Sprawdź jaka jest poprawna składnia pętli for , bo masz tam bardzo oczywistego babola.
Obwód podgrzewacza sondy lambda Włącznik otwarcia drzwi prawy przód.
Ford Fiesta to nie jeden pojazd na świecie. Zanim uzyskasz jakieś wiadomości to napisz co to za pojazd . Pojemność , rok produkcji, kod silnika, jaki zapłon. Podaj konkretne namiary. Złośliwie ale prawdziwie. Pozdrawiam
Konieczne podłączenie do urządzenia diagnostycznego i odczytanie błędów.
Elm ponoć czyta błędy w fordzie, tak słyszałem, a nie miałem okazji używać bo dla mnie to 100 wyrzucona w błoto, każdym testerm odczytasz błędy z ECU, ale czy warto wydawać min 1000 pln żeby odczytać błędy w 1 fordzie?
Nie, bo auto ma czujnik w pompie, krzyczałby o synchronizację, całkiem inny błąd.
W tym roczniku - ignorować ten błąd
Akurat No Communications to pod kod wywołania i oprócz niego może być jeszcze np. Check for DCT codes (sprawdź błędy w ECU)
Przesyłam opis odczytu i opis błędów do Fordów z książki ... Jest tam wszystko na ten temat.
To taka wersja świateł dziennych, drogowe szeregowo, stosowana głównie w UK. Na schemacie rzeczywiście jest błąd.
Jaki przebieg, kiedy był wymieniany filtr powietrza?? komputer nie zgłasza błędu??
A skąd niby takie wnioski skoro w programie została umieszczona dyrektywa m32def.dat ? Jeżeli sugerujesz się opcjami to jesteś w błędzie.
Hej, Może środowisko w którym piszesz ma źle ustawiony katalog gdzie znajdują się pliki nagłówkowe. Deklarację zmiennej "i" usuń z pętli for i umieść w funkcji main na początku. Poza tym w pętlach for wyrażenie i+1 chyba powinno być zastąpione i++ albo i=i+1. Pozdrawiam.
Plus po zapłonie to będzie drugi.Inni myślę,że dołączą coś innego.Ja tnę zawsze plusa bo jest pewność,że komputer nie wyłapie błędów.
Mialem podobny blad w fordzie tranzicie. Po kilku dniach walki okazalo sie ze dwumasa zbyt balansuje i wariuje od tego czujnik walu. Widzi wtedy zbyt duzo cisnienia na suw pracy. Podaj kod bledu.
Olej nie jest wspólny. Do dyferencjału stosujemy olej przekładniowy 75W90. aaaa przepraszam ! skrzynia automatyczna. zwracam honor i przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Na wolnych coś około 2gm/sek, wygląda na to , że jest ok. O obwód wentylatora wysokoobrotowego zawsze się pluje ten sterownik jak jest zamontowany wiatrak z jednym biegiem. P1000-olej ten błąd.
Znalazłem inne tłumaczenie tego błędu w fordzie P0433 Heated Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 2) natomiast evap wywala P0443
Ale z jakiego komponentu,-PCM, RCM, GEM, ABS?
Uszkodzone gniazdo- wymiana i usunięcie błędu
Przepraszam błąd
Prawdopodobnie źle ustawiona pompa względem rozrządu. Na start jeszcze raz weryfikacja rozrządu.
Witam.W fordzie focusie z silnikiem tddi nie są montowane czujniki uderzeniowe tylko w silnikach benzynowych . Można spróbować wejść w tryb serwisowy- http://fkp.fyi.pl/viewtopic.php?t=84. Może będzie zapisany kod błędu.
I tu jest błąd Forda, że nie stosuje IPS, jak w Mitsu :). A powiedz mi, czy sprawdzałeś rezystancję potencjometru w stanie zamknięcia przepustnicy i to, czy przepustnica jest faktycznie zamknięta? Tak, jak piszesz - ECU nie wchodzi w tryb jałowego, ale zawsze można użyc bocznika, żeby się upewnić.
Witam. W fordzie mk2 2005r. tydzień temu kolega kasowal mi błędy. Dziś nie ma zasilania na wtyczce. Jest od tej wtyczki bezpiecznik ? I jaki ma symbol?
Witam mam radio Grundig DTR 7000, problem polega na błędzie "Waiting For PC Wizard", dawniej potrafiłem naprawić ale w tym przypadku coś mi nie idzie. Dołączam oryginalny Wsad zgrany z tego radia.
Proponuje udać się na warsztat, albo odczytać samemu błędy.
W PCM nie ma czasem błędu odnośnie błędu alternatora?
W Bascom można najpierw uruchomić funkcję Edit -> Proper Indent i to ułoży ładnie kod z wcięciami. Potem w ustawieniach włączyć Configuration -> Environment -> Draw Indention Lines i to połączy pionowymi liniami wszystkie pętle Do-Loop, For-Next etc. Czytasz błędy : Error : 382 Line : 201 variable does not match FOR Patrzysz na kod w linii...
Diagnostyka komputerowa to nie tylko odczyt błędów!!
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
Kolego zdradz nam trochę więcej szczegółów, jak rocznik, moc silnika, rodzaj zasilania, może błędy że sterownika...
a teraz ile masz na lini can, przy wyłączonym zapłonie, komputer pokazuje jakieś błędy
Jaki teraz wisi kod błędu?
W zegarach raczej nie szukał bym nic, zaś błędy U w Fordzie mogą nawet powstać z tej przyczyny, że przed włączeniem kluczyka stacyjki wtyczka testera już tkwi w złączu diagnostycznym.
Problem rozwiązano metodą prób i błędów
Rocznik 2012, mój błąd.
Zmień "komputer" diagnostyczny na taki "do forda" i odczytaj błędy jeszcze raz. Muszą widnieć błędy wypadania zapłonów. Uniwersalne "śmieci" nie czytają większości błędów w Fordzie a te co się uda też bywają błędnie interpretowane.
PhotoRec znasz pakiet z TESTDISK
Tak ten błąd jest od zaworu EGR.
Podaj normalnie jaki wywala błąd razem z opisem.
Jaki błąd ?
Tylko pytanie czy przy winnych zegarach auto może gasnąć w takim przypadku? Nie, ale skoro silnik gaśnie to musi być zapamiętany błąd w komputerze. Wskazówka obrotów raptownie spada do końca i błyskawicznie gaśnie silnik. Oczywiście kochana sprężynka towarzyszy jak zawsze. Trzeba przejrzeć paramenty pracy silnika i skoro jest sprężynka to również będzie...
Najlepiej odczytać jednak błędy normalnie, czasami w Fordzie te z testu licznika nie są wiarygodne. Dodano po 6 C07488 - może być jako U0074 błędy komunikacji szyny C40168 - błąd związany z czujnikiem temperatury zewnętrznej. C41668 - U0416 Invalid Data Received From Vehicle Dynamics Control Module
No a co to za błędy?
Mam taki sam błąd w Fordzie Ka 1.2 8v. Sonda pierwsza wymieniona. Czy problem został rozwiązany? Jeśli tak to proszę o informację co było Dodano po 5 Oczywiście piszę o błędzie P0133. Auto na samej benzynie
czy jest możliwe by z powodu (...) troszkę słabego Aku? Tak, jest to możliwe. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, zamontuj inny (100% naładowany) akumulator i odczytaj ewentualne błędy.
https://obrazki.elektroda.pl/9995520500_... Cześć , czy udało Ci się rozwiązać ten problem , pytam się bo u mnie pojawił się ten sam problem i błąd ?
No to trzeba sprawdzić wiązkę od czujnika do pompy ABS, na próbę odeplin czujnik lewy i zobacz czy wtedy też pokaże 255. Obstawiam przerwę w obwodzie bądź zwarcie, pokazujesz tylko odczyt parametrów a co jest w błędach ABS?
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Tak, lub usterkę kontroli obwodu .Dlatego zmierz co masz na wtyczce przepływomierza na włączonym zapłonie
Witam jestem tu nowy i mam problem z moim scorpio rocznik 96 2,5TDi problem polega na tym że po wymianie głowic i poskładaniu wszystkiego do kupy immo nie reaguje na kluczyk(dioda na środku deski przez około 1-2minut szybko pulsuje)po tym czasie wymruguje taki kod trzy mrugnięcia krótka przerwa i dwa mrugnięcia 3:2 może ktoś pomóc co to za kod(dla ułatwienia...
Witam. Czy problem udało się rozwiązać? Co było przyczyną? Mam identyczny przypadek, sporadycznie po odpaleniu pracuje na dwa garach, gasimy, odpalamy i jest ok. Brak błędów.
Zadaj sobie troszkę trudu i napisz chociaż jaka kuga,jaki silnik i który sterownik ok? A kolor też potrzebny? Ten błąd to w Fordach błąd konfiguracji. Tylko po samej sygnaturze, nie wiadomo czego.
Tak nadal jest błąd P0606
Proszę podać numer błędu.
Dioda musi mieć rezystor ponieważ nie ma diod na 12v. Więc jakiś rezystor musi być aby dioda się nie spaliła. Możesz zamiast diody zastosować żaróweczkę na 12v, ale lepiej żeby nie miała więcej niż 1-2 waty. W przypadku żarówki nie dajesz żadnego rezystora. Żarówkę lub diodę możesz pozostawić podłączoną na stałe i umieścić gdzieś na pulpicie czy w liczniku....
Odłącz akumulator żeby skasować błędy.
Odczytaj błędy czymś pod Forda w stylu Forscan. P0275 to chyba wtrysk. Ale jeżeli są takie cuda jak piszesz, to może być problem z zasilaniem na aucie (masą), alternatorem, akumulatorem lub sterownikiem.
Na początek podłącz pod komputer i sprawdź błędy
Problem rozwiązany, uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu, po wymianie odpala za każdym razem bez problemów. BOSCH 0 232 103 097 Na komputerach nie wykrywało i nie pokazywało żadnych błędów.
Tak sprawny 0 błędów.
A są jakieś błędy?
Jakieś błędy w sterowniku?
No tak, ale to fabryka tak ustaliła czy to możliwe że ktoś to wyłączył? Wolałbym wiedzieć od razu o takich krytycznych błędach :)
A masz jakieś błędy ? Dodano po 37 Sterownik / pompa SCR odpięta ?
Do weryfikacji przepustnica, rozrusznik, błędy.
Jakieś błędy?
W menu masz AVC - musisz ustawic na zero
Poczytaj: http://www.howtogeek.com/howto/windows-v...
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
Czym odczytujesz ten błąd ?
Zapraszam na pw
Może warto skanować ten samochód? Może ma jakiś błędy?
http://www.ntfs.com/quest22.htm - proszę Uwaga : Należy pamiętać, że jeśli ustawisz “Optimize for performance” Pendrv może być bardziej podatny uszkodzenia-błędy zapisu odczytu jeśli nie zostanie usunięty z systemu po przez bezpieczne usuwanie sprzętu.
Załóżcie poprawnie rozrząd to i błąd zniknie.
Kompilator pokazał mi dwa błędy; oba w pętli For...next. Poprawiłem błędy i skompilowałem. Załączam plik bin (Bascom 2.0.7.9) i plik txt z uwagami, gdzie kompilator pokazał błąd.
Też tak właśnie pomyślałem i dlatego pytam, ale vag nie pokazał innych błędów może dpf ale też nie ma błędu.
Wepnij przewody tak jak jest na schemacie. GEM musi widzieć coś po drugiej stronie złącza, a jak nie widzi, to generuje błąd.
Powinno być w parametrach procentowe zapełnienia dpf. Rozumiem że po wymianie dpfa, robiono reset w sterowniki. Gdyby egr się wieszał, miałbyś błąd.
Który to jest rocznik? Był podłączany komputer żeby odczytać błędy?
Jest przyczyną uszkodzony czujnik temperatury katalizator bład P244D
Witam. Po zaslepce nie sypie żadnym błędem?
Dziękuję za odpowiedź to gdzie mam te 2 przewody od kierownicy podłonczyc, pozdrawiam i przepraszam za błędy.
Witam. Czy w fordzie galaxy po 2006 roku po wymianie napinaczy pasów przednich trzeba kasować błędy czy sterownik sam się uaktywnia?
https://obrazki.elektroda.pl/1119895200_... To jest kod błędu skrzyni dual comand ford new holland 8360. Ale myślę że to będzie to samo
Samochód jest kolegi. Jeszcze nie sprawdził. Mówił, że był podpinany pod komputer diagnostyczny i nie wykazało błędów.
RMFy nie są kompatybilne z układami Nordic'a. Które odpalasz? nRF24L01+ czy RFM75? Zauważone błędy: for(i=17;i<19;i++) nie odpowiada rejestrom 17...18
Są te same błędy.
Immobilizer nie wyłącza silnika. Jak nie ma błędów, to traci zasilanie.
Sprawdź wiązkę czujnika AAT zewnętrzny otoczenie powinien być gdzieś w przednim zderzaku z przodu w dolnych partiach. I sam czujnik temp zmierzysz omomierzem Ω będzie ci jeszcze potrzebny do tego czajnik żeby podać mu wyższa temp po przez pare. Jak wartość będzie się zmieniać jest ok jeśli będzie stała w miejscu coś jest nie tak. Dodano po 2 Jaki masz...
Witam. Byłem wczoraj na 3 różnych komputerach i też brak błędów. Dodatkowo jeszcze zrobiłem test swoim elm-em i w sumie 8 programów też brak błędów. Który system był czytany na obecność błędów:?
Zobacz czy są jakieś kody błędów
Kup od razu zestaw rozruchowy.
Masz na myśli porównanie jednocześnie sygnału z czujnika wałka rozrządu oraz wału? No niestety mam tylko jednokanałowy oscyloskop (Velleman 40MHz). Niewykluczone, że coś mogło się rozjechać z synchronizacją też. Najpierw jednak trzeba sprawdzić to co związane bezpośrednio z kodem błędu.
Jaki elektrozawór? Zrób diagnostykę i wstaw błędy.
Witam ! Na końcu tej linii (linia 151): For B = 1 To 15; jest nie potrzebny średnik, usuń go Pozdrawiam. Stefan
Ta rura to chwyt zimnego powietrza do filtra i nic nie ma do usterki. I podaj jaki błąd podaje ecu.
metodą prób i błędów.
Dzięki za pomoc. Dostałem się do tych czujników, okazało się, że uszkodzony jest ten od biegów 1-4, cały czas jest załączony. Do kalibracji wystarczyło go odłączyć. Teraz pozostało wymienić czujnik, chyba w Polsce go dostane w serwisie NH? On ma jakiś nr? Jeszcze mi się przypomniało, że od dłuższego czasu mam problem z błędem E32, bezpiecznik (KAM)...
ładowanie fordzie wspomaganie fordzie żarówki fordzie
telewizor buczy włączeniu ustawienie anteny warszawa cordoba pompa paliwa
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Zamienniki dla tranzystora SF7KM-18A: IRF840, FS7KM-5, 2SK2611 Awaria zasilacza Modecom Feel II -350 ATX po zwarciu