P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Przejechać sie z testerem i zaobserwować jakie anomalie skłaniają sterownik do pracy "w tym trybie". Jakie błędy zapisuje?
W ASO zrobią Cię na wymianę sterownika. Czwórka pęknie jak nic. Wyszukaj warsztat w twojej okolicy co to ogarnie kilka razy taniej.
Diagnostyka układów po 1
Jak już odpali to auto to pompki w zbiorniku może nie być wcale, nie zgaśnie, nie wejdzie w tryb awaryjny również.
Witam Mam podobny problem Peugeot 508SW 2,2 GT automat. Od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe i rozgrzaniu wszystkiego odczuwalne jest szarpnięcie przy zejściu z 4 biegu, i pojawia się szarpnięcie bardzo mocne przy ruszaniu np. ze świateł lub przy manewrowaniu przód - tył. Przy ruszaniu ze świateł tego problemu nie ma jak w czasie postoju przełączę...
Tam nie ma nic oprócz gruchy turbiny i zasobnika.
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Brak sterowania przekaźnika, po naprawie wróciło do normy
Zastanawiac sie mozesz dlugo, tylko czy to cos da? Awaria przeplywomierza jest jedna z mozliwych przyczyn przejscia systemu w tryb awaryjny ze zmniejszonym wydatkiem wtrysku. Stad ograniczenie predkosci obrotowej silnika. Usun przyczyne pojawienia sie bledu (niekoniecznie wymiana przeplywomierza) i wszystko wroci do normy.
Czy temat został wyjaśniony ?
do pompy wysokiego ciśnienia wkrecony jest zaworek (taki krągły z wtyczką) w srodku jest pręcik na końcu którego jest drobniutka siateczka należy ją wyczyścic (przedmuchać powietrzem) jeżeli to nie pomoże to niestety wymiana jednak jezeli faktycznie są opilki w paliwie to jeszcze pompka w zbiorniku sie kończy albo pompa wys ciśnienia i czyszczenie pomoże...
Jaro jeśli chcesz pełnej odpowiedzi to Ty także opisz wyczerpująco .Jakie były nr. błędów wykazane , na jakim sprzęcie to było badane [ czy na pp2000 ?]. jaki zawór był wymieniany ,bo na pompie hp są dwa.Od pogody może być problem z bsi bo w czasie deszczu poprzez podszybie które w zasadzie przeważnie przecieka woda może się dostawać do kompa który...
Witam! Czy mógłbym prosi o pomoc w takiej kwestii mianowicie mam problem z kontrolką silnika w peugeocie 406 po lifcie 2,0HDI 110KM, co zgaśnie to po jakimś czasie się znowu zapala i samochód przechodzi w tryb awaryjny, problem pochodzi prawdopodobnie z turbiny. Zaobserwowałem coś takiego że kontrolka zapala mi się najczęściej przy wysokich obrotach...
Filtr paliwa do wymiany na wstępie, sprawdź pompkę pod fotelem tylnej kanapy czy jeszcze podaje
Najczęściej dzieje się na odwrót. Zapisuje się błąd w sterowniku silnika ten przełącza się w tryb awaryjny odłączając jednocześnie komunikację po CAN co skutkuje zapaleniem się kontrolni ESP bo moduł ABS nie może pobrać danych ze sterownika silnika. Jakie błędy są zapisane w sterowniku silnika?
Podpowie mi ktoś w którym kierunku powinnam iść? antipollution fault = emisja spalin / zanieczyszczeń / błąd. http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop... https://www.google.pl/search?source=hp&e...
Opisany problem, czyli nagła utrata mocy (uczucie "odcięcia turbiny") po przejechaniu kilku kilometrów, bez wyświetlania żadnych błędów na desce rozdzielczej, jest często spotykany i zazwyczaj oznacza, że silnik wchodzi w tryb awaryjny (limp mode). Fakt, że po pewnym czasie moc wraca (po ponownym uruchomieniu silnika lub samoistnie) sugeruje, że usterka...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Niestety nie mam raportu bo byłem u mechanika i znam tylko numery błędów. Mechanik po odczytaniu błędów mówił że trzeba wymieniać przekaźnik i regenerować wtryski i nie wiem czy mam się zgodzić na tą kosztowną naprawę.
Ale czy masz umiejętności? Bo jeżeli masz 2 czy 3 błędy mówiące o ciśnieniu paliwa to możliwe że masz brudny lub uszkodzony czujnik cisnienia na listwie CR. Lub i np. UsKodzona wtyczkę w tym czujniku
mam ten sam problem ? i nie wiem co zrobić na tiptronicu dobrze chodzi
Poczysciłem styki i narazie ok
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
A na benzynie jest ten problem ? Jeżeli tak, to coś ogólnie skiepszczone, może być sonda może być pare innych rzeczy. A jak tylko na gazie to gazownia sknocona. Albo prozaicznie źle mnożniki ustawione albo błędna kompletacja instalcji. No, mogą być jeszcze błędy montażowe typu źle "dysze" wwiercone, miedziak załamany, słabe ogrzewanie reduktora. A co...
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Nie wiem czy, czy to Lambda czy n wali w podłogę. Wczoraj po szarpnięciu pokazał błąd czujnika cofania, poza tym ciężej rano odpala a jeszcze tydzień temu palił od razu, to pewnie też skrzynia... mam nadzieję, że jakoś przejeżdżę i wrócę. Dzięki!
Aha w polu kodowania brak jest kodu I-go wtrysku, a 3 pozostałe są. I to jest twoj problem. Prawidlowy opis kodu P1600: Telekodowanie wtryskiwacza: Parametry wtryskiwaczy nieprawidłowe lub nie zostały wprowadzone Upewnij sie, że nie robisz błędu przy kodowniu. Wprowadź dla sprawdzenia kod np. sprawdzony kod drugiego wtrysku. Jeśli i jego nie przyjmyje,...
Przyczyn może być sporo,poprzez stary olej ,zły poziom oleju itp.Bez diagnostyki trudno wróżyć wyłacz silnik i zobacz czy ponownie wchodzi w tryb awaryjny i przy jakim biegu
Mazda 2.2 i jeszcze ford mondeo 2014r w górę I to już tam są silniki 2.0 diesel ale ten co jest bardziej awaryjny czyli 150km
filterek na zaworku. nalezy porzadnie przedmuchac
Ja cię rozumiem,postaw się w mojej sytuacji,pracuję sam na rodzinę,żonę i dziecko. Jak kupiłem auto,muślałem że jest wszystko wporzątku.Po 600 km zaczełu się dziać dziwne rzeczy,atypolution faulet,tryp awaryjny [2800 obr].Pojechałem do servisów aż 3 servisów. Wynik tych servisów był taki. 1.Wymiana filtra cząsteczek stałych 3,400 zł. 2.Wymiana i udrorznienie...
Witam w tym silniku jeśli elektrozawór sterujący turbiną jest uszkodzony i nie steruje to turbina jest cały czas wysterowana na maksimum (przeładowuje) jeśli dochodzi do elektrozaworu podciśnienie i przewód idący do turbiny jest szczelny to nie zostaje nic innego niż wymiana elektrozaworu. Pozdrawiam
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Czujnik wymienoiny, skrzynia poskłądana i ... Tryb awaryjny wskakuje nadal :/ Ale nie ma już szarpania przy zmianie biegów. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną ? Inny profil opon przód / tył ? Jakoś się tę skrzynię "resetuje" ? Może ona coś pamięta ?
Sprawdźcie kable od wentylatorów aż do skrzynki bo tam jest zwarcie i bład wentylatorów powoduję tryb awaryjny i auto kreci sie max do 2000 tys obrotów. Świeci check i brak innych błędów ale to ma wpływ na moc !!!!
Witam pacjent to Peugeot Boxer lll 2,2 hdi 2017 r. Problem to tryb awaryjny i błąd p15a1 - ciśnienie oleju poniżej wartości referencyjnej .Autko ma około 300 tyś. przebiegu i problem byłby jasny gdyby nie to że silnik jest wyposażony w elektrozawór regulujący ciśnienie oleju . Do tej pory co zostało zrobione to nowy czujnik ciśnienia oleju od dilera...
Panowie jakieś podpowiedzi ?? Bardzo bym był wdzięczny
Zacznijmy od tego, że bez Lexii się nie obejdzie. Nawet jeśli komputer był z takiego samego auta, nie znaczy, że miało ono identyczne wyposażenie. W przypadku Twojego auta wszystko jest powiązane z BSI i być może wystarczy przeprowadzić ponowną konfigurację auta. W BSI musi być wszystko skonfigurowane, nawet jak podłącza się fabryczne radio, musi być...
Jeśli forda, to zamiast ka, brałbym fiestę. Bardziej funkcjonalna. I lżejsza...
Musisz sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy. Wtedy może cos wyjdzie.
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot
Przy awarii jakiegokolwiek czujnika w silniku masz tryb awaryjny . Takie cos to nie tylko lampka na desce,ale różne procedury na taką ewentualność. To mieędzyinnymi często przejście w stałą niekorygowana mapę wtrysku,przejście z wtrysku sekwencyjnego na otwieranie się wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie,wyłączenie funkcji regulowania kąta zapłonu przez...
witam, kolego bamboocha napisz do mnie na maila to podeśle Ci PDF o silnikach HDI w pugach, podaj Co boli silnik jak łapie tryb awaryjny , powodzenia
No to trzymając się tego silnika to w trybie awaryjnym tak ma. A pier***** o jakiejś ochronie wentylatora to farmazon pierwszej klasy, bo w życiu głupszej hipotezy w sprawie trybu awaryjnego nie słyszałem. Masz błąd któregoś biegu wentylatora, lub całego wentylatora jeśli masz 2, jakiś błąd krytyczny w ECU, błąd czujnika temperatury, dziwny błąd krytyczny...
Po wymianie elektrozaworow żadnej poprawy szkrzyni slizga się i przy przelanczaniu z 3 na4 wskakuje tryb awaryjny
Witam wszystkich, odświeżam temat. Może ktoś może pomóc, elektromechanik z komputerem z okolic Krakowa Libertowa mile widziany. A więc... 206, 1.1 benzyna 2002 r. Brak czujnika zderzeniowego. Prosta wersja, tylko poduszka (poduszka świeci, jakiś problem przy pasach) i wspomaganie. Autko kupione w lipcu, pięknie chodziło aż do września, kiedy to zaczęły...
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
peugeot awaryjny peugeot awaryjny odpala peugeot awaryjny odpalać
rezystancja cewki elektrozawór zmywarki zasilać awaryjny solarny zelmer meteor iskrzenie komutatorze
Zatrzymywanie się kółka szlifierskiego - przyczyny i rozwiązania Junkers gazowy Brotje - przyczyny braku załączenia