Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj. Posiadam Opla vectre C 1,9CDTI, 120KM, 2005r. Auto zakupiłem 3 lata temu z Belgii. Chciałbym się podzielić swoimi działaniami jakie przeprowadziłem w aucie jakis czas po zakupie, gdyż miałem objawy jakie jak są tu oraz na innych forach opisywane. Może komus pomogę. OBJAWY 1. Auto gasło przy ruszaniu. 2....
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
DPF oczywiście był wyprogramowany z sterownika, kolektor wydechowy jeden był wymieniony, ten po którym było widać, że jest dziurawy. Sprawdzając programem na telefonie pokazuje mi przy pełnym obciążeniu ciśnienie doładowania maksymalnie 1.45. Moim zdaniem nie jest to dobra wartość. Kiedyś, przed wymianą ostatniej turbiny, ciśnienie osiągało nawet 1.55....
Podpowie ktoś niedrogi i mało awaryjny sterownik różnicowy? Mój obecny sterownik kolejny raz nie przetrwał burzy (tym razem poszło trafo i coś dalej) i już mam go dość.
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
a w tej grupie 011 coś zobaczę? Ona chyba pokazuje co się dzieje z lambda? https://obrazki.elektroda.pl/9008590200_... Omówiłem się na wymianę sondy. Zobaczymy czy to ona… Ale ciekawe jest to, że gdy usunę błąd sondy na zapalonym silniku, zaczyna od razu nierówno chodzić - jest to zrozumiale bo sonda nie działa i ecu głupieje, Po chwili...
Zamykam temat. Przyczyną przechodzenia w tryb awaryjny była nie drożna rureczka przy EGR łącząca kolektor z czujnikiem ciśnienia doładowania.
Wyjąłem chlodniczke spalin przy zaworze egrze .. Wydaje się nie zapchana, puśćilem dymka z papierosa i przeszedł gładko, obecnie czyszczę ja środkami z sadzy choć żadna sądzą tam nie wyleciała. Mam też inna przepustnice, z 2009 roku z c30 ten sam nr co moja sprawdzę działanie... Czujniki map podmieniłem i czujnik temp dolotowej przy czujniku map.. Dam...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
Tamat rozwiazal sie przez przypadek sam, trzech mechaników nie znalazło przyczyny... sterowniki, zawory, przepusty, gaznik, turbo itp dziesiątki tematów sprawdzonych i nic. A od jakiegoś czasu zaczął brać więcej płynu i okazało się że to nie głowica a kolektor ssący z chłodniczką która wewnątrz się rozszczelniła. Po jej wymianie Płynu nie pobiera a...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Na pewno d-cat? a nie czasami d4d? Dodano po 3 Egr albo wyczyść ori, albo nowy denso. Kolektor ssący na stół i wymyć na błysk zwłaszcza krócce od podciśnienia. Przy okazji zweryfikuj przewody podciśnieniowe oraz zawory zwrotne od nich.
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Witam ponownie, Pisze dopiero teraz, ale jakoś nie było czasu ostatnio i pisac i zajmować sie autem. Zrobiłem tak jak pisał Kangurek123 z tym przepływomierzem, ale niestety odrazu auto wchodzi w tryb awaryjny i nie da sie tego sprawdzić... Ale po ostatnich jazdach po kraju, nie wytrzymałem i w czwartek rozkręciłem górę silnika, zdemontowałem kolektor...
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
wymieniłem uszczelki na kolektorze ssacym , sprawdziłem szczelność kolektora mocując go do plaskiej powierzchni bakielitu, skrecajac miejsce przepustnicy tez wyciętym bakielitem. pozostałe otwory tj wejscia na wtryskiwacze , wejscie na map sensor ,wejscie na weżyk podcisnienia .następnie podałem powietrze i pelna szczelność . pomyslałem ze to jest kolektor...
Caly kolektor wyciagniety i sprawdzony, klapy ok. Pozostal chyba tylko komputer. Albo uwalony soft albo sam komputer. W innej astrze 1.9 CDTI 150PS wartosc przeplywu powietrza stoi rowno w miejscu w okolicach 50kg/h. U mnie ta wartosc plywa w okolicach 0 do 70kg/h (doslownie skacze). Pozostal tylko zawor sterujacymi lopatami w turbinie. Jak zapale auto...
Jak pisałem wcześniej po uzyskaniu temperatury 85 stopni auto chodzi idealnie wchodzi na obroty nie włącza się tryb awaryjny przyśpiesza jest tak jak powinno być. tylko rano ta chmura dymu i jazda w trybie awaryjnym na połowie mocy dopóki się nie rozgrzeje. Sprawdziłem już wszystko cały układ paliwowy, nawet kolektor ssący został wyczyszczony z nagaru...
zobacz wydech, skrzynie(tryb awaryjny nie wlacza wszystkich biegów),umyj przeplywke i oczysc hamulce(jarzma)
"wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący gdyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot" - takie dobre diesle a lopatki sie urywaja :lol: ale pociesze cie w bmw jest to samo demontuja kolektory i usuwaja te blaszki ktore sluza do gaszenia silnika ale nie wazne. Ten cooler tez moze sie przyczynic do tego ale ja strzelam w zawor sterujacy doladowanie...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Witam. W czerwcu 2020r. Czyściłem kierownice turbosprężarki. W załączniku wrzucam zdjęcia z logów dynamicznych z czerwca. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie...
Witam wszystkich, mam taki problem od dwóch dni, silnik po osiągnięciu ponad 3000 obrotów staje się bardzo mułowaty i wywala błąd 17958 - Charge pressure control deviation P1550 - 35 - 00 - - . W VCDS BS grupa 011 sztanga turbiny płynnie chodzi w granicach 2 cm, gruszka turbiny nowa oryginalna i wężyki podciśnienia nowe. Odczyty przepływomierza też...
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
Witam wszystkich użytkowników forum. Posiadamy mercedesa w210 300 TD 177km z 1998 roku. Mam z nim mały problem. Otóż wszystko było dobrze autko smigalo jak szalone, zgasilem go i na drugi dzień jak jechalem auto zupełnie nie miało mocy. Wrocilem z pracy od razu pojechalem do znajomego mechanika, on podlaczyl merca pod diagnosis cczy jakoś tak. Oczywiscie...
Witam Jak sprawdza się kolektor bezciśnieniowy? Ja mam ciśnieniowy i bezciśnieniowy. Niestety z bezciśnieniowym mam problemy, bardziej awaryjny jest. Już po roku czasu mechanizm spłuczki na samej górze zbiornika uszkodził się, woda z niego cały czas wypływa. Niby mówili, że zakamieniało, możliwe, bo woda w upały cały czas się gotuje. Ciekawe, czy tam...
Czy wtedy wymienia się cały kolektor ssący, czy wystarczy go i klapy wyczyścić?
Przeglądając posty zauważyłem, że dałem odpowiedzi jak się problem już wyjaśnił <blame on me>. Otóż całość załatwił N75. Auto zapier**la i naprawdę nie potrzebne były moje nerwy. Czasami trzeba się zastosować do prostych zaleceń kolegów z forum. Najłatwiej było zamienić zaworek. Jeszcze zanim zamieniłem zaworki na próbę, czyściłem doloty, EGR,...
Klimosz mozesz miec racje Bo zauwarzylem ze po przygazowce zanim wysiada jeden z cylindrow ta zabawka puszcza strzalem chmorke dymu z olejem tak ze kolektor obryzgoje .Wiec moze to to???
Ostatnio bylem z trasie swoim dieslem zafira 2.0 dti84km, w trasie po przejechaniu jakies 25 km na swiatlach zapalily mi sie 2 check signing I taki z ludzidziem czytalem niby od ukladu chlodzenia, po czym obroty zaczely wariowac od1500 do zero czasami do 2000 pozniej pojawil sie problem z ruszaniem chwilowe braki reakcj na gaz I przeszedl w Stan awaryjny...
hej nie mogę sobie poradzić z jednym samochodem oczywiście chodzi o tryb awaryjny tylko jest bardzo dziwna przypadłość, otóż efektem trybu awaryjnego jest niedoładowanie ale zwrocie uwagę na to ze przepływka daje przy 1600rpm już 1000mg powietrza. na biegu jałowym jest około 800mg. logi: http://vaglog.rtnet.pl/bakowski_32961.ht... przepływka była podmieniona...
Włóż 1.8 Najlepszy kompromis między niezawodnością, spalaniem i mocą. Po co pakować się w ten awaryjny i kosztowny gaźnik 2EE. Najlepszym wyjściem było w tym przypadku dorobienie przekładki na kolektor i montaż gaźnika z Golfa I od silnika 1.6 tylko ssanie trzeba było przerobić na ręczne.
Mam instalację elpigaz komputer viola plus. Problem występuje przy zimnym silniku przy temp -4, +5 , po odpaleniu na paliwie przełączeniu na gaz i przechaniu ok 300 m i zgaszeniu silnika mam problemy z ponownym uruchomieniem na paliwie. Wyczuwalny jest smród gazu koło samochodu. Byłem już u gazowniuków z tym problemem 4 razy coś poregulują a rano problem...
U mnie były połamane wtyczki czujników położenia wałka rozrządu. Mam cichą nadzieję, że ten błąd jest spowodowany poluzowaniem się którejś wtyczki. Dodatkowo mam jeszcze jeden błąd spowodowany klapami kolektora. W kolektorze często pęka trójkąt sterujący klapami. Wcześniej jak był złamany, silnik nie przechodził w tryb awaryjny a skrzynia działała prawidłowo....
no nie wiem jakiej pojemnosci jest kolektor sacy w twoim aucie zeby tak dlugo wypychac z tamtad gaz. widocznie mylisz sie o tym,ze to wina gazu.jeszcze kilka lat temu mialem auto z ogromnym kolektorem sacym na II generacij i nie bylo takiego problemu.podejrzewam ,ze u ciebie silnik wchodzi w tryb awaryjny po pracy na gazie.dlatego ciezko ci odpala na...
nie wiem dlaczego sądzisz , że instalacja wtrysków gazowych wymaga wiercenia głowicy ? Wierci się kolektor ssący , jak najbliżej zaworów ssących , pod kątem zbliżonym do wtryskiwaczy benzynowych. Prawdziwy fachowiec zdejmuje kolektor , rnawierca precyzyjnie i wszystkie wtryski identycznie. Fajansiarz (czyt. większość) wierci tam gdzie sięgnie wiertarką...
(at)marszałekkom , (at)sigwa18 Witajcie ponownie, wróciłem do tematu :) Wymontowałem turbo i wyczyściłem. Także wyczyściłem cały dolot, kolektor wydechowy, EGR. Grzebałem się z tym 3 dni, żeby zrobić wszytko dokładnie, wymieniłem przewody podciśnieniowe, I wreszcie samochód NIE TRACI MOCY :) I teraz jeszcze 3 kwestie: 1 kwestia - Wrzucam logi BS -...
Witam, jak w temacie auto przechodzi sporadycznie w tryb awaryjny, błędy jakie się zapisują: 4221- Jednostka sterująca przepustnicy -anomalny sygnał 4161- Potencjometr przepustnicy Auto zwiedziło już 2 warsztaty, w jednym ponoć czyścili przepustnice (to dopiero sprawdzę, bo w tym silniku trzeba rozebrać cały kolektor by się do niej dostać). Nie wygląda...
Witam, mam problem z passatem b6 2.0 TDI oznaczenie BMR skrzynia dsg. Passata kupiłem po Lekkiej kolizji z drzewem :) przy silniku uszkodzony był kolektor ssący i przepustnica. Wymieniłem uszkodzone czesci i niestety silnik ma problemy z zapaleniem.... gdy jest zimny zapala tylko na "plaka" ii chodzi dosyć nierówno chyba na 3 cylindry, przy dodaniu...
w układzie crdi tego autka jest jeden jedyny regulator wysokiego ciśnienia i znajduję sie na pompie wysokiego ciśnienia. Wymienia się go bez demontażu pompy ale jest trudny dostęp bo kolektor przeszkadza. Z tego co pamiętam kosztuje ok 800zł i jest dostęny w serwisach ASO diesel bosch czy delphi. Postaram się zrobic fotkę jak to wygląda. W sieci kia...
Witam Serdecznie Panowie mam kolejny problem. zakupiłem Smarta .auto stało około 3 miesięcy nie odpalane. poprzedni właściciel miał problem bo auto wchodziło w tryb Awaryjny i dymiło.. więc kupił inne Auto,po zrzuceniu z Lawety naładowałem Akumulator i rozpocząłem próbę startu która się nie powiodła kreci ale nie zapala niby próbuje wydostaje się dym...
mg582157 ma rację, aby uniknąć kosztów należy podpiąć sterownik do euroscana bądź examinera być może wykaże błędy np. cewki, mapsensora itd. zawsze to lepsze i tańsze niż kupowanie części i to nie tanich, które mogą okazać się zbędne. Na początek zacznij (jak się da ) jeździć "na siłę" na benzynie, sterownik powinien przestawić się po kilkudziesięciu...
Witam, przeszukałem kilka forów i tutaj kilka stron tematów ale nie znalazłem podobnego. Na innym forum po kilku odpowiedziach na początku temat upadł wiec może tu znajdę lepszą pomoc. Pacjent: Astra G Bertone Cabrio 2004r. 1.8 125KM nie skażona podtlenkiem LPG Posiadam ją od 2 miesiecy i cały czas męczę się z checkiem i błędem P0130. Sonda która siedziała...
Witam wciąż borykam się z problemem z silnikiem. Jak jeździ to jeździ jak ten chochlik co się tam chowa gdzieś się uaktywni silnik nie ma mocy nie jeździ strzela w kolektor ostatnio nawet już nie wkręca się i chodzi na wolnych obrotach góra do tysiąca z gazem w podłodze.Wygląda to tak jak by silnik nie dostawał w ogóle paliwa.Zdeterminowany przegrzebałem...
Masz rację.przygrzany jest R370 będący w szeregu z cewkami odchylania poziomego. Zmierzyłem kilka napięć, -12, i -25 idealne, U3=190 V (na schemacie jest210 na płytce 200, kolektor T308 54V (zamiast 70). Wszystkich nie mierzyłem, bo szukałem -40V, ale dopiero potem zobaczyłem że mam 1 wersję regulacji jaskrawości i ono ma nie być wykorzystane. Przywrócę...
awaryjny zasilać kolektor moduł awaryjny oprawa awaryjny przepływ kolektor przepływ kolektor
volvo silnika kamera podgląd internet inżynier elektronik zarobek
elektrotechnika studia elektrotechnika studia
Ford Duratec czujnik cieczy chłodzącej nr 2 (CHT) – lokalizacja, diagnostyka, objawy Montaż cewki zapłonowej Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2015