Dołączył(a): 18.gru.2015 08:22:15 Posty: 9 17978 taki błąd wyskoczył zablokowana jednostka sterująca silnikiem.....jeździłem tylko na pb. Błąd wypadanie zapłonu na drugim cylindrze nie było i co teraz ?
Witam, moja Laguna II 3.0 V6 (2001 r.) płata mi figle. Pojawiło się wypadanie zapłonu, później doszedł komunikat o błędzie sterowania zapłonem na tym samym cylindrze (2 cylinder). DDT podaje w opisie zwarcie do plusa. Podczas podglądu korekcji cewek w DDT na tym cylindrze mam "0" podczas gdy na pozostałych wartości zmieniają się od 512 do 1024. W instrukcji...
Witam.Po odpaleniu silnik nierówno pracuje jak się rozgrzeje pracuje normalnie.Wymieniłem cztery cewki,wtryskiwacz na drugim cylindrze i dalej to samo. Wyświetla błąd wypadanie zapłonów na drugim cylindrze P0302.Proszę o pomoc
Sprawdź kable, cewki, swiece. Masz wypadanie zapłonów. Stąd kiepska emisja, kat nie pracuje poprawnie i wywala błąd drugiej sondy. Prawdopodobnie.
Tzn. jest błąd wypadania na drugim. A ogólnie ECU rejestruje wypadanie zapłonów na wszystkich. Tylko wywala błąd drugiego. Albo mi Texa bzdury pokazuje.
z tym Ciśnieniem na drugim to może hydraulika? a ten błąd co ci wywala to nie jest czasem błąd zapłonu cylinder 2? miałem już taki problem z audi 1,9 ajm było wyrobione gniazdo w głowicy wtrysk się troszkę ruszał i uszczelniacze założone na nim i podkładka przepuszczały kompresje i wydmuchiwały mu paliwo z kanalików i nie chodził na jeden właśnie a...
No jest w Rybniku i w Toruniu ,rozmawiałem z nim koszt naprawy silnika to od 4do 8tysiecy zł. czyli świetnie, u mnie jeszcze mało tego że chla olej to jeszcze wyskakuje błąd "wypadanie zapłonu na drugim cylindrze", w sumie dowiedziałem się już co to za wada fabryczna i nie jest za wesoło.. silnik cały do remontu, gdyby wiedzieć że ta naprawa wyjdzie...
Mam pewien problem z w/w sterownikiem nie wiem co jest przyczyną zartrzymywania się steronika na pozycji 1 (błąd zapłonu). drugi sterownik działa prawidłowo
Witam ponownie Wreszcie się pojawił błąd podczas szarpania jest to P0302 czyli wypadniecie zapłonu na drugim cylindrze. Czy przyczyną takiego błędu może być czujnik położenia wału? Może jakieś sugestie
Cześć. Spokojna jazda w sumie OK. Jeśli jest już powiedzmy na 2,5-3k obrotów, to przyśpieszenie OK. Jak jest np. na 2k obrotów i mu depnę - szarpie, prycha, nierówno pracuje i... błąd wypadania zapłonów na drugim cylindrze. Uciążliwe gdy zapodam tempomat - wtedy automat przy przyśpieszeniu generuje błąd, bo nie ma tego wyczucia, które mam już ja. Zamieniane...
Te wypadanie zapłonu jest raz na 1 cylindrze, raz na 3. Dodano po 1 Nie mam zdjęć ze wszystkich komputerów, mam tylko pierwsze podłączenie pod komputer, czyli te niskie ciśnienie oleju. Przy drugim podłączeniu doszedł błąd wypadania zapłonu, przy trzecim podłączeniu tylko wypadanie zapłonu, a przy czwartym podłączeniu wyskoczyły oba błędy. Im bardziej...
Po wymianie czujnika na nowy od razu po włączeniu zapłonu wyświetla sie błąd czujnika poziomu oleju. Wiązka sprawdzona. Odnośnie tego mam 1 pytanko - dlaczego błąd wyświetla sie tylko po pierwszym włączeniu zapłonu? Za drugim razem błąd sie nie pojawia. Jestem świeży w temacie. Dzięki za podpowiedzi.
Witam, jeśli raz działa a drugi raz nie działa może być problem z zimnymi lutami na płytce.
Obstawiam uszkodzenie stacyjki. Problemy ze stacyjkami FBS3 nasilały się przeważnie w okresie zimowym - w niższych temperaturach. Jak się komuś chce, to można zrobić próbę i stacyjkę podgrzać. Oczywiście bardziej efektywne jest podgrzewanie płytki stacyjki wymontowanej, ale internetowe doniesienia potwierdzają, że operowanie suszarką w okolicy stacyjki...
Byłem u mechanika z tym problemem stwierdził, że jednak cewka padła. Wymienił i nadal to samo. Tym razem pokazuje na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na drugim nie wyskoczyło ani razu. Kody błędu to 1336 i 1339. Stwierdził, że to albo wtryskiwacze albo pompa cisnienia paliwa silnika czy coś w tym stylu bo nie pamiętam dokładnie pełnej nazwy. Ktoś...
Wypada zapłon podczas jazdy do świateł i to nie zawsze. Drugi program widzi dodatkowy błąd P0070 czujnik temperatury zewnętrznej.
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
Wiem że trzeba ją zaadoptować ale po pierwsze podobno adaptacja robi się po włączeniu zapłonu, słychać jak przepustnica otwiera się i adaptuje. Nawet jeśli nie to przed czyszczeniem przepustnicy nie było różnicy. Faktycznie z początku wyskoczyła mi kontrolka Epc i obroty falowały ale skasowałem błędy i problem ponownie jie wystąpił. A błąd który wyskakuje...
Trzeba sprawdzic cisnienie reduktora i czy nie puszcza cisnienia wężykiem podcisnienia. Czy wyswietla ci błąd wypadania zapłonu? Jeżeli nie to pozostanie podłożenie drugiej listwy wtryskiwaczy.
PRZEKAŹNIK ZAPŁONU PADŁ G126 albo ten drugi, mniejszy.Wymień obydwa przekaźniki zapłonu, tzn. duży i mały.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Witam mam problem z równą pracą mojego Opelka, mianowicie pokazała mi się lampka CHECK ENGINE- na luzie trzęsie silnikiem (nie cały czas, wypada z rytmu), przy diagnostyce błąd: wypadanie zapłonów najczęsciej na drugim cylindrze, po skasowaniu błędów, znowu to samo. Na początku wymieniłem cewkę( są w nim cztery połączone, więc całość), świece- nic nie...
Witam mam problem zaprowadziłem do machera a3 1.8 T aum 2001 rok miał zmienić turbo i wgrać mapę na 220 km , postanowiłem samochód odebrać bo już długo stał i ciągle jakieś czujniki padały , teraz auto na wolnych obrotach ledwo wchodzi do 4 ty jak trzymam dłużej gaz to zaczynają spadać z tych 4 ty coraz niżej i zaczyna mrugać check wchodzę w vcds i...
Nie z pomocą komputera tylko prostego miernika przy wtyku wtryskiwacza. Mam nowy trop. Zakupiłem kabelek do samochodu. Pokazuje mi błąd P0302 (wypadanie zapłonu na drugim cylindrze) ale kontrolka żadna się nie pali. Czy możliwe, że to wina wtryskiwacza? Z tego co czytałem może być to wina również cewki lub kabli. Czy dam radę np sam zamienić cewkę...
Na wolnych, przepływomierz odpiąłem bez zmian, na logach widać jak dodałem troszkę gazu to korekcje delikatnie spadają. Dodano po 3 Doszedł błąd, wypadanie zapłonów drugiego cylindra, wiązka pompek sprawdzona, piny po dociskane.
Citroen C3 2008r od czasu do czasu wyświetla błąd Elektroniczna blokada zapłonu ( auta nie można uruchomić ) dotyczy to kluczyka tzw " scyzoryk" ten otwierany , przy drugim kluczyku błąd ten nie występuje. Jak się dowiedziałem problem dotyczy transpondera immo . lecz po rozebraniu transpondera nie ma , lub jest zalany gdzieś w plastiku . Na innym forum...
Witam W mojej mazdzie 6 diesel silnik MZR-CD moc 121KM[/b] w deszczowe dni występuje błąd P0302 czyli Cylinder No.2 mistfire detected - inaczej wypodanie zapłonu na drugim cylindrze. Błąd podczas np. deszczu, mgły się utrzymuje tzn. po skasowaniu go znowu się pojawia. Ostawiałem czujnik położenia wału ze względu na niskie położenie ale po wymianie błąd...
Ja bym wpierw odłączył gaz zupełnie, a potem zamienił bieguny cewki, tak żeby sprawdzić czy wypadanie zapłonów przeskoczy na drugi kanał cewki, czyli cylindry 2-3. sprawdzane,na odłączonym gazie dzieje się to samo,nie przeskakuje dalej ten sam błąd
Jeżeli nic nie popsułeś po ściągnięciu kierownicy (chodzi o tzw. "tasiemkę") to twoje działanie ograniczy się do skasowania błędu w systemie SRS powstałego po załączeniu zapłonu. Na drugi raz przygotuj się lepiej do takiej pracy to unikniesz dodatkowych kosztów.
Wywalało błędy "wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze" oraz "losowe wypadanie na wszystkich cylindrach". Po adaptacji koła fonicznego, jak na razie błędy się nie pojawiają. Czy adaptacja mogła rozwiązać te problemy?
Nie miał nikt podobnej sytuacji?. Ciśnienie sprężania 15 bar. Aż węża prostuje z manometru takie ciśnienie:-). Samochód od samego początku u jednego właściciela i ma przejechane 103 tys km. na zimnym silniku pracuje dobrze. Kiedy się zagrzeje to traci moc. Na postoju pracuje równo gdy dodam gazu to czuć że wolniej wchodzi na obroty a podczas jazdy mruga...
Skoro na "działających" cylindrach dioda led miga na wtryskiwaczu, a na drugim nie miga, tzn że nie ma impulsu, czy jestem w błędzie?
Podpowiedzcie co z wtryskiwaczami... Taki mam odczyt na wolnych https://obrazki.elektroda.pl/2879500300_... A takie na obrotach ok 1200/1300 https://obrazki.elektroda.pl/5031532900_... Dodatkowo pojawia się błąd sporadycznego wypadania zapłonu na cyl. 2.... Wtryskiwacz na drugim do wymiany a co z trzecim ?
Witam. Panowie, życzę wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 Roku. Niedawno nabyłem opelka Meriva 1.6 16v 2004r.,silnikZ16XE,sprowadzony z Włoch.Autko jeżdziło 7 m-cy bez zarzutu i nagle silnik zaczął szatkować i zapalał się czip silnika.Wymieniłem świece,okazało się,że na drugim cylindrze świeca zakopcona.Po wymianie na zimnym silniku-super,po rozgrzaniu...
Witam ponownie Trochę to trwało, ale są jakieś pozytywne rezultaty oraz negatywne :) Rozwiercone dysze w listwie LPG na większe i wszystko śmiga aż miło. Problem pojawia się nowy! Auto pali pali i nie chce zapalić. Akumulator sprawny, ładowanie 14,14 rozrusznik kręci, a silnik chce wyskoczyć i nic. Dopiero za drugim razem po wciśnięciu pedału gazu odpala....
Butla całkiem zakręcona, na benzynie zrobiłem prawie 500km. A co konkretnie do naprawy w gazie? Bo jeśli chodzi o adaptację to gazownik mówił przy drugiej wizycie że nie ma już co tam ustawiać. Jest idealnie.
Witam wszystkich :) Mam dość nietypowy problem w Fabii 1.2 o kodzie silnika CGPA. Silnikiem szarpie tylko i wyłącznie kiedy wejdzie się w zakres obrotów 4500-5000 i wywala błąd wypadanie zapłonu na 1 i na drugim cylindrze lub tylko np. na 2. Zależy jak mu się będzie chciało ;/ . Silnik jest po wymianie rozrządu (kpl. ślizgi, kółka, łańcuch, napinacz)...
Witam , mam problem ze sterownikiem airbag w audi a4 2000r 8D0 959 655 F , mianowicie zapalił sie airbag po mrozach i błąd 65535 Internal control module memory error Intermitent 00-00 , Błedu oczywiscie nie da sie skasowac vagiem , zdobylem z trudem drugi taki sam sterownik ale po włożeniu okazało sie ze wyszedł ten sam bład . Znajomy wyczyscilem mi...
Kompresja jest dobra, błąd pokazuje „uszkodzony wtryskiwacz” na 3 cylindrze zostały wymienione dwa na drugim i trzecim, z samochodem dzieje się dalej to samo. Co dziwne zanim samochód pokaże błędy pokazuje poprawne informacje wysokości m.n.p.m oraz spalania, po okazaniu błędu wszystkie dane albo są błędne albo pokazuje „—„
17570 czujnik temp paliwa ,przerwa zwarcie do masy a ten drugi to IAT Pozdrawiam.
Podaj kod błędu , twoja interpretacja jest mało precyzyjna. Ponadto zamknij ten drugi temat bo siejesz zamieszanie.
Przepraszam. Dokładnie. Zamieniłeś pierwszy z drugim tak? A na czwartym zaczął wypadać po rozebraniu listwy paliwa. Myślę że mógł dostać się jakiś brud do wtryskiwacza (piasek, kurz). Jak masz czym sprawdzić, ciśnienie paliwa, to zrób to, możliwe że ta pompa nie domaga. Następnie ja sprawdziłbym dobrze napinacz, ten z tyłu na wałkach. Masz Vcds-a znajdź...
Przecież w opisie błędu widać co go boli. EDC nie widzi N75 - przerwany przewód, uszkodzony zawór. Wystarczy sprawdzić rezystancje zaworu N75 by wiedzieć czy jest sprawny. N75 ma plusa podawanego ze stacyjki, masa podawana jest z EDC z pinu 62. Jest to "regulowana" masa więc miernikiem mierzysz czy masz 12V po włączeniu zapłonu na jednym z przewodów...
To nie jest koło magnesowe od pilarki, ale chyba do kosy spalinowej W pilarkach koło kręci się zawsze przeciwnie do ruchu zegara a to na zdjęciach powinno sie obracać zgodnie z ruchem wskazówek Jeżeli tłok znajduje się w górnym położeniu to drugi magnes koła magnesowego powinien być pod rdzeniem zapłonu ( tym w cewce, ustawienie cewki względem koła...
Mogła się wytegować na dwa sposoby mechanicznie:wewnątrz obudowy elementy plastikowe lub na zewnątrz modułu haczy kołek blokujący, zostaje przyblokowany wałkiem kolumny do rury obudowy. W pierwszym przypadku wymiana raczej, w drugim można spróbować skorygować nierówności powierzchni pilnikiem, kontrola drugiego typu problemu? poruszenie kierownicą w...
Prawdę mówiąc nawet jak przebije kondensator, to nie powinno nic się stać. Z tym błędem, to albo jakaś nietypowa wersja triaka, albo źle zrysowałeś schemat. Skoro jednak po wylutowaniu kondensatora jest regulacja, to znaczy że tu jest coś nie tak. Triak można zostawić w spokoju. Masz zasilacz regulowany, lub możliwość przetestowania diaka podłączając...
sonda niema żadnego wpływu na wypadanie zapłonów nie było coś czasem ostatnio robione przy rozrządzie ?
Witam borykam się z problemem nierównej pracy silnika 407 SW 1.8 125 KM. Auto po odpaleniu początkowo pracuję normalnie ale za chwilę zaczyna nim rzucać, brak pełnej reakcji na gaz. Jak jeżdżę to muszę na krzyżówkach przygazowywać na biegu jałowym bo inaczej nie ruszę. Po podłączeniu do komputera pokazuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Kupiłem 2...
Read możesz po obd zrobić gdy zaopatrzysz się w SMOKA z pakietem PSA. Wyciągnij przekaźnik od rozrusznika, sprawdź na stykach 85,86 co jest na jednym powinno być 12v po włączeniu zapłonu na drugim masa po włączeniu 50 na rozruch. Ostatnio miałem takie 208 z takim problem brakowało 12v po zapłonie podałem z któregoś bezpiecznika i odpalał bez problemu.
brawo Olo tylko po co bawic sie w archeologa???To już drugi wygrzebany post.
Po pierwsze samochód pod normalny tester i jakie błędy są, skoro na wyświetlaczu coś jest, to i musi być w pamięci błędów. Z fusów, to tu nie wróżą.. Błąd zapłonu który jest opisany w moim wątku nie pokazuje się cały czas tylko w najmniej oczekiwanym momencie. Na 10 razy jak będzie samochód odpalany może nie wystarczyć wcale, a równie dobrze może pojawić...
W którym miejscu komputer pokazuje że jest wadliwa sonda? Ja widzę że komputer krzyczy że ma otwarty obwód grzałki na sondzie. Pierwszy błąd może być spowodowany złym ustawieniem LPG, tak samo drugi i trzeci choć wypadanie zapłonu może być też spowodowane innymi przyczynami - cewka, świece, wtryskiwacze itd.
Cześć wszystkim. Panowie mam szybkie pytanko, zamontowałem elektroniczny emulator drugiej sondy (swoją drogą działa rewelacyjnie, koniec błędu na desce:))), już przetestowany) w instrukcji należy podłączyć się pod stacyjkę, ale nie wiem dokładnie do którego przewodu podłączyć i nie chcę tyle rozbierać, bo wiązka do stacyjki jest schowana. Bliżej i...
Stanisław, okazuje się że z odmą jest wszystko ok Dzisiaj wyświeliła mi się ponownie kontrolka awarii silnika tylko już z innym błędem PO302 czyli wypadanie zapłonu drugiego cylindra, w opcji gazowej jest to padający wtrysk brc Kilkakrotnie dokonałem zamiany na poszczególnych cylindrach i wywalał ten sam wtrysk. Czyli ostatni gaziarz miał rację Dwa...
Jeden z dwóch pilotów (oba scyzoryki, 3 przyciski) czasami się zawiesza. Samochód po prostu przestaje reagować na pilota. Pomaga samo włączenie zapłonu tym kluczykiem, od razu pilot zaczyna działać. W CIMie jest błąd odnośnie tegoż właśnie kluczyka. Z drugim pilotem nie ma żadnych problemów. Baterie wymieniane, przelutowałem płytkę pilota w podejrzanie...
W vagu wyskakuje mi błąd 16686 - cylinder 2, wypadnięcie zapłonu, Domyślam że masz układ na "pompowtryskiwacze", a więc najszybciej będzie to "pompowtrysk" do regeneracji na drugim cylindrze. Jeśli reszta są w normie, to możesz tylko jednego uszkodzonego wyjąć i oddać do naprawy.
To patrz co się dzieje. Nie jest to dla niej mocno uciążliwe, bo za drugim razem odpala i chodzi normalnie Tak jakby wada następowała po czasie przez źle funkcjonujące wzbudzenie zapłonu.
To prawda. Impulsatory produkowane dą w dwóch wariantach różniących się polaryzacją: 1. Do silników o stałym kącie — pierwszy impuls ujemny, drugi dodatni. 2. Do silników ze zmiennym przyśpieszeniem zapłonu — pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny. Dlatego ważne jaki jest impulsator i moduł zapłonowy. Jeśli podłączysz moduł stałokątowy do...
Witam, Wracam do tematu pod dłuższej przerwie. Po czyszczeniu przez "gazownika" wtrysków (wpsikaniu preparatu czyszczącego) była poprawa przez jakiś czas, szarpanie ustało lecz spalanie, błąd sondy i pyrkanie z rury nadal zostało. Przedwczoraj problem z szarpaniem wróciły i do błędów dołączyło losowe wypadnie zapłonów + wypadanie zapłonu na drugim cylindrze....
Wg. mnie jak wypada zapłon to nie ma iskry bo po wypadaniu zapłonu jak odkręcę świecę to jest mokra od paliwa. Dodano po 5 Jutro jadę po drugi komputer sterujący i podłoże, zobaczymy co będzie grane. Tylko z tymi ECM to loteria, kupiłem już 2, szt pierwszy przyszedł uszkodzony (brak komunikacji). Drugi - komunikacja ok, ale po odpaleniu wywala błąd...
Jeszcze taka ciekawostka. Auto wczoraj odpaliło na 3 więc szybko zgasiłem i drugi raz odpaliłem. I za drugim razem normalnie na wszystkich cylindrach odpaliło. Dodano po 6 I błąd na kompie wypadanie zapłonu cylinder 3 zwarcie masy czy coś takiego
na 90% wtrysk (lub wtryski) przelewa, podczas kręcenia rozrusznikiem są za małe obroty i przez to wydajność pompy wysokiego ciśnienia jest zbyt niska aby uzyskać ciśnienie zapłonu, często przy tej usterce występuje błąd EDC. Dla pewności można spróbować też odpalić na zaciąg na drugim lub trzecim biegu, powinny wystąpić wystarczające obroty silnika...
Tak błąd kasuje sie i pojawia podczas kręcenia rozrusznikiem. Auto nawet od czasu do czasu na 1-2 sekundy zapala i gaśnie. Wygląda tak jakby paliwa brakowało albo sterownik odcinał zapłon. Adblue wyłączone (wprogramowane) ze sterownika już po awarii aby wyeliminować problem z Adblue. Sprawdziłem zasilanie paliwa, przy silniku, normalnie leci. Sprawdziłem...
Założyłeś drugi temat o ubytku powietrza. Znajdź ubytek a błąd czujnika ciśnienia chyba sam wtedy zniknie. Po włączeniu zapłonu przy niedostatecznych ciśnieniach błędy zawsze się wyświetlą.
Witam! Posiadam BMW E90 N43B20A 318i z silnikiem 2,0 143KM (Auto NIE POSIADA instalacji gazowej!!!!) wtrysk bezpośredni. Auto zaczęło przebierać więc podłączyłem pod kompa wykazało że jest wypadnie zapłonu na drugim cylindrze wykasowałem błąd. Pojechałem się przejechać i po przejechaniu 3-4km auto bardzo straciło na mocy zaczęło chodzić na 2 cylindry...
Czujnik spalania stukowego? Nie jest to pewnik ale też mam m.in Pandę. Troszkę powalczyłem z gazownikiem i teraz jak sobie ją podpinałem tak dla relaksu to wyszedł błąd czujnika spalania stukowego. Jednak kontrolka MIL nic nie zgłaszała. Widać był to błąd drugiej kategorii, mniej ważny. Potwierdź to ale sam nie wymieniaj . Potrzeba dokręcić momentem...
Oczywiście nastawy robię w basic settings, a zrzut ekranu był z bloków pomiarowych. Co do tych błędów niestety nie da się ich usunąć. Błąd o braku adaptacji jest ciągle ponieważ się nie zakończyła poprawnie. Drugi błąd 17973 znika jeśli odepnę akumulator, ale pojawia się ponownie w momencie włączenia zapłonu - przepustnica zaczyna wtedy się ustawiać...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Na wtyczce po włączeniu zapłonu jest 5V. Jak to ten przewód to wartość jest poprawna. Po wpięciu czujnika ma zejść napięcie. Jak nie schodzi to masz zepsuty drugi przewód na którym powinna być masa.
Jest iskra i paliwo. Przy odpięciu cewki lub wtrysku jest wyraźna różnica, POPRZEDNIO NIE BYŁO, jest taka możliwość że komputer po pewnym czasie odcina cylinder ze względu na wypadanie zapłonów? Czas zmierzyć kompresje.?
Witam. Przepraszam, że tak długo to trwało, ale chciałem się upewnić, co było awarią. Wysłałem GS do sprawdzenia i dostałem diagnozę, że w środku była woda. Pan z firmy, która zajmuje się naprawą tego typu rzeczy, zaoferował, że może naprawić i że to częsta usterka. Ja się zgodziłem i na ten moment przejechałem po naprawie 20 000 km i jest OK. Nie...
Diagnostyka wykazała dwa defekty: 1) Wypadanie zapłonu 2) niestety nie potrafię dokładnie powtórzyć, ale związany z powietrzem dolotowym do kolektora Dodatkowo podczas ruszania potencjometrem przepustnicy wywaliło błąd. Diagnosta stwierdził, że winna może być tu cewka zapłonowa (wypadanie zapłonu), jednocześnie powodując drugi defekt związany z powietrzem...
Tak jest po włączeniu zapłonu dostaję prąd Dodano po 5 Dobra już wiem gdzie chyba robiłem błąd są dwa wskaźniki jeden z tyłu koło autopompy a drugi w kabinie stosując diodę i tak prąd szedł przez kontrolkę w kabinie czyli trzeba zastosować dwie diody
Mam problem z Corsą C 1.2 LPG, po odpaleniu na zimnym falują obroty, dusi się, chodzi na 2 - 3 cylindry nie reaguje na pedał gazu, nie ma mocy. Czasami od razu po odpaleniu gaśnie i zaskakuje dopiero za drugim, trzecim razem. Na rozgrzanym odpala bez problemu, ma moc. Świeci się błąd P0170 błąd mieszanki tymczasowy. Jak go skasuje to przez parę dni...
ZS to znaczy z otwartą komorą spalania( czyli nie kondensacyjny), jednofunkcyjny to układ z zbiornikiem ( u mnie 120L) wymiennika ciepła dla cwu, w piecu jest zawór przełączający, priorytet ma cwu , na czas jej grzania wyłącza co. Ale ciepła woda jest zawsze i nie zabiera jej otwarcie drugiego kranu.
Auto to Volvo S80 z 2010r. Silnik diesla (D3). Mam błąd w sterowniku P138B00 -zwiazane że świecami zarowymi. Auto przy odpalaniu silnika po dłuższym postoju, przez pierwsze sekundy telepie cała buda. Także prawdopodobnie swiece nie grzeją. Posprawdzałem swiece miernikiem i kontrolka. Na każdej świecy kontrolka świeci. Sprawdziłem oporność (mierzyłem...
Witam Pozwolę sobie się wtrącić . Według opisu kolegi michal.s61 rozrząd jest ustawiony według wszelkich prawideł znacz dobrze ,ponieważ wszędzie pasuje na każde z trzech miejsc na kole pośrednim , szczerze nigdy nie zwracałem uwagi i nie przyrównywałem do miejsc gdzie są nacięte wpusty na wałku rozrządu ,wałku napędu pompy wtryskowej czy też wału....
Witam! Aby nie zakładać nowego tematu podłączę się do tego. Otóż mam Golfa IV z silnikiem benzynowym 1,6 z 2002 roku, na liczniku 32tys. Do chwili obecnej chodził bezproblemowo. Po zatankowaniu jak zwykle do pełna benzyną 95-tką tylko teraz z innej stacji, dopiero następnego dnia pojawił się problem: zaczął gasnąć silnik przy każdym zatrzymaniu na skrzyżowaniach,...
Oto kolejny problem z którym walczę. Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Silnik Z22SE+LPG. Świece już wymieniłem i brak poprawy. Sytuacja wygląda tak że błąd pojawia się sporadycznie (raz na tydzień czasami dwa ) jakieś 30 sekund po odpaleniu samochodu rano. Gdy go od razu kasuję , wyskakuje znowu po tygodniu czasami dwóch. Na gazie nie wyskakuje w ogóle,...
W tej chwili nie mam takiego koła. Jeżeli tłok znajduje się w górnym położeniu, to drugi magnes koła magnesowego powinien być pod rdzeniem zapłonu (tym w cewce). Te ustawienia magnesu są czysto teoretyczne. Dokładne ustawienie cewki trzeba ustalić doświadczalnie. Tolerancja błędu bardzo mała.
Czujniki sprawdzałeś, a jeszcze raz je sprawdź, czujnik położenia wałka rozrządu może mieć uszkodzony przewód przy samym czujniku i będzie gubił sygnał, wtedy wskakuje check i auto traci moc, obroty też spadają poniżej normy. Z pewnością też wtedy zapłonu nie ma na drugim cylindrze od strony aparatu. Jak wykręcisz świecę, będzie okopcona. Efekt tej...
Szanowni, mam do Was pytanie jako do fachowców w związku z działaniem mojego pieca. Piec zasilany gazem - Buderus Logano G124 z konsolą Logomatic, CW +CO Problemy: Wkurzający - powtarzający się błąd palnik 1. Błąd pojawia się zwykle w drugim lub kolejnym cyklu po uruchomieniu, czyli np. po kilkugodzinnej przerwie w grzaniu normalnie startuje, a w kolejnym...
Trochę dziwne , nie ma żadnego błędu z wypadania zapłonów zapisanego . Podglądałeś w parametrach na żywo czy widzi wypadanie na tym cylindrze ? Monitorowanie wypadania zapłonów pokazuje dostępne czy zablokowane ? Tu może grala1 wypowiedziałby się , ale ja nie spotkałem jeszcze auta grupy vag żeby nie palił na którymś cylindrze i przy tym żeby nie sypał...
Podbijamy temat, EGR wywalony wraz z cieknąca chłodnica spalin. Przez jakiś czas wydawało się że jest lepiej do dzisiaj. Ogólnie jak jeżdżę spokojnie jest w miarę ok, a dzisiaj musiałem bardziej depnąć i zaczęło szarpac, podłączyłem komputer i był błąd P301 - wypadanie zapłonu, sprawdziłem korekty i pierwszy i drugi wtrysk coś takiego mi pokazał. https://obrazki.elektroda.pl/9622852900_...
No dzięki Ci bo jeden mówi pierwszy z lewej drugi mówi z prawej. Wiesz może czemu gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu cylinder 1 wtryskiwacz wymieniłem listwę zasilająca wtryski też. Nadal to samo
Bardzo prosto. Do sterownika dochodzą grubymi przewodami plus i minus, oraz cieńszymi sterowanie. Teraz nie pamiętam co jest zmienne, czy plus czy minus. Ale - ze sterownika wychodzą tylko dwa grube przewody zasilające pompę paliwa. Przewód z wyjścia brązowy łączysz z przewodem zasilającym też brązowym. Drugi przewód z wyjścia (prawdopodobnie czerwony)...
Dzień dobry. Jestem po wymianie części rozrządu tzn. napinacz, ślizgi i łańcuch rozrządu. Po wymianie auto jeździło przez jakiś czas bez zarzutów. Jedynie przy obrotach w granicach 3.5 do 4 tyś obrotów silnik dziwnie buczał(stawał się zdecydowanie głośniejszy i dalej po przekroczeniu tej granicy chodził normalnie. W dniu dzisiejszym niestety znowu pojawił...
https://filmy.elektroda.pl/85_1751476978... Witam. Mam problem z Golfem 4 1.6 SR 99 rok. Mianowicie, parę miesięcy temu przy odpaleniu zaczęły spadać obroty do około 400, po czym wracały do normalności. I tak robił sobie raz na jakiś czas. Konkretnie była to już wyczerpana przepustnica, ale wątek jest taki, że nabijałem klimę, która zaczęła działać...
Skoro, jak piszesz "pytasz mądrych ludzi", to udzielę Ci mądrej odpowiedzi: W silniku ARL na pompowtryskach ECU rozpoczyna wtrysk oleju napędowego do cylindrów w momencie odebrania sygnału z czujników G28 i G40 lub jednego z nich w przypadku, gdy drugi jest uszkodzony. Jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia takiego silnika jest niezależne odcięcie...
Gregorio - katalizator był sprawdzony , czytaj. Tam jest podwójny czujnik pedału gazu , jeden steruje jedną trójką , drugi drugą. Tutaj bym szukał błędu. Silnik ma podwójne cewki zapłonowe na każdy cylinder, spróbuj zamienić /przynajmniej dwie/ na pracującą trójkę.
Ale czy przy uszkodzonym zaworze ciśnienia sterownik silnika nie wypuści impulsu masy na zawór paliwa?dziwne po po wyłączeniu zapłonu masa na tym niebieskim przewodzie się pojawia ale zanika po włączeniu zapłonu,natomiast napięcie na tym drugim różowym przewodzie jest po przekręceniu zapłonu,bezpieczniki i przekazniki ok,komunikacja z ECU jest ale niema...
Niestety znów pojawił się problem - podczas jazdy zapaliła się kontrolka po zwarciu styków i odczytaniu kodu błędu wyszło za pierwszym razem "91" a za drugim "13" i "91" - jeżeli ktoś wie co to za błąd "91" zgaszenie i odpalenie samochodu nie eliminuje go dopiero dłuższa przerwa po wyłaczeniu zapłonu - przynamniej takie mam wrażenie - będę wdzięczny...
To z tym palcem rozdzielacza nie będzie dawał takich objawów, bo wypadanie zapłonów miałbyś przypadkowe i szybko silnik by stanął albo bardzo szarpał. Jeśli przy wypadaniu zapłonu miałby wyłączać jedną stronę, to winna będzie kopułka rozdzielacza, przewody albo świece , w ostateczności zły stan techniczny silnika. Chociaż w tym roczniku jakoś nie wydaje...
Żarówka nie , za duże obciążenie. LED z opornikiem 500 - 1000 Ohm. Napięcie (12V) po włączeniu zapłonu ma być na pinie 3 kostki cewki , a nie na 2 , gdyż drugi to masa wtórnego uzwojenia - sprawdź na innych cewkach.
A ten błąd jaki jest, przerwa, brak sygnału, zwarcie na plus, masę, brak korelacji z czujnikiem wałka, uszkodzony ząb, faza sygnału odwrócona? Błąd odczytałem "pedałami" i kontrolką diagnostyczną więc mam tylko ten nr błędu. W najbliższym czasie podepnę się interfejsem do ECU i sczytam dokładnie co tam siedzi. Ale podejrzewam że to co mi się wyświetli...
po odpaleniu auta wywala błąd świec żarowych (założone nowe NGK) Czy sprawdzałeś na zimnym silniku czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na wtyczkach od świec :?: stały błąd zaworu EGR (podkładałem drugi) Czy przyuczałeś zawór po podmianie i czy zawór podmieniany był oryginalny ( PIERBURG) i sprawny :?: Do tego na powrocie paliwa z pompy CR...
Zamień wtryskiwacz na inny z listwy.Jeżeli nadal wskaże błąd wtryskiwacza cylindra 2 to usterka może być w sterowniku lub jego okablowaniu.Jeśli wskaże na cylinder do którego przełożono wtryskiwacz nr 2 to trzeba ten wtryskiwacz wymienić. Pojeździj trochę, wypal niespalone paliwo z układu wydechowego. Uszczelka pod głowicą i jej uszkodzenie daje wiele...
Witam wszystkich serdecznie! Mam taki problem z Citroenem Berlingo B9. 1.6Vti. Pewnie to będzie odgrzewanie kotleta, ale przeczytałem już wszystko dostępne i obejrzałem sporo filmów w tym zakresie. I brak mi pomysłów (((. Walczę od 2 miesięcy z przerwami z ADS-em w tym aucie. Błąd C1385. Ale po kolei, bezpieczniki sprawdzone, małe, duże, masy poczyszczone,...
Witam mam problem ze swoją b7 mianowicie zapala się check engine po podłączeniu kompa wywala błąd p3138 nieszczelnosc w układzie dolotowym, p2187 wypadanie zapłonu na biegu jałowym cyl. 1 Mechanik zalecił wymianę odmy wraz z przewodami i prawy itercooler co do błędu pierwszego. Nic to nie pomogło, co do błędu drugiego wymieniłem świece, cewki, wtryskiwacze...
Witam mam taki jeszcze jeden problem w moim drugim Lupo 1.4 16v 2002 rok. Chodzi mi o błąd P0303 jest to cylinder nr. 3 wykryte wypadanie zapłonów. Auto jeździ dobrze, tylko trzepie nim mocno na biegu jałowym czasami aż gaśnie, w aucie wymieniłem już świece, kable, cewkę na nowe nawet przekładałem z 1 Lupo gdzie tam auto chodzi dobrze. Zamieniałem też...
wypadanie zapłonu drugim cylindrze immergas błąd zapłonu błąd zapłonu cylinder
modyfikacja biosu zmywarka bosch schemat revox tuner
sklep endoskop sklep internetowy
Czy toner z innego modelu pasuje do Xerox WorkCentre 6605? Jak zbudować własną wytwornicę piany imprezowej?