Witam oto instrukcja wymiany paska rozrządu.
Dla potomnych: http://obrazki.elektroda.pl/2699164400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9889163800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6074249100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6446138000_1...
Wysyłam Ci opis bezpieczników i przekaźników
Bezpiecznik wywalony.
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
Kontrolka do ręki i sprawdź wszystkie bezpieczniki po załączeniu zapłonu i wrzuceniu wstecznego, raczej w środku będzie któryś bezpiecznik.
Zasilanie dochodzi do sterownika? Bezpieczniki sprawdzone?
Jak nie ma to problem leży na drodze przełącznik-bezpiecznik jak jest to na drodze bezpiecznik-lampa
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Szukaj braku zasilania ECU. Sprawdź bezpieczniki
Rozłącz wtyczkę od wentylatora i omomierzem sprawdź czy nie ma zwarcia na masę. jaką wiązkę sprawdziłeś. Zamień przekaźnik ten bliżej bezpieczników(chyba że autko bez klimy to będzie jeden) Amperomierzem nic nie sprawdzaj nie ma sensu.
Jaki rocznik i silnik? Pokaż dokładnie o który bezpiecznik chodzi.
a napięcie na przycisku sprawdż bezpiecznik nr 6
Nie jest to bezpiecznik od wtrysku. Dasz wreszcie znać co z tym autem masz nie tak ? Sprawdziłeś napięcie na bezpieczniku po włączeniu świateł ?
Sprawdz przelotke klapa bagaznika-nadwozie
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Druga jest od regulatora intensywności grzania.
bezpieczniki
Vectra A ma 3 rzędy bezpieczników, vectra B 2 rzędy bezpieczników.P
To jest przekaźnik od rozruchu, a tu rozpiska Jak brzmi pytanie, bo nie łapię?
Zwarcie- a gdzie, to trzeba znaleźć, ja bym zaczął od tylnych świateł i przepustu gumowego do tylnej klapy (jeżeli jest trzeci stop).
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Zacznij od bezpieczników.
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Deska rozdzielcza bezp. f2 f18 f23 f25 są od klimy. w komorze silnika przekaźnik 14 sprzęgło klimatyzacji, oraz bezpiecznik f35 wentylator chłodnicy
Sprawdź stan akmulatora testerem. W sprzynce bezpieczników pod maską żarówką sprawdź stan dużych bezpieczników, które są pod osłoną obok terminala plusowego.
Pewnie przepalony bezpiecznik.
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
Przez bezpiecznik..
Sprawdź moduł multitimer znajduje sie on w skrzynce bezpieczników
Tak pod maska obok akumulatora. A gdzie mogę sprawdzić po nr vin jaka powinna być skrzynka bezpieczników?
W pierwszej kolejności sprawdzenie bezpieczników
Ja bym szukał w kości połączeniowej przy aku, są tam też przekażniki i bezpieczniki.
radze porady mechanika ,mozesz cos uszkodzic,sprawdz bezpieczniki
Dzisiaj będę sprawdzał. Wyciągnę wszystko z bagażnika. A czy jest jakiś przekaźnik od świateł? Czy tylko bezpieczniki?
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
Nie ma takiego modułu, stawiam że to bezpiecznik.
Wg tis najpierw podstawy Sprawdzić sprawność następujących bezpieczników: FI20 Bezpiecznik FE33 Bezpiecznik
Masz ewidentny brak zasilania, napewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś?
Mam pytanie; czy ktoś posiada opis wszystkich bezpieczników do Vectry 2.2 sri tdi z 2003 roku? Mam kilka problemów z elektryką ale potrzebuję oznaczenia bezpieczników.
dzięki panowie za pomoc ale pojawił się nowy problem w postaci 2 błędów P0960 i P0003 :( auto kręci ale nie zapala i nie pali bezpiecznika.
No i jak mamy Ci pomóc? Przecież to ty masz wgląd do auta, więc sprawdź co to za kabelki, dokąd wędrują i wykonaj diagnostykę komputerową pojazdu.
W Vectrze A bezpieczniki są tylko pod kierownicą.
A są do tego jakieś bezpieczniki?
gdzie jest bezpiecznik świateł lewych przednich Vectra C 2003?
witam troszke nie na miejscu zadałeś to pyatnko..... ale jesteś pierwszy raz to mogłes zabłądzić :) poszukaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72... Pozdrawiam
Witam najbardziej narażonym miejscem na korozje gdzie może wystąpić zwarcie to lampki tablicy rejestracyjnej po prostu szukaj tam i myślę że po problemie.
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
Ja bym zaczął od sprawdzenia bezpieczników.
Czy pali tylko wtedy jak ma działać światło wsteczne? jak tak to trzeba szukać zwarcia w wiązce do tyłu. Może gdzieś przy lampach? Nie pamietam czy tam światło cofania jest w klapie tylnej czy nie. Jeśli tak to jeszcze mozna sprawdzić wiązkę między klapa a budą. Może tam dzieś uszkodzone przewody i robi zwarcie. Jeśli to nie światła cofania robia zwarcie...
Zobacz wartość bezpiecznika...
pewny to ja nie jestem bo nie sposób wszystko spamiętać więc mówie co widzę w opisie http://obrazki.elektroda.net/87_11827162...
Sprawdź, czy te gniazda są podłączone w aucie, później szukaj bezpieczników. Odważny jesteś, bo korzystając z auta nie dysponujesz "rozpiską" bezpieczników (bezpieczniki pewnie wozisz na zapas). Sprawdź na forum, może znajdziesz schemat elektryki i "rozpiskę" bezpieczników.
Spróbuj zegary "zrestartować" przez wyciągnięcie bezpiecznika od nich na parę minut.
albo winny moduł telematyki czy jak to się tam nazywa w skrzynce z bezpiecznikami.
Ok. Co tej gumy to przeciąga się ją w tą stronę gdzie same kable smarując olejem. Mogły tam nagnić. Miejmy nadzieję że silnik już będzie ok.
Dziękuję, problem rozwiązany. Wystarczyło wyciągnąć i włożyć bezpiecznik.
Ten czarny na minusowej klemie idzie w tą samą wiązkę? Jeśli tak to na 100% nie oryginalny. Opel nigdy nie miał czarnych przewodów masowych. Czerwony pewnie szedł do plusa, tylko jeszcze bezpiecznik był po drodze.
W opisie instrukcji jest tylko światło stopu, a nie mam dostępu do schematu, ale kupiłem dziś czujnik zmieniłem przejechałem pół miasta i już byłem zadowolony ze jest ok, po czym nagle znowu spalony bezpiecznik
Sprawdz wiązkę pod akumulatorem i skrzynką bezpieczników(BSM)
zasilanie wtrysków jest, sprawdzone miernikiem i sterownie dioda, jak zdejmę zasilanie z pompy paliwa to auto chodzi jeszcze przez chwile dopóki ciśnienie paliwa nie spadnie, który to bezpiecznik ?
nie działa nadmuch opel vectra 2.0 16V 1992r proszę o rysunek , który to jest bezpiecznik i co może być przyczyną
nie,bo napęd wskazówki to silnik krokowy bez sprężyny powrotnej. jeżeli termometr ,obrotomierz i prędkościomierz działa poprawnie to raczej wina nie w bezpiecznikach
Tak za mało idż w stronę bezpiecznika i przekaźnika. Oraz w stronę mas.
a bezpieczniki sprawne? zamyka w ogóle jakieś drzwi czy nic? może centralka się wysypała, znajdź centralkę,tam też jest bezpiecznik
A może jednak od bezpieczników?
Druty w bezpiecznikach, kable zaizolowane taśmą biurową...
Moze bezpiecznik słabo kontaktuje Sprawdż napięcie za bezpiecznikiem
nie bardzo widać, jak wyglądają te zatrzaski i jak cisnąć, żeby nie uszkodzić Blaszki które trzeba wcisnąć w stronę radia, czyli sprzed panelu odchylając delikatnie na zewnątrz, acz stanowczo, bo panel to będzie zawias dla tych przykładowych elektrod, lub gwoździ. Jak dobierzesz sobie coś pod otwory, tak by lekko, lecz nie za luźno wchodziło, to wciskasz...
Sprawdź obwody wpięte bez bezpieczników.
Nie masz 15 na zegar. Sprawdz raz jeszcze wszystkie bezpieczniki.
Otwórz klapkę od bezpieczników - są opisane.
A moim zdaniem winne są bezpieczniki.
Nie zapomij też o bezpiecznikach :)
przedtem na zimnym silniku po przekręceniu zapłonu było słychać wyrażny dzwięk pompki paliwa która dobijała paliwo do listwy, Dziś zauważyłem ze tego odgłosu nie ma. Panowie poradzcie czy w okolicach aku są jakieś przewody od pompki przekażniki lub bezpieczniki ?
Sprawdz styki przy bezpieczniku słaby kontakt
Ale od tego nie przepali sie 40 A bezpiecznik .
Bezpiecznik sprawdź.
ok, sprawdzę..:)
Przedzwonic połączenie do pinu C10 w sterowniku. Jak jest ok, to tranzystor w sterowniku.
Podświetlenie i ogrzewanie szyby to kwestia modułu wewnątrz kasety bezpieczników, tzw multitimer, centralny masz w prawym słupku, koło nóg pasażera. Posprawdzaj dobrze bezpieczniki.
Wygląda mi to na albo moduł w skrzynce bezpieczników, albo zalana centralka CZ jeśli masz CZ z fabrycznego pilota.
Pod maska przy tych cackach nie jest jeszcze jeden dostawiony bezpiecznik?
W tylniej puszce elektroniki REC.
Albo brak głównego zasilania. Sprawdz bezpieczniki.
W jakim stanie technicznym jest ten "nowy" akumulator? Przy podłączaniu niczego tam nie zwarłeś? Sprawdzałeś bezpieczniki?
Dlaczego poszedł dym z podsufitki ? było jakieś zwarcie czy co? Usunąć sprawcę dymu i przejrzeć bezpieczniki.
Przepalony bezpiecznik, brak zasilania. Po zapaleniu kontrolka dostaje napięcie zwrotne.P
Czy ten przekaźnik jest w komorze silnika? i czy sprawdziłeś bezpiecznik F11?
Załóż tą samą pętlę immo,pastylkę z klucza co była jak auto paliło i sprawdz bezpieczniki.
Wszystkie bezpieczniki przeszukane w dwie osoby Pod maską też?
Co moze być przyczyną i czy jest jakiś bezpiecznik.
29 i 38 bezpiecznik dobry??
Mam 2 zapalniczki z przodu i z tyłu żadna z nich nie działa bezpieczniki wymieniłem ale dalej nic, Wymieniałeś sobie ot tak, czy były uszkodzone? Zrobiłeś pomiar napięcia na nich? I w przypadku pozytywnego pomiaru, zmierzyłeś ciągłość przewodu od bezpiecznika do gniazda?
CIM?? Zamieszczę schemacik: http://obrazki.elektroda.pl/5476716100_1... Bezpiecznik F31 odpowiaza za Underhood Electrical Centre.
Tak myslałem nad tym bakiem i po pierwsze pompka w zbiorniku prawdopodobnie zwarcia dostała po drugie pompka nie ma zadnego bezpiecznika wiec stawiam na pompke 99%.APozdro
tak lekko się kręci Dodano po 3 jeśli to coś pomoże to jest to wersja z klimą 95r jhest 2 wentylatory jeden za atrapą a drugi za chłodnicą przy silniku i to ten właśnie pali ten bezpiecznik
Albo styki na silniku znowu padły albo brak stałego zasilania po kluczyku/ spalony bezpiecznik/.
Nr 9, przedostatni w górnym rzędzie. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej też by nie działało gdyby to była wina bezpiecznika.
Właśnie nie masz zasilania nie tylko na te dwa elementy. Sprawdź dobrze bezpiecznik/ nie tylko organoleptycznie/ ten co sie bawiłeś i sąsiednie!
vectra bezpieczników vectra schemat bezpieczników vectra schemat bezpieczników vectra
pw3015 unitra zasilacz domofonu elfon iveco daily problemy klimatyzacja
resetowanie hasla windows filtr piaskowy
Oznaczenie przewodów Skoda Fabia II 2011 drzwi lewe Świece żarowe Volvo XC90 - temperatura aktywacji