Dzięki, z tego co przemawia za to możliwość podpięcia ciepłej wody. To kwestia danego modelu, opcja dość rzadko spotykana, ale koncerny BSH i Electroluxa mają takie pralki i zywarki w swojej ofercie. Jeśli masz na dachu kolektor albo płacisz ryczałtem to jak najbardziej można w tym kierunku iść. Co do pomp myślałem że są mniej awaryjne niż bosch ale...
Kontrolę zasilania w moim przypadku zrobiłem tak że zasiliłem uP od baterii z modułu natomiast spadek napięcia zasilania samego modułu monitoruję poptrzez transoptor którego kolektor tranzystora podłączyłem przez rezystor Opodciąganie do Vcc)na wejście INT2, Wyzwala on przerwanie tak zboczem narastającym jak i opadającym i na tej podstawie ustalam załaczenie/właczenie...
Witam Układ tak przewidywałem z wyjątkiem diody sygnalizującej pracę z akumulatorem. Układ (z tranzystorem) będzie cały czas zapalał diodę bez względu na to jaki rodzaj zasilania będzie w danej chwili. Ja chciałem zrobić układ w taki sposób aby użyć tranzystora PNP, który sygnalizowałby pracę na akumulatorze. Miałoby to wyglądać tak, że emiter tegoż...
Awarie sterowników się zdarzają i są tylko początkiem większych problemów jak słońce mocno świeci. Pompy obiegowe też nie żyją wiecznie, niektóre modele wysiadają po paru latach pracy. Do tego do solarów też wypadałoby zamontować UPS do podtrzymania zasilania sterownika i pompy (co by nie zagotować cieczy w kolektorach w razie zaniku prądu z sieci),...
Zasilanie awaryjne jakieś tam zrobię z akumulatora i przetwornicy. Dziś zamówiłem bojler jutro mają wysłać.
poniżej pół litra ropy na godzinę i jakieś 2,5 kW prądu oraz 3 kW ciepła. Czyli w sumie 5,5 kW. Co jest więcej niż optymistyczne... Teoretyczne przy prawności silnika i prądnicy 100% i biorąc wartość opałową, bo chyba nie będziesz skraplał wody ze spalin, odzyskując ciepło. Do tego nic nie piszesz o jakimkolwiek odzysku ciepła ze spalin, więc... poszedłem...
lukasixthm Bardzo ciekawe foto z kamery termo. Odnośnie porad, abyś dobudował awaryjne zasilanie sterownika i pompy: nie ma w Twoim układzie takiej potrzeby. To nie jest kolektor fabryczny, osiągający w stanie stagnacji 200 i więcej st. C. Wraz ze wzrostem temperatury niestety rosną również znacznie straty ciepła, stąd do 50-60 st. wodę jest nagrzać...
I to " lodu aż grubo" potrafi doszczętnie połamać drzewka. Nie ma złotego środka. Włóknina czy folia , nie ma żadnej różnicy, pod folią niska temperatura utrzymuje się dłużej niż na zewnątrz. Niezłym rozwiązaniem jest folia bąbelkowa dwuwarstwowa i ew. dodatkowa izolacja cieplna , dodatkowo awaryjne dogrzewanie + niewielki wentylator do mieszania powietrza....
Mam zarówno kolektory słoneczne ( płaskie ) od 16 lat , pompę ciepła glikol-woda ( też 16 lat ) i ogniwa fotowoltaiczne ( 5 lat ) . Po takim okresie użytkowania mam pewne spostrzeżenia co do ich użytkowania . 1. Pompa ciepła : Generalnie wszyscy co teoretycznie rozpisują się o pompach ciepła nie wiedzą że budynek który jest ogrzewany pompą ciepła musi...
Witam Szanownych Kolegów. Po długich bojach udało mi się sfinalizować budowę własnej instalacji PV. Przygodę z foto-woltaiką rozpocząłem dobry rok temu, po przeczytaniu kilku tematów osób, które już coś takiego zbudowały, kiedy jednak zacząłem się w temat zagłębiać okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Nie udało mi się znaleźć forum tematycznego...
Witam wszystkich. Mam pola vectre taka jak w temacie. Auto miało zaniki mocy. Błędy jakie były to EGR i przepływomierz powietrza. Przy okazji wyczyściłem kolektor dolotowy co sie z tym wiąże musiałem odkręcić przewody od wtryskiwaczy. Po złożeniu wszystkiego auto nie chce odpalić. Wymienione wszystkie przewody na powrocie układ jest szczelny i odpowietrzony....
A masz możliwość sterowania częstotliwością? Najlepiej tak, żeby na ekranie komputera mieć np. suwak do jej ustawiania. Do przetwornicy step-up nie musisz mieć wyspecjalizowanego scalaka: można zrobić z dławika, diody, kondensatora i tranzystora (NPN, emiter do masy, na bazę dajesz sygnał z Arduino, kolektor poprzez dławik do zasilania, i od niego dioda...
Można zawsze kolektor słoneczny postawić, coby na bieżąco uzupełniac ubytki energii z akumulatorów po nocy. Ale to też spory koszt
Witam serdecznie. Proszę szanownych kolegów i koleżanki o pomoc. Szybko przedstawię temacik. Chciałbym połączyć dwa systemy zasilania. Jeden to instalacja offgrid ze sterownikiem pwm kolektorem 150 w i akumulatorem 100 Ah , który zasila oświetlenie awaryjne w domu. Drugi to UPS pełny sinus który zasila w razie awarii kolektor słoeczny na wode użytkową....
Pompa ciepła z gruntowym wymiennikiem jest cholernie kosztowna a moim zdaniem zdecydowanie nie zwróci się panu nigdy a problemów z nią będzie sporo jak będzie źle dobrana . Ja w domu zamontowałem osobiście z racji pracy w firmie klimatyzacyjnej dwa klimatyzatory Mitsubishi MSZ-GC25VA po jednym na piętrze z racji bardzo dobrej ceny za jakie je kupiłem...
Tylko ze warunek ejst taki ze awaryjne musisz miec aktywowane przez gazownika . Ale powiem ci ze 95% gazowników aktywuje ta opcje albo inaczej standartowo to ta opcja sie ustawia domyślnie chyba na aktywna a niektorzy gazownicy (np mój) nie wiedza doc zego to słuzy i tak zostawiają. Ale jak spróbujesz ja właczyc i ci tyknie znaczy ze masz aktywną. Poprostu...
tomekg55 napisał: golfa III Otóż to. Gdzieś czytałem artykuł o awaryjności aut wykonany przez firmę ubezpieczeniową gdzie było zawarte, że najbardziej awaryjne w kolejności są Audi, Vw, Skoda, Seat czyli grupa vag, Opel, Mercedes, BMW a najmniej Honda, Toyota, Hyundai. kellygrzyb3 napisał: Miał dużo małych usterek ponieważ był praktycznie nie jeżdżony...
Mam teraz oryginalny wsad. I błąd przeplywki oraz błąd 0105. Po kasowaniu moc wraca na chwile i potem znów tryb awaryjny. Przeplywke przerzucilem, adaptacja zrobiona ale nie widać jakiejś poprawy. Tylko wtedy kiedy kasuje np. Błąd w trakcie jazdy i moc znów wraca na parę chwil. Oczywiście na oryginalnym wsadzie mam też błędy dpf. Niemam pojęcia co jest...
Jak masz gaz, to po co pakować się w drogie i awaryjne kolektory próżniowe? Jak już, to zdecydowanie trwalsze i w całym rozliczeniu tańsze są kolektory płaskie. Ja też mam gaz i chciałem sobie zrobić kolektory (3-4 szt) z opcją wspomagania grzania CO i mając już duży wymiennik CWU z dwoma wężownicami koszty wyszły rzędu 15-17 tys bez mojej robocizny....
Skompletowanie z rury miedzianej i otuliny kauczukowej wychodzi troszkę taniej od zestawu rur z karbowanej kwasówki, ale łatwość montażu tej drugiej rury jest znaczną przewagą nad miedzią. Co do jakości to oba materiały są porównywalne. Jako wieloletni użytkownik kolektora próżniowego mogę powiedzieć, że gdyby nie stany awaryjne to i pex by spokojnie...
Mam kolektory słoneczne dwu panelowe. potrzebuje załozyć zasilacz awaryjny, doradzcie co wybrać
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
A bardzo się grzeje przewodzący tranzystor ? BC548 ma raczej za mały dopuszczalny prąd kolektora. Jeśli tak, to układ może być awaryjny. Może coś typu BD135?
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
"Czym łaczyc ze soba rury miedziane,czy wytrzyma zwykły lut cynowy?Jakie potrzebne sa niezbedne zabezpieczenia układu bez zbednych bajerow? " Płyn solarny nie nagrzeje się do temp. topnienia lutu więc odpowiedź chyba jest oczywista. Ale teraz stosuje się rury z miedzi miękkiej więc można poprowadzić dwie rury (zasilanie i powrót) i powyginać w zależności...
Zamykam temat. Przyczyną przechodzenia w tryb awaryjny była nie drożna rureczka przy EGR łącząca kolektor z czujnikiem ciśnienia doładowania.
Pompy 12v kolektorów https://e-sklad.pl/awaryjne-i-podstawowe...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Jeśli dokładniej przyjrzeć się schematowi, to można uznać, że dioda D381 nie jest konieczna do poprawnej pracy kineskopu. Treść obrazu przechodzi przez C385. Oczywiście, gdyby jej nie było pojawiłyby się inne problemy polegające na konieczności obniżenia napięcia na siatce (2,6) do wartości zapewniającej dopuszczalny prąd katody. To z kolei rodziłoby...
To co opisujesz to typowy objaw braku mocy silnika . Silnik w trybie awaryjnym . Przeglądnij kolektor dolotowy czy nie pękła rura przy intercoolerze !!! Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to ewentualnie możesz zobaczyć na diagnostykę CDI na www.mercdiagnose.eu . Znajdziesz tam opisy najbardziej typowych usterek tych silników .
Wracaj do mechanika na reklamacje, niech dokończy temat.
Hej dołączę się do postu, nie dawno widziałem twóje filmiki na you tube i przyznam że zrobiły na mnie wrażenie, tym bardziej że fotovoltaikia stała się moją pasją i też coś zaczynam tworzyć. Mam pytanie na temat tego dławik do inwenterów off Grid posiadam Orowaldi 3kVA (24V) UPS taka zabawka do awaryjnego zasilania Pieca CO i kolektorów słonecznych...
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
Moim zdaniem nie ma to sensu tak samo jak nie mają sensu "solary". Obsługa techniczna ich jest kłopotliwa a na dodatek nie ma co zrobić z nadmiarem energii w czerwcu / lipcu. Na dokładkę PVT fabryczne są drogie a domowej konstrukcji.... bardziej awaryjne. Możesz też autorze przeczytać to -> https://easysolar-app.com/pl/2015/06/08/...
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Mam i kolektory płaskie do grzania wody i baterie słoneczne. Potwierdzam, że wykorzystywanie tych drugich do grzania wody to już marnotrawstwo w czystej postaci. Fotowoltaikę w zasadzie zainstalowałem do ochrony kolektorów jako zasilanie awaryjne (a przy okazji zasilanie oświetlenia w domu wieczorem), bo słyszałem, że ergolid może się zażelować w kolektorach...
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Bo jakoś nic takiego nie zauważyłem, a postów nieco już machnąłeś. Wielu rzeczy nie zauważyłeś, zadufany w sobie. Mylisz prądnice synchroniczne z asynchronicznymi, samowzbudne z obcowzbudnymi, nie widzisz różnicy pomiędzy kondensatorami kompensacyjnymi, chcesz zaprząc podciśnienie z kolektora ssącego silnika do stabilizacji prędkości obrotowej, pomimo...
Usunięcie DPF w tym silniku musi być powiązane z przeprogramowaniem sterownika silnika, inaczej auto będzie regularnie wchodziło w tryb awaryjny. Uszkodzona geometria gorącej strony świadczy o pęknięciu kolektorów wydechowych (przypadłości tych silników) Jeżeli chodzi o sprawdzenie błędów w sterowniku, to w MB do sensownych ich odczytów trzeba posługiwać...
Gratuluję! Następny krok (programowy!) to płynne załączanie pompy. Gdy rośnie Ci delta temperatur to pompa przyspiesza. Pozwala to wycisnąć jeszcze kilka watów z kolektorów. Proponuję jeszcze w układzie przewidzieć dwa termometry. Sam stosuję taki układ: Pomiar różnicy temperatur (zbiornik kolektor) załącza pompę cyrkulacji. Pomiar temperatury wody...
To nie jest mostek. http://one-jp.com/lot/177618044 ja tez miałem taka informację tylko nie znam parametrów i sposobu podłączenia. Czy mogę go wykorzystać do podłączenie awaryjnego zasilania sterownika kolektorów słonecznych z ogniw PV i przetwornicy.
Najlepiej kup oryginalne, karton, to takie wyjście awaryjne.
Powodzenia, uważaj żeby nie uszkodzić połączenia EGR z kolektorem dolotowym, trzeba bardzo uważać z tą obejmą, żeby nie zgnieść aluminiowej rurki. Swoją drogą wyjęcie EGR w tym silniku, to nie jest takie hop. Masz tam chłodnice spalin z obiegiem płynu.
Sprawność kolektorów słonecznych obecnie sięga nawet powyżej 70%. To co opowiadasz o zrzutach wody to są mity. Dlaczego to są mity? Ano dlatego, że powstały w czasach, kiedy produkcją kolektorów zajmowały się firmy typu "krzak", a montażem "panowie Zenkowie". Jak kolektory są zabezpieczane przed nadmiernym nasłonecznieniem? Po pierwwsze, absorbery pokrywane...
Kolego sprawa dosyć prosta, najpierw sprawdz czy sztanga turbiny jest wciągana podczas zapalenia silnika, widać bez rozbierania. Po drugie popatrz co masz w kolektorze.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
witam.mam problem z zafirą z silnikiem y20dth z roku 2003. mianowicie chodzi o błąd 0070(błąd temp. powietrza otoczenia) którego nie moge skasować-silnik pracuje normalnie, drugi błąd 0400(błąd EGR-u) da się skasować ale powraca-silnik pracuje w "trybie awaryjnym". wyczyściłem kolektor ssący z klapkami bo był "zamulony", po wyciągnięciou EGR-u zawór...
Pękające kolektory to zmora silników 651 - ale (o ile pamiętam) były wprowadzone do użytku tak gdzieś w 2011. Ale rzeczywiście - dziura w kolektorze ssącym zakłócała pracę całego systemu uzdatniania spalin i motor najczęściej przechodził w pracę awaryjną. Jeżeli nieszczelność jest spora i "zakidane" olejem są elementy w pobliżu to sugeruję uszkodzenie...
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik. tryb...
Możesz spróbować tak przerobić tylko umieść ten dodatkowy tranzystor regulacyjny na wspólnym radiatorze razem z tranzystorami końcowymi. Najlepiej jak najbliżej tych tranzystorów żeby było dobre sprzężenie termiczne. Gdybyś wybrał tranzystor w obudowie TO-126 lub podobnej to pamiętaj o elektrycznym odizolowaniu kolektora tego tranzystora od radiatora....
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Błąd przekaźnika świec,nie ma wpływu na moc.Jakie masz ciśnienie w railu i w kolektorze.??
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
Wszystko się zgadza panowie, opłacalność na dzień dzisiejszy takiego zestawu jest faktycznie pod znakiem zapytania, bo stosunkowo późno się zwróci. Tak jak było wspomniane używam ogniw przede wszystkim jako źródło awaryjnego zasilania kolektorów słonecznych i wieczornego użytkowania zmagazynowanej energii. Zaznaczyć jednak trzeba, że jako fan nowinek...
z tego co czytalem i pytalem to ja mam zawor z sterownikiem wkladany do kolektora ssacego.pytalem o cene to nowy ok 2 tys. i mechaik powiedzial mi ze sie nie da go zaslepic
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
a w tej grupie 011 coś zobaczę? Ona chyba pokazuje co się dzieje z lambda? https://obrazki.elektroda.pl/9008590200_... Omówiłem się na wymianę sondy. Zobaczymy czy to ona… Ale ciekawe jest to, że gdy usunę błąd sondy na zapalonym silniku, zaczyna od razu nierówno chodzić - jest to zrozumiale bo sonda nie działa i ecu głupieje, Po chwili...
silnik do remontu, a 4000 rpm to tryb awaryjny
Bo jak mam stare panele Polikrystaliczne (na złączach MC3) o mocy nominalnej 250 W (realnie 230 W). Także całość systemu teoretycznie 2 kWp a realnie 1800-1850 W (zmierzone). Jeszcze jest też łatwość a awaryjnego wyłącznie. Jak pisałem wyżej solary wymagają prądu przy jego braku i silnym słońcu kolektor się gotuje. Zostaje wchodzić na dach przykrywanie...
ale trzeba pamiętać, że owe usunięcie ma wplyw na elastyczność jednostki... Bajki powtarzane na wszystkich forach 😄 Cały czas, setki razy wywalałem klapy, z benzyn, diesli, kilkanaście razy hamowaliśmy i nie ma kompletnie żadnej różnicy. ŻADNEJ. No chyba że na plus, bo w niektórych sterownikach błąd klap powoduje tryb awaryjny. Usuwasz i jedzie jak...
Jaki wybrać UPS do kotłowni? Maksymalny pobór prądu to 180W przez 3-5 godziny MAX Zasilanie awaryjne do pieca węglowego a w lecie do kolektorów słonecznych . Powód - częste ciecie prądu w mojej miejscowości . Przewiduje zakup akumulatora max 100Ah . Oto propozycje . http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi... http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi...
Podejrzenie na czujnik Map Sensor wyjaśnione. Początkowo sprawdzałem miernikiem bez trybu awaryjnego i mi pokazywało 1v nie zależnie od obrotów. I wszystko tak ma być przecież przepustnica otwarta. Wprowadziłem w tryb awaryjny i pięknie pokazuje podciśnienie w kolektorze. Duże podciśnienie to nawet powyżej 4v. Wróciłem do szukania lewego powietrza....
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Witam A ja się bym skupił nad tym grzejącym się do czerwoności kolektorem wydechowym . 1. Wyeliminować katalizator i ogólnie cały wydech - przytkanie nie musi być ciągłe . 2. Jeśli kat ok to : dlaczego rozgrzewa się kolektor, jeśli spaliny mają swobodny ruch? a może to nie spaliny tylko dawkowanie powietrza lub coś co na to ma wpływ !!! Co ma wpływ...
Owszem, jest to przyczyna spadków mocy objawiających się przejściem sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej ale z poprzedniego Twego tematu wynika, że tryb awaryjny nie ustępował Ci po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika więc dla mnie jest to co najmniej dziwne. Gdyby od razu po ponownym uruchomieniu silnika pracował on w trybie awaryjnym to...
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Ja w okresie "niegrzewczym" używam takiej pompy ciepła do podgrzania wody(gdy grzeję w CO służy mi jako zwykły zasobnik ciepłej wody - wbudowana wężownica). Gdy wyjeżdżam na wakacje wyjmuję wtyczkę z gniazdka i o nic się nie martwię. Sąsiad w upalne dni nawet będąc w domu zagotował czynnik w instalacji. Oczywiście zaraz podniesie się larum, że są zabezpieczenia...
Możesz podać przykład jakiegoś bufora z wężownicą ? i czy jest ona fizycznie w stanie podgrzać tyle wody na jakie będzie zapotrzebowanie. Myślałem już od zwykłym buforze i normalnym bojlerze nad nim, latem gdy nie będzie słońca nie będę musiał grzać całego bufora gazem, piec i tak będzie dotychczasowo klasy IV, lecz to tylko awaryjne źródło ciepła....
Ciężko stwierdzić zdalnie może jakieś nagranie jak to chodzi. Podczas czyszczenia nic ci nie wpadło do kolektora?
Witam ! Broń Boże tam ! Żarówka ma być podłączona standardowo do głównej gałęzi zasilania układu odchylania poziomego +A - najlepiej po wylutowaniu tranzystora klucza - w miejsce kolektora i emitera. Jeszcze zanim Pan będzie robił cokolwiek proszę zmierzyć (w obecnym stanie) napięcia na pin-ie 1 OK 637 względem masy - masy "zimnej" ( za przetwornicą...
Panowie proponuje sprawdzić uszczelnienie dolotu poniewarz przy wyrzszych biegach turbina się "uspokaja" i niewielka nieszczelnoś doprowadza do wywalenia błedu w sterowniku, co doprowadza do trybu awaryjnego. Najczęstrzą przyczyna jest zawór EGR który jest umieszczony z tyłu za kolektorem ssącym ( w wiekszości przypadków słychaś syk uciekającego powietrza...
Jesli odepniesz czujnik cienienia w kolektorze auto zgasnje. Po ponownym odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny i nie da juz tyle mocy z silnika. Ja walczę teraz z takim autem z falowaniem na rozgrzanym motorze. Chyba postawie obok 2 auto bo mam takie i po parametrach będę porównywał co sie dzieje.
Poszukaj w kolektorze HOT taki mały kondensatorek na 2kV i go wymień. Dobrze byłoby również sprawdzić przebieg sterujący bazę.
Trochę późna odpowiedź, a chodzi o combo który po dodaniu gazu traci moc(przechodzi w tryb awaryjny) Przyczyną na 99% jest zapieczone cięgno turbiny, jest nie sterowana. Przepustnica w turbinie nie otwiera się i przy ok. 3tyś obr ciśnienie w kolektorze przekracza wartość krytyczną i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko...
Jaki silnik rok samochodu??? Objawy wskazują na to, że sterownik samochodu wchodzi w tzw. tryb awaryjny. Są tego różne przyczyny, najczęściej jest to za duże ciśnieniem w kolektorze dolotowym (czyli za duże ciśnienie z turbo) za sterowanie jest odpowiedzialny zaworek N75. Podaj rok i model silnika to będzie można podpowiedzieć Tobie gdzie się ten zaworek...
Zawory bezpieczeństwa stosuje się tylko jako awaryjne; do ograniczenia nadmiernego ciśnienia, w czasie normalnego nagrzewania, stosuje się naczynia wzbiorcze. W instalacji grzewczej w mieszkaniu stosuje się najczęściej przeponowe, w instalacji samochodu jest to zbiornik płynu, którego nie wolno napełniać do pełna. Tylko w Syrence był zawór bezpieczeństwa,...
http://obrazki.elektroda.net/61_12840708... Przedstawiam mój sterownik awaryjnego zasilania mieszkania, pieca CO i pompy od solarów. Urządzenie w takiej, a nie innej formie powstało w sumie przez przypadek. Początkowo miało to być tylko podtrzymanie pompy solarów gdyby zabrakło napięcia w sieci, a temperatura na dworze była by zbyt wysoka...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Witam. Chcialem w tym silniczku wymienić kompletną odmę, czy będzie dostęp z kanału do króćca odmy czy muszę demontować cały kolektor ssący? Króciec odmy jest dziurawy, silnik nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki za wszelkie sugestie.
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Ciągłe problemy z muleniem na LPG, odpalaniem auta i strzałami w kolektor Tu winić trzeba awaryjną cewę niestety, lub zużyty silnik.
Zobacz czy rura gumowa od intercolera do kolektora cała, lubią sobie pękać w zimie.
Masz rację- to jest tylko schemat do sprawdzania czy masz zasilanie z sieci. Postaram się narysować podobny do zwierania akumulatora przez pewien czas(przez opornik)- aby zmierzyć napięcie na akumulatorze. Nawet jak procesor się zawiesi- to i tak kondensator się rozładuje dość szybko i akumulator się nie rozładuje. W sumie jest dość podobny- tylko wyjście...
daje trzy i dodam gazu to zaraz pojawia się błąd i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Czyli należy szukać dalej, manometr wpięty w kolektor dolotowy sporo by powiedział w czasie tej próby. To samo live data, kontrolnie.
Pracuje równiutko. Przy montażu kolektora wysunęła się uszczelka zaworu EGR. Niestety błędy nadal wyskakują i przechodzi w tryb awaryjny. Przekazuję auto do kumpla elektronika na kompa. Dzięki igorek83 za schemat.
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
II generacja jest prostsza,mniej awaryjna,tańsza w serwisowaniu.do minusów mamy strzały w kolektor,mniejszą moc silnika.
włączają awaryjne ducato awaryjne focus awaryjne
ekspres bosch wyczyść zaparzacz kość pamięć samsung grundfos silnik
agregat prądotworczy agregat prądotworczy
Konica Minolta Bizhub 350 błąd C2557 - jak usunąć? Piaggio 125 – dławienie na wysokich obrotach, pomarańczowa iskra świecy, przyczyny i diagnostyka