Witam Pojawił u mnie się ten sam problem. Możesz pomóc gdzie szukać
Demontujesz podszybie plastikowe, potem metalowe, następnie blachę na grodzi za silnikiem pod którą są elektrozawory.
Volkswagen Sharan w trybie awaryjnym po zwarciu w wiązce przewodów. Obroty ograniczone do 1200 RPM, brak reakcji na pedał gazu. Jakie mogą być przyczyny i jak to naprawić?
moze ma alarm,ktory po otwarciu drzwi zalacza awaryjne,np silikon
Witam Problem w tym szaronku nietypowy awaryjne włączają sie w czasie jazdy, czasami mają na to wpływ obroty (na postoju po dodaniu gazu załączają się). Kostki i masy sprawdzone. Zero błędów. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich. Ponieważ zainteresowanych rozbudową dogrzewacza, który montowany był m. in. w samochodach Wolswagen Sharan jest dość sporo, opiszę tu jak rozbudować ten właśnie dogrzewacz do pracy samodzielnej bez potrzeby odpalania silnika. Układ ten pracuje u mnie już jakieś dwa tygodnie i jestem z niego bardzo zadowolony. Zalety to ciepły silnik...
Volkswagen Sharan 1998 rok nie działają kierunkowskazy lecz światła awaryjne działają. Czy może manetka? Czy coś z kablami?
Ja proponuje sharana auto jest mało awaryjne i transze w eksploatacji niz mietek
W tym samochodzie nie ma zwykłego przerywacza (przekaźnika). Przekaźniki od kierunków są wbudowane w "Multifunction control module"(duża pucha pod nogami kierowcy z bezpiecznikami i przekaźnikami), ale skoro są awaryjne to nie one są przyczyną.
Zastanawia mnie czy to nie jest problem zaworu rozprężnego ( są awaryjne ) Wyjaśniało by to brak wysokiego ciśnienia( jeśli jest pewność co do sparawności kompresora.) Efekty braku różnic w ciśnieniu są właśnie takie jak opisane wyżej w temacie.
Witam . Mam problem z sharan 98 AFN 1,9 tdi nie działa centralny zamek nawet lampka na drzwiach nie miga i nie mogę tylnych drzwi od środka odtworzyć. Kierunkowskazy i awaryjne tez nie działają , migają jedynie gdy pilotem od centralnego próbuje otworzyć. Wycieraczka przednie działa tylko na 3 biegu, tylna w ogóle . Może ktoś potrafi mi pomóc? Był bym...
Witam. Mam problem z kierunkowskazami w sharanie.Otóż po włączeniu obojętnie czy prawego czy lewego kierunku słychać cykanie z przekaźnika ale kierunki się nie świecą , strzałki na zegarze też nie mrugają ,dodam że awaryjne też nie działają.Co to może być?Czekam na pomoc. Pozdrawiam.
To jest skrzynia zaprojektowana przez forda, więc szybciej części do skrzyni znajdziesz w pierwszym mondeo niż passacie, no chyba że zdecydujesz się na prace typu cięcie i spawanie nadwozia, sprawne skrzynie chodzą za 300zł za starą na złomie dostaniesz 100 , pytanie czy opłaca się kombinowac, 800zł to kosztują 6biegowe do wersji po lifcie które po...
A może usterka abs i wysyła sygnał do modułu komfortu. trzeba wyłączyć funkcję załączania awaryjnych razem z abs przy użyciu Vaga i zobaczyć czy problem zniknie. Owszem, jest opcja "światła awaryjne w przypadku nagłego hamowania".
Ja zakładam sterowniki centralnego zamka firmy NOXON. Praktycznie nie awaryjne ale gdyby to jest gwarancja, proste w montażu i całkiem przyzwoite metalowe piloty.
Ktoś wyżej pisał o Sceniku-NIGDY bym tego nie kupił nawet za 1zł,auto awaryjne i jazda nim to tak jakby ktoś mnie zamknął do puszki z sardynkami ! Nie ma aut bezawaryjnych. Czy to będzie coś z grupy PSA, czy VAG czy japończyk. Można trafić na królową lawet i jeździć bez problemów, albo kupić 1.9 tdi nie do zajechania i po pół roku remontować silnik....
Ja bym rozejrzał się za trojaczkami: Sharan - Galaxy - Alhambra. Ta auto za 50kzł z przebiegiem 185 tys. Ja bym omijał to ścierwo szerokim łukiem. Nie dość ,że awaryjne bardziej od Renault to jeszcze zgnilizna totalana. Dodano po 44 za 5kzł
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
sam nic nie zrobisz. Podjedź do jakiegoś zakładu typu awaryjne otwieraanie drzwi albo jakiś elektronik samochodowy i powinni ogarnąć dodanie kluczyków poprzez komputer, koszt usługi max 50 zł w ASO pewnie dwa razy tyle. Czyli programowanie kluczyka tak jak za to zrobiłem w VW Sharan 2001 tzn. przytrzymałem na kluczyku zamykanie i przekręciłem na zapłon...
Witam Od pewnego czasu (dokładnie 2 dni) centralny zamek zwariował. Sam się zamyka. Robi to cały czas bardzo nie regularnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zapalony czy kluczyki są w stacyjce, czy auto stoi czy jedzie. W czasie jazdy potrafi czasami kilkanaście razy zamknąć drzwi. Właściwie drzwi są ryglowane tylko za pierwszym razem natomiast za...
W czasie włączania podgrzewanych lusterek mrugają awaryjne i jak zauważyłem grzeje tylko lewe lustro taki sam problem jest kiedy chce otworzyć lub zamknąć prawą szybę pasażera (nie otwiera się i nie zamyka, tylko coś słychać z silniczka) POMOCY http://obrazki.elektroda.net/84_12912898...
Witam, własnie kupiłem Alhambrę 98/99, zmieniałem sprzęgło a jest dwumasowe, są to awaryjne i skomplikowane sprzęgła i np.. seat ma inne sprzęgło niż np ford 1.9 tdi 11o afn... samochody te same ale są duże różnice, są produkowane w różnych miejscach więc też te same części pochodzą z różnych fabryk, oraz są małe różnice w poszczególnych markach, zobaczymy...
Witam Grono Szanowne. W garażu stoi w/w auto. Problem jest taki że rozładowuje aku. Żeby nie było że jestem leń: Spędziłem z amperomierzem duuużo cudownych godzin w tym aucie. Pomijamy radio i alarm które wypiąłem. Pomijamy zamki i drzwi które odłączyłem. Pomijamy światełka w środku które odłączyłem :D Nie pomijamy komfortu za to: Po wyjęciu kluczyka...
moze koledzy wiedza w jakich samochodach te D3WZ znajduja sie. mysle juz o uzywanym bo serwis zaspiewal duze ceny za sterownik i pompe . A moze koledzy maja inna opcje i zastosowac webasto [ mniej awaryjne ,dolozyc pompe obiegowa i sterownik na pilot bo pojazd stoi pod blokiem ale jaki to koszt w przyblizeniu. W tamtym roku zmienilem swiece zarowa w...
Witam nazywam się Adam, jestem mechanikiem samochodowym, ale mam problem z elektryką w samochodzie VW SHARAN 2.0 benzyna +LPG(gas) 1996 rok. Mój problem polega na tym, że(dodam samochód ojca) ojciec pojechał do marketu, po czym gdy chciał wracać to nie dało się samochodu otworzyć, kilka krotnie próbował (naciskając pilot) po czym po którymś razie się...
Witam Dorzucę życzliwe swój "grosik" doświadczenia Generalnie im auto jest prostsze i ma mniej bajerów tym mniej się psuje, mniej spala paliwa, bardziej stabilne i niemęczące. Z pośród samochodów po 2002/2003 r tzw.marka chyba już nie ma znaczenia. Na Francuskie nie mogę od dłuższego czasu już patrzeć. Dały mi popalić nieźle ;) Dla Amerykańskich wyrobów...
Tryb awaryjny. A objawy?
W takim razie wyglądałoby to na IIIgen, ale nie słyszałem, aby było coś takiego w ofercie Autronica. W dzisiejszych czasach nie montuje się IIIgen ponieważ wyparła ją IVgen czyli sekwencja.
Przydało by się podać rocznik auta i jaki silnik , czym diagnozujesz auto bo jakoś mi się nie klei że nie ma żadnych błędów w sterowniku silnika. Skoro jest kontrolka EPC to benzyna , a jak EPC się pali to najczęściej uszkodzony jest czujnik stopu lub bezpiecznik z nim związany lub żarówki spalone, czasami przepływomierz. A tak z ciekawości co sprawdziłeś...
Witam poszukuje opisu złącz w module komfortu sharana 7M0 962 258 rok 1999, chodzi mi szczególnie o rozpiskę pinów sterujących kierunkowskazami i światłami awaryjnymi
wyskakuje na odpalonym silniku po skasowaniu wychodzi z trybu awaryjnego i wkręca się powyżej 4,5 tys gdy go zgasze i zapale znów wchodzi w tryb awaryjny
Możliwe, że się mylę. U siebie w ASV(tam jest zmienna) przerabiałem ten temat i ciągle mam przed oczyma te kierownice, na temat których wiele się naczytałem. Głowy nie daję sobie uciąć.
I nie wyrzuca awarii ani trybu awaryjnego?
Samochód miałem niedawni na "serwisie" tj. rozrząd, olej, filtry ,i diagnostyka która nie pokazała żadnego błędu związanego z tą usterką ...jedynie co do świecącej kontrolki ESP która sie pali na desce cały czas ...bynajmniej tak usłyszałem od mechanika że niema ...
wyglada na syf w turbosprezarce ... zrob 011 [ale pojedynczo] z 4-5 razy z rzedu i przedstaw wyniki ....
Może być przepływomierz powietrza, może też być wtrysk, po prostu silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Kolego zapewne czeka cie czyszczenie turbiny, zapiekły sie napewno łopatki w turbinie i przy predkości o ktorej mówisz wpada ci w tryb awaryjny.
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Stefanek1 może masz taki sterownik? Rozdłubałem sterownik i o dziwo zaczął działać. Zalałem go teraz klejem na gorąco. Jutro zamontuję i zobaczę jak długo pochodzi. Doradźcie co robić jak nie będzie działał. Szukać modułu, czy kupić innego ebera mniej awaryjnego. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
Na cienkim jest przebieg o regulowanym wypełnieniu, z tego co pamiętam jak cienki jest odłączony to fena wchodzi w pełny luft ( tryb awaryjny) aby nie przegrzać silnika. Ale już nie pamiętam który silnik, bo w dużym silniku jest wtyczka do małego silnika.
Nie rozumiem. No martwi mnie wartość na kanale trzecim w mesuring blocks czy jakoś tak. Wartość ma być 290 a mam 590. Tamten padł bo wartość stała na 500 coś i się nie ruszała. A teraz się rusza. Przez cow takim razie wylazł tryb awaryjny ?
No właśnie o tym myślałem tylko jaki był zamiar konstruktora aby w trakcie wstępnego dogrzewania silnika włączały się awaryjne. Przez okres 5 min nie można włączyć się do ruchu na światłach awaryjnych. Potrafię tę funkcję ominąć ale do czego ta funkcja miała by służyć?
Strzał 100%, używałem dzisiaj awaryjnego kluczyka i okazał się felerny. Podstawowy kluczyk zadziałał od razu. Podsumowując, dziękuję wszystkim. Była to awaria pompy paliwa w baku. Zaworek zwrotny wymieniłem, też mógł przepuszczać, mam sharana od 14 lat o wstyd powiedzieć tego zaworka nigdy nie wymieniałem, bo drogi kosztuje ok 300 zł. Wszystkie filtry...
Witam znawców sharana. Mam go od 7 lat , jest to klimatronik. Od paru dni mam problem. Nie dogrzewał cieczy. Wymieniłem termostat, potem czujnik temperatury cieczy, ale wymieniając czujnik zauważyłem, że przy zimnym silniku kręcą się wentylatory, nie jest to słyszalny szum wentylatorów, ale się kręcą. Po włączeniu funkcji ECON wyłączają się. Po wyłączeniu...
nie wiem jakie mam pompki , a powód to wpadał w tryb awaryjny i szarpał przy zmianie biegów ( automat )
'Skrzynia weszła w tryb awaryjny - pozwalający na :dojechanie do domu".
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
czyli najprawdopodobniej nie ma innego wyjścia? dziś znowu - przedwczesna radość - magiczne 120 i nic więcej, tryb awaryjny aż do zgaszenia motoru...
Sprawdz Przepływomiez i N75. A najlepiej to do na komputer bo z twojego opisu wynika że przechodzi w awaryjny więc napewno ma jakiś błąd. POZDRAWIAM
Przekaźnik kierunkowskazów jest we włączniku od awaryjnych. Działa nawiew w kabinie, światła. Z Twojego opisu wygląda to na brak zasilania na styku X.
uszkodzony sterownik hydrauliczny. standard w jf506
witam prawdopodobnie masz nie szczelny wężyk od gruchy do n75 auto wchodzi w tryb awaryjny przy nie szczelności
Owszem ale aby być pewnym diagnozy przepływomierza niezbędne są logi dynamiczne a zwłaszcza log dynamiczny grupy 003 (stała wartość wskazań przepływomierza na poziomie 550 mg/skok wskazuje na jego lub okablowania usterkę) oraz log 008 i 011 gdyż wskazania MAF są zależne od 011 oraz błąd zapisany w sterowniku silnika. Zaniżający wartości wskazań czujnik...
A są problemy z odpalaniem, mocą lub kopceniem auta? Nie pracowałem nigdy na vag-u ale myślę że jeśli wartości się pokrywają, nie ma błędów w systemie i nie stoi w awaryjnym to i kąt jest dobry
turbo zaczyna przeładowywać powyżej 3300 RPM, podczas jazdy przy większym obciązeniu silnika skończy się to trybem awaryjnym i odczuwalnym spadkiem mocy, zacierają się łopatki zmiennej geometrii turbiny.
Sprawdź czy nie zawiesił ci się zamek w któryś drzwiach. Ostatnio miałem podobnie w sharanie. W drzwiach kierowcy centralny zawiesił się (pewnie przymarzł) i alarm wraz z zamkami świrował. Pomachaj tą wajchą od zamka przy klamce przy wszystkich drzwiach, potem ustaw wszystkie w tej samej pozycji (albo zamknięte albo otwarte) i wtedy spróbuj czy pilot...
Problem rozwiązany. Sterownik upalony wymieniony na używany o tym samym numerze. Sharan 2.8vr6 ma ten sam sterownik identyczne oznaczenie 099977733Q. Po wymianie sterownika podłączyłem polskiego Vaga i zero błędów
Nie pamiętam jak w Galaxy, ale w Sharanie miałem coś takiego u klienta i po diagnozie byl błąd czujnika G190 czy jakos tak opisu nie pamietam i on wlasnie robił podobne problemy z kierunkowskazami jak u Ciebie. Wiem że go odciąłem i po sprawie, a na schemtach nic nie bylo
Kolego T5 szarpie na drugim biegu gdy "nie ma stopy na gazie" Kolego damdam co do turbiny to też coś zaczyna się dziać bo dwa razy wszedł mi w tryb awaryjny na VAG-u jeszcze nie byłe -brak czasu,
Jeśli w ADY masz źle ustawiony zapłon objaw jest taki że odcina obroty przy 4,5 tyś. (tryb awaryjny). Jeśli nie ma trybu awaryjnego raczej to nie wina zapłonu. Męczyłem się kiedyś z takim ADY w Sharanie, wymieniłem cewke (oryginał używka), przewody BERU, świece NGK. Przewody kosztowały ponad 250zł i jak dotkłeś palcem latały prążki w ciemności i reagował...
Witam Z samym odpaleniem niema wielkiego problemu gorzej z jazdą . Wystarczy podać napięcie na elektrozawór i auto zagada tylko w trybie awaryjnym i zacznie sypać błędami ale będzie pracować. Oczywiście jeśli to VP Pzdr
Diagnoza i wtedy można dyskutować!Turbo przeładuje,silnik wpada w awaryjny tryb i skrzynia tez dlatego nie rzuca biegami.Trzeba sprawdzić sterowanie turbo.
wiem z należało by się zaobserwować ruch sztangi ale nie widać jej od góry i trzeba by było na kanał wjechać. Samochód stoi teraz u mechanika i wieczorem ma powiedzieć co mu jest. Mógł by ktoś mi wytłumaczyć jak to jest że na 1 i 2 biegu wkręca się nawet do 5000 obr/min a na 3,4 i 5 biegu wchodzi na tryb awaryjny powyżej 70 km/h
Witam. Mam Sharana tdi 110 KM z 1997 roku. Wpada w tryb awaryjny pod obciążeniem na niższych obrotach na 4 biegu i pojawia się błąd 575. Przepływomierz na wolnych obrotach pokazuje większy przepływ powietrza niż zakładany. Proszę o pomoc.
Odpalam silnik kasuje błąd auto kręci się normalnie do czerwonego pola ok 7 tyś, brak błędów, po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd powraca i odcinak 4500 tyś tryb awaryjny. jest tak: kasuje błędy, uruchamiam auto pochodzi 15 sekund wyskakuje błąd czujnika halla, tak jest za każdym razem.
Kierunkowskazy od pewnego czasu wariują tzn. albo przestają przerywać i "kleją" albo miganie jest mocno spowolnione. Podejrzewam przerywacz ewentualnie przekaźnik albo problem z ich zasilaniem. W którym miejscu szukać przerywacza i ewentualnie pod który bezpiecznik są podpięte kierunki. Dodam jeszcze, że awaryjne działają bez zarzutu.
Witam. Mam problem, gdy odpalam auto i po 5 minutach włącza się tryb awaryjny skrzyni. Model tej skrzyni JC7. Na diagnostyce wychodzi coś z zaworem N282. Nie wiem. Wymieniałem olej i po wymianie się załącza ten tryb.
Poczytaj sobie co to jest "tryb awaryjny" oraz "notlauf" wpisując sobie te hasła w wyszukiwarkę google a dowiesz się gdzie należy szukać przyczyny i jak to diagnozować.
Witam. Mam poważny problem a mianowicie: auto z 96 r vw sharan 2.0. zanim trafiło do mechanika troche szarpało , dało się jeździć, no ale ileż można sie męczyć. Gdy trafiło do mechanika stwierdził on iż jest jest wypalony zawór na 4 cylndze no więc trzeba było zrobic. przy okazji wymieniony został rozrząd , kopułka, przewody, sonda, , wywalony katalizator,...
Opli ja nie polecam za tak za taką kasę zostają Ci egzemplarze z awaryjnymi pompami wtryskowymi (wymiana 1,5-3,0tys) Jak bym mial dychę to kupiłbym w kombi jakiegoś passata w dieslu a siedmioosobowego to polecam sharana II
Witam czy udało się rozwiązać problem? Mam sharana 2001 rok 1.9 tdi 116km na pompowtryskach i mam taki sam problem. Auto odpala i jeździ normalnie, jak zgasze silnik i chce odpalić wtedy jest brak reakcji na pedal gazu, błędy są z pedału gazu i przepływki I auto dodaje sobie samoczynnie gazu na 1200 obrotów odłącze pedał i obroty spadają A jak odłącze...
aron20000 ja mam podobny problem,ale mój sharan 2002 AUY dodatkowo przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości powyżej 100 na godzinę.Najbardziej niepokojący jest odgłos jak puscisz nogę z gazu-taki metaliczny w okolicy rozrządu.Mój był wymieniony 6000 km temu a samochód ma 200 tysięcy przejechane.Wyskakuje błąd 17965-przełądowanie turbiny.Wymieniłem...
Turbo na wolnych obrotach ma całkowicie zamknięty zawór upustowy więc jest ustawione na maksymalne doładowanie ale z racji tego, że na wolnych obrotach dynamika gazów spalinowych jest niska to i z wężyka idącego od sprężarki turbiny do N75 będzie słąbiutko dmuchało ciśnienie, dopiero przy wejściu na chwilę na wyższe obroty około 3500-4000 na biegu jałowym...
witam...mam taki sam problem z przyspieszeniem w skrzynia automatycznej tylko ze przy golfie vr6...tez slyszalem ze komputer steruje skrzynia i wystapil jakis blad i komputer da na skrzynie trub awaryjny i auto nie bedzie sie tak rozpedzalo...ale czy to prawda???wymienie komp i bedzie ok???prosze o podpowiedz...pozdrawiam
Wtrącę się w dyskusje jest to silnik 2.8 VR6 12V o oznaczeniu AAA ten sam co w galaxy alhambra czy sharanie różni się tylko kolektorem ssącym i jego osprzętem. Mi się wydaje że nawet jak czujnik wałka rozrządu jest uszkodzony to i tak silnik powinien odpalić w trybie awaryjnym.
Witam, wszystkich. Szukam fachowej odpowiedzi jakie kupić autko osobowe do ciągnięcia lawety w przedziale do 10 tyś zł. Czy sharan - lub alhambra 90 - 110 konna by się do tego nadawała ? Czy może Ford maverick/terrano II, W124- 3.0, W210?? Chodzi mi o to żeby też tym dojeżdżać z ludźmi do pracy, no i oczywiście żeby było mało awaryjne.
Ja dzisiaj jadę odstawić auto do mechaników, mają jakieś inne webasto (inny nowszy model) i mają mi wstawić zamiast tego, na miejscu zobaczę co to jest i co z tego wyjdzie. Po moich poszukiwaniach i poradach wiem jedno eberspacher z modeli podobnych jak moje D5ws to nieciekawe rozwiązania i dość awaryjne, jest to ocena bezpośrednio ludzi naprawiających...
po czesci naprawione.Był zatkany katalizator.Ale teraz mam wrazenie ze pozno turbo łapie i na 30 km 3 razy odciał przeszedl w tryb awaryjny.Teraz logi http://vaglogi.pl/log-011_008_003_1P4488... http://vaglogi.pl/log-011_003_004_FB595F...
vw sharan 1.9 tdi 81 kw przy około 3000 tys. obrotów traci moc wchodzi w tryb awaryjny proszę o analizę moich logów i informację czy to n75 czy przepływka a może czego się obawiam turbina proszę o w miarę szybką odpowiedź. oto moje logi grupa 3 oraz 11 robione na3 biegu.Po spojrzeniu na logi gr.11 widać że cały czas przeładowywuje co to oznacza.Proszę...
Mam evasiona z najlepszym silnikiem do tej budy- 2,0 16V ( osobiście go zagazowałem) i spalanie na trasie to 10 l LPG, a w mieście z klimą maksymalnie wykręciłem 13 l LPG . średnio 11-12 l w zimę przy mieszanej jeździe, a zawalidrogą nie jestem... Porównywałem- diesel nie da rady z ekonomią, ani z osiągami, a koszty utrzymania też niższe. Auto bardzo...
Witam czy mogę poprosić o pomoc ford galaxy mk2 2001 1.9tdi problem z mocą przy 3000obrotow wpada w tryb awaryjny sprawdzone przewody pompką podciśnienie trzyma. Turbina sztanga ok wszystko chodz i n75 zamieniany z n 18 i bez zmian czasem bład 17956. Logi zrobione niewiem czy dobrze nie mogę wstawić logów źle rozszerzenie logi udostępniam na fejsie...
Chcesz mieć ciągłe kłopoty i masz kupe kasy do wywalenia- to kupuj. Sharan jest mocno przereklamowany ( magia VW w Polsce z przed 20 lat robi swoje do dzisiaj). Auto ociężałe z ogona tabel niezawodności i jeszcze 1,5 raza droższe od lepszych pakowniejszych i mniej awaryjnych nie rdziewiejących eurovanów z suwanymi drzwiami z boku ( evasion, ulusse,...
Tez mi się tak wydawało i pewnie tak jest. Czytałem jednak, że ten dogrzewacz działa do momentu osiągnięcia przez płyn temperatury 70C potem jest wyłączany. Tyle, że pewnie dzieje się to w kółko... Z tyłu grzanie też potrzebne, trza będzie ruszyć piecyk, a to koszty i z tego co już się naczytałem to strasznie awaryjny sprzęt. Wracając jednak do termostatu,...
Witam, problem tak jak w temacie, VW Sharan 99 r. 110 koni 1,9 TDI, ok 280 tys km i zaczęła migać kontrolka świec żarowych, przeczesałem fora no i zabrałem sie za światła stopu, okazała się że są ok, ale na wszelki wypadek wyciągnąłem czujnik stopu przeczyściłem go, ale nic to nie zmieniło (w trzecim świetle stopu są przepalone 2 małe żarówki, 3 są...
Witam, POszukuje schematu polaczen komputera sterujacego skrzynia automatyczna w samochodzie sharan z silnikiem VR6 rocznik 1998. Porblem polega na tym ze skrzynia dzialaw trybie awaryjnym, samochod ledow jezdzia a VAG daje bledy sygnalu TPS (caly czas 4,99V) i jakiegos polacznia z ECU. Ze schematu polaczen przy silniku widze ze z ECU do komputera skrzyni...
To jest normalne spalanie przy tej predkosci nie masz sie czym martwic a tak jak reszta urzytkownikow pisze,ze Touran w miescie pali sporo jak tak osceluje,ze okolo 8 litrow (pelen zbiornik 65litrow) w cyklu mieszanym przejade 800 km.On jest ciezki musi go cos pociagnac do przodu aerodynamika tez nie jest zadawalajaca.wiec wszytsko jest ok. Moim skoromnym...
Przycina ci zmienną geometrię turbiny i auto wpada w tryb awaryjny, ale to nie jest przyczyna dużego spalania. Mam AFN ale w audi i w zimie na krótkich odcinkach (silnik nie dogrzany) potrafi spalić 9l. Dobry termostat i sprawne świece nurnikowe obniżą spalanie. Pozdrawiam.
Odnośnie T5 Może ktoś z szanownego forum posiada autodate i może mi sprawdzić, co to za czujnik.?? Dzwoniłem do serwisu vw bez podpięcia nic nie zrobią. A najlepiej jak bym się wybrał do Poznania, bo tam go skręcili do kupy. Odnośnie Sharana Te błędy to dwie różna sprawy. Jak jadę spokojnie i nie przekraczam 2500 obrotów pomimo zapalenia się kontrolki...
Już wytrzeźwiałem więc odpisuję : olej w elektrozaworze N75 lub MAP sensorze to się zdarza, olej pochodzi z odmy silnika i będąc w dolocie dostaje się do ww. elektrozaworu jak i czujnika MAP czyli czujnika ciśnienia doładowania - olej owszem może być przyczyną złego pomiaru MAP sensora. Ten tani komputer w zupełności wystarczy by prawidłowo sprawdzić...
Szczerze to jak masz manuala to się ciesz i odpuść przeróbki ma automat za dużo roboty z całą elektryką i mechaniką a tak naprawdę to niczym nie ustępuje manual automatowi (tak samo chłodzi) a ustawiasz i tak w/g zapotrzebowania. Automat jest też bardziej awaryjny od manuala.ja osobiście miałem w golfie manuala i sprawował się wyśmienicie bez żadnej...
Info dla kolegów spierających się o rodzaj turbosprężarki w opisywanym silniku : kolega ma silnik o symbolu ALH (90 KM, sterownik o nr 038 906 012 M - widać to przecież w logach) więc ze zmienną geometrią (jedyny silnik o mocy 90 KM z turbo VNT montowany w Golfie 4 i A3, Seatach i Skodach. AHH montowany był tylko w Passatach B5 i Audi A4 B5). I odpowiedź...
Samochód mam od 3 lat i nikt nie kombinował przy liczniku, od czasu gdy go kupiłem było ok, nie mam powodu żeby "kręcić licznik" bo zamierzam tym samochodem jeździć aż "koła odpadną":) zastanawiam się czy nie w czasie gdy nie miałem właściwego ładowania nie spaliła sie jakaś dioda, opornik czy coś podobnego w liczniku, bo było tak ze samochód wchodził...
Witam. Podłączam się do tematu. Bardzo bym prosił jak może ktoś pomóc lub coś doradzić. Otóż Zamontowałem w Alhambrze manetkę tempomatu. Alhambra z 2000r. tdi 115KM kod silnika Auy. Pociągnąłem kable wg. tego co na schemacie, czyli: nr pinu z manetki / nr pinu w ecu 2 - 45 3 - 44 4 - 14 5 - 46 7 - 14 6 - do plusa po zapłonie w skrzynce bezpieczników....
Witam, Szukam dużego samochodu, jakiegoś kombi, może być też coś w stylu VW Sharan, a jeżeli sedan to coś wielkości omegi. Samochód musi być z gazem, więc podajcie proszę takie auta, którym gaz nie jest strasznym wrogiem. Rocznik najlepiej od 2000. Silnik od 1.6 w górę, ale nie ukrywam, że wolałbym chociaż te 120 koni mieć pod machą ;p Podsumowując,...
Problem jest następujący. Silnik odpala bez problemu, wolne obroty są ok. Wkręca się na obroty ładnie ale przy 4500obr. wchodzi w tryb awaryjny. Podłączony do kompa pokazał najpierw przepływomierz a nastepni czujnik halla. Wymieniony przeplywomierz i aparat zapłonowy na oryginalne. Po skasowaniu błędów silnik kręca się na obroty aż obrotomirz sie kończy....
Witam . Mialem vw golfie i vw passat b4 taką samą usterkę . W golfie podobno immo byl przyczyną , w passacie natomiast przekaźnik na 100% . W obu przypadkach lączylem odcinkiem przewodu z akumulatora (+) do elektrozaworu na pompie i auto odpalalo . Po odpaleniu rozlączalem . Oczywiście to tylko w trybie awaryjnym zanim pojechalem do elektryka . Sprawdź...
Witajcie, pierwszy raz piszę na forum więc ta trema :D . Mam od jakiegoś czasu podobny problem z RENAULT LAGUNA 1.9dCi 2001r.- spadek mocy (tryb awaryjny) a po wyłączeniu i włączeniu OK lub nachwilę OK. Auto ma teraz przejechane 40.000 km ale problemy zaczęły się przy 30.000 km. W ASO najpierw nie widzieli zadnych usterek a później stwierdzili, że to...
moje auto gasnie po 10 minutach od zapalenia i wchodzi w tryb awaryjny. wyskakuja 3 bledy, pierwszy to sterownik drugi to elektro zawor na pompie wtryskowej, a trzeci to przekaznik swiec zarowych po skasowaniu bledow zostaje ten od swiecy zarowej, pokazuje zwarty obwod do masy. dodam ze przekaznik, wymienilem, elektro na pompie tez zmienilem, a w sterowniku...
Pompa jest już sprawna.tzn zamontowano inna używaną. Niestety dalej występuje problem z mocą. Samochód po przejechaniu 2-3 km gwałtownie traci na mocy.Tak jakby przechodził w tryb awaryjny. Po zgaszeniu silnika i powtórnym odpaleniu chodzi przez następne 2-3km ok po czym znowu traci na mocy. Była przeprowadzona jazda z podłączonym vagiem i wyskoczył...
Kolego naprawiałem takie eberki wiele razy szczególnie ze stajni vw sharan czy alhambra a nawet galaxy to jest jedno i to samo diabelstwo ma to każde z tych aut ale niestety działa ono w może 10 % w\w bo bez przerwy sie psują jest to najbardziej awaryjna część tych pojazdów na początku drogi czy diagnostyki owego urządzenia zrób tak nr 1 przekręć zapłon...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
sharan awaryjne włączają awaryjne ducato awaryjne
alert level wentylator chłodnica aster obrotomierz berlingo
niegasnące światła stopu samsung ue40f6320aw
Stiga 44 E – demontaż koła pasowego wielorowkowego z silnika elektrycznego kosiarki MA6D49 zamiennik – MUR420CT, UF420C, STTH3R02D-FP, ES3D-C – dioda FRD 3A/200V TO-220