Z twojego opisu wiadomo, że nic nie wiadomo. Brak podstawowych danych-jakie ciśnienie w klimie widzi ECM, czy w ECM są jakiekolwiek błędy
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
Słuchaj, te błey mogą się generować w różnych komponentach, musisz podać z jakiego lub jakich są ona odczytane
Opisz błędy po ludzku.
Problem z układem CR. Muszą być błędy.
Jakie są błędy w samochodzie?
WITAM!, BARDZO WAŻNE JEST PRZY JAKICH OBROTACH MASZ DANE CIŚNIENIE: -min 150bar do odpalenia, -ok 300bar na wolnych obrotach, -więcej niż 1100bar po gwałtownym dodaniu gazu, opisz co znaczy kulawo??? ale jak już chodzi to sprawdź wtryskiwacze metodą przelewową. Od kiedy naprawiasz samochody? Biorąc się za wtrysk CR trzeba mieć trochę oleju to nie tylko...
Wg mnie, to jest inna forma checka, jak to we francuzach, próbowałeś odczytać błędy?
Odczytaj błędy.
Musisz mieć błędy zapisane w sterowniku.
Jakieś błędy w wtrysku ?
Jakie ciśnienie na Rayli ? Błędy zapisane w sterowniku?
Sprawdź dokładnie wiązkę i połączenia. Po błędach widać że nie czyta przepływomierza. Zarówno masy jak i temperatury powietrza a to się rzadko razem psuje więc leć tym przewodem od przepływomierza i sprawdzaj instalację.
W jaki sposób sprawdziłeś pompę?
A może pasuje jakieś błędy odczytać .
Patrzałeś w parametry UCH, odczytałeś z niego błędy?
Problem rozwiązany. Ciężko było ale warto.
Że co, jakie adaptacje ? Nie wydziwiaj. Kupi ELM-a, zczyta błędy, będzie wiedział na czym stoi..
Akurat Delphi(pewnie ryżowe) bardzo fajnie pokazuje parametry ale trzeba je umieć interpretować, nie tylko czytać błędy.
Okazało sie ze jest skopany wsad. Po wgraniu nowego wszystko ruszyło ale pozostały te nieszczęsne błędy.
A po skasowaniu kodów usterek i próbie odpalenia jakie błędy wracają ? Czyżby P1092 ?
Reset ECU nic nie załatwi.....PIN możesz dostać w serwisie... Co proponuję...oddać do fachowca który rozumie błędy i parametry...
Poprawić pętle, przede wszystkim zobaczyć błędy i parametry
Witam mam vivaro 2.0 2008r mam 2 błędy przekaźniki sprawdzone bezpieczniki też wentylatory załanczają się 2 na raz . Miał ktoś taki przypadek może być to sterownik wentylatorów (opornica)?
Witam film nic tu nie da. Tylko i wyłącznie rzetelna diagnostyka da tu odpowiedź. Masz błędy szyny paliwowej jakie?
Masz problem z immo daj do kogoś kto naprawia i zajmuje sie takimi rzeczami
Witam. Mam identyczne błędy w Priamsterze 2.0dci z tym ze auto nie odpala wogole. Czy ktoś podpowie o co chodzi ? Pozdrawiam
Skoro tyle już wymieniłeś i nic to nie się nie zmieniło, to podłuż jeszcze całą listwę.
Ja bym rozpoczął od błędu P1620 - napięcie zasilania czujników . Tak mi to wygląda że cała reszta jest powiązana z tym błędem .
Montując "zestaw startowy" nie musisz teoretycznie kodować immo. Nie ma tam żadnych macherów, kluczykarzy - no nie wierze. Klucz z zamka to około 150pln, kodowanie 400pln. Można zrobić wysyłając UCH i wkładkę zamka, ale jak czas goni, to pozostaje szukać na miejscu, lub przekładać bebechy (ECU, UCH, stacyjka [najlepiej z pętlą] - powinno zagadać, najwyżej...
Brak zasilania sterownika silnika, do sprawdzenia dokładnie wszystkie bezpieczniki i przekaźniki a także punkty masy.
Błędy w ECU? Co było robione przy niej?
Trzeba sprawdzić obwód świec żarowych czy jest podawane zasilanie. Może być uszkodzony przekaźnik jego praca jest kontrolowana przez centralkę silnika ECU. Co do czujnika ciśnienia doładowania to może być uszkodzony lub jeszcze należało by sprawdzić zawór EGR na szczelność. A jaki jest stan naładowania akumulatora? Jeszcze jedno a jak się ma przepływomierz....
Świece mają tu najmniej do powiedzenia bo to służy tylko do rozruchu i wiecej nie grzeją , a w tych temperaturach co teraz to wcale się nie załączaja pomimo że kontrolka tak pokazuje , świece grzeją poniżej 5 stopni celsjusza to tylko przez chwilkę . kopcenia trzeba szukać w np nieszczelnym układzie dolotowym ,wąż interculer potem zawór egr ,zapchany...
Jak zrobisz diagnostykę i wrzucisz błędy z opisami to może ktoś coś podpowie inaczej to szukaj wróżki.
Zazwyczaj jednak sterownik się wali. Ale to dość łatwo sprawdzić.
Możliwe.
Wypadanie zapłonów to np któraś z cewek ma przebicie,świeca itp. Nie wiem co tam wymyślisz bez diagnozy? Proponuje podłączyć tester i odczytać błędy. Może jakie będą.
Częsty przypadek awarii sterownika silnika.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu Co wykazuje diagnoza? jakie błędy, jakie wartości ciśnienia paliwa w czasie problemu?
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
poczytaj błędy. Być może jakiś element sterujący silnika robi zwarcie. Jak odczytasz błędy być może się wyjaśni.
Zapewne tylko wróżka będzie wiedziała po tak bogatym opisie. Coś już sprawdziłeś/wymieniłeś tak właściwie? W sumie jeśli masz dawcę to podmieniaj osprzęt po kolei aż znajdziesz winowajcę. Może prościej cały motor podmienić? Jakieś błędy komputer wykazał?
A zrobiłeś wymianę w sterowniku wraz z usunięciem dziennika ???
Jakie to błędy? Kasowanie błedów komputerem to nie naprawa...
No to diagnostyka teraz może jakieś błędy siedzą i podgląd parametrów na żywo.
Uparty jesteś widzę. Pod co podłączone to było? Co ta za błędy? Gdzie występują? Co już sam sprawdziłeś?
U mnie jest dokładnie tak samo jak opisałeś, świece nowe, fajki do świec również, przekaźnik co prawda podmieniony ale błąd df025 (dla trafica) lub 0380 (dla vivaro) dalej występuje. Udało Ci się rozwiązać tą zagadkę?
bledy usuniete i samochod odpalil ale po chwili wchodzi w tryb awaryjny i nie da sie jechac
1 Zaciągnij do warsztatu. 2 Naprawią rozrusznik. 3 Spróbują zapalić. 4 Sprawdzą błędy. 5 Postawią diagnozę jak szczęście dopisze.
Witam Problem rozwiązany i pierwszy post odpowiada na wszystko. Te same błędy, te same problemy, po wymianie chłodnicy EGR był dalej brak mocy i nie odnalazłem klapki z chłodnicy EGR. Okazało się, że wpadła do turbiny od strony ciepłej, jak koledze w pierwszym poście. Klapka z EGR odnaleziona była w turbinie po stronie ciepłej i blokowała turbinę. U...
Problem w tym jak to rozwiązać naprawić co jest przyczyna ???? Przepływka jest Ok to znaczy czujnik koło filtra powietrza sprawdzony ....
DTC P24A7 Obwód sterujący pompy cieczy chłodzącej 1 chłodnicy recyrkulacji spalin (EGR) W zależności od identyfikatora : P24A7 11 Obwód sterujący = Zwarcie do masy P24A7 12 Obwód sterujący = Zwarcie do napięcia P24A7 13 Obwód sterujący = Nieskończona wartość oporu P24A7 29, P24A7 38, P24A7 67 Sygnałowy = Niepoprawne lub Nieprawidłowe P24A7 4B, P24A7 98...
Skoro jest błąd świec to chyba zrozumiałe że w mrozy ciężko pali?Poza tym po co na brak mocy podajesz błędy SRS?A jeżeli chodzi o moc to jakie błędy zostają po skasowaniu?Jak wyglądają parametry?Szczelność?
a w tym 1.9 nie ma zaworu upostowego na listwie jak w 2,5 Dci?
Hmm czym to testujesz testerem OBD za 300 zł ? Obstawiam błąd zaworu egr, lub układu znim związanego.
Typowe EOBD
Witam posiadam Opla Vivaro 2004r 2,5DTI niestety zauważyłem od zeszłego roku,że jeśli zimą temperatura spada poniżej 5 stopni a schodzi do minusowych -1 ,-5 auto ma problem z odpalaniem.Rozrusznik kręci,silnik działa,paliwo jest,ale zdarzało się,że jak się pokręciło 3-4 razy zaskakiwał i potem juz mimo,że jeździło się po mieście gasiło silnik to później...
https://obrazki.elektroda.pl/6699302300_... Witam Szanowne grono Chciałbym zapytać gdzie szukać problemu następujących błędów
Witam borykam się już od miesiąca próbuje kombinuje ale cały czas stoję w miejscu kupiłem kilka tygodni temu vivaro 1.9 dti 2005 r i mam kilka zastrzeżeń, chce podłączyć can clip kabel "bo z czego mi doradzali to ten kabel jest do vivaro " kuoilem kabel z wersja v216 ale na programie nie ma wyboru vivaro tylko jest traffic II albo traffic Pb i potem...
Jedź do swojego mechanika i niech zrobi diagnozę. Jak zapalają się kontrolki, to coś oznaczają i za nimi kryją się konkretne anomalie opisane błędami.
Podłącz komputer odczytaj błędy i zamieść kody błędów z opisami. Sprawdź czujnik obrotów wału na skrzyni biegów , walka rozrządu na głowicy.
Witam błędy są. DTC920F81 Połączenie UPC-Alternator. DTC 926768 Obwód modułu sterowania układem Start Stop,ten drugi błąd wynika raczej z tego pierwszego,wyłączony Start/Stop z powodu awarii ładowania.Jak jest sterowany w tym aucie alternator .Pozdrawiam!!!
sterownik zablokowany to nie skasujesz błędów.
Podłącz komputer i zerknij może być czujnik ciśnienia doładowania lub zawór od turbiny . Powodów może być wiele . Tylko kumaty majster bo paproch to tylko błędy potrafi sprawdzić a są jeszcze bloki mierzone .
Może sprzęgło się kończy albo wysprzęglik puszcza. Sprawdź ilość płynu (DOT) w zbiorniczku na robocie skrzyni biegów. Zobaczy czy skrzynia od spodu nie jest mokra na łączeniu z silnikiem (co wskazywałoby na uszkodzenia wysprzęglika). Obejrzyj też robota pod kątem wycieków. Podłącz się dedykowanym sprzętem (Clip) sprawdź błędy i przeprowadź dwie procedury:...
Kupiłem sobie go. Błędy wszystkie pokaże. Ale brak aktywacji odpowietrzania pompy w Vivaro, co akurat potrzebuje. Kopia OP Coma nie daje sobie z tym rady. Wyrzuca mi błąd, że funkcja nie jest poprawna. Sam CR Pro z innymi autami radzi sobie całkiem nieźle. Podpiąłem jak na razie do 3 aut i z każdego można sczytać informacje. Jeśli chodzi o włączenie...
Nic wypalenie nie da, po czasie wyrzuca błąd przepływu spalin. Zacznij od ciśnienia doładowania.
Ale czytałeś od początku.Brak błędów związanych z tym. Tylko błąd poduszki
Błędy to jedno a parametry pracy live to drugie.Możesz mieć więcej niż jeden przekłamany parametr.
Zarejestrowany kod błędu?
Jaki opis i kod błędu?
Niestety nie. Przy wyłączaniu silnika parametr: wyłączenie klimatyzacji : nieaktywny zmienia się na sekundę na "stan 5" czyli zbyt mocne ogrzewanie. Przy pracującym silniku i włączonym przycisku AC (dioda świeci) cały czas parametr: wyłączenie klimatyzacji : nieaktywny Żadne błędy z klimatyzacji się nie zapisują ani jako aktywne, ani jako nieaktywne.
Podłącz go pod CLIP i odczytaj błąd razem z jego kontekstem.
Błędy zapisane mogą być-nie stanowi-jeżeli został poprawnie naprawiony.Kolega naprawia jak w lotto "na chybił trafił"
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
Tak p0190 to błąd związany z czujnikiem ale nie wiemy czy dalej on jest.
Wstawiam zapis z DS150. Przy okazji nagrałem filmik jak to mniej więcej wygląda, dodam, że jest około 6,5 stopnia w garażu, a na zewnątrz około 10. https://www.youtube.com/watch?v=EwIUeCBM... Błędy zawarte w tym pliku wystąpiły po odłączeniu akumulatora, zostały usunięte i nie powtarzają się.
Niestety szczescie bylo przedwczesne. Zrobilo sie cieplo i znowu wywala blad P0299 we wszystkich trzech vivaro/trafic jakie mam. Wymienialem czujnik przepustnicy ale to tez nie to :(
Cel taki: Aktywacja sondy lambda (nie widać w parametrach ani wskazujących błędów po odłączeniu z kostki od sondy). Ustawienie parametrów wtrysków bądź wgranie map, bądź też restart ustawień parametrów (nie kody). Jeżeli nie dałoby się jak wyżej zrobić bądź naprawić, to wgranie EPROM i przepisanie do drugiego sterownika (tu wywala mi błąd in bus czy...
Witam Mam problem z Oplem Vivaro 2007 rok 2.5 A mianowicie przyjechał temat zagadka, prędkościomierz lata i faluje jak wskazówka w liczniku w starym ciągniku C-330. Po zrobieniu diagnostyki stwierdzam że nie ma połączenia z licznikiem. Diagnostykę robiłem BOSCH KTS, jedna rzecz która mnie naprowadziła to że w AIRBAG ma błędy: U2104 - magistrala danych...
Witam Serdecznie Opel Vivaro 1.9 cdti 2005 rok, problem polega na tym że po wizycie na myjni parowej był myty kokpit auto odpalało normalnie po upływie kilku godzin czyszczeniu szmatką deski rozdzielczej i przełączników auto zaczeło mrugać awaryjnymi i przestało odpalać . po sprawdzeniu bezpieczników i przekaźników które są OK auto dalej mruga i nie...
Podłącz komputer pod auto wykasuj błędy, daj mu chwile popracować na plaku, odczytaj błędy. W blokach pomiarowych możesz odczytać napięcie kondensatora. Powinno być w okolicach 70 V. Dodano po 1 Jakiś czas temu też walczyłem vivaro. Czujnik ciśnienia paliwa robił mnie w konia. Po rozegraniu pompy CR okazało się ze ukrecila się płetwa od pompy niskiego...
Witam, ok zrobili diagnostykę ale na czym ona polegała? -jakie błędy i czy dają się skasować? -jakie dane rzeczywiste w momencie kiedy nie odpala? -jakie jest ciśnienie na listwie przy próbie uruchomienia? -w jakich okolicznościach pojawiła się usterka? - wtryskiwacze sprawdzone? [url=http://auto-krak.pl/informacje/viva...
Witam serdecznie dziękuje Panowie za powtarzanie jak mantre aby sprawdzić kable bo to pomaga ale w moim przypadku pomógł schemat instalacji SRS . Mianowicie poprzedni właściciel auta wymienił fotele i poobcinał wtyczki i połączył kabelki nie zgodnie z zaleceniami producenta , co prawda świecił mu się airbag ale mu to nie przeszkadzało . W obecnej chwili...
Weź podłącz tester i zmierz normalnie ciśnienie na szynie i inne parametry oraz błędy. Zawór buczy tak jak do sterownik ustawi. Na jednym przewodzie jest stałe 12v a drugi to PWM z ECM. Jeszcze raz,podłącz tester bo błądzisz albo zmierz sygnał wyjściowy w czujnika ciśnienia .
To nie map sensor tylko Czujnik ciśnienia doładowania a dla Ciebie może to jedno i to samo... Rodzaje błędu p0105 są 4 , który Twój ? P0105 Niewiarygodny sygnał obwodu czujnika ciśnienia doładowania, P0105 Obwód sensora ciśnienia ładowania Zakres/Działanie, P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania, P0105 Za słabe wejście obwodu sensora...
Dzięki wielkie za informację bardzo mi pomogły:) Dodam jeszcze wczoraj wymienilem regulator cisnienia paliwa i czujnik i problemy zniknęły autko teraz śmiga:) dziś jeszcze podepne pod kompa żeby pousowac błędy i może będzie ok :) filtr paliwa też zmieniłem wlałam rope do szklanego naczynia strasznie dużo było śmieci tak ze pewnie jak będzie do czyszczenia......
Witam, mam problem z Opel Vivaro 2004. \Błąd napinaczy kierowcy DF080. Napinacz w słupku, sprawdzony. Gdzie szukać dalej? Z góry dziękuję pomoc😄🖐️
w Viviaro lub Trafic po 2007 roku nie ma już tego wyłącznika, trzeba skasować błąd i jest wszystko ok, dlatego też pytam jakim programem, albo urządzeniem uda mi się to skasować bo jestem na kupnie czegoś do skasowania tego błędu, mam już interfejs elm327 z jakimiś programami, ale nie może się w ogóle połączyć z autem, zresztą paru elektroników też...
Jeżeli był by inny walek to auto odpali a był by blad walka rozrzadu sygnał niezrozumiały z kodem błędu p0340
A czy też przy tym trójniku miałeś błędy "Zbyt niskie ciśnienie doładowania" ?? Mam w dwóch Traficach tak, że wywala ten błąd o zbyt niskim ciśnieniu doładowania (na zegarach dwa komunikaty: Sprawdź układ wydechowy oraz Sprawdź wtrysk) ale kompletnie nie ma różnicy w jeździe. U mnie jest czwórnik w dwóch Traficach 2014 2.0 dci. Pewnie o tym czwórniku...
Znajomy podpiął mi pod komputer, w silniku znajdują się takie błędy jak P2101 błąd stały P0203 błąd nieciągły P0560 błąd nieciągły P1642, i z tego co doszliśmy to samochód jest w trybie awaryjnym? Ponieważ jak daje gaz do końca na luzie więcej niż 2900 obrotów nie przekręci po wykasowaniu błędów tryb się nie wyłączył, co teraz myślicie o tym?
Czujnik temp paliwa jest na przewodzie przelewowym:)
A to ciekawostka :-o . Zdradzisz szczegóły :wink: Miałeś rację z widocznością sprzęgła. Sterownik nie widzi. Kompletnie nie zwróciłem na to uwagi bo jak pisałem po wciśnięciu sprzęgła schodzi z obrotów jak manual, nie wyskakują żadne błędy i pod clipem wszystko jest na zielono. Przerabiałem na manuala we wrześniu 2020 i nie pamiętam co przestawiałem,...
Mam podobny problem, dioda od webasta mruga 10x wolno czyli domniemam błąd F10. Na szybko przełożyłem na webasto zapasowe, które w tamtym tygodniu przeszło przegląd, wyskakuje ten sam błąd :/ sprawdziłem dolot jak inwylot powietrza, nie ma żadnych przeszkód.
Buahaha :D Sonda lambda w 1.9 DTI :D No trzeba będzie kolego jednak podłączyć komputer, ale jakiś taki inny..... Bardziej dedykowany pod tą markę, clip renault powinien dać radę, i nie tylko kasować błędy lecz czytać parametry podczas odpalania (ciś. na wtryskach itd), oraz na pracującym silniku. Świece żarowe też można sprawdzić.
Witam. Mam taki problem. Vivaro 2007 rok 2.5cdti ze sporym przebiegiem. Zapala się kontrolka fap auto oczywiście nie ma mocy. KTS zczytuje następujące błędy: zawsze jest blad: P0544 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych Przerwa/zwarcie do plusa (czasem zwarcie do masy). Często pojawia się bład zapchanego fapa, mimo wskazania 46 gram...
Super zmierz napięcie na czujniku ,na tym czujniku o który pytasz gdzie jest ? WWW dzieki Dodano po 3 witam dla wszystkich i kolegi powyrzej usterka usunięta ten czujnik na dwie rurki był zepsuty
a co mówi odczyt błędów ze sterownika ?
vivaro błędy czujniki ciśnienia błędy vivaro vivaro kopci
firefox android procesor desktopowy żelazko pokrętło
kiano slimstick tmobile światłowód
Growatt SPF 6000 – opinie, awaryjność, alternatywy do off-grid 6–7 kWp Victron SMA Deye Harman Kardon AVR151, Citation, Onyx – mrugająca dioda, tryb ochronny, błędy zasilania