Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Witam wszystkich! To mój pierwszy post tutaj. Posiadam Opla vectre C 1,9CDTI, 120KM, 2005r. Auto zakupiłem 3 lata temu z Belgii. Chciałbym się podzielić swoimi działaniami jakie przeprowadziłem w aucie jakis czas po zakupie, gdyż miałem objawy jakie jak są tu oraz na innych forach opisywane. Może komus pomogę. OBJAWY 1. Auto gasło przy ruszaniu. 2....
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Podpowie ktoś niedrogi i mało awaryjny sterownik różnicowy? Mój obecny sterownik kolejny raz nie przetrwał burzy (tym razem poszło trafo i coś dalej) i już mam go dość.
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
DPF oczywiście był wyprogramowany z sterownika, kolektor wydechowy jeden był wymieniony, ten po którym było widać, że jest dziurawy. Sprawdzając programem na telefonie pokazuje mi przy pełnym obciążeniu ciśnienie doładowania maksymalnie 1.45. Moim zdaniem nie jest to dobra wartość. Kiedyś, przed wymianą ostatniej turbiny, ciśnienie osiągało nawet 1.55....
a w tej grupie 011 coś zobaczę? Ona chyba pokazuje co się dzieje z lambda? https://obrazki.elektroda.pl/9008590200_... Omówiłem się na wymianę sondy. Zobaczymy czy to ona… Ale ciekawe jest to, że gdy usunę błąd sondy na zapalonym silniku, zaczyna od razu nierówno chodzić - jest to zrozumiale bo sonda nie działa i ecu głupieje, Po chwili...
Wyjąłem chlodniczke spalin przy zaworze egrze .. Wydaje się nie zapchana, puśćilem dymka z papierosa i przeszedł gładko, obecnie czyszczę ja środkami z sadzy choć żadna sądzą tam nie wyleciała. Mam też inna przepustnice, z 2009 roku z c30 ten sam nr co moja sprawdzę działanie... Czujniki map podmieniłem i czujnik temp dolotowej przy czujniku map.. Dam...
Zamykam temat. Przyczyną przechodzenia w tryb awaryjny była nie drożna rureczka przy EGR łącząca kolektor z czujnikiem ciśnienia doładowania.
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Tamat rozwiazal sie przez przypadek sam, trzech mechaników nie znalazło przyczyny... sterowniki, zawory, przepusty, gaznik, turbo itp dziesiątki tematów sprawdzonych i nic. A od jakiegoś czasu zaczął brać więcej płynu i okazało się że to nie głowica a kolektor ssący z chłodniczką która wewnątrz się rozszczelniła. Po jej wymianie Płynu nie pobiera a...
Na pewno d-cat? a nie czasami d4d? Dodano po 3 Egr albo wyczyść ori, albo nowy denso. Kolektor ssący na stół i wymyć na błysk zwłaszcza krócce od podciśnienia. Przy okazji zweryfikuj przewody podciśnieniowe oraz zawory zwrotne od nich.
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Witam ponownie, Pisze dopiero teraz, ale jakoś nie było czasu ostatnio i pisac i zajmować sie autem. Zrobiłem tak jak pisał Kangurek123 z tym przepływomierzem, ale niestety odrazu auto wchodzi w tryb awaryjny i nie da sie tego sprawdzić... Ale po ostatnich jazdach po kraju, nie wytrzymałem i w czwartek rozkręciłem górę silnika, zdemontowałem kolektor...
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
wymieniłem uszczelki na kolektorze ssacym , sprawdziłem szczelność kolektora mocując go do plaskiej powierzchni bakielitu, skrecajac miejsce przepustnicy tez wyciętym bakielitem. pozostałe otwory tj wejscia na wtryskiwacze , wejscie na map sensor ,wejscie na weżyk podcisnienia .następnie podałem powietrze i pelna szczelność . pomyslałem ze to jest kolektor...
Jak pisałem wcześniej po uzyskaniu temperatury 85 stopni auto chodzi idealnie wchodzi na obroty nie włącza się tryb awaryjny przyśpiesza jest tak jak powinno być. tylko rano ta chmura dymu i jazda w trybie awaryjnym na połowie mocy dopóki się nie rozgrzeje. Sprawdziłem już wszystko cały układ paliwowy, nawet kolektor ssący został wyczyszczony z nagaru...
Caly kolektor wyciagniety i sprawdzony, klapy ok. Pozostal chyba tylko komputer. Albo uwalony soft albo sam komputer. W innej astrze 1.9 CDTI 150PS wartosc przeplywu powietrza stoi rowno w miejscu w okolicach 50kg/h. U mnie ta wartosc plywa w okolicach 0 do 70kg/h (doslownie skacze). Pozostal tylko zawor sterujacymi lopatami w turbinie. Jak zapale auto...
zobacz wydech, skrzynie(tryb awaryjny nie wlacza wszystkich biegów),umyj przeplywke i oczysc hamulce(jarzma)
"wymieniłem wiele rzeczy w tym kolektor ssący gdyż urwała się jedna łopatka otwierająca dolot" - takie dobre diesle a lopatki sie urywaja :lol: ale pociesze cie w bmw jest to samo demontuja kolektory i usuwaja te blaszki ktore sluza do gaszenia silnika ale nie wazne. Ten cooler tez moze sie przyczynic do tego ale ja strzelam w zawor sterujacy doladowanie...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Witam. W czerwcu 2020r. Czyściłem kierownice turbosprężarki. W załączniku wrzucam zdjęcia z logów dynamicznych z czerwca. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie...
Witam wszystkich, mam taki problem od dwóch dni, silnik po osiągnięciu ponad 3000 obrotów staje się bardzo mułowaty i wywala błąd 17958 - Charge pressure control deviation P1550 - 35 - 00 - - . W VCDS BS grupa 011 sztanga turbiny płynnie chodzi w granicach 2 cm, gruszka turbiny nowa oryginalna i wężyki podciśnienia nowe. Odczyty przepływomierza też...
Przystaję przy tej wypowiedzi. Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak...
Witam wszystkich użytkowników forum. Posiadamy mercedesa w210 300 TD 177km z 1998 roku. Mam z nim mały problem. Otóż wszystko było dobrze autko smigalo jak szalone, zgasilem go i na drugi dzień jak jechalem auto zupełnie nie miało mocy. Wrocilem z pracy od razu pojechalem do znajomego mechanika, on podlaczyl merca pod diagnosis cczy jakoś tak. Oczywiscie...
Witam Jak sprawdza się kolektor bezciśnieniowy? Ja mam ciśnieniowy i bezciśnieniowy. Niestety z bezciśnieniowym mam problemy, bardziej awaryjny jest. Już po roku czasu mechanizm spłuczki na samej górze zbiornika uszkodził się, woda z niego cały czas wypływa. Niby mówili, że zakamieniało, możliwe, bo woda w upały cały czas się gotuje. Ciekawe, czy tam...
Czy wtedy wymienia się cały kolektor ssący, czy wystarczy go i klapy wyczyścić?
Przeglądając posty zauważyłem, że dałem odpowiedzi jak się problem już wyjaśnił <blame on me>. Otóż całość załatwił N75. Auto zapier**la i naprawdę nie potrzebne były moje nerwy. Czasami trzeba się zastosować do prostych zaleceń kolegów z forum. Najłatwiej było zamienić zaworek. Jeszcze zanim zamieniłem zaworki na próbę, czyściłem doloty, EGR,...
Klimosz mozesz miec racje Bo zauwarzylem ze po przygazowce zanim wysiada jeden z cylindrow ta zabawka puszcza strzalem chmorke dymu z olejem tak ze kolektor obryzgoje .Wiec moze to to???
Ostatnio bylem z trasie swoim dieslem zafira 2.0 dti84km, w trasie po przejechaniu jakies 25 km na swiatlach zapalily mi sie 2 check signing I taki z ludzidziem czytalem niby od ukladu chlodzenia, po czym obroty zaczely wariowac od1500 do zero czasami do 2000 pozniej pojawil sie problem z ruszaniem chwilowe braki reakcj na gaz I przeszedl w Stan awaryjny...
hej nie mogę sobie poradzić z jednym samochodem oczywiście chodzi o tryb awaryjny tylko jest bardzo dziwna przypadłość, otóż efektem trybu awaryjnego jest niedoładowanie ale zwrocie uwagę na to ze przepływka daje przy 1600rpm już 1000mg powietrza. na biegu jałowym jest około 800mg. logi: http://vaglog.rtnet.pl/bakowski_32961.ht... przepływka była podmieniona...
Włóż 1.8 Najlepszy kompromis między niezawodnością, spalaniem i mocą. Po co pakować się w ten awaryjny i kosztowny gaźnik 2EE. Najlepszym wyjściem było w tym przypadku dorobienie przekładki na kolektor i montaż gaźnika z Golfa I od silnika 1.6 tylko ssanie trzeba było przerobić na ręczne.
U mnie były połamane wtyczki czujników położenia wałka rozrządu. Mam cichą nadzieję, że ten błąd jest spowodowany poluzowaniem się którejś wtyczki. Dodatkowo mam jeszcze jeden błąd spowodowany klapami kolektora. W kolektorze często pęka trójkąt sterujący klapami. Wcześniej jak był złamany, silnik nie przechodził w tryb awaryjny a skrzynia działała prawidłowo....
Mam instalację elpigaz komputer viola plus. Problem występuje przy zimnym silniku przy temp -4, +5 , po odpaleniu na paliwie przełączeniu na gaz i przechaniu ok 300 m i zgaszeniu silnika mam problemy z ponownym uruchomieniem na paliwie. Wyczuwalny jest smród gazu koło samochodu. Byłem już u gazowniuków z tym problemem 4 razy coś poregulują a rano problem...
no nie wiem jakiej pojemnosci jest kolektor sacy w twoim aucie zeby tak dlugo wypychac z tamtad gaz. widocznie mylisz sie o tym,ze to wina gazu.jeszcze kilka lat temu mialem auto z ogromnym kolektorem sacym na II generacij i nie bylo takiego problemu.podejrzewam ,ze u ciebie silnik wchodzi w tryb awaryjny po pracy na gazie.dlatego ciezko ci odpala na...
nie wiem dlaczego sądzisz , że instalacja wtrysków gazowych wymaga wiercenia głowicy ? Wierci się kolektor ssący , jak najbliżej zaworów ssących , pod kątem zbliżonym do wtryskiwaczy benzynowych. Prawdziwy fachowiec zdejmuje kolektor , rnawierca precyzyjnie i wszystkie wtryski identycznie. Fajansiarz (czyt. większość) wierci tam gdzie sięgnie wiertarką...
(at)marszałekkom , (at)sigwa18 Witajcie ponownie, wróciłem do tematu :) Wymontowałem turbo i wyczyściłem. Także wyczyściłem cały dolot, kolektor wydechowy, EGR. Grzebałem się z tym 3 dni, żeby zrobić wszytko dokładnie, wymieniłem przewody podciśnieniowe, I wreszcie samochód NIE TRACI MOCY :) I teraz jeszcze 3 kwestie: 1 kwestia - Wrzucam logi BS -...
Witam, jak w temacie auto przechodzi sporadycznie w tryb awaryjny, błędy jakie się zapisują: 4221- Jednostka sterująca przepustnicy -anomalny sygnał 4161- Potencjometr przepustnicy Auto zwiedziło już 2 warsztaty, w jednym ponoć czyścili przepustnice (to dopiero sprawdzę, bo w tym silniku trzeba rozebrać cały kolektor by się do niej dostać). Nie wygląda...
Witam, mam problem z passatem b6 2.0 TDI oznaczenie BMR skrzynia dsg. Passata kupiłem po Lekkiej kolizji z drzewem :) przy silniku uszkodzony był kolektor ssący i przepustnica. Wymieniłem uszkodzone czesci i niestety silnik ma problemy z zapaleniem.... gdy jest zimny zapala tylko na "plaka" ii chodzi dosyć nierówno chyba na 3 cylindry, przy dodaniu...
Witam Serdecznie Panowie mam kolejny problem. zakupiłem Smarta .auto stało około 3 miesięcy nie odpalane. poprzedni właściciel miał problem bo auto wchodziło w tryb Awaryjny i dymiło.. więc kupił inne Auto,po zrzuceniu z Lawety naładowałem Akumulator i rozpocząłem próbę startu która się nie powiodła kreci ale nie zapala niby próbuje wydostaje się dym...
w układzie crdi tego autka jest jeden jedyny regulator wysokiego ciśnienia i znajduję sie na pompie wysokiego ciśnienia. Wymienia się go bez demontażu pompy ale jest trudny dostęp bo kolektor przeszkadza. Z tego co pamiętam kosztuje ok 800zł i jest dostęny w serwisach ASO diesel bosch czy delphi. Postaram się zrobic fotkę jak to wygląda. W sieci kia...
mg582157 ma rację, aby uniknąć kosztów należy podpiąć sterownik do euroscana bądź examinera być może wykaże błędy np. cewki, mapsensora itd. zawsze to lepsze i tańsze niż kupowanie części i to nie tanich, które mogą okazać się zbędne. Na początek zacznij (jak się da ) jeździć "na siłę" na benzynie, sterownik powinien przestawić się po kilkudziesięciu...
Witam, przeszukałem kilka forów i tutaj kilka stron tematów ale nie znalazłem podobnego. Na innym forum po kilku odpowiedziach na początku temat upadł wiec może tu znajdę lepszą pomoc. Pacjent: Astra G Bertone Cabrio 2004r. 1.8 125KM nie skażona podtlenkiem LPG Posiadam ją od 2 miesiecy i cały czas męczę się z checkiem i błędem P0130. Sonda która siedziała...
Witam wciąż borykam się z problemem z silnikiem. Jak jeździ to jeździ jak ten chochlik co się tam chowa gdzieś się uaktywni silnik nie ma mocy nie jeździ strzela w kolektor ostatnio nawet już nie wkręca się i chodzi na wolnych obrotach góra do tysiąca z gazem w podłodze.Wygląda to tak jak by silnik nie dostawał w ogóle paliwa.Zdeterminowany przegrzebałem...
Masz rację.przygrzany jest R370 będący w szeregu z cewkami odchylania poziomego. Zmierzyłem kilka napięć, -12, i -25 idealne, U3=190 V (na schemacie jest210 na płytce 200, kolektor T308 54V (zamiast 70). Wszystkich nie mierzyłem, bo szukałem -40V, ale dopiero potem zobaczyłem że mam 1 wersję regulacji jaskrawości i ono ma nie być wykorzystane. Przywrócę...
Nie wiem czy to nie za dużo - u mie był 32 mm i był problem z ustawieniem właściwej mieszanki na gazie. Dopiero małe jego zkryzowanie (kawałkiem blaszki) poprawiło sytuację. A jak wygląda u Ciebie podłączenie sondy lambda ? Czy jest po prostu odłączona (lub przyłączona do masy) czy też emulowana ? Digifant jeśli wykryje wadliwe działanie jednego z czujników...
Nie będzie pasować... co gorsza w RR są dwa rodzaje sterownika silnika (podział ze względu na osprzęt silnika) do 97r (aluminiowy kolektor ssący brak przepływomierza, pompa wtryskowa - stary typ)... i od 98r (plastikowy kolektor ssący, przepływomierz, pompa wtryskowa - nowy typ). Złącza sterowników są identyczne, ale obudowy mają klucz w różnych miejscach...
Opłacalność na zasadzie "per saldo wyjdzie mi taniej niż prąd z elektrowni" jest nadal mocno wątpliwa. Jednak moim zdaniem mimo wszystko warto kupić chociaż ze - dwa panele PV, regulator i akumulatory - "mały" zestaw 24V - powiedzmy rzędu z 200Wp. Dlaczego? Kilka powodów: - Zestaw awaryjny który da nam energię w razie problemów z dostawami. Dal niektórych...
Autko kupiłem pół roku temu, ma 220 tyś. Jak przy każdym nowym nabytku zostały wymienione czesci eksploatacyjne. filtry powietrza były bardzo zabrudzone-takiego syfu to ja jeszcze nie widziałem. Kolektor dolotowy chyba nie był sprawdzany. Z informacji od mechanika (osoby która zajmuje się tylko mercami i to nie od dziś) turbiny są ok, ale przy prawej...
Mam kolektory słoneczne dwu panelowe. potrzebuje załozyć zasilacz awaryjny, doradzcie co wybrać
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
A bardzo się grzeje przewodzący tranzystor ? BC548 ma raczej za mały dopuszczalny prąd kolektora. Jeśli tak, to układ może być awaryjny. Może coś typu BD135?
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Jak masz gaz, to po co pakować się w drogie i awaryjne kolektory próżniowe? Jak już, to zdecydowanie trwalsze i w całym rozliczeniu tańsze są kolektory płaskie. Ja też mam gaz i chciałem sobie zrobić kolektory (3-4 szt) z opcją wspomagania grzania CO i mając już duży wymiennik CWU z dwoma wężownicami koszty wyszły rzędu 15-17 tys bez mojej robocizny....
ale trzeba pamiętać, że owe usunięcie ma wplyw na elastyczność jednostki... Bajki powtarzane na wszystkich forach 😄 Cały czas, setki razy wywalałem klapy, z benzyn, diesli, kilkanaście razy hamowaliśmy i nie ma kompletnie żadnej różnicy. ŻADNEJ. No chyba że na plus, bo w niektórych sterownikach błąd klap powoduje tryb awaryjny. Usuwasz i jedzie jak...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Ja tu widzę padniętą turbinę, bo zdaje się jest ze zmienną geometrią łopatek. są po prostu zatarte i pracują w ograniczonym zakresie a to powoduje przechodzenie układu sterowania w tryb awaryjny. Pozostaje regeneracja turbiny nie wielu to robi prawidłowo bo to precyzyjne urządzenie i wymaga należytego doświadczenia i przygotowania całej operacji. A...
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
Wracaj do mechanika na reklamacje, niech dokończy temat.
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Powodzenia, uważaj żeby nie uszkodzić połączenia EGR z kolektorem dolotowym, trzeba bardzo uważać z tą obejmą, żeby nie zgnieść aluminiowej rurki. Swoją drogą wyjęcie EGR w tym silniku, to nie jest takie hop. Masz tam chłodnice spalin z obiegiem płynu.
Skompletowanie z rury miedzianej i otuliny kauczukowej wychodzi troszkę taniej od zestawu rur z karbowanej kwasówki, ale łatwość montażu tej drugiej rury jest znaczną przewagą nad miedzią. Co do jakości to oba materiały są porównywalne. Jako wieloletni użytkownik kolektora próżniowego mogę powiedzieć, że gdyby nie stany awaryjne to i pex by spokojnie...
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
silnik do remontu, a 4000 rpm to tryb awaryjny
To co opisujesz to typowy objaw braku mocy silnika . Silnik w trybie awaryjnym . Przeglądnij kolektor dolotowy czy nie pękła rura przy intercoolerze !!! Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to ewentualnie możesz zobaczyć na diagnostykę CDI na www.mercdiagnose.eu . Znajdziesz tam opisy najbardziej typowych usterek tych silników .
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Błąd przekaźnika świec,nie ma wpływu na moc.Jakie masz ciśnienie w railu i w kolektorze.??
Kolego sprawa dosyć prosta, najpierw sprawdz czy sztanga turbiny jest wciągana podczas zapalenia silnika, widać bez rozbierania. Po drugie popatrz co masz w kolektorze.
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Pompy 12v kolektorów https://e-sklad.pl/awaryjne-i-podstawowe...
Moim zdaniem nie ma to sensu tak samo jak nie mają sensu "solary". Obsługa techniczna ich jest kłopotliwa a na dodatek nie ma co zrobić z nadmiarem energii w czerwcu / lipcu. Na dokładkę PVT fabryczne są drogie a domowej konstrukcji.... bardziej awaryjne. Możesz też autorze przeczytać to -> https://easysolar-app.com/pl/2015/06/08/...
witam.mam problem z zafirą z silnikiem y20dth z roku 2003. mianowicie chodzi o błąd 0070(błąd temp. powietrza otoczenia) którego nie moge skasować-silnik pracuje normalnie, drugi błąd 0400(błąd EGR-u) da się skasować ale powraca-silnik pracuje w "trybie awaryjnym". wyczyściłem kolektor ssący z klapkami bo był "zamulony", po wyciągnięciou EGR-u zawór...
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Ja myśę o awaryjnym podpięciu do inst co i w razie czego tam upuszczę nadmiar "pary" . Kolektor chcę umieścić na dachu na ramce ze stalowego profila, a na górze dam zawias do połączenia z oszklonym pudłem kol,tak żebym mógł to unieść do góry i dostać się do środka na wypadek konieczności serwisu lub modernizacji
Ciężko stwierdzić zdalnie może jakieś nagranie jak to chodzi. Podczas czyszczenia nic ci nie wpadło do kolektora?
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Ja tak miałem, jak idzie do 3000obr/min to znaczy wchodzi w tryb awarii. Pęknieta rura która idzie do intercoolera. Nieszczelności bym szukał najpierw tam, dolot,EGR ggdzie łączy sie z kolektorem. Tam na kolektorze jest taki króciec na ktory nachodzi rurka od czujnika ciśnienia-on znów na podszybiu jest. Tam ten króciec należy wykałaczką przeczyścić.
Jak szukasz pomocy to podawaj opisy błędów. Jakie ciśnienie widzi ten czujnik na wolnych obrotach, jakie przy fazie w podłogę, jakie na niepracującym silniku. Kiedy i w jakich warunkach wystroje ten błąd? Błąd pojawi się wtedy kiedy ciśnienie w kolektorze będzie odpowiadało innemu niż wyliczy to sobie sterownik z kąta otwarcia przepustnicy. Może być...
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
U mnie w W638 2.2 cdi (automat) mnie przyczyną był włącznik świateł stop, ale długo się nie nacieszyłem bo błąd p1470 powrócił. Podciśnienia mam napięcia na modulatorach są i tryb awaryjny też jest. Gdzie jeszcze szukać (dysponuje SD) ???
Witam auto wpada w tryb awaryjny kierownica w turbinie,albo przepłymoeierz powietrza, to moja opcja.
Trzeba do kompa podłączyć bo to jakiś tryb awaryjny, któryś czujnik wysyła złe dane np. ciśnienie paliwa, albo doładowania.
Witam. Trzeci dzień studiuje internet i nie ma tematu dotyczącego moje przypadku.... astra G 1.6 8V Z16SE tak więc: pojawił się błąd P0400( kontrolka CHECK ENGINE).....wiadomy chyba dla wszystkich :-) , auto po rozgrzaniu do ok 90 st. przechodziło w tryb awaryjny...na zimnym szło ok......kolektor przeczyszczony , zawór wymieniony , nowa uszczelka pod...
Pękające kolektory to zmora silników 651 - ale (o ile pamiętam) były wprowadzone do użytku tak gdzieś w 2011. Ale rzeczywiście - dziura w kolektorze ssącym zakłócała pracę całego systemu uzdatniania spalin i motor najczęściej przechodził w pracę awaryjną. Jeżeli nieszczelność jest spora i "zakidane" olejem są elementy w pobliżu to sugeruję uszkodzenie...
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Oj ze wsząd przez lata to zbierałem: od kiedy kupiłem auto z tym silnikiem- czyli trzynaście lat temu (a auto Lancia Phedra rocznik 2008). Na szczęście nie musiałem do tej pory z nich korzystać do "grubszych" awaryjnych spraw. Zarejestruj się na forum Peugeota- tam jest chyba najwięcej w temacie HDi. W pliku o różnych wariacjach tego silnika 1229163...
Możesz spróbować tak przerobić tylko umieść ten dodatkowy tranzystor regulacyjny na wspólnym radiatorze razem z tranzystorami końcowymi. Najlepiej jak najbliżej tych tranzystorów żeby było dobre sprzężenie termiczne. Gdybyś wybrał tranzystor w obudowie TO-126 lub podobnej to pamiętaj o elektrycznym odizolowaniu kolektora tego tranzystora od radiatora....
moduł awaryjny oprawa awaryjny przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny
ibiza radia jowisz kineskopy peugeot ustawieni
navitel bateria philips upgrade loader
Jak zmienić język na polski w pralce Ariston RDPD 107617 J? BMW E46 - Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia przy włączonym ogrzewaniu