Witam, w dniu wczorajszym byłem na szarpakach moją Audi a3 98r. na stacji diagnostycznej , i po tej wizycie pojawił mi się błąd przedniego lewego ABS , moje pytanie , ... czy przewód od abs jest gdzieś łączony jakaś kostka etc ??
Jeśli cyrk zaczął się od zrobienia zbieżności, sprawdź w grupie (chyba 7) co pokazuje czujnik kąta skrętu na prosto ustawionej kierownicy. Jeśli pokazuje więcej jak +/- 5*, to może być tak, że sterownik ABS próbuje cały czas naprowadzić auto na prawidłowy tor jazdy dohamowując koło, bo nie "wie" że ma problem z korelacją czujnika przyspieszenia wzdłużnego...
W sterze abs
A po co wymieniasz czujnik skrętu i taśmę jak wspomaganie nie ma komunikacji? Gdzie masz ten błąd czujnika? W ABS?
Podepnij miernik do wiązki na wpiętym czujniku i zobacz czy napięcie się zmienia, być może coś przywiera do wiązki . Zrób na wpiętej i wypiętej wtyczce pompy abs.
trzeba sprawdzić zasilania. Sądzę z problem w okolicy akumulatora i wystarczy 5 minut. Sprawa zanana z A4, A3 i golfów czwórek. I tyle
Po ustawieniu zbieżności nieraz zachodzi potrzeba skalibrowania czujnika kąta skrętu (to ten błąd 0778). http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... Ale najpierw musisz prawidłowo zakodować modół ABS i skasować wszystkie pozostałe błędy w ABS.
A jak pamiętam dobrze to w silniku był błąd sterownika ABS
a potrafisz się skomunikować ze sterownikiem abs?? wymieniałeś instalacje z jakiego powodu, coś było dokładane.
Dzieje się tak z tego powodu że przy pewnej prędkości świruje któryś czujnik abs-u, zrób diagnostykę wszystko będzie wiadomo bo błąd będzie zapisany.
Możliwe że drugi G85 też jest uszkodzony. Jak widać w sterowniku ABS też jest problem bo masz 65535 ale czasem działa z tym błędem. Proponuję podmienić G85 ze sprawnego auta o ile wcześniej było sprawdzone zasilanie na czujniku i jego połączenie z ABS.
(at)techlovers spróbuję Twojej metody, zobaczymy, oby tak było.
Wyczyść tarcze i czujnik, wysusz, sprawdź wyjście przewodu z czujnika, zmontuj i sprawdź jeszcze raz. Sprawdź w wiązce komputera podpięcie mas (poluzuj i dokręć, bo wizualnie może być ok). Na wszelki wypadek sprawdź masowanie silnika (wszystkie punkty, miałem przypadek, że jedna niedokręcona taśma masująca wywalała błędy na komputerze).
To teraz sprawdź dwie mocne masy. Jak są to leży centrala ABS.
Dokładnie - sprawdzić logi z prędkości to raz. Dwa - czy po skasowaniu błąd od razu wraca?
W jaki sposób mam się dobrać do tego zaworu?
No to zostaje tylko załatwić oscyloskop i szukać gdzie sygnał jest a gdzie nie ma.
Naprawiles blad? Mam podobnie w sterowniku ABs i licznik
witam. palący sie komunikat błedu abs mozna wyłaczyc w bardzo prosty sposób. nalezy wyjąc zegary i w niebieskiej kostce na 19 pin podac mase w ten sposób kontrolka gaśnie i widac spalanie temperature i wszystkie funkcje. jest to sprawdzone działa w 100% .pozdrawiam.
Tak tylko i wyłącznie. W pierwszym poście brak jakiekolwiek błędu związanego z uszkodzonym modułem.
Zacznijmy normalnie od początku. Kod silnika i numer błędu najlepiej z opisem.
kalibrację czujnika przeprowadziłem i poszło ale wywala błąd kodowania sterownika abs
sprawdź jedną i drugą stronę i porównaj różnicy nie powinno być między dobrymi wielkiej
Wykrzyknik to ogólny błąd, informacje a odczytaj błędy z poszczególnych modułów
Ja to laik jestem , ale nie ma tu mowy o jakiejkolwiek usterce silnika / rozrząd / , szukał bym raczej usterki w kontroli trakcji , układu odczytu prędkości obrotowej kół i wszystkiego dookoła / czujniki ABS , komunikacja / . Błąd odczytu powoduje zadziałanie systemu .
natomiast możliwe jest tym razem podłączenie z komputerem Którym? Silnika, ABS-u? Dodano po 1 Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS" Jak żyję nie widziałem w tym sterowniku żadnych lutów. A tym bardziej "zimnych".
A sterownik ABS-u jaki błąd zapisuje?
Dzięki za schemat napewno się przyda wnioskując po nim wszystko schodzi się w pompie abs
Udało się rozwiązać problem. Jednak to brak zasilania. Odkręciła się nakrętka trzymająca przewody zasilające nad bezpiecznikiem 50A i przewody wyskoczyły ze śruby mocującej. Dałem drugą samo-kontrującą i mam nadzieję, że problem się już nie powtórzy. Zdjęcie bezpiecznika i przewodów: http://obrazki.elektroda.pl/8190259000_1...
Sprawdź ładowanie ,potem podłącz tester i odczytaj błędy.
Wymień a nie kombinuj, przecież masz jak byk błąd w ABS; więc jak ma działać poprawnie.
Sprawdź czy koronka nie ma bicia osiowego, najlepiej wyjąć czujnik i obracać koło . Miałem taki temat jak ktoś wymieniał łożysko i tak przełożył koronkę , że ją przegiął. To że rozłącza diagnostykę tak ma być.
Kolego odetnij inny obwód, błąd pewno brak sygnału a ABS.
Kolego w abs masz błąd czujnika kąta skrętu, sprawdź go.
Miga na przemian abs z trakcja i błędy z braku kodowania sterownika abs i oczywiście błędy w sterowniku silnika związane z kodowaniem abs. Dzięki.
Jest opis zgadza się ale jak robię to według opisu, nie idzie. Opisywałem jaki jest problem. Funkcja ta jest nie aktywna, pojawia się błąd taki jak na zamieszczonym przeze mnie zdjęciu.
wczoraj walczyłem ze swoja A4 i mialem to samo :) i metoda prob i bledów wpadłem na to ..no i zadziałało :)
jak pisałem na początku...pali ABS ,ESP i mruga czerwony wykrzyknik,po podłączeniu KTS odczytuje błąd czujnika ciśnienia.
ESP to układ związany z hamulcami i kontrola trakcji. Nie ma błędów w sterowniku ABS? Piszeaz tylko o błędach w sterowniku silnika.
Witam. Da sie okreslic czy 18265 to blad konkretnego czujnika czy sterownika pompy abs ? Pozdrawiam.
Wywal crash data z jaśków i podaj nr błędów z abs.
01203 - Brak połączenia pomiędzy licznikiem a pompą ABS. Należy sprawdzić przewody pomiędzy ABS a licznikiem. Sprawdzić połączenia. 00588 - Sprawdzić wtyczki między taśmą a poduszką kierownicy.
Najlepsze jest to że nic :/ Gdzieniegdzie można coś znaleźć,ale to w starszych octaviach że może to być czujnik ABS lub brak/mało płynu. Ale płyn jest pod maks a błędu po podpięciu komputerka nie ma. W poprzednim audi jak miałem błąd czujnika ABS to na desce świeciło się cały czas wyłączone ABS i ESP i do tego błąd po podpięciu komputerka(które koło...
Na 99% pierścień ABS do wymiany. Walczyłem tak ale w innym aucie, dopiero na wykresie zobaczył byś jak wygląda sygnał. Prędkość będzie się zgadzała ale kształt sygnału już nie.
Czyli błąd 65635. Próbowałeś go zakodować ponownie?
sterownik ABS lub przewody do niego. pozdrawiam
przedzwonić połączenia
Co zostało zrobione, sprawdzone?
Podaj kod silnika i rok, będzie łatwiej poszukać. Napisz o które lewe koło chodzi przód czy tył i jeżeli masz to kod błędu.
Sprawdzenie rezystancji czujnika nie daje 100% pewności że czujnik jest dobry. Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie po stacyjce i stałe z akumulatora - najczęściej wypalają się styki w gnieździe od bezpieczników na akumulatorze - chodzi o te małe bezpieczniki. Czasem wypina się wtyczka przy akumulatorze doprowadzająca zasilanie do tych bezpieczników....
To są błędy odczytane z sterownika silnika? Jakimi błędami sypie w sterowniku ABS? Komunikacja z nim jest ? Zasilania i masy na sterowniku ABS sprawdzone?
Czujniki raczej.
Uszkodzony sterownik,w nim jest cały problem,wymiana,naprawa.
Witam mam problem podczas jazdy zapala mi sie abs błąd 287 G44, 290 G46 Byly wymieniane tarcze z tyłu co robic Pomocy !!!!!!!!
Spróbuj resetu układu pomiaru ciśnienia.
Ale czy błąd silnika ma wpływ na ABS i ESP ??? Prosze o odpowiedz.... Z góry dziekuje
To masz vcds i nie umisz popatrzeć który parametr nie pasuje licznikowi? Prawdopodobnie poziom płynu jak nie żadnych innych kontrolek. Jak abs to problem z zasilaniuem.
Problemem jest uszkodzony mechanicznie sterownik abs.
witam panowie podczas hamowania zaświeca sie abs i esp błąd to 032c czyli 00812 wyłącznik wyzwalający cewki magnetyczne gdzie szukać przyczyny pozdrawiam
Witam. Audi A6 silnik 2,4 Zapala się kontrolka ABS Odczytany błąd to 65535 - internal control module memory error pytanie moje czy może być przyczyną uszkodzona wiązka czy tylko uszkodzenie modułu
Witam, mam problem z moim audi a3 8l 1.6 b+g rok 1999, wersja przedliftowa. Zacznę może od tego że brakuje na zegarach kontrolki ABS ( nie świeci się nawet po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon). Raz dłubałem przy kostakach zegarów i kontrolka ABS zaczęła się świecić. Jednak po 1 dniu już przestała działać (nawet nie świeciła po przekręceniu kluczyka),...
sterownik mowisz? a ile to moze kosztowac?? moze sie orietujesz??
Pod maską od ABS.
Sprawdź pierścień zębaty na przegubie może to on o coś ociera i dlatego czujka ABS wywala błąd.
Witam, mam problem z Audi. Po zmianie czujnika dalej ten sam błąd, nie działający ABS, ESP i mruga kontrolka świec żarowych. Dodam, że światła stop działają na dwóch czujnikach bez zarzutu
Tak po odpięciu czujnika światła dalej świeca, żarówki są w porządku, bezpieczniki w porządku.. głównie problem zaczął się po wymianie pompy ABS. Interdejs pokazuje błąd tempomatu, włącznika świateł
Masz jeszcze jakiś błąd w liczniku?
ABS działa padł kondensator na module zasilania po wymianie tego kondensatora ABS śmiga jak nowy
Napięcie masz na wtyce? I jakie?
Trzeba kodować nowy / inny Przecież masz już zakodowany ABS. To co chcesz zakodować?
Sprawdź sygnał na wykresie z czujników ABS . Bo jak będzie zły to nie zgaśnie. Nie trzeba żadnych fancy głowic.
Powinno niby być jak wyżej 0023170 lub 0023174 a co wtedy pokazuje program po kodowaniu; kodowanie przyjęte czy wywala błąd. Nie chodzi mi o odczyt błędów tylko informacje zaraz po kodowaniu.
A może mi kolega podpowiedzieć jak to dokończyć bądź poprawić
Koledzy podpowiecie w jaki sposób przeprowadzić adaptację wtryskiwaczy? Program to vcds
Temat do opanowania. Jak się umawiamy?
witam mam ten sam problem z błędem 1276 ABS-V64 sygnał poza wartością. sprawdziłem to za pomocą VAG'a. tylko po odłączeniu VAG'a kontrolka żółta od ABS zaczęła migać a nie świecić jak przed podłączeniem... Łatwo jest wymienić ową pompkę i czy podczas wymiany takiej układ hamulcowy się zapowietrzy? (oraz poprosiłbym jeżeli ktoś posiada schemat bezpieczników)...
e tam ,czym to podpinasz ?jaki błąd? jakie czujniki pod siedzeniem?co
Pompa ATE uszkodzenie elementu hydraulicznego w pompie ABS/ESP, wiem o jednej firmie w Ozorkowie, która jest w stanie to naprawić. Poszukaj na allegro.
puściłem przewody od ABSu do słupka i wszystko zaczęło działać
A orientujesz się za jakie sterownie odpowiadają spalone układy? Ponoć po tej awarii zablokowalo hamulce i teraz wcale ich nie ma i pokazuje błąd uszkodzenia modułu elektronicznego ABS.
Tam idzie szyna Can do sterownika pompy.Szyna can jest połączona ze sterownikami pompy wtryskowe, silnika i ABS
Pompowtryski.
Jak skasuje ten błąd na postoju jest ok jak rusze kawałek zaraz wywala ten błąd i zapala ABS
Witam, mam problem z Audi A6 C6, mianowicie pali się ABS, kontrola trakcji, mruga świeca żarowa i palą się cały czas światła stopu. Auto w trakcie jazdy nie pokazuje prędkości na liczniku. Bezpieczniki sprawdzone, po podłączeniu VCDS nie można się połączyć z ABS. W silniku błąd U0121 - CAN komunikacja ABS. Miał ktoś podobny przypadek? Potrzebowałbym...
Ją mam coś podobnego w a8 d3 4.2 brak komunikacji z silnikiem, skrzynia ABS brak kl15. Pomóżcie!
Witam,a czasami nie świeci ABS
Temat zamykam. Pewnie autor nawet nie sprawdził, czy centralka ABS ma zasilana.
witam ja mam podobny problem u mnie w passacie b4 94 rok. tylko u mnie abs częściej działa ale czasami kontrolka sie zapala i abs-u nie ma. gdy zczytałem to wyszedł błąd N136 - lewy tył zawór wylotowy ABS. niewiecie co z tym zrobić jak to naprawić?
Witam. Temat dotyczy A3 1997 z FISem. Mianowicie padł sterownik ABS przy pompie. Nie nadaje się juz do naprawy. Aktualnie szukam drugiego. Pierwszy problem to taki iż bardzo ciężko dostać o takim oznaczeniu i jak juz znalazłem jednego to za 500zł używanego. Póki co się rozglądam. Kolejny problem to zapala mi sie kontrolka ABS i wykrzyknik na FISie....
Mam u siebie w to samo. Niestety jest to raczej uszkodzenie steownika ABS , który jest niestety felernie umieszczony pod zbiorniczkiem płynu od wspomagania i pojawiające się nieszczelności zalewają z góry pompę ABS tworząc opisywane usterki. Te błędy oznaczają też błąd czujnika w kole ale i tak po zmianie nic się nie poprawi.. Regeneracja kosztuje 350zł..
Problem czujnika skrętu rozwiązany. Ale najpierw trzeba było uporać się z kodowaniem... Po zakodowaniu prawidłowo, wszystko zaczęło działać i błąd czujnika skrętu zniknął... Co do logowania to w dymku programu była podpowiedź jak się logować ale dymek był za bardzo podobny do dymku z podpowiedzią do kodowania że nie zauważyłem różnicy. Myślałem że to...
sprawdz kod staqrej pompy abs i sprobuj wklepac do nowej
A może jest coś z ciśnieniem lub okablowaniem, podaj kod błędu.
Sterownik nie widzi czujnika w kole. Podłóż dla testu nowe przewody pomiędzy sterownikiem a czujnikiem.
Sprawdź czy moduł "widzi" sygnał pilota. Można to sprawdzić nawet dla niezakodowanego pilota, w blokach pomiarowych, nie pamiętam która grupa. Wątpię, żeby ten błąd blokował. Sam kod to dość ogólny błąd, jak się za niego zabrać? Przypuszczam, że chodzi o to, że masz jakieś błędy w którymś sterowniku na magistrali CAN napędu, czyli w sterowniku silnika,...
W Audi jak jest wszystko wporzo to ABS sie sam "wykasuje" tzn. zgaśnie kontrolka. Przy okazji podłączenia pod Vaga należy jedynie wykasować błąd ( będzie to usterka sporadyczna). Pozdrawiam
witam, odświeżę temat, Audi B5 99r. błąd ABS 1200 i jeden czujnik do wymiany, wymienię ten czujnik i zobaczymy czy ten błąd się utrzyma,czy zgaśnie. proszę pisać jeśli ktoś miał ten sam błąd
Bezpieczniki sprawdzić kostki kable. Podlacz coś innego może pokaze jakiś błąd
panowie wymieniłem pompe abs,na inna vag sie łaczy z ta pompa ale wywala mi zato błąd Zawór wylotowy ABS lewy przód (N102) :?: :?: rece opadaja :|
Jaki sterownik ABS? coś pokręciłeś
błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr pralka gorenje błąd błąd
toroid zasilacz impulsowy berlingo schemat klimatyzacja kosiarka silnikiem honda
firmware selecline firmware selecline
Schemat ładowarki Parkside 12V - szczegóły i analiza Kod błędu H01/5508 w pompie ciepła Buderus - diagnostyka i rozwiązania