P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Przejechać sie z testerem i zaobserwować jakie anomalie skłaniają sterownik do pracy "w tym trybie". Jakie błędy zapisuje?
W ASO zrobią Cię na wymianę sterownika. Czwórka pęknie jak nic. Wyszukaj warsztat w twojej okolicy co to ogarnie kilka razy taniej.
Diagnostyka układów po 1
Jak już odpali to auto to pompki w zbiorniku może nie być wcale, nie zgaśnie, nie wejdzie w tryb awaryjny również.
Tam nie ma nic oprócz gruchy turbiny i zasobnika.
Witam Mam podobny problem Peugeot 508SW 2,2 GT automat. Od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe i rozgrzaniu wszystkiego odczuwalne jest szarpnięcie przy zejściu z 4 biegu, i pojawia się szarpnięcie bardzo mocne przy ruszaniu np. ze świateł lub przy manewrowaniu przód - tył. Przy ruszaniu ze świateł tego problemu nie ma jak w czasie postoju przełączę...
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Brak sterowania przekaźnika, po naprawie wróciło do normy
Czy temat został wyjaśniony ?
Zastanawiac sie mozesz dlugo, tylko czy to cos da? Awaria przeplywomierza jest jedna z mozliwych przyczyn przejscia systemu w tryb awaryjny ze zmniejszonym wydatkiem wtrysku. Stad ograniczenie predkosci obrotowej silnika. Usun przyczyne pojawienia sie bledu (niekoniecznie wymiana przeplywomierza) i wszystko wroci do normy.
do pompy wysokiego ciśnienia wkrecony jest zaworek (taki krągły z wtyczką) w srodku jest pręcik na końcu którego jest drobniutka siateczka należy ją wyczyścic (przedmuchać powietrzem) jeżeli to nie pomoże to niestety wymiana jednak jezeli faktycznie są opilki w paliwie to jeszcze pompka w zbiorniku sie kończy albo pompa wys ciśnienia i czyszczenie pomoże...
Jaro jeśli chcesz pełnej odpowiedzi to Ty także opisz wyczerpująco .Jakie były nr. błędów wykazane , na jakim sprzęcie to było badane [ czy na pp2000 ?]. jaki zawór był wymieniany ,bo na pompie hp są dwa.Od pogody może być problem z bsi bo w czasie deszczu poprzez podszybie które w zasadzie przeważnie przecieka woda może się dostawać do kompa który...
Witam! Czy mógłbym prosi o pomoc w takiej kwestii mianowicie mam problem z kontrolką silnika w peugeocie 406 po lifcie 2,0HDI 110KM, co zgaśnie to po jakimś czasie się znowu zapala i samochód przechodzi w tryb awaryjny, problem pochodzi prawdopodobnie z turbiny. Zaobserwowałem coś takiego że kontrolka zapala mi się najczęściej przy wysokich obrotach...
Filtr paliwa do wymiany na wstępie, sprawdź pompkę pod fotelem tylnej kanapy czy jeszcze podaje
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
Podpowie mi ktoś w którym kierunku powinnam iść? antipollution fault = emisja spalin / zanieczyszczeń / błąd. http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop... https://www.google.pl/search?source=hp&e...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Niestety nie mam raportu bo byłem u mechanika i znam tylko numery błędów. Mechanik po odczytaniu błędów mówił że trzeba wymieniać przekaźnik i regenerować wtryski i nie wiem czy mam się zgodzić na tą kosztowną naprawę.
Ale czy masz umiejętności? Bo jeżeli masz 2 czy 3 błędy mówiące o ciśnieniu paliwa to możliwe że masz brudny lub uszkodzony czujnik cisnienia na listwie CR. Lub i np. UsKodzona wtyczkę w tym czujniku
mam ten sam problem ? i nie wiem co zrobić na tiptronicu dobrze chodzi
Poczysciłem styki i narazie ok
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
A na benzynie jest ten problem ? Jeżeli tak, to coś ogólnie skiepszczone, może być sonda może być pare innych rzeczy. A jak tylko na gazie to gazownia sknocona. Albo prozaicznie źle mnożniki ustawione albo błędna kompletacja instalcji. No, mogą być jeszcze błędy montażowe typu źle "dysze" wwiercone, miedziak załamany, słabe ogrzewanie reduktora. A co...
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Nie wiem czy, czy to Lambda czy n wali w podłogę. Wczoraj po szarpnięciu pokazał błąd czujnika cofania, poza tym ciężej rano odpala a jeszcze tydzień temu palił od razu, to pewnie też skrzynia... mam nadzieję, że jakoś przejeżdżę i wrócę. Dzięki!
Mazda 2.2 i jeszcze ford mondeo 2014r w górę I to już tam są silniki 2.0 diesel ale ten co jest bardziej awaryjny czyli 150km
Aha w polu kodowania brak jest kodu I-go wtrysku, a 3 pozostałe są. I to jest twoj problem. Prawidlowy opis kodu P1600: Telekodowanie wtryskiwacza: Parametry wtryskiwaczy nieprawidłowe lub nie zostały wprowadzone Upewnij sie, że nie robisz błędu przy kodowniu. Wprowadź dla sprawdzenia kod np. sprawdzony kod drugiego wtrysku. Jeśli i jego nie przyjmyje,...
Przyczyn może być sporo,poprzez stary olej ,zły poziom oleju itp.Bez diagnostyki trudno wróżyć wyłacz silnik i zobacz czy ponownie wchodzi w tryb awaryjny i przy jakim biegu
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Sprawdźcie kable od wentylatorów aż do skrzynki bo tam jest zwarcie i bład wentylatorów powoduję tryb awaryjny i auto kreci sie max do 2000 tys obrotów. Świeci check i brak innych błędów ale to ma wpływ na moc !!!!
Czujnik wymienoiny, skrzynia poskłądana i ... Tryb awaryjny wskakuje nadal :/ Ale nie ma już szarpania przy zmianie biegów. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną ? Inny profil opon przód / tył ? Jakoś się tę skrzynię "resetuje" ? Może ona coś pamięta ?
filterek na zaworku. nalezy porzadnie przedmuchac
Ja cię rozumiem,postaw się w mojej sytuacji,pracuję sam na rodzinę,żonę i dziecko. Jak kupiłem auto,muślałem że jest wszystko wporzątku.Po 600 km zaczełu się dziać dziwne rzeczy,atypolution faulet,tryp awaryjny [2800 obr].Pojechałem do servisów aż 3 servisów. Wynik tych servisów był taki. 1.Wymiana filtra cząsteczek stałych 3,400 zł. 2.Wymiana i udrorznienie...
Witam w tym silniku jeśli elektrozawór sterujący turbiną jest uszkodzony i nie steruje to turbina jest cały czas wysterowana na maksimum (przeładowuje) jeśli dochodzi do elektrozaworu podciśnienie i przewód idący do turbiny jest szczelny to nie zostaje nic innego niż wymiana elektrozaworu. Pozdrawiam
Witam pacjent to Peugeot Boxer lll 2,2 hdi 2017 r. Problem to tryb awaryjny i błąd p15a1 - ciśnienie oleju poniżej wartości referencyjnej .Autko ma około 300 tyś. przebiegu i problem byłby jasny gdyby nie to że silnik jest wyposażony w elektrozawór regulujący ciśnienie oleju . Do tej pory co zostało zrobione to nowy czujnik ciśnienia oleju od dilera...
Panowie jakieś podpowiedzi ?? Bardzo bym był wdzięczny
Zacznijmy od tego, że bez Lexii się nie obejdzie. Nawet jeśli komputer był z takiego samego auta, nie znaczy, że miało ono identyczne wyposażenie. W przypadku Twojego auta wszystko jest powiązane z BSI i być może wystarczy przeprowadzić ponowną konfigurację auta. W BSI musi być wszystko skonfigurowane, nawet jak podłącza się fabryczne radio, musi być...
Jeśli forda, to zamiast ka, brałbym fiestę. Bardziej funkcjonalna. I lżejsza...
Musisz sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy. Wtedy może cos wyjdzie.
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot
Przy awarii jakiegokolwiek czujnika w silniku masz tryb awaryjny . Takie cos to nie tylko lampka na desce,ale różne procedury na taką ewentualność. To mieędzyinnymi często przejście w stałą niekorygowana mapę wtrysku,przejście z wtrysku sekwencyjnego na otwieranie się wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie,wyłączenie funkcji regulowania kąta zapłonu przez...
No to trzymając się tego silnika to w trybie awaryjnym tak ma. A pier***** o jakiejś ochronie wentylatora to farmazon pierwszej klasy, bo w życiu głupszej hipotezy w sprawie trybu awaryjnego nie słyszałem. Masz błąd któregoś biegu wentylatora, lub całego wentylatora jeśli masz 2, jakiś błąd krytyczny w ECU, błąd czujnika temperatury, dziwny błąd krytyczny...
witam, kolego bamboocha napisz do mnie na maila to podeśle Ci PDF o silnikach HDI w pugach, podaj Co boli silnik jak łapie tryb awaryjny , powodzenia
Witam wszystkich, odświeżam temat. Może ktoś może pomóc, elektromechanik z komputerem z okolic Krakowa Libertowa mile widziany. A więc... 206, 1.1 benzyna 2002 r. Brak czujnika zderzeniowego. Prosta wersja, tylko poduszka (poduszka świeci, jakiś problem przy pasach) i wspomaganie. Autko kupione w lipcu, pięknie chodziło aż do września, kiedy to zaczęły...
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
Po wymianie elektrozaworow żadnej poprawy szkrzyni slizga się i przy przelanczaniu z 3 na4 wskakuje tryb awaryjny
Głowica jest zrobiona i wszystko poskładane, wszystko było dobrze, ale po przejechaniu z 40 km i ponownym uruchomieniu silnika pojawił się wykrzyknik w trójkącie i auto weszło w tryb awaryjny. Błąd P1160, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i błąd nadal wyskakuje. Instalacja sprawdzona, wszystko jest ok i pytanie, czy może to być od koła zmiennych...
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
trzeba podłączyć pod komputer . ja miałem identyczny problem z tym silnikiem - był uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie auto przechodziło w tryb awaryjny się toczyło
Ale teraz badziewie wstawiają, 73tys i wtrysk poleciał? Błąd układu jezdnego, to może faktycznie komputer przeszedł w tryb awaryjny żeby kierowca nie szalał, i w tryie awaryjnym (mniejsze ciśnienie paliwa na listwie?) wtrysk szwankował? Tak sobie dorobiłem teorię :) A o przyczynach błędów ASR/ESP nie wspominali? Czy to było tylko za niskie ciśnienie...
A co powiecie na awaryjny servotronic w e39? Oglądałem kilkanaście sztuk tego to w jednej działało jak należy. Podobnież psuje się czujnik nie dostępny w zamienniku tylko ASO za jedyne 800zł. Edit: czarę goryczy przelał dziś touran 2,0 BKD a poprawił peugeot boxer 2005 z silnikiem iveco 2,8, jak mozna do K!(at)#$%^&*(Y NĘDZY ZROBIĆ BAGNET NA KTÓRYM...
Witam. Duże spalanie niska temperatura wskazuje na tryb awaryjny czyli bogatą mieszankę. Szukaj tym tropem - sondy, przepływki WN.... Pozdrawiam.
Witam mam ten sam problem tylko z rana Wskakuje teperatura i tryb awaryjny Na 8 sek..ze trzy razy ....możecie pomóc Żaden Mechanik Nie wie co to......
Witam. Czy ktoś poradził sobie z wyżej wymienioną usterką ? Auto wchodzi w tryb awaryjny i brak mocy. Wtryski, pompa, czujnik, listwa wszystko zmienione. Skacze ciśnienie i napięcie na czujniku. Walczymy z nim ale już pomysłów brakuje.
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
Napis na wyświetlaczu "Antipollution fault" oznacza dosłownie - "w silniku wystąpiła usterka mogąca spowodować wzrost zanieczyszczenia spalin" I jest to odpowiednik zapalenia się lampki "check engine". Większość usterek silnika może mieć takie następstwa. Taki napis ( i lampka na desce) pojawia się ponieważ przepisy homologacyjne nakładają obowiązek...
Witam, Czy ktoś z Was ma doświadczenie - opinie - co do montażu sterownika (zewnętrznego) centralnego zamka do peugeot 2008 ? Posiadam tylko niestety kluczyk tzw. awaryjny bez możliwości otwarcia drzwi z kluczyka. Tak wiem, można dokupić nowy kluczyk i go zaprogramować ale to jest koszt około 400 zł a taki zestaw (sterownik) jest zdecydowanie tańszy....
Rozbierał ktoś przycisk start /stop bo to w jego okolicach coś się dzieje po wstrząsach tych okolic samochód normalnie odpala , dla potomnych - jest jeszcze moduł startowy za nadkolem tak doczytałem jeszcze u siebie nie rozbierałem bo nie było czasu,dodam jeszcze że jak nie wykrywa kluczyka to samochód nie odpala też jak włożę kluczyk w tą kieszonkę...
To wymieniaj dalej aż trafisz albo zrób diagnostykę ECM, ciągła praca wentylatora to tryb awaryjny systemu.
Najwyraźniej masz uszkodzony sterownik silnika jeżeli nie ma żadnego zwarcia do masy na tym przewodzie od wtrysku. Co to za tryb awaryjny by podawać zasilanie na wtryskiwacz który będzie zalewał cylinder. Błąd sondy może być przez otwarty wtryskiwacz przez cały czas. Co było że nie gadał na początku a BSM niby sprawne?
Witam mam problem z peugeot 206 z 2005 r 1.6 hdi pojawia mi się błąd P0203 uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylinder 1 i cylinder 3 gdzie szukać przyczyny proszę o pomoc auto wchodzi w tryb awaryjny
JEST OK 10 USTEREK GŁÓWNIE ELEKTRYCNYCH DZIEKI KTÓRYM AUTO PRZECHODZI W TRYB AWARYJNY, TZN. OBROTY NIE PRZEKRACZAJA 2-2,2 TYŚ OBROTÓW, AUTO JEST ZAMULONE, MOŻESZ POSZALEC DO JAKIŚ 100 NA GODZINE, NO CHYBA ŻE Z GÓRKI:). JESLI TO TRYB AWARYJNY TO MOGĘ CI POSŁAĆ PRZYCZYNY KTÓRE TO POWODUJĄ
Po jeżdzie 3 litrowym dieslem - wrażenie muł straszny To był zepsuty , bo cokolwiek w tym OM mercedesa wywali tryb awaryjny w tym dpf i przeklęte zmienne doloty.
Witam Czy ktoś rozwiązał już powyższy problem. Niestety powyższy problem z vti dopadł i mnie po wymianie uszczelki pod głowicą. Muszę zaznaczyć, że przed wymianą uszczelki silnik pracował równo. Sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe i już nie mam pomysłu. Nie aktualizowałem jeszcze oprogramowania ale czy błąd może być w oprogramowaniu jeżeli przed...
jak masz kompa Boscha to jest mały problem peugot z tym komputerem nie lubi gazu po pewnym czasie rozjezdza sie mapa benzynowa i wchodzi w tryb awaryjny
Tak,jest to mozliwe. Wysoce awaryjny czujnik
Problem rozwiązany. Poruszałem kabelkami przy pompie paliwa i wszystko zaczęło działać. Powiedzcie mi jeszcze, czy w tym samochodzie jest taka możliwość, że jak jest mało paliwa, to włącza się tryb awaryjny i przez to nie mogę szybciej jechać?
Witam, Peu 206 sw, silnik TU5JP4 NFU 1,6 16V 109 KM. Ta sama przepustnica dziadowskiego BOSCHA. Przepustnica przejeździła 28 tyś km przez 2 lata- jeszcze u Niemca, który płakał i wymienił ją w serwisie za 480 Euro. Pojawiał się nie wiadomo skąd upierdliwy błąd P0121 albo P0122. Robiłem cuda, ale mam go!. Potencjometr przepustnicy ma 4 ścieżki oporowe....
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
2 miesiąca temu sprowadziłem wyżej wymienione autko po przejestrowaniu i przejechaniu ok 300 km zaczęły dziać się z nim problemy przy odpalaniu na zimnym silniku ogromne turbulencje i nie równa praca silnika.. Następnym objawem było wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze przechodzenie auta w tryb awaryjny kasowanie komputerem błędów wypadania zapłonu...
Tryb awaryjny z właczeniem wentylatora dla Peugeota to zdjęta wtyczka z czujnika, nie zwarcie. Wtedy włacza wentylator. Jaki masz sterownik silnika ? Masz klimę? Włacza się wentylator po właczeniu klimy ?
Witam. Od jakiegoś czasu i tylko po dłuższym postoju, np. po nocy, gdy silnik jest zimny, po jego uruchomieniu zapala się ikoną check engine, a na ekranie komputera pokładowego info: antypolution fault, i silnik przechodzi w stan awaryjny z uśrednionym dawkowaniem wtrysku, czyli jedzie, choć na 30%max. Jestem z tym autem od 10 lat więc znam wszystkie...
Musisz zrobic odczyt i zobaczyc co dolega silniczkowi..mozliwe ze wszedl sobie w taki tryb awaryjny ze nie pozwala zebys go tak "cisnol"
Witam. Poszukuję auta, które będzie pakowne i będzie dużo jeździć, ale mam ograniczony budżet, czyli 10000 złotych (na zakup i wykonanie przeglądu zerowego). Jako bazę przyjmijmy rozmiar Peugeota 307 kombi. Założenia: - silnik benzynowy, zasilany benzyną i LPG; - przebieg 30000 rocznie; - pakowny ale nie krowiasty; - klimatyzacja; - rozsądne ceny części...
Teraz przeczytałem post autora szukasz włącznika awaryjnych czy przekaźnika do kierunkowskazów/świateł awaryjnych?
Niestety nie byłem w stanie sprawdzić parametrów rzeczywistych. Sam nie dysponuje takim sprzętem, w najbliższej okolicy także nie mam żadnego wartego uwagi diagnosty a i z czasem nie jest najlepiej z racji opieki nad małym dzieckiem. Starałem się robić coś w kierunku szukania na własną rękę gdy miałem wolną chwilę, niestety check i wchodzenie w tryb...
Odłączyłem całkowicie egr i przejechałem się bez nadal było to samo na komputerze pokazało tylko egr i dpf ale to dpf został wypalony i już nie było z nim problemu(według komputera). Jeżeli chodzi o kopcenie to nie kopci nic. Tryb awaryjny również nie pokazał się na komputerze :/ Dodano po 1 Co dziwne autko praktycznie nie kopci nawet jak wcisne pedał...
Cześć! Mam problem z autem Peugeot 3008 z silnikiem 1,6 VTI 120KM. Auto losowo dopada wypadanie zapłonu z błędem P1337. Zamieniane były cewki miejscami, co nie daje efektów. Świece nowe. Kompresja na zimnym podobno OK. Nie znam się na mechanice, ale próbuje z tym walczyć, ponieważ większość mechaników rozkłada ręce. Kupiłem ELM i zacząłem samodzielnie...
Dzień dobry Nie wiem czy to aktualne ale potrzebuje pomocy ze skrzynią al4 w Peugeot 807 Kupiłem Peugeota 807 benzyna 2.0 w automacie cena była atrakcyjna ze względu na problem ze skrzynia ale w końcu niby ja ktoś naprawił i ze powodem tego był mały plasticzek pływający w oleju i gość mnie zapewnił ze wszystko jest dobrze a oprócz tego że w skrzyni...
Witam, Mam problem z moim Peugeot 308 CC 2.0 HDi. Przy mocnym przyśpieszaniu jak przekroczę prędkość 110-120 km/h samochód przechodzi w tryb awaryjny i wyskakuje kontrolka check engine, auto traci moc. Po ponownym odpaleniu check dalej się świeci i znowu pełna moc do tej samej prędkości i tryb awaryjny. Ktoś miał podobny przypadek? Samochód długo stał...
Koledzy mam zapchany katalizator w samochodzie czy sondę lambda za katalizatorem da się jakoś oszukać żeby silnik nie wchodził w tryb awaryjny ?
Masz wyłechtany układ paliwowy , w tej sytuacji nie da się wykonać uczenia wtrysków , jeśli rozpoczaleś te procedurę to zapewne nie ukończyłeś i efektem jest palący czek i tryb awaryjny silnika W tej sytuacji trzeba doprowadzić do całkowitej sprawności układ paliwowy , skoro są opiłki to jeszcze zniszczą się nowe wtryski , myśle że trzeba pompę regenerować...
Witam Wiem że temat był wielokrotnie przerabiany ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na mój problem i proszę o pomoc. Posiadam Peugeota 407 1,6hdi z 2007 roku. Pewnego dnia wycieraczki przeszły w tryb awaryjny załączają się co 4 sekundy i nie reagują na przełącznik przy kierownicy i działają tak że po wyciągnięciu kluczyka Dowiedziałem się że...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Tryb awaryjny ,podłącz go pod kompa i sczytaj błędy.
Witam! Mam taki problem z Peugeot 406 2.0 HDI rok 2001. Co jakis czas zapala sie kontrolka silnika, samochód nie wchodzi w tryb awaryjny ale check idzie tylko wykasowac pod komputerem. po podlaczeniu launcha pokazal sie jeden bład: intermittent fault accelerator pedal 2 signal coherence with acceleratoer pedal signal 1. I teraz mam pytanie czy do wymiany...
Mazda 626 GF czy Nissan Primera P11 :) Witajcie. Bez obrazy, ale powyższe auta to "zgnilaki" Ja zaproponował bym coś z Francuza, np. Peugeot 306 lub 406 2.0HDI . Sam posiadam 306-stkę kombi z takim silnikiem, mega ekonomiczne, mało awaryjne silniki, blacha ocynk,fajne wyposażenie (jak na 2000rok produkcji) komfort i fajne w prowadzeniu. Za 6000zł możesz...
W najbogatszej wersji są 3 czujniki. Napisz czy problem dalej występuje to sprawdzę u siebie który czujnik odpowiada za włączenie wiatraka. Jest on dość awaryjny i kosztuje ponad 100zł
Na wolnych bez klimy 6 bar to norma.Włączona dochodzi do 19 i daje maks bo ciśnienie za bardzo wzrosło gdyż pierwszy bieg nie ruszył.Przestaje bo ciśnienie spada.Odłączenie czujnika temp wprowadza w tryb awaryjny i wtedy norma że went na maks.
Witajcie. Pomagam naprawić sąsiada samochód (jak w tytule), jednak borykamy się z problemem i próbujemy to zrozumieć, by naprawić. Samochód po wielu przejściach i nie znamy jego historii, przebieg około 700tyś. Silnik łapie błąd P0481 i przechodzi w tryb awaryjny (nie pozwala na osiągnięcie pełnej mocy). Samochód zakupiony z uszkodzonym silnikiem -...
Hej, mam problem z samochodem a mianowicie z Peugeot 308 rocznik 2009 silnik 1.6 vti z instalacją gazową BRC. W różnych momentach zapala mi się check engine oraz informacje na ekranie komputera antypollution system faulty. Podczas sprawdzenia błędów przez Obd wyskoczyły następujące błędy: P0013 oraz P0014. Problem występuje w różnych momentach, czasem...
Witam jakiś miesiąc temu po odpaleniu auto weszło w tryb awaryjny i silnik pracował tylko na 1100 obrotów,nie reagował na pedał gazu,na warsztacie wymieniono elektrozawór dawkowania paliwa,który znajduje sie z tyłu pompy.Auto pochodziło aż do dziś i znowu to samo. Pojechałem na ten sam warsztat ponieważ objawy są identyczne co poprzednio.Powiedziano...
chodzi mi co jest mniej awaryjny za te pieniadze paasata i bore to będzie 2001 rok a peugeota 307SW to bedzie ok 2005 rok produkcji Passata kupisz z 2003 roku,za te pieniądze.Oczywiście passat mnie awaryjny,ale co powiem jeżeli chodzi Ci o te auta,to też zależy od utrzymania ich.
Prawdopodobnie masz sterownik Sagem SL96. To awaryjny sterownik i jego awaria powoduje właśnie taki efekt.
jak w tytule po zatankowaniu złego paliwa wymieniłem filtr wypompowałem wszystko ze zbiornika 307 odpala tylko po chwili za pala sie kontrolka diagnostyki silnika przełacza sie w tryb awaryjny i na wyswietlaczu pojawia sie napis ODBLOKUJ FILTR DIESLA prosze o szybka odpowiedz na maxkuba(at)o2.pl
Jak masz przekaźniki sterowane ze sterownika silnika to wystarczy ściągnać wtyczkę z czujnika temperatury na termostacie przy włączonym zapłonie, sterownik wchodzi w stan awaryjny i na wszelki wypadek włącza wiatrak, a jak niechcesz łapac błędów to zamiast czujnika zapnij potencjometr, powinien załączac mięzdy 400 a 200 omów.
Witam wszystkich Mam problem z moją 406 tką przy szybkości około 130 km/h przechodzi w tryb awaryjny , na teście wychodzi błąd 0243 błąd przetwornika ciśnienia regulacja ciśnienia doładowania bieg jałowy na postoju jak przytrzymam go na wysokich obrotach też przejdzie w tryb awaryjny zaworek turbiny zmieniałem nic nie daje .Prosiłbym bardzo o porady...
peugeot awaryjny peugeot awaryjny odpala peugeot awaryjny odpalać
kosę spalinowy kupić wykrywanie ruchu uniwersalny zasilacz wtyczka
tester ledów beskid przestrojenie
Naprawa modułu zapłonowego Mercury 8 KM 2T: Diagnostyka i wymiana Przepalanie bezpiecznika pompki paliwa w John Deere 5720