czesc. Pomożesz ? :) "gdzie zajrzeć " Mam S-max 2011r. i przy stałej jeździe wyrzuca P2263, tryb awaryjny.
Wstaw zdjęcie twojej skrzynki pod maską ,bo wydaje mi się że tam powinien być.Z tego co spotkałem ECU nie sprawdza pojedyńczo świec.Nawet przy jednej sprawnej zachowuje sie jak by nigdy nic,problem zaczyna się jak ecu widzi brak jakiegokolwiek obciążenia wtedy tryb awaryjny auta z DPF.
Przetarta wiązka.
Włącznik awaryjnych.
Oczywiście,
Trzeba wywiercić dziurkę w plastykowej osłonce zamka. Mogę jutro zrobić zdjęcie... Daje to dostęp do otwierania awaryjnego śrubokrętem od wewnątrz. Napisałem o kombi...
wina włącznika świateł awaryjnych
nie odezwalem sie bo nie wiem gdzie jest samochod oddalem do elektryka a on nie powiedzial mi co sie stalo i co naprawil, a mi tez na pierwszy rzut oka interesowalo tylko czy dziala. Dzialalo wszystko wiec pojechalem do domu. Podobno to w kierownicy bylo dobre, zrobione zostalo tylko cos za guzikiem do awaryjnych.
Toyota, to też dobry wybór, auta mało awaryjne.
Spróbuj dopisać pilota do centralki. Włącz stacyjkę znajdź przycisk awaryjny, wciśnij go usłyszysz piknięcie syreny przyciśnij przycisk duży w tym co działa i zaraz przyciśnij też duży w tym co nie działa, potem mały w tym co działa i mały w tym co nie działa. Po tych czynnościach powinne działać oba piloty. Jeżeli nie, to nowy pilot z kodem zmiennym...
Kolego, to nie wiesz co sygnalizuje ta kontrolka migając? Silnik wchodzi w tryb awaryjny... Masz o tym tysiąc i jeden wątków. Wpierw pojedź gdzieś na dobry tester aby sczytać błędy zapisane w pamięci ECU. To pomoże w diadgnozowaniu przyczyn trybu awaryjnego...
dlaczego mam nie wiedzieć co robie? Dodano po 1 co ma do układu wydechowego tryb awaryjny? Dodano po 5 jeżeli coś jest z rozrusznikiem to auto podczas jazdy moze przejsc w tryb awaryjny?
Żaden fachowiec nie potrafi mi tej usterki usunąć. Bo u żadnego prawdopodobnie nie byłeś, a już na pewno nie w celu naprawy. Buzzer jest w przełączniku przy kierownicy ale steruje nim elektronika w przełączniku świateł awaryjnych.
Cześć, pacjent ford focus 1.6 tdci manual 2006r z dpf/fap. Mam taki problem, auto jest w trybie awaryjnym jedzie do 3k obrotów. Świeci się czerwone zebate koło z wykrzyknikiem. Błędy jakie pokazał to P242f oraz P0033. Gdzie szukac przyczyny ? Wystarczy dolac płynu eoyls czy to grubsza sprawa ?
czy udało ci się to naprawić ? jaki masz tam silnik ? bo mam podobne objawy... Witam Od roku walczę z problemem w focusie. Historia: Focus na rozładował się rok temu do absolutnego zera, po odpaleniu wyrzucił usterka układu silnika, zmniejszone przyspieszenie. 1 mechanik wymienił przepustnice i pedał gazu i zaczęło dzialac choć sam mechanik nie wiedział...
W moim autku jest funkcja która przy stłuczce, nawet lekkiej, powoduje m/i włączenie się awaryjnych. Mogę sobie wyobrazić, że u ciebie też jest coś takiego i po twoich puknięciach jakiś czujnik nadal "myśli" że masz dzwona.
Czy faktycznie fordy są tak awaryjne? Nie, są tylko trudne w naprawie dla niektórych pseuomechaników, dlatego wolą robić prymitywne wieśwageny, które są tak naprawdę dużo bardziej awaryjne.
Witam Interesuje mnie zakup tego auta http://otomoto.pl/ford-focus-1-wl-salon-... Jednak chciałbym zasięgnąć opinni kierowców którzy go posiadają lub posiadali. Czy mocno awaryjny model?
Wycieraczki pracują w trybie awaryjnym a przyczyna to brak sygnału pozycji parkowania z przekładni wycieraczek
Temat zamykam pod konsola kierownicza są bezpieczniki na odwrocie schowany 1 bezpiecznik który był spalony do tego gniazdo bylo zasniedziale wszystko działa.
http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-awary... Jest żebrowany radiator z tyłu? Natomiast rozwiązania były dwa- albo migotanie tworzył przerywacz w wyłączniku albo moduł GEM. W każdym razie jakiegoś stukającego przekaźniczka tam nie było, pikał głośniczek w desce. Jestem gotów się założyć że nie sprawdziłeś nawet bezpieczników...
Zacznij od diagnozy, nie gdybania
pierwszy szereg numerow i cyfr na wtryskach jest taki sam potem sa jakies literki i cyferki one sie roznia. Slyszalem ze auto powinno odpalic w trybie awaryjnym. Jeszcze raz focus mk1 rok 2003 1.8tdci 100km silnik common rail
on przechodzi w stan awaryjny ,aby dalej dojechać i po mojemu to nie jest przypadłość, jak na razie komputer za to odpowiada ,i można by ingerować ,ale trzeba wiedzieć jak i czym
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Pod górną osłoną nad płytką kineskopu jest zamontowany zespół trzech potencjometrów od S2 i Focusów. To bardzo awaryjny element w tych monitorach i niestety drogi.
Alternator zrobiony i nie ma poprawy wraz falują obroty po włączeniu kierunkowskazów czy to awaryjnych. Macie jeszcze jakieś pomysły?
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
Nie no czegoś nie rozumiem, jeśli zawór EGR przy 3000 obr. zamyka się całkowicie to jak ma działać turbina? Kolega napisał wchodzi w tryb awaryjny żeby nie uszkodzić silnika.
Po oddaniu do serwisu padła diagnoza - turbina i wtryski do regeneracji. Za to, powinni ci zwrócić kasę, jak wyżej koledzy pisali, zrób diagnostykę porządnym sprzętem.
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
Od czegoś musisz zacząć. Wymień ten filtr.
Witam. Mam taki problem. Jak mam autko zimne, zapala bez problemu, jak się nagrzeje wyłączę i znowu chcę zapalić, nie zapala. Świecą się wszystkie kontrolki, pisze problem ze skrzynią i silnikiem. Po 20 próbie, znowu pali i nie ma problemu, czasem włącza się tryb awaryjny. Po podpięciu komputera, wyskakują wszystkie błędy.
Bezpiecznik 61- 7A .P
Błąd dotyczy czujnika odcięcia chłodziwa jest on prawdopodobnie w termostacie, podaj parametry takie jak ciśnienie paliwa na rampie i parametry przepływki.
kupiłem opel astra II, temat zamknięty
Przekaźnik? Jaki? Cały przerywacz (elektroniczny) jest w klawiszu awaryjnych, to co pyka to głośniczek w desce.
A ddy włączysz awaryjne to sa wszędzie lewy i prawy
Masz bład komunikacji pcm-alternator. Cieńki przewód ugnity. Ale powinien wtedy awaryjnie ładować 13,8V . Bateria w mierniku ok ?
Focus 1 generacji ma problem z licznikiem, warto oddać go do sprawdzenia, albo pozostaje wymiana.
w sterowniku silnika zapisuje sie tylko błąd od sondy lambda (wymieniłem ja ostotnio) Po wymianie nadal występuje? Jeżeli tak to są 2 opcje-przerwa gdzieś w kabelkach lub trefna sonda jest jeszcze trzecia uwalone ECU.Błąd sondy powoduje że silnik pracuje w trybie awaryjnym żebyś mógł do warsztatu dojechać
Dzień dobry, bardzo proszę o jakieś rady. Posiadam Ford Focus hatchback 1,8 TDCi 2001 r. październik. Pojawił się u mnie problem braku wszystkich lewych kierunkowskazów. Nie działają również przy włączeniu awaryjnych, jak i przy zamykaniu z pilota. Słychać tylko przyspieszone klikanie z przełącznika manetki, brak również sygnalizacji na zegarze. Przekaźniki,...
Zdjęcia w zipe ponieważ jest ich 17, czasem tylko focus nie chciał złapać.
Na pompie uszkodzona sekcja wstępna dawała zbyt niskie ciśnienie, wtryskiwacze przy okazji, filtr paliwa wymieniony.
Diagnoza, parametry w czasie jazdy, ciśnienie na rampie. W trybie awaryjnym nie wykorzystywałeś pełnej mocy, może to być następna usterka.
pedał gaz z mk1 dedykowany jest do silników tddi i tdci a te montowane są w mondeo , fiestach c-max i oczywiście w focusie mk2 . focus mk2 z silnikiem tdci posiada pedał gazu oparty o pętle indukcyjna czyli bez awaryjny a w mk1 o potencjometr ze ścieżkami które się wycierają
Witam Mogę tylko dodać i poradzić wszystkim posiadaczom tego typu auta ,żeby od razu zaopatrzyli się w jedna cewkę na zapas bo taka usterka wystąpi w każdym aucie w okolicach 120 000 km +/- 20000 km -taka uroda tego auta, ale i tak chwalę ten samochód za jeden z najmniej awaryjnych z jakimi mam doczynienia pozdrawiam
Ja stawiałbym na głowice, lub uszczelke głowicy
zobacz wydech, skrzynie(tryb awaryjny nie wlacza wszystkich biegów),umyj przeplywke i oczysc hamulce(jarzma)
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Oznacza to, że sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny, a dlaczego, to już trzeba go zapytać za pomocą stosownego urządzenia diagnostycznego
Witam. Mam problem z focusem 1.8 tdci 115 KM silnik odpala za 3-5 razem, po ruszeniu jedynka,dwójka, trójka i przechodzi w tryb awaryjny i gaśnie łapie w tedy błędy P0251 i P0211 bo zgaszeniu i odpaleniu silnik działa normalnie. Sytuacja ta powtarza się kilka razy do momentu lekkiego nagrzania sie silnika wtedy samochód jeździ normalnie. Problem pojawił...
Czy nad zegarkiem, na prawo od włącznika świateł awaryjnych masz taką migającą czerwoną kontrolkę? Tą po poniżej wylotu powietrza na twarz pasażera?
Akurat jeśli chodzi o Forda moja ciotka ma Focusa jedynkę od 5 lat bez żadnej awarii ja mam dwójkę też bez awaryjny ale nie twój budżet.
No to masz problem. Zamki w focusach są dosyć awaryjne. Problem pewnie nie tkwi we wkładzie lecz w samym zamku. Są one naorawdę bardzo awaryjne (moim zdaniem). Psuje się często siłownik centralnego zamka który jest zintegrowany z zamkiem. Styki możes przeczyścić, może pomoże, ale na Twoim miejscu szykował bym się na wymianę zamka. Najlepiej podjedź...
Niektóre auta mają pociągadełko do awaryjnego otwierania wlewu paliwa. Szukaj w bocznych schowkach po stronie wlewu.
Niestety może mieć rację. Sterowniki w tych pompach są bardzo awaryjne. Poszukaj w okolicy kogoś kto naprawia PSG 5.
Masy posprawdzaj, na silniku itp.
Kolego Robert_1 napisz czy masz takie same objawy ,czyli jak zapali sie kontrolka od swiec to silnik wchodzi w tryb awaryjny i ma tylko wolne obroty czy może masz inne objawy.
Witam wszystkich, mam problem z Focusem MK2 2.0 TDCi, mianowicie zapaliła mi się kontrolka od ESP i auto weszło w tryb awaryjny. Na kompie wyszedł błąd P0238, dotyczy on czujnika doładowania ciśnienia. Czujnik jest dobry, ale sprawdziłem wiązkę od czujnika i są trzy kabelki, powinno być plus, sygnał, minus, u mnie zamiast minusa jest 7 V. Może ktoś...
Witam. Mam prośbę - powiedzcie mi proszę który z silników diesla w Focusie "Jedynce" jest na pompie wtryskowej a nie pompowtryskiwaczach... Proszę o wyrozumiałość - na autach znam się mało, wybaczcie ewentualne błędy w technicznym wysławianiu się, a chciałbym Focusa kupić i wiem tylko tyle że silniki 1.8 w tym modelu miały różne rodzaje wtrysku. Jak...
Wpakować nowy wsad to nie problem, FAP switch też ale nie mam IDS'a to nie dopiszę sterownika... :/ DTC off też nic nie da. I tak wejdzie w tryb awaryjny ale nie wywali kodu... Chyba trzeba będzie szukać kogoś z IDS'em...
Zasilanie w paliwo? Ile ma bar przy kręceniu samym rozrusznikiem? To że drugą pompę dałeś nie znaczy że sprawna, te dziadostwo delphi jest strasznie awaryjne. Próbowałeś kodować wtryskiwacze tak apropo?
Uszczelka wystepuje jako część zamienna , jednak tylko i wyłacznie wraz z zbiornikiem wody, kod części : RS-DW0114 Wbrew pozorom nie tak łatwo ją jest wymienić gdyż trzeba rozpołowić zbiornik. Z twojego opisu wynika iż uszkodeniu nie uległa uszczelka a sam zbiornik - Który to jest naprawde bardzo awaryjny pod tym względem.. Pozdjęciu tylnej obudowy...
Mylisz trwałość z prostotą i małymi kosztami naprawy. To są tak naprawdę jedne z bardziej awaryjnych samochodów. Tyle że każdy "kowal" sobie poradzi z naprawą.
Jerzykowski przepraszam zapomniałem dodać że chodzi o Ford Focus 1.6 16v 2000r
Węże się robią twarde. Diagnostyka była robiona 15 minut po zapaleniu błędu w aucie. od razu jechałem do mechanika i nic na kompie Gdyby nie to że wchodzi w tryb awaryjny to można by szukać innej awarii. Gasiłeś auto po dojechaniu do mechanika?
a coś więcej na temat peugota 307 może ktoś napisać? bardzo awaryjne są te samochody?
Ja polecam Skodę Fabią 1.9TDI (101KM) do tego można zrobić chip tuning i się ma 130KM. Mało awaryjne i komfortowe.
Witam, zdejmij przewód dolotowy do turbiny i sprawdź czy wirnik ma luz. (Delikatny luz jest dopuszczalny) Z tego co wyczytałem wyżej sterowanie turbiną jest ok, sprawdź intercooler, może na trasie jakiś kamyczek wpadł i przedziurawił, stąd zanik ciśnienia. Kiedyś miałem przypadek, że upaliła się jedna świeca żarowa, przez co sterownik wchodził w tryb...
Skąd wiadomo, że turbo nie daje (ono cały czas chodzi) A jeżeli świeci się kontrolka błędu silnika to auto może być w trybie awaryjnym i ... ma się wrażenie że nie daje. Najpierw diagnostyka, odczyt błędów z auta i zapodanie je na forum a później będziemy zgadywać :)
raczej bliżej mi do Corolli i Hondy Civic niż Avensis, a co sądzicie o Astrze III, mi się wizualnie podoba ale słyszałem, że awaryjna?
Witam Pacjent to Ford Focus C-MAX z 2004r. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i sprawdziłem przekaźnik , który "tyka" podczas mrugania światłami awaryjnymi. Problem jest natomiast taki. Podczas przełączenia manetki od kierunkowskazów, kierunkowskazy zawsze migają jakby był włączony przycisk świateł awaryjnych (wszystkie kierunki migają) Na desce rozdzielczej...
Witam. Nie zakładam nowego tematu, podobny problem. Dotyczy Ford Focus MK2 2005, 1,6tdci. Zniknęły światła mijania. Żona twierdzi, że były i w czasie jazdy zniknęły. Działały tylko drogowe, ale bez postojówek z tyłu. Poczytałem o przyczynach - po kolei. Bezpieczniki - sprawdzone. Przełącznik świateł - wyjęty, rozebrany, wyczyszczone styki, złożony -...
Dzień dobry U mnie to samo. Focus III, 1,6 tdci. Auto otwiera się z pilota normalnie, zapalają się światła wewnątrz, logo forda ale po przekręceniu kluczyka w stacyjce brak jakiejkolwiek reakcji. Brak kontrolek, załączenia pompy paliwa. Nie gaśnie też oświetlenie wnętrza jak to zazwyczaj po przekręceniu kluczyka się działo. Akumulator sprawny, światła...
Oba auta są wykonane topornie, jednak wybór Fabii będzie lepszym, ponieważ Focus to kocha rudą, a ono go. Ponadto silnik VW TDI jest mniej awaryjny, niż TDCi. Jednak o komforcie jazdy i kulturze pracy silnika zapomnij w obydwu. Oczywiście moja wypowiedź jest oparta na wcześniejszych pojazdach, jakie użytkowałem, więc dla kogoś kto zaczyna przygodę...
Bardzo dobre kamery z motozoomem (ustawiane zdalnie zoom, focus, oczywiście plus autofocus - obiektyw jasny F1,2 Tamron, zoom 3-9 [mm]) ja używam takich: yuc-h7926M Są odporne na warunki atmosferyczne itp. Porządna obudowa, porządny uchwyt. link do nagrania: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Co do rejestratora...
Żarówki są na swoich miejscach, a kierunków brak... Pomogło dwukrotne kliknięcie wyłącznika świateł awaryjnych - kierunki wróciły :-) Dziwne rozwiązanie, od pozostałych świateł są bezpieczniki. Instrukcja obsługi nic nie mówi o tym jak przywrócić kierunki, więc to chyba chwyt na ściągnięcie klienta do serwisu...
Jednak poszedłem w innym kierunku kupiłem używanego Seasonic'a Focus GX-550 (SSR-550FX) z siedmioletnią gwarancją za 220zł. 4 złącza PCI-E 8pin, 2 złącza CPU 8pin, w pełni modularny, wysoka sprawność, świetne tłumienie tętnień, tryb pasywny.
Citroen C5 I facelifting - roczniki 2007 i 2008, z zawieszeniem hydro-pneumatycznym, silnikiem Diesla 1.6 lub 2.0 byłby w sam raz, jednak uchodzi on za bardzo awaryjny, kosztowny w naprawach samochód, w porównaniu do Golfa V 1.6 lub 1.9 TDI albo Focusa II 1.6.
Kup nowego Focusa lub tipo.
Witam, mam focusa 1.6 tdci 90km 2005 rok i od niedawna niestety problem. Sporadycznie auto - zwłaszcza podczas dynamicznego przyspieszania wchodzi w tryb awaryjny. Po diagnostyce komputerowej wyskoczył błąd - za niskie ciśnienie w układzie dolotowym turbiny - każdy z mechaników u którego byłem od razu proponuje wymianę turbiny - rzekomo "kończy się"....
Nowe safebeamy chyba są bardziej awaryjne niż te chińczyki a kosztują 2x tyle. Będą pasować każde fotki z przekaźnikiem. Polecam IR5001 saimatic, DTM focus. Tanie i dobre.
Komputer zakupiony. Procesor Intel Core i7-14700KF Raptor Lake Refresh 3.4GHz LGA1700 Box Chłodzenie wodne Arctic Liquid Freezer III 360 Black (ACFRE00136A) Płyta główna Gigabyte Z790 UD AX DDR5 LGA1700 Pamięć GoodRam IRDM PRO 2x32GB DDR5 6400 CL32 Black IR-6400D564L32/64GDC Dysk Kingston SSD KC3000 2TB M.2 PCIe NVMe Gen4 SKC3000D/2048G Palit GeForce...
witam. posiadam forda focusa I kombi . ostatnio po wciśnięciu zapalniczki coś zaiskrzyło w niej i teraz nie działa radio, oświetlenie wewnętrzne, centralny zamek, kierunkowskazy, lampy tylne, wycieraczka tylnia, otwieranie tylnej klapy oraz światła awaryjne. sprawdzałem każdy z bezpieczników. wszystkie są ok. proszę o pomoc. z góry dziękuję :)
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Na zdjęciu masz Alternator Denso mondeo MK4 lub focus MK2. Ty masz visteon i faktycznie wtyk 3, piny. Oba mogą wystartować awaryjnie wystarczy plus na b+ i masa na obudowie. Tylko wysokie obroty potrzebujesz aby ruszył.
Dla wyjaśnienia. Auto normalnie odpala!! Jak zamykam je z pilota, wtedy po krótkim czasie włączają się światła awaryjne ( alarm włączony). Dodaje zdjęcia syrenki, diody i pilotów jakie mam do tego alarmu.
Pomiar ciśnienia ma bezpośredni wpływ na sterowanie turbiną, a dawkę sterownik ustala na podstawie wartości z przepływomierza. to nie benzyna. tu głownymi wyznacznikami na dawkę jest jako pierwszy czujnik pedału przyspieszenie a jako drugi cisnienie doładowania i cisnienie w listwie. reszta to czujniki korekcyjne.... wynika to z tego ze do turbo kopci...
Z zegarami to nie wiem o co chodzi ale kontrolka świec żarowych i obroty maksymalne 3tyś oznaczają jeżeli się nie mylę tryb awaryjny samochodu. Ostatnio nauczyciel tłumaczył że jeżeli uszkodzony jest czujnik od świateł stopu a zarazem czujnik włączania ABS, to samochód wchodzi w tryb awaryjny który jest po to żeby dojechać do mechanika. Z góry mówię...
awaryjne tez nie dzialaja wymontowalem przelacznik od awaryjek on jest razem z modulem , strasznie sie grzeje i smierdzi on ma jakis zwiazek z kierunkami
Dam gdzie np dorabiają klucze lub awaryjne otwieranie mają tester pilotów. Dodano po 4 Czy dobrze rozumuje? pilot ma jakby dwie funkcje , steruje CZ firmowym w aucie i dokładanym alarmem ( myślałem , że alarm steruje CZ , czy źle myślałem?) Już pisałem ale powtórzę Pilot steruje centralnym zamkiem-alarm korzysta z i informacji w aucie że wykorzystano...
Jestem jednak przekonany że po jego zwrocie w trakcie ekspertyzy szczegółowej okaże się że był to całkowicie odosobniony przypadek a firma dalej będzie produkować granaty odłamkowe. Tak się przyglądając szczegółom Twojego przypadku, to niestety odnoszę wrażenie że problem bezpieczeństwa tego urządzenia jest lekceważony od strony producenta. Faktycznie,...
Witam. Kupiłem Forda Focusa uderzonego w przód i mam kłopoty z elektryką. Nie działają kierunkowskazy, światła awaryjne, oświetlenie wnętrza kabiny, centralny zamek, otwieranie tylnej klapy i mruga kontrolka ABS. Sprawdziłem bezpieczniki -wszystkie mają przejście. Jest jakiś punkt wspólny, który może odpowiadać za te wszystkie usterki?
Z tych wszystkich brałbym: 1. Scenic 2. Focus 3. Laguna Jak już ktoś wspomniał Laguna to królowa lawet, bardzo awaryjna. Wiadomo, że awaryjność w głównej mierze zależy od dbałości właściciela. Jednak coś w niej jest nie tak, że bardzo często wraca na lawetach do domu. Widzę, że kolega zapytam myśli o dieslu. Tylko ile km samochód będzie wykonywał w...
Witam Mam Focusa 2002 rocznik, dizel combi , od wczoraj przestał działać centralny zamek,kierunkowskazy, światła awaryjne , oświetlenie wewnętrzne, elektryczne lusterka reszta jest okej. Po konsultacji z elektrykiem, który sprawdził wszystkie bezpieczniki nawet ten za główną skrzynką i są całe. Nic nie działa... Aha , drzwi pasażera nie mogę otworzyć...
bo miałem zepsutą pompe paliwową i mechanik mi naprawił wszystko cacy, i coś pogrzebał jeszcze w elektryce i jak wyłącze auto to tak jak by prądu nie było bo musze od nowa zegarek nastawiać wpisywać kod do radia, centralny nie chodzi i awaryjne.... jutro tata jedzie do mechanika ale on prosił o schemat elektryki
Ale też chciałbym wiedzieć z ciekawości na tym wskaźniku jak jest w pionie wskazówka (pozycja nr1) to jaka to wartość w °C a ile na pozycji nr.2 jakieś 5mm powyżej pionu. Na starym komputerze z samochodu pokazywało przez długi czas jazdy (żółta kreska na zdjęciu). Żona panikuje teraz że coś jest nie tak jak jedzie autem że się przegrzeje i coś się stanie....
Witam co można kupić za te pieniądze? Ma to być raczej diesel i kombi. Od kilku dni szukałem focusa i jeździłem kilkoma nawet mam 3 szt które mi bardzo pasują. Dziś po rozmowie z handlarzami na giełdzie mam kompletny mętlik w głowie (auto awaryjne często się psuje itd) proszę o opinie jeśli nie to to jakie? Autem zamierzam jeździć maks 2 lata. Focus...
focus awaryjny otwiera awaryjny focus focus focus instrukcja
błąd wskaźnik włoskie radio połączenie przez bluetooth laptopa
laser krzyzowy rozrusznik staje
Skoda Octavia 2 1.6 MPI gaśnie i wyrzuca bieg Peugeot Boxer - kontrolka "sprawdź silnik" po wymianie silnika