Bez programu diagnostycznego nie da rady.....a i z programem trzeba mieć doświadczenie chyba że błąd ewidentny...
macie rację koledzy, ogarnęła mnie jakaś pomroczność jasna i głupoty napisałem, sticz25 nie czytaj tego co napisałem bo niepotrzebnie wprowadziłbym Cię w błąd.
Po wymianie sterownika może wywalić błąd czujników zderzeń .
Używane kupujesz? No i wiązka jest ok?
jeżeli jeszcze nie masz to zapodaje w załączniku
Sprawdź dokładne dane na wikipedii. Ten z większą ilością cache jest lepszy. Być może w aukcji jest błąd.
najprawdopodoniej nie masz zasilania na pompe obiegu wtórnego. Popatrz na bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem-baaaardzo często nie łaczą we wsuwkach. Ni i zrób test pompy (test elementów wykonawcych)
Trzeba sprawdzić w tym obwodzie, w którym tester wskazał błąd
Tak to jest ta usterka.
Przy takiej specjalizacji w profilu takie pytanie. Adaptacja na początek i dalej ewentualnie szukać.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... poczytaj to. Stary , pisz dokładnie - co znaczy wzrośnie powyżej 1V ' - i tak stoi , czy oscyluje, może miernik do kitu. Nieszczelność wydechu / przed sondą / ma znaczenie . Z kupnem sondy daj sobie na razie spokój. Sprawdź dolot , czy nie ma fałszywego powietrza i jeżeli masz możliwość sprawdź spalanie.
Wymieniłem na nowy, używany, ale to nie to. Podpięty komputer pokazał błąd (00533).
Jeżeli to robiłeś VAG-iem to wiesz jaki jest komputer,ale wystarczy umyć dokładnie zespół przepustnicy.Powodzenia.
Przekaźnik nr 109 sprawdź. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
A co w przypadku gdy na zimnym silniku i wolnych obrotach nie ma podciśnienia na wężyku od EGR od Turbiny jest bardzo malutkie a w wężyku od tej czarnej puszki przy EGR to chyba zbiorniczek wyrównawczy jest bardzo dobre podciśnienie. Nie działa turbo i błąd p0299
Diagnostykę robiłem w serwisie seata w momencie kiedy go kupowałem,po prostu podpięli go pod kompa,i wyszedł wydruk z błędami,no i był własnie ten błąd.....
Oznacza to to że sterownik silnika wykrył błąd i wypadało by podłączyć komputer i sprawdzić co mu się nie spodobało.
Trafiłem na taki numer w Skodzie Fabia przyrząd pokazuje błąd czujnika skrętu kierownicy, a w wykazie błędów wag to opisany ten błąd jako czujnik ciśnienia oleju. Przyrząd pokazywał błąd, ale zły ma opis błędu.
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
tak błąd halla jest zawsze jak silnik nie pracuje, a co do braku mocy to proponuje sprawdzić katalizator, bo obiawy dość typowe do tej usterki, ale go nie wycinaj, tylko rozepnij wydech przed nim i uruchom silnik, efekty będą widoczne od razu
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
Numer sterownika silnika to 038906012BT. Dzisiaj dodatkowo w ABS pojawił się na błąd 00668 napięcie na zacisku 30.
Kod silnika AKL , błąd sterownika przepustnicy
witam,odgrzewam stare kotlety, otóż mam ten błąd 01276 i jeszcze błąd 287 czujnik prawy tył (g44) to jest Toledo 97r. gdzie jest wtyczka od tego czujnika? widać że kabel od czujnika wchodzi w podłogę od spodu ale pod tylną kanapą nic nie widać, ma ktoś jakieś doświadczenie z takim Toledo I (1L) ?
BAD_POOL_CALLER Ten błąd Stop występuje, kiedy proces lub sterownik trybu jądra próbuje przeprowadzić niedozwoloną alokację pamięci. Problem bywa często spowodowany przez błąd sterownika lub oprogramowania. Okazjonalnie jest powodowany przez awarię urządzenia sprzętowego. Co do tego 2 screenu Dodano po 11 http://support.microsoft.com/kb/331988/p... a...
Jak przed stłuczką było dobrze, to pewnie uszkodzona wiązka. Powinien być też zapisany błąd. Sterowanie lewej pozycji ze złącza A bordnetz (pin 7), przewód szaro-czarny.
Niedoładowanie turbo ja bym zaczął od pompy vacum czy tandem w zależności od wersji. Czyli pomiar sprawdzenie podciśnienia.
Podłącz pod komputer i zczytaj błędy.
Dzięki, można spróbować, ale zastanawiam się czy wykaże jakiś błąd jeżeli będzie działał dobrze na "sucho". Problemem może być na przykład czujnik położenia wału(a raczej jego wtyczka)sterownik powinien "zapamiętać" kod usterki jako błąd sporadyczny.
auto można odpalić, ale miga kontrolka immo cały czas Masz wyłączone immo i tutaj jest raczej problem. Trzeba przywrócić do oryginału (usunąć emulator lub edytować wsad sterownika silnika w zależności co tam jest zrobione). Gdyby był zły PIN to byłby odpowiedni komunikat po zatwierdzeniu wpisanego PINu. Pokaż jaki to błąd. Co to dokładnie za kabel...
Przepraszam za błąd Silnik jest AGN
Dzisiaj zauważyłem że błąd ten pojawia się podczas hamowania silnikiem. Podczas jazdy z gazem mieszanka jest regulowana normalnie, jednak gdy zacznę hamować silnikiem dłuższy odcinek to wskazania już zostają na zero i wyskakuje błąd
Układ silniczka z potencjometrem znajduje się pod schowkiem pasażera, przy samych drzwiach, po zdemontowaniu okazało się, że pęknięta była plastikowa zębatka nabijana na stalowy wałek cięgna klapy i przez co potencjometr nie ustawiał się w skrajnych pozycjach przy otwieraniu i zamykaniu klapy nadmuchu, a wręcz ślizgacze wychodziły poza element oporowy...
To jest seat a to Vag. Podłącz vcds i zrób mu w BS test. Wywali jakiś błąd napewno.
powinieneś odczytać co się dzieje z immo i jaki tam jest błąd zarejestrowany bo to jest bład z silnika - brak sygnału z immo, czyli uniemożliwia ci zapalenie
Zmień świece na nowe i wykasuj błąd, mieszanka nie sjest prawidłowo spalana.
Jeśli byś jechał tylko na benzynie to także jest problem z odpaleniem? Po OBDII są jakieś błędy?
Zamów w intercarsie , wszystko sprowadza.
myślę że w liczniku
błąd 17058- świeca żarowa cylindra 4
ponawiam,pomoże ktoś ?
Myślę,że trzeba zrobić porządek ze stykami w zamkach.Tak więc do rozebrania wiele drzwi.Potem pokasuj błędy.
Witam Podczas diagnozowania (vag 4.9) Seata Toledo 1,9 TDI (2004 rok) który ma el. wspomaganie wyskoczył mi nieznany błąd - numer 566 czy ktoś wie co to za błąd i jak go skasować?
Mogą.
Jak wyregulowałeś cięgno „gruszki”? Sprawdziłeś ciśnienie doładowania, bo wyglada na to, że jest nieprawidłowe (zbyt wysokie lub za niskie). Powinieneś mieć błąd w sterowniku. Pozdrawiam
Niekoniecznie, zdarzyło mi się że miałem też błąd sterownika 65535 i nie szło wykasować przez inny błąd który był nie do skasowania bo ktoś źle poduszkę w siedzeniu podłączył lub nie podłączył wcale i nie mogłem skasować obydwu błędów, zacznij od 1 błędu
Witam. Jak w temacie toledo 2002r 1.6 pompka paliwa nie podaje paliwa, później spróbuje podłączyć ją na krótko, natomiast moje pytanie to gdzie jest przekaźnik od tej pomopy w tym toledo??? błąd mam taki 17949 P1541 Fuel Pump Relay Circ Open
A gdzie znajdę te dwa elementy, jak je zlokalizować? Czy nie powinno wyświetlić na VAGu jakiegoś błędu?
Komputera tak nie ustawiałem, czytałem, że nie trzeba tego robić, ale spróbować nie zaszkodzi. Ale tak i tak chyba niepowinien łapać błędu sondy.
Skąd jesteś?
Błędy wskazują jasno. 16586 uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylinder 1 - cylinder 2 - stały skup sie na tym. Zamien miejscami , zmierz oporność. Rozwiązanie masz na dłoni
W sumie może być i tak, nie zwróciłem uwagi ale bardzo bardzo możliwe że wtedy. Męczy mnie jeszcze trochę błąd tej lambdy.
Lepiej tę naprawę przeprowadzić z testerem, żeby podglądać pracę nowej sondy. Inaczej to kosztowne działania na ślepo, szczególnie że niektóre błędy sondy nie dotyczą jej niesprawności.
Wartości z bloków 21 i wyższych by się przydały z licznika. Dodano po 3 Wygląda na nieodpowiednie transpondery, lub brak połączenia pętli z licznikiem, ale wtedy byłby jakiś błąd zapisany.
Czym kolega mierzy tą sondę? Tam jest sonda 1V. Motronic, nie wydaje Ci się że powinien tam się pojawić błąd wypadania zapłonów jeżeli cewka ma przebicie?
mialem ten sam problem okazalo sie że katalizator nie czyscil spalin tak jak powinien po wymianie wszystko wruciło do normy
Dodaje filmik jak to jest. Ja się naprawdę nie znam. Jak by co to zapodaj jak to wyłączyć. Mówię że coś grzebali gówniarze. Inny serwer ale tylko dało się na niego wrzucić. Tutaj błąd https://krakenfiles.com/view/Q51K8Zrrfx/...
bardziej lakonicznie się nie da... może napiszesz co zrobiłeś, jakieś błędy?
Który czujnik wymieniłeś(obstawiam, że nie wałka) i jaki dokładnie jest błąd z nim związany??
Witam jak w temacie wyskakuje mi błąd 17978 p1570 autko odpala i po dwóch sekundach gaśnie przypuszczam ze trzeba zaprogramować ecu bo przypadkowo wpisałem liczbę 11 i od tego czasu się tak zachowuje pali się czerwony wykrzyknik i mrugają świece żarowe w załączniku Dodam kilka zdjęć może ktoś mi pomoże z góry dziękuje
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
sprawdź instalację od czujnika, prawdopodobnie któryś kabelek się przetarł i raz łączy, a raz nie, a czujniki pewnie były sprawne.
Jak tylko w ABS to do sprawdzenia bezpieczniki bo coś nie tak z zasilaniem.
Sprzęgło założyć można, tylko po co? Z braku laku do identycznego wozidła zaaplikowałem altek z diesla, właśnie ze sprzęgłem i jeździ do tej pory. To że nieco światła przygasają, po puszczeniu "gazu", to normalne - rozpiętość napięcia masz w okolicach 0,5V. Można próbować założyć starszy alternator, bez ynteligientnego regulatora - takie manewry tez...
wydaje mi się że to nie są normalne obroty poniewarz moc max jest przy najwyższych obrotach czyli w tym silniku jest to 4400 na minute a prędkość max w tym silniku to około 190 do 200 kilometrów na godzinę wiem bo mam taki silnik w seacie toledo więc jest jakiś błąd w odczycie pozdrawiam
Tak dalej ten sam błąd : za duży przepływ zaworu recyrkulacji spalin
Kolego cięzko bedzie ci cos poradzci może to byc jakiś czyjnik przeplywomierz wszystko. Widocznie komputer dostaje jakies okłamane dane i zmniejsza moc najlepsze najprostsze i najszybsze pewnie bedzie podłączenie pod komputer i sprawdzenie jaki blad sie wyswietla a dopiero potem możemy pomoc naprawic ten bład :)
Mam ten sam błąd na zapalonym silniku i po skasowaniu go za chwilkę znów się zapala.Wymieniałem czujnik halla i nie nie dało.Usterka pojawiła się po wypadku.Mam na dodatek spalanie ok 17l/100km przy silniku 1,6 w seat toledo ii
nie wiem jaką masz instalację gazową ale tu może być przyczyna ponieważ przy odpalaniu na gazie najpierw jest mała dawka paliwa a potem dopiero gaz ,a przy odpalaniu na benzynie komputerek od gazu może oszukiwać i silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa przy rozruchu moim zdaniem przydało by się podłączyć autko do komputera i zobaczyć czy nie wykaże...
Niestety komputer nie widzi żadnego błędu ☹️
witam w moim seacie dzis podczas wymi8any akumulatora nastapila niemila niespodzianka poniewaz nie odpale samochodu . chwyta na sekunde i gasnie czyzby immo sie zresetowal. pomozcie
Problem nr 1, musisz dobrać się jakoś pod tapicerkę w klapie i zobaczyć co nie gra.... Problem nr 2 jedź pod kompa i zobacz jaki masz błąd w ABS.
Przeczytaj auto VAS lub VCDS,podaj opis
Podłączę się pod temat. Nie działa klimatronik toledo 2. Sprężarka się załącza, wentylator na chłodnicy nie, na klimatroniku póz. 61 ( temperatura wylotu powietrza na desce rozdzielczej ) pokazuje -53 stopnie. VAG-iem pokazuje błąd 604 sporadyczny ale po skasowaniu się zaraz pojawia.
Tak pisałem że brak napięcia na bezpieczniku nr 27 ale już wiem że tam napięcie pojawia się po przesterowaniu przez ECU , w pozostałych miejscach jest ok . Tak więc brak przesterowania oby to nie była awaria ECU , samochód normalnie jeździ . A co do błędu od sondy lambda to wyskakuje tylko po tym że pompa powietrza wtórnego nie działa prawdopodobnie...
Skieruj wzrok na przepływkę
jak odpalisz, to błąd ucieknie, a zapłon ok?
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
Taki kod błędu pokazuje się jak silnik nie pracuje. Po odpaleniu błędu nie ma. Pozdrawiam.
Wiatm GOŚĆ Mam oto taki błąd 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent czy Ty tym swoim vag 1552 naprawił bys mi to?
na moje oko to jak juz był pod komputerem to trzeba było wykonac test elementów wykonawczych wtedy chociaz widac czy ta pompa chodzi a tak to nic nie wiemy jaki błąd jak to sie zaczeło itd
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Te same nr. Z innym nr będzie błąd.
Tam nie ma I tylko 1 - 1J0909... Musi byc taki sam nr, w przeciwnym razie sterownik będzie wyrzucał błąd czujnika.
Witam. Co jakiś czas wyskakują mi takie błędy po podłączeniu Vag-coma na module komfortu , po wykasowaniu wracają ; 953 - przekroczenie czasu włączania oświetlenia wnętrza nieznane ustawienie przełączników - BŁĄD SPORADYCZNY 1329 - Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzętu / nie związane ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Co może...
byłem dziś na komputerze ( Bosch KTS ) i nic nie pokazało żadnego błędu obecnego lub zapamiętanego
Nie powinna, jeśli masz z nią problemy (tą klapą gaszącą podczas jazdy to odepnij od N239 wtyczkę, błąd wywali po podpięciu Vaga i silnik będzie telepał przy gaszeniu ale przynajmniej nie będzie jej domykał podczas jazdy) albo lepiej odepnij wężyk podciśnienia, który idzie od N239 do klapy - wtedy nie będzie błędu w sterowniku silnika. Dodano po 6 z...
Witam czy może mi ktoś kto wie napisać co dokładnie oznacza kod błędu 516 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP (F60) .????
Przewody wyglądają bardzo dobrze, tylko, że sprawdzałem je do zbiornika z płynem chłodniczym, bo one idą pod nim. Styki wyglądają również bardzo dobrze. Nie wiem czy mówimy o tym samym czujniku, bo ja znalazłem go obok(trochę pod) zbiornikiem płynu od spryskiwaczy. Jak go odłączyłem i sprawdziłem błędy to doszedł błąd jakiegoś czujnika temp.
sprawdz jaką ci wyświetla temp na kompie
już rozwiązany i naprawiony przetarty przewód elektrozaworu wtryskiwacza gazu
Mechanik i taki niegramotny.....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Można, ale najlepiej podłączyć vaga. Przejrzeć wskazania i błędu w module immobilizer i zamek centralny. Powinno zdiagnozować przyczyny. Podaj nr błędu to będziemy szukali dalej. Może rozbierałeś drzwi i odłączyłeś kontrolkę. Komputer wykrył bład i nie załącza alarmu. Przyczyn może być wiele i bez vaga nic nie ustalimy. Poza tym zapraszam na forum toledo...
Mam identyczny problem w Toledo II ASZ... czy znalazłeś rozwiązanie? Pozdrawiam.
Na czujniku ciśnienia 3 pinowym ma być zasilanie 5v nie powinna świecić. Sory mój błąd VW ma mieć 12v.
Witam Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poduszki powietrznej. Auto nie było bite. Może ktoś z szanownego forum miał podobny przypadek??? Czy jest mozliwosc skasowania bledu poduszki bez podpinania się kablem?? Dodam ze chodzi o seat Toledo II 1.8 20v 00rok pozdrawiam krzych
Witam wystarczy kupić emulator immobilizera i podłączyć Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
toledo odpowietrzyć podciśnienia toledo toledo zwarcie
amica instrukcja amica wymiana modułu pralki ariston tracer gamepad
skymaster 32sh1000 pętla prądowa
Zablokowany obiektyw w aparacie Kodak - co robić? Renault Celtis - brak przepływu oleju na hamulce przyczepy