https://allegro.pl/oferta/bagnet-poziomu... https://allegro.pl/oferta/bagnet-oleju-v...
Witam, ten sam problem Astra h 1.9 cdti 1.5 roku po zakupie auta bez problemow Teraz jezdze miesiac po miescie, nic sie nie dzieje, wyjade w trase przejade 30km, i jest zolta ikonka oleju, na bagnecie olej jest.
Ma stać poziomo i najlepiej na zimnym. Komputer ma swoje zadanie żeby o tym sygnalizować. Gdyby tak wszystko wiedział to pewnie bagnet nie był by potrzebny a na nim są zaznaczone dwie kreski prawda?.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
No musi ale będzie ubywać w takiej ilości, że i tak się nikt nie kapnie.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
A czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w mazda MX3? widze tylko jeden bagnet do sprawdzania poziomu oleju czy to jest olej z silnika czy skrzyni biegow???
Ok, dzięki. A nie powinno być tego widać w takim razie też przy korku wlewu albo na bagnecie? Czy niekoniecznie?
Egr chciał usunąć ze sterownika ale nie dał rady ponieważ nie mógł obejść jakiś zabezpieczeń. Przepustnica była czyszczona w zeszłym roku. Membrana odmy wymieniana ponieważ były przedmuchy i zasysało bagnet oleju. Nie mam pojęcia czy mierzył parametry na żywo.
lanosa nie mam, ale lanos to Nexia a Nexia to Kadett, a Astra F to prawie że Kadett, a że mam kilka Asterek F z różnymi silnikami to wiem że miarki są w nich identyczne, bo sprawdzałem, bo wymieniałem sobie na takie linkowe a nie blaszkowe bo linkowe mają na końcu fajny wskaźnik na którym o wiele lepiej widać. jak chcesz to mogę Ci jutro zmierzyć
Miałem podobny problem (check engine, przygasanie, zalewanie przy odpalaniu poza tym osiągi ok), aczkolwiek sugerowano wymianę sondy w pierwszej kolejności (błąd sondy + wypadanie zapłonów), tymczasem to właśnie sonda okazała się sprawna. Check wracał uporczywie po każdym skasowaniu. Po wielu miesiącach walki problem ustąpił. Wymieniono układ zapłonowy...
Opel Astra h 1.6 Po przejechaniu ok 5km zapala się kontrolka poziomu oleju Poziom na bagnecie poziom max Więc wymienił czujnik poziomu oleju ale nadal tak samo jest Co może być tego przyczyną?? https://obrazki.elektroda.pl/5469716200_...
Byłem wczoraj u swojego mechanika Odma ok Poziom oleju idealnie na bagnecie Brak wycieków Nie wiem gdzie szukać problemu Mechanik sugeruje sterownik lub akumulator, z którym przy mrozach mam problemy, może czas na nowy akumulator?
Pomiędzy min a max jest około litra oleju . Oglądając twój bagnet wychodzi ze jest przelane około litra . Wyciągnij strzykawką i wężykiem jak koledzy wyżej piszą .
Powiem tak: To normalna sprawa nie ma się czym przejmować,w vw zbiera się na korku tzw."gil" jest to efekt odkadania się wody w oleju na skutek parowania pojazd jeździ na krótkich odcinkach lub ma uszkodzony termostat i często się wychładza.Zjawisko nasila się przy założeniu gazu, w Astrach z gazem występuje to samo.Jeżeli nie ma tego na bagnecie to...
Przyglądnij się tym na 1 i 4 cyl., szczególnie ssącym. Masełko na korku to rzecz prawie normalna. Trzeba mocno nagrzać silnik-olej ma się nagrzać a nie tylko płyn chłodzący-czyli wskaźnik temp. płynu. Temp. oleju a cieczy to inna działka. Płynu mogło ubyć z powodu powolnego odpowietrzenia ukladu po ostatnich rozbiórkach. Jeśli są tłuste plamy w zbiorniczku...
najczęściej taki odgłosy pochodzą od zaworów do wymiany hydro-popychacze (szklanki), możliwe że niektóre się przypiekły lub zatkały nagarem.Można spróbować rozruszać w pojedynczych przypadkach ale to kłopotliwe i wtedy dźwięk znacznie zmaleje. W starszych fordach niski stan oleju na bagnecie powodował głośniejszą ich pracę .
Płynu znowu ubywa, ale czy np w oleju (na bagnecie jest większy stan, albo czy jest tzw "kawa z mlekiem"?).
Witam. Mam problem z autem mianowicie jak silnik się nagrzeje ok 70 stopni to poniżej 1500 obrotów zapala się kontrolka od oleju. Dodam że olej jest na środku bagnetu między min a max. W czym może być problem? Pozdrawiam.
Witam, odkręciłem korek od zbiornika płynu do wspomagania kierownicy i na bagnecie który widoczny jest na zdjęciu nie ma widocznego śladu oleju (oczywiście nie sugerujcie się śladem na zdjęciu, bo to nie mój bagnet) ile mam dolać, żeby było dobrze? ile ma być zamoczony bagnet? Astra H silnik Z16XER http://obrazki.elektroda.pl/3271076600_1...
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Kolego zacznij sprawdzać a nie jeździsz I czekasz jak my ci naprawimy.Kolega wyżej podał ci przykładowe przyczyny.Najpierw wyjmij bagnet oleju czy ci plyn do oleju nie wlatuje a podejrzewam że tak.
Jestem posiadaczem Astry i Seicento. Oba te autka pokonują dziennie ok 15 km w sezonie letnim i zimowym. W Astrze miałem podobne objawy - czyli krople wody na bagnecie a pod korkiem wlewu oleju pianę (nie ubywa oleju ani płynu), natomiast w Seicento nie zaobserwowałem żadnych śladów kropli na bagnecie ani piany pod korkiem - jak to wytłumaczyć :?:
Po wymianie uszczelki pod głowicą i przejechaniu pierwszego 1 tys. km zauważyłem duży ubytki oleju. Ostatnio po przejechaniu 250 km po trasie nie było widać oleju na bagnecie. Rura wydechowa jest czarna i lepka, nie widać dymu. Jaka może być tego przyczyna?
To dobrze,że wentylator się załącza- sprowadź,czy w czasie pracy silnik węże gumowe idące do chłodnicy nie twardnieją,i odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego(uwaga,może wystrzelić gorącym-zachowaj ostrożność,aby nie poparzyć twarzy) i zobacz ,czy przy przegarowaniu nie idą bąble-pęcherze.Pooglądaj tez miarkę-bagnet oleju-czy nie...
Powiem szczerze, że trochę się boję jeździć...bo może się okazać ze wynikło coś poważnego i czasami zajadę silnik.. Ja myślałem nad tym aby dolać oleju, tak żeby na bagnecie był max. Może wtedy skubańce ucichną.
Cześć, jaki jest kolor oleju na bagnecie - ogólnie jeżeli posiadales benzynę to wiesz, że powinien być zbliżony do koloru wlewanego z banki jeżeli już jest brazowy lub czarny należało by go wymienić szczegolnie po nowym zakupie. Dwa silnik przez instalację może troszkę pobierać więcej oleju silnikowego. Trzy to bardzo dobry silnik jeżeli nie najlepszy...
Od dwóch lat jestem posiadaczem Opla Astre G 1.8 16v. Od pewnego czasu po przejechaniu średnio 20km na wyświetlaczu pojawia się komunikat "sprawdź poziom oleju" Jak auto postoi chwilkę sprawdzam poziom oleju to na bagnecie mam ponad połowę. Czy to może być wina czujnika ciśnienia oleju? I gdzie on się znajduje w mojej astrze? Pozdrawiam
Miernikiem ciśnienia paliwa. I nie wiem w jaki sposób mogło by wzrosnąć. Powiedz mi jeszcze jedno-wyciąg bagnet i zobacz czy nie przybyło oleju lub nie smierdzi on benzyną.
sa takie cienkie ze przez bagnet od oleju na pewno, przez wtryski to nie mam pojecia, bo nie jestem mechanikiem, ale wiem ze mój mechanik taka uzwa, bo mu kupowalem :)
Jak po zwiększeniu obrotów korekty spadają z plusa i dążą do zera to prawdopodobnie masz problem z lewizną w dolocie. Musisz wykluczyć wszelkie nieszczelności między MAF a silnikiem. Sprawdź zawór evap i inne wężyki przez które może lecieć lewizna do dolotu,odma itd. Wiesz że nawet nieszczelny korek oleju czy bagnet może powodować wariowanie korekt?...
po przejechaniu ~200 km pozom płynu chłodniczego dnia kolejnego za zimnym silniku był taki jak przed dolaniem czyli max. Dodatkowo co zauwazyłem: - z korka wlewu oleju po zwiększeniu obrotów przestaje być czuć spaliny, - z bagnetu/miernika poziomu oleju po zwiększeniu obrotów nie czuć dmuchania bądź jest tak znikome że go nie czuję.
Proponuję olej Valvoline Max Live był wlewany do mojego Golfa I 190000 przebiegu od wymiany przejechane 800 km i jeśli bagnet dobrze wskazuje to zużycie jest praktycznie zerowe, był też testowany w Skodzie Favorit około 150000 przebiegu i teraz praktycznie nie słychać rozrządu Polecam
Wszystki takie są zaolejne czy słabo widzę? Bierze olej lub płyn chłodniczy? Gwint jest zaolejony - to źle? Bo oleju nie ubywa, często sprawdzam na bagnecie. Myślisz, że płyn chłodniczy spala? Po czym poznajesz?
jeszcze sprawdzałem, to trochę oleju przy mało było.. niestety za dużo nie miaęłm żeby dolać, na bagnecie niestety nie widać jeszcze ;/ Czy to możliwe że przez to?
Teraz z kolei znalazłem info z oryginalnej książki obsługi opla. Nie ma tam co prawda X16SZR ale jest Z16SE, czyli ten sam silnik tylko na wielowtrysku. I tam jest napisane, że leje się do niego 3.5 l przy wymianie z filtrem oleju, więc chyba w X16SZR jest tak samo? Otworzyłem temat ponieważ jak badałem olej po jakichś 3 godz. od zgaszenia to miałem...
Witam. Meriva 1.4 t od dwóch tygodni zaobserwowałem pojawienie się pod korkiem oleju i na bagnecie tzw "majonezu" z kroplami rosy. Auto robi przebiegi 10 km do pracy + powrót. Płyn minimalnie ubywa ale ubywał już wcześniej i korek był czysty. Płynu nie podnosi nie gotuje test co2 nic nie wykrył. Wiem, że są silniki które takie objawy mają zwłaszcza...
Stan oleju raczej powinno się sprawdzać na zimnym silniku jak cały olej spłynie na dno miski olejowej, na ciepłym też można ale trzeba odczekać jakieś 10 minut aby olej się ustabilizował. Stawiałbym na uszczelkę jednak bo może pchać płyn do oleju, wszystko uzależnione jest od tego gdzie strzeliła uszczelka. A jak wyjmiesz bagnet to olej jest czarny...
Dzięki wszystkim za zainteresowanie To co ja zauwazyłam i mnie zaniepokoiło napisałam (najbardziej własnie ten dymek), ale po przegladzie samochodu przez mechanika okazało się, że płyn chłodnicowy dostaje sie do oleju (z tego co mówił w duzych ilościach). Niestety wcześniej nie obserwowałam ilości płynu, dlatego nie mogę powiedzieć ze jest go mniej...
Żadna z kontrolek się nie zaświeca podczas jazdy. Dodam tylko, że niedawno wymieniałem olej, i nie wiedzieć czemu gość wlał mi o 0.5 litra za dużo oleju. Przed tą dłuższą trasą o której mówiłem sprawdziłem poziom oleju i okazało się, ze jest o wiele za dużo, dlatego też wyciągnąłem przez bagnet nadmiar oleju. Chwilowo myślałem właśnie, że to nadmiar...
Witam, Rozrząd w tej pozycji jest dobrze ustawiony, sprawdzane lampą stroboskopową. A pytanie było zadane: czy może to być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą i co ewentualnie jeszcze sprawdzić. Może też przeczytaj co pisze: maź pod korkiem i na bagnecie, a o zapłonie nic nie pisałem. O rozrządzie pisałem jako ciekawostce, a nie pytałem czy coś...
Witam. Jestem przed wymianą oleju i ostatnio zaczęła mi zaświecać się kontrolka ciśnienia oleju, ale tylko wtedy kiedy auto chodzi na wolnych obrotach, silnik jest rozgrzany i włączę dmuchawę i podgrzewanie tylnej szyby, gdy silnik jest zimny jest wszytko ok. Pod korkiem wlewu na razie nie zaobserwowałem żadnej piany, gdy wyjmę bagnet olej jest ciemny...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
witam i bardzo dziękuję za ciekawe rady. a wiec tak w piatek dolalem do zbiorniczka 2l wody. przejechalem autem okolo 5km i z tego co zauwazylem temp wzrosla do 85 stopni. Niewiem czy powinna byc jakas kontrolka od plynu bo nic mi nie swieci. w sobote rano sprawdzam plyn i dosc duzo ubylo bo w zbiorniku bylo na dnie. sprawdzilem korek od oleju i jest...
Witam wszystkich, podepnę się pod ten temat. W marcu b.r. kuzyn skarżył się na swoją asterkę z x16szr w LPG gdyż zaczęła brać olej (litr na 100 :D ). Na pierwszy rzut poszły uszczelniacze, wymiana nie przyniosła oczekiwanego rezultatu tak więc po uzbieraniu kasiory wzięliśmy się za demontaż głowicy, tłoki na wierzch i mamy przyczynę- zapieczone pierścienie...
Olej ze skrzyni ma inny kolor. Też się po drugiej naprawie zastanawiałem. Jak silnik był wyjęty to było to sprawdzane. Zresztą widać powolne ubywanie oleju na bagnecie. Pytałem jak było robione te uszczelnienie podpory wału. Była po odkręceniu umyta i pomazana wraz z rowkiem uszczelniaczem Reinz . Na razie czekam na poprawę pogody bo za zimno by rozbierać...
Sam to stosowałem (motodoktor, silnik do łady gdzieś w latach 92-93?). Jak się tego badziewia wleje do oleju, np. jedno opakowanie (440ml), to niestety można to rozpoznać, wyciągając bagnet w celu pomiaru poziomu oleju. Normalnie, jak się przejedzie palcami po bagnecie, gdzie to wlano, to bagnet się normalnie klei do palców - olej na bagnecie się ciągnie...
Nie bardzo to wygląda na wymiany oleju co 15 tyś. Sprawdzałeś czy olej po wymianie czy był jaśniutki tak że poziom trudno odczytać z bagnetu Przy LPG to powinno być tylko lekkie zażółcenie na nie czarny nagar. No chyba że puszcza spaliny odmą ale to musiało by być mega i kompresja co za tym idzie na niskim poziomie. PS Nawet w mojej pierwszej starej...
a więc tak...rozrusznik jest dobry(tak pow pan który go spr.-wziął za to 5zł.;/) bezpieczniki świec są całe nic się z nimi nie działo. a damochód jak nie chce chciał odpalić tak nie chce. próbowaliśmy go podgrzać(żelazkiem podgrzaliśmy miskę olejową, zrobiliśmy "kopcia" żeby dostał ciepłe powietrze. i podgrzaliśmy filtr paliwa. a i wymieniliśmy akumulator...
czy ktoś z Kolegów się orientuje gdzie można nabyć oring do czujnika poziomu oleju GM 13105597 do astry 2.2DTI, oznaczenie silnika Y22DTR. Na terenie całej polski jak i również w Krakowie jest wiele sklepów technicznych w których dostaniesz odpowiedni oring. Wystarczy, że zmierzysz wymiary starego lub weźmiesz cały bagnet z sobą a w sklepie dopasują...
świece grzeją, tzn przynajmniej dochodzi napięcie, jednak jest o jakieś 0,8V mniejsze niż mierzone na akumulatorze. Ponadto zauważyłem, że grzeją również po uruchomieniu silnika i to bardzo długo. Odpalanie rano wygląda tak jakby łapał na jeden cylinder a po chwili łapała reszta, czyli jakby nie były podgrzane. Czy ta różnica napięcia może świadczyć...
Stan oleju jest w/g bagnetu na górnej, doupuszczalnej kresce. Stan oleju jest w porządku. Ewentualną możliwością może być, że olej jest już zbyt rzadki i dlatego dochodzi do zaświecania się kontrolki na niewielkich przechyłach samochodu. Kol. viper555 nie dokładnie przeczytałeś mój pierwszy post z pytaniem.
Witam serdecznie, Posiadam Astrę H GTC z silnikiem z20ler. Kupiłem ją, ponieważ jest mocno doinwestowana i też od znajomego. Problemem jest koniec sprzęgła (będę to robił na Kevlar). Mój problem również występuje z spalaniem oleju, przy normalnej jeździe 0,7 na 1000 km, ale przy wysokich obrotach potrafi zjadać olej w oczach, ciężko ocenić, ale przy...
Po zgaszeniu silnika sprawdzałem bagnet było sucho a parę godzin później stan był ok. 1/4 Znajomy twierdzi, że przyczyną może być pęknięty blok silnika. Taką opcję też można brać pod uwagę? Pozdrawiam
Ja dołożę. Przed zagazowaniem radzę sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie je skorygować oraz zorientować się jakie jest jeszcze pole manewru w tym zakresie. Po zagazowaniu proponuję częściej zaglądać na bagnet poziomu oleju pod kątem koloru oleju, bo zaraz po zagazowaniu dochodzi do intensywnego wypłukiwania osadów w silniku i olej robi się smolisty...
Przyczyną moze byc uszczelka lub peknieta glowica. Sprawdz czy w zbiorniczku plynu nie robi sie maź. Sprawdz tez czy na bagnecie miarki oleju, olej jest koloru ciemnego czy jasnego. Bo plyn moze dostac sie do oleju i go zciąć, co moze doprowadzic do zatarcia silnika.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Postaram się może nagrać auto na zimnym silniku przy starcie, bo nie podoba mi się jego zachowanie. Na ciepłym jest ok. Jedno, co spędza mi sen z powiek jest niestety ciągły ubytek płynu chłodniczego. Już byłam z tym u mechanika i nic nie znalazł, a ja w tydzień straciłam chyba z 6 cm, jak nie więcej. Ogólnie ubywa...
Nie wiem co konkretnie wskazują strzałki, ale ta metalowa rurka to przewód wysokiego ciśnienia i płynie nim olej napędowy z pompy wtryskowej do wtryskiwacza. Natomiast to coś do czego przykręcone są te metalowe listewki to świece żarowe i nimi również nie płynie olej silnikowy, bo w głowicy znajdują się komory wstępne. Po ponownym oglądnięci zdjęć wydaje...
Witam wszystkich. Może ktoś pomoże. Chodzi o układ chłodzenia a szczególności płyn chłodzacy. Co chwile muszę dolewać okoł 2 cm do 3 cm płynu. Przewody wszystkie sprawne, Korek w zbiorniczku wymieniony na nowy. Co2 sprawdzone pozytywnie. Przy pompie sucho. Oleju w zbiorniczku czy osadu brak. A ciągle muszę dolewać. A jak doleję to w zbiorniczku jest...
ja miałem dwie dziwne sytułacje z ostatnich dni Astra h przyjechała na uszczelnienie wydechu zostawił na koniec dnia na parkingu wchodzę rano wciskam sprzegło nie wysprzegla ruszyc można tylko jak wrzucimy bieg i odpalimy dzwonie do klienta jak on jezdził bo nie ma biegów a on ze wszystko chodziło po 5 min dyskusji ustaliłem ze jedyne rozwiazanie to...
Witam wczoraj wymieniłem u mechanika olej w mojej astrze . Wymieniłem na castrol edge 5-w30 i tu dziwna sprawa bo w bańce 4 litrowej pozostało ok. 1.25 litra a wychodzi na to , że po wymianie mechanik wlał mi 2,75l jak to jest możliwe bagnet pokazuje poprawną ilość ,Proszę o odpowiedz czemu tak mało oleju weszło bo poprawnie powinno być ok 3,25 wzwyż...
Pierwsza sprawa, sprawdz czy masz olej w odmie jesli jest bardzo mokro i rura do turbosprezarki bedzie zlana olejem to nawet nie szukaj dalej - pierscienie, mozesz go tez zapalic, wyciagnij bagnet i jesli dmucha spalinami to wiadomo, jesli natomiast ilosc oleju w odmie bedzie w normie, to wykrec swiece i sprawdz jak swiecą na akumulatorze, jesli będą...
Witam. Mam problem z moją astrą. Nie dawno wymieniona została UPG i rozrząd. Po tym zabiegu wszystko było OK. Po zrobieniu około 500km silnik zaczął klekotać. Jedyne co zauważyłem to, że korek od wlewu oleju jest suchy, stan oleju lekko poniżej połowy skali na bagnecie. Plastikowa pokrywa zaworów jest pęknięta przy dwóch śrubach ale nic nie cieknie....
Oleju nie bierze w ogóle przez 15 tys nie dole wałem nic a na bagnecie jest 3/4 jak wlałem głowica jest nowa ma 45 tys przejechane i 16 nowych zaworów Dodano po 2 Czujnik przepustnicy wypinam i nic zero reakcji
1 ms to warość ok. Obserwowałeś strużkę wtryskiwanego paliwa? Zobacz jeszcze, czy nie masz trzech stanów oleju-wyciąg bagnet, powąchaj czy olej nie śmierdzi paliwem. Powiedz mi jeszcze jakie masz wskazanie MAP na wolnych obrotach, jest w okolicy 40kPa? Z regulatora cisnienia paliwa nic się nie sączy do gardzieli?
Biała maź to skutek kondensacji wody na korku która miesza się z olejem i powstaje "majonez" . Spowodowane krótkimi trasami i niedogrzanym silnikiem. Taki majonez powstaje też jak pójdzie uszczelka PG i płyn dostaje się do oleju ale wtedy jest znaczny ubytek płynu i majonez jest dosłownie wszędzie (korek, bagnet, silnik...) Czyli jeśli jest tylko na...
to chyba bedzie jednak uszczelka pod głowicą. Ubywa mi płynu w zbiorniczku i tak jakby przybyło oleju, chociaż jest czysty nie ma żadnych nalotów na korku od oleju na bagnecie. wczoraj odpowietrzałem układ tzn. odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego ogrzewanie na full i nic nie pomogło dalej bulgocze. a po tym wszystkim jak odpaliłem silnik to z...
Od mojej ostatniej wizyty u mechanika minął tydzień, zrobiłem w tym czasie tylko 10 km po mieście bo dopiero od lutego będę auto używał na dłuższych trasach (10 - 11 razy w miesiącu do pracy i z powrotem łącznie dziennie 60 km). Teraz stoi w garażu. Kiedy odbierałem auto pod maskę nie zajrzałem więc nie wiem czy zaraz po wymianie czarnego tam nie było....
hm... ale oleju mi nie bierze dużo (po 10 tyś na bagnecie spadł może o 3 mm), nie dymi na czarno, gdy dodam gwałtownie gazu - lekko terkocze i gwiżdże tak od 1600 obr, gdy dodam stopniowo gazu - lekko terkocze i gwiżdże tak od 2000 obr. Chodzi mi o to czy to już będzie trzeba myśleć o regeneracji? czy się czeka aż padnie? a jak padnie to będzie tak...
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Witam od około tygodnia zauważyłem że po prawej stronie na rogu (tam gdzie widnieje kod silnika)wycieka lekko płyn chłodniczy spod uszczelki głowicy,płynu w zbiorniczku nie ubywa,nie ma bąbli w zbiorniczku, nie ma oleju w płynie itp.oleju na bagnecie nie przybywa ani nie ubywa. Dziś zauważyłem po zdjęciu kabla wn ze świecy tej na rogu po prawej że gniazdo...
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
witam! chciałbym poprosić o pomoc w sprawie mojego samochodu. posiadam opla astrę z 2001 1,6 b.g. Ostatnio wymieniałem uszczelkę po głowicą jednak po naprawie cały czas zbieram mi się biały osad na korku i ściankach czy to normalne po wymianie uszczelki? do tego jeszcze zauważyłem że ubyło mi sporo oleju a mianowicie stan na bagnecie zmniejszył się...
Możesz napisac coś więcej o tym planowaniu głowicy :?: Pytam dla tego iż po przejechniu 100.000 km zaczeły pojawiac się drobne wycieki - "mleko" np na bagnecie od oleju i przy korku. Mechanik powiedział mi że będzie do wymiany uszczelka pod głowicą i przy okazji on by dał też głowicę do planowania. Powiedział też, że to normalne w tych samochodach,...
Witam. Jak w temacie ponad 2k km temu robiony był remont a mianowicie, wymiana pierścieni, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana dźwigienek popychaczy, wałek rozrządu (dźwigienki i wałek były wytarte, progi na wałku) + uszczelki, problemem było straszne dymienie na wolnych obrotach i pobór oleju ok. (może więcej) 750 ml na 200 km, przebieg silnika...
Delphi DSE 100E Powiedz mi k***a chłopie, powiedz-masz tester nie nie potrafisz sprawdzić tego? Jak masz w głowie trochę więcej oleju niż się upyzia na bagnecie to będziesz wiedział co i jak. Ps-te Twoje napięcia w porównaniu z obrazkiem coś się nie zgadzają. http://obrazki.elektroda.pl/4404840500_1...
Wcale nie zadna klątwa, moja ztuningowana astra diesel, po niecałym roku eksploatacji z podkreconym silinikem, wali juz spalinami z bagnetu i pluje olejem :(, jak to ostatnio zobaczylem to sie nie lada zdiwiłem:( poprostu pierscienie nie wytrzymały, co dziwne spalin pod korkiem nie widac. Wczesniej tego nie było. Zwiększenie cisnienia i wieksza dawka...
Przejechałem się na wysokich obrotach jakieś 10 km i silnik zaczął nieco lepiej funkcjonować. Z rana problem się powtórzył (czyt. pierwszy post) ale z mniejszym skutkiem, bo silnik nie zgasł tylko znacznie stracił na mocy. Po południu odwiedziłem znajomego mechanika i oto co się dowiedziałem: - po odkręceniu kolektora ssącego stwierdziliśmy, że jego...
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
To głowica do zrzutu , na komplet zawory gniazda szlif płaszczyzny no i oczywiście szczelność,uszczelka pod głowicą i jak Ci bierze olej to od razu bym zrobił pierścienie tłokowe .Do tego musisz doliczyć olej filtr oleju i płyn chłodniczy. Pytanie czy chcesz dołożyć bo na pewno zakręci się koło 1000zł a jeśli z rozrządem to pewnie więcej . Dodano po...
No i okazało się że coś już można dostać https://allegro.pl/listing?string=Pokryw... . Na zdjęciu zaznaczyłem ten zawór , ale przy rozbieraniu zdarza się że plastik ze starości pęka . Praca silnika w tym stanie może doprowadzić do zniszczenia...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Panowie gruz mi się wysypał. Generalnie jeszcze nie robiłem przy nim nic za bardzo oprócz naprawienia klamki, centralnego i kilku innych szczegółów. Dzisiaj właśnie po zrobieniu klameczki w drzwiach kierowcy (nie to żebym podejrzewał związek z tym co stało się później) wsiadam w autko i pojechałem po kawę. Zaparkowałem sobie pod sklepem, zrobiłem kawę,...
Witam. Pewnego dnia przetarł się wąż od chłodzenia i w efekcie pękł po jego naprawie poszła nagrzewnica (od pół roku auto parowało i schodził płyn więc dłuuuugo ciekła) i podczas tych wycieków auto kilkukrotnie doszło do temperatury 105 stopni tak więc odłączyłem nagrzewnice i do zimy (3mies) jeździłem na odpiętej a przewody od niej złączyłem ze sobą....
Polift kombi. Zwykły trend z polskiej floty. Z wyposażenia więcej to ten mały sync i grzane fotele i szyba. Mam 1,86 wzrostu i wygodnie mi się jeździ. Potrafiłem dojechać do Chorwacji na strzała i było w porządku. Jak siedzę z przodu to za mną było mało miejsca. Żeby jechać w 5 osób trzeba się trochę pocisnac. Bagażnik spory i praktyczny, bo po otwarciu...
ale skoro przejechał 195 000 km to chyba raczej był rozrząd wymieniany No z takim podejściem do aut to szczerze szacun że auto się nie rozpadło. Takie mam zdanie że jak się auto kupuje używane to się wymienia najważniesze rzeczy olej rozrząd i inne. A tym z twierdzeniem reprezentujesz typowego Janusza, bez obrazy ale tak jest. Sprzedawcy mają w dupie...
Kolega lał olej z Biedronki,zimą puł na puł z normalnym ON. Bo olej roślinny jest za gęsty i są problemy z odpaleniem. Ps.Spadło mu zużycie oleju silnikowego. A ja wlasnie przymierzam sie do wymiany oleju silnikowego u siebie, wąchałem bagnet i z całym przekonaniem stwierdzam że ten olej nie smierdzi tak jak kiedyś! Nie ma tego typowego smrodu spalenizny,...
Sugerujesz że coś nie tak z mapami paliwa? Tak, tylko to jest efekt końcowy jakiejś usterki, może nieszczelności (błędy, które wskazałeś na początku, jeśli nie są wynikiem zajechanych sond to właśnie rozjechanych map). Tu naprawdę trzeba dobrze przejrzeć Live Data i najlepiej porównać z innymi. Spróbuję podsumować jak to wygląda, może ktoś z mechaników...
Na wolnych obrotach mocno "drży" powietrze w kolektorze ssącym. Czujnik temp zasysanego powietrza jest w pewnym sensie ogrzewany powietrzem które jest odbijane i wracane czasem z cylindra. Fazy ssania i wydechu trochę nachodzą na siebie. Czujnik jest bardziej "chłodzony" przy wyższych obrotach. Aż tak bym się jego nie czepiał. Możesz zdjąć z niego wtyczkę...
Po cholerę w takim samochodzie tulejować blok czy bawić się w podobne historie.. Dobry silnik można dostać za 5 stów. Cały, kompletny, jeszcze włożony w samochód nawet, do odpalenia i sprawdzenia. Silnik bardzo popularny, da się dostać wszędzie. Przecież te samochody jak już są nieco pognite, to przy małej kraksie lądują na szrocie - a tam ceny nie...
Moim zdaniem też bym polecał wymianę na taki sam. Jeżeli buda jest zdrowa (a w oplach z 96 z tym różnie bywa) to warto jeszcze zainwestować. Ja przechodziłem podobny dylemat w przypadku corsy B 1.4benzyna (zdrowa buda) - tam akurat skończyło się na kapitalce (okazało się po rozkręceniu, że urwała się śruba w bloku poprzedniemu właścicielowi przy wymianie...
aster bagnet bagnet oleju rurka bagnet oleju
laguna klapa bagażnika przyciski przestają działać czytać schemat elektryczny
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Jak zdemontować silnik w traktorku kosiarce? Brak podświetlenia włącznika świateł awaryjnych Skoda Octavia 1 1.9 TDI 2003