Nad schowkiem pasażera masz bezpieczniki.
15A sygnał dźwiękowy.
jest jeden bezpiecznik od pompki spryskiwaczy i od świateł wewnętrznych, po odpięciu wszystkiego dalej pali bezpiecznik. W internecie nigdzie nie mogę znaleźć schematu kabli, jak idą do bezpiecznika nr 4. Ogólnie to nic nie było przerabiane, wszystko jest fabryczne, oprócz tego że zamiast zwykłych żarówek W5W są LED-owe, aczkolwiek je już zmieniłem...
Sprawdź wiązkę idącą z nadwozia do klapy bagażnika.
Bezpieczniki
dzieki, problem rozpracowany.. poszedl bezpiecznik :)
Uszkodzona wiązka, brak masy bądź plusa w lampie, przepalony bezpiecznik.
W bagażniku z lewej strony jest tuner radiowy a w nim jest też bezpiecznik.
sprawdz bezpiecznik
Np. od sprawdzenia czy jak zmieniasz biegi to czy przy lewarku zapalają się odpowiednie oznaczenia biegów, od diagnozy komputerowej. Od sprawdzenia bezpieczników.
Jeszcze jedno pytanie: Czy ten wiatrak ma osobny bezpiecznik?
tal wyszlo... zobacze jeszcze reszte bezpieczników.
czasem zdarza mi się, że radio w czasie jazdy potrafi się zawiesić przestaje grać i nic nie da się zrobić lewymi przyciskami na wyświetlaczu. Odwiesi się nawet po paru dniach, albo od razu po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika
To pewnie siadł BTS w module świateł, moduł masz na prawym słupku drzwi, za plastikiem.
No to pewnie pierwotne zadymienie się z instalacji było tylko skutkiem innej awarii. Od czego ten bezpiecznik ?
Wyciąganie bezpieczników niewiele pomoże. Na sam początek jakaś żaróweczka i sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Ok, zerknę może jutro, ale 2 inne które podmieniałem miały by ten sam problem? Dodam że właśnie na krótkiej trasie jeśli zmieniam temperaturę na panelu to nie zawsze, ale często po ponownym odpaleniu nie zapamiętuje ustawionej wartości temperatury, tylko jest na wyświetlaczu ta z wcześniejszego ustawienia. A jeśli ustawię temp i przejadę około 20 minut...
Chyba tam gdzie w większości aut - na tunelu środkowym pod deską. Sterownik jest zasilany ze stacyjki przez jakiś bezpiecznik. Zanim wyjmiesz sterownik to zobacz jakie napięcie jest na bezpieczniku.
Zobacz w jakim stanie są główne bezpieczniki pod dywanem pasażera pod fotelem. Najlepiej wykręcić fotel !
Robiłem bmw tylko tam nie było długich świateł Przyczyną był walnięty tranzystor (chyba tak to się nazywa) w module pod schowkiem od strony pasażera Jest ich tam jak dobrze pamiętam 6 lub 8 identycznych . Dodano po 6 Poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic80... a tu jest napisana jego nazwa http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=...
W bagażniku pod prawym boczkiem jest sterownik zasilany z bezpiecznika 61 ale chyba warto wczesniej spróbować diagnozy jakimś testerem.
Pod dywanem pasażera pod fotelem bezpieczniki sprawdzić jeszcze.
Przejrzyj dokładnie bezpieczniki po kolei.
Klema pirotechniczna do sprawdzenia Akumulator do zmierzenia pod obciążeniem Bezpieczniki do sprawdzenia
Bezpieczniki w schowku?
Tak bezpieczniki wszystkie ok
Witam. Czy może mi ktoś podać numer bezpiecznika do kierunkowskazów i świateł cofanie w BMW E39 525tds? Z góry dziękuje Pozdrawiam
A bezpiecznik sprawdziłeś?
posprawdzaj czy gdzies kable nie zostaly przedarte i posprawdzaj bezpieczniki od zamka
Jaką to taśma? Jak to wygląda? Jeśli mógłby ktoś pomoc to proszę o poradę jak podłączyć klakson
Wyjmij schowek i w okolicy przekaźników powinny być chyba 2 bezpieczniki MAXI obok siebie 40A to dmuchawa
Prawdopodobnie na desce rozdzielczej symbole nie święcą ponieważ mogą mieć spaloną diodę lub spalony bezpiecznik
a gdzie pozatym znajde bezpieczniki w bmw 523
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
Temat rozwiązany dzięki pomocy użytkownika poldekpol. Przyczyną był przetarty przewód idący do przepływomierza powietrza, przetarł się o obudowę zaworu EGR. Dotykał obudowy i robił zwarcie w następstwie strzelał bezpiecznik auto nie paliło.
JW. http://obrazki.elektroda.net/35_12617272...
Witam - hym tylko ze zmostkowanie nie wyłaczyło ani kontrolki ABS i stabilizacji , a czy miałbys moze schemat podłaczenia czujników ABS do sterownika , bo zamówiłem jak pisałem sterownik i pompę i nie wiem czy jak podłacze to poprzedni autor miał pirotechnicznego doradce który cos jeszcze nakombinował :) , bo dopiero co usunałem usterke z palącym sie...
To może regulator napięcia skoro wszystkie bezpieczniki wyjęte i nadal takie kwiatki.
Dobra rada zmień mechanika,a ta kostka to sterownik świec żarowych a ty to lepiej zobacz czy ci pompka w baku paliwo do filtra podaje bo to od pompki ten bezpiecznik być może
... Nie znam się, ale czy bierzesz poprawkę na to że akumulator jest w bagażniku i odległość między akumulatorem a alternatorem nie wynosi 50cm a ok 3-4m? Wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik ? Dopasujesz bezpiecznik do alternatora , akumulatora , rozrusznika ? Fabrycznie jest tam zastosowany bezpiecznik ? Wiesz co się stanie z ECU gdy w czasie pracy...
Z tego co pamiętam, fotela nie trzeba wykręcać. Przesuń fotel pasażera do końca do tyłu. Przy progu pod wygłuszeniem, tak jak na zdjęciu, które wrzuciłem, są bezpieczniki. Moja Bmka była z 96 roku 2.8.
W schowku pasażera Ten za schowkiem też ? W schowku nie ma bezpiecznika wentylatora - jest za schowkiem.
Dokładnie tak. Biała puszka za schowkiem i bezpiecznikami.
A skąd idzie ta wiązka? Czy z bezpieczników w bagażniku po prawej stronie?
Problem rozwiązany. Dobrałem się do tunera Radia. Ten w moim linku był od TV. Okazało się na szczęście, że upalił się tylko bezpiecznik za kostką. Dzięki za wskazówkę ;)
Miałem kiedyś identyczny problem.Powodem całej zabawy był zwarty(załączony) przekaźnik w skrzynce bezpieczników ale który to już nie pamiętam...
dzięki kolego znajduje on się pod bezpiecznikami tj pod schowkiem pasażera po temacie:D
To jest e39 sedan 1999r przedlift. Wiązki są z obu stron niemniej jednak sprawdzałem jedne i drugie. Lampa nawet nie mrugnęła.
Pod lewym jest ECU i przekaźniki a pod prawym zbiorniczek płynu hamulcowego. Nie mam więcej pomysłów. w kabinie za schowkiem pasażera szukaj. Tam to może szukać dużego bezpiecznika od wentylatora a nie przekaźników.
Przekaźniki na ile amper? Pomierz każdą grzałke osobno i zobacz jaki pobór prądu.
Proponuję diagnostykę. Co do lokalizacji, faktycznie, mogłem się pomylić. Pod filtrem był przekaźnik pompy a komp. nad bezpiecznikami wewnątrz auta.
Proponuje sprawdzić bezpiecznik klema 30 f56 10a 9pin w radiu
Sprawdz brązowy przekaznik w komorze obok sterownika silnika.
przekaźnik pompy w rocznikach do 09.2000: sedan - w bagażniku drugi od przodu touring - pierwszy od przodu po 09.2000 za schowkiem w desce po stronie pasażera schowany dość głęboko zasilany bezpiecznikami F54 i F31 do 09.2000 a po tej dacie F22 i F31, F22 i F32 są w schowku, F54 w bagażniku sterowanie z DDE pin 10 wtyk X2414 (czrna 40sto pinowa wtyczka)
To musze wyjąć schowek na rękawiczki i bezpieczniki żeby dostać sie do tej skrzynki?
To jest fabryczne webasto czy dokładane? Jak dokładane to poszukaj trzech bezpieczników w okolicach prawego błotnika pod maską.
Patrz schemat, ale to wersja 3-wyprowadzeniowa, nie róznią się: http://obrazki.elektroda.net/22_12134358... Idzie bezpośrednio, F75 bezpiecznik, M6 to zespół silnika, A35 to sterownik silnika, wentylator jest sterowany PWM. Masz pewnie niełącz na skrzynce bezpieczników. Jedna zasada w wozach niemieckich ( prócz ford)-kabel czerwony ma zasilanie...
A bezpieczniki wszystkie przejrzałeś ??
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Coraz fantastyczniejsze pomysły. Przeczytaj poniższy link. Wprawdzie VW to nie BMW ale objawy podobne, alternator wzbudza się po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora. https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... Przeczytaj wszystkie komentarze, "czego to nie sugerowano" a winowajcą...
Przepalony bezpiecznik 7,5A (+15 czyli "+po stacyjce") w skrzynce bezpiecznikowej w schowku.
Raczej nie da, chociaż sprobowac zawsze można. A pro po tych bezpieczników które sprawdzaliście... w którym miejscu były umiejscowione?
BMW e39 2001r. brak dociagania tylnej klapy, centralny dziala prawidlowo, wiazki tylne sprawdzone bezpieczniki , zamek gorny oraz rygiel dolny zadnych uszkodzen mechanicznych,czy ktos mial podony problem??, czy domykaniem steruje komfort za schowkiem??? skad zamek dostaje info o mozliwosci dociagniecia klapy-czy po drodze jest jakis czujnik zblizeniowy...
Bezpieczniki sprawdzałeś? Posiada może jakieś dodatkowe zabezpieczenie alarm itp.?
Kolego po pierwsze sprawdź czy dochodzi napięcie i masa do rozdzielacza przy szybie . Najlepiej żarówką. Dodano po 3 Bezpiecznik dobrze włożony chyba 66 albo 53 w każdym razie 30A. Słychać przekaźnik jak tyka po włączeniu szyby?
Ok. Dziękuję za podpowiedź. Dam znać jak tylko coś znajdę. Pozdrawiam Dodano po 2 Na wyłączonym 9 bezpieczniku. Po ok 30 min. https://obrazki.elektroda.pl/7799761500_... Dodano po 28 Jeża rozlączylem ale wentylator od klimatronic kręcił się nadal tak powinno być? Dodano po 50 I piardlo coś całkiem zgasilem auto i wyleciał jakiś olej...
Witam W moim BMW nie działają wycieraczki... najpierw tylko one teraz przestały jeszcze działać spryskiwacze nie wiem czemu... do kostki na przełączniku nie dochodzi napięcie... Czy ktoś może wie co mogło być tego przyczyną ???? Bezpieczniki są w porządku... Z góry dziękuje za pomoc
W wiązce skrzynki bezpiecznikowej (nad schowkiem) masz przewód zielony 1,5² po bezpieczniku (to zapłon, który nie robi błędów)
Jak się nie mylę za te funkcje odpowiada moduł komfortu A1General Module. Powinien się znajdować z przodu po stronie pasażera pod schowkiem na rękawiczki. Są w nim przekaźniki, które z czasem trzeba wymienić. Najpierw sprawdź bezpieczniki, później siłowniki a na końcu dobieraj się do modułu A1.
Witam. mam problem nie mam napięcia w kostce od trąbek po naciśnięciu klaksonu, bezpiecznik cały, podobno jest jakiś przekaźnik pod schowkiem ale nie wiem gdzie.
witam, sprawdź zasilanie na bezpieczniku nr 7(20 lub 30a) i 22. jak dobrze pamiętam jest tez duży bezpiecznik 40a za schowkiem jako zabezpieczenie bezpośrednie silnika dmuchawy..jeśli wszystko ok podmieniłbym opornice dmuchawy..lubią padać w e39
Przy sterowniku Pompy ABS o numerze kończącym się na: "001" można nastawić się na usterkę w/w sterownika. Chodliwy temat na rynku wtórnym i dość kosztowny. w większości innych przypadków winien jest któryś z czujników. Rozepnij wtyczki za kołem na nadkolu i sprawdz oporności posczególnych czujników jeśli nie dyspomujesz odpowiednim sprzętem diagnostycznym....
Temperatura płynu na maks sugeruje brak komunikacji licznika ze sterownikiem silnika(DDE). Sprawdź zasilania do DDE, wraz z jego przekaźnikiem(po latach nadpalają się styki) Nie pamiętam czy w E53 też, ale w E38/E39 pod wykładziną, przed prawym fotelem, jest skrzynka bezpieczników, gdy szyberdach przecieka potrafią gnić tam połączenia
Znasz pierwszą zasadę szukania rozładowanego akumulatora? - Sprawdzaj żarówki czy nie świecą np: w bagażniku - Zamiast bezpieczników wkładaj amperomierz i szukaj który obwód ciągnie prąd.
Po co od razu pruć ? Jaki to gaz ? Wiedząc, po schemacie można by posprawdzać kontrolką z żarówką główne punkty gdzie musi być zasilanie. Poprzyglądać się komponentom instalacji czy nie widać luźnego kabelka, nie wypięło jakiejś wtyczki, czy np nie wypadł przekaźnik/bezpiecznik. Elektrozawory na zbiorniku i w/przy parowniku się włączają ? Jak są zasilane,...
Witam. Podepnę się pod temat. W prawdzie sprawa dotyczy wentylatora od E36, ale zasada jest ta sama. Odkleiły się 3 magnesy. Jeden był pęknięty. Przykleiłem je na klej do metalu. Mam teraz problem z nadmiernym poborem prądu przez ten wentylator. Na drugim biegu topi mi bezpiecznik, a raczej nie tyle topi, co rozgrzewa go do wysokiej temperatury. Wytopiło...
Panowie co do ogrzewania to sprawa się wyjaśniła - wymieniłem termostat, jeżeli chodzi o poduszki to jest to problem napinaczy. Testowałem układ od strony kierowcy i jak napinacz wogóle wypiełem to to znikł 6 błąd a pojawiły się 2 inne; 1. to że układ napinacza pasów przerwany 2. brak zasilania (obciążenia) zastanawiam się nad zasadą działania tego...
Przecież masz tam na obrazkach - plus z bezpiecznika, masę i wyjścia na silnik. I to możesz wykorzystać. Masz jeszcze podświetlenie, ale można je pominąć. Więc wykorzystujesz zasilanie po stacyjce, najlepiej wpinasz się pod właściwy bezpiecznik i załatwione.
Przecież tam standardowo pada moduł w samym wentylatorze. 3 pin to : + 12v za schowkiem jest bezpiecznik 50A - masa i sterowanie - idzie bezpośrednio do kompa silnika - tylko nie podłączaj tam 12v bo ubijesz moduł w wiatraku
Witam pisałem nie tak dawno o fordzie synowi coś się stało w bmw e39 jadąc zgasła wskaźnik paliwa opadł chociaż jest paliwo patrzyłem bezpieczniki w schowku pod maską i w bagażniku ale są dobre chyba że gdzieś są jeszcze jakieś bezpieczniki i przekazniki ostatnio pokręciłem parę razy kluczykiem i nagle wskaźnik od paliwa zaczął czytać ile jest paliwa...
Sprawdź bezpieczniki i głównie gniazdo od przyczepki (wilgoć, oberwane przewody itp.) Pykają zapewne przekaźniki od gniazda przyczepki.
Bezpiecznik sprawdzony masa rowniez. Co do pozistalych to moglbys nakierowac jak to posprawdzac
Jak problem się powtórzy to zajrzyj do instalacji klapy. Kilka razy w E39 i E61(nawet LCI) naprawiałem już instalację przy zawiasach, bo była przełamana. Jeśli sterownik nie zobaczy zamkniętej tylnej szyby to nie włączy wycieraczki
Witam Może ktoś z Was wie gdzie znajduje się bezpiecznik od zasilania gniazda diagnostycznego w w/w samochodzie. Brak zasilania w gnieździe i zasilaniu na przekażniku od rozrusznika. Wielkie dzieki za odpowiedź.
Dzięki tym co chcieli pomóc, ale to zmierza w złym kierunku. Zamykam temat. Ja piszę, że wyjąłem WSZYSTKIE bezpieczniki, a tu "radio pobiera prąd". Znajdę poprostu drugie podobne auto i sam zmierzę prądy. Jeszcze raz dzięki tym, co próbowali coś wnieść.
Miałem to samo, bezpiecznik który jest odpowiedzialny za czujnik cisnienia oleju. U mnie czujnik robił zwarcie i paliło bezpiecznik wiec też nie mógł zapalić wypiąłem ów czujnik i narazie jest okej, trzeba ten czujnik wymienić.
Mam problem z moim BMW e39 520i Odstawiłem samochód otworzyłem okna pilotem , i chciałem odpalić radio po włożeniu kluczyka do stacyjki zero reakcji , nie pojawiają się kontrolki zero totalne nic , aku naładowane , sprawdzone bezpieczniki , patrzyłem na wkładkę od stacyjki ale nic nie wskazywało by na jej zepsucie chyba ze się mylę , EWS wyglada jakby...
Panowie jestem nowy na tej grupie i mam problem, może wy mi pomożecie bo na innych grupach nikt nic nie wie. Robiłem swap w całym aucie cala elektrykę w e39 niestety z touringa do sedana ale to mniejsza bo wszytsko działa oprócz radia, mam wyświetlacz z telefonem i BC, wszystko dobrze wyświetla godzinę cale BC ale radio nic, nawet stacji nie wyświetla,...
odwrotnie wtyczkę? tam się raczej nie da odwrotnie:) chyba że masz dorabianą. na początek sprawdź czy na kablu przy radiu (fioletowy z białym paskiem masz + po kluczyku jak nie to patrz w bagażniku bezpiecznik chyba piąty od tyłu 10A, sprawdź czy nie przepalony bo z tego co piszesz i jak pamiętam po pinach to zrobiłeś zwarcie do masy! mid na pewno ocalał....
Jeżeli korek wlewu paliwa będzie uszkodzony (nieszczelny) to też może być problem, ale nie będzie tego błędu. Tak to jest podłączone, bezpiecznik jest w małej kwadratowej skrzynce obok sterownika silnika, w sumie jest ich tam 5 sztuk. https://obrazki.elektroda.pl/7848836700_...
DCV 200m to twój zakres. To zakres pomiaru napięcia stałego do 200mV, pobór prądu w aucie mierzymy na ustawieniu DCA i zakresie 10A chodzi o dotykanie bezpieczników aby zobaczyć czy któryś jest aktywny po ok. 30 min od zamknięcia auta więc metoda na miliwolty jest błędna? DCV 200m to twój zakres. Jak napiszesz jaki samochód, to pewnie ktoś z kolegów...
Poduszka wymieniona , bezpiecznik był spalony, podniosłem z prawie całkowitej gleby bo dopiero teraz to odczytałem. Poduszka na szczęście trzyma. Dzięki za intencje i info na przyszłość co do podnoszenia.
WitaM was wszyaktim mam taki problem , mianowicie chdozi mi o pompkę baku w Bmw 2.5tds , gdy przekrecam na zapłon idzie ona przez około 30 sekund i wyłącza się . Następnie zaś przekręcam na zapłon , i odpalam i teraz jak , ta pompka idize cały czas ? Czy jak to jest zrobione bo wyciągałem bezpiecznik z niej bo szła cały czas i auto po chilwi zgasło...
Polecam Diode obwiązaną na druciku , dioda zapali się na najsłabszym prądzie jaki jest możliwy i wpinasz w kostkę i np. do masy auta. Lub jest takie urządzenie jak Miernik Cyfrowy jak podjedziesz do warsztatu to powinni taki mieć bo to urządzenie kosztuje 30-100zł więc myślę , że każdy warsztat ma takie coś . Sprawdź bezpieczniki w samochodzie bo też...
Witam , ostatnio zakupiłem telestart t 91 z pilotem , mam kabel z wtyczka oraz antene. Problem jest w tym ze nie wiem jak sie za to zabrać , gdzie to dokładnie zamontować. i jak to podpiąć ,,czy bezpośrednio do webasto , czy kolo bezpieczników ?? W internecie jest masa tego, ale nie pisze nic konkretnego do e39. Proszę o wskazówki ,jak to zamontować....
Witam zakładam nowy temat bo wszystko z innych forów już sprawdzone. Posiadam problem jak w temacie z podświetleniem przycisków radia z navi, panelu klimy, zegarów i przycisków od sterowania szybami w drzwiach kierowcy. Problem zaczął się od tego że na początku wszystko zaczęło migać, raz świeciło, raz nie, innym razem mrugalo jak by coś nie łączyło,...
witam wszystkich, ja niestety też mam problem z nadmuchem w BMW e 39 z 2001 r . na wyświetlaczach wszystko działa, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w schowku oraz dwa 64,65 wszystkie są dobre, nawet wymieniłem tak zwanego jeża i nadal nie działa mi nadmuch. czy ktoś ma pomysły co dalej można robić??????????. nie wiem czy nie zabierać sie za rozbieranie...
no wiec koles byl znowu u mnei i problem jest dalej dzisiaj pomierzylem i jest tak ze jak wloze bezpiecznik od alarmu to nie usypia sie elektronika i jest ciagly pobor pradu rzedu 0.5A, jak bezpiecznik jest wyciagniety to po okolo 15 minutach wszystko sie usypia. Zasialenie przepialem do akumultora ( za czarne kostki na akumulatorem.)
Tutaj widze jakies spory a autor tematu nie okreslil nawet czy ma jakies problemy czy po prostu rozwazal opcje kondensatora:) Wczesniej wzmak potrafil sie wylaczyc po uswiadomieniu mi tutaj mojego błędu zmienilem kable i jest ok . Z tym ze poprostu gdzis wyczytale na forum ze przy mocak 1kw powinien juz byc kondek. Zdania jednak sa jednoznaczne ze...
Witam. Mam oto taki problem (Mój samochód to BMW E39 520i Turing 99r.): odpaliłem rano samochód i przejechałem 20 km po czym normalnie wyłączyłem silnik i zamknałem samochód. Po około godzinie przy próbie startu silnika rozrusznik kręcił ale silnik nie startował. Dzień wcześniej rozładował mi się akumulator bo zostawiłem włączone radio ale po naładowaniu...
Witam mam problem z pilotami do centralnego. Kupiłem auto z dwoma pilotami-kluczykami które nie reagują na żaden przycisk. Oczywiście obydwa odpalaja auto. Sprawdziłem, baterie były do wymiany wiec wlutowalem nowe, to także nie podzialalo, programowanie nie działa oby dwa nie reagują nic się nie dzieje. sprawdzałem w kompie są zaprogramowane jako klucze...
bezpiecznik klasa bezpiecznik bezpiecznik iveco schemat bezpiecznik frytkownica bezpiecznik
debian konfiguracja serwera ogranicznik prądu cewki passat przeróbka
falownik fotowoltaiczny regulacja chwytacza
Beko zmywarka nie włącza się – brak reakcji na przycisk, modele DIN28431, DFN28422, diagnoza usterki Skuter Yamaha, Kymco – szarpanie i brak obrotów na zimno, przyczyny: gaźnik, ssanie, sprzęgło