Witam zakupiłem Citroën xsara 2 z 2002r. 2.0hdi 90km z uszkodzoną belką tylną belka na tarczach nie na bębnach. Dzisiaj zakupiłem zestawy regeneracyjne przygotowałem do Demontażu odkręciłem zaciski hamulcowe, amortyzatory. Jutro będę zabierał się za belkę. Ogólnie jedna strona jest zatarta stoi. I teraz pytanie jak najlepiej ściągnąć łapę z trzebienia...
A felgi i opony masz z pewnością idealne ? Bo to też na pomiar rzutuje. Nie prawda. Odchylenie osi jazdy od osi symetrii wynosi -7 minut, W normie. Nie ma sie czym przejmowac. Dodatkowo zbieżność kół w osi tylnej wynosi -00*16', a zalecane jest +00*41'. Zuzycie lub niewlasciwa regeneracja belki. Jesli rozbieznosc jest symetryczna (prawdopodobnie jest...
Witam. Mam do regeneracji belkę w Xsara Picasso. Ceny do jakich przywykłem to min. 650 pln w górę. Na OLX pojawiło się mnóstwo hm. ogłoszeń z informacją o wymianie na regenerowaną belkę za 350 pln. Cena atrakcyjna, ale czy to możliwe.. Jak uważacie?
Fajna i przyjemna robotka ^^ Ale podstawa to podnośnik i support (belka do podwieszania silnika). No i nie pamiętam jak w xsarze , ale w xsarze picasso lepiej sobie belke (wózek) zawieszenia "usunąć". PZDR
www.trojan.prv.pl - tutaj znajdziesz ochotnika do wymiany łożysk, jednak Bydogoszcz jest troche daleko ode mnie. ps do moderatora. nie reklamuje i nie jestem powiązany z tą firmą w żaden sposób - mówię tylko gdzie można naprawić tylną belkę :)
Nie pisałeś, ze belka była też robiona.
https://www.youtube.com/watch?v=N_7peBNA... W warunkach amatorskich raczej tego nie widzę.
We wszystkich pojazdach z tytułu występuje taka sama tylna belka, resorowana drążkami skrętnymi, z wahaczami osadzonymi na łożyskach igiełkowych. Potrzebuję dokładne wymiary czopów tylnej belki - średnica zewnętrzna, wewnętrzna i długość, ponieważ mogę te elementy w zaprzyjaźnionej firmie dorobić. Czop jest wewnętrzną bieżnią dla w/w łożysk, więc jego...
Witam serdecznie. Zwracam się do kolegów z prośbą o podanie luzów zaworowych oraz tolerancje dla tego autka ponadto chciałem się zapytac czy są jakieś znaki na kole zamachowym oraz w którym miejscu je podejrzeć . Zauważyłem również że nie na każdym cylindrze zawory są w tej samej kolejności. Czy może jestem w błędzie? I drugie pytanie z innej beczki...
Obcierają tylko przy skręcaniu? Zwróć uwagę dodatkowo na tył, ponieważ przy ociążeniu może obcierać tył i wówczas dystanse na nic, tylko podnoszenie belki (regulacja drążków skrętnych).
Tak trochę to jeszcze pooglądałem i widzę że te drążki są wciśnięte na wcisk. Więc przy zbijaniu tego spodziewam się trudności. Czy może źle popatrzyłem i jest tam śruba która później zaciska ten drążek w wahaczu lub belce? Czy jest szansa ściągnąć wahacze z belką założoną w samochodzie?
Oczywiście zapomniałem, że Xsary rdza nie tyka (może lekko w tylnej części podwozia) Inaczej 1.6 16V będzie dobrym wyborem (nie jestem pewny, ale chyba wprowadzili go do xsary II dopiero). Zwróć uwagę na tylną belkę (regeneracja 1000 PLN, starczy na 100000 km (sto tysięcy!!!)). Xsara to brat bliźniak 306 :) Spod innego znaczka. 1.6 16V tak dopiero...
linka w xsarze niema regulacji ,tzn.reguluje sie sama a sprzeglo wytrzymac powinno nawet 300000 zalezy jak kto jezdzi
No tak w oryginale jest belka skrętna, to sprawdź kolego czy tylne koła nie opierają się już o nadkola od wewnątrz.
Muszę się na jakąś markę zdecydować bo inaczej nic nie kupię. Oglądałem xsara, nawet kilka i w każdej belka do zrobienia. 206-ki też jak dla mnie są ok, ciężko w tych pieniądzach coś kupić. Chyba założę gaz do samochodu żony i poczekam na większy przypływ gotówki.
a ta xsara ma tylną belkę? jak tak to odpada Praktycznie każdy kompakt i przedział B ma tylną belkę, koleżance chodzi pewnie o awaryjne zawieszenie na drążkach skrętnych-Xara je właśnie ma. Koleżanka poszuka w Thaliach, z początku produkcji powinnaś wyhaczyć za 4-5tyś, model praktycznie nie zna pojęcia ,,rdza,, a części do utrzymania go w sprawności...
Z tyłem nic się nie zrobi. Belka jest bez żadnej regulacji. Z przodu ustawisz zbieżność i na tym koniec. Bo kątów te samochody nie mają do ustawiania.
Belkę zrobisz raz na kilkadziesiąt tysięcy km i masz spokój.
Udany, ale Xsara niestety lubi podrdzewieć i trzeba mieć na uwadze problematyczną belkę skrętną(i odłożone ~1000 zł na zrobienie tego, na szczęście robi się to bardzo rzadko). Zawsze można też wziąć 2.0 HDi 90 KM, tego silnika chyba nie da się zajechać - i tak, pamiętam, co pisałeś o dieslu.
Passat taki kanciasty może i niezawodny ale ja raczej bym go nie kupił;] 80 b4 raczej w wersji coupe^^ Alfy sa ładne i z zewnatrz i w srodku ale nie wiem jak z tymi 1,8 ts ewentualnie jaki inny silnik pod gaz w alfach akceptowalny???? Xsara --->francuz belka skrętna? Subaru Libero??? no błagam was..... hehe Corolla troche slabe te silniki większość...
Elektronika (wycieraczki, panel wentylacji, wyświetlacz), wycieki oleju ze skrzyni i silnika, centralny zamek, stacyjka i NAJWAŻNIEJSZE - tylna belka skrętna, jej regeneracja następuje co około 100 tys. km (wymiana łożysk), jeśli nie będą wymieniane to regeneracja czopów dochodzi i gniazd wahaczy, czyli koszt od 700 do 1500pln w zależności od warsztatu....
Kup nowszego punciaka to auto nie gnije, golf 3, 1.9 diesel , vento 1.9d, audi 80 2.0 lpg 90KM, 1.8 jednopunkt, 1.9 d, citroen xsara 1.4, 1.6 i 1.9d - do kontroli tylna belka, punto, seat ibiza, toyota carine e 1.8 , 2.0 lpg, passat b3 nie b4 są o wiele gorzej zardzewiałe patrz , żeby auto nie było zgnite..... i szukaj, szukaj. audi zadbane jak znajdziesz...
Co do sylikonów i tego typu rzeczy, to bym zaproponował SikaFlex FC-11+ Klej i uszczelniacz. Nie jest na bazie octu. Jest elastyczny nawet przy mrozach, nie przepuszcza wody. Sam go stosuje przy uszczelnianiu wszelkich dziur na dachach, od anten przez śruby na belki. Sądze że i przy tym się by sprawdził. Tylko uwaga, jak zaschnie na rękach, ciężko odmyć.
tylko nie francuski. Jak bym miał polecać to tylko i wyłącznie Dodano po 14 Miałem 306 akurat 96 rok silnik 1,4 8v +lpg nie zatapialne ,,tu,, Po zakupie myślałem że będzie to pierwsze moje auto w którym za katuje silnik Na finał rozpadła się skrzynia biegów ale to zasługa haka Jeśli auto bez przygód raczej nie będzie mega zjedzone Silnik elastyczny,...
Debilem nie jestem, jakoś musiałem zarobić tę kasę :D. Postanowiłem kupić Citroena Xsara II z 2003 roku z silnikiem 1.4 8 zaworowy. Bez gazu (najwyżej później dodam). Od drugiego właściciela, polski salon, regularnie serwisowany. Belka tylna regenerowana w tym roku. Jeździ na Castrol Magnetic. Wymienione amorki, chłodnica, rozrząd w ubiegłym roku. Kosztuje...
dalej jest belka : albo uczenie, albo częsci zamienne, albo zapamietanie, zalezy od wersji lexii to raz, nie mam i nie będe miał przez najbliższy czas lexii przed oczami. nawiasem w ASO koszt przyuczenia kluczyków nie jest jakiś drogi
Sprawdzona konstrukcja (rozwój modelu ZX), wygodny, świetne zawieszenie. Jeśli nie był serwisowany (czytaj nie wymieniono na czas elementu eksploatacyjnego w postaci łożysk igiełkowych) poprawnie to najczęściej do zrobienia jest regeneracja tylnej belki - brzmi groźnie, ale to dość prosta operacja. Koszt różny, poniżej tysiąca. Sprawdzić belkę można...
A mnie skąd to wiedzieć, przecież autoryzowany serwis to robił więc oni się nie chwalą co robili, kluczyk nowy "zakodowany" do samochodu, ale centralny nie działa, powiedzieli, że to jest problem z BSI i oni to taką diagnozę postawili. Mam dwa piloty w tym 1 nowy prosto z serwisu, więc chyba powinien być dobry. Jeśli ktoś jest na tyle bogaty, aby wydać...
Okazało się że to dzwoni w belce skrętnej. Coś w środku rury
Umnie w moim warsztacie biore planowanie glowicy 50 zl i 200 robota plus koszt uszczelki okolo 120 zl. 5godz roboty. I auto smiga Rozumiem że okolice 400zł i auto gotowe by było - szkoda że daleka droga. W moim mieście pewnie z 1000zł mnie skasują. Zobaczę jeszcze testerem tym pseudo to pełno na allegro. Turbo jest zdrowe i raczej nie widziałem aby...
przepraszam pomyliło mi sie z xsarą picasso tam jest bardzo podobna belka do berlingo
Mam na oku Xsara Picasso 2.0 HDI 90KM z 2002r. za 8000 zł. Co o tym aucie myślicie? świetne auto. sprawdź tylną belkę. okolice komputera czy nie są zalane lub czy nie były wycieki z przedniej szyby. elektrykę sprawdź całą, klimę. rdza pod kołem zapasowym, opony czy nie są pościnane. centralny zamek czy działa na wszystkie drzwi, czujnik temperatury...
Pisałeś, że chcesz sedana lub hatchbacka ;). Xsara Picasso nie wiem ale mam Scenica RX4 czyli I phII ale z napędem na 4 koła. Silnik 2.0 16v. Jeśli chodzi o rdzę to praktycznie nie istnieje w wersjach po lifcie czyli od końca 99 roku jeśli oczywiście auto nie składane z 3 przystanków PKS. Silniki bardzo dobre, wręcz stworzone do gazu. W silnikach jest...
Witam, Jakiś czas temu zakupiliśmy podaną w temacie Xsarę 98r. 1.4 75KM. Po doprowadzeniu samochodu do ładu(rozrząd przestawiony o kilka ząbków, belka nienadająca się do regeneracji) pozostały dwa problemy: sporadyczne wypadanie zapłonu oraz zawieszające się obroty. Oba zjawiska występują zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Po przegazowaniu...
Witam. Po dłuższym staniu auta (ponad pół roku) z zaciągniętym hamulcem ręcznym chciałem je ruszyć i tu przykra niespodzianka. Po wrzuceniu biegu wstecznego tył auta idzie do góry i auto nie chce się ruszyć nawet na centymetr. Podobnie jest z ruszeniem do przodu. Stoi jak nie przymierzając uparty osioł. Dźwignia hamulca chodzi wydaje mi się dość luźno,...
Peugeot 306 w kombi, jak najmłodszy rocznik. Produkcja modelu od 1993 do 2002, lift w 1997. Kombi w produkcji od 1997 do 2002. I czy benzyna czy diesel to według uznania. Jak benzyna to nie mniejszy jak 1.6 90KM, masz jeszcze do wyboru 1.8 i 2.0. Co do diesla masz 1.9 TD 90 (XUD9TE) lub 68 KM (DW8), od 1999 zastępując XUD9TE 2.0 HDI - 90 KM (DW10) Są...
Witam. Co sądzicie o autach z tematu? Przeglądając ogłoszenia można zauważyć sporo aut poniżej wartości ogólnej z uwagą " uszkodzona uszczelka" bądź " uszkodzony silnik". Do tego jest sporo diesli. Czy warto pchać się w remont? Czy te marki mają skłonność do padania silników? Pytam, bo remont mojej Xsary Picasso robi się hm.. raczej coraz bardziej wymagany....
307 z tym silnikiem to dobry wybór. Jak chcesz, to są jeszcze Xsary Picasso z tymi silnikami, także silnik 1.6 HDI 92 KM spełnia Wasze oczekiwania. W 2010 roku kupiłem Xsarę Picasso 92 KM (rocznik 2007, wtedy miał ok 100 000 km przebiegu) i teraz przejechane mam już 171 000 km. Jak do tej pory były naprawiane: regeneracja tylnej belki - 1200 zł, spalony...
Ok znajomy się znajdzie ale jeszcze nie wiem co konkretnie szukać :-( Zobaczyć kilka modeli w okolicy. Usiąść, zobaczyć jak się wsiada. Bo kilka modeli może odpaść. Ja jak szukałem VANa to tak np. Espace IV odpadł. W 2 rzędzie od drzwi uderzałem głową w podsufitkę - dyskwalifikacja. Dodano po 2 na pewno coś z maluchów: matiz, seicento, punto, corsa,...
Ja polecam dla jeszcze potomniejszych ;) ja swoja belke co prawda nie w zx tylko w xsarze ale regenerowalem w Pile www.peugeot-citroen.com daja gwarancje i mam dlugo juz spokoj
Jeżeli fabrycznie ET miało 18, a felga ma ET 35 to nie założysz jej na samochód. Bo felga będzie za bardzo się chować w samochód albo wystawać za obrys (zależy od tego właśnie ET). Jak masz ET 35 to musisz dołożyć dystanse 17mm i dłuższe śruby żeby założyć tą felgę. W moim Peugeocie mialem fabrycznie jak ty 15 cali, 6 cali szerokości i ET18. Alu które...
Ja sugerowałbym Ci przejechać się Citroenem Xsarą 1.9SD, 1.9TD (to wersje tanie w eksploatacji, ale mniej ekonomiczne) oraz 2.0HDi (wersja bardzo oszczędna, ale nieco droższa przy częściach eksploatacyjnych osprzętu silnika). Kultura pracy silnika w tym aucie jest na wysokim poziomie, nie słychać klekotu charakterystycznego dla aut grupy VW/Audi. Zresztą...
xsara belka xsara belka tylny tylny belka xsara
regulacja nacisku igły wieje gorące powietrze kodowanie 00001
karta graficzna karta graficzna
Samsung RS-H1PTBP HERMES - Kody błędów i diagnostyka Schemat podłączenia czujnika przepływu spalin Golf 7