co może być przyczyną tak wysokiego napięcia ładowania? Tylko regulator, lub słaba bateria w mierniku.
Witam, jakiś czas temu padły baterie od immo w golfie 4 1999 Nie mogły paść bo immobiliser nie potrzebuje baterii, bateria jest tylko od centralnego zamka
To kup jeszcze jedną porządną baterie.
Baterie w pilocie sprawne? Pilot dokładany?
kolega ma racje slabe baterie..
Dzięki ale tym razem podanie dodatkowej masy nie pomogło przyczyna był naderwany jeden z przewodów dokładnie pod bateria
Powinien zadziałać i zamknąć lub otworzyć wszystkie drzwi.
Po wyjęciu bezpiecznika radia spada do 0.08A Tym się lepiej zajmij, reszta to pewnie błąd taniego miernika z padającą baterią.
Spokojnie odpalisz to nie ma nic wspólnego. Skoro masz uszkodzone sterowanie przez wkładki w drzwiach to tam nie podasz sygnału otwarcia drzwi. Z pilota czyli przez odłożone zdalne sterowanie też nic nie zrobisz bo jak sam napisałeś coś się stało i ono nie działa. A masz może drugi pilot by wykluczyć uszkodzony przycisk, albo bateria w pilocie się skończyła?
Alarm ogólnie działa. Niestety funkcja komfort nie. Problem jest trochę z zasięgiem pilotów szybkim padaniem baterii.
Parę Ah nie zrobi różnciy, ważny jest prąd rozruchowy. Jak stanowczo za mało Ah to szybko się zużyje (prądy rozruchowe bardziej mu szkodzą). Po odpaleniu alternator ma wyrobić, ale nawet jak wyrobi aku w zimie, zanim przyjmie ten prąd to oddał na rozruch to mija 15 min i więcej - niezależnie od nadwyżki. Wszelkie podgrzewacze i ogrzewane fotele dadzą...
Bateria do wymiany.
Umyj go dokladnie denaturatem bo może gdzieś ma wilgoć i daj markową baterię.
Witam Mam problem z pilotem do centalnego zamka w golfie 6 jeden pilot działa otwiera i zamyka drzwi a drugi niestety nie baterie wymienione i tez nic co to może być? golfa kupiłem parę dni temu i nie mam polskiej instrukcji obsługi niestety
A alternator sprawdziłeś czy ładuje baterię
Po pierwsze bateria 2032 3V. Pilot to Cobra. Robisz tak: 1. wyjmujesz płytkę, 2.wyjmujesz baterię 3. zwierasz + z - śrubokrętem czy czymś innym na kilka sekund i zakładasz baterię. 4. Cieszysz się z działającego pilota :)
Ponieważ na klucz jak dla mnie wygodniej i jeszcze słyszałem że jak sie zamyka pilotem to rozładowuje akumulator, i w pilotach często padają baterie
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
Piloty od golfa 4 łatwo ubić wkładając baterię odwrotnie. Wtedy zależy od modelu pilota albo pada całkiem, albo zjada baterię w 24h nowsze modele były na to już odporne.
Niestety wymiana baterii nic nie dała.
Tak, ja się spotkałem kiedy mi bateria w mierniku szwankowała. Po wymianie baterii okazało się że jest 14,5V w instalacji.
Wymienić baterie i sprawdzić
ale troche dziwne jak doszło do zakodowania radia też mam golfa 5 i oryginalne radio autko stało z tydzień bez akumulatora i po podłaczeniu wszystko śmiga Może ma jakąś baterie podtrzymująca pamięć?
Jeśli nie miga dioda, to albo coś znów nie łączy, albo bateria padła (zmierzyć).
Oczywiscie pod warunkiem ze bateria w mierniku jest dobra ;)
Baterie muszą nowe i markowe, oczywiście CR2032. Jest to bardzo ważne. Miałem przypadki, że przy tandetnych bateriach nadajniki np. Mety M43 świeciły po wciścięciu przycisku, ale nie wychodziły z wybudzenia, natomiast prowadzanie pinu nie ma nic wspólnego z baterią i nadajnikiem.
Teraz jest kwestia Twoich zdolności manualnych. Diody znajdziesz bez problemu w elektronicznym w mieście, kupowanie takich elementów na allegro nie ma najmniejszego sensu (dioda 0,20zł/sztuka a transport z 6-10zł). Ingerencja w strukture samej wskazówki będzie niezbędna. Najczęściej wskazówki mają takie koliste zakończenie (najczęściej czarne). Tam...
Tak, to moduł komfortu. Ma obsługę pilota. Ja jeszcze nie spotkałem w tym roczniku modułu 1C. Do 1C powinien być raczej pilot na jednej baterii, ten nowszy model.
milo mi slyszec (czytac) ze to dosc latwe. czy kolego mozesz mi napisac jak to zrobic? a co do pilota to nawet jak sie skonczy bateria to chyba moge golfa otworzyc zawsze kluczykiem?
Witam Mam takie pytanie czy jest możliwość modyfikacji schematu i programu aby zamiast spalania była wyświetlana godzina, np na układzie ds1307 + bateria
myślę że wymiana baterii w pilocie pomoże
Witam. Pracuje w niewielkiej firmie ktora operuje rowerami z silnikami BOSCH Performance Line. Sa to rowery dostawcze z wielkim pudlem na przodzie. Rowery sa dosc cieszko uzywane kazdego dnia. Przechodzimy minimalnie 2 baterie dziennie. Mam plan wlozyc w przednie podlo inne wielkie baterie niz malutkie boscha ktore so montowane na ramie. Myslalem o...
No nie przesadzaj, wyszukiwarka. Zaraz zapytasz jakie baterie w laptopie muszą być.
A bateria w pilocie sprawna?
Na 99% fazy, sprawdz jeszcze raz, za pomoca baterii..
Na stronie adako jest polski opis dopasowania pilotów centralnego zamka.
Na poczatek wymien baterie w pilocie na nowa.
VAG-COM i 3 minuty roboty ....
mam alarm w golfie 2 gdy go włącze nie da sie go wyłaczyc myślałem że mam słabe baterie w pilocie kupiłem nowe i dale nie idzie go wyłaczyć. Prosze o pomoc
Czy to możliwe że jest samochód tylko z 1 zamkiem gdzie można awaryjnie otworzyć z kluczyka np w przypadku rozładowanego aku lub baterii w pilocie? Tak, jest to mozliwe. Nawet w pięcio-drzwiowych wersjach jest tylko jedna wkładka zamka w drzwiach kierowcy.
Wg mnie, najlepszym ozwiazaniem jest Astra, sa tanie czesci do niej, wygodnie sie nia jezdzi, nie psuje sie az tak, wzgledem innych aut, jest naprade ladna, ewentualnie Honda, Golf totalne dno, zeszmacony, bez OC, przegladu, i brak baterii. jak najbardziej bierz Astre!!!
chłopaki czy da sie jakos sprawdzic obrotomierz czy jest wogole sprawny ?? nie wime jakas bateria akumulator czy cos takiego ...chodzi mi o obrotomierz z golfa II 1.6td
Jeżeli to jest oryginalny alarm z centralnym z pilota to kup używanego pilota (koło 35-90 zł) i dokoduj do swojego auta: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Spróbuj też tej procedury na starym pilocie (po wymianie baterii). Po zachowaniu mam jednak wątpliwości, czy to na pewno masz oryginalny alarm.
Mówię o tym radełkowanym mosiężnym krążku pod E-clip`sem. http://obrazki.elektroda.pl/2318936000_1... Opór będzie zawsze na końcu czy to przy odkręcaniu czy przy zakręcaniu. To działa tak samo jak bateria w kranie.
USB nie poda więcej niż może i nic się nie przeciąży. Co najwyżej rejestrator się wyłączy, jak bateria będzie niedoładowana i się rozładuje - w co wątpię.
Na żarówce powinno być 12 V tak jak jest napisane. Golf nawet Pwm ma do przednich lamp żeby nie było przekraczania napięcia. Widziałem sam na swoim oscyloskopie. Tak więc u ciebie jest inny problem. Odblask lub żarówka 24 V, ewentualnie słaba bateria w mierniku.
Jak w temacie szukam loginu do sterownika baterii. Gdzie szukać loginów, jak je pozyskiwać?
Wymień baterię w pilocie i bedzie po kłopocie
Witam Dotyczy kluczyka ( drugiego) do auta Golf IV z 1999r. Po wymianie baterii w jednym z kluczyków nie mogę odpalić auta. Na desce pulsuje pomarańczowa kontrolka " samochód z kluczykiem" , to co mogę zrobić to tylko zamknąć i otworzyć auto. Pozdrawiam
Witam, jakiś czas temu przestał mi działać pilot od alarmu i centralnego zamka w golfie 4 alarm gt (bateria została wymieniona), oddałem samochód do elektryka ale nie podołał, alarm to GT najprawdopodobniej 123 ale pewności nie mam, wrzucę zdjęcia może ktoś wie jaki to alarm i jak go ożywić. wiem że alarmy gt z pilotami programuje się na switchach ale...
nie wiem czy to oryginalny, czy nie, taki dostałem razem z samochodem ale podobno przestał działać po wymianie baterii
Bateria w pilocie, ponowna synchronizacja kluczyka . Co Ty za głupoty wypisujesz, jakie baterie. Ewidentnie immo trzyma sterownik, skoro nie ma błędu że sterownik zablokowany to albo już był grzebany albo błąd uszkodzonego sterownika może być przyczyną.
Pomiar dokonać przy włączonym zapłonie. Można zresztą sprawdzić przy wyłączonym zapłonie. Może jest jakiś pobór. Wydaje mi się, że przy napięciu 13,8V nie powinno byc konieczności doladowywania baterii prostownikiem.
Też próbowałem, zmieniłem baterie w pilocie, sprawdziłem bezpieczniki. I niestety nic.
Albo zbyt duży ubytek prądu z baterii na postoju, albo akumulator do d... .
A nie macie rozpiski jak podłaczyc bezposrednio sie do sensora? klient mi powiedział ze kontrolka mu się zapaliła , poniewaz wyciągnał kierownice , tapicerki itp do czyszczenia :) i nie odłaczył baterii. jutro sprawdze jeszcze okablowanie
TO ZNACZY ŻE SAMO ODPIECIE BATERII SPOWODUJE RESTET KOMPA Dodano po 3 TO ZNACZY ŻE SAMO ODPIECIE BATERII SPOWODUJE RESTET KOMPA
Cześć mam problem z alarmem przy golfie, niewiem jaka może być przyczyna tego iż alarm przestal działać i teraz musze zamykać klyczykiem. Pilot od alarmu jest dobry, baterie taż. Prosze o jakieś porady lub wskazuwki. POZDRAWIAM
Część wszystkim otóż posiadam golfa 5 plus 1.6 i mam problem z centralnym zamkiem otóż do rzeczy gdy zalicza się mechanicznie wszystko działa (zamykają i otwierają się wszystkie drzwi wraz z kierunkowskazami) ale przy użyciu pilota oryginalnego słychać tylko pstrykanie jakby centralki i nic po za tym AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w pilocie? Może...
Pojeżdzisz to sam się przekonasz. Może będzie dobrze, a jak bateria padnie to wtedy zamontuj wyłącznik na czerwonym od radia i po kłopocie. Pozdrawiam.
Ale miszmasz ! Raz jest radio, raz podczerwień, raz zamek działa z klucza, raz go nie ma, raz bateria jest dobra a innym razem nic nie działa.
Najprościej kupić zasilacz UPS w którym to znajduje się bateria - akumulator 12V i problem rozwiązany .
Dobra dzięki na razie, spróbuje poszperać gdzie to jest zainstalowane
Sroka złodziejka podprowadzała prąd z akumulatora. Niepotrzebnie zmieniałeś baterie. Trzeba było po prostu wygnac bestie :D
Nie masz ładowania i wyczerpałeś wszystko z baterii . Napraw alternator , podładuj akumulator i będzie dobrze .
Co ma do tego akumulator, skoro rozrusznik kręci, awaryjne działają, światła działają? Czyli prąd w baterii jest. Stacyjka, lub któreś "grube" zasilanie.
Jakiś czas temu Bawiłem się kluczykami od samochodu i wypadła mi bateria. , . Nic cię nie rozumiem i twoja wiedza w temacie immo mnie zaskakuje troszeczkę Kup sobie emulator i pozbądź sie immo sam.... powinieneś sobie poradzić
dożucam sie do tematu golf 4 też nie reaguje na kluczyki baterie ok (próbowane na innych nówkach ,mierzone jest ok, i na obydwóch kluczach to sie dzieje) jeśli któs miał to i jakos rozwiązał ten problem to prosze o rade (czy kluczyki do programowania czy w centralnym coś ,itp).
A sprawdziłeś baterię w pilocie lub drugiego pilota
witam, może te linki coś pomogą: http://j-nieczajew.w.interia.pl/golf/c60... http://j-nieczajew.w.interia.pl/golf/c60... http://j-nieczajew.w.interia.pl/golf/c60... pozdrawiam
Dwa dobre artykuły opisujące proces regeneracji akumulatorów kwasowo-ołowiowych. [url=http://solis.pl/index.php/elektroni... [url=http://www.elektroonline.pl/a/721,R...
Tylko ze inwenter nie widzi obcych baterii ile są naładowane tylko ślepo podaje prąd którym BMS steruje a mi chodzi o to aby inwenter widział stan naładowania akumulatorów. Wiem ze od golfa i BMW i3 akumulatory z Oem BMS przeprogramowują pod jakieś inwentery ale akurat z tych aut nie mam baterii
Mój problem czyli niedziałający predkosciomierz golf4 problemem był przerwany przewód w wiazce dokładnie pod bateria auta a nie jak sugerowało mi ze wadliwe zegary itp
Wyłącznik zderzeniowy i okolice, pierwsza próba powinna polegać na podaniu plusa z baterii na pompę i sprawdzenie czy też gaśnie.
Wczoraj potrzebowałem ściągnąć boczek prawych przednich drzwi i w momencie odczepienia tylko zatrzasków zauważyłem ze po prostu z tym jest dużo pierdzielenia i sje nie wyrobie dlatego chciałem zatrzasnąć boczek i jeździć dalej ale zaczęły mi się same zamykać drzwi nawet gdy wyciągnę baterie z pilota. Co to może być?
nie no 50mA to nie tragedia - jak mam ponad 100 i jest normalnie a bateria 55Ah i nawet po 4 dniach (najdłuższy postój) normalnie zakręcił
po rozebraniu kluczyka zauważył że moduł do centralnego zamka jest Nie ma. w kluczyku masz transponder Wewnątrz masz również baterię od wbudowanej "latarki".
Proponuję zostawić sobie simensa co firma to firma telefony Nokii to coś takiego jak VW Golf niezawodne i dla każdego (niewiele wymagającego użytkownika)
Rozumiem że bateria akumulatorów 48V ? http://www.ama-parts.pl/wska%C5%BAnik-na... http://pl.aliexpress.com/item/Free-shipp...
Wymyśliłem taka wersje. Dorobić grot zaprogramować immobilizer. Następnie wywalić zawartość oryginalnego kluczyka VW i wmontować tam płytkę z pilota doga. Tylko tutaj powstaje problem, w pilocie DOGA jest ogromna 12V bateria i nie ma gdzie jej upchnąć w pilocie VW. Może w tym kierunku da się cis pokombinować zmienić baterie, dorobić nowa płytkę??
A miałeś laptopa czy stacjonarny PC, bateria czy zasilacz. Bo przy PC stacjonarnych i żonglowaniu kabelkami cuda sie dzieją.
miałem identycznie z tą baterią i kupiłem nową i wszystko OK, gdzie kupić w Krakowie nową hehe nie wiem najlepiej we wrocku w niedziele przed giełdą elektroniczną przy dużym parkingu taki koleś z golfa sprzedaje ;]
Witam! Niedawno kupiłem Golfa. Wymieniłem baterię i diodę w kluczyku, ale centralny nie działa zdalnie tylko mogę zamknąć otworzyc drzwi recznie z kluczyka. Druga sprawa auto ma zamontowany alarm ,ale nie wiem jaki czy fabryczny czy innego producenta i ten alarm tez do konca nie dziala. W komorze silnika znajduje sie centralka alarmu ze stacyjka.W momencie...
Tutaj nawet mirnik nie potrzebny. Wystarczy żarówka reflektorowa. Podłączyć zamiast wzmacniacza i sprawdzić, czy normalnie działa. Jak nie, to zmierzyć do ilu jest spadek napięcia. PS. Brałeś REMOTE z innego auta, a czy połączyłeś masy tych pojazdów? Bo to tak, jakbyś sobie podłączył plus z zewnętrznej NIE PODŁĄCZONEJ baterii. Ani to mądre, ani sensowne...
Podładuj dobrze baterię albo wymień na nową . Pózniej sprawdzaj ładowanie , ma być 14,4V!
Witam Golf 4 98r. Hatchback gdzie znajduje sie moduł sterowania centralnym zamkiem? Po wymianie baterii w pilocie po 2 tyg nie reagował ani na zamykanie ani na otwieranie centralnego. Zaprogramowałem pilot według instrukcji na necie ale nic to nie dało. Gdy na pilocie otwieram/zamykam świeci sie tylko dioda a bateria była wymieniana . Czy można zaprogramować...
nie ma baterii,prąd pobierany jest z akumulatora. trzeba wymienić rezonator kwarcowy w liczniku.
Posiadam golfa 3 z 93r. Auto posiada centralny zamek. Do wczoraj wszystko działało dobrze nie liczac tego, że nie wydawał dzwięku podczas zamykania i otwierania(czasem wydawał jak było zimno). Jednak dzisiaj nie mogłem zamknąć auta. Naciskam guzik na pilocie i nic sie nie dzieje. Nie moge zamknąć inaczej auta ponieważ nie ma wejscia na kluczyk w drzwiach....
A jakie masz baterie w pilocie? Kiedyś się spotkałem z takim patentem u klienta że włożył dwie baterie 3v zamiast jednej i twierdził że ma większy zasięg dzięki temu
Panowie a na ile baterii są te piloty do Toledo? Mam na myśli te które współpracują z rocznikiem 2000 na module komfortu z końcówką AH (przed tzw CAN liftem) Bo piloty w Golfie 4 z tym samym modułem są na dwie baterie 3V a po 2001 roku już jest inna elektronika i są na jedną baterię. Dlatego zastanawia mnie czy czasami te piloty od toledo też nie są...
Licznik w Słomczynie jutro możesz nabyć za jakies 30zł:) Niedaleko masz:) Aczkolwiek może to być wina baterii na płycie licznika lub połączeń wyświetlacza z płytą.
Witam!Problem mam jak w temacie.Nie mam ładowania akumulatora.Nap.na baterii w czasie pracy silnika[bez względu na jego obroty],wynosi:12.5V.Spr.połączenia i przejścia od regulatora napięcia do akumulatora i...mam problem!Pon.jest to silnik TD-kilka wylączeń silnika i po"baterii".Proszę o poradę!Pozdrawiam! 8)
uważasz że jak odpalisz max 2x to akumulator jest dobry ? , poczekaj jak znajde baterie z komórki to ci podaruje.
Sprawdź jeszcze czy przy tylnej klapie nie masz nadłamanych kabli ( kable łączące klapę z autem w tej gumowej rurce) Ja mam problem słabego zasięgu przy Passacie B5FL mam dwa klucze i jeden działa lepiej od drugiego po wymianie baterii tak samo , poprawione luty tak samo
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Jak już zadziałał to: Dorób drugi kluczyk nim coś znów zgubisz -można dołożyć kolejny, zaprogramować. Baterie też warto zmieniać od czasu do czasu. Wiem po swoich błędach.
Zgadzam sie z kolega viper555 z tym że najlepiej jak by ten alternator z opla pracował z baterią o podobnej pojemności z baterią z golfa.Za dużego aku może nie doładować.Pozdrawiam
trzeba co rano na szybko osuszyć zaparowane zimne szyby. mozna zamontować urządzenie tego typu https://www.eberspaecher.pl/produkty/ogr... z małym zbiornikiem do zasilania , lub takie https://www.eberspaecher.pl/produkty/ogr... i w nocy...
Witam ! mam problem z autoalarmem w VW Golf IV a mianowicie nie mogę zamknąć auta w ogóle z pilota, zamykam więc auto normalnie kluczykiem. W pilocie jest włożona nowa bateria i po naciśnięciu klawisza na pilocie kontrolka mruga. Natomiast cały czas świeci się kontrolka czerwona przy kierownicy pod zegarami. Proszę o pomoc ! WV Golf IV 2003r. 1.4 V16...
Mam podejrzenie, że panowie w ASO VW nie znają się na rzeczy – akumulator, o którym mowa, ma oznaczenie EFB i jest produkcji VARTA, a wg tego linku byłby to aku nie żelowy, ale EFB (Enhanced Flooded Battery): http://www.varta-automotive.com/en-gb/te... Jestem już kompletnie zagubiony, i proszę o radę jaką...
bateria bezdotykowy bateria regeneracja bateria bateria sonic bateria bateria
dlaczego przekaźnik brzęczy potencjometr behringer sprzedam dekoder polsatu
mikrokomputer cobra1 wiertarka celma wirnik
Buczek włącza się przy rozładowanym akumulatorze, milknie po podłączeniu prostownika Jak odblokować drzwiczki suszarki Bosch Seria 500?