Mam teraz oryginalny wsad. I błąd przeplywki oraz błąd 0105. Po kasowaniu moc wraca na chwile i potem znów tryb awaryjny. Przeplywke przerzucilem, adaptacja zrobiona ale nie widać jakiejś poprawy. Tylko wtedy kiedy kasuje np. Błąd w trakcie jazdy i moc znów wraca na parę chwil. Oczywiście na oryginalnym wsadzie mam też błędy dpf. Niemam pojęcia co jest...
Jak masz gaz, to po co pakować się w drogie i awaryjne kolektory próżniowe? Jak już, to zdecydowanie trwalsze i w całym rozliczeniu tańsze są kolektory płaskie. Ja też mam gaz i chciałem sobie zrobić kolektory (3-4 szt) z opcją wspomagania grzania CO i mając już duży wymiennik CWU z dwoma wężownicami koszty wyszły rzędu 15-17 tys bez mojej robocizny....
Mam kolektory słoneczne dwu panelowe. potrzebuje załozyć zasilacz awaryjny, doradzcie co wybrać
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Skompletowanie z rury miedzianej i otuliny kauczukowej wychodzi troszkę taniej od zestawu rur z karbowanej kwasówki, ale łatwość montażu tej drugiej rury jest znaczną przewagą nad miedzią. Co do jakości to oba materiały są porównywalne. Jako wieloletni użytkownik kolektora próżniowego mogę powiedzieć, że gdyby nie stany awaryjne to i pex by spokojnie...
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
A bardzo się grzeje przewodzący tranzystor ? BC548 ma raczej za mały dopuszczalny prąd kolektora. Jeśli tak, to układ może być awaryjny. Może coś typu BD135?
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
To co opisujesz to typowy objaw braku mocy silnika . Silnik w trybie awaryjnym . Przeglądnij kolektor dolotowy czy nie pękła rura przy intercoolerze !!! Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to ewentualnie możesz zobaczyć na diagnostykę CDI na www.mercdiagnose.eu . Znajdziesz tam opisy najbardziej typowych usterek tych silników .
I wyjąć listwe, zaślepić kolektor lub glowice po nich i odpalic awaryjnie na gazie i obserwować który leje. Zatykalem chyba wezykiem 8 czy 10mm w ktory wkrecalem srube np m6 i ona rozpychając wężyk uszczelniała na ściankach kolektora czy glowicy.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Wracaj do mechanika na reklamacje, niech dokończy temat.
Zamykam temat. Przyczyną przechodzenia w tryb awaryjny była nie drożna rureczka przy EGR łącząca kolektor z czujnikiem ciśnienia doładowania.
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
Pompy 12v kolektorów https://e-sklad.pl/awaryjne-i-podstawowe...
Zasilanie awaryjne jakieś tam zrobię z akumulatora i przetwornicy. Dziś zamówiłem bojler jutro mają wysłać.
witam.mam problem z zafirą z silnikiem y20dth z roku 2003. mianowicie chodzi o błąd 0070(błąd temp. powietrza otoczenia) którego nie moge skasować-silnik pracuje normalnie, drugi błąd 0400(błąd EGR-u) da się skasować ale powraca-silnik pracuje w "trybie awaryjnym". wyczyściłem kolektor ssący z klapkami bo był "zamulony", po wyciągnięciou EGR-u zawór...
To nie jest mostek. http://one-jp.com/lot/177618044 ja tez miałem taka informację tylko nie znam parametrów i sposobu podłączenia. Czy mogę go wykorzystać do podłączenie awaryjnego zasilania sterownika kolektorów słonecznych z ogniw PV i przetwornicy.
"Czym łaczyc ze soba rury miedziane,czy wytrzyma zwykły lut cynowy?Jakie potrzebne sa niezbedne zabezpieczenia układu bez zbednych bajerow? " Płyn solarny nie nagrzeje się do temp. topnienia lutu więc odpowiedź chyba jest oczywista. Ale teraz stosuje się rury z miedzi miękkiej więc można poprowadzić dwie rury (zasilanie i powrót) i powyginać w zależności...
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Awarie sterowników się zdarzają i są tylko początkiem większych problemów jak słońce mocno świeci. Pompy obiegowe też nie żyją wiecznie, niektóre modele wysiadają po paru latach pracy. Do tego do solarów też wypadałoby zamontować UPS do podtrzymania zasilania sterownika i pompy (co by nie zagotować cieczy w kolektorach w razie zaniku prądu z sieci),...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Hej dołączę się do postu, nie dawno widziałem twóje filmiki na you tube i przyznam że zrobiły na mnie wrażenie, tym bardziej że fotovoltaikia stała się moją pasją i też coś zaczynam tworzyć. Mam pytanie na temat tego dławik do inwenterów off Grid posiadam Orowaldi 3kVA (24V) UPS taka zabawka do awaryjnego zasilania Pieca CO i kolektorów słonecznych...
Usunięcie DPF w tym silniku musi być powiązane z przeprogramowaniem sterownika silnika, inaczej auto będzie regularnie wchodziło w tryb awaryjny. Uszkodzona geometria gorącej strony świadczy o pęknięciu kolektorów wydechowych (przypadłości tych silników) Jeżeli chodzi o sprawdzenie błędów w sterowniku, to w MB do sensownych ich odczytów trzeba posługiwać...
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Gratuluję! Następny krok (programowy!) to płynne załączanie pompy. Gdy rośnie Ci delta temperatur to pompa przyspiesza. Pozwala to wycisnąć jeszcze kilka watów z kolektorów. Proponuję jeszcze w układzie przewidzieć dwa termometry. Sam stosuję taki układ: Pomiar różnicy temperatur (zbiornik kolektor) załącza pompę cyrkulacji. Pomiar temperatury wody...
a w tej grupie 011 coś zobaczę? Ona chyba pokazuje co się dzieje z lambda? https://obrazki.elektroda.pl/9008590200_... Omówiłem się na wymianę sondy. Zobaczymy czy to ona… Ale ciekawe jest to, że gdy usunę błąd sondy na zapalonym silniku, zaczyna od razu nierówno chodzić - jest to zrozumiale bo sonda nie działa i ecu głupieje, Po chwili...
Kolego sprawa dosyć prosta, najpierw sprawdz czy sztanga turbiny jest wciągana podczas zapalenia silnika, widać bez rozbierania. Po drugie popatrz co masz w kolektorze.
Wszystko się zgadza panowie, opłacalność na dzień dzisiejszy takiego zestawu jest faktycznie pod znakiem zapytania, bo stosunkowo późno się zwróci. Tak jak było wspomniane używam ogniw przede wszystkim jako źródło awaryjnego zasilania kolektorów słonecznych i wieczornego użytkowania zmagazynowanej energii. Zaznaczyć jednak trzeba, że jako fan nowinek...
Moim zdaniem nie ma to sensu tak samo jak nie mają sensu "solary". Obsługa techniczna ich jest kłopotliwa a na dodatek nie ma co zrobić z nadmiarem energii w czerwcu / lipcu. Na dokładkę PVT fabryczne są drogie a domowej konstrukcji.... bardziej awaryjne. Możesz też autorze przeczytać to -> https://easysolar-app.com/pl/2015/06/08/...
Najlepiej kup oryginalne, karton, to takie wyjście awaryjne.
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Błąd przekaźnika świec,nie ma wpływu na moc.Jakie masz ciśnienie w railu i w kolektorze.??
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik. tryb...
silnik do remontu, a 4000 rpm to tryb awaryjny
Mam i kolektory płaskie do grzania wody i baterie słoneczne. Potwierdzam, że wykorzystywanie tych drugich do grzania wody to już marnotrawstwo w czystej postaci. Fotowoltaikę w zasadzie zainstalowałem do ochrony kolektorów jako zasilanie awaryjne (a przy okazji zasilanie oświetlenia w domu wieczorem), bo słyszałem, że ergolid może się zażelować w kolektorach...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Bo jakoś nic takiego nie zauważyłem, a postów nieco już machnąłeś. Wielu rzeczy nie zauważyłeś, zadufany w sobie. Mylisz prądnice synchroniczne z asynchronicznymi, samowzbudne z obcowzbudnymi, nie widzisz różnicy pomiędzy kondensatorami kompensacyjnymi, chcesz zaprząc podciśnienie z kolektora ssącego silnika do stabilizacji prędkości obrotowej, pomimo...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Ja myśę o awaryjnym podpięciu do inst co i w razie czego tam upuszczę nadmiar "pary" . Kolektor chcę umieścić na dachu na ramce ze stalowego profila, a na górze dam zawias do połączenia z oszklonym pudłem kol,tak żebym mógł to unieść do góry i dostać się do środka na wypadek konieczności serwisu lub modernizacji
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Jeśli dokładniej przyjrzeć się schematowi, to można uznać, że dioda D381 nie jest konieczna do poprawnej pracy kineskopu. Treść obrazu przechodzi przez C385. Oczywiście, gdyby jej nie było pojawiłyby się inne problemy polegające na konieczności obniżenia napięcia na siatce (2,6) do wartości zapewniającej dopuszczalny prąd katody. To z kolei rodziłoby...
Kontrolę zasilania w moim przypadku zrobiłem tak że zasiliłem uP od baterii z modułu natomiast spadek napięcia zasilania samego modułu monitoruję poptrzez transoptor którego kolektor tranzystora podłączyłem przez rezystor Opodciąganie do Vcc)na wejście INT2, Wyzwala on przerwanie tak zboczem narastającym jak i opadającym i na tej podstawie ustalam załaczenie/właczenie...
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Ja w okresie "niegrzewczym" używam takiej pompy ciepła do podgrzania wody(gdy grzeję w CO służy mi jako zwykły zasobnik ciepłej wody - wbudowana wężownica). Gdy wyjeżdżam na wakacje wyjmuję wtyczkę z gniazdka i o nic się nie martwię. Sąsiad w upalne dni nawet będąc w domu zagotował czynnik w instalacji. Oczywiście zaraz podniesie się larum, że są zabezpieczenia...
Zawory bezpieczeństwa stosuje się tylko jako awaryjne; do ograniczenia nadmiernego ciśnienia, w czasie normalnego nagrzewania, stosuje się naczynia wzbiorcze. W instalacji grzewczej w mieszkaniu stosuje się najczęściej przeponowe, w instalacji samochodu jest to zbiornik płynu, którego nie wolno napełniać do pełna. Tylko w Syrence był zawór bezpieczeństwa,...
Jesli odepniesz czujnik cienienia w kolektorze auto zgasnje. Po ponownym odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny i nie da juz tyle mocy z silnika. Ja walczę teraz z takim autem z falowaniem na rozgrzanym motorze. Chyba postawie obok 2 auto bo mam takie i po parametrach będę porównywał co sie dzieje.
Bo jak mam stare panele Polikrystaliczne (na złączach MC3) o mocy nominalnej 250 W (realnie 230 W). Także całość systemu teoretycznie 2 kWp a realnie 1800-1850 W (zmierzone). Jeszcze jest też łatwość a awaryjnego wyłącznie. Jak pisałem wyżej solary wymagają prądu przy jego braku i silnym słońcu kolektor się gotuje. Zostaje wchodzić na dach przykrywanie...
To nie jest pokrywa tylko kolektor dolotowy i stanowi całość. Przy odrobinie szczęścia uda się go wyjąć przez otwór do rury idącej od filtra powietrza, ale bez zdjęcia go z silnika raczej się nie obejdzie. Z opisu wnioskuję, że silnik już i tak uruchamiałeś. Awaryjnie zaślep otwór w kolektorze i odłącz czujnik od wiązki, to jakoś (raczej na benzynie)...
II generacja jest prostsza,mniej awaryjna,tańsza w serwisowaniu.do minusów mamy strzały w kolektor,mniejszą moc silnika.
Jaki silnik rok samochodu??? Objawy wskazują na to, że sterownik samochodu wchodzi w tzw. tryb awaryjny. Są tego różne przyczyny, najczęściej jest to za duże ciśnieniem w kolektorze dolotowym (czyli za duże ciśnienie z turbo) za sterowanie jest odpowiedzialny zaworek N75. Podaj rok i model silnika to będzie można podpowiedzieć Tobie gdzie się ten zaworek...
Ciężko stwierdzić zdalnie może jakieś nagranie jak to chodzi. Podczas czyszczenia nic ci nie wpadło do kolektora?
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Ja mam ucieczkę kolektora przy 65*C w 2/3 wysokości baniaka (300l pojemności), awaryjnie mam jeszcze elektrozawór zrzucający gorącą wodę w razie przekroczenia 85*C na samej górze zbiornika. Można by jeszcze zrobić kilka stopni zapasu ale jak jest bardzo gorąco to już nie ma czym chłodzić kolektora (nawet odwróconego). Temperaturę wyjściową obniża się...
Witam. Chcialem w tym silniczku wymienić kompletną odmę, czy będzie dostęp z kanału do króćca odmy czy muszę demontować cały kolektor ssący? Króciec odmy jest dziurawy, silnik nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki za wszelkie sugestie.
Ciągłe problemy z muleniem na LPG, odpalaniem auta i strzałami w kolektor Tu winić trzeba awaryjną cewę niestety, lub zużyty silnik.
Jaki wybrać UPS do kotłowni? Maksymalny pobór prądu to 180W przez 3-5 godziny MAX Zasilanie awaryjne do pieca węglowego a w lecie do kolektorów słonecznych . Powód - częste ciecie prądu w mojej miejscowości . Przewiduje zakup akumulatora max 100Ah . Oto propozycje . http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi... http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi...
Witam. Mam problem z punciakiem. Po tym jak mi poddymiał przy wyższych obrotach i zapaleniu się lampki czek samochód stracił swój wigor i przeszedł jak gdyby w tryb awaryjny. Przeczyściłem kolektor ssący, był całkowicie zasyfiony prawie bez prześwitu nie mówiąc już o fajce do EGR-u która była zatkana. EGR wyczyściłem grzybek chodzi płynnie. Bolec w...
witam turbina przechodzi w stan awaryjny (za wysokie cisnie w kolektorze dolotowym) komp pokazuje od 112kPa przy 1000 RPM do 180kPa przy 4000RPM przy biegu jałowym jak i przy jeździe. po całkowitym odłączeniu mapa jest 102KPa pytanie. Jakie powniny być cisnienia podczas jazdy i postoju? czy po wymianie mapa turbina zacznnie pracować normalnie?
Nie chodzi mi o to czy bedzie roznica czy nie, tylko o tryb awaryjny silnika. Wiem ze w witkach nieraz tak sie dzialo ale jestem pewny od którego roku. Głownie chodzi mi o czystość kolektora
Może to być np MAF lub MAP sensor Czyli przepływomierz lub czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym
Panowie a czy do pompy ciepła tez jest potrzebna druga wężownica w bojlerze jeśli ma się piec na gaz i by korzystało z niego tylko awaryjnie?
z tego co czytalem i pytalem to ja mam zawor z sterownikiem wkladany do kolektora ssacego.pytalem o cene to nowy ok 2 tys. i mechaik powiedzial mi ze sie nie da go zaslepic
Pękające kolektory to zmora silników 651 - ale (o ile pamiętam) były wprowadzone do użytku tak gdzieś w 2011. Ale rzeczywiście - dziura w kolektorze ssącym zakłócała pracę całego systemu uzdatniania spalin i motor najczęściej przechodził w pracę awaryjną. Jeżeli nieszczelność jest spora i "zakidane" olejem są elementy w pobliżu to sugeruję uszkodzenie...
2. Kolektory słoneczne : Fajna sprawa , przez pierwsze 10 lat byłem bardzo zadowolony , dopóki nie spadły ceny ogniw fotowoltaicznych . Kolektory działają całkiem dobrze , w lato aż za dobrze , akurat dla mnie to nie problem bo automatyka po osiągnięciu wymaganej temperatury CWU przełącza zawór i oddaję ciepło do ziemi ( do dolnego źródła pompy ciepła...
Trochę późna odpowiedź, a chodzi o combo który po dodaniu gazu traci moc(przechodzi w tryb awaryjny) Przyczyną na 99% jest zapieczone cięgno turbiny, jest nie sterowana. Przepustnica w turbinie nie otwiera się i przy ok. 3tyś obr ciśnienie w kolektorze przekracza wartość krytyczną i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko...
Wydaje mi się że aż tak katalizator nie ma wpływu jak działa w trybie awaryjnym to nie powinno odwalac tagiego czegoś żeby aż strzelało w kolektor
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
No o tym właśnie mówię. Ponieważ widzę tu analizę opłacalności PV i kolektorów z wyprzedzeniem na lata opowiem moją historię z kolektorami w 2011r. Na rynku kupiłem w 2010r kolektory próżniowe -mercedesa wśród kolektorów.założyłem 2 szt. pod koniec roku,i sugerowany bufor do nich 500l .W 2011 po wybuchu wulkanu na Islandii było tylko ze 30 dni w których...
Zobacz czy rura gumowa od intercolera do kolektora cała, lubią sobie pękać w zimie.
lukasixthm Bardzo ciekawe foto z kamery termo. Odnośnie porad, abyś dobudował awaryjne zasilanie sterownika i pompy: nie ma w Twoim układzie takiej potrzeby. To nie jest kolektor fabryczny, osiągający w stanie stagnacji 200 i więcej st. C. Wraz ze wzrostem temperatury niestety rosną również znacznie straty ciepła, stąd do 50-60 st. wodę jest nagrzać...
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Podejrzenie na czujnik Map Sensor wyjaśnione. Początkowo sprawdzałem miernikiem bez trybu awaryjnego i mi pokazywało 1v nie zależnie od obrotów. I wszystko tak ma być przecież przepustnica otwarta. Wprowadziłem w tryb awaryjny i pięknie pokazuje podciśnienie w kolektorze. Duże podciśnienie to nawet powyżej 4v. Wróciłem do szukania lewego powietrza....
Sprawność kolektorów słonecznych obecnie sięga nawet powyżej 70%. To co opowiadasz o zrzutach wody to są mity. Dlaczego to są mity? Ano dlatego, że powstały w czasach, kiedy produkcją kolektorów zajmowały się firmy typu "krzak", a montażem "panowie Zenkowie". Jak kolektory są zabezpieczane przed nadmiernym nasłonecznieniem? Po pierwwsze, absorbery pokrywane...
daje trzy i dodam gazu to zaraz pojawia się błąd i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Czyli należy szukać dalej, manometr wpięty w kolektor dolotowy sporo by powiedział w czasie tej próby. To samo live data, kontrolnie.
Witam, Jestem nowy w tym temacie, a chcialbym skorzystać z doswiadczenia obecnych. Po ostatnich zagwostkach z gazem zdecydowalem się doposażyć dom w kolektory słoneczne pluz zasilanie awaryjne - hybrydowe ( fotoogniwa plus wiatrowe) i w zwiazku z tym mam pytania (wiele). Optymalnie na 3-4 osoby domek (fundusz do 50kzł) aby średnio 1kWh/doba być niezalezny...
Po wymianie elektrozaworu który steruje klapkami w kolektorze zero błędów. Temat zamknięty
Czujnik MAP rzeczywiście jest też częstą usterką i w trakcie produkcji modelu został przekonstruowany, ale efekt jego awarii jest raczej przeciwny - tendencja do przeładowywania i wchodzenie w tryb awaryjny. U mnie było tyle smoły w kolektorze, że zaczęła się blokować przepustnica gasząca (ona się też przymyka przy hamowaniu silnikiem). Tu efekt był...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
A podłączyłeś zwykły zegarowy wskaźnik ciśnienia aby zobaczyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze?
Pracuje równiutko. Przy montażu kolektora wysunęła się uszczelka zaworu EGR. Niestety błędy nadal wyskakują i przechodzi w tryb awaryjny. Przekazuję auto do kumpla elektronika na kompa. Dzięki igorek83 za schemat.
Po wymianie Turbiny na "sprawną" bo stara gwizdała.... P1470 CHARGE PRESSURE CONTROL (xantry diagnost. ) Ja dalej walczę powoli z trybem awaryjnym... -Mówili czujnik na podszybiu - połączony z kolektorem rurką gumową fi6 -fi 8mm około. Wymieniony - nic nie dało -Mówili czujnik sprzęgła- też nie. Dalej mam w planach zaślepić EGR-a chwilowo. A jak to...
Możesz spróbować tak przerobić tylko umieść ten dodatkowy tranzystor regulacyjny na wspólnym radiatorze razem z tranzystorami końcowymi. Najlepiej jak najbliżej tych tranzystorów żeby było dobre sprzężenie termiczne. Gdybyś wybrał tranzystor w obudowie TO-126 lub podobnej to pamiętaj o elektrycznym odizolowaniu kolektora tego tranzystora od radiatora....
Cisnienie w kolektorze i temp.powietrza i dlatego.Jak go odepniesz to ecu przyjmuje dane awaryjne i dlatego jest poprawa. Musisz sprawdzic co on pokazuje w parametrach.
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Zależy jaką masz turbinkę . Z tego co pamiętam w 100 konnym była razem z kolektorem nierozłączna.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym.
Panowie proponuje sprawdzić uszczelnienie dolotu poniewarz przy wyrzszych biegach turbina się "uspokaja" i niewielka nieszczelnoś doprowadza do wywalenia błedu w sterowniku, co doprowadza do trybu awaryjnego. Najczęstrzą przyczyna jest zawór EGR który jest umieszczony z tyłu za kolektorem ssącym ( w wiekszości przypadków słychaś syk uciekającego powietrza...
przy turbinie ktory steruje geometria łopatek, bo moze byc zawysokie cisnienie w kolektorze dolotowym i pozniej przechodzi w tryb awaryjny,a teoria w praktyce nigdy nie idzie w parze.
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Pi111 nie wiem w ile masz tych kolektorów i co robisz z energią z PV oprócz zasilania awaryjnego z Aku. Ale jeśli wg Ciebie dzięki kolektorów zaoszczędziłeś 77m3 gazy to niezłe masz zużycie. 77m3 x 10 kWh x 0.8 (sprawność kocioł i cala instalacja) = 600 kWh. 600kWh x 3600kj(kWh) / 4.2kj(Cw h2o) / delta 40stp To daje prawie 13m3 gorącej wody o temp 50stp....
A czemu 4 tygodnie??? Mieszkasz na Grenlandii, czy co??? forestx:> prostownik odpada, bo jak go zasilisz jezeli ZE wyłączy ci zasilanie??? Kolektory słoneczne bądź elektrownia wiatrowa, są rozwiązaniem twojego problemu
włączają awaryjne ducato awaryjne focus awaryjne
wskaźniki deski rozdzielczej zakładanie nowych tematów biquad wymiary
odkurzacz xiaomi odkurzacz xiaomi
Volkswagen Golf IV 1.6 SR - Problemy z oświetleniem i szybami Jak usunąć plik .chk w systemie Windows?