Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Czujnik został wymieniony i błąd został skasowany jednak po chwili pojawia się spowrotem. Dalej ten sam kod błędu.
Normalny błąd. A dzieje się coś?
Jak będzie uwalony rezystor też może być taki błąd
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Crash czasami pomaga na ten błąd
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Przecież ty wycieraczki uruchamiają się po LIN... Po co wprowadzenie w błąd?
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
autocomem zczytywałem
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
ok a da radę to samemu ustawić? A odnośnie drugiego błędu?
Wlanje sie zabieram z demontaż czujnika. A czy awaria czujnika nie ma osobnego kodu błędu?
Zdecydowałem się na wycięcie EGRa i DPFa przy okazji, w zaprzyjaźnionym warsztacie. To jest największy błąd
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
To uszkodzony Megamos.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Czyli co z tym mam teraz zrobić kolego? Z czym się wiąże ten błąd ?
Witam Mam pytanie czy w VCDS idzie wyłączyć kod błędu spalonej 3 świecy żarowej? Skoda Octavia 2018r 2,0 tdi?
F29 pod kokpitem.
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Skoda Octavia - błąd P005285 Texa, wyskakuje jako błąd nie określony.
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutco... Tam znajdziesz Swój błąd.
To reklamuj.
Czujnik położenia wału został wymieniony w ciemno gdyż po podpięciu do komputera nie wyszedł żaden błąd.
Właśnie nie byłem pewien - przepraszam za wprowadzenie w błąd.
posprawdzaj jeszcze raz wszystko przecież jakoś te koła blokowałeś ustawiałeś gdzieś popełniłeś błąd
Logi robione po wystąpieniu błędu?
Skoro po połaczeniu i grzebaniu powstał problem . Tak tylko że mógł sie właczyć fejzbók, lub rozmowa gg, w czasie połączenia i porobiło.
tak dobre nawet wszystkie zostały sprawdzone moze gdzies w innym miejscu tkwi błąd ?
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Bardzo często winą są zabrudzone zawory sterujące np. n75 zabrudzony osadami jak zimny ma problem z otwarciem bo osad gęsty. Z sondą trochę śliska sprawa można uszkodzić przy demontażu. Bez odkręcenia sondy możesz sprawdzić jedynie grzałkę znajdź we wtyczce najczęściej to dwa białe przewody i zmierz omomierzem powinno być kilka kilkanaście Ohm. Z drugiej...
Najpierw sprawdź zasilania (bezpiecznik od ABS sprawny?) reszte masz napisną w opisie błędu.
No właśnie, mechanik mówił, jeden i drugi, że nie mieli żadnego błędu na komputerze.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Nie można się z tobą dogadać kolego.
Sterownik mógł paśc.Zapakuj mu swój błąd odłącz coś czego błedu nie pokazuje niech zapamięta i spróbuj skasować.
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
teraz oglądałem nie ma zwarcia. W sterowniku sprawdzałem plus przed mosfetem jest. Jedno mnie jeszcze zastanawia jak odłączę wtyczkę z pompowtrysków tą główną to mi też nie wywala żadnego błędu
No nie wiem ,a nie plusem ? Zobacz: Prąd,sterowanie i pik podobnie jak w benzynowym pod koniec wtrysku na masowym. A jestes pewny ze synchro jest ok? Sprawdzałeś podczas pomiaru z czujników? W sumie powinien być błąd ale?
8277 - błąd w ABS,bezpiecznik luźny popraw.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Przeczytaj ze zrozumieniem opis tego błędu na ross-techu.
To nie są logi tylko wkeiłeś błędy a to nic nie da. Jak oscyluje sonda, w jakich granicach?
W jednym poście piszesz że ruszyłeś wtyczkę od czujnika wału-dobry trop, przy takich objawach od tego się zaczyna. Wymontuj czujnik, podłącz omomierz powinien mieć ok. 600 ohm. Zacznij podgrzewać np. opalarką oczywiście z wyczuciem cobyś go nie spalił.Obserwuj wyświetlacz, jeśli miernik wskaże przerwę lub nieskończoność - masz przyczynę. Miałem kilka...
Witam.Wygląda na to że trzeba będzie nowy ale przed wymianą sprawdź napięcia w kostce aby wykluczyć niedomagania instalacji.W kostce pin4 do masy 0V, pin1 do pinu5 11-14V, pin2 do masy 4,5-5,5V takie wyniki powinieneś mieć na włączonym zapłonie.Jeśli wynik zbliżony to wymiana na drugi i kasowanie błędu.
problem polega na tym ze przy prędkości 110 km/h silnik traci moc dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka wszysko jest ok ale do prędkosci 110 kmh odczyt z vag-com to 17965- charge pressure control: positive deviation P1557-35-10 ---intermittent czy ktoś doradzi co to za błąd
Czyli jeśli dobrze rozumiem - jeśli przywrócę kostki do oryginalnej postaci -> podłącze linie CANBUS+, CANBUS-, zasilanie z Terminal 30, Masa Terminal 31 to: 1) Wzbudzanie / usypianie radia będzie działać po sygnale z CAN 2) Funkcje CarInfo w radiu (poziom paliwa, obroty, etc.) również bedą wyświetlane z CAN 3) Po podpięciu kamery cofania do AV_IN...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju. W tych silnika zastosowano GEROTOROWĄ pompę oleju. Najpierw poczytaj a potem pisz, bo wprowadzasz w błąd.
A kasowałes błąd vagiem?
Przy napięciu powyżej 15V błąd poduchy murowany. Jakie masz ładowanie?
Taki błąd w module centralnej elektryki
Nie wywali tego błędu bo sterownik ABS śpi, deska może zapiszczeć trzy razy i wywali komunikat "jednostka sterująca ABS-brak komunikacji"
Leszek, sprawdź kable na ciągłość, jeżeli ok, to pościągaj te metalowe zakucia.
Witam, nie bardzo rozumiem, chodzi o czuj. temperatury czy stanu płyny? Jeżeli temp. radze spr termostat, Oktavia ma czyjnik temp. przed i za terostatem czyli dzwie sztuki. ecu sprawdza zmiany różnice jakie sie pojawiają przy pracy silnika. Jeżeli termostat jest podparty, wywali błąd.
Czekam na kable do gazu i podam info co i jak. Sądzę że jak by była to wina cewki to wyrzucał by komp awarie cewki. A skoda na benzynie po usunięciu błędów jeździ normalnie przyspiesza i nie szarpie i nie wyrzuca błędu.
Możliwe że dokładany immobiliser który został wprowadzony w tryb serwisowy, albo przycisk/centralka od gazu z powodu jakiegoś błędu. Oczywiście o ile gaz jest zamontowany.
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Podłączyć interfejs do LPG i odczytać błąd odpowiednim programem.
Sorry moj błąd. Pod kierownica.
Ok rozumiem
Po co te nerwy? Nie rozumiem stwierdzenia "rozruszałem TO na ile mogłem" nie ma czegoś takiego jak rozruszałem to na ile mogłem. Gwoli ścisłości kolego, jeśli turbo nie ma luzów nadmiernych wzdłużnych i poprzecznych, i nie bierze oleju, to regeneracja nie jest Ci potrzebna a jedynie czyszczenie zmiennej geometrii, zaoszczędzisz pieniążki a efekt będzie...
A próbowałeś drugim kluczykiem? Wygląda na błąd immobilisera.
Witajcie, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć co oznacza błąd który pojawił się w moim aucie Skoda Octavia I?
Witam. Mam otóż problem z klimatyzacja wymieniłem czujnik g65 i nic to nie zmieniło, na zasilaniu kostki miernikiem pokazuje mi 9 Ohma czy powinno być takie przejście do masy? Silnik 1.9 TDI, komputer nie pokazuje żadnych innych błędów.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
1,6 SR-AKL?. Jaki błąd wyrzuca przy podpiętym czujniku?.
2001 1,8t 4x4 150km
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Masz ukryty przycisk do odpalania ? Jakieś problemy z ABSem ? Najlepiej zrobić pełny skan i zobaczyć z którego konkretnie modułu jest ten błąd. Po skasowaniu błąd wraca ?
Ani jedno ani drugie. Poszukaj złączki sondy wpierw, a potem zasymuluj zwarcie obwodu czujnika tlenu na niej. Jak wywali błąd, to chyba jasne co dalej.
błąd z checksum error jest do dopisania ale w calosci. Dodano po 7 albo immo off
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Czym to podłączasz i jaki konkretnie to błąd , radio oryginalne ?
Przelutuj pamiątkę do takiego samego sprawnego licznika.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Można jeszcze sprawdzić pierścienie zębate, czasami zamarza woda między zębami i będzie błąd-wystarczy wyczyścić
Błąd p0130 czujnik tlenu-usterka czujnik 1 bank1.
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
Niestety. Nic to nie dało Co nie dało? Rozbebeszyć instalację idącą w peszlu koło rozrusznika i naprawić ją. Niestety nic nie znalazłem, Jedną wiązke wyciągnąłem całą i w domu na stole przy lampie szukałem przetarć, korozji, wszystkiego. Nic nie znalazłem. Drugą wiązkę która też tam idzie rozbebeszyłem ze wszystkich izolacji i też nic nie znalazłem....
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
podłączony komputer nie pokazuje błędów w mojej skodzie jest tylko jeden przekaźnik pompy pod maską Pokaż który dokładnie przekaźnik, bo coś tutaj nie pasuje ,może zrób fotę. Tak jak było wspomniane ,ECM powinien pokazać błąd przekaźnika pompy.
2 nowe sondy (zamiennik) generowały identyczny błąd. Po wymianie na używany oryginał wszystko działa prawidłowo.
A po co wymiana podswietlenia na led ? Po co ra cala walka bo ja nie rozumiem ?
I co ma niby paliwo do błędu związanego wahaniami ciśnienia paliwa? Mazutu na Or...ie dodają?
słyszałem że da się go regenerować Posłuchaj więcej zanim podepniesz po tym zabiegu. Możesz włożyć,profilaktycznie na odpiętym sterowniku.Co najwyżej będziesz miał jedynie błąd komunikacji.
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
skoda octavia błąd skoda octavia błąd skrzynia skoda octavia błąd komputer
temperatura termostat lodówka transformator halogenowy zmienne denon rezystor
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Zwiększone spalanie po wymianie ECU w Dacia Logan MCV 2 1.2 benzyna 2014 Błąd P1256/35/10 w pojazdach VAG - czujnik G62