany czasowo na 00301 czasówką która ma czas zaszyty w rejestrze też "bloczku" SCIF . Brak wykorzystania cewki...
Cewka wymieniona i piła daje się wyłączyć prawidłowo. Widać jakaś przerwa w cewce powstała. Ponieważ nie da się jej w prosty sposób rozebrać aby znaleźć to miejsce to sobie to odpuściłem. Te "Farmery" miały swoje typowe niedomagania, głównie związane z niedoskonałością konstrukcyjną ( łamanie się plastikowych zabieraków startera, powodowane głównie...
Spróbuj od zakodowania od nowa pilocika.
Witam. Mała uwaga jak układ siądzie albo nie bedzie miał zasilania to przecież i tak bedzie pompa paliwa zasilana czy sie myle? Właśnie z tego względu wybrano przekaźnik pracujący w układzie z zestykami normalnie zwartymi. Uszkodzenie sterowania lub awaria cewki przekaźnika, nie powodują odcięcia zasilania pompy paliwa. Być może źle odczytałem informacje...
I który bezpiecznik jest odpowiedzialny za cewki? Dodano po 20 Mógłby ktoś mi napisać, gdzie znajduje się owy przekaźnik w tym ciągniku? I który to bezpiecznik od cewki?
Jeżeli zapalił,to nie będzie wina czujnika,gdyż sygnał z niego jest podstawowym sygnałem inicjującym. Sprawdź kopółke aparatu zapłonowego,częsta awaria w renault to wypalony wegielek,lub skorodowana sprężynka styku środkowego. Niewylkuczona awaria cewki. Moduł raczej nie,ale często koroduje ( aluminium,szary nalot) i mimo że wygląda na solidnie przykręconya...
Witam serdecznie! Mam samochód jak w temacie. Ostatnio pojawiły się problemy podczas jazdy - auto zaczęło bardzo szarpać. Raz jest dobrze a raz znów szarpie i tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany. Świece, przewody, palec przerywacza i kopułka wiosną wymieniłem. Poprawiłem styki przewodów, ale nadal problem pojawia się przy rozgrzanym silniku. Nie wiem...
Mam wątpliwości...cewkę można oczywiście zmienić, nie jest to kosmiczny koszt ale zawór 3-D należy wyjąć i wyczyścić. Awaria samej cewki występuje bardzo rzadko. Cerastar-5 jest kotłem dobrej klasy warto go ratować.
Witam. Posiadam Golfa 3 1,8 w benzynie (gaz). Mam problem z odpaleniem. Jakiś czas temu (w lutym, było średnio zimno) odpaliłem auto bez problemu, podjechałem ok. 100 metrów i nagle samochód zgasł. Po czym już nie odpalił. Akumulator jest ok. Światła i centralny zamek działają. Przekręcając kluczyk zapalają się kontrolki i nic. Rozruch nie kręci. Tak...
Witam, Jechałem dziś autem kilka km i nagle zaczął szarpać przez ok 3-4 sekundy potem zgasł i już więcej nie odpalił, musieli mnie znajomi odholować. Przyjechałem do domu i wyciągnąłem przewód z kopułki ten główny którym idzie zasilanie z cewki i przyłożyłem na ok 3-4 mm od silnika i poprosiłem znajomego żeby włączył rozruch kluczykiem, po czym żadna...
Sklep przyśle Ci tylko ECU ale w stanie fabrycznym (po założeniu "sparuje" się z centralką FIAT CODE). Może i widziałeś kilka komputerów od środka ale tego najwyraźniej nie widziałeś... W sterowniku uszkadza się tranzystor, a właściwie jego bocznik odpowiedzialny za pomiar prądu cewki, na skutek czego sterownik wykrywa awarię cewki (mimo, że ta działa...
Przewód elektryczny do oswietlenia wchodzi w windę z prawej strony zobacz gdzie wchodzi w skrzynkę - jest napięcie? Na wyjściu. Z prawej lampy przewod elektryczny rozdziela się na lewą stronę. No chyba najprostsza rzecz sprawdź olej w zbiorniku, resztę cewki i cylinder, sworznie w ramie chyba lepiej komuś zlecić naprawę? To nie ma jeszcze gwarancji?
Po kilku dniach spokoju (po wymianie czujnika wału) dalej problem. Po kilku minutach auto odpala. Poszedłem z laptopem i w VAGu zero błędów. Gdzieś zasłyszałem by użyć VCDSa. Można ściągnąć bezpłatną wersję VCDS Lite. I faktycznie!! Pojawiło się kilka nowych wcześniej niewidocznych błędów. Między innymi Sterownika silnika (błąd 1177). Kiedy na koniec...
takie rzeczy czyści sie wodą ze solą a jeżeli chodzi ci o cewkę która znajduje się na zmiękczaczu to dozuje on sól pozdrawiam Są tam dwie cewki jedna do soli jedna do spuszczania wody....
Jeśli cewkę daje się w prosty sposób zdjąć z elektrozaworu, to pewnie da się wymienić. Nie szukaj jej w "sklepie z cewkami", tylko raczej w okolicach producenta (www, przedstawiciel handlowy itp.). Cewki AC mają to do siebie, że po zdjęciu z zaworu i podaniu znamionowego zasilania lubią się "ugotować". Taka sytuacja może nastąpić również w nowiutkim...
Witam. Nie ruszaj żadnej kopułki, bo nie tu problem. Z cewki nie wychodzi WN, bo pewnie nie dostaje ona impulsu z modułu. Najlepiej podstawić drugi sprawny z innego auta i wszystko wyjdzie. Awaria samej cewki mało prawdopodobna. A adamekamator niepotrzebnie Ci miesza i wprowadza w błąd.
To musiał Kolega mieć do czynienia z bardzo marnymi stycznikami. Takimi z głębokich lat 50/60 kiedy to styki i zaciski były nieomal na zewnątrz. Zastosowane do ustawiania podzakresów - pracują ,,na sucho'' a nie pod prądem. Dopiero stycznik pracy załącza zasilanie. Jedyne czego można się spodziewać to awaria którejś cewki.
f28 to awaria serwo motoru (cewki). da się to naprawić bo miałem nie jedną taką naprawę Ten element jest gazowym zaworem bezpieczeństwa i naprawianie go, a producent nie dopuszcza tego, może przynieść zupełnie nieoczekiwane skutki. To... tak dla dobra naprawiacza oraz użytkowników i ich sąsiadów.
Wysoka temperatura, drgania, niewłaściwa przerwa na świecy, niewłaściwe przewody zapłonowe, lub same cewki marnej jakości.
Witam.Posiadam VW Golfa IV 1.6 16V z 2003r. Od pol roku mam z nim drobny problem otóż po odpaleniu i ruszeniu z miejsca zapalaja sie kontrolki EPC i CHECK silnik chodzi normalnie obroty tez wszystko jest ok. Po kolejnym odpaleniu EPC gasnie a CHECK zostaje. Czasami check zgasnie w ciagu dnia ale to rzadkosc im wiecej odpalen w ciagu dnia tym wieksze...
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
Może wilgoć je załatwia. Zobacz czy woda nie po niej nie płynie, blacharka tico lubi "kwitnąć". :-)
Jaki model ???? hmmmm ..... ten teges ...... jakby byl napisany model byloby duzooooo latwiej cos dobrac - na glosniku jest tylko Jamowski numer katalogowy ktorego zreszta nie moge odnalezc w sieci - 22496 ale tak sobie dedukowalem i do czego doszedlem :idea: : aby zachowac niski Qts wymagany dla zestawow bass-reflex,nalezy zapewnic duza wartosc indukcji...
sprawdz czy dochodzi + na kablu do cewki sprzegła sprezarki
Zakup na serwisie aukcyjnym mocowanie cewki zapłonowej do Simsona. Obejmie Twoja cewkę i również obejmuje ramę. Miejsce zamontowania? Najlepiej jak najbliżej cylindra. Poniżej zdjęcie uchwytu/mocowania cewki. https://obrazki.elektroda.pl/6863973200_...
Sagem to szajs. Valeo,Beru śmigają.
Co może niszczyć wtryskiwacz benzyny ? Mam skuter Aprilia 500 na wtrysku w zeszłym roku w lecie padł mi wtryskiwacz , brak przejścia na cewce . Wymieniłem i parę razy przejechałem sie ale pod koniec sezonu znów nie mogłem odpalić . Teraz szukając przyczyny znalazłem ,że spadła też wtyczka z czujnika położenia wałka rozrządu niestety ma uszkodzony ten...
Jeżeli jest gaz, jest iskra,napięcie 230VAC +- 20% ,L-Faza,cewki sprawdzone (V2 ok.1,8kom-V1 ok.3,1kom) - to wskzanie jest na płytę elektroniczną Nr kat. 8 707 207 250. Możliwa awaria transformatora - konieczne pomiary uzwojenia wtórnego i pierwotnego.Powodzenia w pomiarach.
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
Na pocz. wymień CP114 (na 10V), CP150 ( 6V), -wyczyść bufor błedów, (przy okazji zobacz co tam masz napisane) -ustaw Us2 (w tr.serwis.)wg. manuala wszak to kinol XF *jak wejdz. w tr.serw. (reg. Screen)>ekran czarny regulacja (LL008) tak aby linie powrotu były na granicy widocz. (pomieszczenie pólciemne) jesli ustawisz za nisko wywali bł.36 p.s Dziwne...
Tak rozmawiałem kiedyś z mechanikiem który pracował najpierw w fiacie a później w vw i się zna to mówił że można sprawdzić ale też mówił że nie powinno nic być, a nie wiesz czy można sobie samemu przeprowadzić tą czynność czyszczenia a jeśli wiesz to proszę o poradę jak? Dodano po 2 Z tego co wiem to chyba te cewki nie są drogie ok 50 zł sztuka bo tam...
Witam sprawdzał pan czy dochodzi napięcie z modułu do cewki-wtedy będzie wiadomo gdzie awaria...
dioda,jezeli znajdziesz w tej skodzie dysze wolnych obrotów a tym bardziej gaznik to jesteś mistrz...
Podgląd parametrów przede wszystkim. Jakie ciśnienie?? Listwa raczej nie pada(chodzi o cewki).
Może są felerne cewki.
Sprawdź napięcie na mostku Gretza,powinno być takie jakie napięcie cewki przekaźnika.
Winne były cewki, już opanowana awaria, ruszamy na drogi:) wielkie dzięki za pomoc.
Nie zaszkodzi.
Witam mam problem z moją Corsą B mam w niej silnik X12SZ z cewką od corsy X14SZ. nie powiem ciekawa modernizacja ale do rzeczy. 2 dni temu pojawiły mi się następujące objawy dławienie się samochodu na niższych obrotach nierówna praca paląca się kontrolka Check Engine oczywiście po chwili poczułem smród spalonej elektryki po czym samochód zgasł i już...
cewka spalonego głośnika śmierdzi niemiłosiernie, tutaj po wybebeszeniu głośnika cewka wygląda bardzo ładnie, w kolorze miedziano złotym, Cewka śmierdzi - owszem ale to tylko jeżeli zostanie potraktowana zbyt dużą mocą przez dłuższy czas. Natomiast podanie napięcia stałego równego połowie zasilania stopnia mocy (jak to bywa podczas uszkodzenia się...
Są dwie wersje tego przekaźnika o różnych opornościach cewki.
Paweł przy takim rozwiązaniu przez termostat na piecu leci cały prąd, a ja na piecu mam kijowy termostat 3,6A. Jak wszystko się załączy to mam 1.5kW. Nie inwestuje czasu i zachodu bo wiesz że chcę zmienić piec na olejowy. Jedyna możliwa awaria to zespawanie styków, uszkodzenie cewki - co akurat zaowocuje ściągnięciem zasilania z całego ustrojstwa. Jak...
cewki nawojowe cewki zwoje centrowanie cewki junkers cewki
jumper przekaźnik świec schemat wycieraczki szyby tylnej alkoholem izopropylowym
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Sprzęgło tylnego napędu w Mitsubishi Outlander 2 Zniknięcie programów w telewizorze - przyczyny i rozwiązania