Mam teraz oryginalny wsad. I błąd przeplywki oraz błąd 0105. Po kasowaniu moc wraca na chwile i potem znów tryb awaryjny. Przeplywke przerzucilem, adaptacja zrobiona ale nie widać jakiejś poprawy. Tylko wtedy kiedy kasuje np. Błąd w trakcie jazdy i moc znów wraca na parę chwil. Oczywiście na oryginalnym wsadzie mam też błędy dpf. Niemam pojęcia co jest...
Mam kolektory słoneczne dwu panelowe. potrzebuje załozyć zasilacz awaryjny, doradzcie co wybrać
Jak masz gaz, to po co pakować się w drogie i awaryjne kolektory próżniowe? Jak już, to zdecydowanie trwalsze i w całym rozliczeniu tańsze są kolektory płaskie. Ja też mam gaz i chciałem sobie zrobić kolektory (3-4 szt) z opcją wspomagania grzania CO i mając już duży wymiennik CWU z dwoma wężownicami koszty wyszły rzędu 15-17 tys bez mojej robocizny....
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
A bardzo się grzeje przewodzący tranzystor ? BC548 ma raczej za mały dopuszczalny prąd kolektora. Jeśli tak, to układ może być awaryjny. Może coś typu BD135?
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Wracaj do mechanika na reklamacje, niech dokończy temat.
To co opisujesz to typowy objaw braku mocy silnika . Silnik w trybie awaryjnym . Przeglądnij kolektor dolotowy czy nie pękła rura przy intercoolerze !!! Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to ewentualnie możesz zobaczyć na diagnostykę CDI na www.mercdiagnose.eu . Znajdziesz tam opisy najbardziej typowych usterek tych silników .
Zamykam temat. Przyczyną przechodzenia w tryb awaryjny była nie drożna rureczka przy EGR łącząca kolektor z czujnikiem ciśnienia doładowania.
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
I wyjąć listwe, zaślepić kolektor lub glowice po nich i odpalic awaryjnie na gazie i obserwować który leje. Zatykalem chyba wezykiem 8 czy 10mm w ktory wkrecalem srube np m6 i ona rozpychając wężyk uszczelniała na ściankach kolektora czy glowicy.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik. tryb...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
witam.mam problem z zafirą z silnikiem y20dth z roku 2003. mianowicie chodzi o błąd 0070(błąd temp. powietrza otoczenia) którego nie moge skasować-silnik pracuje normalnie, drugi błąd 0400(błąd EGR-u) da się skasować ale powraca-silnik pracuje w "trybie awaryjnym". wyczyściłem kolektor ssący z klapkami bo był "zamulony", po wyciągnięciou EGR-u zawór...
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Skompletowanie z rury miedzianej i otuliny kauczukowej wychodzi troszkę taniej od zestawu rur z karbowanej kwasówki, ale łatwość montażu tej drugiej rury jest znaczną przewagą nad miedzią. Co do jakości to oba materiały są porównywalne. Jako wieloletni użytkownik kolektora próżniowego mogę powiedzieć, że gdyby nie stany awaryjne to i pex by spokojnie...
silnik do remontu, a 4000 rpm to tryb awaryjny
Usunięcie DPF w tym silniku musi być powiązane z przeprogramowaniem sterownika silnika, inaczej auto będzie regularnie wchodziło w tryb awaryjny. Uszkodzona geometria gorącej strony świadczy o pęknięciu kolektorów wydechowych (przypadłości tych silników) Jeżeli chodzi o sprawdzenie błędów w sterowniku, to w MB do sensownych ich odczytów trzeba posługiwać...
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Pompy 12v kolektorów https://e-sklad.pl/awaryjne-i-podstawowe...
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Błąd przekaźnika świec,nie ma wpływu na moc.Jakie masz ciśnienie w railu i w kolektorze.??
Kolego sprawa dosyć prosta, najpierw sprawdz czy sztanga turbiny jest wciągana podczas zapalenia silnika, widać bez rozbierania. Po drugie popatrz co masz w kolektorze.
To nie jest mostek. http://one-jp.com/lot/177618044 ja tez miałem taka informację tylko nie znam parametrów i sposobu podłączenia. Czy mogę go wykorzystać do podłączenie awaryjnego zasilania sterownika kolektorów słonecznych z ogniw PV i przetwornicy.
Ja tu widzę padniętą turbinę, bo zdaje się jest ze zmienną geometrią łopatek. są po prostu zatarte i pracują w ograniczonym zakresie a to powoduje przechodzenie układu sterowania w tryb awaryjny. Pozostaje regeneracja turbiny nie wielu to robi prawidłowo bo to precyzyjne urządzenie i wymaga należytego doświadczenia i przygotowania całej operacji. A...
a w tej grupie 011 coś zobaczę? Ona chyba pokazuje co się dzieje z lambda? https://obrazki.elektroda.pl/9008590200_... Omówiłem się na wymianę sondy. Zobaczymy czy to ona… Ale ciekawe jest to, że gdy usunę błąd sondy na zapalonym silniku, zaczyna od razu nierówno chodzić - jest to zrozumiale bo sonda nie działa i ecu głupieje, Po chwili...
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Zasilanie awaryjne jakieś tam zrobię z akumulatora i przetwornicy. Dziś zamówiłem bojler jutro mają wysłać.
Powodzenia, uważaj żeby nie uszkodzić połączenia EGR z kolektorem dolotowym, trzeba bardzo uważać z tą obejmą, żeby nie zgnieść aluminiowej rurki. Swoją drogą wyjęcie EGR w tym silniku, to nie jest takie hop. Masz tam chłodnice spalin z obiegiem płynu.
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Ja myśę o awaryjnym podpięciu do inst co i w razie czego tam upuszczę nadmiar "pary" . Kolektor chcę umieścić na dachu na ramce ze stalowego profila, a na górze dam zawias do połączenia z oszklonym pudłem kol,tak żebym mógł to unieść do góry i dostać się do środka na wypadek konieczności serwisu lub modernizacji
Hej dołączę się do postu, nie dawno widziałem twóje filmiki na you tube i przyznam że zrobiły na mnie wrażenie, tym bardziej że fotovoltaikia stała się moją pasją i też coś zaczynam tworzyć. Mam pytanie na temat tego dławik do inwenterów off Grid posiadam Orowaldi 3kVA (24V) UPS taka zabawka do awaryjnego zasilania Pieca CO i kolektorów słonecznych...
Wszystko się zgadza panowie, opłacalność na dzień dzisiejszy takiego zestawu jest faktycznie pod znakiem zapytania, bo stosunkowo późno się zwróci. Tak jak było wspomniane używam ogniw przede wszystkim jako źródło awaryjnego zasilania kolektorów słonecznych i wieczornego użytkowania zmagazynowanej energii. Zaznaczyć jednak trzeba, że jako fan nowinek...
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Moim zdaniem nie ma to sensu tak samo jak nie mają sensu "solary". Obsługa techniczna ich jest kłopotliwa a na dodatek nie ma co zrobić z nadmiarem energii w czerwcu / lipcu. Na dokładkę PVT fabryczne są drogie a domowej konstrukcji.... bardziej awaryjne. Możesz też autorze przeczytać to -> https://easysolar-app.com/pl/2015/06/08/...
Najlepiej kup oryginalne, karton, to takie wyjście awaryjne.
Mam i kolektory płaskie do grzania wody i baterie słoneczne. Potwierdzam, że wykorzystywanie tych drugich do grzania wody to już marnotrawstwo w czystej postaci. Fotowoltaikę w zasadzie zainstalowałem do ochrony kolektorów jako zasilanie awaryjne (a przy okazji zasilanie oświetlenia w domu wieczorem), bo słyszałem, że ergolid może się zażelować w kolektorach...
Awarie sterowników się zdarzają i są tylko początkiem większych problemów jak słońce mocno świeci. Pompy obiegowe też nie żyją wiecznie, niektóre modele wysiadają po paru latach pracy. Do tego do solarów też wypadałoby zamontować UPS do podtrzymania zasilania sterownika i pompy (co by nie zagotować cieczy w kolektorach w razie zaniku prądu z sieci),...
"Czym łaczyc ze soba rury miedziane,czy wytrzyma zwykły lut cynowy?Jakie potrzebne sa niezbedne zabezpieczenia układu bez zbednych bajerow? " Płyn solarny nie nagrzeje się do temp. topnienia lutu więc odpowiedź chyba jest oczywista. Ale teraz stosuje się rury z miedzi miękkiej więc można poprowadzić dwie rury (zasilanie i powrót) i powyginać w zależności...
Ciężko stwierdzić zdalnie może jakieś nagranie jak to chodzi. Podczas czyszczenia nic ci nie wpadło do kolektora?
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Nie chodzi mi o to czy bedzie roznica czy nie, tylko o tryb awaryjny silnika. Wiem ze w witkach nieraz tak sie dzialo ale jestem pewny od którego roku. Głownie chodzi mi o czystość kolektora
Witam. Chcialem w tym silniczku wymienić kompletną odmę, czy będzie dostęp z kanału do króćca odmy czy muszę demontować cały kolektor ssący? Króciec odmy jest dziurawy, silnik nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki za wszelkie sugestie.
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Zobacz czy rura gumowa od intercolera do kolektora cała, lubią sobie pękać w zimie.
Po wymianie elektrozaworu który steruje klapkami w kolektorze zero błędów. Temat zamknięty
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Jesli odepniesz czujnik cienienia w kolektorze auto zgasnje. Po ponownym odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny i nie da juz tyle mocy z silnika. Ja walczę teraz z takim autem z falowaniem na rozgrzanym motorze. Chyba postawie obok 2 auto bo mam takie i po parametrach będę porównywał co sie dzieje.
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
U mnie w W638 2.2 cdi (automat) mnie przyczyną był włącznik świateł stop, ale długo się nie nacieszyłem bo błąd p1470 powrócił. Podciśnienia mam napięcia na modulatorach są i tryb awaryjny też jest. Gdzie jeszcze szukać (dysponuje SD) ???
Jaki silnik rok samochodu??? Objawy wskazują na to, że sterownik samochodu wchodzi w tzw. tryb awaryjny. Są tego różne przyczyny, najczęściej jest to za duże ciśnieniem w kolektorze dolotowym (czyli za duże ciśnienie z turbo) za sterowanie jest odpowiedzialny zaworek N75. Podaj rok i model silnika to będzie można podpowiedzieć Tobie gdzie się ten zaworek...
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
Gratuluję! Następny krok (programowy!) to płynne załączanie pompy. Gdy rośnie Ci delta temperatur to pompa przyspiesza. Pozwala to wycisnąć jeszcze kilka watów z kolektorów. Proponuję jeszcze w układzie przewidzieć dwa termometry. Sam stosuję taki układ: Pomiar różnicy temperatur (zbiornik kolektor) załącza pompę cyrkulacji. Pomiar temperatury wody...
Witam auto wpada w tryb awaryjny kierownica w turbinie,albo przepłymoeierz powietrza, to moja opcja.
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
Jak szukasz pomocy to podawaj opisy błędów. Jakie ciśnienie widzi ten czujnik na wolnych obrotach, jakie przy fazie w podłogę, jakie na niepracującym silniku. Kiedy i w jakich warunkach wystroje ten błąd? Błąd pojawi się wtedy kiedy ciśnienie w kolektorze będzie odpowiadało innemu niż wyliczy to sobie sterownik z kąta otwarcia przepustnicy. Może być...
Trzeba do kompa podłączyć bo to jakiś tryb awaryjny, któryś czujnik wysyła złe dane np. ciśnienie paliwa, albo doładowania.
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Wydaje mi się że aż tak katalizator nie ma wpływu jak działa w trybie awaryjnym to nie powinno odwalac tagiego czegoś żeby aż strzelało w kolektor
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Trochę późna odpowiedź, a chodzi o combo który po dodaniu gazu traci moc(przechodzi w tryb awaryjny) Przyczyną na 99% jest zapieczone cięgno turbiny, jest nie sterowana. Przepustnica w turbinie nie otwiera się i przy ok. 3tyś obr ciśnienie w kolektorze przekracza wartość krytyczną i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko...
Zależy jaką masz turbinkę . Z tego co pamiętam w 100 konnym była razem z kolektorem nierozłączna.
witam turbina przechodzi w stan awaryjny (za wysokie cisnie w kolektorze dolotowym) komp pokazuje od 112kPa przy 1000 RPM do 180kPa przy 4000RPM przy biegu jałowym jak i przy jeździe. po całkowitym odłączeniu mapa jest 102KPa pytanie. Jakie powniny być cisnienia podczas jazdy i postoju? czy po wymianie mapa turbina zacznnie pracować normalnie?
Witam. Mam problem z punciakiem. Po tym jak mi poddymiał przy wyższych obrotach i zapaleniu się lampki czek samochód stracił swój wigor i przeszedł jak gdyby w tryb awaryjny. Przeczyściłem kolektor ssący, był całkowicie zasyfiony prawie bez prześwitu nie mówiąc już o fajce do EGR-u która była zatkana. EGR wyczyściłem grzybek chodzi płynnie. Bolec w...
Oj ze wsząd przez lata to zbierałem: od kiedy kupiłem auto z tym silnikiem- czyli trzynaście lat temu (a auto Lancia Phedra rocznik 2008). Na szczęście nie musiałem do tej pory z nich korzystać do "grubszych" awaryjnych spraw. Zarejestruj się na forum Peugeota- tam jest chyba najwięcej w temacie HDi. W pliku o różnych wariacjach tego silnika 1229163...
II generacja jest prostsza,mniej awaryjna,tańsza w serwisowaniu.do minusów mamy strzały w kolektor,mniejszą moc silnika.
Czujnik MAP rzeczywiście jest też częstą usterką i w trakcie produkcji modelu został przekonstruowany, ale efekt jego awarii jest raczej przeciwny - tendencja do przeładowywania i wchodzenie w tryb awaryjny. U mnie było tyle smoły w kolektorze, że zaczęła się blokować przepustnica gasząca (ona się też przymyka przy hamowaniu silnikiem). Tu efekt był...
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
To nie jest pokrywa tylko kolektor dolotowy i stanowi całość. Przy odrobinie szczęścia uda się go wyjąć przez otwór do rury idącej od filtra powietrza, ale bez zdjęcia go z silnika raczej się nie obejdzie. Z opisu wnioskuję, że silnik już i tak uruchamiałeś. Awaryjnie zaślep otwór w kolektorze i odłącz czujnik od wiązki, to jakoś (raczej na benzynie)...
Ja mam ucieczkę kolektora przy 65*C w 2/3 wysokości baniaka (300l pojemności), awaryjnie mam jeszcze elektrozawór zrzucający gorącą wodę w razie przekroczenia 85*C na samej górze zbiornika. Można by jeszcze zrobić kilka stopni zapasu ale jak jest bardzo gorąco to już nie ma czym chłodzić kolektora (nawet odwróconego). Temperaturę wyjściową obniża się...
Po wymianie Turbiny na "sprawną" bo stara gwizdała.... P1470 CHARGE PRESSURE CONTROL (xantry diagnost. ) Ja dalej walczę powoli z trybem awaryjnym... -Mówili czujnik na podszybiu - połączony z kolektorem rurką gumową fi6 -fi 8mm około. Wymieniony - nic nie dało -Mówili czujnik sprzęgła- też nie. Dalej mam w planach zaślepić EGR-a chwilowo. A jak to...
Błąd EGR też może powodować to że ECU pracuje jakby w trybie awaryjnym przez co silnik więcej pali, warto by było to zrobić.
Ma to sens aby pobierało prąd przez miesiąc by raz na jakiś czas się wyłączyć (w przypadku braku zasilania) ? Chyba nie. Czy cos takiego bedzie odpowiednie? https://allegro.pl/oferta/zasilacz-bufor...
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia doładowania i jego okablowanie....węże od turbiny do kolektora....i podciśnienie do sztangi...
Jaki wybrać UPS do kotłowni? Maksymalny pobór prądu to 180W przez 3-5 godziny MAX Zasilanie awaryjne do pieca węglowego a w lecie do kolektorów słonecznych . Powód - częste ciecie prądu w mojej miejscowości . Przewiduje zakup akumulatora max 100Ah . Oto propozycje . http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi... http://www.solarsystemy.pl/awaryjny-zasi...
Ciągłe problemy z muleniem na LPG, odpalaniem auta i strzałami w kolektor Tu winić trzeba awaryjną cewę niestety, lub zużyty silnik.
A podłączyłeś zwykły zegarowy wskaźnik ciśnienia aby zobaczyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze?
Witam. Ja kiedyś miałem podobny problem w scenicu 1,6 16V. Okazało się, że "lewe powietrze" dochodziło do kolektora ssącego. Wystarczyło wymienić uszczelki , takie duże gumowe oringi, przed i za przepustnicą.
Panowie a czy do pompy ciepła tez jest potrzebna druga wężownica w bojlerze jeśli ma się piec na gaz i by korzystało z niego tylko awaryjnie?
No o tym właśnie mówię. Ponieważ widzę tu analizę opłacalności PV i kolektorów z wyprzedzeniem na lata opowiem moją historię z kolektorami w 2011r. Na rynku kupiłem w 2010r kolektory próżniowe -mercedesa wśród kolektorów.założyłem 2 szt. pod koniec roku,i sugerowany bufor do nich 500l .W 2011 po wybuchu wulkanu na Islandii było tylko ze 30 dni w których...
daje trzy i dodam gazu to zaraz pojawia się błąd i samochód wchodzi w tryb awaryjny. Czyli należy szukać dalej, manometr wpięty w kolektor dolotowy sporo by powiedział w czasie tej próby. To samo live data, kontrolnie.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym.
Pękające kolektory to zmora silników 651 - ale (o ile pamiętam) były wprowadzone do użytku tak gdzieś w 2011. Ale rzeczywiście - dziura w kolektorze ssącym zakłócała pracę całego systemu uzdatniania spalin i motor najczęściej przechodził w pracę awaryjną. Jeżeli nieszczelność jest spora i "zakidane" olejem są elementy w pobliżu to sugeruję uszkodzenie...
Pracuje równiutko. Przy montażu kolektora wysunęła się uszczelka zaworu EGR. Niestety błędy nadal wyskakują i przechodzi w tryb awaryjny. Przekazuję auto do kumpla elektronika na kompa. Dzięki igorek83 za schemat.
Może przy czyszczeniu dolot był rozkręcany i teraz puścił i turbina nie działa nie, bo przez pierwsze dwa trzy przegazowania jest ok, tu ewidentnie po próbkowaniu przez sterownik, przechodzi w tryb awaryjny bo wykrywa błąd.
Ja tak miałem, jak idzie do 3000obr/min to znaczy wchodzi w tryb awarii. Pęknieta rura która idzie do intercoolera. Nieszczelności bym szukał najpierw tam, dolot,EGR ggdzie łączy sie z kolektorem. Tam na kolektorze jest taki króciec na ktory nachodzi rurka od czujnika ciśnienia-on znów na podszybiu jest. Tam ten króciec należy wykałaczką przeczyścić.
Witam Osobiście wolę zamontować większy kolektor i nie zmieniać jego położenia bo to w przyszłości najbardziej awaryjna część. Ja zastosowałem podobna otulinę i się rozpadła po roku, dlatego lepiej zastosować trochę lepsza otulinę lub tą owinąć sreberkiem (folia życia). Na zimę zalej to płynem do chłodnicy albo ewentualnie od spryskiwaczy bo jak spuścisz...
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Kolego wymien filtr paliwa na wstepie :) Sprawdz vasem pomiary doładowania turbiny jakie sa. Sprawdz parametr czujnika cisnienia na kolektorze ssacym czy jest oki i czy sie zmienia.
Nie ma takiej opcji aby turbina ładowała do 1300 na wolnych obrotach.....odłącz węże od kolektora i zobacz jak ciśnienie wtedy się "układa"
2. Kolektory słoneczne : Fajna sprawa , przez pierwsze 10 lat byłem bardzo zadowolony , dopóki nie spadły ceny ogniw fotowoltaicznych . Kolektory działają całkiem dobrze , w lato aż za dobrze , akurat dla mnie to nie problem bo automatyka po osiągnięciu wymaganej temperatury CWU przełącza zawór i oddaję ciepło do ziemi ( do dolnego źródła pompy ciepła...
moduł awaryjny oprawa awaryjny przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny
przyczyny usterki sondy lambda automatyka budynkowa instrukcja enigma
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Zamienniki tranzystora TY30N50E: SIHG30N50E, FQA30N50 i inne Stukanie przy wciskaniu sprzęgła na mrozie - przyczyny i rozwiązania