W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
jeżeli jest, to w skrzynce z bezpiecznikami
Np z bezpiecznikami.
Najczęściej to czujnik poziomu oleju zwiera i pali bezpiecznik.
Witam. A bezpiecznik???
z tym że teraz nie zapala sie wcale kontrolka świec żarowych i auto za nic w świecie nie chce zapalić. Pewnie brak zasilania ECU.Tak sprawdź przekaźnik silnika a wcześniej bezpieczniki.
W bezpiecznikach.
Ten termiczny to tylko zabezpieczenie przed osobami z nadpobudliwością, żeby się nie bawiły co chwila wszystkimi szybami naraz, wtedy zadziała i odetnie zasilanie na jakiś czas. Gniazdo takie samo jak do standardowych bezpieczników.
A bezpieczniki sprawdzone?
zależy od wersji czy jest z dwoma wentylatorami czy z jednym
Troszkę inaczej wygląda ale tak samo dla każdego paska po 2000r więc może podałby kolega kod silnika żeby uniknąć nieporozumień.
Właśnie mi się przypomniało ze po wymianie listwy od swiec grzebałem przy zapalniczce i naginalem w srodku blaszki i srubokrentem zrobiłem zwarcie czy to to może być przyczyną ???? Jeżeli zrobiłeś zwarcie to musiało spalić bezpiecznik
Szczera prawda.
Bezpiecznik 28 w kabinie odpowiada za zasilanie obu tylnych modułów. Trzeba sprawdzić czy dochodzi plus na nie. Jak nie to czy jest na tym bezpieczniku.
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Znajduje się on w głębi, jak dobrze pamiętam trzeba zdemontować ten cały front nad nogami, bezpiecznik będzie w głębi po lewej stronie, bezpiecznik typu MAXI.
Zacznij może od bezpieczników.
Dobrze rozumiesz bezpiecznik 32 a "15" to to samo co ACC jak pisał wcześniej kolega.
Sprawdziłeś bezpieczniki pod kierownicą?
https://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw... Nr. 22 i 24 prawa skrzynka
Kolego nic trudnego . Albo czarny gruby idący ze stacyjki albo w skrzynce bezpieczników . Podłącz miernik lub neonówkę i znajdź .
Sterowanie świecami żarowymi jest ze sterownika silnika przez przekażnik i bezpiecznik.
Nie podłaczałem wcześniej kompa do momentu wystąpienia usterki . No to raczej zaprowadź auto do mechanika bo tak z domysłów to nic nie wywróżymy.Zagladałeś do tej plastikowej obudowy sterownika i sprawdzłeś tam bezpieczniki?
Żarówka np H4 zamiast bezpiecznika.
domex32 Sprawdziłem zasilanie na grubym czerwono-białym w przelotce, jest tam napięcie 3,5V. Masz przyczynę. Bezpieczniki przekaźniki, okablowanie.
Witam. Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika. Odłącz go na próbę.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Numet 29 i 30
Przekaźnik, uszkodzona wiązka/przewody, spalony bezpiecznik.
[url=https://goo.gl/images/bf5sgC]Link
Jakie masz ustawienia na klimatyzacji? Nie masz czasem ustawienia na ECON? Po włączeniu klimatyzacji wiatraki chodzą, bezpieczniki sprawdzone?
Atw. to schemat bezpieczników powinien być na zakrywce od nich... Wszędzie tak jest
Bezpiecznik F5 10A zasila sterownik i włącznik ciśnieniowy klimatyzacji.
kolego bezpieczniki masz z lewej strony otwierasz dzrzwi i ściągasz boczną osłone kokpitu tam są bezpieczniki tak wogóle to śćiąg sobie osłonę pod kierownicą i tam znajdziesz stałe zasilanie poco ciągnąć kable od akumulatora.
Za bezpiecznikami. Odpinasz tablicę z bezpiecznikami i do dołu. Za tablicą jest jeden duży bezpiecznik. 100% jest spalony.
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
Bezpieczniki sprawdź, w skrzynce pod maską.
W Passacie B6 bezpieczniki masz z lewej i z prawej strony. pozdrawiam
Tutaj
Rocznik auta i kod silnika? Dobrze widzę do bezpiecznika idą przewody czerwony i czarno zielony?
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
bezpiecznik
Otworzyć dzrwi kierowcy,i skrzynka jest w tym miejścu gdzie drzwi schodzą się z deską rozdzielczą.Trzeba zdjąć zaślepkę.
Co już sprawdziłeś? Klemy na Aku,bezpieczniki?
wyciągnij moduł komfortu sprawdz czy nie jest zalany wodą,a i jeszcze bezpieczniki.
Witam Chcialem podlaczyc gps do gniazda bezpiecznikow uzywajac tzw baypass https://obrazki.elektroda.pl/6598263900_... Sa w nim dwa sloty na bezpiecznik. I sta moje pytanie. W jeden montuje ten orginalny bezpiecznik w ktorego miejsce wtykam baypass a w drugi dodatkowy bezpiecznik do urzadzenia ktore podpinam?? - dobrze kumam? Jesli...
ok dzieki wielkie, a wiesz dokladnie w ktorym miejscu? przy bezpiecznikach?
Najpierw włóż przekaźnik 109 do skrzynki bezpieczników.
Witam Zobacz pod klapką na boku deski rozdzielczej po otwarciu drzwi kierowcy
Spalony bezpiecznik.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
ze skrzynki bezpieczników maski silnika
Bezpiecznik nr 7, 10A, kolor czarno-niebieski (+12V po przekręceniu kluczyka), idzie na: -sterownik ABS (w tym roczniku pin 23 na kostce ABS) -włącznik stop przy pedale hamulca, -przycisk do wyłączania ESP, -czujnik kąta skrętu G85 pod kierownicą.
Witam ponownie. Poniżej podaje link do bezpieczników dla mojego przypadku. https://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw... Niestety nie udało mi się odszukać do Golfa V Plusa ale pokrywają się z Passata B6 (w zależności od wersji skrzynki) Jeżeli chodzi o mój przypadek to bezpieczniki od świateł to te przy silniku o numerach...
Sprawdź : kostka styk X i przekaźnik 18 odciążający X w skrzynce bezpieczników.
0,01 A to jak najbardziej prawidłowy pobór prądu. Wyciągnij ten bezpiecznik, odpal auto i pobaw się radiem, jeżeli będzie wszystko OK to już go nie montuj.
Sprawdź jeszcze raz dokładnie bezpieczniki.
Zobacz z jeszcze z lewej strony przy bezpiecznikach.
Bezpiecznik?
14 zasila komfort, nie działają lusterka, szyby i centralny zamek. Poprzedni kabel został usmażony, co dalej?
To już dawno przecież było wiadomo, po wyjęciu metalowego bezpiecznika.
Przy takiej ilości błędów to chyba będzie centralka uwalona. możesz ewentualnie sprawdzić jeszcze zasilanie + - bezpieczniki
Szyba prymarzła i wysunęła sie z uchwytów a przy okazji może siłownik wywalił jakis bezpiecznik.
Pali się natychmiast po wymianie czy przez jakiś czas? Czy bezpiecznik ma prawidłową wartość znamionową?
Uszkodzenie pojawiło się w skrzynce bezpieczników.
w B4 to przekaźnik w skrzynce bezpieczników oznaczony jako 21
A widzisz,inny ten zbiornik niż w zwykłym.Dziwne jest też to że siłownik klapki wlewu nie działał po spaleniu bezp.pompy.A on idzie z innego bezp.Ciekawe co tam zwarte.Zobacz też pod wykładziną w okolicy modułu komfortu czy wszystko nie pływa.
w tym passacie jest tylko wykonawczy przekaźnik sterowanie do niego przychodzi z komputera.Bezpiecznik do świec jest na ścianie w komorze silnika na samej górze czarna skrzyneczka z pokrywką do niej wchodzą od dołu dwa grube przewody, pod pokrywką bezpiecznik
Przegląd instalacji ZA bezpiecznikiem.
Sprawdź najpierw bezpieczniki .
Sprawdziłeś też napięcie na bezpieczniku?
Zprzodu pod maską powinny być przekaźniki zobacz z którego kabel i dzie do pompy. Po włączeniu zapłonu i zwarciu jego styków roboczych pompa powinna się odezwać. Możesz to sprawdzić kawałkiem kabelka z bezpiecznikiem. Sprawdź bezpieczniki !!!
Może pytanie trywialne ale...sprawdzałeś bezpieczniki?
Możliwe że problem siedzi w skrzynce bezpieczników.
A może ma ktoś schemat bezpieczników
Dobra. Dziala mialem zasniedziale styki na bezpiecznikach
Kolego, pod żadnym pozorem nie wstawia się "większych","mocniejszych" bezpieczników, zaraz uszkodzi się coś w innym miejscu. Zasada jak z łańcuchem, puszcza najsłabsze ogniwo. Pierwsza sprawa to sprawdzenie poboru prądu przez dmuchawę i/lub zobaczenie czy wirnik obraca się bez przeszkód. Jeśli wirnik obraca się swobodnie a pobór prądu jest za duży silnik...
Te prądy które podałeś to są przy wyjętym bezpieczniku którego numer wpisałeś? czy jest to wartość prądu która przepływa przez ten bezpiecznik?
Miałeś rację wysunął się kabelek wpięty w kasetkę bezpieczników od strony bezpieczników.
sprawdz bezpieczniki
To jest wlasnie zasilanie na kompa a lampki beda swiecily
w steering assist masz błedy: Number: VAG00003: Control module Error type 1: Electrical error in circuit Error type 2: Intermittent Zrobiłeś wrescie ten update software w steering wheel?? TAk moduł jest zintegrowany i trzeba wymienć razem z maglownicą. Taka głupota ale sprawdziłeś bezpieczniki? Passat ma autoamtyczne parkowanie? Robiłes adaptacje?
Spryskiwacze reflektorów nie działały, a szyby przestały działać wczoraj. Płyn mam zimowy. Jak sprawdzałem pod sprężarką spryskiwacze reflektorów to dysze sie wysuwają. Chce zrobić oby dwa. A poza tym potrzebowal bym pasującego opisu bezpieczników.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Sprawdziłeś ten bezpiecznik?
Jest jeszcze jeden.Sprawdź wszystkie bezpieczniki,masz opisane na białej kartce na pokrywce od bezpieczników.
Wymagania są dosyć spore - wpsz je w GOOGLE pozdr.SS
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Witam. Jeśli masz odwagę zmostkuj bezpiecznik i szukaj dymu. Może nie tak .Zamiast bezpiecznika podłącz żarówkę reflektorową dwoma przewodami,jak zwarcie ,to świeci mocno,gdy OK zgaśnie.
Czujnik lub bezpiecznik
Takie numery wykręca przekażnik ABSu który jest umieszczony na grodzi za tablicą bezpieczników.
Ma ABS? Jeśli tak, to czy bezpiecznik sprawny.
Sprawdz bezpieczniki
jak zdejmiesz osłonę nad pedałami i zaglądniesz sobie głebiej w kierunku ściany grodziowej zobaczysz jeszcze kilka bezpieczników
Sprawdz kalble bo może być przebicie ruwnierz i bezpieczniki.
Może być od gniazda 12v (może ori, może nie), a brak zasilania spowodowany może być brakiem/przepalonym bezpiecznikiem ?
Bo nie masz podstawowej wiedzy a piszesz w dziale dla obeznanych. Przenoszę do początkujących. Zasilanie zaczynasz sprawdzać od bezpieczników.
Może spróbuj kiedy zniknie pobór jak będziesz wyciągał bezpieczniki.
Sprawdź bezpieczniki za akumulatoem, być może masa , sprawdź bezpieczniki.
passat bezpieczników passat skrzynka bezpieczników schemat bezpieczników passat
lanca dysza niski ciśnienie oleju silnika fibaro czujniki
podłączenie manometrów klimatyzator podłączenie manometrów klimatyzator
Bosch zmywarka – drzwiczki opadają, nie trzymają pozycji, wymiana sprężyn i linek Zasilacz ATX – jak podnieść napięcie 12V do 13,6V? Przetwornica boost, dławik, modyfikacja