kabel zasilajacy lampke pod sufitem idzie po slupku i wychodzi do bagaznika i wlasnie w tym miejscu czesto sie przeciera izolacja i robi zwarcie
prosze o więcej informacji na temat przełącznika zespolonego, borykam się z podobnym problemem w audi a6 1.9tdi 2004r. podczas jazdy "stukał" włącznik awaryjnych, w końcu wszystko padło tak że cały czas świecą się wszystkie kierunki (nawet bez kluczyka), żeby zgasły muszę wypiąć bezpiecznik awaryjnych. wtedy kierunki działają ale też świrują (mrugają...
Albo przekaznik albo zasilanie przy bezpiecznikach
Owszem, jest za słaby. Centralny zamek może pobierać nawet 10-12A (przez chwilę, ale jednak) Podłącz centralny pod bezpiecznik od awaryjnych i będzie spokój
Tak, mieliśmy takie przypadki, napraw instalację i nie będzie palić bezpieczników.
Witam kolego najpierw sprawdz czy prerzarka sie kreci :)
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
Pewnie pognita skrzynka bezpieczników.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.zspu_moto.republika.pl/moto/e... Nie masz zasilania niezależnego od stacyjki, czyli właśnie zapalniczki, awaryjnych i radia. Światła w kabinie działają po otwarciu drzwi?
Sprawdź DOKŁADNIE, a nie na oko, bezpieczniki, a szczególnie bezpiecznik od awaryjnych. Najlepiej go podmień na sprawny. I sprawdź żarówki i stan masy w tylnych światłach.
A skąd wiesz, że jakiś magik nie podpiął coś innego pod ten obwód? Weź odłącz przekaźnik i zmierz spadek napięcia na bezpieczniku, albo podłącz tam np. probówkę albo diodę LED. Możesz też wyjąć bezpiecznik/przekaźnik i przemierzyć ten obwód pod kątem zwarcia do masy. Wiesz o co chodzi, czy nie?
też bym sie przyjrzał wł.awaryjnych.
szukaj w tym temacie w połowie strony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Bezpiecznik F10 oraz włącznik awaryjnych do sprawdzenia. Przerywacz jest jeden.
Do awaryjnych i kierunków są dwa osobne bezpieczniki, sprawdziłeś ?
Raczej pomysłów nie potrzeba bo odciołeś zasilanie awaryjnych /fioletowy/ od zasilania przy radiu.P
Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Proszę o poradę. Mam problem z światłami awaryjnymi w traktorze Deutz dx 3.70. Czasem jak włączę awaryjne to działają normalnie ale leci dymek z skrzynki bezpieczników. Czasem znowu jakby przełącznik nie chciał załapać i też leci dym. Bezpiecznik się nie spala. Myślałem ze może wina włącznika i kupiłem nowy ale...
Lublin I ma dwa przerywacze,jeden może być uszkodzony.
Masz opis bezpieczników albo jakiś schemat instalacji do tego auta? Za kierunki i wycieraczki jest odpowiedzialny ten sam bezpiecznik? Jak załączasz kierunki lewy lub prawy sprawdź czy żarówki w lampach też się świecą. Na pewno tylko przy awaryjnych pali bezpiecznik a w żadnej pozycji kierunków prawy lub lewy nie pali bezpiecznika?
sprawdź bezpieczniki
Co bedzie potrzebne zeby pozniej taki naswietlacz podlaczyc do tego akumulatora? Bezpiecznik blisko klemy - obowiązkowo.
Bezpieczniki, przełącznik awaryjnych i przerywacz do sprawdzenia
Awaryjne F23 ,kierunki F9.
CZYLI TEORETYCZNIE JAK WYJMĘ BEZPIECZNIK AWARYJNYCH POWINNO POMÓC ?
Ale na schemacie wszystko jest napisane. Chyba wiesz co to jest L, R, wiesz jak wyglada na schemacie żarówka i bezpiecznik?
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
w renault jest bezpiecznik awaryjny pod maską jego trzeba wcisnąć on odpowiada za odpalanie samochodu i tym podobne.To bezpiecznik awaryjny gdy coś się dzieje z autem to wyskakuje żeby nie narobić większego bałaganu a tak wo gule to podepnij pod kompa:|
Witam Wyciag radio i posprawdzaj podlaczenia przewodu zielony z czerwonym paskiem i fioletowym Maja byc razem złoczone Musiales ich rozłaczyc i nie ma teraz awaryjnych P
https://obrazki.elektroda.pl/4779363800_... Jakie oznaczenie ma bezpiecznik pod kolumną kierownicy świateł awaryjnych w Peugot 206 rok produkcji 2002 benzyna 1.1 ?
Mam taką probówkę więc, się lampka zapaliła na bezpieczniku awaryjnych więc bezpiecznik okej, będę sprawdzał to co pisałeś, a takie pytanko czy możliwe przy moim problemie jest to że przekaźnik nawala? Czy jeśli działają kierunkowskazy bo on i te i awaryjne światła obsługuje to lepiej się nie pchać w koszty i go nie wymieniać, bo skoro kierunki działają...
Sprawdź raczej czy bezpiecznik od zwykłych kierunkowskazów nie jest zaśniedziały. Jak kontrolki deski są też z niego zasilane to pasuje do objawów. Od awaryjnych jest inny bezpiecznik.
W schowku jest klapka. Pod nią znajdziesz bezpieczniki.
Witam posiadam MAN-a L2000 / LE z 2002r. Brak świateł awaryjnych. Co wykonałem do tej pory : Podmieniłem włącznik świateł awaryjnych , podmieniłem przełącznik kierunkowskazów, wymieniłem oba przekaźniki, wymieniłem obydwa (przerywacze9 i 10 pinowe ) wymieniłem skrzynkę bezpiecznikową . Kierunek lewy i prawy działają ale dalej brak świateł awaryjnych....
To wymień bezpiecznik.
Awaryjne działają, więc ich obwód jest sprawny. Sprawdź skrzynkę, wygląda że coś obciąża zbytnio obwód kierunkowskazów po włączeniu zapłonu. Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę 21W i wyciągaj po kolei kolejne bezpieczniki. Jeśli żarówka zgaśnie, to ten obwód "wisi" na tym bezpieczniku. Sprawdź też przełącznik zespolony. Dodano po 43 przewód pomiędzy...
To jest nr.30 a jak jest dobry obstawiam przełącznik awaryjnych do wymiany.
Pamięta kolega by przed wyciąganiem odbezbieczyć różową listwę zabezpieczającą ?
Za bezpiecznikami. w kabinie.
Co do bezpiecznika to jest to 100% pewne, że wiązka, ale czy przejście skrzyni biegów w tryb awaryjny z ograniczeniem prędkości jest swego rodzaju zabezpieczeniem przed dalszą jazdą, czyli po naprawie wiązki tryb awaryjny nie będzie się włączał? Po dzisiejszej wymianie bezpiecznika tryb awaryjny zgasł z deski rozdzielczej. To jest właśnie zabezpieczenie...
Prawy lub lewy by był. Nie wierzę w dwie pary styków naraz. Po mojemu ma wybity bezpiecznik od kierunkowskazów, jest to osobny bezpiecznik niż ten do awaryjnych. Co do przełącznika awaryjnych- przełącza on też zasilanie dla przerywacza migotania z plus przed stacyjką (dla awaryjnych) na plus za stacyjką (kierunkowskazy). Bardzo łatwo to sprawdzić.
To z nową czy jeszcze starą skrzynką bezpieczników? Te z nową mają włącznik awaryjnych przy kierownicy.
Wyłącznik świateł? Jest na zatrzaskach wstawiony w deskę (jeśli dobrze pamiętam). Trzeba podważyć i wydłubać. Jeśli nie masz cierpliwości, to go nie rozbieraj na części.
Zobacz na bezpieczniki koło akumulatora, często gniją.
na bezpieczniki awaryjnych prąd płynie... Nie ma go niestety już na włączniku awaryjnych...
U mnie podpięty jest stop pod bezpiecznik od awaryjnych bo kiedyś jak mi się spalił bezpiecznik od awaryjnych to nie świecił stop wymieniłem bezpiecznik i świeciły awaryjne i stop.Bezpieczniki są wszystkie dobre sprawdzałem 4 razy.Musze jeszcze sprawdzic czujnik na pedale hamulca oby to było tylko,Bo jak awaria w układzie elektrycznym to będzie problem:(
Panowie nie działają kierunki i awaryjne w tym wynalazku, Bezpieczniki całe, zasilanie na zespolony mam, a nie mogę namierzyć przerywacza lub elementu przerywaczo podobnego. Jak realizowane są tam kierunki i awaryjne. Tu gdzie niestety się znajduje, nie mam dostępu do swoich materiałów, a sieć wypluwa nieaktywne linki.
Tak, w pompie centralnego zamka jest cała elektronika, zapewne pływa
(at)gumisie, działali zgodnie z procedurami. Tylko tam nie było "śmichu", bo trymer chyba poziomy, przestał działać, a w takim przypadku wolant z rąk wyrywa. :cry: A co słychać, a'propos u kpt. Wrony, który skasował samolot lecąc przez Atlantyk z niesprawną hydrauliką i wyłączonym bezpiecznikiem awaryjnego elektrycznego wysuwu podwozia, bo postawił...
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Jak awaryjne są obie strony , to na przełaczniku awaryjnych , jest on zasilany poza bezp.17!
Więc co nie jest zabezpieczone bezpiecznikiem? Awaryjne, co więcej nie pamiętam
Coś musi być jeszcze na tym bezpieczniku, nie tylko same awaryjne. Dobrze by było jak byś poprawił treść postu łącznie z tytułem.
Witam, mam problem z Audi jak w temacie. Nagle przestały działać kierunkowskazy, światła awaryjne działają. Czy są oddzielne bezpieczniki od awaryjnych i kierunkowskazów? Przełącznik awaryjnych został podmieniany, ale bez rezultatu. Czy można przy wtyczce przełącznika awaryjnych, spróbować sprawdzić przełącznik pod kierownicą (pająk) i sam przełącznik...
Wywalony bezpiecznik jednak, sprawdź bezpieczniki oznaczone jako Horn, Hazard
Prawdę powiedziawszy nie mam pojęcia, tutaj mam opis bezpieczników i przekaźników, ale nie potrafię go wskazać, jest tylko bezpiecznik od awaryjnych. https://fusesdiagram.com/mazda/fuses-and...
Tak, bodajże razem z awaryjnymi i oświetleniem wnętrza.
Bezpieczniki
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Jak obwiniasz kierowcę to napraw tą kostkę i po kłopocie. Tam są bodaj zwykłe prostownicze diody 1A np 1N4001. Ta co się spaliła zasila cewkę stycznika głównego (tak sądzę) tylko po to żeby można zostawić auto na awaryjnych czy pozycyjnych z wyjętym kluczykiem ze stacyjki.
Włącznik świateł awaryjnych.
Falownik to nie bezpiecznik. A jeśli chodzi o awaryjne rozłączenie napędu to można zrealizować przez falownik. Po prostu ustawiasz parametr wyłączenia zew i do odpowiednich zacisków na listwie falownika dopinasz grzybek Emergency (E-Stop). A falownik i tak powinnien być zabezpieczony "jakimś wyłącznikiem/bezpiecznikiem" bo to tylko urządzenie elektryczne...
Czy na bezpieczniku nawet po włączeniu awaryjnych jest 12V? To samo sie tyczy świateł. Ps. Może jednak słaby styk na bezpiecznikach.
Awaryjne działają, to albo zam przerywacz albo bezpiecznik, bo co innego?
Kierunkowskazy i awaryjne NIE SĄ na jednym bezpieczniku. Wynika to choćby z tego, że awaryjne są zasilane cały czas, a kierunki po stacyjce i są to różne obwody. W skrzynce bezpiecznik od awaryjnych jest oznaczony podwójnym trójkątem i należy go wymienić. Nie sprawdza się "na oko", bo potrafią sie upalić w niewidocznym miejscu. Na tym bezpieczniku wisi...
A sprawdziłeś bezpiecznik od awaryjnych ??
Witam. Nie wiem w jakim samochodzie chce kolega to wstawić. Grzebanie w stacyjce może nie wyjść samochodowi na dobre. A jeśli już to zacisk plus do punktu gdzie jest napięcie stale, np włącznik awaryjnych. Minus pod bezpiecznik gdzie jest napięcie po włączeniu zapłonu.P
Cinquecento 700 Gdy nacisnę klakson (który nie działa), słyszę tylko pyknięcię i pali się bezpiecznik (awaryjne, radio, zegar) Co robić? Prosze o jakieś instrukcję w miare proste, poniewaz jestem początkujący.
A zajrzałeś choć pod uto, czy czegoś nie uszkodziłeś? Cokolwiek? Opis bezpieczników masz? Schematy?
Witam mam problem z światłami w jcb 3cx świecą tylko postojowe i Długie a resztę nie swieci co może być za przyczyną bezpieczniki dobre
Witam mam problem w Seacie Mii nie dzialaja kierunkowskazy ani swiatla awaryjne bezpiecznik sprawdzony a przekaznika nie moge znaleźć z gory dziekuje ???
Poszukaj tego raczej na grupie wyznawców marki Saab, tam powinni mieć wiedzę na temat takich zagwozdek.
Awaryjne działają wszystkie?
Witam. Pacjent Opel Astra 2001 r. Wyjąłem pod kierownicą bezpiecznik nr 17 w celu weryfikacji, czy jest dobry, i po włożeniu go z powrotem zapala mi się niebieska lampka i awaryjne oraz nie można odpalić samochodu. Czy miał ktoś taki przypadek, co się mogło stać? Podsyłam zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3153018300_...
Sprawdz czy aby czasem masa gdzies pod deska rozdzielcza sie nie oberwała, bądz nie przegniła, jesli piszesz ze plusy są ok. Posprawdzałeś bezpieczniki głowne? duzych wartosci?
Kup w sklepie elektronicznym przekaźnik na 2-pary styków, a cewkę przekaźnika wepnij pomiędzy przewody idące do silniczka siłownika centralnego zamka-tak będzie prościej i nie zapomnij o bezpieczniku lub weź zasilanie z bezpiecznika awaryjnych. pozdrawiam jackol68
bezpiecznik od awaryjnych jest pod wyłącznikiem [zintegrowany]poświęc chwile czasu rozkręc plastiki i zobaczysz może sie poprostu zacina tylio 4 wkręty
Nie pstrykają kierunki jak i awaryjne. Bezpiecznik sprawdzałem dobre chodzi te pod kierownicą chyba ze są gdzieś jeszcze
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Witam posiadam renault clio 2 1999 rocznik, problem taki ze przestały działać migacze tykanie jest szybkie na desce nie świeca , awaryjne tyka w normalnym tępię nie świeci , bezpieczniki dobre , przycisk od awaryjnych również nie spalony
Podłączę się do tematu, mam avensis d4d z 2001 roku i takie same objawy, tzn. brak kierunkowskazów i świateł awaryjnych, bezpieczniki sprawdzałem i są ok. Gdzie znajdę ten przerywacz? Pozdrawiam
Przyjechałem pod dom i zaparkowałem samochód. Za jakieś 2 godziny zauważyłem, że palą mi się światła awaryjne. Jedyne co mogłem zrobić, to wyciągnąłem bezpiecznik od awaryjnych i noc miałem spokojną. Ale co to może być za przyczyna? Może przekaźnik, ale nie wiem gdzie on jest. Help!!!!
Bezpieczniki zabezpieczają tylko przed skutkami sytuacji awaryjnych. Jak nie przeciążali i nie robili zwarć to działało.
Witam . Do działania kierunków i awaryjnych są osobne bezpieczniki . W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki. Druga przyczyną może być wyłącznik świateł awaryjnych, co nie wyklucza usterki manetki.
Wyjaśniło się. miałem zwarcie gdzieś na bezpieczniku od awaryjnych. Pozdrawiam i zamykam temat
Jak nie włącznik awaryjnych i bezpieczniki to stawiam na przełącznik kierunkowskazów pod kierownicą. Czaszami tak bywa że i on siada.
Brak kierunkowskazów, awaryjne są bezpieczniki sprawdzone przekaźnik działa tylko na awaryjnych manetka kierunkowskazów była zamieniona z innego auta i też bark kierunków. Co może być przyczyna
Witam wszystkich. Mam do was prośbę, może ktoś mi podpowie. Skoda Fabia 1, 2003 rok, brak kierunkowskazów, nawet awaryjne nie działają, wymiana przycisku awaryjnych, manetki kierunków oraz bezpieczniki sprawdzone, nic nie pomaga. Co robić?
A słychać pstykanie w chwili załączenia kierunków czy awaryjnych? Dobrze poszukaj jednak bezpiecznika... Pozdr.J.
Podstawowa sprawa - bezpieczniki sprawdzone?
U mnie wygląda to tak że po otwarciu drzwi prąd skacze do 0,7 A i utrzymuje się aż do zamknięcia drzwi. Po zamknięciu drzwi po kilku sekundach spada do 0,54 A i utrzymuje się tak oko 25 minut. Mało tego po dobrej godzinie zauważyłem że prąd skoczył na kilka minut do 5A nie ruszając nic w aucie. Zdążyłem wtedy wyciągnąć bezpiecznik od awaryjnych i zegarów...
F1 wyłącznik silnikowy, F2 bezpiecznik typy eska, S1 Stop awaryjny z blokadą, S2 przycisk start, K1 stycznik. Jeśli w gnieździe zasilającym wiertarkę są cztery dziury to tak, wtedy będzie to przewód PEN, jeśli pięć dziur to wymień przewód na 5 żyłowy.
Witam. Problem dotyczy Mazdy 6 z 2008 r., brak kierunków i awaryjnych. Został przyciśnięty brązowy przewód od prawego tylnego kierunkowskazu. Bezpieczniki ok. Do którego modułu zajrzeć?
To na bezpieczniku z awaryjnych jest też radio? To trochę bez sensu rozwiązanie moim zdaniem. Radia wogole nie ma. Ma ktoś inne pomysły na pomoc?
W komorze silnika tez cisza ? Nie ma tam jakiejs dziwnej extra centralki ? Nie słyszę bo nic nie cyka Wlacz zaplon i kierunkowskaz powinienes slyszec cykanie w UCH. Wyciagales bezpiecznik od 'awaryjnych' i dalej to samo ?
Nie działają światła awaryjne. Kierunkowskazy działają prawidłowo. Bezpieczniki dobre. Włącznik awaryjnych sprawny, sprawdziłem omomierzem. Gdzie szukać usterki ?
W fiatach z tego okresu, światła pozycyjne zapalało się też odpowiednią pozycją kluczyka w stacyjce. Przekręcało się kluczyk "w tył" po przyciśnięciu przycisku blokady. Nie narozrabiałeś przypadkiem tam? To, że po wyjęciu bezpiecznika awaryjnych przestaje grać też radio, to normalne, bo to ten sam obwód. Sprawdź też, czy podczas montażu nie pomieszałeś...
Brak zasilania niezależnego od stacyjki. Pewnie na jednym bezpieczniku wiszą awaryjne i pamięć radia.
Sprawdzales bezpieczniki, jesli sa ok to spruboj podmienic sam przelacznik od swiatel bo moze byc uszkodzony. Czy swieca ci postojowki?
bezpiecznik świateł awaryjnych włącznik awaryjnych przerywacz awaryjnych
oprawa rtęciowa sodowa podłączyć domofon tabela wymiana anteny teleskopowej
przedwzmacniacz mikrofon elektretowy przedwzmacniacz mikrofon elektretowy
Zabieraki kół: Budowa, funkcje i zastosowania Nagrywanie dwóch programów jednocześnie na dekoderze KGS 3200