Mam vw 1,6tdi 105KM 290tkm przejechane i odpukać bezawaryjne
Mały silnik do 2500🤔 Dla młodego 😃 kolego wszystkie drzewa twoje Szukaj czego w średnich rozmiarach i pojemnościach Żadnych BMW Audi itp Przedni napęd poj1500 około 😎
Jak kupisz SDI to po miesiącu jeźdżenia będziesz żałował że nie wziołeś TDI z powodu mocy tego silnika. W TDI'kach rzadko kończy się turbinka ale napewno więcej usterek ma popularna 110'ka AFN i jej pochodne dlatego polecam 90 konny 1Z -bezawaryjny silnik.
Świetnie . Do takiej masy 3.0 V6 myślę ,że będzie OK. Rozrząd .... no cóż wymiana co kilka lat więc myślę ,że koszta wcale nie duże . Najważniejsze by pracował bez awarii .
Witam. Chciałbym kupić Mercedesa 190. Zastanawiam się jaki silnik i rocznik powinienem wybrać żeby był ekonomiczny i w miarę bezawaryjny. Raczej stawiam na Diesla. Proszę Was o pomoc.
Bezawaryjnego użytkowania - ogólnie udane silniki
Jak masz wystarczająco dużo kasy i stać Cię na np. 1.6 ecoboosta to możesz brać. Bezawaryjne silniki. To nie vag'ina....
Jedynym strawnym i w miarę bezawaryjnym silnikiem produkcji chińskiej jest Li Fan. Poszukaj na ,,Alle_Luja" ewentualnego rozbitka.
1.4 D4D silnik bardzo oszczędny i bezawaryjny.
Mam Niro 18rok 125tkm i bezawaryjnie. Te silniki kia, hyundai 1.6 gdi są w zasadzie bezawaryjne tylko olej zmiana co 12 tkm.
Najlepszy, praktycznie bezawaryjny silnik to rzędowa 5 cylindrowa jednostka 2,5 TDi, ale chyba nie był montowany w A4
Hyundai sonata 4 generacja z silnikiem 2,4 16V. 160KM 4 cylindry, bardzo oszczędny i bezawaryjny silnik, jak i całe auto. Jest tez V6 235KM , który pali tyle co polonez... Z europejczyków cytryna C5 po lifcie lub 407 z silnikiem 2,0 16V ( ale nie HPI) lub 2,2 16V 160KM. Nowoczesne , szybko nagrzewające sie silniki z aluminiowymi blokami.
Z silnikami ja się skłaniam do szczotkowych. Co prawda są głośniejsze, raz na ileś lat szczotki trzeba wymienić, ale to nie jest koszt powalający. Silniki trójfazowe (inwerterowe) sa co prawda cichutkie i bezproblemowe, za to wymagają do pracy sporego układu elektronicznego który już tak bezawaryjny nie jest jak sam silnik. Dla tego też zwykle super...
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Bezawaryjny silnik to taki przy którym nie trzeba nic naprawiać, a nie taki w którym wszystko musi być naprawiane na bieżąco, żeby nie sprawiał problemów. Temat już trochę stary ale jeśli chodzi o stare BMW to tylko z silnikiem 2,0 24V 150KM. To jest bezawaryjny silnik, a z sekwencją można powiedzieć, że również oszczędny.
Klasyczny silnik indukcyjny jest tani w produkcji i bezawaryjny. Silniki szeregowe sa droższe, głośne i mniej trwałe. Chyba ze znajdziesz z silnikiem 3 fazowym to falownik będzie tani.
POLECAM VOLVO 460 1996R wywiesz do 6tys w dieslu, bezawaryjny silnik, ja mam w benzynie + gaz brc bezawaryjny dodam ze mam silnik 1,7 turbo 120Km
To się koledze udało xD Z reguły kończy się wymianą inwertera - sam silnik poza jednostkowym przypadkami jest bezawaryjny.
Ile glów tyle zdań. I tak powinno być. Ja natomiast uwielbiam ten gwizd turbiny. W toledo AFN turbo padlo po 380tyś km. Teraz mam vw na PD i narazie bezawaryjny silnik. Dobrze że jest tyle silników -benzynek i diesli bo każdy może dobrać coś do swoich potrzeb.
W Atego silniczek lubi wysiadać. Na jachcie w burzową pogodę musi być coś bezawaryjnego. Korbki do szyb ma mocne. :))
to się nazywa postęp Postępem nazywasz wprowadzanie bezużytecznych, nikomu nie potrzebnych elementów, które dodaje się tylko po to żeby się psuły? Doskonałe samochody mieliśmy od końca lat 90 do powiedzmy 2010 roku. Bezawaryjne sterowniki silników, żadnych zbędnych wodotrysków, mechanicznie też trwałe bezawaryjne. Później to już tylko cofanie się w...
Jeśli nie masz uprzedzeń do skody to polecam octavię I 1,9 w kombi ma jak dla mnie przepastny bagażnik, raczej bezawaryjny silnik i tanie części...
Jeszcze jakieś propozycje? Najważniejsze, żeby auto było w dieslu, bezawaryjny silnik i dobra odporność na korozje. 4x4 wskazane. Czy japońscy producenci mają coś do zaoferowania z uwzględnieniem tych kryteriów.
Toyota Yaris 1.0 Bezawaryjny silnik, pali tyle co nic (w mieście ok 5-5.5l). Ma 68KM i chociaż to tylko 1.0 to jest w miarę dynamiczny (najlżejszy silnik 3-cylindrowy o tej pojemności). Może do Toyoty części nie są najtańsze, ale jak kupisz niecofany z rozsądnym przebiegiem to można by powiedzieć, że będziesz tylko lał i jeździł.
Zależy też ilu zaworowy ten silnik 1.8. Ja i tak bym polecał tego diesla 1.9TDI 90KM. Niezawodny silnik to po pierwsze a po drugie nie psuje się często tak jak jest to w przypadku niektórych silników benzynowych. Znam tylko praktycznie jeden bezawaryjny silnik. Jest to silnik 1.2 benzyna w Fiatach.
A 1,9 jest jakiś silnik który tez jest awaryjny czy wszystkie sa bezawaryjne.
Bierz odysseya, solidna obudowa, elektronika banalnie prosta co za tym idzie bezawaryjna. Silnik serwisowalny. Dostepność części i akcesoriów bezproblemowa w dobrej cenie. No i 4 lata gwarancji.
Wpadkami konstruktorów należy nazwać większość "ekologicznych"aut z ostatnich lat a z reguły przewidzianych na w miarę bezawaryjną eksploatację w okresie gwarancyjnym.
nie wiem ci zrobił Naprawił. Każdy kto ma jakieś podstawowe pojęcie nie powinien mieć najmniejszego problemu z ogarnięciem takiego prostego i bezawaryjnego silnika.
może się tu trochę wypowiem, bo mam akurat 5008, tyle że 1,6 hdi. Jest to w miarę udany i bezawaryjny silnik, ale jak każdy współczesny diesel ma parę kłopotliwych części (FAP, turbo,dwumasa,wtryski). Rozumiem że chcesz benzynkę, bo nie generuje tylu potencjalnych napraw. Nie wiem jakim budżetem dysponujesz, ale może rozejrzyj sie u Renaulta - Scenic...
Wlanie oleju do zasobnika to na pewno coś pomoże, ale gdy już jest -10, -18 to już naprawdę ciężko i ja nawet nie próbuje bo mi szkoda tego silnika na taki mróz, a i zresztą przy takim mrozie to już nawet dużo ciężej korbą obrócić jak olej jest bardzo gęsty. To jest to że na takie mrozy pomagają świece żarowe, a nasz silnik jest taki że ich nie posiada,...
kolego isuzu to dobry i bezawaryjny silnik i uważam że japonce jak zrobili tak ma być i nie poprawia sie fabryki zobaczymy twój silnik za 350 tys km czy bedzie taki sprawny gdyż czas grzania świec ma ogromny wpływ na trwałośc tego śilnika pozdrawiam
Hej wpadłem na taki pomysł żeby do starego roweru zamontować silnik od wykaszarki. Jednak mam problem z przeniesieniem napędu na koło. Na sto procent wolę zamontować silnik na tyle najlepiej w jakimś koszyku i od tego jakoś pociągnąć napęd na tył. Rockowy napęd również mi niezbyt odpowiada. Załączone zdj przedstawia mój model wykaszarki jest tam taka...
Dziękuję za podpowiedź. Zgodnie z sugestią zastosuję stycznik oraz czujnik CZAK do sterowania jego cewką. Jest to pewne rozwiązanie gwarantujące bezawaryjną pracę silnika 1.5 kW. Stosowanie CZF332 w takich domowych rozwiązaniach jest obarczone ryzykiem, bo istotne są tu fazy prądu rozruchowego, co pomija Producent. W tej sprawie poruszano sprawę przepalania...
Przepraszam że się wtrącę, ale jakiej firmy były te miksery? Bo tak się składa, ze im mniejsza cena tym dopuszczalna długość bezawaryjnej pracy mniejsza. Iskrzenie silnika występuje najczęściej w momencie gdy wirnik ma zwarcie lub jakiś problem ze stykami uzwojeń w komutatorze (są zaciskane). Z kolei planetarny - może mieć problem z wyłącznikiem bezpieczeństwa...
2.0 i 2.2 DTI (Y20DTH, Y22DTH) w Zafirach to archaiczne silniki na pompie wtryskowej VP-44. Co prawda 16V (na jednym wałku!) i z bezpośrednim wtryskiem ale o dość niskiej kulturze pracy i słabych osiągach. Ojciec ma Astrę II z silnikiem 2.0DI (czyli słabsza, 82KM wersja, bez IC, kod silnika X20DTL) jedyne co mogę powiedzieć to że zimą pali idealnie...
Napraw oryginał lub postaraj się o używaną oryginalną sprawną. Wstawienie mało wydajnego zamiennika to niezbyt dobry pomysł. Masz trwały i bezawaryjny silnik, jednak chłodzenie oleju musi być nad wyraz skuteczne. W jeździe codziennej nie odczujesz różnicy ale w upale i pod górkę, może być kłopot. Chłodnice liczy się dla sytuacji ekstremalnych.
(at)iskrownik , zatem nie pozostaje nic więcej jak życzyć Tobie żeby silnik swoją bezawaryjną pracą długo spłacał dług, bo to dzięki Twoim umiejętnościom i determinacji został przywrócony do "życia" a nie zalega gdzieś w kupie złomu :), super sprawa.
Gotowe moduły sterujące do DRL bez problemu rozpoznają uruchomienie silnika i włączają światła. Zamontuj DRL Philipsa - są bezawaryjne.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... To ściek, a nie obiektywna dyskusja. Ojciec ma Jeepa z tym silnikiem. Co najciekawsze przejechane ponad 250.00KM i silnik w bardzo dobrej kondycji, odpala przy -18*C z pierwszego 'strzała', nie widać zużycia oleju za bardzo, nigdy nic nie było wymieniane. Rozrząd na kołach...
Proponuję Hondę Accord V, mam już drugą taką i tekst o braniu oleju jest dla mnie śmieszny... Może źle trafiłeś, ale u mnie zero brania oleju. Ja posiadam 2.0 benzyne i nie zagazowałbym jej za nic... Auto dynamiczne, w miarę pojemne i w miarę bezawaryjne (silnik nie do zajechania) Pozdrawiam
Audi A4 B6 lub B7 1.9 TDI Avant - silnik bezawaryjny, miejsca dużo, nie gniją. BMW 3 E46 2.0d BMW 5 E39 3.0d Renault Laguna III 2.0dCi Beemki w tych pieniądzach będą doinwestowane i będą służyły :)
Problem jest w tym, że sinusoida UPS'a może znacznie odbiegać od tej, wymaganej do bezawaryjnej pracy silnika jednofazowego pompy.
Po pierwsze nie dawaj mu " ostro w gaz " na zimnym silniku , bo długo bezawaryjnie nie pojeździsz. Po drugie jeśli nie masz DPF-a to normalne że silnik puści bąka gdy go ciśniesz - oczywiście jeśli ten bąk nie jest jak z lokomotywy. Objawy padającej dwumasy to jak wyżej już kolega napisał.
(at)michal_rybka chyba tylko TDI zostaje na trasę jak inni pisali. Swoją droga co sądzisz o moim pomyśle? Opłaca się kupić Starszy zadbany samochód i go doinwestować tak aby latał bezawaryjnie?
Ja proponuje 2.0 8v od VW. To prosty, łatwy w obsłudze i bezawaryjny silnik. Może nie jest zbyt szybki, ale za to montowany w całej gamie samochodów do (chyba) 2006 czy 2007 roku. Rzędowe 6 od BMW mają również renomę wytrzymałych oraz bezawaryjnych, lecz tu koszty utrzymania są już inne. 1.4 8v / 1.6 8v / 2.0 8v od Renault również wytrzymują wiele,...
w zalaczniku opis kitu - regulatora DC, uzywam go regulacji obrotow przy roznych maszynach i roznych silnikach DC, chodzi bezawaryjnie, ja kupuje gotowe kity ale mozna wykonac samemu wg.schematu
Jak dla mnie liderem w konstruowaniu i produkcji diesli jest fiat. Jak dla mnie te silniki to prawdziwe woły robocze, o w miarę wysokiej kulturze pracy, umiarkowanym spalaniu, wysokiej sprawności i przede wszystkim bezawaryjne.
Jeżeli silnik będzie bezawaryjnie działał przez 7 lat. Dlaczego nikt nie pisze amortyzacji silnika? Wymiana oleju co 200h i filtry ... Wymiana oleju 3x w miesiącu, a to generuje koszty.
Tak, dach w aucie najważniejszy, bo jak go panny obcasami porysują albo podziurawią :D . MK7 fiesta fajny wozik, ale nie wiem czy łatwo kupisz z takim silnikiem (1,6). Popatrz jeszcze na Kia Rio od 2012 roku bardzo fajne wozidełka (silnik 1,4 109 KM naprawdę bezawaryjne).
Szczerze polecam ten silnik wszystkim, którym zależy na bezawaryjnej oszczędnej jeździe. Oczywiście, osiągi ma słabe, ale jak ktoś ich szuka niech kupi sobie benzynę. Bez turbiny nie należy się martwić o jej smarowanie itp, nie trzeba czekać kilku minut żeby auto się rozgrzało czy ostygło, więc jest idealnym pojazdem w miasto. Nie trzeba przestrzegać...
Czy ma ktoś moż momenty dokręcenia śrub w całym silniku???Wał , panewek,miski olejowej lub samej obudowy dekla rozrządu ? Ma tutaj parę rzeczy , jak szukałem do naprawy mojego . Co prawda po angielsku, ale może coś znajdziesz. Jeśli się Tobie nie przyda, to może komuś innemu. Bo te silniki ponoć są "DOBRE" i "BEZAWARYJNE" :wink:
Stosuję EATON M22-R10K, jak ktoś go mechanicznie nie uszkodzi, to działa bezawaryjnie.
co do scorpio,to opinie sa z reguly od ludzi,ktorzy z tym autem nie mieli nic do czynienia,a tylko slyszeli kazde auto sie psuje,w kazdym moze cos pasc na drodze ja mam dwa scorpiony i nie placze,jezdze,robie to co nalezy i jestem zadowolony scorpio mk3 ma opinie awaryjnych,bo wiazki elektryczne sa do kitu,trzeba nad nimi popracowac,zrobic jak nalezy,zrobic...
Najprawdopodobniej awarii uległ właśnie ten sterownik silnika, który znajduje się z tyłu silnika. Sam silnik jest bardzo żywotny i praktycznie bezawaryjny i jego awarie to ewenement. Poszukaj w Twoim mieście dobrego elektronika lub serwisu sprzętu AGD, który zajmuje się naprawą sterowników elektronicznych a możliwe, że ktoś się podejmie naprawy. Obecnie...
Cos w tym prawdy jest. Nie kazdy niemiecki produkt ma jakosc. Z autami to jest tak, ze trzeba wiedziec ktore modele sa dobre, bezawaryjne. Trzeba szukac z konkretnym silnikiem i skrzynia ktore maja opinie pancernych. No niestety takie czasy.
Jeżeli chodzi o te najtańsze euroteca to kilka lat temu kupiłem kosę spalinowa na takim właśnie silniku . Miała być do wykarczowania jednej działki chwastów i krzaków a służy już chyba 3 rok nie tylko u mnie ale i znajomych tak, że ja bym brał takiego euroteca z wiertłami, zwłaszcza że części u nas tanie i łatwo dostępne o czym musiałem niestety się...
Witam, rozważam zakup samochodu VW Golf Plus. Budżet 15tys. Mam kilka egzemplarzy do obejrzenia które mają przebiegi ponad 200tys. Na co zwrócić uwagę, jaki silnik wybrać aby samochód był bezawaryjny. Pozdrawiam.
O niskie spalanie i bezawaryjność nie musisz się martwić, bo to bardzo dobre, ekonomiczne i bezawaryjne autka. Czym różnią się silniki oprócz mocy nie wiem, są to dość nowe silniki na bazie 2.0TDI. O filtr cząstek stałych kupując nowe auto nie musisz się martwić, wystarczy raz na jakiś czas przegonić auto po trasie i będzie grać. Alarm to bezsens -...
Przede wszystkim mały silnik ma odpowiednią do mocy budowę. Czyli słaby korpus, wał o niedużej średnicy, itd - jednak wystarczający do takiego zastosowania. To powoduje, że gdy przekładnią doń podłączoną zwiększamy moment, to siła z każdym kolejnym kołem zębatym rośnie i też muszą być coraz większe średnice osi, na których te tryba są założone, więc...
Dokładnie, silnik archaiczny i praktycznie bezawaryjny. Idealny do zagazowania.
Jeżeli zaświecenie kontrolki było spowodowane niskim napięciem zasilania i nie ma żadnego innego błędu(i żaden błąd się nie pojawi) to kontrolka zgaśnie po 60 odpaleniach silnika oraz bezawaryjnych działaniach hamulca parkingowego.
Jeżeli to am być trwałe i bezawaryjne pozostają tylko silniki na VP czyli Golf Mk4 lub Octavia I 90 i 110KM.
Sekwencja szybko się zwróci w porównaniu z II generacją dzięki niższemu spalaniu i bezawaryjnej pracy silnika. Oszczędzisz na naprawach dzięki eliminacji strzałów, problemów z układem zapłonowym i potrzeby częstych regulacji. Czystsze spaliny i zadowolenie z pracy silnika to dalsze plusy. Warto dopłacić kilkaset złotych więcej i nie robić obciachu.
Ja mam miarkownik zrobiony na silniku z przekładnią SMUN-1. Pracuje juz kilkanaście lat bezawaryjnie.
Co byś nie kupił w tej cenie to ten sam silnik we wszystkich jest.
Mam w rodzinie taki samochód (po chiptuningu ^^, wersja najbogatsza, z Francji), jeździ się wspaniale, silnik bezawaryjny. Blacha rdzewieje TYLKO tam gdzie uszkodzony był lakier - niech go oglądnie mechanik/lakiernik. Polecam!
U mnie pracuje taki przenośnik , załącza się co 2-5 sek , zwykły stycznik pracuje od 6 lat bezawaryjnie
Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Ja mam 1,33 TCe GDI w Renault ale to auto klasy ekonomicznej. Ten silnik ma dojeżdżać do 300 kim bez napraw głównych. Ja w 5 lat zrobiłem 120 kkm i silnik bezawaryjny, ekonomiczny. Ma GPF ale kompletnie bezobsługowy i użytkownik nie wie nawet o jego istnieniu. Z kolei w 1,6 GDI Hyundai/kia (lubię markę) pojawiają...
Ja bardzo cenię kolegę I wzajemnie. Pralki z silnikami trójfazowymi zapewniają cichą pracę urządzenia co jest ich dużą zaletą, ale ten rodzaj napędu póki co jest bardziej awaryjny od tradycyjnych silników szczotkowych. Zgadza się. Nie twierdzę, że te silniki czy ich sterowniki są bezawaryjne. Bardziej mi chodzi sposób przekazywania wiedzy użytkownikom....
Witam, jakie są najlepsze auta z prostymi silnikami benzynowymi? Chodzi mi o auta, które będą trwałe i będą posiadały proste silniki, które będą bezawaryjne. Potrzebuje takiego autka, żebym mógł jeździć sobie na spokojnie po drogach krajowych i miastach. Budżet powiedzmy do 10 tys a rocznik obojetnie :))
Po co jest hamulec to wiem, lecz może ma go jedna na 1000 pilarek. Tego posta napisałem bo być może dam nowe życie pilarce w ten sposób. Jeśli nie to zakupię nową, ale na silniku bezszczotkowym. Będzie bezawaryjna. (A te przecież nie posiadają hamulca).
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
Jeśli to 4 cylindry to silnik jest bezawaryjny nie ma filozofi z rozrządem napinaniem itp. ,gorzej jak trzy cylindrówka.
Honda, jedyny minus to głośne w trasie. Oszczędność wygłuszenia. Ale silniki bezawaryjne i wbrew obiegowej opinii nie są paliwożerne. Mam dwie i polecam z czystym sumieniem.
Bnz jedna cholera. Zrób jak napisałem, nic się nie uszkodzi. Aby tylko baterii starczyło. Swoją drogą wspaniały silnik. Praktycznie bezawaryjny. Ale jak zaniedbany to skarbonka bez dna.
Wiem że silniki o symbolu D5 są bezawaryjne i długowieczne ,nie polecam autka z silnikiem renault a było ich sporo.
Witam, mam takie pytanko dotyczące silnika WSK 175 - czy te silniki są bezawaryjne a jeśli nie, to co się w nich psuło czy były problemy z zapłonem? Z góry dzięki za odp.
Witam! prawko juz prawie mam. teraz tylko autko potrzebuje. mam do dyspozycji 5,5 tys zl. potrzebuje porady co kupic. chodzi o cos niewielkiego. a'la corsa, fiesta, cinquecento, samochodzik powinien byc ekonomiczny, tani w utrzymaniu (tanie czesci zamienne), w miare bezawaryjny. pojemnosc silnika max 1400ccm. macie jakies propozycje?
Jeżeli chcesz mieć silnik bezawaryjny to benzyniak 1.2 mazdy. Lub tak jak kolega andrzej lukaszewicz radzi. Np. patrz na takie Tico 0.8 silnik przeżyłby autko dwa razy. :D Przy czy nie jest to żaden muł.
Potwierdzam bzdury na temat, że focus 2.0 zetec pali dużo! Mam focusa z 2004 r z 2.0 silnikiem i polecam go w 100 %. Jest to silnik bezawaryjny, ładnie jedzie i na pewno pali mniej w trasie przy szybszej jeździe od np. silników o pojemności 1,6 i 1,8 (porównuję to do aut znajomych). POLECAM
Czemu akurat nowe? Już parę razy przejechałem się na kupnie używek, i w każde, po ok w latach użytkowania, musiałem wkładać zbyt wiele środków finansowych. Mam te same odczucia. Dlatego w marcu zamówiłem nowe, ładne, błyszczące. Odbiór niestety listopad-grudzień. Interesuje mnie auto proste, przestronne i bezawaryjne. Najlepiej 4 cylindry i powyżej...
Który z tych silników jest mocniejszy, bardziej bezawaryjny itd. Briggs&Stratton 675 czy Honda GCV 190 ?
Jasne, tylko akurat Twój silnik to stare czasy pamiętające jeszcze Golfa III/IV i VR6 jednostki mpi. Ten silnik swoją droga gościł jeszcze w Golfie IV R32, a autor ma nową odsłonę FSI jak w Passacie B6 Więc świadomym można być ale serwis takiego auta tani nie jest i super bezawaryjny ten silnik nie jest a są inne też ciekawsze jednostki, no co kto woli....
Kup Kia, Honda, w zasadzie bezawaryjne.
Tak się składa że brat posiada e60 M-pakiet po lifcie z silnikiem diesla. Jest zadowolony z autka. Spalanie w porównaniu do satysfakcji z jazdy super. Nie jedno auto z dużo mniejszym silnikiem ma wyższe spalanie. Osobiście nie jestem za instalacjami gazowymi w aucie. Lecz decyzja należy do ciebie. Ogółem silniki 3.0 diesla w BMW są silnikami praktycznie...
Z tego co mi wiadomo to lepsze mniej awaryjne są silniki 1,2 65km po za tym mają bezawaryjny rozrząd i są to przede wszystkim silniki "fajerowskie" "fire".
Nie tylko z fapem... Każdy diesel... Ze szczególnym namaszczeniem egzemplaży z VNT i wszelkimi ustrojstwami oczyszczania spalin... EGR to prawdziwy "morderca", zatem tylko regularny but zapewni silnikom długą bezawaryjną pracę...
Witam. Polecam zakup falownika, używany już pewnie za mniej niż 300 zł. Regulator fazowy kiepsko nadaje się do sterowania silnikiem indukcyjnym, szczególnie z kondensatorem rozruchowym. Wczoraj widziałem na allegro nowy falownik LS 0,4 kW za 300 pln. Taki zakup odwdzięczy się długotrwałą i bezawaryjną pracą oraz płynną regulacją w pełnym zakresie, bez...
Tak jak kolega wyżej, ogólnodostępny jest kabel, jak i darmowe oprogramowanie (FES), za pomocą którego skasujesz inspekcje olejową jak i sporo pogrzebiesz w komputerze, możliwość dość spore ;) Sam posiadam taki samochód, właśnie mija rok od zakupu, ogólnie polecam, co prawda ma swoje kaprysy (głównie elektronika) ale na wszystko są sposoby, no i rekompensuje...
Temat dotyczy silników bezszczotkowych kolego (at)berthold61. Gwarancja producenta czyli rzekome 10 lat jest tylko na silnik, który praktycznie jest bezawaryjny, ale słabym punktem jest sterownik elektroniczny tego silnika, który lubi ulegać awarii. Chyba jedenym producentem, który udziela gwarancji w pełnym tego słowa znaczeniu jest Amica. Jest to...
A ja bym się jednak mu przyjrzał. Myślę że warty rozwagi. Sam od zawsze wybieram auta rodowodem z Japonii lub Korei i nigdy żadne nie staneło na drodze. Na plus silnik dobry do gazu. M.in. mam szesnastoletnią carismę i większego problemu z rdzą nie ma. Mechanicznie bezawaryjna, mimo że silnik GDI. Ale jak to mówią: jak dbasz, tak masz. Jeżeli blacha...
Kolego, kia to wciaz troche egzotyczna marka, problem z naprawa/diagnozą, wykonanie byle jakie. Reszta z twoich typów jest Ok aby nie były zajezdzone czy bite. Osobiscie mam do sprzedania ładne v50 136 po lifcie :) . Jak bys był zainteresowany to wal na priv. kijanka 1.6 crdi to bardzo dobry wybór , silniki udane i prawie bezawaryjne .
Z tym alt to niewypał te silniki częsty wyciek to wariator zmiennej fazy poza tym jak to uszczelnisz to te silniki i tak sa łakome i maja konsumpcję oleju. Mialem kiedys paska alt du...y nie urywa ta moc a silnik drogi w naprawach 20 zaworkow głowica skomplikowana chlodnica oleju zmienne fazy masakra. Mam azm teraz silnik w pasku ma 14 koni mniej ale...
Octavia 1.4 TSI (rozrząd na pasku) - Silnik nie do zajeżdżenia: - bezawaryjny (żadnych problemów z układem paliwowym, olejowym itp) Mało pali ,dynamiczny. - Spokojnie można kupować nawet z przebiegiem ponad 200tys km 1.5 TSI - też bezproblemowy (chociaż więcej awaryjny niż 1.4) - ale śmiało można kupować - niskie spalanie (nie ma sensu się pchać w gaz)
Kazdy silnik jest awaryjny. W tych niby bezawaryjnych trzeba miec poprostu szczescie zeby nic sie nie stalo. Musisz rozebrac silnik i zobaczyc co sie stalo.
nie jej tego syfu do silnika, jedno jest pewne, nie pomoże a w ekstremalnych warunkach może zaszkodzić. zalej dobra oliwę i ciesz się bezawaryjną jazdą
Witam. Szukam kogoś, kto odpłatnie pomoże w obliczeniu potrzebnej grubości wału w rozdrabniaczu dwuwałowym. Jaka jest minimalna grubość która pozwoli na bezawaryjną pracę maszyny przy silniku 11 kw, przekładni ślimakowej PM 150 i=50, średnicy zewnętrznej noża rozdrabniającego 200 mm. Pozdrawiam
No ten akurat ma opinię bezawaryjnego- kompresor, nie silnik, bo ten z kolei ma kiepską opinię ze względu na źle zrobione koła rozrządu, czego nie potwierdzam, bo auto ma nastukane ok. 190kkm a rozrząd wygląda bardzo ładnie (osobiście oglądałem :)) Kompresor sam w sobie bywa na zimno głośny przez pierwsze kilkanaście minut, bo ma koła zębate zasprzęglające...
Ostatnio nabyłam 3 autka w najbliższej rodzinie. Każdy miał inne preferencje, choć każdy twierdził, że szuka samochodu bezawaryjnego, silnik do 1.6, ekonomiczny kompakt. Trafiło m.in. na Golfa IV diesel '01 z przebiegiem ponad 170k w cenie 16k i Megane I '99 zadbana I wł. z Polski przebieg 49500 za dość wysoką jak na ten model sumę - 10k. Czuć różnicę...
bezawaryjny silnik benzynowy bezawaryjny klimatyzator bezawaryjny samochód
zmniejszyć moment obrotowy renault scenic gaśnie wymiana żarówki punto
Zrywanie paska klinowego przy uruchamianiu silnika: przyczyny i diagnostyka Jak wyłączyć światło w baterii Ez Rider?