(at)ElektrodaBot przeanalizuj ten temat i sprawdź, czy przy wymianie takiej przepustnicy były przypadki, że pomogło przelutowanie BGA procesora. Weź pod uwagę Volvo i Fordy. Bezpośrednia odpowiedź - Tak. W platformie Volvo P1 (S40/V50/C30/C70 1.8/2.0 Duratec) i spokrewnionych Fordach (Focus Mk2/C‑Max z ECU FoMoCo/Visteon ESU‑411) wielokrotnie źródłem...
...U kolegi mkaminski100 widzę ,że z wiedzą na temat immobilisera w fordzie to nie za bardzo u ciebie. .. bo sie nie zajmuje zawodowo elektryka ani elektronika aut, ale ty jako spec specjalnie wiecej ponadto co napisalem tez nie ruszyles. O kluczyku drugim napisane, a chlopak tez wyjasnil, ze na krotko kreci. Immobiliser nie przestaje dzialac ot tak...
Laguna II nie gnije w ogóle. Ma mocno przeciętne diesle, dobre silniki benzynowe (drobne awarie cewek Sagem), średnio pojemne wnętrze, mocne hamulce, dobre wyposażenie, średnie zawieszenie. Ciche wnętrze. Passat B5 jest samochodem znacznie starszym, silniki TDI mają dobre opinie, benzynowe również. Zabezpieczenie przed korozją OK, wyposażenie OK. Laguna...
Jesteś pewien że pilot sprawny? Dwie najczęstrze awarie w kluczykach forda to styki baterii oraz wyłamywanie się styków przycisku (odchodzą od płyty i nie stykają). Ja bym najpierw sprawdził czy pilot jest ok, potem wyjął bezpiecznik od centralki na kilka minut i baterię z pilota na 30min. Później próbował bym ponownie zaprogramować. A może zamek Ci...
Główna "zaletą" obu alarmów jest to, że są bardzo drogie w zakupie! Funkcje podstawowe i są podatne na awarie (średnio w miesiącu kilka szt. demontuję). Moja rada to pomyśl o alarmach SEO lub ELITA, są tańsze i "nie do zabicia".
To w ten sposób z takim zastanawianiem nie kupisz nic . Może nie chcesz kupić tylko piszesz o tym jak to ja bym kupił . potrzebuję do małej firmy budowlanej I co firma przez dwa miesiące działa bez auta ? To co brak zleceń , a za tym idzie brak pieniędzy na zakup ? Auto jeszcze nie kupione bo nie tak łatwo jest znaleźć ,oglądałem ostatnio renault master...
Ale to są idiotyzmy, co? Ten papier tzn. homologacja kosztuje 31430zł. Taka jest różnica cenowa między 4700kg a 3500kg. Właśnie maila od Forda dostałam. Długoterminowy najem Boxera L3 H2 z dmc 4600 = 2750zł miesięcznie + wpłata 5000zł. Czas najmu do 60 miesięcy. Auto max. 2 letnie (max. 80000km) Legalizacje, przeglądy, OC/AC/NNW oraz grubsze awarie...
jakis czas temu, bym wielki "boom" na diesle, i rzecz sie miala na olsztynskiej gieldzie, jacys ludzie przyjechali kupic forda diesla i kupili fieste wlasnie w dieselku jakiez bylo rozczarowanie gdy za chwile po kupnie chcieli zatankowac i okazalo sie, ze pistlet to tankowania nie chcial wejsc do baku, poprostu okazalo sie ze to nie zaden diesel tylko...
Jeżeli sytuacja się powtórzy sprawdź szczelność intercoolera.Jeśli intercooler będzie szczelny a silnik nadal będzie głośny i słaby sprawdź czujnik powietrza doładującego.To prawdopodobnie sprawca całej tej "awarii"
Im więcej komentarzy tym bardziej jestem rozbity z kwestii wyboru. Zdaje sobie sprawę, że awaryjność samochodu wynika w głównej mierze od tego jak się o niego dba, jeżeli ktoś sumiennie wykonuję wszystkie czynności to samochód jeździ bez problemu. Jednak byłem wczoraj u mojego mechanika, i powiedziałem mu, że biorę pod uwagę zakup AR 147 na te słowa...
Czy w/g Ciebie tylko mechanicy samochodowi, którzy zaczynali w czasach H. Forda mają rację bytu? Albo tylko informatycy, którzy zaczynali od Colossusa albo ENIACa? Dokładnie tak myślę, próbowałeś może kiedyś naprawić jakąś poważną awarie w samochodzie ? Najpierw trafisz na 3 zakłady gdzie tacy co niby coś wiedzą a raczej próbują wymienią połowę osprzętu...
Osobiście polecałbym Astrę i Focusa bo to ładne trwałe i dobre auta - za taką kwotę można kupić dobry egzemplarz i jeszcze zostanie na gaz i opłaty. Uwaga: 1.6 16V w Astrze lubi pochłaniać duże ilości oleju więc lepiej unikać tego silnika. Diesle to też loteria -2.0DTi i 1.7DTi mają dwumasę więc awarie sprzęgła też są kosztowne. W Focusie lepiej szukać...
Jak będzie naprawione, to daj znać co było przyczyną awarii.
Jeżeli bezpiecznik 20A to wszystko możliwe.Bezpiecznik nie służy do zabezpieczenia danego komponentu,a do zabezpieczenia instalacji od dalszych zniszczeń spowodowanych awarią komponentu
Może przyda Ci się rozpiska bezpieczników, ułatwi poszukiwania awarii. https://bezpieczniki.net/ford-c-max-mk1-...
Czy bez podięcia pod komputer to się nie obejdzie? Raczej nie.
jakiego nowego silnika teraz szukać? Takiego samego.
Niestety nie mam dostępu do takiego samochodu, aby to sprawdzić, ale faktycznie brak zmian wartosci czujnika skrętu jest dziwny. Jeżeli brak jest wspomagania, to powinno wywalić jakikolwiek błąd. Czy pojawia się jakaś kontrolka ostrzegawcza na desce?
Niech kolega wezmie śrubokręt krzyżakowy i wykręci trzy blachowkręty od osłony nad nogami kierowcy i za tą osłoną będzie widać centralną skrzynkę i 20 bezpieczników i bezpiecznik F 27 jest od zapalniczki. Powodzenia
Nikt tego nie zagwarantuje ale chyba nie masz wyboru.
Poterzeba diagnostyki np.Forscan
http://www.turbo-matic.com/pdf/INFORME%2... Citar TECHNICAL SERVICE BULLETIN reissue No.46/2008 11 August 2008 Subject/Concern: Loss of power; Failure of the turbocharger Model: Focus 2004.75 (07/2004–) Assembly Plant: Valencia Assembly Plant: Saarlouis Engine: 1.6L Duratorq-TDCi...
Byłem już u 2 mechaników i diagnoza taka sama. Moduł sterowania, wymiana i programowanie 3 tys. Koszty mnie powaliły, ale nie miałem wyjścia, i po rozebraniu okazało się, że był cały mokry. Jest to układ kierowniczy tylko elektryczny. Poprzedni właściciel jeździł bez osłon pod silnikiem i trafiła na mnie ta awaria.
diagnoza: awaria przeslony
Może kolega napisac co było przyczyną tej awarii????
Zobacz na skrzynkę z bezpiecznikami z drugiej strony lekko pociąg przewody jakby w izolacji się upalił
Tam jest.....chyba coś namotałem, sorki
Wpisywałem 6 zer. Silnik chodził bez zmian, tyle że wywaliło błąd niezgodny kod wtryskiwacza a na desce komunikat awaria silnika.
To pochwal się kolego, co było przyczyną awarii.
Może być gdzieś uszkodzona wiązka, może zaśniedziałe załącza (zalane?) albo zimne luty gdzieś. Czasem przyczyną jest akumulator to ze napięcie jest OK (ile?) to jeszcze nic nie znaczy. Pytanie jak się zachowuje przy obciążeniu. Niestety takie "awarie" przemijające są trudne w identyfikacji.
Są ,PCM i FACM
Dzięki za pomoc, poruszały przekaźnikiem i wentylator już dobrze działa - mam taką nadzieję. Ostatnio miałem wymieniany akumulator to może spowodowało awarię.
prawdopodobnie do alternatora przynajmniej tak to jest rozwiązane we fordzie
jeżeli uszkodzeniu ulega łożysko to możliwe że naciąg paska jest za duży. Pozdrawiam.
Wyjąć duży,czarny przekaźnik ze skrzynki bezpieczników.(trzeba odkręcić tą nakładkę pod budową kierownicy,5 wkrętów.).
Jakies sugestie? Z gory dziekuje! Poszukać kogoś kto ma właściwy sprzęt i potrafi się nim posłużyć. W tej chwili to nawet nie wiesz co odpowiada za awarię .
Podziękowania a myślałem że to awaria.
A na tzw pych by odpalil jesli to awaria rozrusznika?
Naprawiłem właśnie automatyczną skrzynię biegów w Focusie. Były spalone tarczki i zniszczona przekładnia planetarna. Sprzęgło też muszę sprawdzić czy nie uległo awarii?
Witam. Żaden soft, żadne hardware. Ram trzeba wymienić i ruszy radio. Pozdrawiam.
Raczej wskazuje na to że była korekta przebiegu i zrobiono to źle. A co to ma do akurat tej awarii?
Zacznij od diagnostyki i pomiarów napięcia, na akumulatorze w czasie ładowania, i podczas awarii.
Witam. Podczas jazdy wyłączyło mi się wspomaganie. Wie ktoś jaka może być przyczyna? (Ford transit 2.0D, 2002r.
Zawory potwierdzona hydraulika , czujnika potencjometru nie mam na podmiankę więc lipa. Sprawdzę jeszcze jutro zasilanie czujnika czy czasem sterownik za wysoko nie podaje, a to by świadczyło o jago awarii.
Powinny być błędy... Spróbuj podmienić czujnik położenia wału - objawy mocno typowe dla jego awarii.
Pomiar byl robiony na wlaczonym zaplonie, czy to mozliwe ze w takim stanie pomiar byl oszukany? Pod maska nic nie robilem przed ta awaria...
Skąd jesteś?
Czójka ABS podaje że hamulce nie działają .Stwierdziłem brak ABS.Która czójka może być przyczyną awarii,
Nie trafiła mi sie awaria regulatora wToyocie. Mazda, Ford tylko i rzadko. Ten sam typ alternatora.
Tyle, ile strzeli przekaźnik rozrusznika. Wystarczy sprawdzić czy przekaźnik R1 w skrzynce w komorze silnika stuka raz po przekręceniu kluczyka i drugi raz po jego zwolnieniu - będzie wiadomo, czy daje ciągłe napięcie na elektrowłącznik. Jeżeli ktoś ma długie ręce, to wystarczy nawet jedna osoba... Ponadto immo by sygnalizowało awarię...
awarie forda transit awarie forda galaxy awarie maszyn
stare świetlówki regulacja głośność mikrofon nastawnika czyszczenie
technics instrukcja obsługi technics instrukcja obsługi
Brak oświetlenia bagażnika Ford Focus MK2 1.6 benzyna Zakup zaprogramowanej pamięci 24Q64 do Manta LED 3201