Skoro wprowadzono do sieci handlowej to musi spełniać warunki przewidziane dla zasilania tych silników. Co do zimy to paliwo musi spełniać warunki tzw zablokowania filtra, czyli podane uwarunkowanie temperaturowe. Cenowo to chyba niewiele skorzystasz, bowiem czuwa nad tym fiskus. Ja akurat nie mam żadnego doświadczenia z silnikiem HDI więc nie mam pewności...
To poprawiasz soft żeby poprawiać - bo czegoś tu nie zrozumiałem? To jak pisać list i go nie wysłać bo tylko zachciało się długopis rozpisać. Nie ogarniam?
https://www.bto.pl/produkt/61788/4-x-gp-... jak się spali płakać nie będę bo na olx za 40zł kupiłem ale chodzi 15 min i lipa dlatego chce coś innego wsadzić zęby jezdził te 1,5 czy 2 h Równie dobrze ta zabawka ma tak małą baterię żeby jeździła te 15 minut bo już pół godziny czy 40 minut spowoduje przegrzanie silnika i spalenia...
Wątek ten powinien zakończyć się po pierwszym poście takim wpisem: Silnik jako urządzenie wykonane w I klasie ochronności wymaga przyłączonego przewodu ochronnego. Zawsze. Oczywiście przewodu zachowującego ciągłość. I to wszystko. Reszta to dorabianie ideologii.
Cześć, proponuje byś powierzył to zadanie innemu, są to najprostsze rzeczy ale dla odrobinę wtajemniczonego, może uznasz że jestem złośliwy ale ja miałem na myśli tylko Twoje bezpieczeństwo!
Witam, W żadnym przypadku nie odważyłbym się tego zrobić. Ten przekaźnik jest przystosowany do współpracy z zewnętrznymi stycznikami z FeedBackiem. Poza tym kategoria łączeniowa AC-15 nie jest do tego.
Podaj jaki masz odkurzacz , oraz jakie parametry ma ten regulator. Bezpieczny to on na pewno w zastosowaniu w odkurzaczu jest.
230V bym unikał ze względu na bezpieczeństwo.
Ruszą. Ale dodatkowo pomiędzy tym kablem zasilającym a silnikiem zastosuj zabezpieczenie silnikowe dla odpowiedniej mocy silnika i dla własnego bezpieczeństwa, jeżeli silnik byłby uszkodzony. Nie wiadomo jakim zabezpieczeniem jest zabezpieczony kabel zasilający. Pozdro
To jest na pewno silnik prądu zmiennego. Takie silniki używa się np. w wentylatorach. Co do napięcia zasilania - prawie na pewno 230V (220V), ale może się zdarzyć 110V. Pomysł z podłączeniem przez żarówkę bardzo dobry. Jeśli masz obawy przed podłączeniem do 230V - dodaj bezpiecznik 1A - wtedy na pewno nic się nie stanie. Teoretycznie należy uziemić...
Jeżeli silnik ma taką samą rezystancję uzwojeń, a jest przewidziany do pracy z kondensatorem, to oznacza że jest to silnik asynchroniczny jednofazowy nawrotny . Możesz bez kondensatora podłączyc go do falownika 220 V z wyjściem trojfazowym, ale też musisz odpowiednio ustawić parametry w falowniku. A czy silnik trzyfazowy podłączony jednofazowo z kondensatorem...
Silnik spali się wówczas gdy długotrwale zostanie przekroczony prąd znamionowy silnika lub będzie niewłaściwie odprowadzane z niego ciepło. W pierwszym przypadku nad prądem czuwa falownik - o ile ma właściwie wprowadzone parametry. W drugim przypadku źle chłodzony silnik będzie w przypadku zejścia obrotami poniżej ok.70% i braku przewietrzania obcego...
Możesz napisać, skąd ecu bierze info, kiedy ma włączyć wentylator chłodnicy i co to jest za czujnik przy chłodnicy, o którym pisze autor postu. Z czujnika temperatury cieczy chłodzącej, znajduje się w okolicach termostatu. Sygnał pobierany jest do komputera silnika i odpowiednio obrabiany. Gdy wartość z czujnika zgodzi się z wartością zapisaną w pamięci...
To jest podzielone na 3 grupy. Wiem tylko że koncentrator blisko złącza OBD to ten najszybszy CAN, czyli wszystko co związane z napędem i bezpieczeństwem jazdy (silnik, skrzynia, hamulce, poduszki powietrzne itp.), najprościej odpinać po kolei i patrzeć z czym zginie komunikacja.
Zamiana miejscami podłączeni N i L do zacisków silnika nie pogarsza poziomu bezpieczeństwa oraz nie ma wpływu na pogorszenie ochrony zwarciowej. Za bezpieczeństwo odpowiada prawidłowe podłączenie przewodu ochronnego ( żółto/zielony ) oraz rodzaj ochrony przeciwporażeniowej.
Nic nie płucz nic nie dolewaj wymień na 10W40. Dokladnie tak zrób , nic się złego nie stanie , a i dla silnika lepiej.
Otwierający się zawór informuje o zapchaniu filtra. Należy go porządnie wyczyścić lub wymienić, a problem ustąpi. Żadnego rozciągania sprężyny, po to nazwa zawór bezpieczeństwa, żeby nie spalić silnika.
W Polsce zawsze zółto-zielony jest przewodem ochronnym i powinien być podłączony do obudowy silnika. W tej chwili nie widzę by jakikolwiek przewód był podłączony do obudowy a to kwestia bezpieczeństwa.
Nie uważasz, że 150 km/h, to o wiele za duża prędkość dla jakieś zabaweczki? Silnik silnikiem. A hamulce? Nie znam się na gokartach. Ale pewnie trzeba jakąś klatkę bezpieczeństwa.
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Zrobisz jak uważasz. Ja dałbym styczniki na zasilaniu mocy falowników, zasilane z obwodu bezpieczeństwa i jak są hamulce na silnikach, to zasilanie ich przez obwód bezpieczeństwa.
Tam w klimie nie ma czujnika temperatury parownika, temperatury zewnętrznej też nie bierze pod uwagę, odczytuje ją tylko ekran centralny. Sterownik blokuje uruchomienie klimy jak jest jakiś istotny byk w pamięci. Klima nie ma żadnej elektroniki, po wciśnięciu przycisku a/C ECM dostaje prośbę o włączenie klimy i decyduje czy ją włączyć czy nie. Nie było...
Podłącz bez nich. Jeśli silnik nie ruszy, to je zewrzyj. Dla bezpieczeństwa zewrzyj je przez żarówkę 230V kilkadziesiąt W, taką klasyczną.
Schemat ARDO pralek z wyświetlaczem i suszenia, w którym: DSS - blokujący drzwiczki; • PREN - czujnik poziomu (ciśnienie); • IF - filtr sieciowy; • AS - wyłącznik zasilania; • HE - TEN mycia; • z EVP - Zawór Gulf gorącej wody; • EVL - zawór Zatoki zimnej wody; • TH90 - termostat bezpieczeństwa 90 ° C; STAT 1/2...
Każdy się wypina, wymóg bezpieczeństwa.
WIęc wytoczyć z wałka widelec i zapewnić min bezpieczeństwa.
Silnik szczotkowy przy obciążeniu znamionowym wykona określoną ilość obrotów. Przy napięciu znamionowym przepracuje x godzin, przy napięciu 50%Un przepracuje 2x godz a przy napięciu 2Un-1/2x godzin. Dodano po 6 Sam piszesz o szpilkach. Przy mniejszej częstotliwości, mniej strat na szpilkach. Pokaż schemat bo to wróżenie z fusów.
Na twoim miejscu wybrałbym jednak hydrauliczną ze względu na bezpieczeństwo.
Jeśli czujnik jest sprawny to poziom płynu w zbiorniku wyrownawczym opada niemal do dna lub bardziej. Jeśli nkesprawny to dla bezpieczeństwa silnika napraw. W tym aucie układ chłodzenia wariuje przy usterkach, wyciekach lub zapowietrzeniu, ta kontrolka nie jest niepotrzebnym bajerem.
brązowy: 005 przy drugiej śrubce, 014 przy pierwszej. Czyli 0,05 MΩ pomiedzy zaciskami fazowymi a obudową ? Jeżeli tak jest, to silnik ma zniszczona izolacje (zamoczony, przegrzany, etc) i uruchomienie go zagraża bezpieczeństwu!
Układ bezpieczeństwa wyłącza silnik, trzeba go sprawdzić.
F1-30A-silnik went. chłodnicy, podgrzewacz filtra paliwa F2-30A-regulacja silnika F3-7,5A-klimatyzacja F4-3A-dwupaliwowy system zasilania F5-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F6-7,5A-skrzynia automatyczna, przekaźnik rozrusznika F7-7,5A-poduszka bezpieczeństwa, regulacja silnika, podgrzewacz filtra paliwa F8-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F9-dioda...
Przepraszam że się wtrącę, ale jakiej firmy były te miksery? Bo tak się składa, ze im mniejsza cena tym dopuszczalna długość bezawaryjnej pracy mniejsza. Iskrzenie silnika występuje najczęściej w momencie gdy wirnik ma zwarcie lub jakiś problem ze stykami uzwojeń w komutatorze (są zaciskane). Z kolei planetarny - może mieć problem z wyłącznikiem bezpieczeństwa...
Silnik na luzie wchodzi dobrze na obroty? Może to układ bezpieczeństwa wyłącza silnik? Skrzynia pewnie Tuff Torq k51, sprawdzałeś hamulec skrzyni?
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu jaki mam z pilarką spalinową (Chiny). Po uruchomieniu silnika na biegu jałowym łańcuch cały czas się obraca. Ponadto gdy włączę hamulec bezpieczeństwa silnik pilarki zatrzymuje się. Proszę o sugestie jak rozwiązać problem.
Podczas koszenia na pochyłościach i wzniesieniach należy zachowywać ostrożność. W przypadku korzystania z kosiarki samojezdnej należy kosić w górę i w dół wzniesienia, a nie w poprzek. W przypadku kosiarki pchanej należy zawsze kosić w poprzek wzniesienia i nie można nigdy ciągnąć jej do tyłu, w kierunku stóp.Cytat z instrukcji Brigssa, co sugeruje...
A powie mi ktoś tutaj jak zrobić wyłącznik bezpieczeństwa bez stycznika w silniku 1,5Kw 400v ? Jaki wyłącznik awaryjny kupić? Taki: CI-PKZ01(-NA)-PV(T,S)
Kurcze faktycznie z tymi rozrządami w tych silnikach jest coś nie tak. Zadzwoniłem do kolegi co kiedyś pracował w serwisie Opla i on powiedział że początkowo producent pisał że wymiana rozrządu w tych silnikach co 120tyś,potem skrócił to do 90tyś a ostatecznie nawet do 60-70tyś dla bezpieczeństwa. Podobno te silniki x25xe i x30xe miały problem z trwałością...
Bezpośrednio się nie da. Potrzebny sterownik.
Wola 1. Tak 2. 25A takie wkręcane stare. 3. 40cm Kolego Topolewski to powiedz mi jak to zrobić jestem laikiem nie wiem jak mierzyć pobór prądu. Mierzyłem tylko napięcie które dochodzi nic po za tym. Tak trudno napisać Topolski zwłaszcza, że masz ściągawkę? Jeśli nie wiesz jak mierzyć to wogóle nie powinneś brać się za takie roboty.Słyszałeś coś o amperomierzach...
Kolega Gerri oględnie Ci wytłumaczył jak działa PSM a ja spróbuję wytłumaczyć co on robi. Jeśli jakikolwiek sygnał aktywności idzie z podestu nadbudowy to, przy prawidłowej konfiguracji warunków, nie osiągniesz większej prędkości jak 30/h /bezpieczeństwo obsługi/, to samo się dzieje z z włączeniem wstecznego, zgasi silnik byś kolegi nie przejechał....
Można prać ale czy nie jest ważniejsze bezpieczeństwo?Silnik ma pewnie upłynność do masy niewielką ale różnicowy to wychwytuje (i bardzo dobrze). Wykryć to można induktorem, jaka jest rezystancja względem masy. Przyczyną może być woda w silniku. Nie widać śladów wody?
Dla bezpieczeństwa silnika lepiej nie przekraczać 60 000 km lub 5 lat.
Rozumiem, że proponujesz aby silnik zasilany z FN wyłączać awaryjnie poprzez podanie sygnału STOP na wejście tego falownika? Czy takie awaryjne wyłączenie jest zgodne z normami bezpieczeństwa?
Ich brak na pewno będzie miał zły wpływ Na co?. Ludzie to wywalają że względu na bezpieczeństwo silnika. Zarasta syfolem i się rozlatuje a co dalej to wiadomo. Dołącz to ale zostaw otwarte. Nic się nie stanie.
Żeby nie było zbytniej filozofii. Zainstaluj C16 (koszt poniżej 20 zł.)i sprawdź, czy to się sprawdzi. To możesz sam zrobić. Jak się sprawdzi ,to zaproś elektryka z miernikiem do SWZ. - pętli zwarcia. Pętla zwarcia odpowiada za zabezpieczenie przeciwporażeniowe gwarantujące bezpieczeństwo w przypadku uszkodzenia silnika. Może być elektryk z wiedzą i...
Nim wezwę elektryka wolałbym mieć już gotowe elementy zwiększające bezpieczeństwo tak aby nie musiał go drugi raz wzywać. Elektryk będzie dobrze wiedział z czym ma przyjechać wiedząc czego kol. oczekuje. Należy to zrobić jak najszybciej oczywiście informując na czym kol. zależy bo z kol. postów raczej wynika że to kol. sam chce być bohaterem nie mając...
Ostatnio zrobiłem łuparkę do drewna. Zastosowałem w niej własnie tą pompę i silnik 5,5 kW. Ciśnienie 180 bar, średnica tłoka siłownika 90 mm. Przy otwarciu zaworu bezpieczeństwa silnik nawet nie zwalnia, a Ty piszesz o zatrzymaniu.
Homologowane są tylko elementy samochodu które są związane bezpośrednio z bezpieczeństwem Oczywiście moc silnika jest podstawowym parametrem wpływającym na bezpieczeństwo.
Do sprawdzenia silnik i hamulec bezpieczeństwa.
Tylko jeszcze grzybek bezpieczeństwa w masę cewek. I bezpiecznik w razie przeciążenia silnika.
Czy odcięcie czujnika obrotów wału korbowego (przez system alarmowy ew. immobilizer) spowoduje skuteczne zatrzymanie silnika? Czy jest to bezpieczne i odwracalne tzn. po przywróceniu połączenia silnik będzie można uruchomić bez żadnych konsekwencji? W jakich przypadkach (markach ew. typach silników) nie będzie to skuteczne?
Na 100% trzeba dołożyć przekaźnik powietrzny 8kW, bo nie spotkałem się z wyłącznikiem bezpieczeństwa (grzybek) na 50A. Tylko myślę ze podałeś złą moc silnika bo silnik jedno fazowy mocy 4kW przy rozruchu szarpie z sieci ok 50A :D
Zamykasz rozdzielacz i hamujesz. Dodatkowo silnik ma równolegle połączony zawór bezpieczeństwa. Otwiera się w takich i innych przypadkach żeby nie rozerwało elementów.
... 200m liny musi pomieścić się na bębnie , liny o odpowiedniej wytrzymałości powiększonej o współczynnik bezpieczeństwa, silnik 5-7,5KW ( też należałoby dobrać do warunków pracy, obciążenia), przekładnia satelitarna, hamulec . Slawek
To jest schemat hydrauliczny. D- pompa hydrauliczna dwukierunkowa, A- silnik hydr. dwukierunkowy F- dławiki przepływu C,B zawowy bezpieczeństwa. wyglada na to, ze jak silnik elektryczny M obraca pompę w jedna strone, obraca sie silnik hydrauliczny, dławikiem możesz zmienić jego predkosc (odkręcisz więcej, więcej cieczy wyleci do zbiornika zamiast do...
Według moich informacji ten błąd oznacza: 3158 Zabezpieczenie silnika przed nieupoważnioną manipulacją - kontrola bezpieczeństwa zakończona niepowodzeniem; i/lub: 3158 Sabotaż silnika - kontrola bezpieczeństwa nie powiodła się.
Ważny jest wygląd auta i komfort jazdy, ale w tym aucie (mam Golfa IV tdi) ważniejsze jest bezpieczeństwo silnika, gdyż ma on zbyt nisko wysuniętą miskę olejową oraz nisko osadzony zderzak wraz z dodatkami. Uszkodzenie miski olejowej w silniku, to zazwyczaj koniec jazdy.
Masz coś namieszane w układzie bezpieczeństwa. Ewentualnie coś z płytką z układem, jeżeli w tym modelu jest. Ta lampka oznacza że noże nie są rozłączone i wtedy nie uruchomisz silnika. Sprawdź ten przełącznik, dokładnie. Wszystkie styki na płytce z "elektroniką". Kosz musi być założony, inaczej, zależnie od modelu, zostaje wyłączony napęd noży lub silnik....
Zauważ ,że odnoszę się negatywnie tylko do softów zagrażających bezpieczeństwu silnika , nie piszę źle o softach bezpiecznych np. było audi z wyśrubowaną turbiną , było by znośnie jak soft by był do BIG turbo , albo ten pasek ,też można by było na nim jeździć pod warunkiem ,że zbyt wysoki moment z dołu i dymienie nie przeszkadzało by klientowi. Jak...
stag 4 , matrix hd344 i reduktor ... alaska ! Zavoli ma duże przyrosty po cut offie i lubi popuszczać gaz z zaworu bezpieczeństwa, a do silnika o mocy do 90KM alaska jest doskonałym reduktorem, nieawaryjnym o doskonałej wydajności termicznej i stabilności ciśnienia. Wystarczą też mniejsze matrixy , a jeśli oszczędniej to magic jet. Nie ma sensu do tego...
Jak go zdemontujesz, nie ma napięcia hamulec blokuje ruch silnika, więc silnik nie ruszy. Jest to wymóg bezpieczeństwa.
Dopisze tylko ze Kol. (at)dzidek1968 sugeruje tu powstanie wyjątkowo niebezpiecznej sytuacji, nie zwracając uwagi na zabezpieczenie przeciwporażeniowe, czyli w pierwszym rzędzie podłączenia sprawnego PE , tym bardziej ze Autor jest laikiem, a pytał o bezpieczeństwo.
To silnik komutatorowy. Żadnego kondensatora rozruchowego nie potrzebuje. Podstawowo ma 6 wyprowadzeń: 2 rotor (wirnik), 2 stator (stojan), 2 tacho (prądnica tachometryczna) - ona informuje elektronikę sterującą jakie silnik ma obroty, a elektronika reguluje obroty napięciem. Przeważnie łączy się stator z rotorem szeregowo. Kierunek obrotów zmieniamy...
Jest zawór bezpieczeństwa/przelewowy. Silnik ma 1400 obr/min. Pompy tego typu pracuję przeważnie w zakresie obrotów: 600 - 4000 (obr/min). Tłok ma średnicę 45mm niestety nie wiem jaka jest średnica cylindra ale pewnie w okolicy 80mm.
W tym wypadku fakt włączenia lub wyłączenia zasilania silnika wyłącznikiem nie ma wpływu na bezpieczeństwo silnika. Wyłącznik tworzy kilkumilimetrową przerwę w obwodzie elektrycznym. W przypadku uderzenia pioruna taka przerwa nie jest żadną przeszkodą dla ogromnego ładunku. Raczej ta awaria nie jest spowodowana burzą.
Cześć fachowcy! Chcę kupić Audi A3 8P 2010r silnik 1,4 TSI Auto jest lekko uszkodzone przodem, poduszki nie wystrzeliły, lecz pasy bezpieczeństwa zablokowało, silnik kręci, lecz nie odpala… i tutaj pytanie, bo mam dylemat i dość sprzeczne informacje… Czy przez zablokowane pasy, wystrzeloną pirotechnikę w nich silnik nie chce odpalić? Czy ten model Audi...
Nie ma to znaczenia. Chodzi o zasadę działania, zmieniającą prędkość obrotową na inną funkcję. Można je użyć jako regulator lub hamulec regulujący obroty, czy zawór bezpieczeństwa.
Witam Podepnę się pod temat. Silnik w moim samochodzie odcina przy ok. 5,5 tys obrotów. Znajomy mechanik powiedział, że sterownik widzi jakiś błąd i dla bezpieczeństwa silnika odcina. Jeżdżę już tak 5 lat i nic więcej się nie dzieje.
Masz wyjście na przekaźnik wielofunkcyjny. Możesz z niego załączać element włączający wentylator. Na przykład przekaźnik właśnie. Pamiętaj, żeby do układu podłączyć jeszcze jakiś wyłącznik bezpieczeństwa.
Czego włos na czworo tniesz? Sprawny MAF jest jedną z kilkunastu zmiennych wg których ecu ustala paliwo i powietrze a więc sposób pracy turbiny. Jeśli ecu stwierdzi nieprawidłowości w jednej z tych zmiennych to dla bezpieczeństwa silnika turbo wyłączy. Każdy z czujników ma taki sam wpływ na pracę turbo jak MAF
Zrobiłbym osłonę do silnika, bezpieczeństwo to podstawa. Właśnie jest bezszczotkowy. Nie wiem jaki model zmywarki, ponieważ dostałem ten silnik. Nie wiem, czy tak bez parametrów ktoś mi napisze jaki kondensator zakupić?
Pod względem bezpieczeństwa, żaden silnik w bezruchu nie ma prawa mieć jakiegokolwiek napięcia... Może zamiast stosować "drogi" przełącznik na 3 silniki, zastosować tańszy i zbudować do niego układ przełączający silniki na stycznikach i rozbudować na nich system bezpieczeństwa? Swoją drogą, żaden falownik nie powinien mieć odłączanego wyjścia od silnika...
Powinien być gdzieś moduł odpowiadający za bezpieczeństwo, gaszenie silnika, uruchamianie silnika, załączanie sprzęgła. W katalogu części tego nie widzę. Raczej nie jest to wina stacyjki. Silnik powinien zgasnąć na działanie zabezpieczeń (opuszczenie fotela itd). Prawdopodobnie rozłączył Ci się przewód gaszenia od silnika do instalacji elektrycznej....
Może jeszcze ktoś będzie coś wiedział więc temat nadal aktualny można pisać. Jeżeli chodzi o kwestie kosmetyczne tego silnika to dzisiaj go wyczyściłem i wyszlifowałem a w poniedziałek go pomaluję tak samo zmienię te linki na 2.5mm2 lub 4mm2 tylko muszę je kupić tak samo zamontuję jakąś puszkę dla bezpieczeństwa.
Wystarczy zakupić filtr w ASO i po problemie. Ileż on może być droższy? 10 złotych? 20? Czy wydane raz w roku to zbyt wysoka cena dla bezpieczeństwa silnika? Na własne oczy widziałem nieoryginalne filtry wyciągane W CZĘŚCIACH z obudowy filtra oleju w czasie przeglądu. Zresztą nie musi się rozlecieć - wystarczy, że będzie puszczać olej "bokiem" zamiast...
Idż z nim do serwisu agd lub tam gdzie przezwajają silniki i Ci go prawidłowo podłączą.Dlaczego taka rada? Bo nie posiadasz w tym temacie żadnej wiedzy i możesz krzywdę zrobić sobie albo komuś. PS Na deklu silnika masz podane wszystkie dane a to że ich nie podałeś upoważnia do powyższej rady z troski o Twoje bezpieczeństwo.
A sprawdzałeś błedy w sterowniku silnika, czy w układzie bezpieczeństwa
Witam. Pewnie jest wyłącznik bezpieczeństwa. I dlatego może nie działać silnik Dodano po 9 Jak taki ten quad to nr 13 https://obrazki.elektroda.pl/1416367000_...
Dziękuję za informacje. Problem dawno rozwiązany, więc zamykam temat. Ps. spectrum1(at) ... Jeżeli wyłącznik bezpieczeństwa zadziała, silnik przestanie pracować. Odblokowanie nie polega na wymianie, wystarczy że go wciśniesz i jedziesz dalej. :)
Jeżeli pomiar induktorem nie wykazuje przebicia to jest OK. A neonówka może działać dlatego że pomiędzy uzwojeniem silnika będącym pod napięciem ułozonym w rowkach odizolowanymi od stojana podkładkami (preszpan lub jakiś plastyk) a obudową przepływa prąd pojemnościowy . Krótko mówiąc : zwoje -izolator - obudowa .to nic innego jak mały kondensator .Prąd...
Czujnik ciśnienia może generować fałszywy sygnał, przez co sterownik przechodzi w tryb awaryjny i dla bezpieczeństwa silnika gasi motor, lub fałszywy sygnał powoduje przyjęcie takich warunków pracy, że silnik gaśnie. Drugi wariant jest bardziej prawdopodobny, bo ze względów bezpieczeństwa sterownik stara się utrzymać wolne obroty. Przydałoby się przejechać...
Da się łatwo zrobić z przełączaniem kierunku. Schemat taki: https://obrazki.elektroda.pl/1181251200_... Na rysunku jest jakiś inny rodzaj silnika, ale schemat podłączenia pasuje i do zwykłego silnika indukcyjnego. Natomiast kwestie mniejszej mocy, mniejszego momentu rozruchowego, bezpieczeństwa, to inna inszość.
Zdecydowana większośc tego typu urządzeń nie ma hamulca i sa dopuszczone do normalnego użytku. Więc nie przesadzajmy... Tak tak, nie przesadzajmy. Wszystko do czasu, gdy ktoś nie straci palców, lub czegoś więcej. Ocena ryzyka częstokroć podporządkowana jest względom ekonomicznym. To, że urządzenie jest dopuszczone do użytku, nie zawsze gwarantuje bezpieczeństwo...
Witam wszystkich jako nowy na forum i pozdrawiam. Chcę w swoim Lanosie zrobić czujnik obecności płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Pytanko do Was jak to zrobić, od czego można zaadoptować czujnik i na jakiej zasadzie ma on działać (pływak, czy lepiej jakieś sensory?). Chcę to zamontować dla spokoju eksploatacji i bezpieczeństwa silnika. Pozdrawiam Jacek
W swoim pytaniu masz odpowiedź. Skoro odpinasz zawór sterujący ciśnieniem a ciśnienie masz stałe i nie zmienia się wraz z obrotami. Co więcej daje się jechać a system bezpieczeństwa nie gasi silnika z powodu zbyt wysokiego ciśnienia to już wiesz że pompa leży.
Nie chodzi o zepsucie aku., lecz o bezpieczeństwo. Dlatego (-) podłącza się do karoserii lub silnika , aby uniknąć iskrzenia przy aku. i wybuchu. Najpierw (+)do aku., następnie (-) na nie malowaną część silnika. Tak samo powinno łączyć się przewody rozruchowe. Szczególnie rozruchowe - gdy aku. są nabuzowane wodorem. Odłączanie - najpierw (-) Oczywiście...
koło zamachowe zrobić z krążka od hantli betonowe o wadzę 1,25 kg Może być problem z wyważeniem... czy jeżeli dodam smar do cylindra będzie lepiej chodził ? Oczywiście. dodać blaszkę z sprężynką jeżeli ciśnienie będzie za wysokie to podniesie blaszkę i para wyleci przez otwór, za zaworem będzie zawór kulkowy. Zawór bezpieczeństwa poleciłbym gotowy...
bc30se Który cylinder robiłeś? Pierwszy czy drugi stopień? I gdzie jest reszta? tj, rama, zawory bezpieczeństwa, kolektory, silnik. Będzie ładnie się prezentować :)
A dlaczego zastosowali pneumatyczny ???? Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe! Jaką tam farbę miesza?? Wodną? Szef idiota, bo tu powinien być silnik iskrobezpieczny. Opary rozpuszczalnika!
Witam Przesyłam najprostsze rozwiązanie Twojego problemu. NC - oznacza normalnie zwarty. Dołożyłem jedną krańcówkę dla bezpieczeństwa. Pozdrawiam
Tak jak namalowane nie będzie. Rozwali zawór Otworzy się zawór przelewowy w ciągniku i olej zacznie grzać efektem pracy pompy na 100% i zbędnego zużycia paliwa. Ale zanim to się stanie to mu się olej w ciągniku skończy bo tym samym wężem nie wraca przecież, a drugiego nie widać :D Potrzebny rozdzielacz jednosekcyjny, przykładowo 40l/min 30MPa zamontowany...
Kiedyś dawnoooo temu robiliśmy szybko kompresor na hs 11 albo podobny ,w każdym razie różnił się tylko głowicą w której były zaworki od hs 18 .Tak głowica z dużą nakrętką na wydechu . Jako że w nocy robiliśmy a o kątówce mogliśmy pomarzyć to zeszło się do rana .Aby nie zasnąć na tym coś zakrapialiśmy i rano przy próbie odwrotnie wkręciliśmy zawór bezpieczeństwa...
Chodziło mi o napięcie silnika, ale raczej będzie na 24V, więc możesz zasilić go transformatorem bezpieczeństwa. No na silniku jest napisane 12V.
Jak jarasz kapocha to sobie bypass termostatu założ , przed jaraniem włączasz bypass i wentylatory ręcznie i masz duży zapas bezpieczeństwa wysadzenia silnika.
Czyli ma próbować jeszcze podłączać na cewce? Na 45uF silnik rozpędza się, ale jak przykręce silnik do reduktora i dodatkowo obciążę bramą to nie sądzę żeby się otworzyła. reduktor mam 1400/25. Akurat mam 2 styczniki BBC SLA7 więc wykorzystam je chętnie. Mam dość pojemną skrzynkę przy reduktorze to nie będzie problemu z pomieszczeniem tego. Na pierwszym...
Tak jak napisał poprzednik: poślizg na sprzęgle nie jest przyczyną. Przyczyna leży na zblokowanej skrzyni. Spróbuj za pomocą np przecinaka, śrubokręta podważyć któryś tryb tak, aby zmusić go do obrotu (na wciśniętym sprzęgle i dla bezpieczeństwa przy zgaszonym silniku). W Twoim przypadku owe pokręcenie będzie pewnie niemożliwe i wtedy potwierdzi ono...
Gdybyś miał miernik, to mógłbyś zmierzyć na samym silniku czy masz przejście (szczotki). Inna opcja, to próbne podłączenie silnika z pominięciem włącznika i całej reszty. Po prostu próba "na krótko". Jeżeli jest błąd w podłączeniu, to narysuj sobie schemat i wtedy wszystko ci się rozjaśni. Dodam, że przy tego typu narzędziach czasem są dwa włączniki...
Wygląda na ok, ja jednak robiłem bez tych dwóch klocków separujących i było też ok, ale bezpieczeństwo bezpieczeństwem :D
robisz to w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika
silnik wyłącznik bezpieczeństwo przekaźnik bezpieczeństwo silnik wyłącznik bezpieczeństwo silnik
usunąć namagnesowanie wymiana wirnika bosch błąd klimatronika
Regulacja świateł w Iveco Daily 2024 przy obciążeniu Oznaczenia na wyświetlaczu pralki Amica DWA 1T712DLS