A jaki powód regeneracji turbiny? Masz u siebie ASO Peugeot, robią dobrze i niedrogo, sam kiedyś u nich serwisowałem P407. Jakie błędy pokazuje komputer.
O ile pamiętam sterownik silnika jest po prawej stronie na nadkolu. Rozrząd również z prawej... Przyjrzałbym się wiązce idącej z silnika do komputera. Taka mała sugestia.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Podłącz interfejs (np. Lexia diagbox) do gniazda OBD i "poczytaj" komputer skrzyni biegów jaki występuje błąd (numer) i będziesz wiedział, który elektrozawór jest uszkodzony. Ps. Zobacz też czy nie występują błędy w komputerze silnika i ABS.
Masz błąd sygnału odniesienia cylindra czyli czujnik wałka albo korelacja wał - wałek. Zajrzyj profilaktycznie czy się wałek rozrządu kręci... To częsta awaria w hdi, dali za długi przebieg między rozrządami...
Jakieś błędy po podłączeniu komputera ?
Mam problem z peugeot 207 1.6 hdi 109km samochód gaśnie i nie zapala, po podłączeniu komputera wyskakują błędy p2127 p0122.
Masz problem z ABS. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Witam podjedz na komputer i zobacz jakie są błędy.
Skoro masz w opisie nicka elektro-mech sam to po co pytasz? toć to podstawowe pytanie z tego typu wiedzy? kat ma neutralizować tlenki C iN jak go wytniesz to nie ma neutralizacji na dwutlenki ,jak masz drugą sonde to pokaże że kat niesprawny jak jej nie masz to braku kat komp nie pokaże :D , skoro nie słuchasz kolego co piszą inni by przywrócić sprawność...
A komputer wykazał jakieś błędy?
Najpewniej jest odczytać kody błędów, a nie mieć możliwość odczytania tylko ich opisów. Błędy sugerują usterkę komputera silnika, masz nawet napisane "przetwornik analogowo-cyfrowy który jest w sterowniku silnika. Pojedź na lepszy komputer diagnostyczny (KTS, Lexia, Gutman itp) i się upewnij jakie są błędy i napisz. Na 99.99999999 % masz uszkodzony...
Błędy są z silnika komputer nie łączy się z ABS
Polecam odkrecić korek aż do końca, zresetować błędy przez komputer i spróbować przejechać się. Wymieniony korek może być wadliwy albo już nie działa poprawnie..
Był okres, że moja małżonka uparła się na 5008. Celowałem w roczniki 2017 i 2018, które miały około 100 000 km przebiegu i 165 lub 180 KM. Marka bardzo problematyczna. Na forach nie zdekodujesz ani VIN żeby mieć wyposażenie ani nie poznasz historii serwisowej ASO czy wypłat odszkodowania. Ale na potęgę oglądałem Otomoto, a tam co uczciwy kierowca to...
Miał ktoś tak, bo ręce opadają? Ja miałem mój brat miał mój ojciec dziadek i kolega brata szwagra...... Jak już będziesz miał te ręce na dole to się podrap wiesz po czym bo po głowie to chyba nie bardzo. Jak są na tej wysokości a później zacznij diagnozować a nie wymieniać na pałę bo komputer pokazał błędy.
Zostaje Ci kontrola instalacji stacyjka-BSI oraz instalacji PSF(skrzynka bezp. pod maską) -rozrusznik, Komputer diagnostyczny masz, toteż jesteś w stanie stwierdzić co jest (oczywiśćie jeśli komputer oryginalny pod peugeota, inaczej zapomnij)
Witam ostatnio mam problem z autem Po przekręceniu stacyjki wyskakują wszystkie możliwe błędy m.in. układ hamulcowy, ESP, Airbag, układ kierowniczy ect. Za pierwszym razem wyskoczył stop i zaczęło sypać błędami zgasiłem auto odpaliłem było wszystko ok, dojechałem do domu i auto przestało odpalać. Co możne być powodem? Odczepiałem aku, sprawdziłem wszystkie...
Witam. Mam problem z ABS w Peugeot 307, gdy osiągnę prędkość 50hm/h ABS się wyłącza i wyskakuje błąd "ABS FAULT" . Podpiąłem samochód pod komputer i nie wyskakują mi żadne błędy. Ma ktoś jakiś pomysł?
Co wy wszyscy z tym immo? On czasem pada, ale to są rzadkie przypadki, napewno nie od rozładowanego aku, czy pękniętego paska. No bez jaj. Podłącz komputer, zrób diagnostykę. Po co porywasz się na immo off, jak nawet nie wiesz co powie komputer? jakie błędy ci poda?
Jaki jest przebieg auta ? czy komputer zgłasza błędy?
No to pogadaj z tym mechanikiem, opisz jemu całą sytuację, może się wyjaśni co tam było konkretnie grzebane. Może przy ściąganiu koła zębatego na wale i założonej blokadzie na kole zamachowym coś tam delikatnie się przestawiło. Choć to mało prawdopodobne bo miałbyś problemy z odpaleniem i/lub mocą silnika a poza tym komputer powinien też wyrzucać błędy.
Rozumiem że przeprogramować immo można tylko w serwisie, ale czy istnieje możliwość ominięcia immobilaizera tak żeby odpalić samochód i dojechać do serwisu, a nie transportować go na lawecie. Ja mam do najbliższego serwisu 80km. Dodano po 2 Dodam jeszcze że po włączeniu zapłonu kontrolka nie pokazuje że są zarejestrowane błędy w komputerze.
Czyli podpinam się pod komputer i odczytać błędy?
Za komputerem 2 pinowa wtyczka. Kody błyskowe - diagnostyka. Skoro samochód ma komputer to musi mieć możliwość odczytania tych błędów. Dobry mechanik to ma BOX-a do tej wtyczki i zczyta błędy.
Sprawdziłem ciągłość i wspomniane zwarcie z masą okazało się że wszystko jest w porządku a błąd komunikacji nadaj widnieje na komputerze
fizycznie nie ma ABS w samochodzie a komputer myśli że jest
Odczytać błędy komputerem diagnostycznym, a nie napisy z wyświetlacza.
Silnik łapie temperaturę a komputer nie włącza już ssania.
Dzisiaj wyciągłem pompę i wszystko jest OK. Nie mam pojęcia co się dzieje. Chciałem jeszcze dodać iż parę dni temu raz mi się udało odpalić auto. Niestety do dnia dzisiejszego był to jedyny raz. Zastanawiam się czy nie jechać do mechanika i podłączyć go pod komputer czy wykryje jakieś błędy? Co radzicie?
Tam można błyskać błędy na tym dwupinowym gnieździe
Podłączony był komputer i taki błąd pokazywał: pompa zablokowana mechanicznie.
Podepnij auto pod komputer i sprawdź błędy jakie masz, najlepiej użyj do tego diagboxa.
Na Twoim miejscu zaczął bym od zrobienia pożądku z katalizatorem i wydechem tz.wymienić na dobre, niekoniecznie nowe. Potem skasować błędy komputerem. Pozdrawiam.
Może FAP, może nie FAP. Przede wszystkim trzeba podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Masz załączony tryb awaryjny. Przyczyn może być wiele. Zapchany DPF, zbyt wiele nieudanych prób przepalenia DPF, brudny EGR, niedziałające świece żarowe, źle działająca klapa gasząca.... Można wymieniać bez końca. Żółta kontrolka silnika się świeci? Podepnij auto pod komputer, sprawdź błędy i wklej je tutaj, to będziemy wiedzieli coś więcej.
Po dokładniejszej diagnostyce występował jeszcze błąd P1445 związany z filtrem fap. Kończył się dodatek. Filtr został wyczyszony i wymieniono zbiornik (nerkę) z płynem na nowy oraz zakodowano w komputerze. Po tych czynnościach komunikat o usterce na desce przestał się pojawiać i wszystkie występujące błędy zniknęły.
Najlepiek komputer podłączyć i sprawdzić błędy. Miałem podobny problem - uszkodzona była wiązka
Wypnij kostkę od komputera i sprawdź czy nie ma tam wilgoci.
Witam mam problem z błędami nigdzie nie moge znajść informacji o tych błędach wyskakuje na komputerze błąd P1A11 i P1A15 i brak innformacji o błędach.
Przy takiej usterce sterownik rejestruje błędy,tylko trzeba je odczytać odpowiednim komputerem.
Kolego kontrolka od silnika bez powodu się nie świeci, na dzień dobry podepnij auto pod komputer i odczytaj błędy,bo to podstawa.
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
Podłącz komputer i odczytaj błędy. Styki akumulatora przeczyszczone ?
Podłącz autko pod komputer i zapodaj jakie błędy masz w silniku.
Witam -te silniki muszą mieć czysty dobry olej pełny syntetyk - bo mają wrażliwe samo regulatory luzów zaworowych (zapiekają się od zbyt wysłużonego oleju i nie domykają zaworów po nagrzaniu silnika proces jest nie odwracalny nawet po zalaniu nowego oleju)-----wymienione sporo rzeczy ,a jakie błędy z czytane na komputerze ???
To trzeba niestety podłączyć pod komputer i sczytać błędy, jakie się zapisały.
Witam, mam problem z Peugeotem 2008 z 2013r z systemem start stop. Problem polega na ciągłym błędzie ładowania akumulatora, alternator wymieniony na nowy. A problem nadal jest, ładowanie jest tylko samochód tego nie widzi. Miał ktoś taki przypadek? Błędów w komputerze nie pokazuje.
Wyczyściłem przepływomierz powietrza, usunąłem błędy z komputera, ale bez zmian. EGR nadal piszczy.
Sprawdziłem wyłącznik, naciskałem go i auto nadal nie chce odpalić. Komputer diagnostyczny nadal pokazuje takie same błędy w immob.
podłączyłem dzisiaj pod komputer i wyskoczyły błędy p0201, p0202, p0203 wydaje mi się że coś musi nie łączyć
U mnie winny był komputer, a właściwie źle kodowanie po wcześniejszym wyprogramowaniu DPFA. Po aktualizacji wszystko wróciło do normy.
Oddaj tam gdzie wycinali FAP. Bo sam tego nie ogarniesz. Mapy w komputerze to musieli przerobić żeby komputer nie widział FAPu.
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
To odczytaj błędy z komputerka. Pozdrawiam.
To podłącz komputer diagnostyczny, zobaczysz błędy Ps. komputer diagnostyczny to nie jest jakiś elm z all...o podpięty blotooth do smartfona
Podczas podłączenia komputera wyskakują te same błędy, co miałem, tzn. błąd katalizatora i wycieraczek były dużo wcześniej niż pojawiło się mruganie tego wyświetlacza.
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
Witam mam peugeota 206 HDI i od paru dni przestało mi działać przełącznik w dźwigni wycieraczek służący do przełączenia funkcji komputera pokładowego. Co może być przyczyna takiego problemu ? Uszkodzony przełącznik czy błąd komputera?
Witam Mam malutkie problemy z moim autem, na luzie falują obroty i potrafi zgasnąć. Dziś byłem na komputerze i wyskoczyły błędy p1614 p1644 i P1598 czy ktoś może doradzić co konkretnie wymienić?
jeśli nie masz kodów do kluczyka to bynajmniej w citroenie zamawia się je bezpłatnie - nie ma patentu na odczytanie kodów z BSI!!! tylko wtedy możesz rozpocząć procedurę czyszczenia i ustawienia BSI pomoże ci w tym każdy autoryzowany serwis citroena lub peugota zapomnij o przekładce bez kodów nic nie zrobisz dla przykładu nawet jak zmienisz radio na...
Podmienił bym jeszcze komputer To niemożliwe.
Jakie miałeś wcześniej błędy? Być może zapchany filtr paliwa.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym.
Nie robiłem jeszcze diagnostyki PP2000 ale podejrzewam, że przy braku informacji o niedziałających wycieraczkach na wyświetlaczu wielofunkcyjnym będzie również brak takiego komunikatu w błędach komputera.
Sprawdzić na początek czy zapisane są błędy sterownika silnika. Na panelu żadne błędy się nie zapalają i nie wyświetlają. Czy w tym przypadku, jak pojadę na komputer, to może coś wyjść?
Płyn się skończył kupiłem wlałem i próbowałem adaptować tylko nie chce się połączyć. Pompka działa bo jak odtworzę bak i zamknę to buczy. Dodano po 1 Poszukałem w komputerze pokładowym i jest jeszcze taki błąd. Sterowniki dozowania dodatków do paliwa błędy w komunikacji (obecny). I mam jeszcze korek wlewu paliwa otwarty.
I tak i nie. Po wykręceniu i wkręceniu czujnika ciśnienia poprawiło się. Jeździłem też ponad miesiąc z otwartą przepustnicą. Nie gasł. Przepustnica jest obecnie podłączona, nie gaśnie. Sprawdzone zostały też błędy i był jeden z czujnika. Zdiagnozowany jako konieczność wymiany pompy paliwa gdyż prawdopodobnie zbierają się opiłki metalu na filtrze i przytykają...
Podłączył bym się pod lexię. Powinny być tam jakieś błędy, które naprowadzą na przyczynę. Posprawdzał bym jeszcze masy między silnikiem a nadwoziem.
Problem rozwiązany. Komputer wykrył 2 błędy: P0014 P0172 Przyczyną awarii był: czujnik zmiennych faz rozrządu. Po wymontowaniu wypłukany, przedmuchany i zamontowany w swoje miejsce. Minął już tydzień i auto działa bez zarzutu. Błędów już komputer nie wykrywa.
Zapewne chodzi o przekaźnik podwójny który jest za komputerem, przykręcony.
DPF też już czyściłem EGR nie sprawdzałem jeszcze.. Mechanik powiedział ze po wymianie wtryskiwaczy trzeba dać turbo do regeneracji... Ale wtedy to jeździł normalnie i nie dymił a teraz to czekam na gościa z komputerem Dziękuję za odpowiedź
Pasuje podłączyć pod komputer z Lexią i odczytać błędy. Tam jest cały łańcuszek możliwych przyczyn. V.
A jakie to błędy byś chciał zobaczyć? Podejrzyj LD i zobacz co nie tak. Czym czytałeś?
Czy była ingerencja w oprogramowanie komputera?
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
Wreszcie naprawiłem auto bez pomocy serwisu który stwierdził że wsysko ma chodzić po wykasowaniu błędów a przyczyną był zabity katalizator który tłumił sprężarkę ta nie dawała ciśnienia więc nie była sterowana zaworkiem a komputer dostawał informację o błędzie zaworka pozdrawiam
2,0 benzyna, czy HDI? Benzyny miały problem z hydrauliką zaworów, przynajmniej te wcześniejsze modele, 136KM. Potem podobno to poprawili w silnikach o mocy 140KM. Jakim komputerem sprawdzano błędy? Dobra, widzę, że cewka, to benzyna. Wtryskiwacz jeden wymieniony, czy komplet? SAS działa prawidłowo?
Kolego na początek podpiąć komputer i zerknąć na błędy , następnie podgląd parametrów w blokach pomiarowych . Będzie wszystko jasne .
no a jaki błąd na komputerze??
Sprawdzałem i ma bo po spięciu samego wentylatora działa po zetknięciu przekaźnika również podczas podłączenia komputera nie wyskakują żadne błędy ale gdy chcę odpalić go z komputera nie da rady na małej prędkości :( dopiero ruszy z "drugiego" biegu.
witam proponuję podłączyć auto pod kompa (pp2000 lub diagbox) i zobaczyc jakie błędy pokaże komputer mi to wygląda na problem z masą ale bez kompa ciężko powiedziec pozdr. mazek
Witam Na początek podepnij peugeota pod komputer i sprawdź błędy, po to wymyślono złącza diagnostyczne aby nie pisać zbędnych postów na elektrodzie. Stawiam na uszkodzony czujnik rezerwy. Pozdrawiam
Pod skrzynką beżpieczników jest komputer pokładowy, który odpowiada za wszystkie ww. rzeczy. Sprawdź dwa czerwone kable =12V. Jeśli napięnie jest to pozostaje programowanie sterownika oczywiście w serwisie 400zł.
Skoro świeci się check engine to trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać co powoduje problem. Błąd lub błędy w sterowniku silnika powodują wyłączenie ESP, dlatego świeci się również ta kontrolka
A czy jakakolwiek diagnostyka komputerem była robiona? Błędy mamy jakieś? Nie pamiętam aby ktoś na forum miał szklaną kulę...
A możesz zdradzić, co to za sposób?! Oddałem dzisiaj 406 na warsztat w celu podpięcia pod kompa Jutro będę wiedział, jakie błędy wywala
Dejmij wtyczkę z kompa i sprawdź miernikiem , czy dochodzi zasilanie bez stacyjki. Nie jestem pewien, ale czy sądzisz, że jak odetniesz zasilanie to zrobisz reset komputera i błędy znikną? Nie bardzo rozumiem powód odcięcia tego zasilania.
Po długich i męczących poszukiwaniach, w końcu padło to, co robiło tyle problemów. Komputer wywalał wszystkie błędy, tylko nie to. Było to uszkodzenie sterownika wentylatora chłodnicy. Nowy sterownik kosztował 100 zł. Zamykam temat.
Witam - na początku trzeba wyjąć komputer(najlepiej to zrobić w czasie dłuższego postoju pojazdu) spryskać styki w komputerze i wtyczce rozpiętej kilka razy w odstępach czasowych specjalnym sprayem kontaktowym do styków elektrycznych ! po kilkunastu godzinach złożyć i testować oraz podłączyć komputer z czytać błędy
Czy na Pb też są takie objawy? Jakie błędy komputer podaje? :-) (edit) Odepnij, na noc, akumulator, pojeździj na benzynie. Jeżeli LPG z OBD, włącz i pozbieraj mapkę OBD.
Powodów może być wiele, niestety tylko na komputerze do sprawdzenia błędy. Może być upalona cewka zapłonowa lub świeca lub coś nie stykać. U mnie za pierwszym razem kiedy mocno przebierał i szarpał wystarczyło zgasić i zapalić i było dobrze lecz finalnie skończyło się wymianą cewek. Za drugim razem myślałem również, że to pewnie znowu to samo, lecz...
Witam, Jak w tytule - przy wolnej jeździe po parkingu samochód nagle zgasł i nie chce odpalić, po sprawdzeniu na komputerze pojawiły się błędy: P0269 P0272 P1351 P0193 - czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Pozdrawiam,
Witam, Sprawdzałem bippera w komputerze i wyskoczyły mi dwa błędy. Nie mogę ich nigdzie znaleźć rozwinięcia tych błędów. Będę bardzo wdzięczy za pomoc. Proszę o szybką odpowiedz.
Komputerem niestety, - test elementów wykonawczych, obecność błędów.
Odłączenie czujnika nic nie da. Trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić jakie są błędy i parametry rzeczywiste. Nie tylko czujnik zapięcia pasa będzie w tym brał udział ale pewnie też czujnik zajętości fotela czyli mata w fotelu.
Witam.Wygląda na problem z rozrządem.Podłącz komputer i zobacz czy błędy nie dotyczą braku synchronizacji wału z wałkiem rozrządu.
Peugeot 508RXH Hybrid4 – problem z kontrolką SERVICE Witam, proszę o pomoc... Jakiś czas temu wyskoczyła kontrolka Service – napraw silnik. Po podłączeniu do komputera okazało się, że jest błąd wentylatora (jeden bieg). Samochód jeździł w każdym trybie oprócz ZEV, 4WD i ECO, czyli nigdy tylko na prądzie. Po wymianie rezystora i wykasowaniu błędów niestety...
Jaki komputer? PP2000 może wskazać tobie zupełnie inne błędy jak Texa czy inne kombajny do odczytu błędów. A poza tym w PP2000 możesz zrobić serię testów. Odszukaj na silniku numeru silnika - tam powinien być 3 literowy kod silnika. I w nim opisana jest pojemność.
Gasili pianą , ale zmieniam wiązkę silnikową kompletną i trochę maneli tak że gniazda i wtyki są czyste. Ciekawe że nikt z kolegów nie spotkał się z podobnym spaleniem, a może jestem w błędzie co do przyczyny.
check błędy komputerze usunąć błędy komputerze skasować błędy komputerze
picasso benzyna kontrolki objaw przepustnica bezpiecznik awaryjnych
oprogramowanie vordon trabant schemat
Darmowy schemat instalacji elektrycznej John Deere Fiat Ulysse 2003 benzyna - dłuższe kręcenie rozrusznikiem na zimnym silniku