Witam Pojawił u mnie się ten sam problem. Możesz pomóc gdzie szukać
Demontujesz podszybie plastikowe, potem metalowe, następnie blachę na grodzi za silnikiem pod którą są elektrozawory.
Volkswagen Sharan w trybie awaryjnym po zwarciu w wiązce przewodów. Obroty ograniczone do 1200 RPM, brak reakcji na pedał gazu. Jakie mogą być przyczyny i jak to naprawić?
moze ma alarm,ktory po otwarciu drzwi zalacza awaryjne,np silikon
Witam Problem w tym szaronku nietypowy awaryjne włączają sie w czasie jazdy, czasami mają na to wpływ obroty (na postoju po dodaniu gazu załączają się). Kostki i masy sprawdzone. Zero błędów. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich. Ponieważ zainteresowanych rozbudową dogrzewacza, który montowany był m. in. w samochodach Wolswagen Sharan jest dość sporo, opiszę tu jak rozbudować ten właśnie dogrzewacz do pracy samodzielnej bez potrzeby odpalania silnika. Układ ten pracuje u mnie już jakieś dwa tygodnie i jestem z niego bardzo zadowolony. Zalety to ciepły silnik...
Volkswagen Sharan 1998 rok nie działają kierunkowskazy lecz światła awaryjne działają. Czy może manetka? Czy coś z kablami?
Ja proponuje sharana auto jest mało awaryjne i transze w eksploatacji niz mietek
W tym samochodzie nie ma zwykłego przerywacza (przekaźnika). Przekaźniki od kierunków są wbudowane w "Multifunction control module"(duża pucha pod nogami kierowcy z bezpiecznikami i przekaźnikami), ale skoro są awaryjne to nie one są przyczyną.
Zastanawia mnie czy to nie jest problem zaworu rozprężnego ( są awaryjne ) Wyjaśniało by to brak wysokiego ciśnienia( jeśli jest pewność co do sparawności kompresora.) Efekty braku różnic w ciśnieniu są właśnie takie jak opisane wyżej w temacie.
Witam . Mam problem z sharan 98 AFN 1,9 tdi nie działa centralny zamek nawet lampka na drzwiach nie miga i nie mogę tylnych drzwi od środka odtworzyć. Kierunkowskazy i awaryjne tez nie działają , migają jedynie gdy pilotem od centralnego próbuje otworzyć. Wycieraczka przednie działa tylko na 3 biegu, tylna w ogóle . Może ktoś potrafi mi pomóc? Był bym...
Witam. Mam problem z kierunkowskazami w sharanie.Otóż po włączeniu obojętnie czy prawego czy lewego kierunku słychać cykanie z przekaźnika ale kierunki się nie świecą , strzałki na zegarze też nie mrugają ,dodam że awaryjne też nie działają.Co to może być?Czekam na pomoc. Pozdrawiam.
A może usterka abs i wysyła sygnał do modułu komfortu. trzeba wyłączyć funkcję załączania awaryjnych razem z abs przy użyciu Vaga i zobaczyć czy problem zniknie. Owszem, jest opcja "światła awaryjne w przypadku nagłego hamowania".
To jest skrzynia zaprojektowana przez forda, więc szybciej części do skrzyni znajdziesz w pierwszym mondeo niż passacie, no chyba że zdecydujesz się na prace typu cięcie i spawanie nadwozia, sprawne skrzynie chodzą za 300zł za starą na złomie dostaniesz 100 , pytanie czy opłaca się kombinowac, 800zł to kosztują 6biegowe do wersji po lifcie które po...
Ja zakładam sterowniki centralnego zamka firmy NOXON. Praktycznie nie awaryjne ale gdyby to jest gwarancja, proste w montażu i całkiem przyzwoite metalowe piloty.
Ktoś wyżej pisał o Sceniku-NIGDY bym tego nie kupił nawet za 1zł,auto awaryjne i jazda nim to tak jakby ktoś mnie zamknął do puszki z sardynkami ! Nie ma aut bezawaryjnych. Czy to będzie coś z grupy PSA, czy VAG czy japończyk. Można trafić na królową lawet i jeździć bez problemów, albo kupić 1.9 tdi nie do zajechania i po pół roku remontować silnik....
Ja bym rozejrzał się za trojaczkami: Sharan - Galaxy - Alhambra. Ta auto za 50kzł z przebiegiem 185 tys. Ja bym omijał to ścierwo szerokim łukiem. Nie dość ,że awaryjne bardziej od Renault to jeszcze zgnilizna totalana. Dodano po 44 za 5kzł
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
sam nic nie zrobisz. Podjedź do jakiegoś zakładu typu awaryjne otwieraanie drzwi albo jakiś elektronik samochodowy i powinni ogarnąć dodanie kluczyków poprzez komputer, koszt usługi max 50 zł w ASO pewnie dwa razy tyle. Czyli programowanie kluczyka tak jak za to zrobiłem w VW Sharan 2001 tzn. przytrzymałem na kluczyku zamykanie i przekręciłem na zapłon...
Witam Od pewnego czasu (dokładnie 2 dni) centralny zamek zwariował. Sam się zamyka. Robi to cały czas bardzo nie regularnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zapalony czy kluczyki są w stacyjce, czy auto stoi czy jedzie. W czasie jazdy potrafi czasami kilkanaście razy zamknąć drzwi. Właściwie drzwi są ryglowane tylko za pierwszym razem natomiast za...
W czasie włączania podgrzewanych lusterek mrugają awaryjne i jak zauważyłem grzeje tylko lewe lustro taki sam problem jest kiedy chce otworzyć lub zamknąć prawą szybę pasażera (nie otwiera się i nie zamyka, tylko coś słychać z silniczka) POMOCY http://obrazki.elektroda.net/84_12912898...
Witam, własnie kupiłem Alhambrę 98/99, zmieniałem sprzęgło a jest dwumasowe, są to awaryjne i skomplikowane sprzęgła i np.. seat ma inne sprzęgło niż np ford 1.9 tdi 11o afn... samochody te same ale są duże różnice, są produkowane w różnych miejscach więc też te same części pochodzą z różnych fabryk, oraz są małe różnice w poszczególnych markach, zobaczymy...
Witam Grono Szanowne. W garażu stoi w/w auto. Problem jest taki że rozładowuje aku. Żeby nie było że jestem leń: Spędziłem z amperomierzem duuużo cudownych godzin w tym aucie. Pomijamy radio i alarm które wypiąłem. Pomijamy zamki i drzwi które odłączyłem. Pomijamy światełka w środku które odłączyłem :D Nie pomijamy komfortu za to: Po wyjęciu kluczyka...
moze koledzy wiedza w jakich samochodach te D3WZ znajduja sie. mysle juz o uzywanym bo serwis zaspiewal duze ceny za sterownik i pompe . A moze koledzy maja inna opcje i zastosowac webasto [ mniej awaryjne ,dolozyc pompe obiegowa i sterownik na pilot bo pojazd stoi pod blokiem ale jaki to koszt w przyblizeniu. W tamtym roku zmienilem swiece zarowa w...
Witam nazywam się Adam, jestem mechanikiem samochodowym, ale mam problem z elektryką w samochodzie VW SHARAN 2.0 benzyna +LPG(gas) 1996 rok. Mój problem polega na tym, że(dodam samochód ojca) ojciec pojechał do marketu, po czym gdy chciał wracać to nie dało się samochodu otworzyć, kilka krotnie próbował (naciskając pilot) po czym po którymś razie się...
Witam Dorzucę życzliwe swój "grosik" doświadczenia Generalnie im auto jest prostsze i ma mniej bajerów tym mniej się psuje, mniej spala paliwa, bardziej stabilne i niemęczące. Z pośród samochodów po 2002/2003 r tzw.marka chyba już nie ma znaczenia. Na Francuskie nie mogę od dłuższego czasu już patrzeć. Dały mi popalić nieźle ;) Dla Amerykańskich wyrobów...
W takim razie wyglądałoby to na IIIgen, ale nie słyszałem, aby było coś takiego w ofercie Autronica. W dzisiejszych czasach nie montuje się IIIgen ponieważ wyparła ją IVgen czyli sekwencja.
Tryb awaryjny. A objawy?
Przydało by się podać rocznik auta i jaki silnik , czym diagnozujesz auto bo jakoś mi się nie klei że nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika. Skoro jest kontrolka EPC to benzyna , a jak EPC się pali to najczęściej uszkodzony jest czujnik stopu lub bezpiecznik z nim związany lub żarówki spalone, czasami przepływomierz. A tak z ciekawości co sprawdziłeś...
Witam poszukuje opisu złącz w module komfortu sharana 7M0 962 258 rok 1999, chodzi mi szczególnie o rozpiskę pinów sterujących kierunkowskazami i światłami awaryjnymi
wyskakuje na odpalonym silniku po skasowaniu wychodzi z trybu awaryjnego i wkręca się powyżej 4,5 tys gdy go zgasze i zapale znów wchodzi w tryb awaryjny
I nie wyrzuca awarii ani trybu awaryjnego?
Możliwe, że się mylę. U siebie w ASV(tam jest zmienna) przerabiałem ten temat i ciągle mam przed oczyma te kierownice, na temat których wiele się naczytałem. Głowy nie daję sobie uciąć.
Samochód miałem niedawni na "serwisie" tj. rozrząd, olej, filtry ,i diagnostyka która nie pokazała żadnego błędu związanego z tą usterką ...jedynie co do świecącej kontrolki ESP która sie pali na desce cały czas ...bynajmniej tak usłyszałem od mechanika że niema ...
wyglada na syf w turbosprezarce ... zrob 011 [ale pojedynczo] z 4-5 razy z rzedu i przedstaw wyniki ....
Może być przepływomierz powietrza, może też być wtrysk, po prostu silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Kolego zapewne czeka cie czyszczenie turbiny, zapiekły sie napewno łopatki w turbinie i przy predkości o ktorej mówisz wpada ci w tryb awaryjny.
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Na cienkim jest przebieg o regulowanym wypełnieniu, z tego co pamiętam jak cienki jest odłączony to fena wchodzi w pełny luft ( tryb awaryjny) aby nie przegrzać silnika. Ale już nie pamiętam który silnik, bo w dużym silniku jest wtyczka do małego silnika.
Stefanek1 może masz taki sterownik? Rozdłubałem sterownik i o dziwo zaczął działać. Zalałem go teraz klejem na gorąco. Jutro zamontuję i zobaczę jak długo pochodzi. Doradźcie co robić jak nie będzie działał. Szukać modułu, czy kupić innego ebera mniej awaryjnego. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Nie rozumiem. No martwi mnie wartość na kanale trzecim w mesuring blocks czy jakoś tak. Wartość ma być 290 a mam 590. Tamten padł bo wartość stała na 500 coś i się nie ruszała. A teraz się rusza. Przez cow takim razie wylazł tryb awaryjny ?
No właśnie o tym myślałem tylko jaki był zamiar konstruktora aby w trakcie wstępnego dogrzewania silnika włączały się awaryjne. Przez okres 5 min nie można włączyć się do ruchu na światłach awaryjnych. Potrafię tę funkcję ominąć ale do czego ta funkcja miała by służyć?
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
nie wiem jakie mam pompki , a powód to wpadał w tryb awaryjny i szarpał przy zmianie biegów ( automat )
Witam znawców sharana. Mam go od 7 lat , jest to klimatronik. Od paru dni mam problem. Nie dogrzewał cieczy. Wymieniłem termostat, potem czujnik temperatury cieczy, ale wymieniając czujnik zauważyłem, że przy zimnym silniku kręcą się wentylatory, nie jest to słyszalny szum wentylatorów, ale się kręcą. Po włączeniu funkcji ECON wyłączają się. Po wyłączeniu...
'Skrzynia weszła w tryb awaryjny - pozwalający na :dojechanie do domu".
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
czyli najprawdopodobniej nie ma innego wyjścia? dziś znowu - przedwczesna radość - magiczne 120 i nic więcej, tryb awaryjny aż do zgaszenia motoru...
Sprawdz Przepływomiez i N75. A najlepiej to do na komputer bo z twojego opisu wynika że przechodzi w awaryjny więc napewno ma jakiś błąd. POZDRAWIAM
Owszem ale aby być pewnym diagnozy przepływomierza niezbędne są logi dynamiczne a zwłaszcza log dynamiczny grupy 003 (stała wartość wskazań przepływomierza na poziomie 550 mg/skok wskazuje na jego lub okablowania usterkę) oraz log 008 i 011 gdyż wskazania MAF są zależne od 011 oraz błąd zapisany w sterowniku silnika. Zaniżający wartości wskazań czujnik...
Przekaźnik kierunkowskazów jest we włączniku od awaryjnych. Działa nawiew w kabinie, światła. Z Twojego opisu wygląda to na brak zasilania na styku X.
sharan awaryjne ducato awaryjne włączają awaryjne
odległość odgromowy instalacja ariston reset czujnik kąta nachylenia
bateria milwaukee problemy diagbox
WALT 15 Overdrive nie działa – diagnostyka i naprawa efektu w chińskim piecyku gitarowym WALT 15: kanał Overdrive bardzo cichy, clean działa – diagnostyka, diody, Vref, op-amp