Witam Pojawił u mnie się ten sam problem. Możesz pomóc gdzie szukać
W takim razie wyglądałoby to na IIIgen, ale nie słyszałem, aby było coś takiego w ofercie Autronica. W dzisiejszych czasach nie montuje się IIIgen ponieważ wyparła ją IVgen czyli sekwencja.
Volkswagen Sharan w trybie awaryjnym po zwarciu w wiązce przewodów. Obroty ograniczone do 1200 RPM, brak reakcji na pedał gazu. Jakie mogą być przyczyny i jak to naprawić?
Witam poszukuje opisu złącz w module komfortu sharana 7M0 962 258 rok 1999, chodzi mi szczególnie o rozpiskę pinów sterujących kierunkowskazami i światłami awaryjnymi
Na poczatek przelacznik awaryjnych wymien.
wyskakuje na odpalonym silniku po skasowaniu wychodzi z trybu awaryjnego i wkręca się powyżej 4,5 tys gdy go zgasze i zapale znów wchodzi w tryb awaryjny
I nie wyrzuca awarii ani trybu awaryjnego?
Przydało by się podać rocznik auta i jaki silnik , czym diagnozujesz auto bo jakoś mi się nie klei że nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika. Skoro jest kontrolka EPC to benzyna , a jak EPC się pali to najczęściej uszkodzony jest czujnik stopu lub bezpiecznik z nim związany lub żarówki spalone, czasami przepływomierz. A tak z ciekawości co sprawdziłeś...
Może być przepływomierz powietrza, może też być wtrysk, po prostu silnik pracuje w trybie awaryjnym.
moze ma alarm,ktory po otwarciu drzwi zalacza awaryjne,np silikon
Może problem z elektrozaworem N75... Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa. Auto z jakiegoś powodu przechodzi w tryb awaryjny.
Możliwe, że się mylę. U siebie w ASV(tam jest zmienna) przerabiałem ten temat i ciągle mam przed oczyma te kierownice, na temat których wiele się naczytałem. Głowy nie daję sobie uciąć.
witam odświeżam temat sharan brak c.z,kierunkowskazów,awaryjnych i ''biegów wycieraczek'' może ktoś wie gdzie znajduje się ta ścieżka o której wspominał ''cr1''? z góry dziękuję za pomoc
Samochód miałem niedawni na "serwisie" tj. rozrząd, olej, filtry ,i diagnostyka która nie pokazała żadnego błędu związanego z tą usterką ...jedynie co do świecącej kontrolki ESP która sie pali na desce cały czas ...bynajmniej tak usłyszałem od mechanika że niema ...
Volkswagen Sharan 1998 rok nie działają kierunkowskazy lecz światła awaryjne działają. Czy może manetka? Czy coś z kablami?
Ja proponuje sharana auto jest mało awaryjne i transze w eksploatacji niz mietek
Nie rozumiem. No martwi mnie wartość na kanale trzecim w mesuring blocks czy jakoś tak. Wartość ma być 290 a mam 590. Tamten padł bo wartość stała na 500 coś i się nie ruszała. A teraz się rusza. Przez cow takim razie wylazł tryb awaryjny ?
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
wyglada na syf w turbosprezarce ... zrob 011 [ale pojedynczo] z 4-5 razy z rzedu i przedstaw wyniki ....
Tryb awaryjny. A objawy?
Już naprawiłem :) wszystko nie działało z powodu jednego cienkiego kabelka czarno czerwonego przy masie akumulatora był załamany i zaśniedziały , dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
Stefanek1 może masz taki sterownik? Rozdłubałem sterownik i o dziwo zaczął działać. Zalałem go teraz klejem na gorąco. Jutro zamontuję i zobaczę jak długo pochodzi. Doradźcie co robić jak nie będzie działał. Szukać modułu, czy kupić innego ebera mniej awaryjnego. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Napięcie zmierz w instalacji - na wolnych i na podwyższonych obrotach...
nie wiem jakie mam pompki , a powód to wpadał w tryb awaryjny i szarpał przy zmianie biegów ( automat )
Na cienkim jest przebieg o regulowanym wypełnieniu, z tego co pamiętam jak cienki jest odłączony to fena wchodzi w pełny luft ( tryb awaryjny) aby nie przegrzać silnika. Ale już nie pamiętam który silnik, bo w dużym silniku jest wtyczka do małego silnika.
Dokładnie. .
'Skrzynia weszła w tryb awaryjny - pozwalający na :dojechanie do domu".
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
Witam znawców sharana. Mam go od 7 lat , jest to klimatronik. Od paru dni mam problem. Nie dogrzewał cieczy. Wymieniłem termostat, potem czujnik temperatury cieczy, ale wymieniając czujnik zauważyłem, że przy zimnym silniku kręcą się wentylatory, nie jest to słyszalny szum wentylatorów, ale się kręcą. Po włączeniu funkcji ECON wyłączają się. Po wyłączeniu...
czyli najprawdopodobniej nie ma innego wyjścia? dziś znowu - przedwczesna radość - magiczne 120 i nic więcej, tryb awaryjny aż do zgaszenia motoru...
A może usterka abs i wysyła sygnał do modułu komfortu. trzeba wyłączyć funkcję załączania awaryjnych razem z abs przy użyciu Vaga i zobaczyć czy problem zniknie. Owszem, jest opcja "światła awaryjne w przypadku nagłego hamowania".
No właśnie o tym myślałem tylko jaki był zamiar konstruktora aby w trakcie wstępnego dogrzewania silnika włączały się awaryjne. Przez okres 5 min nie można włączyć się do ruchu na światłach awaryjnych. Potrafię tę funkcję ominąć ale do czego ta funkcja miała by służyć?
Sprawdz Przepływomiez i N75. A najlepiej to do na komputer bo z twojego opisu wynika że przechodzi w awaryjny więc napewno ma jakiś błąd. POZDRAWIAM
A są problemy z odpalaniem, mocą lub kopceniem auta? Nie pracowałem nigdy na vag-u ale myślę że jeśli wartości się pokrywają, nie ma błędów w systemie i nie stoi w awaryjnym to i kąt jest dobry
witam prawdopodobnie masz nie szczelny wężyk od gruchy do n75 auto wchodzi w tryb awaryjny przy nie szczelności
uszkodzony sterownik hydrauliczny. standard w jf506
Przekaźnik kierunkowskazów jest we włączniku od awaryjnych. Działa nawiew w kabinie, światła. Z Twojego opisu wygląda to na brak zasilania na styku X.
Owszem ale aby być pewnym diagnozy przepływomierza niezbędne są logi dynamiczne a zwłaszcza log dynamiczny grupy 003 (stała wartość wskazań przepływomierza na poziomie 550 mg/skok wskazuje na jego lub okablowania usterkę) oraz log 008 i 011 gdyż wskazania MAF są zależne od 011 oraz błąd zapisany w sterowniku silnika. Zaniżający wartości wskazań czujnik...
Ja zakładam sterowniki centralnego zamka firmy NOXON. Praktycznie nie awaryjne ale gdyby to jest gwarancja, proste w montażu i całkiem przyzwoite metalowe piloty.
wiem z należało by się zaobserwować ruch sztangi ale nie widać jej od góry i trzeba by było na kanał wjechać. Samochód stoi teraz u mechanika i wieczorem ma powiedzieć co mu jest. Mógł by ktoś mi wytłumaczyć jak to jest że na 1 i 2 biegu wkręca się nawet do 5000 obr/min a na 3,4 i 5 biegu wchodzi na tryb awaryjny powyżej 70 km/h
turbo zaczyna przeładowywać powyżej 3300 RPM, podczas jazdy przy większym obciązeniu silnika skończy się to trybem awaryjnym i odczuwalnym spadkiem mocy, zacierają się łopatki zmiennej geometrii turbiny.
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
Kolego T5 szarpie na drugim biegu gdy "nie ma stopy na gazie" Kolego damdam co do turbiny to też coś zaczyna się dziać bo dwa razy wszedł mi w tryb awaryjny na VAG-u jeszcze nie byłe -brak czasu,
Zastanawia mnie czy to nie jest problem zaworu rozprężnego ( są awaryjne ) Wyjaśniało by to brak wysokiego ciśnienia( jeśli jest pewność co do sparawności kompresora.) Efekty braku różnic w ciśnieniu są właśnie takie jak opisane wyżej w temacie.
Miałem ten zaszczyt posiadać te 3-modele {pomimo tego że nie jestem handlarzem] ALHAMBRĘ 90KM na pełnym wypasie , SHARANA 90KM golasa , a teraz mam na moje nieszczęście GALAXY 110KM pełna opcja z którym mam same kłopoty .Ale nie jest to związane z modelem kupiłem wymęczone auto . Wszystkie 3-modele NICZYM SIĘ NIE RÓŻNIĄ jeżeli chodzi o części zamienne...
Witam. Mam problem, gdy odpalam auto i po 5 minutach włącza się tryb awaryjny skrzyni. Model tej skrzyni JC7. Na diagnostyce wychodzi coś z zaworem N282. Nie wiem. Wymieniałem olej i po wymianie się załącza ten tryb.
Kierunkowskazy od pewnego czasu wariują tzn. albo przestają przerywać i "kleją" albo miganie jest mocno spowolnione. Podejrzewam przerywacz ewentualnie przekaźnik albo problem z ich zasilaniem. W którym miejscu szukać przerywacza i ewentualnie pod który bezpiecznik są podpięte kierunki. Dodam jeszcze, że awaryjne działają bez zarzutu.
Witam Z samym odpaleniem niema wielkiego problemu gorzej z jazdą . Wystarczy podać napięcie na elektrozawór i auto zagada tylko w trybie awaryjnym i zacznie sypać błędami ale będzie pracować. Oczywiście jeśli to VP Pzdr
Problem rozwiązany. Sterownik upalony wymieniony na używany o tym samym numerze. Sharan 2.8vr6 ma ten sam sterownik identyczne oznaczenie 099977733Q. Po wymianie sterownika podłączyłem polskiego Vaga i zero błędów
Jeśli w ADY masz źle ustawiony zapłon objaw jest taki że odcina obroty przy 4,5 tyś. (tryb awaryjny). Jeśli nie ma trybu awaryjnego raczej to nie wina zapłonu. Męczyłem się kiedyś z takim ADY w Sharanie, wymieniłem cewke (oryginał używka), przewody BERU, świece NGK. Przewody kosztowały ponad 250zł i jak dotkłeś palcem latały prążki w ciemności i reagował...
Diagnoza i wtedy można dyskutować!Turbo przeładuje,silnik wpada w awaryjny tryb i skrzynia tez dlatego nie rzuca biegami.Trzeba sprawdzić sterowanie turbo.
Poczytaj sobie co to jest "tryb awaryjny" oraz "notlauf" wpisując sobie te hasła w wyszukiwarkę google a dowiesz się gdzie należy szukać przyczyny i jak to diagnozować.
aron20000 ja mam podobny problem,ale mój sharan 2002 AUY dodatkowo przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości powyżej 100 na godzinę.Najbardziej niepokojący jest odgłos jak puscisz nogę z gazu-taki metaliczny w okolicy rozrządu.Mój był wymieniony 6000 km temu a samochód ma 200 tysięcy przejechane.Wyskakuje błąd 17965-przełądowanie turbiny.Wymieniłem...
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
Odpalam silnik kasuje błąd auto kręci się normalnie do czerwonego pola ok 7 tyś, brak błędów, po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd powraca i odcinak 4500 tyś tryb awaryjny. jest tak: kasuje błędy, uruchamiam auto pochodzi 15 sekund wyskakuje błąd czujnika halla, tak jest za każdym razem.
Sprawdź czy nie zawiesił ci się zamek w któryś drzwiach. Ostatnio miałem podobnie w sharanie. W drzwiach kierowcy centralny zawiesił się (pewnie przymarzł) i alarm wraz z zamkami świrował. Pomachaj tą wajchą od zamka przy klamce przy wszystkich drzwiach, potem ustaw wszystkie w tej samej pozycji (albo zamknięte albo otwarte) i wtedy spróbuj czy pilot...
Popatrz z uwagą na samochody typu evasion, ulysse, 806, zeta. Większe w środku, z suwanymi drzwiami, lepiej wyciszone i mniej awaryjne. No i jeszcze dużo tańsze w zakupie i utrzymaniu i nie gniją jak ta przereklamowana trójca, która okupowała zawsze ogon rankingów niezawodności. Jak szukałem vana sharan/galaxy/alhambra odpadły w pierwszej selekcjii...
Ja bym rozejrzał się za trojaczkami: Sharan - Galaxy - Alhambra. Ta auto za 50kzł z przebiegiem 185 tys. Ja bym omijał to ścierwo szerokim łukiem. Nie dość ,że awaryjne bardziej od Renault to jeszcze zgnilizna totalana. Dodano po 44 za 5kzł
miałem podobne objawy w ogrzewaniu D 1LC(diesel,nadmuch powietrza )-sterownik wyłączał ogrzewanie awaryjnie przy spadku napięcia zasilania poniżej 10,5 v, ważna jest też czystość siateczki osłaniającej świecę żarową
Nie pamiętam jak w Galaxy, ale w Sharanie miałem coś takiego u klienta i po diagnozie byl błąd czujnika G190 czy jakos tak opisu nie pamietam i on wlasnie robił podobne problemy z kierunkowskazami jak u Ciebie. Wiem że go odciąłem i po sprawie, a na schemtach nic nie bylo
Wtrącę się w dyskusje jest to silnik 2.8 VR6 12V o oznaczeniu AAA ten sam co w galaxy alhambra czy sharanie różni się tylko kolektorem ssącym i jego osprzętem. Mi się wydaje że nawet jak czujnik wałka rozrządu jest uszkodzony to i tak silnik powinien odpalić w trybie awaryjnym.
witam...mam taki sam problem z przyspieszeniem w skrzynia automatycznej tylko ze przy golfie vr6...tez slyszalem ze komputer steruje skrzynia i wystapil jakis blad i komputer da na skrzynie trub awaryjny i auto nie bedzie sie tak rozpedzalo...ale czy to prawda???wymienie komp i bedzie ok???prosze o podpowiedz...pozdrawiam
Witam Od pewnego czasu (dokładnie 2 dni) centralny zamek zwariował. Sam się zamyka. Robi to cały czas bardzo nie regularnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zapalony czy kluczyki są w stacyjce, czy auto stoi czy jedzie. W czasie jazdy potrafi czasami kilkanaście razy zamknąć drzwi. Właściwie drzwi są ryglowane tylko za pierwszym razem natomiast za...
vw sharan 1.9 tdi 81 kw przy około 3000 tys. obrotów traci moc wchodzi w tryb awaryjny proszę o analizę moich logów i informację czy to n75 czy przepływka a może czego się obawiam turbina proszę o w miarę szybką odpowiedź. oto moje logi grupa 3 oraz 11 robione na3 biegu.Po spojrzeniu na logi gr.11 widać że cały czas przeładowywuje co to oznacza.Proszę...
Witam. Posiadam sharana mk1 i nie potrafię otworzyć awaryjnie klapy bagażnika, tj. mam w środku uciętą tapicerkę, jednak mimo ruszającego się elektrycznie cięgna nic się nie dzieje... nie wiem jak sobie z tym poradzić, może ktoś wie w jaki sposób dostać się ręcznie do zapadki i ją zwolnić? pozdrawiam.
Witam czy udało się rozwiązać problem? Mam sharana 2001 rok 1.9 tdi 116km na pompowtryskach i mam taki sam problem. Auto odpala i jeździ normalnie, jak zgasze silnik i chce odpalić wtedy jest brak reakcji na pedal gazu, błędy są z pedału gazu i przepływki I auto dodaje sobie samoczynnie gazu na 1200 obrotów odłącze pedał i obroty spadają A jak odłącze...
Tez mi się tak wydawało i pewnie tak jest. Czytałem jednak, że ten dogrzewacz działa do momentu osiągnięcia przez płyn temperatury 70C potem jest wyłączany. Tyle, że pewnie dzieje się to w kółko... Z tyłu grzanie też potrzebne, trza będzie ruszyć piecyk, a to koszty i z tego co już się naczytałem to strasznie awaryjny sprzęt. Wracając jednak do termostatu,...
Witam serdecznie Mam w tym aucie centralny zamek sterowany tylko z drzwi, bez pilota. Mam uniwersalny moduł Proxima srip, chciałbym go podłączyć. Do jakich przewodów i gdzie podłączyć się w tym aucie, aby działało z pilota i z kluczyka w drzwiach awaryjnie, gdyby moduł uniwersalny uległ uszkodzeniu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi. W tym roczniku powinien...
W czasie włączania podgrzewanych lusterek mrugają awaryjne i jak zauważyłem grzeje tylko lewe lustro taki sam problem jest kiedy chce otworzyć lub zamknąć prawą szybę pasażera (nie otwiera się i nie zamyka, tylko coś słychać z silniczka) POMOCY http://obrazki.elektroda.net/84_12912898...
Witam, wszystkich. Szukam fachowej odpowiedzi jakie kupić autko osobowe do ciągnięcia lawety w przedziale do 10 tyś zł. Czy sharan - lub alhambra 90 - 110 konna by się do tego nadawała ? Czy może Ford maverick/terrano II, W124- 3.0, W210?? Chodzi mi o to żeby też tym dojeżdżać z ludźmi do pracy, no i oczywiście żeby było mało awaryjne.
Witam. Mam poważny problem a mianowicie: auto z 96 r vw sharan 2.0. zanim trafiło do mechanika troche szarpało , dało się jeździć, no ale ileż można sie męczyć. Gdy trafiło do mechanika stwierdził on iż jest jest wypalony zawór na 4 cylndze no więc trzeba było zrobic. przy okazji wymieniony został rozrząd , kopułka, przewody, sonda, , wywalony katalizator,...
Szczerze to jak masz manuala to się ciesz i odpuść przeróbki ma automat za dużo roboty z całą elektryką i mechaniką a tak naprawdę to niczym nie ustępuje manual automatowi (tak samo chłodzi) a ustawiasz i tak w/g zapotrzebowania. Automat jest też bardziej awaryjny od manuala.ja osobiście miałem w golfie manuala i sprawował się wyśmienicie bez żadnej...
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Witam, POszukuje schematu polaczen komputera sterujacego skrzynia automatyczna w samochodzie sharan z silnikiem VR6 rocznik 1998. Porblem polega na tym ze skrzynia dzialaw trybie awaryjnym, samochod ledow jezdzia a VAG daje bledy sygnalu TPS (caly czas 4,99V) i jakiegos polacznia z ECU. Ze schematu polaczen przy silniku widze ze z ECU do komputera skrzyni...
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Witam, problem tak jak w temacie, VW Sharan 99 r. 110 koni 1,9 TDI, ok 280 tys km i zaczęła migać kontrolka świec żarowych, przeczesałem fora no i zabrałem sie za światła stopu, okazała się że są ok, ale na wszelki wypadek wyciągnąłem czujnik stopu przeczyściłem go, ale nic to nie zmieniło (w trzecim świetle stopu są przepalone 2 małe żarówki, 3 są...
Witam. Podłączam się do tematu. Bardzo bym prosił jak może ktoś pomóc lub coś doradzić. Otóż Zamontowałem w Alhambrze manetkę tempomatu. Alhambra z 2000r. tdi 115KM kod silnika Auy. Pociągnąłem kable wg. tego co na schemacie, czyli: nr pinu z manetki / nr pinu w ecu 2 - 45 3 - 44 4 - 14 5 - 46 7 - 14 6 - do plusa po zapłonie w skrzynce bezpieczników....
Turbo na wolnych obrotach ma całkowicie zamknięty zawór upustowy więc jest ustawione na maksymalne doładowanie ale z racji tego, że na wolnych obrotach dynamika gazów spalinowych jest niska to i z wężyka idącego od sprężarki turbiny do N75 będzie słąbiutko dmuchało ciśnienie, dopiero przy wejściu na chwilę na wyższe obroty około 3500-4000 na biegu jałowym...
Wydaje mi się że rozpoczynanie szukania samochodu w ten sposób, że pytamy na forum co kupić nie jest dobrym rozwiązaniem. Różnice w komforcie są ogromne. Na początku poszukiwań napalałem się na Astrę 2007 - 08 bo mi pasowała. Jak wsiadłem, to nie mogłem uwierzyć że to auto może mieć aż tak niewygodne siedzenia. Do dziś jest to dla mnie niepojęte. Z...
Witam. Mam problem z autkiem. Po odpaleniu wchodzi dosłownie na sekundę na obroty 2200/2300, i spada do normy 900. Po ok.30 sekundach zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych (tryb awaryjny?),i jest znaczny spadek mocy samochodu. co to może być? dziękuję z góry za odpowiedzi.
Info dla kolegów spierających się o rodzaj turbosprężarki w opisywanym silniku : kolega ma silnik o symbolu ALH (90 KM, sterownik o nr 038 906 012 M - widać to przecież w logach) więc ze zmienną geometrią (jedyny silnik o mocy 90 KM z turbo VNT montowany w Golfie 4 i A3, Seatach i Skodach. AHH montowany był tylko w Passatach B5 i Audi A4 B5). I odpowiedź...
moze koledzy wiedza w jakich samochodach te D3WZ znajduja sie. mysle juz o uzywanym bo serwis zaspiewal duze ceny za sterownik i pompe . A moze koledzy maja inna opcje i zastosowac webasto [ mniej awaryjne ,dolozyc pompe obiegowa i sterownik na pilot bo pojazd stoi pod blokiem ale jaki to koszt w przyblizeniu. W tamtym roku zmienilem swiece zarowa w...
sam nic nie zrobisz. Podjedź do jakiegoś zakładu typu awaryjne otwieraanie drzwi albo jakiś elektronik samochodowy i powinni ogarnąć dodanie kluczyków poprzez komputer, koszt usługi max 50 zł w ASO pewnie dwa razy tyle. Czyli programowanie kluczyka tak jak za to zrobiłem w VW Sharan 2001 tzn. przytrzymałem na kluczyku zamykanie i przekręciłem na zapłon...
Witam czy mogę poprosić o pomoc ford galaxy mk2 2001 1.9tdi problem z mocą przy 3000obrotow wpada w tryb awaryjny sprawdzone przewody pompką podciśnienie trzyma. Turbina sztanga ok wszystko chodz i n75 zamieniany z n 18 i bez zmian czasem bład 17956. Logi zrobione niewiem czy dobrze nie mogę wstawić logów źle rozszerzenie logi udostępniam na fejsie...
Witam Grono Szanowne. W garażu stoi w/w auto. Problem jest taki że rozładowuje aku. Żeby nie było że jestem leń: Spędziłem z amperomierzem duuużo cudownych godzin w tym aucie. Pomijamy radio i alarm które wypiąłem. Pomijamy zamki i drzwi które odłączyłem. Pomijamy światełka w środku które odłączyłem :D Nie pomijamy komfortu za to: Po wyjęciu kluczyka...
Przycina ci zmienną geometrię turbiny i auto wpada w tryb awaryjny, ale to nie jest przyczyna dużego spalania. Mam AFN ale w audi i w zimie na krótkich odcinkach (silnik nie dogrzany) potrafi spalić 9l. Dobry termostat i sprawne świece nurnikowe obniżą spalanie. Pozdrawiam.
Samochód mam od 3 lat i nikt nie kombinował przy liczniku, od czasu gdy go kupiłem było ok, nie mam powodu żeby "kręcić licznik" bo zamierzam tym samochodem jeździć aż "koła odpadną":) zastanawiam się czy nie w czasie gdy nie miałem właściwego ładowania nie spaliła sie jakaś dioda, opornik czy coś podobnego w liczniku, bo było tak ze samochód wchodził...
To jest skrzynia zaprojektowana przez forda, więc szybciej części do skrzyni znajdziesz w pierwszym mondeo niż passacie, no chyba że zdecydujesz się na prace typu cięcie i spawanie nadwozia, sprawne skrzynie chodzą za 300zł za starą na złomie dostaniesz 100 , pytanie czy opłaca się kombinowac, 800zł to kosztują 6biegowe do wersji po lifcie które po...
Chcesz mieć ciągłe kłopoty i masz kupe kasy do wywalenia- to kupuj. Sharan jest mocno przereklamowany ( magia VW w Polsce z przed 20 lat robi swoje do dzisiaj). Auto ociężałe z ogona tabel niezawodności i jeszcze 1,5 raza droższe od lepszych pakowniejszych i mniej awaryjnych nie rdziewiejących eurovanów z suwanymi drzwiami z boku ( evasion, ulusse,...
Witam, Szukam dużego samochodu, jakiegoś kombi, może być też coś w stylu VW Sharan, a jeżeli sedan to coś wielkości omegi. Samochód musi być z gazem, więc podajcie proszę takie auta, którym gaz nie jest strasznym wrogiem. Rocznik najlepiej od 2000. Silnik od 1.6 w górę, ale nie ukrywam, że wolałbym chociaż te 120 koni mieć pod machą ;p Podsumowując,...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok temu kiedy zacząłem odczuwać szarpanie czy też brak...
co do sprawdzenia poziomu oleju to są dwie czasem trzy możliwości w skrzyniach aut. 1.miarka 2.śruba przelewowa z boku skrzyni 3.śruba w dnie misy olejowej. 1 i 2 pkt nie ma co opisywać. 3pkt. - duży imbus : odpal silnik włącz P ,odkręć i zobaczysz czy zaczyna cieknąc olej .Jeśli cieknie to jest ok. Jeśli nie wylewa się przez korek w dnie to zbyt mały...
Problem jest następujący. Silnik odpala bez problemu, wolne obroty są ok. Wkręca się na obroty ładnie ale przy 4500obr. wchodzi w tryb awaryjny. Podłączony do kompa pokazał najpierw przepływomierz a nastepni czujnik halla. Wymieniony przeplywomierz i aparat zapłonowy na oryginalne. Po skasowaniu błędów silnik kręca się na obroty aż obrotomirz sie kończy....
Witam wszystkich. Ponieważ zainteresowanych rozbudową dogrzewacza, który montowany był m. in. w samochodach Wolswagen Sharan jest dość sporo, opiszę tu jak rozbudować ten właśnie dogrzewacz do pracy samodzielnej bez potrzeby odpalania silnika. Układ ten pracuje u mnie już jakieś dwa tygodnie i jestem z niego bardzo zadowolony. Zalety to ciepły silnik...
Witam . Mialem vw golfie i vw passat b4 taką samą usterkę . W golfie podobno immo byl przyczyną , w passacie natomiast przekaźnik na 100% . W obu przypadkach lączylem odcinkiem przewodu z akumulatora (+) do elektrozaworu na pompie i auto odpalalo . Po odpaleniu rozlączalem . Oczywiście to tylko w trybie awaryjnym zanim pojechalem do elektryka . Sprawdź...
Witajcie, pierwszy raz piszę na forum więc ta trema :D . Mam od jakiegoś czasu podobny problem z RENAULT LAGUNA 1.9dCi 2001r.- spadek mocy (tryb awaryjny) a po wyłączeniu i włączeniu OK lub nachwilę OK. Auto ma teraz przejechane 40.000 km ale problemy zaczęły się przy 30.000 km. W ASO najpierw nie widzieli zadnych usterek a później stwierdzili, że to...
Widzę że sami fachowcy się wypowiadają 30bar :) przy r134 życzę powodzenia:) ciekawe czym osiągniesz takie ciśnienie? Rzeczywiście, fachowców to mamy doskonałych: - na kompresorze jest zawór bezpieczeństwa, który otwiera się przy 37 b - preostat awaryjnie rozłącza sprzęgło kompresora przy 30 b Pytanie: po co to wszystko, skoro polscy fachowcy twierdzą,...
Testowałem turbinę czy wszystko ok i nie wchodzi w tryb awaryjny. Silnikiem nie trzęsie . Ciekawi mnie skąd ten dym przy prze gazowaniu, moc niby jest a jak silnik ostygnie i bez przekraczania wyższych obrotów pracuje pięknie spaliny śmierdzą jak by się prawie fura paliła. Może turbina puszczać olej przy wyższych obrotach? Zupełnie nie wiem od czego...
Miałem tak w Sharanie. W podszybiu są tam dwa zaworki (lub czujniki) do których dochodzą wężyki. Jeden z zaworków się przywieszał. Trzeba było go pacnąć porządnie grubym drutem - robił WRRRRrrrrrr.... schodziło z niego powietrze i było dalej ok. Po kilku takich pacnięciach i sprawdzeniu sytuacji dokładniej okazało się że zagięty był jeden z wężyków...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
Witam ponownie, co prawda nie ze swojego konta ale w tym samym temacie... Z tego co rozeznałem przy chwilowym ociepleniu sprawa wygląda tak, że alarm fabryczny załącza się i rozbraja pilotem od kluczyków ( radio), jeśli go nie ma to awaryjnie jest chwila na przekręcenie stacyjki, pod warunkiem, że weszliśmy drzwiami kierowcy. Nie ma impulsu pod który...
sharan awaryjne włączają awaryjne ducato awaryjne
przestal dzialac kamera chmura octavia gruszka
Wymiary pasków gumowych do Technics RS-TR474 Topografia wyprowadzeń tyrystora BT258