Witam Kolegę błąd napięcia pokazuje się bardzo często proszę się tym nie przejmować. Pracuje w autoryzowanym serwisie STAGA, wiec proszę się o nic nie martwić. Nie są to żadne problemy tak po prostu bije mu błędy. Czasami wykasować i jeździć dalej.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Tak tylko nie spodziewałem się że ten agregat generuje takie napięcie. Jest jakiś sposób żeby zdjąć nadwyżkę?
Mam podobny problem z AdBlue w C4 Grand Picasso - błąd P20E8 00 (niepoprawne ciśnienie AdBlue) Początkowo objawiało się to chwilowymi zapaleniami lampki "Urea" oraz błędami towarzyszącymi (błędne napięcie z czujnika paliwa oraz błąd napięcia sterownika dodatku Eloys). Po wymuszeniu w DiagBoxie testu ciśnienia okazywało się, że wynosi ono 6 barów więc...
Szukaj dzielnika napięcia omomierzem.
Jakby ktoś kiedyś miał podobny problem, to uszkodzony okazał się tranzystor P945. Na płycie są 2szt. Profilaktycznie wymieniłem oba na zamiennik (2SC945) i wszystko zaczęło działać. Poniżej zdjęcie z zaznaczonym miejscem gdzie są te tranzystory. https://obrazki.elektroda.pl/2532379500_...
Napięcie zasilania sterownika SRS jest za niskie. Sprawdź gdzie jest i pomierz zasilanie ile dochodzi , sterownik nie ma żadnej baterii w sobie?
moduł sterujący jest pod wentylatorem a to co masz na foto to grzałka elektryczna interesuje Cie nr 2 http://obrazki.elektroda.net/82_12869052...
Chyba że znasz kogoś kto naprawia te sterowniki za mniej jak 250zł A skąd, sam bym wział się za naprawę za trochę więcej ,zresztą nie jesteś z małopolski więc szukaj fachowca w okolicy. I nie szukaj taniej naprawy , bo nic z tego nie będzie a drugiej szansy na naprawę przeważnie nie ma. Dodano po 6 Pozatym coś mi tu brzydko pachnie, pewnie trzeba stary...
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
Udało się rozwiązać problem?
Tego i tego, PWM jest stale 100% a napięcie 0.00a
Przeważnie udaje się te sterowniki naprawić
Jak już pisałem, nie dało rady, po 10s wykrzaczał się, nie obeszło się bez reseta.. ale zrobiłem screen: Przed włączeniem WoT: Po włączeniu WoT: Jeżeli na tych screenach jest pokazana prawda to masz za niskie napięcia. Albo uszkodzony zasilacz nie wyrabia albo zwarcie na płycie głównej (lub jakimś innym podłączonym podzespole) powoduje duży spadek...
Albo włącz profil XMP, który prawdopodobnie ustawi częstotliwość, opóźnienia i napięcie.
No to jak napisałem. Dodatkowo w zaworze jest czujnik położenia i to pewnie sterownik sapie o napięcie z czujnika. Ma być 5v ,masa i trzeci to "zwrot " do sterownika.Trzpień może i się wysuwa ale ważne jest to co widzi sterownik. Masz tester by to sprawdzić?
Na ten błąd wykluczyć. Jedynie możesz dodać zanik zasilania modułu, błąd wskazuje na brak komunikacji więc między modułem wentylatorów a sterownikiem silnika
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Ten 1050 jest z dodatkowym zasilaniem czy bez? Tu może być problem jeśli nie ma gniazda na dodatkowe zasilanie a płyta daje za małe napięcie na pci-e
Wychodzi na sterownik wspomagania, a skończy się na nowej przekładni. (golf 5 ciągle padały). Jakie napięcie widzi sterownik gdy masz kontrolkę?
autko penie po jakims "strzale" badz po rozładowanym akumulatorze i najprawdopodobniej masz uszkodzony sterownik Airbag
Jak jest przerwa na grzałce, to moduł za Chiny Ludowe nie puści napięcia na przekaźnik grzałki - dociera do Ciebie, czy nie :? Dziwne, że jeszcze prog. nie wali błędem :?
Jakieś sugestie czego tam szukać? Przerwy/uszkodzenia między pkt 2 (wczesnej oznaczonym jako AKU) a akumulatorem. Możesz tam (AKU) zamiast miernika podłączyć np żarówkę 12V/5W, która obciąży tą linię. Miernik ma dużą rezystancję wewnętrzną dlatego na początku wskazuje tam napięcie.
Witam. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1997. Świeci się kontrolka poduszek a po przeskanowaniu wyskakuje błąd 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent. Czytałem sporo o tym błędzie ale nigdzie nie znalazłem co go praktycznie powoduje. Gdy sam przystąpiłem do diagnostyki to znalazłem taki problem - zasila go szaro-biały kabelek...
Błąd w komunikacji wyświetlacz – sterownik lub Zbyt niskie napięcie akumulatora - Akumulator podmieniałeś na nowy? BMS baterii może być uszkodzony.
Trzeba wymienić wszystkie listwy LED na NOWE, a nie jedną, czy kilka diod LED. Tak, tym bardziej, że sterownik mierzy też napięcie na listwach, a tu diody potrafią zachowywać się jak opornik i na nich bardzo rośnie napięcie wraz z prądem i sterownik też sygnalizuje błąd. Sprawdź listwy w tym kierunku, testerem lub zasilaczem zewnętrznym zasilając listwy...
może należy wyczyścić okolice czujników ABS - może być zabrudzony wieniec zębaty na kole, lub po prostu słaby styk na złączy czujnika. Jak auto postoi - to śniedzieje i zwiększa się rezystancja i sterownik po włączeniu zapłony widzi błąd, ale jak auto ruszy - czujnik zaczyna generować napięcie - możliwe że wtedy sterownik porównując je z pozostałymi...
W tygodniu podejmę decyzję 3x 1f czy 1 3f. Ilość paneli jest taka sama zmieniłem tylko falownik. Na 1f miałem problemy ze zbyt wysokim napięciem AC. Często był błąd o wysokim napięciu sieci. Bez produkcji często przekracza 244V. Sterownik od pieca mi wyświetla błędy o wysokim napięciu w sieci.
Zwarcie do plusa, to nie zwarcie , tylko przerwa - gdzieś nie kontakt. Przecież to czujnik zmienno-oporowy - brak oporu, to maksymalne napięcie widzi sterownik.
Pacjent Ford Focus z 2014 roku po uruchomieniu silnika wychodzi błąd (U3003:62 Napięcie akumulatora)tylko w sterowniku czujników parkowania i sterownikach systemu Blis. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Napiecie zasilania sterowników jest identyczne jak napięcie akumulatora.
Fakt umiejscowienie jest tragiczne. Wszyscy wiemy jak problematyczne jest podszybie boxera, lecz mimo wszystko wg mnie wykluczalbym zalanie , a jezeli juz to co można by bylo sprawdzic jeszcze w sterowniku ?
Na tych sensorach jest napisane 24VDC. Na żadnej parze przewodów prowadzących do listwy nie ma takiego napięcia. Nie masz 24V, bo z TS970 na optosensory zazwyczaj wychodzi 12V miedzy brązowym (+) a białym (-). Niektóre optyki działają w zakresie 4-24V. Najważniejsze żeby między 2.1 i 2.5 było 12V, a między 2.1 i 2.4 było 24V. Jeśli nie ma, to sprawdź...
Podczas pracy wywala blad E-02 Usterka grzałki lub błąd wewnętrzny sterownika.
Zbyt niskie napięcie zasilania sterownika silnika. Brak stałego prądu. Bezpiecznik lub wiązka elektryczna.
Masz zasadniczo dwie możliwości; pierwsza - błąd niskiego napięcia zasilania sterownika i skasujesz go bez problemu, druga - posypał sie soft w sterowniku i zobaczysz osławiony błąd 65535 i wtedy albo wymiana sterownika, albo ktoś kumaty musi go naprawić.
Po podłączeniu do komputera w silniku błąd "Napięcie zasilania sterownika" Mierzyłeś napięcie, jak nie wiesz jak przy sterowniku to najpierw zmierz na akumulatorze, zmierz też jakie masz napięcie ładowania akumulatora.
Masz błąd bierzesz miernik sprawdzasz napięcia, najpierw samo później z obciążeniem a potem ciągłość wiązki do sterownika.
Pomiar robiony przy sterowniku ? Może wiązka ? A jeśli są wszystkie napięcia to widocznie padł sterownik.
Jedno mignięcie - brak błędu. 3.2 sklejone styki stycznika zasilania. 4.2 przekroczone napięcie akumulatora . Opis błędów dla sterownika Curtis 1243
Wymiana kabelka masy pomiedzy sterownikiem ABS i karoseria .
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy. Dobrze by było sprawdzić napięcie na wtyczce - jeden przewód powinien mieć stałe 12V(napięcie akumulatora) drugi masa jako sygnał ze sterownika. Pomiar wykonany w następujący sposób(najlepiej multimetrem - przewód napięciowy wtyczki + masa(np. z akumulatora)...
A ten E25 nie generuje się czasami, jak włączasz sterownik roweru z wciśniętym hamulcem. Dodano po 13 na wzswietlaczu jest tylko jedna kreska.Na baterii jest tez wskaznik i pokazuje ze jest pelna 5 kresek Pomiar baterii dla wyświetlaczu jest robiony w wnętrzu sterownika, a ten na baterii przez wewnętrzny układ w baterii. Może jest jakiś spadek napięcia...
Zdarzyło się że w tryforze walki wystrzelił mi bezpiecznik F393 Po podaniu napięcia 24V na przewód 132 wskazanie na zacisku w interfejsie pokazało normalnie na zacisku 30B 24V ale zaraz strzelał bezpiecznik 132 to masa ....a podajesz mu plusa tam ??? Ma ktoś jakieś pomysły bo jak żyje to takich cudów nie widziałem. Mam zostaw tą naprawę i niech naprawia...
113 już Ci wysłałem. 002 OBWÓD CZUJNIKA TEMPERATURY POWIETRZA CO.1: Obwód otwarty lub zwarcie z napięciem + 12 V Sterownik podmienię Nie zapominaj o immo :D
Potrzebne dodatkowe informacje, to marka oraz model zasilacza, jak i stan jego napięć. Próbowałeś skorzystać z innego sterownika?
Instalacja sterowników ze środowiska arduino nic nie zmienia i wiem jak wygląda poprawnie podpięte arduino ponieważ mam działające leonardo Wszystko wskazuje na to, że jednak masz uszkodzony ten moduł. Brak możliwości odczytu deskryptora na to wskazuje. Prawdopodobny błąd połączenia, a może złe rezystory od USB, a może sam układ scalony jest martwy....
Opisałem wyżej kiedy jest 14v na zasilaniu sterownika zwraca błąd . Kiedy napięcie na zasilaniu sterownik wzrośnie do 15- 15,5v sterownik działa ok . Diody diagnostyczne na sterowniku 4szt ( zasilanie , software , hardware , świecą zgodnie z instr serwisowa poprawnie) Dziekuje
Wypnij wtyczkę ze sterownika, i zmierz napięcie pomiędzy pin nr2 wtyczki wtryskiwacza a plusem akumulatora. Jeżeli będzie 0V wepnij wtyczkę do sterownika załącz zapłon ,ponownie zmierz napięcie, jak będzie 12v to oznacza że sterownik zamyka wtryskiwacz, a to świadczy o jego uszkodzeniu.
Witam. Mam problem ze sterownikiem. Tsx nano. Po włączeniu maszyny 0 reakcji, jedynie wyświetla blad na I/O. Ktos nakieruje mnie gdzie szukać przyczyny? Jestem zielony w temacie. Dodam że sterownik wyswietla zielona Diodę przy napisie run więc zakładam że program jest. Stało się tak po zaniku napięcia głównego 3 krotnie w ten sam dzień. Prosze o pomoc...
FR 1223, przełącznik pedału sprzęgła - przerwa lub złe ustawienie. MR 2219, klema 15 sterownika FR lub MR - przerwa
Obecne instrukcje obsługi nie posądzają użytkownika o umiejętność pomiarów napięcia... jak coś z alternatorem jest nie tak, to świeci się kontrolka i jest zapamiętany błąd w sterowniku.
Witam. Mam podobny problem. Grzałka wymieniona, brak napięcia ze sterownika. Możesz zdradzić jaka kombinacja klawiszy skasowała błąd z pamięci :?:
Podobnie, jak o triodzie lampowej - pomyśl o tranzystorze. Weź poprawkę, że jest jeszcze prąd bazy (w lampie siatką steruje tylko potencjał/napięcie) - reszta będzie z górki. Stabilizator (w tym CD) to zwykły wtórnik emiterowy, tyle, że o dużej wydajności prądowej; na emiterze T208 wystąpi napięcie z diody Zenera pomniejszone o spadki napięcia na złączach...
Zobacz instrukcje serwisową do EDH97981W na tej stronie: W tym spakowanym pliku są instrukcje serwisowe do różnych wersji. Suszarka służyła u moich rodziców. Jednego dnia przestała reagować na zasilanie. Czy zachowywała się wtedy tak jak na załączonym filmie? Czy przy otwartych drzwiach to co jest na wyświetlaczu jest sensowne i ma związek z ustawionym...
EGR - sterownik 1 - - B60 2 - - B10 3 - - B34 4 - - B96 6 - - B72
Panowie po roku wracam do problemu i do tematu. Klima oczywiście nadal niesprawna. Wczoraj w tym aucie chciałem zdiagnozować silnik. Podłączyłem VAG-a i okazało się że w aucie tym mimo manualnej klimy VAG połączył się ze sterownikiem klimatyzacji 08. W sterowniku zapisany był błąd: 00532 - Napięcie zasilania 07-00 - Za niski sygnał. Co ciekawe błędu...
No a ten błąd to stały czy stored?Według mnie sterownik to P1631 i nie wiem czy akurat tranzystor powoduje ten błąd .Jak błąd da się skasować, napięcia ,can na pompę ok i immo nie blokuje spróbuj jeszcze raz dobrze odpowietrzyć.Jak dalej lipa to bym darł pompę. Wcale nie musi być błędu a pompa i ster może leżeć,miałem już tak nie raz.Ale to ty podejmujesz...
Jakie napięcia na którym pinie czujnika G28. Trzy pinowy oczywiście. I do tego błąd 17036 - Napięcie odniesienia czujnika B P0652 - 000 - za niskie. Przyudałby się schemat sterowania silnikiem i pinologia sterownika silnika.
Nie ma możliwości, aby sterownik łapał błąd bocznej poduszki powietrzenej ze wzgędu na zbyt małe napięcie zasilania. W takiej sytuacji sterownik zanotuje błąd "napięcie zasilające-wartość zbyt mała" Polecam koledze udac się na forum Autogratka i tam pisac swoje bzdury i bzdurki, sądzę, że zgromadzi sporą liczbę fanów.
Witam. Błąd ( uszkodzenie )sterownika elektronicznego. Mógł wystąpić z powodu zaniku napięcia w sieci zasilającej 230V.
Model płyty, powinno udać Ci się odczytać, z samej płyty tzn laminatu. Podaj markę oraz moc zasilacza. Sprawdź jego napięcia miernikiem. Jak kolega wyżej wspomniał, może kłaniać się czystość podzespołów. DirectX zainstalowany?
jak to nikt? pisali już że jest to bład - za niskie napięcie... jak podłaczysz wtt lub inpe to obejrzysz jakie napięcie widzi sterownik bo teraz masz tylko błędy i nic więcej... równie dobrze możesz mieć przyśniedziałą kostke od zasilania... bez normalnej diagnozy nic nie wskurasz,nikt Ci nie napisze,że jak jest taki błąd to wymień czy tam przylutuj...
Honda jest bardzo wymagająca co do oporności grzałki. Najlepiej widać na oscyloskopie, można też równolegle do przewodów grzałki podłączyć diodę LED z rezystorem. Jeśli Po uruchomieniu silnika chwilkę kluczuje napięcie, a potem sterownik wyłącza masę i jest w sterowniku błąd grzałki, to znaczy, że mu nie pasuje oporność. Sprawdza też wzrost oporności...
W Motus Pro10 wyskakuje mi błąd E6 Masz sterownik uniwersalny na 36V i na 48V? Nie przestawiłeś napięcia w ustawieniach na 48V?
Auto jak wyżej występuje błąd P037E - opis to chyba "Kontrola świec żarowych - sygnał za niski" Co może powodować ten błąd, świece dobre, sterownik podaje napięcie na wszystkie świece a błąd się pojawia. Czytałem note serwisową z Astry J żeby poprawić połączenie na bezpieczniku 80A od świec, niestety to nic nie daje. Błąd dalej się pojawia i zapala...
Witam. Co było uszkodzone w sterowniku ?
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Jak najbardziej uszkodzenie może być spowodowane używaniem zasilacza uniwersalnego (szczególnie tanich, chińskich "pseudozasilaczy"). Co do kosztów - te mogą być ustalone jedynie w drodze diagnostyki. Przyczyn braku napięcia E5V może być wiele.
No i tak kontrolka poduszek powietrznych - na 99% błąd zbyt niskiego napięcia zasilania sterownika poduch.
Kolego a ile ty udzieliłeś tego wsparcia na forum ,ale do tematu niestety musisz szukać bo wygląda na zwarciu jednei z lin 5v ze sterownika do masy może to ten czujnik oleju, moze egr ,może mapsensor ,odpinaj i testuj
Witam Po wykasowaniu błędu Immo błąd nie powraca. Gdy sprawdzałem napięcia na wtykach sterownikach jest 12.4V Ale gdy wepne ECU napięcie na bezpieczniku(zdjęcie) wynosi 1.6V czy to wina instalacji czy sterownika. Sterownik raczej nie wygląda na uszkodzony gdy go otwierałem. Takie samo napięcie jest na cewce WN. Co możecie doradzić?
Czyli powinno się dać to przerobić - zaleta taka że nie trzeba budować obwodu pracującego z dużymi mocami, tylko bocznik będzie na duży prąd, reszta wzmacniacz i źródło napięcia odniesienia. Można by się oprzeć poniższym na schemacie chińskiego modułu CC/CV z którego przyda nam się obwód zaznaczony na czerwono, z istniejącego stabilizatora na KA3525A...
Po wykonaniu reseru wyłącz ponownie sterownik z pod napięcia włóż EPROM i załącz ponownie zasilanie. Sterownik powinien się uruchomić. Jeśli nie to niestety zostaje tylko użycie programatora do odczytu błędu. Nie zapomnij o założeniu wszystkich wtyczek do modułów. Po wykasowaniu programu sterownik przechodzi w RUN bo nie ma żadnego programu a więc nie...
Błąd 01 idzie usunąć naprawiając sterownik. Co do 02 to zobacz jakie napięcie widzi sterownik. Może się okazać że błąd 01 blokuje możliwość usunięcia błędów.
Ja mam lepiej w sterowniku błąd napięcia czujników choć w parametrach napięcia na czujnikach są prawidłowe ,autko nie odpala na wyświetlaczu błąd wtrysku stawiam na uszkodzoną pompę
Mercedes-Benz Citaro O530 sterownik skrzyni biegów ZF błąd zasilania oraz wewnętrzny błąd sterownika. Diagnoza Star Diagnozą wewnętrznego zasilania wskazuje skoki i spadki napięcia od 0 do 24Volt. Więc otworzyłem sterownik i pomierzyłem zasilania na tranzystorach BTS141 oraz BUK9628 i faktycznie faluje na nich napięcie mianowicie raz jest chwilę a potem...
Jaki jest dokładnie opis błędu? Czy ty sprawdzasz odpowiedni czujnik? Tutaj powinny być dwa - przed i za filtrem? To napięcie 1.4V jest na podpory tym czujniku? Co pokazuje sterownik na odpiętym i podpiętym czujniku?
Sprawdź zasilanie na sterowniku od skrzyni.
Sprawdź napięcie na akumulatorze pod deską od str pasażera, mały żelwy 0d 33ah do 45ah 12v (ten co go znaleźć nie możesz) może masz rozładowany i dlatego łapie błąd. Błędy które opisujesz wyglądają mi na uszkodzoną ładowarkę lub 1 Me 222 , ale trzeba by najpierw sterownik SEPEX 1244 podłączyć pod programator i sprawdzić czy czasem sterownik nie zapisał...
T: Kody błędów kontrolera trakcji L: Kody błędów sterownika podnoszenia 346,347,208,261,281,349 226,237,314,40,402 Dodano po 23 346 Napięcie fazy V nie odpowiada wartości zadanej 347 Napięcie fazy W nie odpowiada wartości zadanej 208 Przerwane sygnały z czujnika prędkości 1B2 261 Główny tranzystor stycznika pozostaje nieaktywny, mimo że otrzymał sygnał...
Wpływu na pracę komputera raczej nie powinno mieć. Może to być błąd pomiarowy miernika, nierozładowane kondensatory. Artefakty mogą też powstawać przy złym sterowniku grafiki. Najlepiej zapuść jakiegoś benchmarka grafiki.
Nie sugeruj się zę nie złapał błędu z odpiętą / zmasowaną sondą, ten sterownik jest "mało wrażliwy" na sondę.. Możesz mu zasymulowac napięcie na tym wejściu i oglądac czas wtrysku. Powinien się skracać przy sygnale bogatej mieszanki. A obstawiam sondę kiepską jednak..
Mam dokładnie ten sam problem z napięciem i błędem 1510. Gdzie mogę kupić takie regenerowane sterowniki?
Potwierdzam. Lezy sterownik.
a może ma ktoś do sprzedania taki używany sterownik do C60?
Raczej nie. Ale jak siedzi w takich sterownikach jak poduchy i ESP to tymi sterownikami się martw. Resztę w sumie można olać jak nic sie nie dzieje. Sprawdź napięcie zasilania i jakie napięcie widzą sterowniki. Bo że jest we wszystkim to podejrzane.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
Masę ale jako sygnał PWM więc nie będziesz miał tam pełnego napięcia akumulatora. To sterownik decyduje jaką chce mieć temperaturę i kiedy na tej grzałce i dzięki wypełnieniu sygnału PWM to osiąga. Ta sonda służy tylko do sprawdzania stanu katalizatora i nie ma wpływu na spalanie i osiągi auta. Jeżeli sterownik błędu już nie wyrzuca tzn że widzi grzałkę,...
mam, nie widzi obrotów, ani na obrotomierzu, ani na kompie na testerze. też wydawało mi się to podejrzane. jak go odpinałem testowo, to w sterowniku był błąd, że brak sygnału z CPS
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
Jakie masz napięcie na tym czujniku ciśnienia w momencie, gdy sterownik pokazuje ze jest 520 Bar ? Bo może czujnik mierzy dobrze a sterownik dorzuca coś od siebie i jest taki błąd ? M.
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
Sprawdź punkty masowe między akumulatorem a ramą i między ramą a silnikiem.Poszukaj błędów w innych sterownikach , być może mogą mieć powiązanie z tą usterką.
Bez sterownika bedzie smigac bez problemu, po poprawieniu zasilań i kabli nie skasujesz tego błędu.
czy też blokada klapy działają Co masz na myśli pisząc że blokada działa, jak to sprawdzałeś? Sprawdź czy po zamknięciu klapy i wystartowaniu programu na wyprowadzeniach modułu idących do pinów 3 i 5 blokady pojawia się napięcie(AC) jeśli nie sprawdź triak TR3 i jego elementy sterujące. Zamknięcie klapy powinno skutkować zwarciem styków 4 - 5 blokady....
Bezpiecznik ok, napięcie sterownika prawidłowe, po wyłączeniu bezpiecznika Agisy wyrzucają stosowny błąd. Jadę skalibrowac Waldki. Jak bateria w laptopie trzyma to jeszcze dziś wrzucę pliki. Jak nie to jutro, bo jadę 60km. Dodano po 1 Jeden miał skok 0,45, reszta praktycznie 0,4. Wyregulowalem wszystkie idealnie na 0,4. Zmieniłem gniazdo i bezpiecznik...
A po co chciałeś naprawiać sterownik jak to błąd przeciążenia sprężarki? jedynie co można było sie przyczepić to napięcie na IPM czy jest wydajne i stabilne
Może kostka przy centralce Airbag nie kontaktuje prawidłowo, lub jest problem z inną częścią wiązki niż taśma? Na próbę można wsadzić opornik ok 2-3Ohm bezpośrednio na piny 21 i 22 bezpośrednio przy centralce, jednocześnie odpinając poduszkę od taśmy. Jeśli błędy nie będą się powtarzać to trzeba szukać w kablach/pinach kostki przy centralce SRS. Nie...
Jaki jest kod błędu? Prześledź wiązkę od pompy do sterownika i zmierz bezpośrednio na sterowniku czy występuje napięcie. Sprawdź wszystkie złączki sterownika, czy siedzą ciasno, czy kontaktują, przeczyść je. Sprawdź czy nie jest zagięty lub zatkany wężyk łączący bęben z hydrostatem. Musi być zupełnie drożny. Sprawdź hydrostat. Jak już masz tyle sprawdzone...
Pytanie? Co z prądem? Mam silniczek 2,1V 1,4A 1,5 Ohm Jak zwiększę napięcie do powiedzmy 30V to prąd będzie: 30V/1,5Ohm=20A!!!!! Coś jest nie tak, gdzie popełniam błąd?
błąd sterownika dźwięku schemat sterownika napięcia błąd sterownika pieca
połączenie ogranicznika przepięć honda magna magnetofon kasetowy schematy
winda domowa pusty obwód napełnij obwód
Lista rozwijana z polem tekstowym w PHP Schemat instalacji elektrycznej Peugeot 308 SW 2.0 HDi 2012