Zrób logi doładowania. Auto ma jakies błedy ?
Ja bym zaczął od termostatu... bo z tego co kolega nagrał to temperatura silnika nie przekracza 75⁰C więc dlatego może się nie załączać wypalanie dpf
a jest 100% pewność że na kompie wyjdą jakies błedy
podaj jakie sa błedy
A czym odczytane błedy?
Układ pewnie wchodzi w tryb awaryjny, najczęściej jest to spowodowane usterką modulatora. Może jedź do kogoś kto zamiast zgadywać, podłączy chociaż kompa i odczyta błedy, wartości pomiarowe itp. Albo chociaż sprawdź z wyswietlacza błedy.
spróbuj,może pomoze mi pomoglo,spuść olej wypłukaj wszystko wyczyść co sie da zmień filter zalej nowym olejem i wykasuj błedy ,
Koledzy dobrze ci radzili pedału sie nie tykaj bo ci samochód wchodzi w awarie i dlatego nie możesz gazu doadc stestuj i zobacz błedy.
Cześć! Błąd jest związany z czujnikiem poziomu oleju i nie wpływają na straty mocy. Wydaje się, że masz problem z CANen. Podłącz diagnostykę i napisz, jaki jest błedy.
błedy w pamieci sa?
Witam. Co oznaczają błedy odczytane z renault kangoo: DF025 DTC940213 DTC94051C DF228 DF002 DF033 5613-nieznany
Po pierwsze trzeba zczytać zarejestrowane błedy komputera
A mówiłem od razu, wykasować błędy w sterowniku silnika :D No ale co, padnięty ten aku czy nie. Bo jeśli nie ładowałeś go od początku swojego postu, to nawet w jeżdżącym aucie aku padnie po miesiącu. Zawór bzyczy bo są błędy w silniku bo pewnie jest coś uszkodzone po wypadku albo aku padnięte i powstają błedy.
Może nie miałeś potrzeby ale na warsztacie juz dużo razy nam sie trafiało my robimy tak że nie zrywamy miedzianego drutu ze szczotki od aluminium tylko delikatnie go czyścimy i nowa szczotkę lutujemy do pozostałości po szczotce i na takie alternatory dawana jest pisemna gwarancja i powiem ci ze może jeden czy 2 wróciły ale wiadomo nie jestesmy idealni...
A sprawdzałeś błedy w sterowniku silnika, czy w układzie bezpieczeństwa
nie mam CLipa ani jakoś specjalnie dostępu. Korzystamy z AUTOCOM'a. Bez tego nie da rady? to jakie pojawiły się błedy wskazałem
A zczytałeś błedy? Jakie są?
Kolego, podepnij pod właściwy tester i już. Nie jakieś cuda na kiju (DDT) a clipa. Błedy w renault zaczynają się od DF, tego tu nie widzę.
powiedz nam kolego jakie to błedy Ci wychodzą>
W jakimkolwiek warsztacie odczytaj choc błedy OBD silnika. Bedzie choć coś wiadomo.
Renault Clip- kody błędów?
odczytaj błedy czyms normalnym, sprawdz cisnienie paliwa?
Witam spr wiązkie do głównego przekażnika,skrzynka pod maską z lewej strony ,błedy jakieś ma pozdrawiam.
Witam mam problem w renault laguna 1.5 2008 kontrolka abs sie swieci błedy 40201229,40201c29 Czy podpowie ktos co oznaczaja?
Rezystancja zalezy od temperatury. Wiec twoja rezystancja powinna byc od do. Powiedzmy 200Ω do 1kΩ. Pytanie czy nie ma przerwy na zimno lub jak sie rozgrzeje? Wymien dla swietego spokoju. A masz jakies inne błedy w pamieci?
sprawdz wiązke przy presostacie Dodano po 1 przy manualu rzadko o błedy tylko reczne sprawdzanie
No ale moze ktoś miał taki przypadek a i czy teraz jak sie nie świecą kontrolki czy pokaze jakieś błedy które wtedy wytępowały ??
Skasować błedy Co to dokładnie za auto ?
Błedy odczyt = brak -----> raczej wtryskiwacze do czyszczenia .
Koleś ma jutro przyjechać, mówi że jeździ po mechanikach komputerach i ciągle błąd sondy, sondy wymienione i dale pokazuje błędy, pali dużo. Chciałe podzwonić kable od sond bo coś tam niby było lutowane. Dlatego pytam o schemat. Nie wiem jakie były dokładnie błedy. Czy to silnik renault.
Zapisana Crash data? Błedy we wszystkich systemach? Wartosci?
Były błedy kasowane i nic to nie daje
okazało sie ze padniety jest sterownik,podmieniłem na taki sam i jest komunikacja.pytanie jak teraz imo wył.są równierz błedy df017 df098 df238 df192
Dzisiaj po testach wyszło za niskie ładowanie alternatora, demontuje naprawiam i zobaczy co dalej. To też może być przyczyna tej "choinki" komunikatów. Czy możesz jeszcze podpowiedzieĆ gdzie jest i za co odpowiada CAN 1939? Dodano po 3 niestety, alternator naprawiony (wymiana regulatora i łożysk), ale błedy te same
Może być problem z napięciem zasilającym wtryski.
A rozumiem Wracając do tematu Jezeli była nieszczelnosc w klimie w tej Megance to nalezy napełnic dokładnie tyle czynnika ile przewidział producent czyli na wage a nie jak niektorzy robia na cisnienie, pojechac do ASO Renault i wykasowac błedy i powinno chodzic Ilosc czynnika 745-780 gram
Podjedz do serwisu z akumulatorami. Niech sprawdza ładowanie i stan akumulatora. Prad na pistoju/pobor oraz prad przy rozruchu. Slaby aku w renault lubi generowac dziwne bledy
Jakies błedy? Zasilanie na wtryski i cewke jest?
a jakie teraz błedy po wymianie egr i reszcie zabiegów
sa jakies błedy w sterowniku moze to byc sonda
Możliwe ze rozrusznik do regeneracji. A jak sytuacja ne desce ? Błedy jakieś zapisane w pamięci sterownika?
w reno kango dosyć często uszkadzały sie sterowniki z powodu niskiego napięcia słaby akku jesli nie masz dużego doswiadczenia z poduchami to lepiej podjedz do znajomego i nie ci to sprawdzi a najlepiej to odpytaj te błedy na przyrządzie jeśli to usterka jakiegoś ładunku to po włączeniu zapłonu kontrolka zgaśnie i ponownie się zapali jeśli defekt kalkulatora...
Dobra kolego. Tester- blokada rozruchu, jakie są błędy? Tylko konkrety, jakie są błedy i nie dywagacje na 5 stron..
Jak sprawdzić czy sa bledy ?
Witam odczytaj błędy w air bag czy jakiekolwiek są , wypnij wtyczkę z sensora poduszek i wykasuj błedy w sterowniku silnika nawet jesli nie pokazuje żadnych błedów.
Dla mnie to nie naprawa a druciarstwo. Jak można wymienić coś nie wiadomo po co. Przecież coś tam padło ,albo sterowanie jakiegoś przekaźnika albo coś na lini CAN.Albo nie chcą ci powiedzieć.Jakie błedy były też nic nie wiadomo.Wróżenie.
wyczyść przepustnice i wykasuj błedy, jak nie pomoże to przepustnica raczej do wymiany
Silniczek nagrzewnicy, a dokladniej ten silniczek od klapy cieplo-zimno. Najlepiej jak podlaczysz kompa pod autko i zczytasz bledy.
sprawdz jakie sa błedy zapisane w pamieci oraz czujnik temperatury silnika
Kolego, aby klima wystartowała należy wykasować błedy w sterowniku silnika. Ten nieautoryowany warsztat powinnien sobie poradzić.
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa? iskra jest , pompa paliwa dziala , a co do sterowania wtryskami to komputer on byl juz tez podmieniany i caly czas wali te same bledy
napisz dokladnie jakie masz tam bledy
skasuj błedy i spr. jeszcze raz , mi to wygląda na niskie ciśnienie paliwa sprawdz parametry
a jest iskra, sterowanie wtrysku ? odczytaj bledy
najlepiej podłączyć pod kompa i odczytac bledy
Nic mi te błedy nie mówią a przyczyn może być wiele pozdrawiam
Witam, może podalbys jakie sa bledy?
Niby okazał sie padnięty sterownik. Zmieniłem na dobry z innego auta i dalej nie rusza. Na dotadek teraz nawet nie podświela sie regulacja temperatury na której odczytuje sie błedy błyskowe. Po wypìęciu białej kostki zaczyna działać.
Byłem na diagnostyce clipem. Pokazuje błedy tego co niesprawne i tyle. Sam mam tylko auto coma
Witam, potrzebuje rozszyfrować błedy: MID: 144 PSID:8 FMI:4 Premium 440DXI, wyświetlna też "przejdz na luz" i nie chce odpalić a podczas jazdy nie pokazuje nr biegu proszę o pomoc
Proszę o pomoc mam renault scenic z 2001 r. jak przejedzie sie dłuższy kawałek albo silnik jest rozgrzany to samochód nie chce odpalić, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakują błedy obwodu świec żarowych i czujnika wałka rozrządu po wykasowaniu błędów samochód odpala.
Jesli tylko zczytywali błedy to nic nie uszkodzili co inne jak ustawiali jakies parametry:)
1700- 2000 Obr/min słaby a pozniej ma kopa? Otwarty EGR. Błedy nic nie mówia, a parametry?
Pasowało by odpytać moduł UCBIC na błedy,w każdym razie każdą w wymienionych funkcji zawiaduje on.
Witam mam problem wykrywa mi błedy lecz przy każdym z nich pisze unknown dtc same cyfry czy ktos wie co to za błedy http://img27.imageshack.us/img27/5420/bl... Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[...
przyczyna raczej jednak jest po stronie wn. Skoncentrować się należy na prawidłowej pracy na benzynie, reszta przyjdzie sama, ew gazownicy wyregulują. Sprawdzić tez nalezy cisnienie paliwa. Błąd sondy to normalka, pewnie podaje go od gazu, a niekiedy i te sondy za 70 pln szału nie robią. Popraw też błedy ortograficzne, bo wstyd..
To chłopie, chodzi o alarm czy o zamek? Bo równie dobrze UCBIC bądź UCH (wzorem lamerów w przypadku rocznika 1998 nie napisałeś tego) może nie rozpoznawać plus po zapłonie jest bądź go nie ma. jak radio pośle plus na obwód po zapłonie ze względu na błedy montazowe zostaje blokowane działanie plipa.
W sterowniku silnika są jakieś błedy? Wypadało by sprawdzić sondę lambda na początek jeśli się nie myle.
https://www.v-tuning.pl/bledy-dtc/renaul... Szukaj
wazna jest ilość a nie cisnienie. cisnienie sie zmienia pod wpływem temperatury. renówki tak maja, że jak załapie błąd może nie uruchomić klimy, nie poda napięcia na kompresor sprawdz i wykasuj błedy, zobacz przy okazji jakie cisnienie klimy widzi ster silnika
Odczytaj bledy najpierw .
najszybciej będzie podłaczyć komputer i spr błedy na sterowniku, mógł pójsc czujnik polożenia wału albo wałka rozrzadu. Komputer powinien to pokazac
lagune ciołem na żółytm przewodzie to plus po kluczyku ale megan nie zgasł więc przeciołem pod maska z lewej strony jest tam zawór i do dziś dnia nie wyskoczyły błedy.życze powodzenia
Witam mam problem z w/w autkiem uszkodzona blokada kierownicy wyświetla błedy na liczniku, brak możliwości uruchomienia. Potrzebuję plik do przyuczenia blokady Valeo pamięć 24c04.
witam. Mój problem polega na tym ze podczas jazdy zapala sie komunikat ; zmniejszenie mocy i załacza sie wiskoza , trwa to czasami chwile a czasami nawet 250 km. sprawdziłem błedy i jest EECU 00010505015. Prosze o pomoc[/i]
znacie jakichś speców którzy potrafili by zajrzeć do tych centralek? Może dało by rade je naprawić. Ebs prawdopodobnie kaseta uszkodzona bo texa nie łączy się z nią za każdym razem. A jak przełożyłem do innego samochodu to też miała jakieś błedy typu że skrzyni nie widzi i centralki wybieraka.
Panowie podnoszę bo nadal nikt nic z tym autem nie wymyślił. Wymieniony jest jeszcze cały pedał przyśpieszenia, tydzień było dobrze ale znowu wróciło. Błedy zapisuje dwa 655441 i 655433, auto zwiedziło już 4 warsztaty + ASO i mądrego brak. Jeśli ktoś coś może zasugerować, dzięki z góry.
Przed założeniem zregenerowanej pompy był czyszczony cały uklad paliwowy. Zbiornik przewody rozdzielacz wtrysku płukany. Błedy jakie wyskakuja napisałem na samym początku i ich skasowaniu i ponownej uruchomieniu silnika wyskakuja te same.
ten trzeci bieg to tryb awaryjny... trzeba zaczac od podpiecia pod komp i zobaczenia jakie bledy pokazuje...
co rozumiesz przez "pomin bledy" ??
Rezystancyjnie to masz je zasymulaowane o ile instalacja dobra. Można zastąpić sygnał generatorem tak jak to się robi podczas sprawdzania/naprawy na stole. Proponuje odczytać błedy i sprawdzić parametry żeby nie wpakować się w zbedne koszty.
Witam! Mam problem z check injection, po podłączeniu pod komputer okazało się że mam wadliwy zawór egr, zamówiłem nowy i w celu zaoszczedzenia pieniędzy chciałbym go samemu wymienić gdyż to jest banalnie proste, ale mam pytanie czy jest możliwa wymiana samemu bez podlączania pod komputer? czy po wymianie zeby wszystko wróciło do normy trzeba usunać...
LOGI... LOGI... podepnij kompa i sprawdź (niech to Tobie ktoś zrobi) To podstawa by zacząć. To o co pytasz może mieć kila przyczyn, brak podciśnienia do gruszki przez uszszkodzony przewód podciśnienia , uszszkodzona membrama w gruszcze uszkodzony zawr sterujące podciśnieniem wystarczy że wtyczka z elektrozawory spadła. Podepnij komputer i sprawdz błedy....
jakie błedy odczytałes ze sterownika? czy dzieje sie to podczas jazdy czy postoju? jakia jest szczelność komory spalania?
Po napełnieniu klimy usun błedy z komputera bo inaczej nie bedzie działac, takie sa Renowki. Warunek jest taki, ze zamontowałes i podłaczyłes elektrycznie jak oryginał
WITAM.Mam w aucie Renault Premium dxi 450 e4 błedy mid:128 sid:39 fmi :7 i drugi mid 128 ppid 270 fmi 2 Czego one dotycza? myśle ze systemu adblue ale nie wiem dokładnie czego. oczywiscie pojawił sie napis ze za 50 h zostanie ograniczona moc auta i czas upływa lecz .Ostatnio zeszło do 43 godzin a nastepnie znowu od nowa 50h
Dziękuje kolego, ale oczywiście próbowałem tak i tak.. Z zerem nawet nie rusza kodowanie, bez zera jak wyżej pisałem zaczyna kodować, przetwarza i po paru sekundach wywala błąd i zmienia tylko pierwsze 6 znaków. Naprawdę spędziłem pół dnia.. Na razie odpuściłem, poczekam może ktoś coś podpowie.. Jak nie to przychodzą mi dwie opcje na myśl: - Zrobić...
Witam mam problem z autem jak w temacie czasami nie dziala rewers (zostanie na wstecznym lub bieg do przodu) trzeba zgasic i odpalic ponownie auto błedy z wyswietlacza mid 223 fmi12 moze mi ktos opisac ten blad albo podpowiedziec gdze szukac
chyba logiczne że jak świeci stop to coś jest nie tak ? chyba są jakieś błedy na kompie? i po 3 parametry jakieś podaje? i jak nie odróżniasz pompowtrysków o wtrysków cr dlaczego wymieniasz pompe?
kasujesz crash w airbag, bledy w ecu i ma palic
Witam wszystkich mam identyczny problem do 2 tys auto zamula jak właczy się turbina to dostaje kopa i jedzie prawidłowo świeci mi kontrolka trybu awaryjnego (samochodzik z kluczem ) oraz kontrolka grzania swiec chciałem czyścic egr tylko nie mam pojęcia którą częsć powinno sie czyścić czy tą przepustnice dolną (jaka pozycja powinna być przepustnicy...
Czy diagnozowałes jakie błedy w systemie. Ale wydaje mi się ze albo instalacja lub sama pompa zwarte wyjscie od sterowania zaróweczką. Jesli rzeczywiscie ABS działa.
Błedy, wartosci, napięcia? Skad wiadomo ze ECU wysyła 12 V a ma byc 5 czy na odwrót? Ktos tu strzela na slepo.
komputer pokazuje 2 błędy, po usunieciu gaśnie kontrolka "check engine" znaczy ta żółta kontrolka z takim piorunem. ale serv nie gaśnie. Awaria jeszcze nie została usunieta, wiec czy to znaczy ze dopiero po usunieciu awari zgaśnie serv ? jak wiadomo po wykasowaniu błedy wracają spowrotem i check engine sie zapala.
Witam mam taki problem posiadam Renault Scenic po lifcie z 2001 roku i chce wymienić licznik ponieważ ten ktory jest teraz siadł i czy moge zmienic na licznik Jeagera jak miałem Sagem i oczywiście czy nie wyskoczą jakies błedy badz nie rozkoduje mi immobilaizera ?Bo troche o tym czytałem ale nie jest jasno sprecyzowane Proszę o odpowiedzi
Witam, długo nie pisałem bo czekałem na części, dziś doszły.. wymieniłem cewki oraz czujnik położenia wału.. bez zmian.. auto dalej kręci i nie odpala.. co jeszcze mogę sprawdzić? świeci mi jeszcze oprócz migającej pomarańczowej kontrolki kontrolka abs.. czy skoro tak jak napisał kolega Jerzyf kluczowana jest masa to może problem tkwi w tym, że własnie...
Witam Panowie mój Trafic 2004 1,9 100KM przy temp do -5 palił ok ciepły również przy -10 musiałem go kręcić 5 razy po 10-20sek i z bólem zapalił no to wymieniłem świece kpl(tylko jedna była walnieta). wczoraj stał na mrozie -20 i kibel kręciłem go chyba z poł godziny, do upadku akumulatora i nic ładuję akumulator i jutro co robić? wcześniej był na kompie...
Elektrozawory wymienisz sam jak masz zdolnosci manualne,same zawory 200zł więc koszta znośne. Stan oleju sprawdz na zagrzanym silniku do temperatury roboczej lub nizej,60 to optimum,uważaj bo oliwa ciepła. Silnik pracuje,kanał lub spod auta i niski pojemnik. Na spodzie skrzyni masz spust i przelw,są to dwa korki-korek w korku,musisz wykręcić ten mniejszy....
Również zauważyłem teraz, że w trakcie postoju czasami łapie wysokie obroty 10 tys. a normalnie jest 5. Ktoś mówił że to może wtrysk paliwa czy to coś ale ojciec mówił że wszystko tam było wymieniane kilka miesięcy temu. Proszę o rady co to może być i ile mniej więcej może kosztować naprawa. Pozdrawiam Łukasz Na dobry początek dowiedz się jakie są...
wstawiłem oporniki na sprawdzenie i nie idzie odblokować te same błedy Dodano po 3 ktoś ma pomysł na to
błedy actros błedy usterki błedy scenic
volvo silnika felgi malowanie turbinka junkers
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Awaria centralnej elektroniki w BMW 120d: przyczyny i diagnostyka Citroen Berlingo - Generacje, Silniki, Problemy